Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Statistika poruchovosti ADAC 2011: Němečtí výrobci upevňují pozice

Žlutí andělé v Německu loni nejčastěji jezdili k vybitým autobateriím, tyto trable ovlivnily i pořadí v žebříčku poruchovosti.
Zpět na článek
8. 5. 2012 09:56
8. 5. 2012 10:51
8. 5. 2012 13:22
9. 5. 2012 07:38
9. 5. 2012 12:19
9. 5. 2012 07:08
8. 5. 2012 21:07
8. 5. 2012 23:52
9. 5. 2012 00:02
9. 5. 2012 11:22
9. 5. 2012 08:20
9. 5. 2012 01:46
20. 5. 2012 12:56
Avatar - CHerokee
8. 5. 2012 09:46
předpokládané výsledky
Ale jinak můžeme dál baštit Korejskému Hujdaji písničku o nejkvalitnějším českém autě. :-)

Chybí mi tam v testu třeba Citroen C4.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 09:52
Re: předpokládané výsledky
i30 posledné. To bude tým nárastom kvality podľa autobildu 2010, 2011 :no:
Nie som taký bohatý, aby som kupoval lacné veci ...
Avatar - Guttalax
8. 5. 2012 09:57
Re: předpokládané výsledky
C4 je tak kvalitní,že se do tabulky nevešel. :-! :-!
Avatar - CHerokee
8. 5. 2012 10:01
Re: předpokládané výsledky
Chybí tam váce aut. C3 tam je.
8. 5. 2012 10:24
Re: předpokládané výsledky
Tak u i30 šlo evidentně o jisté potíže s baterií ("Právě baterie jsou dle ADACu hlavní důvod..."). Zkušenosti jsou však i naprosto rozdílné: např. v onom inkriminovaném roce 2010 si naopak rozmlsaní Britové (Autoexpress) zvolili jasně a triumfálně i30 jako vítěze ve SPOLEHLIVOSTI! Díky i30 si značka Hyundai ve spokojenosti zákazníků oproti loňskému roku polepšila o dvanáct příček! - [odkaz]

Nedávno provedená zevrubná kontrola ojeté i30 vysloužila velmi dobrou známku 1,8! Normálně, standartně spolehlivý vůz...

I v jiném testu spolehlivosti a poruchovosti si vedla velmi dobře... nenašlo se NIC zásadního jako problém... tehdy jen onen známý jemný rez u jedněch dveří oné i30...

Také statistiky Dekra a TÜV jasně označily i30 jako "lehce nadprůměrná, BEZ velkých potíží". - [odkaz]

V nezávislém hodnocení kvality „Auto Bild Qualitätsreport 2010" se Hyundai umístil na 1. místě!

A nakonec snad i můj vlastní postřeh: já mám i30 od roku 2009 - a žádnou poruchu po zavedení do provozu, rez či něco podobného jsem neměl... možná ty žárovky měním jak pitomý, ale kdo ne? Podobně jsem toto řešil opakovaně u Fabie...

Jinak ke kvalitě vozu, podvozku, materiálech a vynikajícím jízdním vlastnostem tento odkaz:
[odkaz]
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 10:31
Re: předpokládané výsledky
Zabudol si na koróziu ? V autotipe testovali na 100 tisíc km a skonštatovali, že interiér aj podvozok sa veľmi rýchlo opotrebováva. Spoľahlivosť hodnotili ako dobrú.
Tiež som menil žiarovky každých 15 tisíc km. Vadí, nevadí ? Keby bol lepší prístup tak ok, ale chodiť stále do servisu ?
8. 5. 2012 10:35
Re: předpokládané výsledky
Já tedy korozi nikde nemám... a to auto tedy řádně prohlížím ze všech možných úhlů... auto mám navíc negarážované a i v zimních měsících denně v provozu... já do servisu se žárovkou tedy nikdy nejel... žárovka se dá reklamovat u prodejce a vyměnit žárovku zvládnu za 10 minut... Tolik mé zkušenosti...
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 10:38
Re: předpokládané výsledky
10 minút pri ľavej žiarovke pri demontáži svetla ? Fajn, si borec >:-[]
V servise chcú za výmenu 17 euro, takže ušetríš.
8. 5. 2012 10:57
Re: předpokládané výsledky
Na Ceede mi vymenili obe H7 za cca 10 eúr ......materiál som im doniesol sám ....

Keďže mám najazdených 85 tis. km a menil som ich len raz, tak to nepovažujem za problém .....

Ale čo viem tak na i30 odchádzajú podstatne častejšie ...
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 11:00
Re: předpokládané výsledky
U i30 je to bolesť. Tam si skôr prekvapený, že svieti ako nesvieti.
8. 5. 2012 11:09
Re: předpokládané výsledky
Jo, nalezl jsem si návod, jsou tam i fotografie... a pak zkušenost a již to jde jak po másle... vezmeš jen klíč, uvolníš světlo, jemně vysuneš, pak se tam dostaneš a jen vyměníš... bez odmontování oněch dvou matic by to ale moc nešlo... ruka do toho prostoru moc místa na manipulaci se žárovičkou nemá... to je fakt ;-)
Avatar - Special-line
8. 5. 2012 11:28
Re: předpokládané výsledky
Nesmíš vyndávat světlo, to jde dost blblě a dlouho to trvá. Stačí vyhodit nádobku a nebo reléovej box popř. ještě vysunout světlo. Pak to jde za 10 minut.
Avatar - Nerez
8. 5. 2012 15:24
Re: předpokládané výsledky
Známka 1,8 v testu ojetiny ti příjde dobrá? Mně ani moc ne. Moc aut sem s horší známkou neviděl. Pro porovnání s konkurencí, kterou by měla i30 jasně rozdrtit(vzhledem k Hjandé řečem)
Opel astra H 1,35
VW Golf V měl tuším okolo 1,45
8. 8. 2012 11:36
Re: předpokládané výsledky
No sám jsem se divil zakoupil jsem oktávku 1 novou po faceliftu 2003 a dodnes jsem slovy nevyměnil ani jednu žárovku.
Tot reakce na cituji :kdo ne? Takže já ne.
Ale zase jsem měnil lambdu.
Avatar - Guttalax
8. 5. 2012 09:56
Stop-start
;-) Korejci tento systém uvedli v dokonalost. Viz tabulka. >:D >:D >:D A ted názory ze šuntomontu[odkaz] :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - strýček BOB
8. 5. 2012 17:16
Re: Stop-start
Velmi, ale opravdu velmi zajímavé forum, dělat pro korejce musí být radost ;-\ :no:
Avatar - strýček BOB
8. 5. 2012 10:09
Hojandéé...
Mno, co říci k výsledkům i30, tak snad jenom >:-[] :yes:

Ty dlouhé záruky jim jednou zlámou vaz... :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 10:18
Re: Hojandéé...
Ty dlouhé záruky sú na prilákanie zákazníkov, ale stačí si prečítať záručné podmienky. Všetko je spotrebák a na to sa záruka nevzťahuje. Brzdy, spojka, prevodovka či časti podvozku. Keď som prečítal moju servisnú knižku, tak boli 4 strany o tom načo sa záruka nevzťahuje. Po prečítaní som zistil, že vlastne nanič. Iba marketing, ktorý v ČR a SR funguje. Nič viac, nič menej. A ľudia na to naletia.
Sranda začína ? Skôr končí. Kto si otvorí oči, tak vidí, že kupovať tento poruchový lowend je cesta do pekla. Cena už nie je najnižšia ako bývalo.
Rejžu nikdy viac :no:
8. 5. 2012 10:20
Re: Hojandéé...
Navíc tam jsou garančky každý rok a 15 000 km, jestli se nepletu. To se taky trochu prodraží.
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 10:35
Re: Hojandéé...
U benzínu 1,4 sú každých 20 000 km alebo 1 rok. U mňa prvá stála 160 €, druhá 242 € a tretia 239 €. Či to je veľa alebo nie, neviem posúdiť. Všetko v autorizovanom servise "v rámci záruky". Potom už neviem, pretože som auto predal.
8. 5. 2012 11:01
Re: Hojandéé...
Ono sa predraží hlavne keď sa na tie garančky nechodí ;-)

Alebo sa využívajú "long life" intervaly ....

