Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia ST po 100.000 kilometrech: Nejlepší Opel všech dob

Velký Opel nezklamal. Pár drobných vad neohrozilo dobrý výsledek dlouhodobého testu Auto Bildu .
Zpět na článek
14. 5. 2012 10:19
14. 5. 2012 12:28
14. 5. 2012 12:20
14. 5. 2012 14:42
14. 5. 2012 14:54
14. 5. 2012 21:16
14. 5. 2012 23:01
15. 5. 2012 14:14
14. 5. 2012 14:52
14. 5. 2012 21:22
14. 5. 2012 22:45
14. 5. 2012 08:28
technická....
.... je ten motor 1.9 od Fiatu nebo už to opel bere od někoho jiného?

Jinak výsledek je asi pěkný, ale spíš v kontextu samotného Opelu než konkurence.... ;-) Furt je to "jenom" 36. místo.... žádný hit....
Rozbalit vlákno
12
14. 5. 2012 08:32
Re: technická....
Jo.Ten dvoulitr je od Fiatu.Ta verze 118 KW je upravenej dvoulitr 125 KW z Julči.
14. 5. 2012 08:50
Re: technická....
neupravuje si ale Opel ten motor nějak speciálně pro sebe? U 1.9CDTI to myslím skutečně bylo +/- stejné jako u Fiatu ale tenhle fakt nevím.
14. 5. 2012 08:55
Re: technická....
Asi jo.Vím o tom,že je původně pro Julču a Opel má pro Insignii.V AR má 125 kW a v Insignii 118 KW,takže nějaké úpravy tam budou.Pak je ještě v Astře a Zafiře Tourer verze se 121 KW.
14. 5. 2012 09:00
Re: technická....
Jo, presne tak. Na Opel je to skvele, inak sedivy priemer. Tych zavad je tam naozaj dost.

Skoda ze nenapisali preco sa im vybila v noci bateria. Ak to nebolo chybou vodica, tak je to teda dost vazna vec lebo auto zostalo nepojazdne, a to by sa pocas prvych 100 tisic nemalo stat u ziadneho auta...
14. 5. 2012 16:10
Re: technická....
no, myslím že samovolné vybíjení baterií je věc, která bude nenápadně otravovat čím dál větší procento řidičů s tím, jak mají auta furt víc a víc výbavy a současně se šetří kde může....

Moje půl roku staré Mondeo se samovolně vybilo už 4x (a v testu Fiesty na 100tkm o tom psali taky....)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2012 10:33
Re: technická....
Mám informace přímo z centrály Opelu, kde se tvrdí, že motory 2,0 CDTI a 2,0 MultiJet mají společný základ, avšak vývoj už roky běží ve dvou samostatných větvích. Motory Fiatu a Opelu by se neměly lišit jen naladěním, ale i technicky (např. jiné vstřikování a další příslušenství). Odděleně pobíhá i výroba. U chystaného 1,6 CDTI to bude ještě výraznější, tam jsou s Fiatem společné jen základní rysy motoru, které byly stanoveny těsně před ukončením aliance FIAT/GM.
Co se týká níže zmíněných různých verzí CDTI 118 kW a 121 kW, tam jde naopak o shodné motory. Udávaný (homologovaný) výkon se jen liší v závislosti na použitém modelu - jde o výsledek spojení marketingu a daňové legislativy v zemích, kde se více zdaňují nebo jinak penalizují auta s vyšším výkonem.
14. 5. 2012 12:26
Re: technická....
:yes:

když už jste se takhle prozradil jako dobře informovaný zdroj, dovoluji si obtěžovat další otázkou, sice ke starší generaci motorů ale snad to bude zajímavé i pro ostatní

1.9TTiD vs. 1.9JTD - biturbo motory použité u Saabu vs. tuším u Alfy. Makaróni trvdí, že to je jejich motor, ale co jsem zatím četl, tak Saab si svojí úpravu dělal +/- komplet sám a makaróni tuhle verzi vůbec nepoužívají, oni mají vlastní vývoj. Tomu by odpovídal i rozdílny výkon 180k vs 190k

