Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee‘d 1,4 Comfort – Tygr s duší laňky

Češi nejčastěji kupují základní motory. Proto jsme pro první test Cee’du vybrali benzinovou čtrnáctistovku v „lidové“ výbavě.
Zpět na článek
15. 5. 2012 11:55
16. 5. 2012 14:21
15. 5. 2012 13:00
15. 5. 2012 14:04
15. 5. 2012 15:31
15. 5. 2012 20:51
15. 5. 2012 13:08
15. 5. 2012 15:37
15. 8. 2013 08:20
15. 5. 2012 12:25
15. 5. 2012 12:26
15. 5. 2012 12:57
15. 5. 2012 13:00
15. 5. 2012 13:15
15. 5. 2012 13:25
15. 5. 2012 13:33
15. 5. 2012 13:36
15. 5. 2012 13:27
15. 8. 2013 08:29
15. 5. 2012 13:22
15. 5. 2012 13:36
15. 5. 2012 13:47
15. 5. 2012 13:58
15. 5. 2012 14:26
15. 5. 2012 14:28
15. 5. 2012 15:01
15. 5. 2012 17:35
15. 5. 2012 15:02
15. 5. 2012 15:52
16. 5. 2012 06:45
16. 5. 2012 08:43
16. 5. 2012 14:13
16. 5. 2012 06:49
15. 5. 2012 18:09
16. 5. 2012 17:03
16. 5. 2012 18:59
17. 5. 2012 09:17
15. 5. 2012 22:19
15. 5. 2012 17:55
17. 5. 2012 19:22
25. 7. 2012 14:27
15. 5. 2012 21:36
15. 5. 2012 11:16
Interiér skoro z Audi
Auto po všech stránkách vydařené. Bezesporu.

Ale proč takové litanie pro milovníky korejských aut zejm. ze SR? Interier je stejně jako celé auto opsané resp. poskládáné dle aktuálních evropských dostupných komponent a technologií.

Děláte to u každého nového auta. Před měsíci tolik vychvalovaný designový skvost RIO již dnes adhaluje humpoláckost jistých partií o zřejmé inspiraci ostatními nemluvě.

Za mně je interier s audi neporovnatelný.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 5. 2012 12:37
Re: Interiér skoro z Audi
Značka nehraje roli, kdyby ten samý interiér vytvořil třeba Fiat, Renault nebo Opel, budu ho chválit taky
15. 5. 2012 12:51
Re: Interiér skoro z Audi
Já nemám nic proti pochvale interieru. Ale stejně jako u testů PUNTA, Megane a drtivé většiny korejských aut mi podobná přirovnání doslova iritují. Nic ve zlém.

U německých značek byste zrovna zmiňované stříbrné lakované prvky kritizovali...
15. 5. 2012 15:42
Re: Interiér skoro z Audi
Tak tady budu reagovat.

Nejenže je zřejmé, že tento článek je napsaný pod vlivem asi v současné době největšího inzerenta (což je zřejmé), dovolím si napsat několik poznámek:

1) Ty spotřeby co uvádíte jsou úplně mimo mísu. Předpokládám, že jste je přímo dostali předepsané od Kia ČR... tak vězte, že takových spotřeb s tímto autem nikdy nemůžete dosáhnout (v těchto podmínkách). Mimoto PC u Kie je VELMI pomalé, jeho reakce pro měření okamžité spotřeby je naprosto nevyhovující.

2) Ten motor je hlučný sám o sobě, zejména ve vyšších otáčkách, s moderními turbobenziny neporonatelné, tady je prostě znát rozdíl generací...

3) přiznám se, že s tímto konkrétním autem nemám zkušenost, nicméně jezdím Rio se stejným motorem, které je nepoměrně lehčí... a je ten motor tak nahraně..., tedy o tom, jak zrychlujete na 6 na dálnici ve 130 si povídejte někde jinde (na dálnici je potřeba někdy řadit za 4, aby to trochu jelo). Je to hloupost. (V Riu je to obstojná motorizace - pokud bych to bral jako základ, ale tady to už MUSÍ být za hranou) - i v porovnání s 1,2 TSI. Stejný názor mám i na ostatní podobné motorizace v nižší střední.