Je dosť komické riešiť garančky, keďže náklady na garančku sú vzhľadom na celkové náklady na prevádzku a kúpu vozidla úplne zanedbateľné ....napr. mňa stojí auto ročne (lízing, palivo, prezúvanie atď.) cca 7 000 eúr a riešiť garančku za cca 200 eúr mi príde fakt smiešne ...
8. 5. 2012 10:50
Re: Hojandéé...
Zaujímavé, že o "nefungovaní" dlhej záruky u kórejcov viadia viac tí čo žiadneho "kórejca" nemajú ...

Ja mám a záruka funguje bez problémov .... a to už 5 rokov ....

Samozrejme najlepšie by bolo keby žiadne záruky auto nepotrebovalo, ale také vozidlo nepoznám ...

A nekazia sa len "lowendy" ale i drahé vozidlá a sused si doteraz nadáva, že kúpil manželke Land Rover, lebo slále behá po servisoch ....
8. 5. 2012 13:59
Re: Hojandéé...
nejaka prakticka skusenost? mne necely mesiac pred koncom zaruky {vtedy este trojrocnej} menili pri cca 55 000km tlmice a bez reptania... len som odovzdal auto, ze nieco mi buchoce od prednej napravy.
Avatar - Starfighter
8. 5. 2012 10:40
Re: Hojandéé...
U konkurence, na předevčírem vydaném článku o dvouleté ojetině ix20 se dočteš, jak Hyundai řeší reklamace. Jednoduše, zamítá je. Tomu říkám solidní přístup na pět let >:-[] Mimochodem, je to hutné čtení o nepovedené plečce, které jen doplňuje to, co o ni píší sami majitelé na Hyundai Clubu 8-s

[odkaz]
8. 5. 2012 10:52
Re: Hojandéé...
Hyundai nechcem komentovať, ale u sesterskej Kie nie je absolútne problém s riešením záruka a to nie je len moja skúsenosť, ale i viacerých majiteľov Kie čo poznám ....
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 10:59
Re: Hojandéé...
Keďže sú to také kvalitné autá, tak by teoreticky záruku ani nepotrebovali. Viacerí majitelia, ktorých poznáš, nemali problém so zárukou. Takže ju museli využiť. Tým pádom to nie je až také kvalitné auto či koncern H/K, ako by sa mohlo podľa marketingu zdať.
8. 5. 2012 11:05
Re: Hojandéé...
Autá záruku fakt nepotrebujú ;-)

Potrebujú ju hlavne majitelia .....

Predstava "bezporuchových" aút je síce pekná, ale také nepoznám ...... ak niekto také vyrobí - tak si ho kúpim ..... ale realita je taká, že čo sa môže pokaziť sa pokazí a je úplne jedno či je to Kia, alebo Mercedes ....

Baviť sa môžme o pravdepodobnosti, ale keď sa niečo pokazí, tak už sú tie pravdepodobnosti pre majiteľa o ničom ....

A záruka je istota, že ma nebude prevádzka vozidla stáť viac ako je nevyhnutné ....
Avatar - Special-line
8. 5. 2012 11:31
Re: Hojandéé...
Ano s tím máme také svoje zkušenosti. Fakt nepochopitelné.
Avatar - Merkur
8. 5. 2012 18:47
Re: Hojandéé...
Stejně si myslím,že je pořád lepší mít prodlouženou záruku bez příplatku,než ji třeba nahonem dokupovávat z důvodu sh*tovosti některých koncernových motorů >:-[]
8. 5. 2012 10:18
Renault a německá prémie upevňují pozice
Renault a německá prémie upevňují pozice - tento titulek by o výsledcích poruchovosti vypovídal víc. Renault se pomalu stává nejspolehlivějším mainstreamovým výrobcem a nové statistiky to jen potvrzují. Dalším příkladem je index závad ojetých aut od DEKRY, kde je Mégane druhý ve třídě a třetí celkově a to včetně prémie. V obu statistikách je patrný pokles spolehlivosti u Škodovek. Koncern by si měl dát pozor, aby se při snižování nákladů nedostal za hranici, kterou zákazníci nebudou akceptovat.
Rozbalit vlákno
0
8. 5. 2012 10:41
Výroba tabuliek na objednávku
Koľko chcete, aby som Vám vyrobil podobných štatisticky nič nehovoriacich tabuliek? Ak sa začne zohľadnovať aj kategória poruchy, respektívne jej náročnosť odstránenia, prípadne náklady na jej odstránenie atď., možno to bude mať nejakú výpovednú hodnotu. Pri zachovaní akej takej objektivity dosť dobre nerozumiem pozíciam Kie Ceed a Golfu. Nepoznám nikoho z okolia, kto by mal zo Ceedom nejaké vážnejšie (ak vôbec nejaké) problémy, zato majiteľov Golfu, Focusu atď. dosť. Tabuľka sa mi samozrejme snaží nahovoriť niečo úplne iné. Koho teda nezaujímajú reálne skúsenosti reálnych ľudí, ale žerie automobilový marketing, nech sa páči :-) Výrazné zlepšenie spoľahlivosti u Talianskych a Francúzskych áut poznám aj z vlastných skúseností.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - kari.laz
8. 5. 2012 10:55
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Korejci shořeli jak papírový čert, tak je celá statistika podvrh. >:D
8. 5. 2012 11:08
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Jistě, protože Korejci nabízí nejdelší záruku! >:D
8. 5. 2012 11:37
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Ja nie som zrovna veľký fanúšik Korejských áut, snažím sa byť len objektívnejší. Mňa žiadny ADAC ani nič podobné absolútne nezauijíma, je to len jedna z desiatok spoločností vo svojej kategórii. Opieram sa o skúseností ľudí, ktorí na rozdiel od teba nejaké auto aj vlastnia a ich skúsenosti tieto tabuľky úplne vyvracajú. Spomína sa tu porucha na batérii, čo samozrejme cestou na dovolenku naserie, na druhej strane je to závada opraviteľná rýchlo, ľahko a lacno. Roztrhnutý rozvoďák v TSI je trošku iná káva. Riaditeľ spoločnosti v ktorej pracujem si pred dvoma rokmi kúpil BMW 5 GT, to auto v mene svojej prémiovosti trávilo polovicu života v servise. O značke BMW to samozrejme nič nehovorí, v rámci objektivity to ale treba spomenúť. A vrámci tej istej objektivity treba uznať aj fakt, že v spoľahlivosti sa skoro všetky EU značky zhoršujú. Kto vlastnil napr MB triedy E pred 15 rokmi a dnes, vie, o čom hovorím. Šetrí sa všade a "prémia" nie je žiadny výnimka.
8. 5. 2012 11:40
Re: Výroba tabuliek na objednávku
>:D :no:
Slovo objektivita a ten tvůj následný text vůbec nejdou k sobě. To si hodně přestřelil. ;-)
8. 5. 2012 12:00
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Čo sa ti na tom nezdá? Nedokážeš prekusnúť, že prémiový výrobca môže a často aj vyrobý nepodarok? Problém je v tom, že sa tu veľa ľudí podľa jedného kusu hodnotí automobilku, alebo model. Máš vôbec predstavu, čo stojí výmena batérie a čo stojí servis pošahanej elektroinštalácie v BMW 5? Aj v tomto je hodnota tej tabulky úplne u *. Auto s dvoma nepodstatnými poruchami v jednom roku s opravou za 100 € bude totiž podľa ADACU o 100% poruchovejšie ako auto s roztrhnutým rozvoďákom (ale jednou poruchou v roku) a opravou za 3000 €. Pri kúpe auta sú pre mňa relevantné výhradne skúsenosti reálnych majiteľov. Štatistika je matematická veda s množstvom premenných, ktoré môžu výsledok absolútne deformovať.
8. 5. 2012 12:08
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Co by nemohl, může. Nijak to nezpochybňuji a to jsou mé osobní zkušenosti jiné. Nevím, kolik si ty osobně vlastnil prémiových vozů, ale tipuji - žádný.