Díky
14. 5. 2012 13:30
Re: technická....
Saab si typicky upravoval vše a pěkně tím GM štval, takže bych věřil tomu, že jde o motor Fiatu, který GM dal Saabu a Saab si ho tvrdohlavě překopal.
14. 5. 2012 15:17
Re: technická....
tak Saab si upravoval jen to, na co mu GM dal peníze ;-)

základ je od Fiatu, je to klasická 1.9JTD, kterou v rámci tehdejší spolupráce bral GM pro svoje evropské modely (Opel, Saab, tuším i Cadillac).
No a jejím upgradem vznikla právě biturbo verze 1.9TTiD, která se objevila jen v Saabu 9-3.

Šlo mi jen o původ této verze - četl jsem totiž, že je to vývoj Saabu, a taloši si biturbo řešili ve vlastní režii.
14. 5. 2012 16:22
Re: technická....
Právě že Saab upravoval za hranice toho, co mu GM nadiktoval. To bylo jádro problémů. Nedokázali šetřit, nedokázali se chovat tržně. Měli svůj standard a snažili se ho dodržet prakticky za každou cenu.

Pokud vím, Saab si dvojité přeplňování dělal sám. Ale stoprocentní to není. Teoreticky by člověk měl být schopen dohledat patenty. Nicméně rok uvedení na trh Twin Turbo JTD a TTiD je shodný, takže to může být stejný motor. Nemá to smysl dál rozvádět, takhle mi to bylo řečeno a důvěryhodný interní zdroj nemám.
15. 5. 2012 08:56
Re: technická....
Já sice nejsem fanatickým zastáncem teze, že za vše špatné u Saabu může GM, ale jako jejich 100% vlastník snad měl nad nimi i finanční kontrolu - nedovedu si prostě představit, že v Saabu se rozhodli si dělat něco na vlastní triko - kde by na to vzali peníze? A GM se jen nečinně koukal?

Vždyť právě nedostatek peněz v rámci celého GM způsobil zmrazení vývoje nové 9-5, která se měla původně dostat na trh už někdy kolem roku 2005. Saab se snažil zachovat si svůj standart, ale jen v rámci možností, které měl. Možná mohli dělat nějaký menší vývoj na vlastní pěst, ale zásadní věci se rozhodovali v US. Tam se třeba i rozhodlo o prodeji starých výrobních linek na 9-3 a 9-5 do Číny, spolu s legendárním motorem 2.3T, který už neplnil Euro normy a i kdyby jeho přepracování v Saabu možná zvládli, tak s tím prostě nic nemohli udělat.
15. 5. 2012 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 5. 2012 09:11
brzdove kotouce
opet se ukazalo jak je na tom Insignia s brzdama u verzi se silnyma motorama .... 2 sady kotoucu za 100 000km - nic moc. To jsou i pripady zvlnenych kotoucu po 30 000 - staci mrknout na diskuze na webu. Na tom by meli soudruzi z NDR trochu zapracovat.
Rozbalit vlákno
7
14. 5. 2012 13:31
Re: brzdove kotouce
Ono taky záleží jak s tím kdo jezdil. Kamarád na Corse zlikvidoval kotouče po necelých 20000 km a rozhodně bych to nedával za vinu kotoučům.
14. 5. 2012 16:40
Re: brzdove kotouce
Hele ... já taky s Fabii 2 měnil kotouče (přední) po 30.000 km ... a to sem měl HTP 44kW ... převážně jízda na spotřebu (ono to stejně moc nešlo pod 7 litrů) voni na ty malý auta dávaj ňáký zmetky asi >:D >:D >:D
Avatar - Misanick
14. 5. 2012 21:25
Re: brzdove kotouce
U Fabie HTP standard, známá na tom byla úplně stejně. I s tou spotřebou :no: .
14. 5. 2012 22:35
Re: brzdove kotouce
No když se s tím furt na dálnici dobržďuje z vysokejch rychlostí a jezdí se s tím brzda plyn, tak se nedivím, že mu ty kotouče za chvíli šli do kytek. Von navíc na 60 000 motor začal žrát olej a na 100 to kleklo úplně :-)
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 14:35
Re: brzdove kotouce
Podívej se na hmotnost. Není se čemu divit.
14. 5. 2012 16:12
Re: brzdove kotouce
tak hmotnost toho auta dá brzdám určitě dost .... pokouřit.... ;-)
Nicméně kotouče by prostě na to měly být dimenzované a zatím jsem nevlastnil auto, kde bych kotouče měnil dřív než po nějakých 100tkm....
Jestli to kotouče Insignie nezvládnou, tak jsou to asi nějaké šmejdy....
14. 5. 2012 16:38
Re: brzdove kotouce
taktak...na oktávě mám 180000 a puvodní kotouče. Stále mají 1mm do hranice výměny.
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2012 10:19
pořadí
To je ten test, při kterém propadl Touran? ...a passat? hmmm... to zase není Opel - wir leben autos na tom tak špatně.....

