Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Polo 1,2 TSI (66 kW) R-Line – Políček konkurenci

Loňský podzim přinesl v ceníku Volkswagenu dvě novinky: slabší verzi motoru 1,2 TSI a sportovní paket R-Line. Vyzkoušeli jsme obě najednou.
Zpět na článek
30. 4. 2012 09:02
30. 4. 2012 09:51
30. 4. 2012 10:18
30. 4. 2012 18:58
30. 4. 2012 10:17
30. 4. 2012 10:38
30. 4. 2012 12:00
5. 5. 2012 19:29
30. 4. 2012 10:59
30. 4. 2012 10:24
30. 4. 2012 10:26
30. 4. 2012 11:37
1. 5. 2012 01:07
30. 4. 2012 12:17
30. 4. 2012 12:13
30. 4. 2012 23:50
1. 5. 2012 07:49
2. 5. 2012 23:24
3. 5. 2012 08:30
3. 5. 2012 23:03
4. 5. 2012 08:31
30. 4. 2012 18:59
30. 4. 2012 09:21
30. 4. 2012 11:39
30. 4. 2012 09:42
30. 4. 2012 10:44
30. 4. 2012 10:50
30. 4. 2012 11:33
30. 4. 2012 11:37
30. 4. 2012 11:53
30. 4. 2012 12:00
30. 4. 2012 12:10
30. 4. 2012 14:45
30. 4. 2012 14:47
30. 4. 2012 19:02
30. 4. 2012 09:49
30. 4. 2012 10:22
neregistrovaný "HTPkiller"
30. 4. 2012 15:55
30. 4. 2012 19:03
30. 4. 2012 10:34
30. 4. 2012 19:05
30. 4. 2012 10:53
30. 4. 2012 10:59
30. 4. 2012 11:01
30. 4. 2012 11:40
30. 4. 2012 15:59
30. 4. 2012 16:12
30. 4. 2012 16:25
30. 4. 2012 19:17
1. 5. 2012 01:22
30. 4. 2012 23:53
30. 4. 2012 11:24
30. 4. 2012 11:44
30. 4. 2012 12:05
30. 4. 2012 12:09
30. 4. 2012 12:31
30. 4. 2012 23:56
1. 5. 2012 22:45
2. 5. 2012 08:56
30. 4. 2012 11:44
30. 4. 2012 11:45
30. 4. 2012 11:48
30. 4. 2012 11:51
30. 4. 2012 11:56
30. 4. 2012 12:02
30. 4. 2012 12:08
30. 4. 2012 12:10
30. 4. 2012 12:16
30. 4. 2012 13:24
30. 4. 2012 13:31
30. 4. 2012 13:36
30. 4. 2012 23:58
30. 4. 2012 12:18
30. 4. 2012 23:57
30. 4. 2012 11:45
30. 4. 2012 11:47
30. 4. 2012 11:49
30. 4. 2012 12:09
30. 4. 2012 12:27
30. 4. 2012 12:28
30. 4. 2012 23:59
1. 5. 2012 18:17
2. 5. 2012 09:04
1. 5. 2012 00:00
1. 5. 2012 01:18
30. 4. 2012 11:55
30. 4. 2012 12:45
30. 4. 2012 13:25
30. 4. 2012 15:12
30. 4. 2012 15:56
30. 4. 2012 16:02
2. 5. 2012 08:18
30. 4. 2012 19:10
30. 4. 2012 19:17
1. 5. 2012 00:02
1. 5. 2012 09:27
1. 5. 2012 12:11
1. 5. 2012 12:28
1. 5. 2012 16:21
30. 4. 2012 18:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 4. 2012 15:06
neregistrovaný "SR20"
30. 4. 2012 15:39
30. 4. 2012 19:15
1. 5. 2012 10:24
1. 5. 2012 13:36
1. 5. 2012 15:41
1. 5. 2012 16:57
1. 5. 2012 19:32
1. 5. 2012 21:34
1. 5. 2012 20:58
1. 5. 2012 21:33
1. 5. 2012 19:40
1. 5. 2012 21:27
1. 5. 2012 22:37
30. 4. 2012 18:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 4. 2012 19:14
30. 4. 2012 23:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2012 09:24
1. 5. 2012 09:15
1. 5. 2012 15:22
1. 5. 2012 13:29
1. 5. 2012 14:57
1. 5. 2012 15:15
1. 5. 2012 15:22
1. 5. 2012 15:36
1. 5. 2012 15:47
1. 5. 2012 16:04
1. 5. 2012 16:20
1. 5. 2012 22:35
2. 5. 2012 12:01
2. 5. 2012 14:47
1. 5. 2012 13:28