Dole máš tabulky statistiky vážnějších poruch. Nehodnotí se tam jeden, dva, deset kusů, ale stovky a tisíce. Ta tabulka, ať se ti to líbí nebo ne, má poměrně slušnou vypovídací hodnotu. Zajisté větší, než ty "tvoje zkušenosti".
Dále už zase spekuluješ, co má, či nemá větší váhu. Zcela zbytečně.
8. 5. 2012 12:24
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Za to ty máš premiových vozů plné garáže, my víme. A jaké máš zkušenosti ty? Nebo ty spoléháš pouze na statistiky a řečem pitomců, kteří píšou o problémech a "neproblémech" vozů na internet? Vezmi si, kdyby byl internet plný takových jako si ty, tak bude plný blábolů a lží jen kvůli tomu, aby jejich milovaná značka nebyla pohaněna.
8. 5. 2012 12:34
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Právě proto, že je na internetu plno blábolů, tak nějaké statistiky od renomovaných společností neuškodí.
8. 5. 2012 12:35
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Uklidni se a pak zkus reakci s chladnou hlavou. Řídím od doby, kdy tys mohl jezdit leda na tříkolce či kole. Pár aut už jsem taky měl a z nich největší "***" byl před necelými dvaceti lety Opel (nový). Ten měl více závad než Favorit, na kterém jsem začínal.
8. 5. 2012 13:13
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Já reagoval s chladnou hlavou, kdyby tomu tak nebylo, reakce by vypadala jinak ;-) Zajímalo by mě, jak víš, že jsem mohl jezdit leda na tříkolce, když si ty začínal řídit. Jinak to je přesně to co říkám, máš jednu špatnou zkušenost se starým pekáčem a od té doby to tlačíš všude. Běž se zeptat mého otce, když si pořídil Golfa IV co na něm bylo od té doby všechno děláno.. a cpu tady všem, že je to špatný vůz? NE ! ;-) A budeš se divit, i já mam s pár auty zkušenosti.. Ale samozřejmě - na tebe nemám.
8. 5. 2012 13:18
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Odhadnout tě není složité, nedávno jsi vylezl ze školy, řidičák máš odhadem max sedm let, a píšeš tak, jo bys sežral atlas hub.
Já mám zkušenost s novým autem, žádným starým pekáčem, a necpu to všude, to jsi zase mimo. Články o Oplu prakticky nekomentuju, pro mě ta značka ztratila smysl. :-!
8. 5. 2012 13:41
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Máš špatný odhad, stařešino :-!
8. 5. 2012 13:51
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Ale pořád lepší, než ty. Juniore. ;-)
8. 5. 2012 13:53
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Jak v čem ;-)
8. 5. 2012 11:11
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Ale toto je pitomost... vůbec nepohořeli... čti a poslouchej i jiné výsledky... nepoblázni se... u i30 šlo evidentně o jisté potíže s baterií ("Právě baterie jsou dle ADACu hlavní důvod..."). Zkušenosti jsou však i naprosto rozdílné: např. v onom inkriminovaném roce 2010 si naopak rozmlsaní Britové (Autoexpress) zvolili jasně a triumfálně i30 jako vítěze ve SPOLEHLIVOSTI! Díky i30 si značka Hyundai ve spokojenosti zákazníků oproti loňskému roku polepšila o dvanáct příček!

Nedávno provedená zevrubná kontrola ojeté i30 vysloužila velmi dobrou známku 1,8! Normálně, standartně spolehlivý vůz...

I v jiném testu spolehlivosti a poruchovosti si vedla velmi dobře... nenašlo se NIC zásadního jako problém... tehdy jen onen známý jemný rez u jedněch dveří oné i30...

Také statistiky Dekra a TÜV jasně označily i30 jako "lehce nadprůměrná, BEZ velkých potíží".

V nezávislém hodnocení kvality „Auto Bild Qualitätsreport 2010" se Hyundai umístil na 1. místě!

A nakonec snad i můj vlastní postřeh: já mám i30 od roku 2009 - a žádnou poruchu po zavedení do provozu, rez či něco podobného jsem neměl... možná ty žárovky měním jak pitomý, ale kdo ne? Podobně jsem toto řešil opakovaně u Fabie...
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 11:22
Re: Výroba tabuliek na objednávku
A chyba batérie nie je veľkou chybou ? Vybitá batéria na ceste do Chorvátska niekde na diaľnici, hotová radosť. Nejde naštartovať, ostáva iba asistencia. Vysvetli nasranému majiteľovi, že Britové si zvolil i30 ako víťaza spoľahlivosti.
8. 5. 2012 11:26
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Pak možná pochopí rozdíl mezi anketou mezi pár majiteli aut a statistikou z několika miliónů závad. :-)
Avatar - Special-line
8. 5. 2012 11:34
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Je pravda že baterie jsou u Hyundai slabým místem ve všech modelech. Když porovnám s Fordem tak se (u skladových nebo předváděcích aut které málo jezdí) stále musí nabíjet jen baterie Hyundai. Ford v takovém režimu vydrží mnohem více.
8. 5. 2012 19:29
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Pořád je rychlejší a levnější vyměnit autobaterii než rozvodový řetěz,nebo celý motor. :-! >:-[]
8. 5. 2012 19:53
Re: Výroba tabuliek na objednávku
A jak soudruzi z Autobildu pisali...ani v ramci zaruky to nie je take lahle bezplatne vymenit! :yes: :-!
8. 5. 2012 12:53
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Dle staistik DEKRA je i30 opravdu nadpůměrná - desátá ve třídě.
Auto Bild Qualitätsreport 2010 hodnotil hlavně záruku a servis. Tyto hlediska bych také hodnotil vysoko, protože jsou často potřeba.
8. 5. 2012 13:10
Re: Výroba tabuliek na objednávku
>:D >:-[]
Avatar - Nerez
8. 5. 2012 15:27
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Tenhle příspěvek tu už jednou byl. Prosím tě, ušetři nás toho...
8. 5. 2012 11:05
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Uplny suhlas. Navyse, my vo firme tu mame 15 roznych znaciek a asi 30 aut a u polovicky sa ADAC vobec nevola ale rovno servis znacky, co plati zvlast u drahsich modeloch. Kolega, ktory ma Mazdu alebo Audi zavola rovno do ich servisu a ti su v pohotovosti 24 hodin (aspon mi to tak bolo od nich vysvetlene) a nie nejaky ADAC. Takze to moze byt velmi skreslujuce.Mimochodom, predajca, kde som si kupil auto predava viacere znacky a napr. Kia patri podla jeho skusenosti medzi viac spolahlive ako Mitsu alebo Renault, ktore uz nejaky ten rok predava a opravuje, takze????
8. 5. 2012 11:33
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Přečti si metodiku ADACU a pak začni argumentovat trochu na úrovni. Záruku mobility mají dnes v Německu už všichni výrobci. Tento fakt proto nehraje skoro žádnou roli. Navíc dle nezávislých průzkumů volá většina majitelů aut ADAC. Těch 5 mil výjezdů k poruchám za rok snad o něčem taky vypovídá. ADAC se v Německu stará o 26 mil aut.
[odkaz]
Avatar - pallas
8. 5. 2012 23:01
Re: Výroba tabuliek na objednávku
pogo26, ked uz sem das odkaz, aspon si ho sam precitaj.
Aj ked volaju ADAC, nezapocitava sa do statistiky!