Pánové, ale Laguna, etalon nespolehlivosti - ta se nám vyšvihla!!! A za ty kačky.... u mě teda mají utrum za to, co jsem si s nima prožil, ale objektivně musím uznat, že jsou dobří :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 5. 2012 12:28
Re: pořadí
ve firmě dlouhodobě používáme Rencky jako služebáky, a s aktuální generací vládne skutečně (na rozdíl od předchozí) celkem spokojenost.
14. 5. 2012 10:22
SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Netřeba hořekovat nad umístěním, nejde o verdikt osudu, nýbrž o zjištění u daného kousku. Objektivizovat je však nutno ty závady, které mají charakter vztáhnutelný na produkci celou, Například prošoupaný kobereček u šoféra, nebo výměna brzdových kotoučů. Zazlobení vyhřívání sedadel je jistě pouhý originální defekt.

Přesto asi málokoho překvapí umístěná insignie ve středu pole. Je to možná nejlepší opel za posledních tři sta let, ale tenhle slogan má pozitivní vypovídací hodnotu v kontextu konkurence snad jen pro zdejšího klasického garážového prosťáčka. Doby, kdy tu Vectra představovala střednětřídní mainstreamový majstrštyk je pravděpodobně nenávratně pryč. Europole obsadil beze zbytku PASSAT, v naší národní passátní mutaci SUPERB, a se započtením paběrků mondea je tak střední mainstreamová třída vykryta prakticky zcela a dokonale. Je čas těžit z toho, že francouzská, japonská a též i korejská produkce nejsou schopny postavení Apoštola jakkoli ohrozit. Je čas na přípravu, na navázání na toho třídně nejúspěšnějšího, nejlepšího a upřímně si napišme, že i nejpřitažlivějšího. Ostatně, je-li samostatný model CC odvozen z passatovského základu, co více o jeho kvalitách vypovídá, když ne právě toto.

Přesto... oceňme na insignii (nikoliv však v případě kombi) jistý sympatický šmrnc karoserie. Jistě, příliš "boubelka", příliš v nadváze, přesto stále na poměrně uspokojivé vizáži. A to je vše...

BRAVWO APOŠTOL :yes: (Apoštol sedmý, zvaný sličný) :-!
Rozbalit vlákno
19
14. 5. 2012 10:38
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Tak ak sa na to pozrieme cez bocne okna passata, vysledok insignie je vskutku excelentny! To taky apostol bol niekolko krat pocas takehoto testu potupne odtiahnuty do servisu, a na konci boli redaktori autobildu radi, ze sa toho (cit.) "vecneho pacienta" konecne zbavili! V porovnani s tou tragediou sa da Insignia povazovat skutocne za nedostizny etalon kvality. Najma pre VW nedostizny...
14. 5. 2012 10:47
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
To přece není vůbec rozhodné. Nebo to jako, kdyby redaktorům vedle v teśtech kleknul při testování civic, zatratil bys ho rovnou do horoucích pekel? Nahoře tobě a podobným mistrům píší, že je nutno (když už) pak závady členit na ty obecného charakteru (prošoupaný kobereček) a na individuální defekty daného kousku. Ale že bys jako měl stavět na tom, že insignii vynechalo vyhřívání sedadel, nebo, že danému passatu selhal motor... to bys byl velmi, ale velmi naivní hodnotitel.