1. 5. 2012 13:53
1. 5. 2012 15:16
1. 5. 2012 13:33
30. 4. 2012 16:00
30. 4. 2012 16:04
30. 4. 2012 23:29
1. 5. 2012 01:04
1. 5. 2012 07:52
1. 5. 2012 12:17
1. 5. 2012 12:42
1. 5. 2012 12:54
1. 5. 2012 17:07
1. 5. 2012 18:59
1. 5. 2012 17:20
1. 5. 2012 16:30
1. 5. 2012 17:22
1. 5. 2012 20:14
1. 5. 2012 21:04
1. 5. 2012 23:34
2. 5. 2012 07:57
1. 5. 2012 18:35
1. 5. 2012 20:10
1. 5. 2012 20:45
2. 5. 2012 21:32
1. 5. 2012 17:06
1. 5. 2012 17:18
1. 5. 2012 17:28
1. 5. 2012 17:40
1. 5. 2012 18:41
1. 5. 2012 18:44
2. 5. 2012 21:28
2. 5. 2012 20:00
2. 5. 2012 21:02
3. 5. 2012 20:55
3. 5. 2012 21:14
3. 5. 2012 21:33
1. 5. 2012 16:52
1. 5. 2012 22:42
1. 5. 2012 22:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2012 22:46
1. 5. 2012 22:54
2. 5. 2012 22:29
Avatar - Renton
30. 4. 2012 09:02
Spotreba
V minusoch pisete, ze auto ma vyssiu spotrebu, nez je udavana a nasledne v hodnoteni za spotrebu date 9b? Mne sa teda spotreba do 9litrov (aj pri plnom vyuzivani motoru ...pri 66kw 1,2 to znamena co? >:D ) zda teda hodne vela na taketo auto :no:
Rozbalit vlákno
27
30. 4. 2012 09:51
Re: Spotreba
...tak to znáš asi auta jen z časopisu :-)
Avatar - Renton
30. 4. 2012 10:18
Re: Spotreba
Ani nie ;-) Len mame asi ine predstavy o plnom vyuziti 90konoveho motorceka.
Avatar - gld
30. 4. 2012 18:58
Re: Spotreba
9 litrov pri plnom využívaní potenciálu motora je výborná hodnota. Aj na jedna-dvojku.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
30. 4. 2012 10:04
Re: Spotreba
Jezdit s benzinovým malým autem za 5 až 8 litrů je prostě dobrý výsledek. Slibovaných 5,1 by bylo geniálních, ale to je stále hodnota v praxi bližší světu dieselových motorů
Avatar - Renton
30. 4. 2012 10:17
Re: Spotreba
Iste, len mi prisiel cudny ten nepomer medzi minusom a potom vysokym bodovym hodnotenim na zaver testu
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
30. 4. 2012 10:20
Re: Spotreba
Průměr v testu řádově 7 litrů je o třetinu vyšší než deklarovaná hodnota dle normy - přímo tam míří ten bod v mínusech. Reálná spotřeba jako taková je v pořádku.
30. 4. 2012 10:38
Re: Spotreba
O tretinu vyssia spotreba ako udavana je len za 1bod minus?? Aj pavuk by musel zmurit vsetkych 8 oci, aby to tak zhodnotil, inokedy za to lezu aj 3-4body dole.
Ani realna 7/100 nie je v poriadku. Tolko konzumuje aj 1,4 16V 100k, min. 8rokov starsi motor.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
30. 4. 2012 11:00
Re: Spotreba
"Hodnocení se vztahuje na redakcí testovaný vůz a je hodnocen v kontextu s jeho konkurenty v dané třídě. Motor je hodnocen v poměru k jeho konkurentům s přibližně stejnými parametry a objemem. Nelze proto z desetibodového hodnocení např. výkonu čtyřválcového motoru s objemem 1,6 usuzovat, že se vyrovná čtyřlitrovému osmiválci se stejným hodnocením."