"Unberücksichtigt bleiben Pannen, die die ADAC-Straßendienstpartner oder andere Pannendienste (andere Clubs, Mobilitätsdienste) bearbeiten. Pannen, die vom ADAC im Auftrag von Herstellern bearbeitet werden, kommen ebenfalls nicht in die Berechnung."
9. 5. 2012 06:55
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Asi máš problém s pochopením textu. Je to třeba přečíst celé.
Avatar - Mrakoplas
9. 5. 2012 09:05
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Nepredikuj vyznění podle prvního odstavce a čti dál:

"Immer wieder wird die Frage geäußert, ob Pannenhilfsdienste der Fahrzeughersteller die ADAC Pannenstatistik verfälschen. Dieser Einfluss kann verneint werden, denn mittlerweile bieten alle Automarken Mobilitätsgarantien an. Zudem haben neutrale Umfragen ergeben, dass ADAC Mitglieder bei einer Panne allermeist ihren Club anrufen – und nicht die Hotline des Autoherstellers. "
Avatar - CommonUser
9. 5. 2012 11:40
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Tak citaj este raz, "ADAC Mitglieder" kapisto ?! A co ten zvysok ...
Dalsi konkretny priklad (skusenost):
AXA DE ma zazmluvnene vyjazdy s ADACom (Vollkasko Assistence), ale pozor !
Servisny vyjazd nesmie byt identifikovatelny s ADACom (predpokladam, nie je ani v statistike). Neoznacene auto a oblecenie.
Tolko odpoved na otazku, odkial borci prifrcali (menili aj bundy ). 8-s
8. 5. 2012 11:48
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Tady máš další novou tabulku. Jde o index závad ojetých aut 2012 dle DEKRY. Výsledky jsou podobné. Závady tam máš i dle kategorií. Opět jde o statistiku vytvořenou na základě několika miliónů kontrol - 15 mil (stejně jako u ADACU). Mají proto mnohem větší hodnotu než nějaká anketu z časopisu.
[odkaz]
8. 5. 2012 12:28
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Mozem vidiet aj 100 tabuliek. Mam skusenosti asi s 30 autami a skusenosti nevymenim za nic. Mal som problem s cervenym lakom na Ceed a bez mihnutia oka bolo vsetko uznane. Mali sme problem s koroziou na fabii (na kufre) a nie a nie uznat. Mali sme problem s Golfom na motore 2,0 TDI a 8 mesiacov po zaruke musel ist do servisu a oprava 1900 eur!!! (v Rakusku). Mame i45 a po 3 rokoch problem s parkovacim senzorom, bez pipnutia uznane. Mali sme Quashqai a do 3 rokov 2 x pokazena autom. prevodovka!!! Jednoducho su pre mna primarne osobne skusenosti! Takze statistiky od ADAC nemaju pre mna ziadny vyznam, pretoze moje skusenosti, skusenosti predajcov, kolegov a kamaratov, ktori s autami denne pracuju su diametralne odlisne ako tu udava ADAC. ;-)
8. 5. 2012 12:41
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Tohle ale není článek o uznávání záruk. ;-)
Avatar - miromen
8. 5. 2012 12:43
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Klasicky špinič jisteho koncernu. A jak se dalo předpokladat tak takovych je tu spousta.
8. 5. 2012 13:33
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Tak ma asi nepoznas. naposledy som obhajoval VW, ked bola rozprava o chybnych TSI a siel som dost tvrdo proti (myslim) Wolf, ktory siel proti VW pekne z ostra, az slepo. Nie som zaujaty, ale moje osobne skusenosti ma presvedcuju casto o opaku, aky sa nam tu casto niekto snazi vbit do hlavy.Ja som clovek, ktory sa o autach a skusenostiach rozprava s tisicmi ludmi a su ABSOLUTNE odlisne od onych nemeckych statistik a nemozem zakryvat, ze prave s VW su najväcsie problemy-tod moja skusenost. To fakt, s Kia alebo s Hy nie su ani po 100000 km sebamensie problemy. No aby som bol objektivny, s cervenym lakom na Ceed som bol uz 3 x v servise :-( , ale to, s cim bojujeme u VW, je to malickost. Takze ...
8. 5. 2012 20:10
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Podle sebe soudím tebe?Tak to myslíš?
9. 5. 2012 12:04
Re: Výroba tabuliek na objednávku
Čistá pravda. Většina přispěvatelů tu na nějaký koncern nadává. Nejčastěji na HMMC nebo VW, někteří i na Renault...
8. 5. 2012 13:36
Re: Výroba tabuliek na objednávku
To mas samozrejme pravdu. Asi som len tym pocinanim servisou a s uznavanim zaruky VW tak sklamany, ze to mam stale v hlave.... a potom aj v texte.
Avatar - miromen
8. 5. 2012 10:51
Statistiky
Ja na statistiky nějak nedam ale jako majitel Golfa musim přiznat že je to mile čteni. Golf spolu s Aurisem podle vice statistik jsou nejspolehlivějši auta třidy. Zato Honda jaksi pokulhava a ani Mazda na tom neni nejlip.
Rozbalit vlákno
17
8. 5. 2012 10:54
Re: Statistiky
Gratulujem .... a držím palce aby to tak vydržalo ....

Ale poznám i prípady, keď "odišiel" Golf ..... a vtedy už sú štatistiky majiteľovi nanič ....vtedy je lepšie mať záruky ...
Avatar - miromen
8. 5. 2012 11:18
Re: Statistiky
Jak jsem psal ja na statistiky nedam a určitě se jimi neřidim při vyběru auta. Samozřejmě odchazeni a poruchy se ději všude a je pravě otazkou kde vic a kde miň. Jenže toho se přesně dopidit je velmi těžke. Jinak zaruku mam na 4 roky tak uvidim zde se oplatila či ne.
8. 5. 2012 11:30
Re: Statistiky
Ono je samozrejme najlepšie "vyhodiť" peniaze a nevyužiť záruku ....

Je to o riziku ..... ak niekto mení auto každý rok tak ho samozrejme nejaké štatistiky a záruky asi ťažko zaujímajú .....

Ale ak si niekto šetril 10 rokov tak očakáva, že minimálne prových 5-6 rokov ho to auto "nezradí" .... lebo jednoducho ešte nebude mať na iné ... a to je skôr prípad našincov ...
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 11:43
Re: Statistiky
Človek, ktorý 10 rokov našetrí 10 tisíc eur a potom si kúpi vysnené nové auto, väčšinou kórejca, tak mu čo to odpustí. Kto by hanil vlastnú voľbu ? Prežije podpriemerné jazdné vlastnosti, možno koróziu, uspokojí sa vidinou dlhej záruky a modlí sa, aby vydržalo ďalších min.10 rokov. To nie je objektívna vzorka spoľahlivosti.
Kto berie auto ako spotrebák, čo aj je a mení po 3-4 rokoch, tak je oveľa kritickejší. Myslíš, že to auto je stavané na 10 rokov prevádzky ? Iste, záleží od km, tých 100 tisíc je optimum. Niekto to najazdí fakt za tých 10 rokov, iný za 1,5 roka. Druhý menovaný si asi kórejca nekúpi.
8. 5. 2012 13:22
Re: Statistiky
mal som octavia I a predal som ju s 224000 km, najskôr káblik k imobilizéru, zo 4 krát som stál a potom ma za 680 SK tejto výhody zbavili, potom problém so štartovaním pri teplom motore raz za týždeň a keď mi večer o 21hodine servis mobil neprišiel pomôcť ku metru, tak som si povedal dosť. Passat tiež neoslnil, TDI v zime neštartovalo občas asi preto, aby sa vodič nepo...l keď mu auto prestane ísť v ľavom pruhu, alebo je to výbava od sociálnej poisťovne, aby som nemal malý dôchodok, predsa len som starší. 6 ty rok mám santa fe aj s pôvodnou baterkou a stál 1:189.000 SK mojich, nie firemných. Za 100000 km žiaden problém, teraz som skúšal niečo iné a GLK vrzalo už ako predvádzačka, servis BMW má povesť horšiu ako zlú, tak neviem. A mám aj FOCUS II ešte v záruke ( 5 ročná ), zase za moje. Ešte ma nevyšplechol ale čidlo dverí spolujazdca nefunguje od nova, a nezatváral zámok zadných pravých dverí - opravili v záruke. Čo poradíš, čo kupíť teraz, aby to jazdilo, vážilo tak 1900 kg a bolo spoľahlivé, lebo bude zase za moje 8-s
8. 5. 2012 13:23
Re: Statistiky
Teoroticky je to tak ...