4) Ad interiér. Interér Brava, koneckonců i toho Meganu je stále lepší než tohoto skvostu (pominu ty hnusné výdechy, tvrdé plasty a obrovský neforemný rovný plast před spolujezdcem - o tvrdém šedém imitačním plastu ani mluvit raději nebudu), ale takové nadšení si nepamatuju...mimoto i materiály v Bravu jsou na vyšší úrovni (stále) než v tomto korejském zázraku... (jediný prvek, který je mi stravitelný je snad volant, ten je fajn i v plastu, ale s koženým v Bravu opět nesnese srovnání)

...tedy závěrem..., článek je na objednávku, je to P.R, vady co jste vytkli, jsou spíše kosmetického rázu (myslím, že jim laik nerozumí, nedávají totiž ani příliš smysl)... Pokud byste chtěli vytknout skutečné vady...tak si třeba všimnete, příliš zkoseného předního skla a tedy blízkost horního sloupku k řidičově hlavě a další minely... a našlo yb se toho víc...

Ne je to zbytečné... Auto to není špatné...nicméně za cenu evropské produkce to PROSTĚ nedává smysl...!!!!!

A poslední poznámka... KIA a ani Hyundayi NEJSOU evropské automobilky, notabene české nebo slovenské..., byť si to vedoucí pracovníci přejí...
Ne NEJSOU a nidky nebudou, jsou to K...Y šikmooký....:no:

Čím dřív si to uvědomíte, tím líp pro všechny.
Avatar - Blue Sun
15. 5. 2012 17:23
Re: Interiér skoro z Audi
Nebreč, wolffíku... On se Fiat zase jednou z toho dna zvedne...
16. 5. 2012 16:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2012 16:42
Re: Interiér skoro z Audi
Naštěstí je tady bohatý zdroj fotografií v galerii, takže není problém dokázat , kdo má asi víc pravdu...
Ja za kvalitní a povedený interiér považuju tohle:
[odkaz]

a ty zřejmě tohle:
[odkaz]

Za sebe říkám, že není co řešit..., stačí ty dvě fotky dát naživo vedle sebe... V reálu je to bohužel pro Kiu ještě výraznější převaha Evropy na šikmookýma.
16. 8. 2012 19:22
Re: Interiér skoro z Audi
Jak se prosím poznává kvalita z fotky?
21. 11. 2012 23:36
Re: Interiér skoro z Audi
No a ja musim reagovat na tebe. Pises tu nesmysly.
V novem Ceedu, v testovane motorizaci jsem jezdil a....

1) Spotreba u noveho vozu, po 130km 5,5l. Vsichni vi, ze novy vuz ma spotrebu vyssi, jak zajety. Takze si dovedu predstavit, za kolik to bude jezdit po 5k kilometrech.

2) Motor je naprosto tichy, v mestskych rychlostech o nem nevite, vubec. Jestli to porovnavate s Riem, tak delate chybu, to auto je uplne, ale uplne jinde.

3) Kdyz s nim nemate zkusenost, proc ho kritizujete? Akorat tu pisete svuj naprosto mylny nazor, ktery se skutecnosti nema co delat. Ono to Rio ma totiz starou verzi motoru, ktery dostal novy ceed, tzn. to nejsou uplne ty same motory. Rio dale neni nepomerne lehci, je lehci o pouhych 100kg, coz je jeden urostly chlap. Tady je prvni vec, se ktrou s vami souhlasim. Ve 130 uz to linejsi je, ale ne tak jak Rio, opet, je to jinak zprevodovane.

4) Interier je neskutecne kvalitni, bez spar, mezer, mekcene plasty - prvni co me napadlo, ze to neni ani mozne, aby kia neco takoveho udelala. Sam jezdim v BMW a chvili mi trvalo, nez jsem tomu uveril, ze sedim opravdu v Kie. Nebal bych se interie k A3 vubec prirovnat. Oproti tomu interier O II vedle toho vypada trapne.