To co sleduješ ty, jakousi pomyslnou tabulku spolehlivosti aut, tak na to bys potřeboval podrobné výsledky řekněme jedno sta tisíce insignií či pasatů, a tyto tabulky by pak měly vypovídací hodnotu k poruchovosti, resp. k výskytu vad u dané produkce jako celku.
14. 5. 2012 11:08
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Bylo by potřeba si konečně vytáhnout tu hlavu z * ;-) Chromého apoštola Insignia trumfne ve všem, kromě kradenosti :-) Přeji hezký den :-)
14. 5. 2012 12:03
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
no ja clenim zavady na fatalne koli ktorym zostanem stat a musim volat odtah resp. technicku pomoc (nie, presedene sedadla avensisa tam nezaradujem), a tie ostatne. Z tohto pohladu mala Insignia len 1 fatalnu zavadu (a to je este otazka koli comu sa ta bateria vybila). Dopadla teda podstatne lepsie ako kedysi passatik.

Isteze, testuje sa jeden kus. Ale ak zo 6 testovanych modelov jednej znacky tri doslova prepadnu, tak to uz nie je az taka nahoda. Alebo to ty este stale vidis ako "politovanihodne nedopatreni, ke kteremu dochazi maximalne 3x za sto let!"? :-)
14. 5. 2012 12:30
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
štatistiská odchýlka >:-[] >:D >:D >:D
14. 5. 2012 12:39
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Pokud chceš členit závady, musíme se napřed shodnout na tom, jak porovnat dané modely, neb ty jsi nahoře odstřelil pasata proti insignii. Napsal jsem ti, že poměření splehlivosti by mělo objektivní výstup pouze tehdy, zjistila-li by se poruchovost u velkého počtu kusů od každého modelu a teprve tato zjištění by byla vzájemně poměřena.

Nyní pro mne bez věcné souvislosti vrháš do diskuse rozdělení závad na těžké a lehké. Jistě, takto lze závady též kvalifikovat, ovšem v rámci šetření na širokém vzorku o němž právě píši. To snad chápeš.

Hodláš-li argumentovat donekonečna tabulkou, která nemá předmětnou informační hodnotu než tu, že daný model skončil s počtem závad na tom kterém místě, pak se divím, že tě neinspiruje například umístění Golfu. Ten je někde kolem pátého místa. Z tvých vět odtušuji, že je to pro tebe páté nejlepší auto na světě :-)

Pro ty potřeby, které sleduješ ty není vůbec rozhodné, jak si stál tento konkrétní model insignie ve vztahu k Pasatovi, a to ani v ohledu závažnosti závad. Snad jsem ti to přehledně vysvětlil.

Tedy, Teddy, klid - jediná důležitá skutečnost na předmětných textech je ve vztahu k závadám jen to, zda se objevily nějaké závady obecného charakteru, tedy závady, které lze automaticky vztáhnout na celou produkci daného modelu. To je totiž to jediné, co na těchto testech může potenciálního majitele zajímat.
14. 5. 2012 21:38
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
bla bla bla, cize zaverom, prekrutis si tu tabulku ako sa ti paci. Ked vyhral anketu auto roka fiat 500 tak si tu anketu uplne zadupal do zeme, ked ju vyhralo o rok polo tak si tu pisal litanie na tuto anketu. Kazdy kto tu uz nejaky ten rok chodi a cita diskusie vie ako si rad naseries do huby, sranda je potom ako s tou hubou este prezuvas...

A k teme passat? Staci ist na fora a precitt si ake problemy maju ludia s passatmi, ako potupne ostavaju visiet na krizovatkach a nevedia nastartovat. Bohuzial, passat siel dole kvalitou, casy B5 ci B5,5 su davno prec, tieto drziaky doziju a ostane tu len 3C a novsie co su ohyzdy pri ktorych si clovek nemoze byt nikdy isty , kde ho nechaju...