Ale v praxi sa to nepotvrdzuje ... doslova ma "šokuje" blahosklonnosť majiteľov vozidiel koncernu k nedávno diskutovanému problému s TSI motormi ... to už by u mňa Kia s takým prístupom značkvých servisov už dávno skončila ...
Avatar - Choochoo
8. 5. 2012 22:44
Re: Statistiky
Tak do oci bijici je asi nejvice posledni misto Jazzu, ac se v kterekoli jine statistice na svete pere s Yarisem a mazsou o prvni misto >:D >:D >:D nebo Touran nekde uprostred, kdyz je skoro vsude jine na konci,...
Same perly, to je snad nahodne generovano, ne? Ale jinak preji at Ti bezi Golf porad stejne dobre ;-)
Avatar - miromen
8. 5. 2012 22:54
Re: Statistiky
Tak ja ten přispěvek psal specialně pro tebe a tušil jsem že se lapiš. >:-[]
Samozřejmě i ja přeji tve hondici ať slouži lip než ty zde v tabulkach. :-)
Avatar - Choochoo
8. 5. 2012 23:14
Re: Statistiky
Samozrejme jsem vedel ze je psan pro me, o lapeni nemuze byt rec ;-)
Tato tabulka je evidentne uplne mimo, pac dat Jazz na posledni misto je do oci bijici, stejne jako Yaris uprostred tabulky.
Jine kategorie jsem uz nestudoval, nema to smysl ;-)
No o Civica strach nemam a o Jazze uz vubec, ted jen koupit olej a je na rok vystarano.
2lety Civic, ani 3lety Jazz a ani 6lety nemel problem, kvuli kteremu bych musel do servisu ;-)
Avatar - miromen
8. 5. 2012 23:28
Re: Statistiky
Raději to zaklepej tedy myslim to že budeš mit na rok vystarano. Ja ty statistiky taky nějak zvlašť nestudoval ale pravě umistěni hondic mě docela zarazilo. V jinych už taky nejsou tam kde byvali dřive a podle mě to spiš ukazuje na to že se spolehlivost vyrovnava.
Avatar - Choochoo
9. 5. 2012 07:14
Re: Statistiky
Spis verim tomu ze mi auto rozbijou kroupy nez ze by zustalo stat. Ale jinak zaruka 5let a 3 asistence zdarma ;-)
[odkaz]
kde si treba u Accordu zakaznici chvali nizke naklady na servis, takze to same plati urcite i pro Jazz, ktery vede svoje tridu. Ono kdyz nekomu(nenarazim na Tebe, Golfa) treba vymeni do 100tis pul auta a druhy nic a odejde mu baterka a necha ho to stat, pac se autu nevenuje protoze proste neni treba, tak je z toho dle ADACU vlastne nejhorsi auto ;-)
9. 5. 2012 07:38
Re: Statistiky
Tady máš porovnání s Lagunou dle Dekry.
[odkaz]
Avatar - Choochoo
9. 5. 2012 07:48
Re: Statistiky
Tak zrovna proflakla laguna, to neee >:D
To bude asi ten pripad noveho pul auta, jestli ne celeho >:D
Jinak treba priklad jak se do techto statistik STK promitne praskajici zadni sklo u Fabii, znamy problem ???
9. 5. 2012 12:19
Re: Statistiky
Časy se mění a Laguna je dnes jedno z nejspolehlivějších aut ve třídě. Z minulosti se žít věčně nedá a časem to trh každému spočítá. Laguně také bude ještě nějaký ten rok trvat než přesvědčí potenciální zákazníky o své spolehlivosti. Mezitím zase jiné značky mohou přijít o pověst spolehlivých aut.
Avatar - Choochoo
9. 5. 2012 13:46
Re: Statistiky
Mozna, ale chvilku(5let) bych pockal, nez bych bezel do showroomu >:D
Z propadaku najednou spicka se nechce verit, mozna u snazivych japonciku, ale u evropskych flakacu, kteri zamestnavaj levnou pristehovaleckou silu z afriky a turecka nevim ;-)
9. 5. 2012 07:08
Re: Statistiky
I dle indexu závad ojetých aut Dekra 2012 na tom nejsou Hondy zrovna moc dobře. Japonci jdou s kvalitou dolu a jejich místo obsazují jiní - např. Renault.
Avatar - Choochoo
9. 5. 2012 07:32
Re: Statistiky
To nemyslis vazne, ze ne ;-) Kdybys uvedl Toyota, Mazda, rekl bych mozna jo ;-)
Dekra nebo TUV je sice zajimavy(i zde patri Jazz s Yarisem ke spicce), ale rika jen ze na STK nejake auto neprojde a to z duvodu o kterem majitel ani nevi, praskla zarovka, sjete gumy, desticky,...pac by tam prece nejel vyhazovat prachy. Nic co by majitele nejak omezovalo. Nerika nic o tom jak je auto poruchovy a jak casto jezdi majitel do servisu a co uz ma vse vymenene ;-)
Avatar - theolli
8. 5. 2012 10:58
zase německá propaganda,
VW group vidím dost často stát u krajnice s poruchou v Německu ale i ve Francii či UK kde nemají takový zastoupení ve vozovém parku jako v D ale třeba mají v německu podle ADAC jiný VW ,kvalitnější >:D
Rozbalit vlákno
8
8. 5. 2012 11:08
Re: zase německá propaganda,
Pri poslednej ceste z Innsbrucku do BA som videl cestou asi 5 pokazenych aut , jedna (starsia) mazda, 2 Passat, 1 Golf a jeden renault Espace. A vobec zo skusenosti, ktore za posledne roky mam, je prave Passat asi najcastejsie za krajnicou cakajuci na servis (odtahovku). :-!
Avatar - theolli
8. 5. 2012 11:15
Re: zase německá propaganda,
neříkej to nahlas >:D,když to vezmu z jiného pohledu má německý koncern zhruba takový procentualní zastoupení ve FR jako FR auta v Německu a přesto není tolik vidět vylágrovaných FR aut v DE jako německých ve FR!
8. 5. 2012 11:46
Re: zase německá propaganda,
také mi poslední dobou přijde, že o porouchaných Passatech slýchám a vídám nějak často. Skoro vždy se to týká vstřiků u 2.0tdi - VW s nima má stejný problém jako měli ostatní značky (motory dci,tdci) před deseti lety:)
8. 5. 2012 11:11
Re: zase německá propaganda,
Minulý mesiac som videl priamo v križovatke nemohúco stáť jedno fungl nové Das Auto ....

A mám pocit, že na bezradnú majiteľku by tie tabuľky veľký dojem neurobili ;-) a určite by v tej chvíli brala koróziu Hyundaia, ako nepojazdnosť Sharanu .... >:D
Avatar - Bristol
8. 5. 2012 13:52
Re: zase německá propaganda,
sharan je známá firma...ten okupuje poslední příčky statistik TÜV od doby co vznikl... ;-)
Avatar - CHerokee
8. 5. 2012 20:49
Re: zase německá propaganda,
Jo ty Passaty u krajů silnic číhají, ale nečekají na odtah, ale na nevinnou oběť, kterou by mohli zkasírovat >:D
Avatar - miromen
8. 5. 2012 11:22
Re: zase německá propaganda,
Hm ja vydavam nejčastěji u krajnic stat Citroeny a to jich u nas moc nejezdi.
Avatar - Choochoo
9. 5. 2012 07:40
Re: zase německá propaganda,
Ja zas Renault Megane Scienic, ale jednou me prekvapili za jednu cestu 300km asi 3VW, jeden blikal, jeden uz prazdny za odtahovkou a treti Golf dost hodne divoce brzdil na dalnici, snad jen telefonoval a nebyl to problem retezu. Jinak od kamosu Passat se vstrikama.
8. 5. 2012 11:03
DUVERYHODNOST
Adacu je zhruba na stejne urovni jako duveryhodnost vlady CR. Bohuzel jsou taci, kteri uveri...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 11:08
Re: DUVERYHODNOST
"Žebříčky poruchovosti ADAC sestavuje podle toho, k jakým vozidlům nejčastěji jezdili žlutí andělé německého autoklubu. Zaznamenány jsou jen větší poruchy, kterých loni ADAC evidoval 230 tisíc. Celkově žlutí andělé v roce 2011 vyjeli v Německu k více než čtyřem milionům porouchaným vozům."

