musim len suhlasit :yes: škoda ,že na novu octaviu si ešte nejaky ten čas počkame,osobne duufam ,že sa dizajn bude niest v štyle misionL chcem hrany ,jednoduche nestarnuce linie...
uvidime ako to nakoniec vypali kedze aj u modelu rapid asi ocakavame hrany a rozmerovo to tiez nebude od octavie uz velky rozdiel, nejako sa vsak budu musiet aj rozmerovo aj dizajnovo lisit kedze uplne podobne nemozu byt to by sa navzajom pozierali
octavia je perfektne auto takmer pre kazdeho, sportovo zalozeny zvoli RSku, rodinne zalozeny si vyberie kombik, nejaky dobrodruh ma na vyber scouta, otecko rodiny si zvoli klasicku octaviu s nejakym dieslom, keby bola octavia nemeckym autom tak ma golf po chlebe :yes:
octavia bola za rok 2011 najpredavanejsim autom v 7 statoch europy co myslim hovori samo za seba, v tolkych krajinach europy nevyhralo ziadne auto :yes:
octavia je uz teraz legenda a najuspesnejsia skodovka aka kedy bola, nova octavia bude urcite opat paradne a namakane auto ktore bude bez pochyb najlepsie v triede ak neratam premiu
kedže pride Rapid tak by podla všetkeho mala Octavia vyrast koncept Toleda ma dlžku 4,48 octavia dva ma o 10 viac ,razvor je 2,60 vs 2,578 v prospech toleda... osobne by som to chcel vydiet na urovni takej že nova octa bude mat 4,6 metra a razvor aspon 2,7 ...tym by sa mala octavia posunut o čosi vyššie ponuknut viac techniky ,niečo navyše najvyššie vybavove verzie by mohli byt takmer premia inak neviem,lebo čo sa tyka ceny škoda určite nebude predavat rapid s cenovym rozdielom cca 1000eur od najlacnejšej fabie...musime počkat
edit. aj ked teraz pozeram jetta ma 4644 tak octavia by mohla povyrast na uroven jetty aspon ak nie aj viac...
tak trošku jsi přestřelil s těmi decimetry :-) automobilka nemá a nemůže mít zájem neustále vyrábět větší vozy, jen proto, že bys chtěl Octavii III větší, mají ještě SuperB. Nárůst velikosti vozů je proces, který brzo bude zastaven a půjde se směrem dolů. Octávku lidi milovali kvůli kufru, a rozvor je nesral. Takže pokud rozvor 2,7, tak říkám, chci aby měla Octavia III. kufr min. 700l, aby ta obluda, byla obludná jak si to někteří přejí :-):yes:
Pozitívne je, že si nespomenul kórejskú produkciu. V Tvojich príspevkoch som si všimol, že škodu ani VW nemusíš a vždy si rád kopneš aké sú predražené, nespoľahlivé a H/K valcuje (najmä rio, ceed, sportage ...), máme sa na čo tešiť, sranda začína a zrazu označíš octaviu za legendu a perfektné auto.
Si rozdvojená osobnosť ? Nevyznám sa v Tvojich názoroch a "prvých" príspevkoch.
Pozitívne je, že si nespomenul kórejskú produkciu. V Tvojich príspevkoch som si všimol, že škodu ani VW nemusíš a vždy si rád kopneš aké sú predražené, nespoľahlivé a H/K valcuje (najmä rio, ceed, sportage ...), máme sa na čo tešiť, sranda začína a zrazu označíš octaviu za legendu a perfektné auto.
Si rozdvojená osobnosť ? Nevyznám sa v Tvojich názoroch a prvých príspevkoch.
Příliš úspěchů nesklízí třeba ve Francii, Itálii nebo Španělsku a to jsou obrovské trhy a i když se dlouhodobě snaží na tyto trhy proniknout, příliš se nedaří. Tam by teprve byl růstový potenciál.