Vztah skutečných hodnot k tabulkovým jsme u spotřeby, co mně pamět sahá, do hodnocení nezohledňovali.
30. 4. 2012 12:00
Re: Spotreba
1.4 od 1.2 urcite daleko neuteka, uz vobec nie tak ako v citovanom odstavci 1,6 od 4.0.
Ked skutocnu spotrebu k tabulkovej nevztahujete, co znamena tato veta o prispevok vyssie??:
"Průměr v testu řádově 7 litrů je o třetinu vyšší než deklarovaná hodnota dle normy - přímo tam míří ten bod v mínusech. "

Dal by som tomu 7z10. Ta spotreba je nic moc, uz ked porovnam s inymi testami.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
30. 4. 2012 13:05
Re: Spotreba
Tak třeba Clio 1,2 TCe "Ve 130 km/h motor pracuje s 3750 min-1, spotřeba benzinu činí 7,5 l/100 km."
Bodové hodnocení se vztahuje ke konkrétním výsledkům daného auta, ne k poměru realita/normovaná hodnota
Avatar - v3jc3
5. 5. 2012 19:29
Re: Spotreba
můj 2.0 benzín při 130 cca 4000 rpm a spotřeba 7,3l >:D Swift Sport stojí stejně a bude nesrovnatelně lepší. Kterej blbec si koupí tohle?
5. 5. 2012 23:16
Re: Spotreba
Clio 1.2 TCe (76 kW) ve 130 točí taky 3000. Před rokem a něco tam začali dávat převodovku s delšími kvalty. Spotřeba ve 130 je o poznání lepší než byla s předchozí převodovkou.
30. 4. 2012 10:59
Re: Spotreba
Přijde mi to celé trochu nepřehledné, nechcete už konečně zreformovat bodovací systém?
BTW 7litrů jako výsledek downsizingu u B segmentu, nic moc.
30. 4. 2012 11:15
Re: Spotreba
Dobrý den, reformu už chystáme, bude poměrně radikální. Jsme si vědomi slabin současného systému.
30. 4. 2012 10:24
Re: Spotreba
Pane Vaverka, tak tuhle vaši větu si zapamatuju, až budu číst v dalších testech hodnocení spotřeb u podobně velkých benzínových aut. ;-)
30. 4. 2012 10:26
Re: Spotreba
No nevím, co je na takové spotřebě dobrého? Mám focuse 1,6/85kw. A v průměru jsem se nikdy přes 8 nedostal i k 7,5 se blížím zcela výjmečně. A pod 6 mimo město při dodržování limitu není problém(čekal bych u maloobjemového turba a malého auta lepší čísla). Ale přičítám to testovacímu zatížení. Protože i v Oktávce 1,4TSI se nechá v pohodě jezdit kolem 6 litrů. Samozřejmě, když tomu bude člověk šlapat spotřeba je jinde.
30. 4. 2012 11:37
Re: Spotreba
S tou spotřebou to máte tak, odvíjí se od toho, jaký výkon od motoru požadujete, bez ohledu na obsah.
1. 5. 2012 01:07
Re: Spotreba
přesně tak. Když budu chtít z malýho oběmu tahat 130 koní musím tam ten benzín stejně spálit. Ze vzduchu ten výkon nedostanu.
Avatar - miromen
30. 4. 2012 12:17
Re: Spotreba
Ta spotřeba je podle mě taky poměrně dost vysoka což se divim a hodnoceni neni určitě objektivni. Polo si zaslouži v tomhle připadě horši znamku.
5. 5. 2012 15:15
Re: Spotreba
Já bych řekl, že s 1.2 TSI se dá při klidné jízdě jezdit se znatelně nižší spotřebou jak u atmo 1.6ky od Fordu a to i v případě Golfu.
Na druhou stranu souhlasím, že ta spotřeba z testu kdovíjak zázračně nepůsobí, ale nemyslím, že novináři auto šetří... osobně nemám problém jezdit s nižšími spotřebami jak novináři a co se jim zdá jako ideální podvozek je u mě zbytečně tvrdé auto. Ale je třeba brát v potaz, že jsou zde i řidiči, kteří to mají obráceně :-)
30. 4. 2012 12:13
Re: Spotreba
Byl ten motor už zajetý ? Ta spotřeba je prostě dost velká, Fabia TSI žere obvykle míň. Dokonce i Fabia 2.0 MPI, která má o dost kratší pátý převodový stupeň, si při 100 km/h a 130 km/h řekne o méně benzínu. Nebo že by tolik udělaly široké pneumatiky a horší aerodynamika spojlerů ?
Avatar - Ronault.
30. 4. 2012 23:50
Re: Spotreba
Taky se mi to zdá opravdu hodně na tak malé auto. Možná se ale pan redaktor nekrotil, ba naopak...
1. 5. 2012 07:49
Re: Spotreba
Přepdpokládám, že u měření spotřeby pří konstatní rychlosti 100 a 130 pan redaktor tu rychlost dodržoval. Právě tam je ta spotřeba alarmující. Těch 8-9 litrů při využívání výkonového potenciálu - to je v pořádku, to "umí" i služební Fabie.
2. 5. 2012 23:24
Re: Spotreba
Ta spotřeba mě přijde naprosto ok při 100 a 130kmh, kolik si myslíš že auto při daných rychlostech bere?! Dej si někdy úsek s prům. rychlostí 100 a 130 (optimálně v obou směrech) a budeš koukat.
3. 5. 2012 08:30
Re: Spotreba
Ano, koukám, protože můj atmosferický dvoulitr to zvládne o desetinku litru lépe. Je dobré se podívat na jiné testy na auto.cz, například Alfa Romeo Giulietta 1,4 T, Golf 1.4 TSI a Leon 1.4 TSI žerou při 100 km/h a 130 km/h méně než testované Polo. U testu Fabie TSI je nižší spotřeba při 130 km/h (při 100 km/h je stejná) a to má Fábka horší aerodanamiku.
3. 5. 2012 23:03
Re: Spotreba
Nevím co máš za auto (velikost) ani jaký má výkon (ono údaj "dvoulitr" moc neřekne) ani jak je staré, a hlavně není jasné jak jsi to měřil. Každopádně 7.5 při 130kmh u benzinoveho dvoulitru je takovy klasický urban legend (typicky se snazis drzet 130, ale vlivem provozu zpomalujes a real je prumerna rychlost tak 110-115kmh). Jen pro info par realne zmerenych spotreb [odkaz] , ne spotřeba stylem kouknu na PP pri 130kmh kdy to zkresluje x-promennych (vitr, sklon cesty, chyba PP...).
4. 5. 2012 08:31
Re: Spotreba
Škoda Fabia Combi 2.0 85 kW, kód motoru AZL, v optimální kondici (135 tkm), verze bez střešních lyžin, šířka pneu 195.
Snažil jsem se vítr, sklon dálnice i nepřesnost tachometru eliminovat a samozřejmě jet co nejdelší úsek konstatní rychlostí. A s optimálně zahřátým motorem. Průměrnou spotřebu palubáku se snažím kontrolovat dlouhodobým sledováním dotankovaného paliva. Ale ruku do ohně za to samozřejmě dát nemůžu.
Ano, vidím tu tabulku, ale všechno jsou to auta s větší čelní plochou, širšímu pneumatikami a výkonějším motorem (akorát ten Prius je tam nějak "mimo").
A podívejte se na nejnověhší test, Passat CC s motorem 1.8 žere při 130 km/h taky míň než to Polo 1.2 TSI.
30. 4. 2012 09:17
Políček konkurenci
Tím políčkem konkurenci jako myslí co? Nic úžasnýho na tom teda rozhodně nevidím,nehledě na to,že TSi si nikdo normální prostě koupit nemůže. Myslím že momentálně je lepších mnoho vozů.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
30. 4. 2012 10:04
Re: Políček konkurenci
Napríklad Mini... a Mini... a nič iné. ;-)
30. 4. 2012 10:39
Re: Políček konkurenci
Bych chtěl vidět Mini za 360? Nebo možná raději nechtěl.