Čo je na tom nedôveryhodného ? Museli vyraziť za veľkými poruchami. i30 je posledný v triede. Čo dodať ? VEĽKÉ PORUCHY nie výmena žiaroviek.
8. 5. 2012 11:10
Re: DUVERYHODNOST
To víš, někomu se spálí žárovka a auto raději odstaví. Co kdyby. ;-) >:D
8. 5. 2012 12:55
Re: DUVERYHODNOST
zamysli sa nad tym inak, kto vola ADAC?
Ich clenovia, lebo neclen plati mastne drahe poplatky. No ver tomu ze ani v nemecku nie je kazdy vodic ich clenom, je to male percento a podla vlastnych skusenosti, su to zvacsa ludia co nemaju ani sajnu o autach a nevedia riesit vzniknute situacie a preto sa spoliehaju ze ADAC ich zachrani. Nieco sa pokasle a hned telefon a volam ADAC, oni pridu a vysetria to. Samostatny a skuseny vodic sam zisti co sa stalo a bud opravi na mieste, alebo zavola odtah ak treba (no nie ten ADAC, lebo je drahy).
Podla zastupenia znaciek ti moze byt jasna skladba celnov ADAC. Su to vacsinou dobre zarabajuci nemci, pre ktorych rocny poplatok 45EUR za zakladny tarif a 80EUR za premiovy nepredstavuje ziadnu zataz. Je ti hadam jasne ze majitel oskudleneho Loganu za akciovych 8990EUR nebude hned platit 80EURove clenske v klube ktory mozno nepouzije, nehovoriac o majiteloch jazdenych a starsich aut. To su pre nich takmer dve plne nadrze!

Takze, pod nadpis by sa skor slusilo napisat, ze v tabulkach su uvedene percenta poruchovosti novych a zanovnych vozidiel, ktore maju soferi zavysli na cudzej pomoci a zarabajuci (a blby) dost na to, aby si predplacali nieco ako pripoistenie pre pripad poruchy.
Analogicky k automotoklubom v SR a CR. Uprimne, kolko poznas clenov ci ich predplatitelov u nas?
8. 5. 2012 13:03
Re: DUVERYHODNOST
V Německu má 17 mil členů a 27 mil aut. To je opravdu malé procento.
8. 5. 2012 17:21
Re: DUVERYHODNOST
v nemecku je registrovanych aktualne +/- 53 600 000 automobilov... takze ano, je to len cast z nich.
ako si myslel ten pocet ADAC registrovanych vozidiel nechapem, nakolko ADAC registruje ludi/osoby a nie priamo vozidla
8. 5. 2012 13:34
Re: DUVERYHODNOST
"Čo je na tom nedôveryhodného?"
1. tyka sa iba clenov ADAC. To je sice v nemecku najvacsi, ale nie jediny autoklub. A samozrejme niektori vodici nie su v ziadnom autoklube.

2. nepocitaju sa ani poruchy, ku ktorym majitel vola asistencnu sluzbu (radsej ako autoklub). To su najma vaznejsie zavady, u ktorych majitel predpoklada ze vyjazdovka autoklubu to neopravi, a auto aj tak musi dopravit do servisu, takze si rovno zavola odtahovku svojej znacky. Dokonca sa nezohladnuju ani poruchy, pri ktorych autorizovany servis poziada ADAC o dotiahnutie vozidla k nim.

3. nezohladnuje ze niektore modely sa skor pouzivaju v peknom pocasi, a malo jazdia v zime.

4. zohladnuju sa len modely ktorych sa v roku prihlasilo aspon 10 tisic (novych).

5. maximalne 6-rocne auta (priemerny vek osobnych aut v nemecku je ~10 rokov, a pravdepodobnost poruchy u starsieho auta je vyssia).

Atd, atd. Treba este pokracovat?
8. 5. 2012 20:05
Re: DUVERYHODNOST
Vytřískaná autobaterie,opravdu velká závada.Stačí na parkovišti někoho požádat a nastartuješ přes startovací kabely.Dojedeš pak kam potřebuješ,koupíš novou.Toto jsem musel podstoupit před lety a baterie tehdy byla desetiletá.Od té doby se toho žádné auto (pak už jen služební )nedožilo,byly u nich slabší články řetězu (a jak víme řetěz vydrží jen tolik,kolik jeho nejslabší článek) obrazně řečeno.
Na autech bývají podstatně horší závady,to by jsi měl vědět.
Avatar - strýček BOB
8. 5. 2012 11:13
Kvalita Hojandéé...
Hojandé i30 je můj nejoblíbenější vozík...

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Hojandé ix20 je opravdu špičkový a moderní vozík...

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
8. 5. 2012 11:51
Re: Kvalita Hojandéé...
Doufám, že podobné texty, zkušenosti řidičů, testy podobné ADAC atd. pomůžou překonat šílenou masáž z reklam a Češi se zase více vrátí k evropské produkci.
Avatar - escorpion
8. 5. 2012 12:00
Re: Kvalita Hojandéé...
Neverím tomu, že ľudia začnú kupovať viac európske značky. Marketingová masáž a reklama v TV pôsobia účinne a modely H/K iba zvýšia nárast predajnosti. Nie všetci majú internet a o podobných rebríčkoch, skúsenostiach majiteľov ani netušia.
Na hyundaiclube je člen, ktorý i30 kúpil iba preto, pretože stál dlho na zastávke a nešiel autobus. Oproti videl showroom hyundaia a už odchádzal na novom i30 >:-[]
Avatar - Ronault.
8. 5. 2012 12:17
Re: Kvalita Hojandéé...
Nové heslo "i30 lepší než autobus" >:D
Avatar - Starfighter
8. 5. 2012 13:18
Re: Kvalita Hojandéé...
:yes: >:D
Avatar - Starfighter
8. 5. 2012 13:21
Re: Kvalita Hojandéé...
Zázraky se dějí >:-[]
8. 5. 2012 11:43
Skutečně velice vypovídající :-D
Musím se přiklonit k názoru, že tyhle statistiky jsou uplně o ničem. Hodnotit spolehlivost značek aut podle výdrže autobaterií???? Děláte si ze mě srandu? >:D

Můj Logan tam jeden rok skončil jako nejporuchovější auto ze všech, přitom jsem na něm nikdy neměl žádnou závadu a nikdy jsem neslyšel o nikom koho by auto někde nechalo nebo mělo vysloveně vážnou poruchu. Pokud se tam ale řeší, že občas zaskřípou dveře nebo se vybije baterka a praskne žárovka, tak to můžem rovnou výsledné pořadí losovat..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
8. 5. 2012 11:52
Re: Skutečně velice vypovídající :-D
A zkušenost jedince s jediným autem je objektivnější než 5 000 000 výjezdů k poruchám? :-)
8. 5. 2012 13:18
Re: Skutečně velice vypovídající :-D
jasně že nemůžu brát zkušenosti jedince, ale co se týče toho Logana tak jsem nikde nenarazil na zkušenost s nějakou fatální závadou, dokonce u recenzí ojetin hodnotí Logana jako spolehlivé auto. Prostě narážím jen na to, že taková statistika, založená úplně na všem včetně zmíněné vybité baterce je úplně k ničemu.

Nechci tu slepě obhajovat moje auto, jen říkám můj doufám objektivní názor:)

btw 5 000 000 výjezdů bylo těžko k Daciim když se jich celosvětově vyrobila tak pětina >:D
Avatar - CHerokee
8. 5. 2012 20:53
Re: Skutečně velice vypovídající :-D
Baterky...pokud se vybije během jízdy baterie, tak to znamená vážnou poruchu, asi nefunkční alternátor, takže to počítají správně.
8. 5. 2012 11:53
super kvalita renaultu
Tak som si bol dať premerať tlmiče a brzdy na mojom 10 ročnom megane v servise škoda-vw a viedol reč so prímacím technikom. Bol v šoku, keď som mu povedal, že jediné chyby, ktoré auto malo do svojich 140 tis km, boli pred dvoma rokmi, keď som musel dať repasovať štartér a odišiel aj motorček do stieračov. Oprava v servise vyšla na 120 EUR. To je úplne všetko. Povedal, že som štastný človek, že netuším, s čím všetkým prichádzajú majitelia i podstatne novších koncernových áut. Na to som mu povedal, že tuším, lebo som kupoval od nich funglovku seatu a tam hneď po záruke odišiel senzor vo dverách a nesvietilo svetlo vnútri - oprava cca 6000 Sk, pravidelne odchádzali silenbloky na prednej náprave - menené každých 40 tis km. V cca 60 tis intervaloch sa vždy porúčala nejaká cievka, pri 100 tis km odišila nejaká blbosť zo vstrekovania paliva a kým prišli za 3 mesiace na skutočnú príčinu, tak som navštívil 4 servisy a minul cca 20000Sk.