Tohle bylo trochu mimo mísu. Říkám, že je nejlepší v nějakých osmi státech, ale o těch třech státech jsem rozhodně nemluvil. A jestli to bylo jako proto, že je nejlepší ne úplně v těch nejvyspělejších, podívej se na ty dvě auta před ní, kdyby nebylo afrických států tak je oktávka první.
Možná došlo jen k malému nedorozumnění, a to si rozhodně není třeba brát osobně. :-) Svým příspěvkem jsem chtěl jen poukázat, že tak úplně všude úspěšná není, čímž nijak nesnižuju její evropský úspěch. Co se týká toho "kdyby " prvenství na světě, tak k tomu má podle mého názoru dost daleko. Navíc takový žebříček je dost zavádějící. Můžeš dominovat na dvaceti trzích, kde žije dohromady 50mil. , anebo třeba jen na dvou s 300mil. obyvatel...a co je potom vlastně vítězství ?
Na jednu stranu je to pravda, jenže na druhou stranu Octavie v těhle verzích je tak drahá,že je lepší nějaké auto šité na míru takovým požadavkům (sportovní, 4x4, rodinné apod.)
Dnes sa mi opätovne naskytlo porovnanie Octavie pred a po facelifte, keď po rokoch pred domom zaparkovala služobná Octavia pred FL, stojac tak vedľa susedovej služobnej Octavie po FL. Nemôžem inak, iba zopakovať, že línie Octavie pred FL sú skutočne nadčasové a pôsobia modernejšie, ako kórejské oblúčiky svetiel a zmohutnená chrómová lišta Octavie po FL. Ostatne nastolený dizajn "misijných" konceptov je bližší striedmym priamym líniám O II pred FL, ako kučeravej oblosti faceliftovanej O II.
Tak na Islande skutočne vládne "trošku" iný typ vozidiel ako Octavia, na dôkaz pridávam fotku: [odkaz] Ono takéto cesty sa s Octaviou 4x4 prekonávajú ťažko: [odkaz] >:-[]
A to jsi jako fotil ty? Pokud jsi tam byl (o čemž na základě tvých řádků velice silně pochybuji), tak jsi si mohl všimnout že na jihu ostrova, kde žije drtivá většina obyvatel islandu jsou kvalitní silnice s asfaltovým povrchem, asfaltová je i okružní komunikace kolem ostrova a pod ustím fjordu na Akranes vede dokonce podmořský tunel. Mezi Keflavíkem a Reykjavíkem dokonce vede dálnice.
A pokud jsi tam skutečně byl, tak těch oktávií je tam vidět skutečně dost a bylo tomu tak i před krizí......
Líbí se mně tahle neustále opakovaná klišé, v tomto případě představa, že co Islanďan, to teréňák a sobrovskými koly. Do extrémních podmínek neobydlených oblastí možná ano, ale tam žije zlomeček populace a s podobnými vozidly se jezdí tak maximálně naledovce a do hor.
Jinými slovy, tvůj příspěvek je - no víš k čemu. :no:
Kľud, trošku nadhľadu a uvoľnenosti by Ti nezaškodilo. ;-) Samozrejme netvrdím, že upravené offroady ako na fotke sú typickým dopravným prostriedkom bežného Islanďana. Ale keď som zobral ten titulok "na Islande vládne Octavia" doslovne, nemohol som inak, ako ukážkou auta do naozaj náročného terénu, ktoré som inde nevidel a ak nejaké auto "vládne" Islandu, je to práve tento typ (Ford, Toyota s arktickou úpravou).
P.S. Je to fotené práve medzi Reykjavíkom a Keflavíkom (kde žije tak 80% obyvateľstva Islandu). A ak si tam bol, tiež vieš, že mimo okolia veľkých miest a pobrežných spojníc do vnútrozemia moc ciest nevedie a aj tie sú často nespevnené. ;-)