Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lane Assist
| 2. 5. 2012 09:51
Nejdriv se musi naucit porusovat predpisy, jako je nedavani blinkru. Doporucuju pripajeni kristalovy koule na tisteny spoj.
Avatar - kari.laz
Lane Assist
| 2. 5. 2012 10:07
Taky jsem pozastavil nad tím, jak kritizuje LA za to, že zafungoval tak, jak má. Zajímalo by mě, jak má LA poznat, že hodlá opustit pruh bez blinkru.
Lane Assist
| 2. 5. 2012 13:19
Sekunduji. Navíc je ten systém nastavitelný (a vypínatelný), ale to by se někdo musel podívat do palubního systému. Nastavení je uložené v klíči, takže jeden člověk může mít asistent zapnutý a druhý vypnutý. Vypínač je na páčce směrovek, takže případné vypnutí je dílem okamžiku.

Pro některé lidi může být zajímavější informace, že Lane Assist (a vůbec balíček asistentů) ruší Valentine One. Dá se to vyřešit, ale dokáže to překvapit. Lépe řečeno, V1 detekuje radar v autě.
POCHOĎÁK
| 2. 5. 2012 09:59
Auto je to nádherné, sportovní prvky, a to jak vizuální, tak technické dělají z auta třídní modlu. Bohužel výsledná cenovka je opravdu z těch, která v rámci své velikostní třídy má charakter drtícího lisu. Avšak, když to udržíš v rovině do jednašest, má i tato cena svojí realistickou logiku.

Osobně bych nebyl až tak vyhraněným čekatelem strhujících sportovních jízdních zážitků a nebyl bych tudíž z výsledku jízdy také nijak moc rozladěný. Tento vůz má za úkol nastavit, jinak řečeno, prakticky civilně završit třídní hierarchii do správné linie, nikoliv snad, že by aspiroval na sportovního dravce okresu. Cením, že vůz jede přesně tak, jak vypadá. Sako (nikoliv manšestrové, jasně) odhodit na zadní lavici, povolit si uzel na kravatě, kopyto zaparkovat na plynu a natáhnout na skřipec v dlouhým táhlým každého jen trochu nadrženého třídního i přestřídního konkurenta.

Záměrně nyní píši o dlouhém táhlém, neb právě zde (především zde) jde o to být první. V zátáčkách to ostatně v podstatě nikdo ani naumí, devadesát devět řidičů ze sta je rádo že zatáčku projede jakž takž "rovně" a o nějakém závodění nemůže být ani řeči. Právě výkonový potenciál lze ze sta procent vymáčknout z auta výhradně v přímce. Zatáčky jede těch 99% šoférů také na sto procent, ovšem to jsou procenta jejich vlastní, vůz v té chvíli jede tak na procentech... třiceti.

Horní audina je tedy v garážovém slangu jakýsi špičkový, vrcholně třídní (civilní)... pochoďák. Svojí roli plní dokonale, to ostatně potvrzují i závěry obou testérů.

Prostě nezapomínej, že každá třída je svým způsobem poměrně přesně ohraničeným světem. Kam v tomto světě patříš se svým vozem, no to se právě ukáže na silnici. Jedeš-li AUDI S4 AVANT, patříš zcela přirozeně na samý třídní vrchol. Už jsi v životě zažil nějaký vrchol? Nemyslím nyní to upocené číslo se spolužačkou, která se nad tebou konečně slitovala, v sešeřelém průjezdu u vás na sídlišti, myslím tím trvalý status, trvalý silniční status třídního krále. A tedy výhradně z tohoto úhlu pohledu suď. Jak ten průjezd, tak auto...