Je absolútne scestné, ak test trvanlivosti vyhrá auto, ktorému po 60 tis km odíde prevodovka - ale napíšu, že bola vymenená v záruke - takže je všetko OK!!! TO JE CHORÉ! Ja najazdím ročne cca 25000km, po dvoch rokoch by ma vyšla tá oprava 2500 eur, lebo mám po záruke... koncernové autá sú dobré (teda za 3), ale jednoznačne najlepší sú vo vymývaní mozgov, lebo tvrdiť že sú najmenej poruchoví a mať iba 2 ročnú záruku - to nedokáže hocikto. japonci a kórejci zarábajú na predaji áut a európania na predaji náhradných dielov.... Všetky takéto štatistiky sú skreslené a neobjektívne ( mám nejakú tu skúšku z matematickej i poistnej matematiky) - sú predlkadané iba širokej verejnosti, ani jeden manažér automobilky sa podľa nej neriadi - lebo by krachol. Oni majú svoje naozaj odborné štatistiky a prepočty a dobre vedia, kde musia tlačiť kaleráby, aby ľudí zblbli...
Rozbalit vlákno
15
8. 5. 2012 12:04
Re: super kvalita renaultu
presne o tomto píšem vyššie, vysvetli to prosím ťa jossalitovi :-)
Avatar - miromen
8. 5. 2012 12:17
Re: super kvalita renaultu
Bože to je zase přispěvek. Vymyvani mozku od majitele Renaultu.
8. 5. 2012 12:30
Re: super kvalita renaultu
Dle statistik DEKRY a ADACU má pravdu. Dle ADACU je Mégane třetí a dle DEKRY druhý ve třídě. Další nosné modely TWINGO, CLIO a Scénic jsou také mezi nejlepšími. Laguna ve statistice ADACU není (malé prodeje), dle DEKRY je druhá ve třídě z mainstreamu.
[odkaz]
Avatar - miromen
8. 5. 2012 12:52
Re: super kvalita renaultu
Dle mě klasicky flamehnus. Kdybych tu měl uvest jake skutečne problemy s Renaulty měli moji kolegove tak by se na mě vznesla kritika nebo oponovani. A i přesto že v mem okoli Renault nepusobi co se spolehlivosti tyče věrohodně tak jsem při vyběru auta salon Renaultu neobešel obloukem. Naopak byl jsem tam několikrat a Renaulta malem koupil.
8. 5. 2012 13:13
Re: super kvalita renaultu
No to je snad v pohode, ne? Kolik tech kamaradu mas? Tisice? Deckra nebo Adac urcite nemaji reprezentativni vzorek, ale maji porad - o nekolik radu - vice lidi = zpetnych vazeb nez kdejaky diskuter tady na auto.cz. A o to se hraje, protoze je rozdil rici, ze Mercedes ja na nic, protoze se rozpadl tady kolegovi anebo ze se rozpadl 100 000 majitelum v Nemecku. Sice trochu extremni priklad ale nosna myslenka je vystizena.
8. 5. 2012 13:25
Re: super kvalita renaultu
Tu tvou nosnou myšlenku zde nepochopí (nechce) spoustu diskutérů. ;-)
8. 5. 2012 13:32
Re: super kvalita renaultu
stejně se naráží pořád na stejný problém a to popírání cizí zkušenosti. Tady "galerida" má pozitivní zkušenost s Renaultem, stejně jako já.

Nevím z jakého důvodu bych měl poslouchat řeči typu že jsem slušně řečený hloupý člověk, že jsem si nekoupil 2x tak drahou Octavii do které bych ani nemusel lít olej a zaručeně by v ní ještě jezdila vnoučata.

Kdo si chce jezdit v čemkoliv tak ať si jezdí. Nevím co na tom pořád všechny tak rozčiluje.

Nemůžu za to, že auto, ve kterém většinu kritizujících nikdy nejela mi vyhovuje a jezdí bez problémů:)
8. 5. 2012 13:55
Re: super kvalita renaultu
:yes:
8. 5. 2012 20:06
Re: super kvalita renaultu
:yes:
Avatar - white label
8. 5. 2012 22:08
Re: super kvalita renaultu
>:D
Ne, že bych nesouhlasil zrovna s příspěvkem který jsi tak pohotově opalcoval, ale kdyby tu někdo napsal pod diskusí o nadprůměrné poruchovosti koncernu VW, že on má osobní zkušenosti s poruchovostí koncernu výborné a tím také argumentoval, tak naopak vyletíš jak čert z krabičky...
Jsi prostě z velké části zaujatý diskusní pokrytec... :*) >:-[]
Avatar - miromen
8. 5. 2012 22:50
Re: super kvalita renaultu
A nejhorši je že on sam to nevi.
Avatar - Ada je zase tady
8. 5. 2012 23:28
Re: super kvalita renaultu
No... ja jsem si kdysi rendlika koupil (noveho) a jezdil v nem rok a pul. A proto se o kvalite techto kreatur vyjadruji prave tak, jak se vyjadruji :no:

Hezky vecer :-!
9. 5. 2012 00:04
Re: super kvalita renaultu
no já měl vw golf a už bych ho taky nemusel a mám to tu někomu cpát, že všechny vw jsou špatný, no podle tebe jo :no: :no: :no:
9. 5. 2012 06:41
Re: keby som sa nebál, kúpim aj ďaľlší
Keby som sa nebál, tak aj ďalšie auto by bol renault. Ale v servise, kde s ním chodím majuú aj odťahovku a tam mi povedali, že naozaj veľký podiel odtiehnutých áut je značky renault a ich kvalita išla rokmi nie hore, ale dolu. Jediné, čo by mne ako zákazníkovi doporučil vzhľadom na servis sú japonské autá vyrobené naozaj v Japonsku, nie vo Veľkej Británní, alebo v Čechách.... 6e je úpný rozdiel aj medzi tým istým modelom, dokedy sa vyrába v EU....
Osobne si myslím, že mám aj šťastie s tým renaultom, lebo išlo o výbehový model na konci cyklu a vtedy má auto poväčšinou už vychytané muchy. Seata som kupoval po letných prázdninách - španieli stále len siestujú a tak to aj vyzeralo, keď je auto vyrobené po dovolenkách...
V každom prípade, naozaj bez zaujatia, musím uznať, že toto moje súčasné presúvadlo sa naozaj vydarilo a kúpa sa jednoznačne vyplatila. Ale tvrdiť to o celej značke - to je moc silné kafe, to si ja nedovolím.
Avatar - Choochoo
9. 5. 2012 07:59
Re: keby som sa nebál, kúpim aj ďaľlší
Ze si delas srandu s tim "malem koupil" >:D
Avatar - Hadraplan
8. 5. 2012 13:24
Výrobce aut
Taky mohly do titulku napsat, že se jedná pouze o evropská auta...jsem mohl ušetřit čas vyhledáváním v tábulkách 8-s
Rozbalit vlákno
2
8. 5. 2012 14:00
Re: Výrobce aut
Je tam VW Fox :-)
Teda pokud jsi myslel místo prodeje.
Avatar - Hadraplan
8. 5. 2012 15:36
Re: Výrobce aut
Bože...VW >:D
Ne, měl jsem na mysli ameriky ;-) Tím zase nemyslím Chevrolet Cruze, Spark apod.
8. 5. 2012 13:41
Nazval bych to jinak...
Upevňují pozice?? Spíš dohánějí. Za tu cenu by prostě měli být nejspolehlivější a hotovo, žádné upevňování.
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2012 13:52
Re: Nazval bych to jinak...
>:D 8-s
8. 5. 2012 17:18
Statistiky pre olyzovacov paluboviek
prepacte,to jako vystup zo statistiky ADACu su tieto obrazky s ++ + - o??? Vazne nie je aspon niečo,kde su aspon percentá,cisla? Alebo im jednoducho nemci nerozumia?
...prepacte,ale tym koko.tinam bude klast velky vyznam snad len olyzovac plastov v interiery. Kludne si mozete nad tym striekať...ale vasim retazom na TSI to nepomoze.