Ti co este stale nechapu tuto "spickovu" kvalitu, len si precitajte s cim zapasia passatisti:
[odkaz]
takyto bullshit nema ani soctavia na svojom fore, aj soctavka dopada v spolahlivosti lepsie ako ten tvoj apostolko.
21. 5. 2012 10:53
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
No, ja tedy vidim Golf se znamkou 4+ na 50. miste ... [odkaz] (a to je v tabulce zhruba rok stare, dnes bude jeste dal protoze takovych vysledku tam moc nepribylo).
21. 5. 2012 10:46
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Rozhodne by to mozna nebylo, kdyby v tech 100.000 testech nepropadly i dalsi modely VW. Cest koncernu zachranuje jen vysledek Tiguanu. ;-\
14. 5. 2012 11:10
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Teddy...je mrhaním času a energie reagovať na názor GTI-ho...on zato nemôže.... všetci sme si zvykli a bereme ho okrajovo..má svoj svet...nemôžeš mu ukázať zrkadlo a realitu, mohol by utrpiet životnu traumu...kto by si to potom zobral na krk....všetci dobre vieme ako to s VW v skutočnosti je, no ako hovorí príslovie... Nehádaj sa s blbcom, lebo ta stiahne na svoju úroveň..
14. 5. 2012 14:40
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Zkus se vrátit k tomu, kdo dnes v prémiové nižší střední/střední představu styl a originalitu (ve vztahu k nové 3er kombi).
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 14:58
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
1) Passat to rozhodně není
2) novinka 3er není nic, čemu by se nevyrovnala konkurence (Audi, Merc, Lex, Jag...)
14. 5. 2012 15:34
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Proč do toho taháš Passata ? "Boj" za každou cenu ? ;-\
Ano, 3er v rámci konkurence. Pokud řekneme, že 3er nepředstavuje styl a originalitu, těžko to říct o jakémkoliv jiném zástupci prémie. Pak se logicky ptám, kdo dle ama ten styl a originalitu v rámci třídy představuje.
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 16:04
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Já Passat nikam netahám. Opěvoval ho GTI v tomto vlákně 8-s :-!
Styl a originalitu představuje třeba právě Jaguar nebo Infinity.
14. 5. 2012 16:15
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Tady už sme utekli trošku jinam, než je GTIho původní příspěvek.
14. 5. 2012 15:33
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
my o hruškách, ty o jablkách... :no:
14. 5. 2012 15:35
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Zde ano. Odpověď na toto mne ale zajímá, když jsi z debaty o 3er utekl.
P.S. reprezentuješ nějakou skupinu ?
14. 5. 2012 15:44
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
Utekl? Tu je nejaký boj že by som mal odniekial utekat? Že neodpíšem v priebehu hodiny na otázku neznamená že som vzal nohy na plecia ale že sú ludia ktorí majú aj dôležitejšie veci na práci ako odpisovat figurkam...
14. 5. 2012 20:54
Re: SIGNIFIKANTNÍ INSIGNIA
na solár :yes:
14. 5. 2012 12:20
Laguna
Mě potěšila ta zmínka o Laguně, není ve špatné společnosti, ta moje za 4 roky co ji mám měla jediný problém, zadřený servomotor ovládání víčka palivové nádrže jinak bez problémů. A při pohledu do ceníku..........