Dnes nemohu jinak, než velmi zřetelně - BRAVOOOO :yes:
Avatar - curwasportiva
POCHOĎÁK
| 2. 5. 2012 14:00
Začínám velmi pochybovat, že tyto příspěvky píše člověk z masa a kostí. Spíše se mi na mysl vkrádá myšlenka, že zde přímo před našima očima testuje Velký Bratr novou verzi svého "Veršotepce" >:-[]
POCHOĎÁK
| 2. 5. 2012 16:59
tak...už jak on sám píše pobírá zkušenosti dlouho, tak třeba ji na fotce:

[odkaz]

:-)
Avatar - KANKUNEN
Neprémiový zadek
| 2. 5. 2012 10:11
Zadní část působi velmi levně a narozdíl od 3er a C zapadá na parkovišti v šedi ostatních kombíků, zvláště když je to bílé jako pračka. To je tak vše co bych vytýkal.
Neprémiový zadek
| 2. 5. 2012 15:32
o vyniknutí designem se snaží korejci, na to musíš mít i40 :-) já naopak vidím plus v tom, že drahé auto vypadá nenapádně.
Avatar - Bristol
Neprémiový zadek
| 2. 5. 2012 22:48
tak korejci vedle prémie stále vypadá jak naleštěný "hoper šperky" z vietnamské tržnice za 150 CZK...bohužel...
Hodnocení...
| 2. 5. 2012 13:01
Tak test vozu by se dal ve stručnosti shrnout jako - "typické Audi"! Se všema plus i mínus. U BMW by si měli ale přečíst pod článkem "druhý pohled" a stydět se! Pokud si dnes řidiči těchto vozů přejí podvozek a řízení z Mercedesu, pak v Mnichově odvedli v minulých letech mizernou práci :no:
Torsen
| 2. 5. 2012 13:13
Zajímalo by mne, kde autor přišel na to, že má S4 centrální diferenciál typu Torsen.
Torsen
| 2. 5. 2012 16:33
[odkaz]
Torsen
| 2. 5. 2012 16:42
Kdysi dávno... chybí ti tam totiž uvedené modelové roky/ generace/ typy. S4 B7 (typ 8ED) má jiný diferenciál než S4 B8 (typ 8K). Co takhle zkusit si přečíst přímo materiál výrobce? Vím, zní to šíleně. :-!
Torsen
| 3. 5. 2012 14:49
Audi's new sport differential, debuted 'torque vectoring' to quattro generation V. The Audi sport differential allowed the dynamic allocation of torque across the rear axle of the debut vehicle: the B8 (2008) S4, and is now an optional addition to all quattro vehicles, which continue to use the 40:60 asymmetric Torsen (Type "C") centre differential. The sport differential replaces the normal open rear differential while the front axle still rely on an open differential
Torsen
| 3. 5. 2012 17:23
U Audi mu ve skutečnosti říkají selbstsperrende Mittendifferenzial. Torsen Differenzial je T-1 (chceš-li type A) a byl používaný od druhé po čtvrtou generaci quattra (některé převodovky snad měly T-2). S RS4 B7 přišel zmíněný selbstsperrende Mittendifferenzial, který tvoří pátou generaci quattra. Často se říká, že jde o T-3 (tedy type C), ale Torsen to není, jen jsou si podobné. Za touhle rošádou stojí nějaké licence, patenty, nebo něco takového. Dnešní Kronenraddifferenzial (alternativně selbstsperrenden Kronenrad-Mittendifferenzial) je finální řešení problémů s Torsenem.

[odkaz]
[odkaz]

Slovy jejich marketingového oddělení:

"The new self-locking center differential, which is used in most
models today, remained true to the principle of mechanical
function, yet represented significant progress versus the Torsen
differential."