PS:Nie som fanusik i30
Rozbalit vlákno
7
Avatar - miromen
8. 5. 2012 17:28
Re: Statistiky pre olyzovacov paluboviek
Však jeden olizavač plastu z H/K klubu už se tu brani a ty jsi ten dalši ktery je rozhozen.
8. 5. 2012 19:21
Re: Statistiky pre olyzovacov paluboviek
...H/K vobec nebranim pako...
Avatar - miromen
8. 5. 2012 22:57
Re: Statistiky pre olyzovacov paluboviek
Tak proč pišeš tak stupidni přispěvky ktere mluvy o opaku a tim nemyslim jen ten z tohodle vlakna ?
9. 5. 2012 19:24
Re: Statistiky pre olyzovacov paluboviek
ty radsej nemysli...
Avatar - strýček BOB
8. 5. 2012 17:38
Re: Statistiky pre olyzovacov paluboviek
Bebíčko, co? >:D Chápu, že smířit se s faktem, že Hojandé vyrábí podřadné šmejdy je pořádné bebíčko.

Vadné řetězy v motorech TSI nemají na statistiku vůbec žádný vliv, když je to hlučné, tak to mění, vadných motorů je minimum viz statistika ADAC kde si Golf vede výborně.
8. 5. 2012 18:04
Re: Statistiky pre olyzovacov paluboviek
A neveril by si ale v Nemecku sa nepredávajú len Hyundaie, ale i Dacie a dokonca i Škodovky :-)

A majiteľa "zdochnutého" Golfu fakt poteší, že to štatisticky vlastne vyhral :-!
8. 5. 2012 19:14
Re: Statistiky pre olyzovacov paluboviek
Bobek..."Vadné řetězy v motorech TSI nemají na statistiku vůbec žádný vliv, když je to hlučné, tak to mění"

Snívaj dalej!...ale na statistiku to ma vplyv,ked sa to ale nezamlží! ;-)

PS: Kolko si to spominal na skodovackom fore,ze si ich uz menil? 2-3? ;-)
8. 5. 2012 21:07
Renault
V takmer každej kategórii Renault pred VW. To je ono len tak ďalej!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
8. 5. 2012 23:36
Re: Renault
Dej si studeny obklad. :-!
Avatar - Ghostyx
8. 5. 2012 23:52
Re: Renault
Ty si ho dej radeji dvojitej a studenou sprchu na to, ty zamindrakovanej VWorechu! :-! Temi svymi zapsklymi blafy tady zasiras akorat tak diskuse a nikdo na to tady uz neni zvedavej. Nasedni do toho svyho Outlanderu a upaluj nekam hooodne ale hooodne daleko... >:D
9. 5. 2012 00:02
Re: Renault
to asi nerozdejcháš >:D >:D
9. 5. 2012 11:22
Re: Renault
Obklad nech si daju ti, co musia chodit do servisov. Mne Megane sluzi uz 7 rokov dobre. A jazdim kazdy den a casto dlhe trasy. Bracho ma Audi, a tiez jazdi. Avsak stalo 2x tolko. VW nemame ani nechceme :-)
Avatar - Choochoo
9. 5. 2012 08:20
Re: Renault
Tomu sam neveris ;-)
9. 5. 2012 01:46
Bravo Renault
Super. Renault ma posledne 4 roky, len najlepsie vysledky, a ako pozeram tabulku, tak pri vsetkych modeloch. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kosmonaut
9. 5. 2012 04:48
Re: Bravo Renault
Tak ono nic jiného ani nešlo očekávat, když vezmeme v potaz, že před 10lety byli se spolehlivostí na dně natolik, že se dodnes (!) o Renaultí kvalitě v hospodě mezi řečí pochybuje. To je bohužel fakt a je jedině dobře, že se z toho výrobce poučil.
Na druhou stranu, když vyjela Laguna 2, či Mégane 2, byly v testech (kde se na spolehlivost nehledí) hodnoceny jako převratná špička. Zato Laguna 3 a Mégane 3 platí od začátku za pouhý průměr (samozřejmě vyjma okrajových modelů s 4Control, či RS).
Jsem velice zvědavý, jak se výrobce popere s čtvrtou generací obou modelů.
9. 5. 2012 09:05
opět další další statistika k ničemu
a diskuse o ničem... Jediná věrohodná statiskika by byla, kdyby se vzaly kompletní údaje ze všech servisů (všechny výměny a opravy) a porovnávalo s počtem aut a najetými kilometry - taková však nikdy nevznikne. Tyhle ADAC, TUV, Autobild atd. statistky jsou dost zkreslené, každý podchycuje pouze malou část poruch. Ono stačí se podívat na jednotlivé žebříčky, porovnat je a zjistí se, že jsou naprosto protichůdné. Zastánci korejců, koncernu, francouzů atd. se můžou mezi sebou hádat, ale stejně žádný nemá žádný důkaz, že je jeho auto kvalitnější. Navíc člověk může mít štěstí či smůlu na dobrý či špatný kus.
Rozbalit vlákno
2
9. 5. 2012 17:14
Re: opět další další statistika k ničemu
Amen :yes:
9. 5. 2012 21:23
Re: opět další další statistika k ničemu
Maš +/- pravdu, ale myslím že třeba konkrétně u i30 ten nájezd nebude vůbec velký nebo aspoň né větší než u konkurence a jestliže se k tomuto autu jezdilo (servis) nejčastěji tak to asi nesvědčí o spolehlivosti (nejsem příznivec ničeho, jen chci říct že data v tabulce bych hned tak nezatracoval...)
20. 5. 2012 12:13
andelu je spousta
a nejhorsi jsou andele co fetujou intim AXE a pak z toho zfetovani padaj na zem >:D

vzhledem k tomu ze snad kazda automobilka ma nejakou formu vlastnich minimalne nasmlouvanych andelu, tak statistika od jednech z nich je vpodstate k nicemu, vzdyt nejaka servisni andelska sluzba zacina bejt pomalu standarddem i u pojistoven, takze misto "Statistika poruchovosti" bych rto spise nazval "Statistika Nemeckych zlutych andelu" :-)

co myslite, zavola majitel nejakeho rekneme premioveho vozu pri poruse sveho vozu placene zlute andely, nebo zavola na helplinku sve znacky ktera mu privola servis z nejblizsiho servisu dane znacky? i s blbym Renaultem Clio kdyz me proste dosla baterka v zime a ja nenastartoval, tak jsem zavolal do Renaultu, protoze jsem vedel ze to budu mit zadara a zaplatim jen tu baterku, proc bych volal nekam jinam? i ted s Audi A6 zavolam bud na linku Audi, nebo servisni pomoc kterou mam k pojistce, takze ve statistikach nejakych zlutych predrazenych andelu figurovat proste nebudu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
21. 5. 2012 00:55
Re: andelu je spousta
presne tak to je. ADAC štatistika je úplne k ničomu.
Avatar - BruceWayne
20. 5. 2012 12:56
Tak nějak
jsem to tipoval. MB a Audi standart a koho překvapilo umístění Renaultu, tak asi neví jaký pokrok v kvalitě udělal od roku 2007. Ovšem nějak nechápu zařazení Oktavie mezi střední třídu a Golf mezi nižší střední >:D Korejci ovšem nejsou tak špatní, ale prostě něco není v hodnocení v pořádku :no:
Rozbalit vlákno
0