Ekonomika
Pro mě osobně je až 8mé místo Ria spíše zklamáním. To auto je naživo fakt pěkné. Stála u nás u Tesca v bílé barvě s černými koly, parádnice. Proti Fábii jak z jiného světa. Češi pořád radši tu svoji Škodu, myslí si že se dělá v česku a že je tedy levná a dobrá. Jdou si jí rovnou koupit a ani se nezajdou podívat nebo se projet ke konkurenci. Doba na Rio možná ještě přijde až začnou akce a slevičky.
Velkou část prodejů Škody dělají firmy a zase na druhou stranu, pro "běžné" kupující, tedy pro nás, umí Škoda nabídnout docela slušné slevy z ceníkových cen. Rio je hezké auto, prostorné a příjemné, jenže s rozumnou výbavou taky slušně drahé. Chtějte jen třeba mlhovky a jste u Edition Pro za 280 000,- Kč, tempomat dokonce jde jen do nejvyšší Exclusive za téměř 400 000,- Kč. Než tohle, to fakt radši Škodu.
Za 400.000 Kč je tu spousta lepších voleb než Fabia, Mazda 2, Honda Jazz, Yaris, VW Polo a ani nemusíte utratit celých 400 t/Kč. fabia by pro mně byla zajímavá tak ve verzi RS, ale to už je tu Polo GTI, které je objektivně lepší a i o chlup levnější. Rio je za tuhle cenu už skutečně drahé, na druhou stranu, v rodině nového Korejce máme a 10% slevu jsme dostali bez ptaní, nevidím důvod, proč by tomu u Ria ve fullu mělo být jinak.
Vždy je možnost zvolit něco lepšího (z pohledu někoho jiného).
Co tím chtěl básník říci? Že má každý jiné preference snad víme, nicméně za 400 t/Kč jde pořídit auta, která lépe jezdí a vypadají. To, že někdo rezignuje na charakter a hledá nejvyšší užitnou hodnotu je jeho věc a apriori na tom není nic špatného, ale mně takový přístup nekonvenuje a současná Fabia mne jako taková neoslovuje a za výše zmíněnou cenu ji považuji za holý nesmysl, vždyť téměř za tu cenu se dá sehnat slušně vybavený Golf 1.4 TSI kdybych chtěl koncernové auto.
U Ria je problém v dlouhé dodací době jiné než 1,2 (až 3 měsíce) což spoustu kupujících odradí. Otec měl kliku a sehnal 1,4 zároveň však měl smůlu a v pondělí po dvou měsících užívání a 2400km na pražském okruhu o ní přišel ( VW transportér ho zvalchoval zezadu a odrazil na Hyundai santa fe)Kia totál(kufr místo zadních sedaček), otec bez zranění Byl s ní moc spokojený, ale právě pro dlouhou čekací dobu asi vezme to co bude rychle k dodání.
😉 Tady je jich hafo -.yhned!!![odkaz] :-!
Hafo ? Na 11ti stránkách je 5 1,4cvvt z toho 1 jediná ve výbavě jakou otec měl ;-\ a praxe je taková, že z těch 5ti bude k dispozici tak 1-2 😉 Před dvěma měsíci, když si ji otec kupoval ten seznam vozů k odběru vypadal velmi podobně, ale dost jich je rezervovanejch a šance na to auto "dostat" je v podstatě jen když někdo cukne z rezervace. Jinak čekačka 3 měsíce
Bravo Ibiza, páté místo je velmi slušné a svědčí a vzestupu oblíbenosti SEATu jako takového. :yes:
a kde?
např. v Německu, ale vydrž, modely Leon a Altea jsou na hraně své existence. S jejich nástupci se blíží i předzvěst lepších prodejních výsledků 😉
Ibizu stále považuji za nejhezčí malé auto na trhu :yes:
Ibizu stále považuji za nejhezčí malé auto na trhu :yes:
😉 Ryjobublina právě splaskla.Mělo to konkurovat Fábce a jeho prodej je víc než 10x do mínusu. Kde asi Čongové udělali chybu? :-!
Čongové-). Jdi se zahrabat, v Praze vidět jsou, Škoda má na domácím trhu ulehčenou pozici, ( jako by měla každá jiná domácí automobilka jinde na světě, což nemyslím nijak špatně), navíc automobilka potřebuje doprodat dobíhající model, tak je teoreticky možné vyjednat cenu, která by jinak nebyla možná, to může být pro Rio nevýhoda, je to pořád relativně nové auto, nedávno uvedené na trh. Pro mně by volbou nebyla ani Fabia ani Rio, ale pro čistě racionálně smýšlejícího člověka, kterému ani tak nejde o značku, má korejská produkce argumenty, na které konkurence jen těžko hledá odpověď. Na novou Fabii jsem zvědavý, i když jsem fanouškem japonských značek, zejména Hondy a Mazdy.
ibiza opat potvrdzuje ze zreje ako vino a predava z roka na rok lepsie :yes: a momentalne to je najkrajsie a najlepsie male auto takze uspech je opodstatneny
rio sa nam uz udomacnilo v prvej desiatke, uvidime na konci roka aka bude celkova pozicia 😉 celkove 7 miesto je realne
i20 mozno bude za r 2012 dovozova jednicka v triede, gratulujem :yes: to bude goool
neznicitelny fusion a thalia opat dokazuju ze v jednoduchosti je krasa a sila fandim im :yes😒br />
sklamanie: corsa, DS3, audi A1 - boom skoncil, obvlast corsy mi je luto - skutocne sympaticke auticko, nerozumiem tym slabym predajom
podobne: C3, punto, swift - mizeria - zlate casy pominuli
pozitivne prekvapenie mesiaca?
jednoznacne ibiza, slape ako hodinky a 5 miesto za april a 260 kuskov je nadhera :yes:
Ibiza je celkem pěkně auto. Jelikož jsem s ním musel nějakou dobu žít, s jistotou vím, že nejlepší malé auto rozhodně není.
Rio extrémně zestárlo a především v zadních partiích jej pasuji do kategorie: nepěkné
U i20 taktéž nemám pro design pochopení, ale je to zřejmě dobře postavené/levné auto.
Fusion a Thalia - nefandím jim, ale z pohledu ceny a jednoduchosti souhlasím.
V autach by som racionalitu nehladal. Neexistuje tam.
Muselo by to byt vyrazne lepsie auto, priam superauto, ak by aktualne predaje mali reflektovat jej kvalitu.
Realita je prave opacna, daju sa tam najst auta lepsie a to ako kus, tak v pomere cena/kvalita.
Ak by mala predajnost reflektovat celkovu hodnotu voci konkurencii, viac nez 3% trhu by nedosiahla ani v lepsich snoch.