Mne osobně spíš překvapilo, že S4 nedostala právě šestou generaci. Je v tom totiž pěkný bordel. Třeba u A7 se uvádělo, že má korunový, ale v tiskové zprávě pro S6 i v katalogu A7 je, že má "selbstsperrende Mittendifferenzial." Proto mne zajímá, odkud redakce čerpala. Přijde mi, že markeťáci říkají páté a šesté generaci stejně. Jedinou výjimkou je RS5, kde byla šestá generace představena.
Torsen
| 3. 5. 2012 14:54
ok, tak jinak:
[odkaz]
je bory si taky najit nezavisly zdroj, ktery prelozi material vyrobce do jazyka realnych pojmu
Předpisy pro všechny
| 2. 5. 2012 13:18
Přece nebudou redaktoři testující takovýto vůz dávat blinkr, když se dodávka v zrcátku rychle vzdaluje, to dá rozum. Pak by si ale neměli pouštět toho asistenta jizdy v pruhu, že...
Downsizing
| 2. 5. 2012 15:14
dalsi co snizuje objem. Jsem zvedavy co na to MB v pristi generaci C, pokud se prida mame to komplet. ;-\
Downsizing
| 2. 5. 2012 16:51
S4 nemá V8 už nějakou dobu. Osobně mi víc chybí v S5, kde se držel delší dobu. Naštěstí je pořád k dispozici povedenější verze v RS modelech.
Už redaktor lituje té věty?
| 2. 5. 2012 15:26
To s tím obhajováním nedání blinkru na dálnici mě teda dostalo. A ještě si u toho stěžovat na funkci systému, který udělal přesně to, proč byl vyroben! :no:
Už redaktor lituje té věty?
| 2. 5. 2012 17:02
Přesně tak, zrovna dnes mi jeden "šikula" vletěl tesně před nos (navíc se tak vklínil mezi mě a nákladní auto do mezery, kde mu zbývalo cca 30 cm) a jen tak tak, že jsem do do něj nenaboural. Na světlech (cca 800 metrů od místa, kde mě předjel) jsem samozřejmě přijel hned zaním, takže bylo určitě nutný aby mě předjel a v tom spěchu zapoměl na blikry.

Za tyhle neomalenosti mám chuť vraždit ;-\
Už redaktor lituje té věty?
| 2. 5. 2012 20:25
som si isty, ze Lane Asist, par ludom zachrani zivot, v mikrospanku totiz smerovku nepouzivate ;-)
Už redaktor lituje té věty?
| 2. 5. 2012 20:57
Audi jeste smerovky do svych vozu dava? Nekdo by to mel rict jejich majitelum.
Avatar - gld
Interiér humberto
| 2. 5. 2012 19:20
Tak ten príplatkový interiér ma na audi dostal. Ako od kolotočárov. Keď už nič iné, na audinách som oceňoval útulný a prémiovo decentný interiér. Ale takto nie :no:
Interiér humberto
| 2. 5. 2012 21:03
Jo, u importéra měl někdo roupy. Také se mi moc nelíbí.
Avatar - peV
OT: Škoda Superb Alldrive
| 2. 5. 2012 20:34
Předem se omlouvám za off topic. Bydlím ve Švédsku a dnes mi přišel mail od dealera Škody, kde mimo jiné upozorňuje na premiéru "Škody Superb Alldrive". Vzhledem k tomu, že běžný superb se 4x4 je tady dostupný (a nijak speciálně se nejmenuje), říkám si, jestli se nejedná o nějakou oplastovanou verzi (na způsob Passat Alltrack). Navíc oplastované verze fabií, roomsterů a octavií se tu jmenují jako v ČR - Scout.
Jenže jsem nikde jinde nezachytil, že by "terénní" superb měl v dohlednu přijít (o spekulacích vím).
Takže se chci zeptat, jestli snad někdo ví něco bližšího?
Avatar - Norge
OT: Škoda Superb Alldrive
| 2. 5. 2012 22:13
..zdravim Vas, ja zijem tiez v Scandinavii. Odpoved na Vasu otazku najdete na strankach Skody Auto v Norsku . Jeg řnsker fint dag ennĺ :-)
[odkaz]
Avatar - Bristol
OT: Škoda Superb Alldrive
| 2. 5. 2012 22:50
jaký je rozdíl mezi superb twindoor a superb family...?? >:D >:D
Avatar - peV
OT: Škoda Superb Alldrive
| 3. 5. 2012 08:59
Avatar - peV
OT: Škoda Superb Alldrive
| 3. 5. 2012 09:02
Díky za objasnění. Bude to tak,i kdyz je to trochu zvláštní,když Octavie 4x4(nemyslím ted scouta) se tu alldrive nejmenuje,ale třeba taky začne :-) Hoppas att vädret i Norge är nu lika härligt som här!

To Bristol:sup family je jen typ výbavy stejně jako třeba elegance apod.
pěkný test
| 3. 5. 2012 10:09
Abych furt nekveruloval- chválím za pěkný a obsažný test.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku