Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
0
Žádný velký rozdíl nevidím. Bylo to škaredé a bude zase...
SKSikin
0
tak si přečti článek a tam je napsané že se nový model testuje v karoserii toho starého
Mig_35
0
😃) su vůl já vím
Johny.Rico
0
Ne, jsi "vemeno" >😁 >😁 >😒] >😒] >😒] >😒]
kari.laz
To zní velice dobře.
Jojo... 400 kilo je vážně hodně, to jsem tedy zvědavý :yes:
Obzvlášť vzhledem k tomu, že Touareg a Cayenne shodily jen 200 kg.
Edit: Přečetl jsem si článek a koukám, že to redakce zmínila. Přesně to byl můj tip, vysoký podíl hliníku na konstrukci. Koncernoví bratři pořád stojí na PL71, pokud vím, což bylo pro mne tenkrát celkem překvapení. Ale e-quattro mi nevoní. Asi víc než Q7 mne zajímá nástupce A4. Tam se také bavíme o nějakých 300 kg. Střední třída s 1.8 TFSI vážící 1200 kg? Alleluia. Takovému autu prominu asi i pohon předních kol.
Edit: Přečetl jsem si článek a koukám, že to redakce zmínila. Přesně to byl můj tip, vysoký podíl hliníku na konstrukci. Koncernoví bratři pořád stojí na PL71, pokud vím, což bylo pro mne tenkrát celkem překvapení. Ale e-quattro mi nevoní. Asi víc než Q7 mne zajímá nástupce A4. Tam se také bavíme o nějakých 300 kg. Střední třída s 1.8 TFSI vážící 1200 kg? Alleluia. Takovému autu prominu asi i pohon předních kol.
Pokud by to bylo se čtyřkolkou 1400kg, tak dvakrát aleluia.
1.8 TFSI se s quattrem prodává a rozdíl je 75 kg. Jediné mínus je, že musíš vzít manuál. Pokud chceš automat a quattro, musíš vzít 2.0 TFSI. Naštěstí hmotnostní rozdíl mezi 2.0 a 1.8 není velký a nová 2.0 bude ještě lehčí (1.8 je třetí generace, 2.0 je druhá generace). Ke všemu tou dobou by mohla být na řadě čtvrtá generace EA888 (nebo nástupce celé rodiny), pokud Audi bude držet stávající tempo.
400 kilo to je ranec. To bude najednou z tý těžký kraksny celkem normální auto. To se AUDI povedlo
touran
... ma zmysel uvazovat nad V8?
Velmi dobre sa cita takyto clanok, myslim obecne nad vyvojom a smerom znizovania vahy.
Audi
:yes:
Velmi dobre sa cita takyto clanok, myslim obecne nad vyvojom a smerom znizovania vahy.
Audi
:yes:
pallas
Najčastejšia reklamácia na Q7 je: to auto žerie predné pneumatiky. Napriek správnemu nastaveniu geometrie v autorizovanom servise, je Q7 schopná nové predné pneu zodrať behom 15 tis. km, aj skôr. Ale nie po celom obvode, zoderie ich iba na vonkajšej strane. Môj nemecký parťák to rieši roky, vždy vytlčie od Audi nejaký príspevok na pneu. Má tretiu Q7 - prvú mu ukradli v Polsku, druhú rozbil.