Nevybral jsem špatně :-)
Rozbalit vlákno
5
14. 5. 2012 14:42
Re: Laguna
Pokud se v tom musíš utvrzovat sám tímto způsobem, pak si naopak vybral špatně. Né proto, že je špatná a poruchová ta laguna, ale proto, že tě to nutí o svém výběru pochybovat a někam psát.
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 14:54
Re: Laguna
Píše že ho potěšila, ne že se musí ujišťovat. Podle sebe souvím tebe, to je tvoje heslo, že :no:
Avatar - Ronault.
14. 5. 2012 21:16
Re: Laguna
On se sám utvrzovat nemusí, ho v tom utvrzuje vlastní bezproblémové auto, ale jsou tu tací, kteří zaspali a žijí v době předkomůrkových dieselů a karburátorových motorů.
14. 5. 2012 23:01
Re: Laguna
nevidim tam ziadne utvrdzovanie sa o skvelej kupe. Utvrdzovanim by bolo napr.: odislo mi turbo, menil som 1/2podvozku, ale ta kupne cena bola super. Za tie prachy dobre :-!
15. 5. 2012 14:14
Re: Laguna
Nevybral a kašli na ostatní. To oni se musí pořád ujišťovat, že ten jejich Passat nebo Mondeo jsou nejlepší. Ale když čteš mezi řádky a dočteš se, že někomu se za půl roku 4x vybila baterka (Mondeo v této diskuzi), že někdo má čtvrtého Forda a předchozím třem se po 3 letech rozsypal motor, nebo že jeho Passat musel za dva roky do servisu na opravu převodovky apod., tak jsou to tito, kteří se musí ujišťovat, že to jejich auto je to nej, vždyť to přece psal někdo na auto.cz ...
Zatímco majitel Renaulta, Opela nebo Fiata prostě jezdí a je spokojen. A o tom to je. Na mne taky všichni koukali jak na exota, že jsem si jako rodinný auto vybral dodávku, ale pak když někam jedem a všechno tam naložim a ještě mi zbude místo, tak Superbáci s boxem na střeše jen valej oči a utěšujou se, že jsou v cíli o 10 minut dřív. Auta nám mají sloužit a ne mi jim. A vybrat si auto, jaký potřebujem, ne jaký žádá okolí. A kdo si hraje jen na image, na toho se vyprdni.
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 14:52
Dlouhověkost
tak zahřívací kolo má tenhle kousek za sebou, nyní může začít sloužit. Neznatelné opotřebení, žádná koroze. Takhle se dělají auta :yes:
Rád si počkám na i40 po 100 000 km :-!
Rozbalit vlákno
0
14. 5. 2012 15:20
Nejlepší opel všech dob ?
"35. místo z 87 testovaných aut" to je jako super výsledek? no nevím
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 17:31
Re: Nejlepší opel všech dob ?
35. místo není super výsledek. Super výsledek je bezporuchovost podstatných částí, absence koroze a minimální opotřebení. TO je supr výsledek. Že zazlobí nějaké vybavení, s tím se dnes bohužel musí počítat.
14. 5. 2012 19:12
Re: Nejlepší opel všech dob ?
Pro mě je důležité ráno přijít k autu, nastartovat, odjet. Nenastarovat,/ ač jen vybitá baterie/ čekat na asistenční službu,nebo schánět někoho, kdo mi nastartuje auto, to je průser, abych počítal s tím, že zazlobí " nějaké vybavení " jak píšeš, to ne, Pro mě je spolehlivost to, že ráno přijdu k autu a odjedu. Nemůžu si pomoc, 35. místo není super výsledek, jak je prezentováno.
14. 5. 2012 21:41
Re: Nejlepší opel všech dob ?
nie je dolezite len nastartovat ale aj kolko ta bude stat ked nenastartujes. A tu pri vybitej baterii ide o drobne. Ked nenastartujes kvoli cerpadlu, drobne to uz nebudu.
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 22:40
Re: Nejlepší opel všech dob ?
Jejda mane. TO, že nenastartuješ kvůli vybité baterii, se ti může stát úplně, ale úplně s kterýmkoliv autem. A pokud zavčasu nevyměníš baterii, tak se ti to taky stane. To je jistota. A můžeš mít cokoliv od Bentley, přes R-R až po Porsche.
Stačí pár zimních startů a krátkých projížděk se zaplým vyhříváním skel zrcátek, volantu, sedadel, audiem na -20dB, B-T hovorem, propočtem trasy a navigací GPS a je zaděláno...
Kdyby to byla opakovaná závada, tak samozřejmě souhlas, to by byl průser.
14. 5. 2012 22:55
Re: Nejlepší opel všech dob ?
pokial nenastartujem kvoli vybitej baterii, vytiahnem startovacie kable a nejako s pomocou (niekoho)nastartujem. V dnesnej dobe prepachanych aut elektronikou nie je problem po par dnoch (tyzden) odstavenia auta nenastartovat prave kvoli vybitej baterii. Tuto skusenost mam s niekolkymi autami
14. 5. 2012 21:22
insi
já už ho mám přes 3 roky, teda né kombi a jen dvě závady - vypadlý konektor na otevírání oken ve dveřích, a po zimě museli v servisu rozhýbat takový ty zadní brzďový čelisti - přibržďovali.
Jinak je to auto za méně peněz než Oktávka a ty světla to je lahůdka na kterou si zvyknete raz dva.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
14. 5. 2012 22:45
Re: insi
ne že by Octavia byla z laciného kraje. Ale Insignia rozhodně levnější není. Byť se na ní dá vyjednat docela slušná sleva. o tom, že Insignia je jiná káva než Octavia, o tom žádná ;-) Každý ale nechce/nepotřebuje střední třídu. Octavia má stále mnohem nižší provozní náklady.
14. 5. 2012 23:11
nareky nad umiestnenim
v diskusii su trochu mimo. Tuto (konkretnu) insigniu postihlo len zopar blbosti a jedna vacsia chyba v podobe nenastartovania (dovod vybitej baterie nepozname -skoda), avsak nemala ziadnu zasadnu zavadu ani opotrebenie podvozku, karoserie a pohonnej jednotky. Vzhladom k tymto faktom povazujem umiestnenie a celkovy vysledok za dost dobry
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2012 08:21
kvalita OPEL
Osobní zkušenosti s kvalitou Insignie: stáří 3 roky, najeto 70 tis. km, motor - 2 CDTI 96 kW.
Od samého počátku trvají vibrace vozidla při rychlosti cca 90 a výše. Závada nezjištěna, prý je vše dle standardu kvality OPEL. Vrže přístrojová deska, včetně tunelu(podlepono páskama). Následuje závada na silentblocích (málem vyskočil motor z pod kapoty). Silentbloky servis vyměnil v rámci svolávací akce. Zároveň byly vyměněny všechny brzdové kotouče, opět v rámci svolávací akce. Vibrace stále trvají...Pak dochází ke zničení pneumatik ("pilovitě ojeté pneu"). Následuje závada s vyhříváním sedadla řidiče (prý častý jev). Nyní mám nové pneu (jinou značku) a opět dochází k pilovitému ojetí. Opět pojedu do servisu na kontrolu zadní nápravy, asi to budou špatné tlumiče..?
Závěr: Insignie je stále pěkné auto, ale kvalita mě osobně velmi zklamala, možná jsem narazil na špatný kus...Mé příští auto určitě nebude od firmy OPEL.
P.S. Pokud máte někdo zkušenost s vibracemi Insignie, podělte se prosím o svůj názor a způsob řešení. Děkuji. Z.
Rozbalit vlákno
2
15. 5. 2012 17:46
Re: kvalita OPEL
bohuzial spatny kus. No stale su to detske chyby modelu v rannych stadiach vyroby, co ma vacsina aut. Prave vdaka takym pokusnym kralikom ako ty potom automobilky doladuju auta. Ja by som si auto zo zaciatku vyroby NIKDY nekupil. Druha vec je ze vzhladom na tie chyby co si popisal si predpokladam vzdy nastartoval a vzdy si bol mobilny, co povazujem u auta za klucovu vlastnost. Tvoje nariekanie je neopodstatnene a miesto odsudzovania znacky si napis na papier aspon 100x vetu:
Nebudem nikdy kupovat auto v prvych dvoch rokoch vyroby!!!

toto plati pre vsetky znacky nielen Sopel..
Avatar - rohYpnol
15. 5. 2012 18:14
Re: kvalita OPEL
nezapomněl jsi vypnout masážní funkci sedadla 8-s ;-) ?
10. 6. 2012 14:53
Nejlepší ... :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0