VW auta moc nemusím ale vzhledově se mi Polo líbí nejvíc.
30. 4. 2012 09:20
Kupte si Polo
Celý tenhle test působí jako menší reklamní orgasmus z VW Polo, které je očividně tak "špičkovým" produktem, že se může nabízet za cenu jako větší, lépe vybavený a stejně motorizovaný Golf.

Možná mám moc racionální pohled, ale kolik zákazníků bude u auta do 300 tis. ochotno zaplatit téměř 50 za R-line vzhled (byť velmi povedený)?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
30. 4. 2012 12:37
Re: Kupte si Polo
Když to lidi zaplatí za Monte Carlo, tak proč ne za Polo R line ;-)
Avatar - gld
30. 4. 2012 18:59
Re: Kupte si Polo
Tiež sa čudujem, prečo už nie som na ceste za najbližším dealerom VW. Asi som vadný, také super auto a ja nič.
30. 4. 2012 09:21
polo
pěkný auto ,ale ty motory jsou na prt!zlatá stará 1,6-75 kw a 1,4- 55kw a 63 kw!
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2012 11:39
Re: polo
Ta 1,4 16V 63 kW se naštěstí ještě prodává.
30. 4. 2012 09:42
jiny svet
Tady na tom autě je krásně vidět, proč si VW za svý auta zaslouží vyšší ceny. Taková maličkost jako zadní dveře může vypadat takto:

[odkaz]

A nebo taky takhle:
[odkaz]

Myslim že je velmi dobře vidět kdo přemejšlel na pohodlím a kdo ty dveře jen tak sflikoval jak mu vyšly. A to je jen příklad. když se člověk koukne jak se skládaj sedadla nastavuuje volant či jak vypadjí přístroje tam všude je náskok VW na konkurenci podobný.
Rozbalit vlákno
11
30. 4. 2012 10:44
Re: jiny svet
A moze to vyzerat aj takto: [odkaz]
Kde, aky naskok? nejak nebolo rozumiet v tom sume.
Avatar - miromen
30. 4. 2012 10:50
Re: jiny svet
Čemu nerozumiš na větě " A to je jen příklad". Nebo tu miniš vytahovat nějake slepence ?
30. 4. 2012 11:33
Re: jiny svet
A comu ty nerozumies " A to je jen příklad". ??
Ved som mu zakontroval, ci ti sedim na kabli?
Avatar - miromen
30. 4. 2012 11:37
Re: jiny svet
Laskavě si ještě jednou a pořadně přečti puvodni přispěvek.
30. 4. 2012 11:53
Re: jiny svet
Aj ked si ho precitam 10x, unika mi pointa tvojich kecov k mojmu linku.
Resp. postradam podivnu formu myslenia tvojej dzungle.
Avatar - miromen
30. 4. 2012 12:00
Re: jiny svet
Raději nic vysvětlovat nebudu protože snad jde o jiste zabrany a ne o něco jineho co tomu stejně nedovoli aby věc byla pochopena.
30. 4. 2012 12:10
Re: jiny svet
Ok, si nepochopitelny. Vyhral si. :yes:
30. 4. 2012 14:45
Re: jiny svet
Dveře na Polu vypadají o hodně líp a asi budou lepší na dotek. To cestující vzadu určitě ocení, ale kolik sa jich tam ve vozu této kategorie asi tak vozí? VW udělal na Polu míň kompromisů, než Toyota v Yarisu, ale taky to něco stojí. S Toyotou za podobnou cenu máte automat.
30. 4. 2012 14:47
Re: jiny svet
Dveře na Polu vypadají o hodně líp a asi budou lepší na dotek. To cestující vzadu určitě ocení, ale kolik sa jich tam ve vozu této kategorie asi tak vozí? VW udělal na Polu míň kompromisů, než Toyota v Yarisu, ale taky to něco stojí. S Toyotou za podobnou cenu máte taky automat.
Avatar - gld
30. 4. 2012 19:02
Re: jiny svet
Volant sa lepšie nastavuje v novom hjondé, si nepozeral video s Winterkornom? >:D
30. 4. 2012 09:49
GTI Junior...
...by se klidně mohla jmenovat tahle specifikace vozu Polo. Testér kvality popsal celkem výstižně. S tímto konkrétním kouskem jsem měl možnost také najet pár desítek km a z vozu jsem byl doslova nadšený. Pominu-li desig, který je při osobním setkání mnohem emotivnější,než zde na fotkách,musím u vozu vyzdvihnout především špičkové řízení,které je v "eRlajnu" nahony vzdálené klasickému Polu. Zásadně tužší a mnohem přesnější! Volant samotný mě vůbec doslova nadchl. Nejen jeho design,ale i malý průměr,dokonalé tvarování pro úchop a zpracování za jaké by se nemuselo stydět ani Audi RS6...

