Novinky
pouze u pohonu 4x4 je nutné počítat s vyšší spotřebou, jízdní odpory jsou prostě větší než u dvoukolky. Systém který se snaží nahradit uzávěrky je dobrý nápad, tohle chybí mnoha SUV, které i s pohonem 4x4 někdy bezmocně protáčí kola. Klasickou uzávěrku to ale samozřejmě nenahradí. Btw. brácha má tento systém na přední nápravě Leganzy, akorát někdy prostě už nepomůže když je kluzko pod oběma koly, i když elektronika neustále přepíná trakci z kola na kolo.
[odkaz]
ved prave tomu nerozumiem preco by mal pohon 4x4 byt vysadou len velkych SUVeciek alebo nejakych drahych limuzin, aj male auto je s pohonom 4x4 na ceste v zhorsenych podmienkach bezpecnejsie ako kdejaka velka dvojkolka a mnohym netreba velke auta a tereeeenaky ked potrebuju prekonavat len mestske a primestske nastrahy a nejake tie nerovnosti cestou k chalupe. Preto je na skodu ze ked clovek chce 4kolku musi siahat kdesi kde mnoho ludi vlastne ani siahat nemoze lebo su tie auta pridrahe a zbytocne velke silne a realny clovek by na bezne jazdenie taketo velke auto ani nevyuzil.
Panda to ma sikovne vymyslene a verim ze coskoro sa dockame viac malych a malickych aut s pohonom 4x4 pretoze tu nejde ani tak o terenne schopnosti ako o to ze 4kolka je za dazda za mokra a za akychkolvek podmienok na ceste ovela bezpecnejsia ako dvojkolka, ide o aktivnu bezpecnost a vsetci vieme ze na tej sa neoplati setrit.
Pande drzim palce, nadherne auto :yes:
z mensich aut alebo takych uz trosku vacsich mensich aut mame na vyber jedine suzuki SX4, neviem ako na tom bude s pohonom 4x4 opel mokka a pripravovany peugeot 2008 - teda ci to budu aj stvorkoly ale tak ci tak je uz aj SX4 s pohonom 4x4 relativne drahe a velke auto oproti klasickym malym autam ako fabia, polo, fiesta, rio a pod...
tak ono z nizsej strednej triedy mas asi jedine 4x4 octavku ale ta je cenovo tiez uz niekde v pr.deli, fakt je toho malo...... a v malej triede vlastne nemas nic,
inak si to vystihol presne - aj v nizsej strednej triede je problem najst nejaku stvorkolku a nie este v malej triede - tam uz nie je nic, neviem preco vyrobcovia ten pohon v mensich klasickych osobakoch ignoruju
panda 4x4 je rarita ale o to viac jej fandim
:yes😒br />
ten odkaz si zabil >😁 :yes:
Co takhle Suzuki SX4/ Fiat Sedici?
Když si vezmeš, kolik automobilek nenabízí pohony všech kol ve střední třídě, kde o ně zájem je, tak není překvapující, že je nenabízí v malých autech. Tím spíš, že v malém autě se spíš projeví jeho cena, hmotnost a ztráty.
A ani vyssia trieda nie je ziadna vyhra, Superb, Insignia, Passat, Legacy. Kde je Mondeo, Optima, i40, C5, 508, Avensis, Mazda 6. A Kizashi, ak uz s 4x4, tak zas len automat :-!
Máš ty třídy nějak popletené. Mondeo, Insignia, Passat, Kizashi, to je vše střední třída, ne "vyšší třída."
Ano, bude holá, ale zase dnes to není tak hrozné, jako to bývalo. Švihadla vzadu nehrozí. Klimatizace je v základu, xenony jsou za tisíc €. Žádný zázrak, ale auto to je. A slevy jsou slušné.
K tej Audine, Audi, BMW by som si uz nekupoval i s dovodu, ze ceny oprav su nehorazne. Kolega mal A4 a za nejake pokazene relatko (2x za mesiac) si zaplatil po 800 eur :-! . Ale dobre zlavy ma teraz v AT Opel na Insigniu (i do 5000 eur), skoda, ze s tym by som uz nezaparkoval ani do garaze.
V konečném důsledku si třídy určuje trh sám. Nějaké tabulky jsou mu ukradené. 😉
To je pochopitelné. Dnes už to nejsou taková tragická holátka, ale levná auta to také nejsou.