Co v testu nebylo zmíněno je krásný zvuk díky R-line koncovce výfuku,ve vyšších otáčkách nádherně podmanivý a z mého pohledu mnohem libozvučnější, než v Polu GTI, nebo Fábii RS... Podvozek má Polo špičkový již v základu a s R-line paketem ho VW dotáhl prakticky k dokonalosti...

S vozem jsem najel asi 50 km převážně po okresních silnicích... a sprůměrnou spotřebou 12 l/100km... Nešlo prostě odolat >:D Při jen trochu klidné jízdě ale není problém jezdit za 6,5 l/100. Při snaze jízdy "na spotřebu" se lze dostat i někde k 5,5 l/100km. Majitelé vozů 1,2 TSI vědí ;-)

Přirovnání k BMW není vůbec zcestné! Polo s tímto motorem a paketem R-line je vozem ze kterého se vám rozbuší srdce a nebude chtít vylézat! ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Tomas_2002
30. 4. 2012 10:05
Re: GTI Junior...
Konkrétně s tímto vozem (opravdu přesně s tímto ) jsem taky najel pár desítek km >:D :yes:
Avatar - iudex
30. 4. 2012 10:07
Re: GTI Junior...
Ja si dokonca dovolím kacírsku myšlienku, že ak by BMW vyrobilo auto tohto segmentu, bude vyzerať a vovnútri pôsobiť chudobnejšie a o triedu horšie, ako Polo (vychádzajúc z "katovania kostov", ktoré je také očividné v X1).
neregistrovaný "HTPkiller"
30. 4. 2012 10:22
Re: GTI Junior...
Samozřejmě jsem s přesně tímto autem také, podobně jako půlka diskutujících, jezdil a je to super :yes:
Avatar - gld
30. 4. 2012 19:03
Re: GTI Junior...
Koncern VW by sa mal označeniu "junior" na akomkoľvek svojom produkte vyhýbať najbližších 20 rokov. Alebo pre istotu kým vymrie generácia, čo pamätá fábie junior..
30. 4. 2012 10:34
Nieco chyba
V teste mi chybaju tie typicke kecy z inych testov; ze leskly plast je neprakticky a do auta nevhodny, lebo na tom vidiet odtlacky prstov: [odkaz]
a ze niektore plasty na viditelnych miestach su tvrde ako vo fabii s vybavou holobyt a neprijemne na dotyk a je priam nepochopitelne, ako sa v aute mozu nachadzat: [odkaz]
Alebo sa to v tomto aute nemoze?
Rozbalit vlákno
9
30. 4. 2012 11:00
Re: Nieco chyba
Ty máš dobrej mindrák. >:D :no:
30. 4. 2012 11:34
Re: Nieco chyba
Taka chudobina z teba lezie, nieco konkretne nemas?
30. 4. 2012 11:44
Re: Nieco chyba
Produkuješ tady uskřípnuté myšlénky. Tomu se každý může leda zasmát. >:D :no:
30. 4. 2012 11:49
Re: Nieco chyba
Smeju sa len blazni ;-)
30. 4. 2012 11:51
Re: Nieco chyba
Tak to tě lituju. asi se považuješ za neblázna, který se ovšem nikdy nezasměje. >:D :no:
30. 4. 2012 11:54
Re: Nieco chyba
Teba v tom ustave steklia, ze sa cely cas rehoces ale nikdy sa nevies vyjadrit k pointe? :-)
30. 4. 2012 12:00
Re: Nieco chyba
Píšeš zamindrákovaný kraviny. To je celý, nic jiného v tom nehledej. ;-)
30. 4. 2012 12:06
Re: Nieco chyba
Tak sorry, na tie tvoje kraviny som este nedorastol, budem sa viac snazit, aby som ti vyhovel ;-)
Avatar - gld
30. 4. 2012 19:05
Re: Nieco chyba
Na jelita škoda vôbec reagovať. Diskusný axióm totiž hovorí, že lietadlo je tu jedine on.
30. 4. 2012 10:53
POLOBŮH
Jistě, jistě... jistě. Stačí se posadit do Pola, pak do konkurence a je jasno jako nahoře v testu. Volkswagen opět potvrzuje, že je ten, který vyrábí najlepší auta. Ovšem pozor, estetika vztahovaná směrem k Polu, na to nestačíš se svejma šikmejma krhaverjma vočima z bazaru, pochop, tohle je vrcholná evropská produkce supermainstreamu pro inteligentní lidi se vkusem, s garážovou orientací a s vědomím evropské sounáležitosti. Tohle je produkce, která definuje třídní (subkompaktní) klasu, která definuje špičkovou supermainstreamovou krásu a která definuje vrcholný garážový třídní styl.

No jen si dej porovnávačku:

[odkaz] 8-s
[odkaz] 8-s
[odkaz] 8-s
[odkaz] zíráš, co?

A mé doporučení pro plakátový potěr? Tak jak je vyvedené POLO nahoře (včetně barvy), tak přesně tak ho ber. Na plakát se už nikdy nepodíváš, neboť i spát budeš v... garáži.

Dospělým tu nic doporučovat nemusím, oni ví, že VW POLO je třídní ... POLOBŮH.

BRAVWO POLO, BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
46
Avatar - salamoon
30. 4. 2012 10:59
Re: POLOBŮH
dospely clovek hlavne nevybera auto podla vzhladu ako 15 rocny pubertiak.... >:D
30. 4. 2012 11:01
Re: POLOBŮH
Vzhled je pro mnohé možná už na druhém místě, hned po ceně. ;-)
30. 4. 2012 11:40
Re: POLOBŮH
Máš snad problém s ergonomií, technikou či jízdou Pola, ty rozumbrado? Přečti si to nahoře v testu. Pak strhej plakáty a postav se do VWronty.

Co se týká výběru auta je prvotním a rozhodným důvodem vzhled, přes vzhled vlak nejede, neexistuje člověk, který by si kdy koupil auto, které se mu nelíbí. Proto automobilky nezaměstnávají v designových studích prosťáčky tvého rozhledu, nýbrž elitní designové mistry.

Ruku v ruce při výběru jde dále technika a uživatelské vlastnosti obecně. Těm však člověk velkoryse nějakou tu drobnost promine, vzhledu ne, ten musí dokonale sedět optice majitele.

Bohužel většině populce předurčuje uvedený výběrový rámec - cena. Jistě, ovšem ani v tomto případě není vzhled auta nepodstatný, neboť každý zase v rámci svých cenových možností vybírá auto, které se mu především... líbí.
Avatar - Renton
30. 4. 2012 15:59
Re: POLOBŮH
Nie celkom suhlasim. Pre vacsinu ludi u nas bude hlavnym dovodom cena a potom mozno ten vzhlad. Daciu si predsa nikto nekupi preto, lebo ma genialny dizajn a strasne sa mu paci ;-) alebo sa mylim?
30. 4. 2012 16:12
Re: POLOBŮH
To je výběrový extrém, zajímej se o většinový výskyt. Tedy v rámci ceny vybírá každý auto, které se mu nejvíce líbí. To pak vybaví obdobnou technikou - nafta x benzín atd...
Avatar - Renton
30. 4. 2012 16:25
Re: POLOBŮH
No chcel by som zit v zemi, kde je to okrajove ;-) Na Slovensku je Duster jednym z najpredavanejsich aut. Vramci ceny vybera kazdy auto podla toho, ako velmi sa mu paci ...to uz sedi :-)
1. 5. 2012 01:22
Re: POLOBŮH
Aha a chceš mi namluvit, že třeba takový Opel Agila se zákazníci kupují právě proto, že se jim líbí?? >:D
30. 4. 2012 23:53
Re: POLOBŮH
Ale design přeci JE důležitý. Automobil vás reprezentuje všude, kde se s ním objevíte (pozor, tím nemám na mysli jeho hodnotu, velikost, výbavu, motorizaci). Pokud pro vás není auto jen nutným a nudným prostředkem pro pohyb z bodu A do bodu B, a zároveň v něm trávíte trochu času, tak přeci budete chtít auto, ve kterém budete jezdit rád. Auto, které bude reflektovat Váš vkus a Vaše priority, ať už jsou jakékoliv. (praktické či designové? sportovní či komfortní? výstřední či konzervativní?) Myslím si, že auto dokáže o povaze majitele říct hodně. A vůbec přitom nezáleží na tom, jestli jde o malý hatch nebo mid-engined superauto.
30. 4. 2012 11:24
Re: POLOBŮH
Jen se raduj. Už ti moc času nezbývá. Nové Clio přichází a POLO dopadne stejně jako jeho minulá generace po příchodu aktuálního Clia.
[odkaz]
:-)
30. 4. 2012 11:44
Re: POLOBŮH
:-) Pogo, vím, kdy si mohu dovolit na diskusi silně zatlačit... :-) POLO je tak vpředu, lépe řečeno, je to tak dokonale (i vizuálně) vytvořený vůz, že nikdo nemá sebemenší šanci zatnout drápy. Clio bude nepochybně hezké, doufejme že i milé, to je 208 ovšem též, avšak POLO je opravdu třídní král.

Horní test, má svojí kvalitou ambici na test roku. Každá věta, každá myšlénka, každá úvaha dokonale sedí. To je nutno v rámci objektivity naplno říci.
30. 4. 2012 12:05
Re: POLOBŮH
Třeba to POLO ustojí, třeba ne. Uvidíme za pár měsíců. Clio to bude mít hodně těžké, protože POLO nikdy takhle silné nebylo. Já mu ale věřím. Nic jiného mi ani nezbývá. :-)
Avatar - miromen
30. 4. 2012 12:09
Re: POLOBŮH
Snad se Clio vytahne a zatopi nejen Polu. Jen nezapominej že než vyjede nove Clio do ulic bude Polo čekat možna FL protože na trhu bude již vice než 3 roky.
30. 4. 2012 12:31
Re: POLOBŮH
:-) Souhlas, aktuální Polo je ojedinělost doby...
Avatar - Ronault.
30. 4. 2012 23:56
Re: POLOBŮH
Tak jsem dnes poprvé viděl 208, opravdu krátce, míjela mě v Kroměříži, v bílé, trojdveřák. Krasavice. Trochu ženštější, ale to malé Peugeotky vždy byly
Avatar - kari.laz
2. 5. 2012 08:56
Re: POLOBŮH
Okukoval jsem jí na Kamionu. Stál u nás asi týden kamion naložený auty a jedno z nich bylo 208. Měl jsem dost času na to si jí prohlídnout. Musím souhlasit s tou zženštilostí, která je pro mě možná o něco větší, než by jsem si představoval. Také tak komplikovanost tvarů mohla být menší. Ale jinak na mě působí poměrně pozitivně a jako auto pro ženu bude naprosto ideální.
30. 4. 2012 11:45
Re: POLOBŮH
Koukám, opět nezůstane v designu kámen na kameni.
30. 4. 2012 11:51
Re: POLOBŮH
Vidím tam design Ibizy. ;-) >:-[]
30. 4. 2012 11:56
Re: POLOBŮH
Co sa babe chcelo, to sa babe prisnilo. Vidno, ze sa tym riadis, aj s kolegom GTI ;-)
30. 4. 2012 12:02