5) Auto koupite za 295k v akci ted s komplet stabilizacema, klimou, cd + mp3 prehravacem, mlhovky, isofix, delena sedadla atd atd. Napsal jste to spatne. Evropska produkce se ted bude tezko cenou vyrovnavat se ceedem, ktereho v druhe generaci udelali velmi dobreho.
15. 8. 2013 08:07
Re: Interiér skoro z Audi
Sorry pane,
ale nevíte o čem mluvíte, sám jste zmínil, že s vozem nemáte zkušenosti, ale srovnávat "italské plážovky" s touto kategorií vozů dost dobře nejde. Mám osobní zkušenost se značkou Fiat (novým autem - najeto celkem ca 120 tis. - vyměněno naprosto vše zásadní, včetně vyhořelé elektriky - naštěstí vše na záruku ), KIU mám již 3. ( vždy po 4 letech měním ) - se dvěma najeto dohromady 165 tis. km bez jakýchkoliv problémů a poruch - pouze natankuji a podle termínů servisu mi mění náplně a spotřebák. Nyní jezdím novým CEEDem a je to krok opravdu dopředu. Spotřeby sedí, ne že ne - je potřeba s tím umět jezdit, to je celé :-) Rozhodně je to moc povedené auto a v porovnání cena/kvalita/výbava/užitná hodnota těžko hledá konkurenci.
15. 5. 2012 20:49
Re: Interiér skoro z Audi
Já zase začínám být alergický na výraz nadprůměrný. Nikdy nevím, co si pod tím mám představit. Kdo je ten podprůměr v očích recenzenta? Snad jediné konkrétní srovnání je tam s 1,2 TSI.
15. 5. 2012 11:17
No konecne
No konecne test nejake lidove verze.
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2012 11:55
Moje dojmy
Ta já jezdil před 14 dny s verzí Exclusive.Ta spojka mě poddimensovaná nepřišla,akorát si to chtělo zvyknout,kde zabírá.Exclusive je na 16 kolech a tam hluk nebyl tak hrozný.

Statické a jízdní dojmy z Kie Ceed II 1,4 CVVT 73 KW Exclusive:

Statické:

Výbava co je uvedena v předmětu mailu,tak ji mají na saloně.Takže otevření dveří udělalo velmi dobrý dojem oproti předchůdci.Zavření dveří lehce a tiché.Po dotazu jsem se mimo dvojitého těsnění dozvěděl,že jsou i zdvojená okna.Přístrojovka na omak příjemná,tlačítka krásně funkční,schránka u spolujezdce docela velká.Schránka v loketní opěrce dostatečná.Mimo USB a konectoru Jack vpředu i dvě 12V zásuvky.Místa je vpředu hodně,vpravo nic netlačí do kolena.Sedadlo řidiče nastavitelné výškově.Volant podélně a výškově.Vzadu také místa hodně,kufr mě připadal dostatečný.Má mezipodlahu a rezervu.Statický dojem za 1.Auto na saloně jsem prohlédl,jak před jízdou,tak po jízdě.Dveře kufru mají plynové vzpěry.Kufr má objem 380 litrů.Rádio s 6 repro hraje velmi dobře.Má funci GALA.

Jízdní dojmy:

Motor tichý,příjemný.Jde do otáček.V rámci limitů se s ním jezdí dobře.Na 6 stupeň jde jezdit 80.Utáhne i 40 na 4 stupeň.Řazení má krátké dráhy,rychlosti tak krásně zapadnou.Nejlepší řazení,co jsem měl možnost kdy zkusit.Převodovka je 6.stupňová.Spojka krásně zabírá,přibližně od střední polohy.Podvozek vynikání.Filtrování betonu,dlažebních kostek za 1,krásně ticho,pneu nejsou slyšet,Na 16 je komfortní.Starší Ceed byl o hodně tvrdší.Brzdy příjemný nástup s účinným dávkováním.Aut.zamykání a tripling standartně.Motoricky a podvozkově a zpracováním za 1*.Volant má 3 stupně nastaven posilovače.Já jezdil na Comfort a odezva od kol byla velmi dobrá.Posilovač řízení má nastavení Comfort,Normal a Sport.Dvouzonová klima má 2 režimy-pomalý chod ventilátora a rychlé ochlazení.Podvozek oproti staršímu Ceedu komfortní.Starší ceed byl o něco tvrdší než FI.Podvozek je multilink.I předchůdce měl multilink.

Oproti staršímu Ceedu je to velký pokrok a moc příjemně se s ním jezdí.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CHerokee
15. 5. 2012 12:57
Re: Moje dojmy
Ten text vypadá, jako na objednávku :-) .

Já s ním nejel, jen v něm seděla prohlídl si ho a nepřesvědčil mě design. Golf na mě působil kvalitněji, C4 je zase hezčí a pohodlnější. Ale je to subjektivní.
16. 5. 2012 14:21
Re: Moje dojmy
Nejvís mě pobavily ty krásné plynové vzpěry na víku kufru. To jako že minulej ceed měl ve výbavě klacek na podepření víka >:D (asi si v zápalu superlativ myslel plynové vzpěry na víku motoru...?)
Avatar - Emel
15. 5. 2012 13:00
Re: Moje dojmy
Doporučoval bych trošku šetřit superlativy. Tohle může napsat novopečený majitel, který právě přešel z Favorita na nový Ceed a potřebuje ventilovat své nadšení z toho, o kolik je Ceed lepší. Sice jsem v Ceedu ještě neseděl, ale z podstaty věci nevěřím, že by mainstreamové auto v nižší střední mohlo dostat samé jedničky...
15. 5. 2012 14:04
Re: Moje dojmy
Nešetřit superlativy může jen novopečený majitel Golfu, v tom se shodnem - ale musí si pospíšit, protože už ho čeká řešit rozvody a různé povrzávání ve všech koutech - důležité je ale se tvářit dále jako hrdý majitel echt německého uberauta ;-)
Avatar - Emel
15. 5. 2012 15:31
Re: Moje dojmy
Mno... podívej se třeba na bodové hodnocení od profíků na auto.cz. Proč myslíš, že žádné auto nemá samé desítky? Tak ze stejného důvodu pochybuju, že by si Ceed zasloužil samé jedničky.
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 16:11
Re: Moje dojmy
Proč by ho měly čekat rozvody. S 1,6 TDI ho čekat určitě nebudou.
15. 5. 2012 13:04
Re: Moje dojmy
Mel jsem tu samou verzi. Ty 16" komfortni nebyly vubec ale auto dobre drzelo v zatackach. Cekal jsem, ze motor a cele auto bude tissi ale celkem to bylo v pohode. Motor byl opravdu zivy a jelo se s tim prijemne. Spojka smrdela jak svin :-)
15. 5. 2012 13:08
Re: Moje dojmy
Chtěl bych reagovat na tu kvalitu. Sice jsme v ceedu neseděl, ale měl jsem půjčenou i30. Kvalita šla strašně moc nahoru, ale pořád jim něco málo chybí. Neumím to popsat, ale jě to maličkost. Už od zavírání dveří, přes palubní desku, grafiku...Srovnávám s Octavií Tour II, která má úžasné zpracování a materiály. O výbavě nemluvím. To jsou korejci jasní vítězové. A i30 má i super sedačky...
Avatar - Emel
15. 5. 2012 15:37
Re: Moje dojmy
Octavia II má úžasné materiály? To platilo možná tak před osmi lety, dneska už je ale většina konkurence jinde (vč. třeba Renaultu). Ergonomie je ok a zpracování taky, ale materiálově je Octavia dnes už pod průměrem třídy.
15. 8. 2013 08:20
Re: Moje dojmy
Udělal jsem si radost 1,6 GDI Exclusive ( využil jsem 7+7+7). Je to již má 3. KIA a po prvních 2 tis. km jsem velmi, velmi spokojen. Celkem jsem s nimi najezdil skoro 170000 - to je myslím dost na to, abych se mohl vyjádřit k hodnocení. Spotřeby sedí, ale jen když se "nelítá" a jezdí se normálně (ale to pije každé benzinové auto), Závady - obě předchozí 1x čidlo ABS, 1x čerpadlo odstřikovačů, vše na záruku. K designu není moc co psát - nejlepší vizitka je šéfdesigner Peter Schreyer ( designoval dříve u AUDI). Při porovnání cen s konkurencí vychází také vítězně tak proč to nezkusit ? S výše uvedeným hodnocením se plně ztotožňuji.
15. 5. 2012 12:25
Combi
Jsem celkem zvědavý na test chystaných kombi i30 a ceed. Základ bude samozřejmě stejný, možná bude jinak naladěný podvozek kvůli většímu kufru.
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2012 12:26
Motory
Chtělo by to brzo přihodit do nabídky i nějaký výkonnější motor, Hyundai/Kia přestává být chápána jako levná a podřadná značka. Určitě by se našli kupci co mají se značkou dobré zkušenosti a připlatili by si za nadupaný motor. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Snaphands
15. 5. 2012 12:57
Re: Motory
Sa neboj... aj motor bude, tak som cital kdesi zevraj 1,6 benzin + turbo, cca 150kW. Ale az ked pride Pro_Ceed (hot-hatch).
Avatar - Tomas_2002
15. 5. 2012 13:00
Kýč
Já jsem nový Ceed viděl v nákupním centru Nisa minulý týden. První co mě napadlo, bylo KÝČ - no musel jsem se jít podívat blíž, zda to s těma "chormovýma" bazmekama u mlhovek myslí opravdu vážně. A ono opravdu. Myslím tyto:

[odkaz]

Interiér převzat z audi, ale ovládací prvky na volantu zase kýčovitě korejské. Když už chtějí nutně kopírovat, tak ať to kopírují celé - protože u němců to právě vypadá dobře jako celek. Oni si myslí, že vezmou jednu designovou část, nacpou ji do toho svého kolotoče a bude to tam pasovat. No nebude kolegové, nebude.
Rozbalit vlákno
10
15. 5. 2012 13:15
Re: Kýč
Však určitě. Až si ze servisu vyzvedneš svého Golfa s rozsypaným motorem TSI po 15 tis km a manželka tě konečně ukecá ty jí dokoupíš rádio do Fábie za 230 tis, aby neměla v palubce díru jako do Etny pak se znova podívej na "kopirovače" z KOR. Hodnotit subjektivní dojmy je věcí každého, ale těžiště tohoto vozu je trošku jinde. Taky se mi líbí řada němců, ale netvrdím že jsou nositeli nového tvaru, designu a vůbec všeho. Jasně jsou to vymakaná auta, ale v mnoha případech začínají žít jen z jména a podstaty, ale to asi Ty typiský český znalec nepochpíš.....
Avatar - Tomas_2002
15. 5. 2012 13:25
Re: Kýč
Těžiště těchto vozů je chytat naivní kavky, které sednou na podbízivý design, který se jim za pár let stejně okouká ( tak jako se mě okoukal poslední Civic, ze kterého jsem byl nadšen ).

Máš pravdu, že tohle asi nepochopím. Nemám doma plastový kukačky, na zahradě trpaslíky a v garáži něco, co si hraje na luxus naleštěným pozlátkem.
15. 5. 2012 13:33
Re: Kýč
No a mě se civic 8.g neokoukal a tak ho v říjnu kupuji jako druhé auto na ježdění do práce. A to i když design řadim až na poslední místo při výběru auta. Jinak bych si nemohl kdysy koupit space wagona II generace >:-[] (jinak naprosto geniální auto) Ještě že ta třetí generace(N50) se jim povedla a stále vypadá dobře. Jinak nevím co je naivního na koupi auta kde neplatim nesmysl za značku. Jestli spíš není naivní koupě "kvalitního" německého vozu? Ale to ať zváží každý soudruh sám za sebe >:D
15. 5. 2012 13:36
Re: Kýč
Mě se VW neokouká nikdy, protože je stále stejné. Design u něj neřeším, jen mě pobaví jejich namyšlenost (importér, a ofic zástupci atd...ale to je niný příběh) Ale to je taky umění dělat stejné věci a pořád je prodávat i když hlavně v Číně....Ano nepochopil jsi to....To není o vyznávání kýče. O estetice bychom se mohli bavit moc dlouho a věř mi, asi by jsi nebyl erudovaný soupeř. Tady nejde o trpaslíky a kukačky, o schopnost podívat se na věci trošku jinak, než pohledem "soused má Octávii a tak mámo my musíme mít Golfa". Mě jde o to, aby typický český marný řidič, znalec a závistivec uznal, že značka které se 15 let posmíval (včetně mě) je dneska velmi silná a bude silnější a věř mi, sami zástupci Škoda a VW a ví moooc dobře....
15. 5. 2012 13:27
Re: Kýč
Představ si ty silnice, jak budou prázdný, až se ty miliony TSI do jednoho zastaví a kolem budou jezdit KIJE a HJONDÉ.... :yes:
15. 8. 2013 08:29
Re: Kýč
Tak nějak.... pověstná kvalita "koncernových vozů ze západu" těžce pokulhává :-)
15. 5. 2012 13:22
Re: Kýč
souhlas - to co je vyčítáno VW, tak to právě u koreje platí - konzumní produkt a k tomu prvoplánovitě podbízivě zabalen
15. 5. 2012 13:36
Re: Kýč
Mě se VW neokouká nikdy, protože je stále stejné. Design u něj neřeším, jen mě pobaví jejich namyšlenost (importér, a ofic zástupci atd...ale to je niný příběh) Ale to je taky umění dělat stejné věci a pořád je prodávat i když hlavně v Číně....Ano nepochopil jsi to....To není o vyznávání kýče. O estetice bychom se mohli bavit moc dlouho a věř mi, asi by jsi nebyl erudovaný soupeř. Tady nejde o trpaslíky a kukačky, o schopnost podívat se na věci trošku jinak, než pohledem "soused má Octávii a tak mámo my musíme mít Golfa". Mě jde o to, aby typický český marný řidič, znalec a závistivec uznal, že značka které se 15 let posmíval (včetně mě) je dneska velmi silná a bude silnější a věř mi, sami zástupci Škoda a VW a ví moooc dobře.
15. 5. 2012 13:47
Re: Kýč
Ne, Tobě jistě soupeřem být nechci. :-)
Prosím, dej si pozor na jednu důležitou věc, která Tě hned prozradí - platí i pro ostaní byšky a bychaře: "asi by jsi" tak tos asi na základní škole chyběl, od příště tam dej raději "asi bys".

P.S. "typický český marný řidič, znalec a závistivec".......taky cool moudro
15. 5. 2012 13:58
Re: Kýč
Raději níže přidej reakci na udajný výčet kradených prvků v Ceedu ať jsi trochu přínosný pro diskuzi. Díky.
Avatar - strýček BOB
15. 5. 2012 13:13
Korejská prémijofka...
Laciný bakelit kam oko pohlédne [odkaz] nebo tady [odkaz] Vkusné jsou i ty stříbrné hnusy kolem výdechů klimatizace. Podvozek, zajímavé poznámky stran komfortu tlumení a hluku od pneu haňkok :no: Oceňuji bakelitovou loketní opěrku ve dveřích. Jako celek s dejchavičnou 1.4 atmo bez tempomatu s manuální klimou za 330k Kč no neber to >:D

Body dávám za tu střešní anténu >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
8
15. 5. 2012 13:23
Re: Korejská prémijofka...
No dáváš odkazy na detaily z interiéru. Tak chlapče, třeba otočné ovládání topení atd...pokud by tě pustit sednout do svého Superbu tvůj šéf v továrně (alespoň na chvíli za dobré chování a pracovní výkony v předešlém měsíci) a ty by jsi sehnal odvahu a s těmi otočnými "kroužky" zahýbal ze strany na stranu...Věř mi že by jsi měl pocit jako by jsi seděl v čínském voze za 250 tis max. Jsem asi divný, ale tohle Ceed ani Rio nedělají. Pokud chlapci znalecky hodnotíte znalým okem skutečné detaily, tak tak zle nejnovější modely Kia opravdu nevycházejí...Prostě zaslepenost je često zarážející, někdy i vozy za 750 i více tis mají k.rva nadostatky v maličkostech. A v té "dejchavičné" 1,4....opravdu jsi v tom nejel chlapče...
Avatar - strýček BOB
15. 5. 2012 13:35
Re: Korejská prémijofka...
Asi máš mylné informace, ale s kruhovými ovladači topení se otáčí a nikoliv kýve do strany. V případě, že tyto ovladače používáš běžným způsobem vydrží bez problémů roky, jejich chod bude plynulý, tichý s lehkým odporem v aretaci.
15. 5. 2012 13:42
Re: Korejská prémijofka...
Však jsem napsal otočné ovladače (asi by jsi měl trošku více číst, ale nejen Blesk), z toho průměrně inteligentní člověk pochopí co myslím. Jen jsem chtěl poukázal na geniální zpracování Škody. Protože tyto ovladače u Ria a Ceedu mají taky tichý a plynulý chod (dokonce si myslím že možná i lepší, ale pravda to ukáže až používání po 2,3..5 letech) a navíc se takto nekývají do strany při (opravdu malém a slabém) zahýbání. Jen pro upřenění názoru Kia šrot x Němci naprostý zázrak...
15. 5. 2012 14:23
Re: Korejská prémijofka...
No moc pěkný designový detail měl otec v octě II, kde superkvalitní "cingrlátkový" pseudo chrom slezl z řadicí páky po 30tkm >:-[] A rovnou dodávám, ne prsteny nenosí.
Avatar - Bristol
15. 5. 2012 15:25
Re: Korejská prémijofka...
octa II má vubec skvělý interiér...pravda ta se kterou mám zkušenosti já má už více ale chrom na řadící páce nepamatuji už, sedřený stříbrně-obarvený plast na dveřích v okolí klik, vydřené díry do "kůže" řadící páky...no samé chuťovky... :yes:
15. 5. 2012 13:40
Re: Korejská prémijofka...
Dejchavičná 1,4 ?! Fakt jo. V Riu je pravda 80kW, ale při 6000ot/min, zde 73kW při 5500ot/min. V riu je ten motůrek úplně v pohodě. Prd spotřeba a jede krásně. Otec ho měl 2 měsíce, než ho blb v VW transporter minulý týden sestřelil zezadu [odkaz]

Navíc z toho vylez bez zranění :yes:
15. 5. 2012 13:45
Re: Korejská prémijofka...
Ano ano máš pravdu. Kdo s tím jel, tak drží pusu. Motor je fajn, když porovnám s širokou konkurencí. Na papíře je každý Čech mistr teorie:-))))).
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 14:10
Re: Korejská prémijofka...
Tady tohle ovládání zrcátek a oken je ve všech korejcích snad 20 let... a je to tak neskutečně odporné a degradující celý zbytek interiéru, že je k neuvěření, že to nejsou schopni změnit, když už zbytek jo 8-s
15. 5. 2012 13:24
Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špatné
Třeba u VW je někdy oprávněná kritika ve smyslu toho, že je občas na autech vidět tlak nákladových účetních.

U korejských aut je to již jen čistý bussines, čistý ekoomický produkt. Od nákupu jména pro design karoserie až po detaily v interieru.

U nového korejského auta každého autofandu musí svým způsobem bavit objedvování prvků tu z toho auta tu zase z jiného.

A že jich tu zas máme. :-)
Rozbalit vlákno
10
15. 5. 2012 13:28
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
Tak například???????????????????????????????… />
Něco jako páčky a knoflíky z A4 v Lambo Gallardo? Že by pedály z Yugo Koral v Ceedu????
15. 5. 2012 13:38
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
Asi se pouštím na velmi tenký led když se Ti budu snažit vysvětlit, že nemám na mysli konkrétní díly třeba z IVECA ve FERRARI, které bys kvůli nim jistě také zavrhl.

Snad Ti bude pro dnešek stačit, když Ti řeknu, že Gallardo a AUDI mají společného více než ty knoflíky. :-)

Mněl jsem na mysli duševní vlastnictví chceš li know how v oboru. To druhé jsi už jistě někde slyšel, tomu prvnímu asi rozumět nebudeš.
15. 5. 2012 13:54
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
Myslím že vlastnické struktury v koncernu bych ti mohl vysvětlit dost podrobně. Duševní vlastnictví, nebo jak chceš know how je dost obšírná o ošemetná věc....Pokud jsou Korejci takoví *, proč se vyspělý evropský západ nebrání???? Jsou přece nějaké možnosti a že je jich dost. Asi nemá cenu rozebírat know how Korejců v jiných technologiích (robotika, elektronika....). Myslím že uplně stačí se do této části Asie vypravit a třeba se jan tak projet vlakem, nebo se projít po městech. Jsme jeko v jeskyních proti nim.
No když si předtím napsal:

"U nového korejského auta každého autofandu musí svým způsobem bavit objedvování prvků tu z toho auta tu zase z jiného. A že jich tu máme"

Tak jsem čekal, že tvé zkušené okolo nám hned odhalí celý peloton ukradených prvků, které soudě podle tvé věty rozpozná každý řidič-majitel. Ale asi nevíš co píšeš v tom případě....
15. 5. 2012 13:58
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
tento led je opravdu příliš tenký :yes:

jsem v koncích >:-[]
15. 5. 2012 14:06
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
Ano je to pravda. Mohl by jsi jít všem ubohým korejským zlodějům (kteří jsou ve vývoji mimo jiné především z evropských zemí a německa především) vysvětlit jak se dělají vozy pro chytrý a uspěšný lid nejen Českozlodějsko-demagogické republiky. Vysvětli jim jak nemají okrádat ostatní nositele auto-průmyslové čistoty stejně tak jako Čínské firmy kopírující sekačky na trávu Honda. Když tak nad tím přemýšlím, co vlastně na této diskuzi jetě děláš??? Takový mozek a hlubokou anylýzou a vytříbeným jazykem, ten musí být na roztrhání a nemůže zahálet na netu a psát si s plevelem....
15. 5. 2012 14:09
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
Už dóóóst, já už smíchy nemůžu. :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
15. 5. 2012 14:17
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Asi jsi to měl ve škole spolužáky těžké že?
15. 5. 2012 14:18
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
Co tam dáš dál? >:D
Avatar - Andromeda
15. 5. 2012 20:13
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
Ty seš ale dáreček...O sobě nic, z rukávu Ti padá jedno hospodské koncernové moudro za druhým, tak že provokatér, že ??? Mám doma němce, ale Ty chodíš pěšky nebo se vyřádíš u mastné tyče, podle těch blbých keců...Nikdy jsi si na nic nevydělal...
15. 5. 2012 20:51
Re: Korejské auto je všelijaké a poslední dobou vůbec ne špa
No tak nevim, proč Tě tak zajímám, ale když ses už představil tak za sebe mohu snad uvést, že já mám doma češku a ve své firmě jsem opravdu na auto vlastně nevydělal, máš geniální odhad. Všechna auta jsem bral na úvěr.
Avatar - kari.laz
15. 5. 2012 13:56
interier z Audi :-D
Jediný co okopírovali jsou ty tři čudlíky a ještě dost blbě.

[odkaz]

vs.

[odkaz]

Nebo že by dokonce mířili na A4? >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
15. 5. 2012 14:03
Re: interier z Audi :-D
Za sebe to uzavírám tím, že pokud interier snese srovnání s audi, pak dveřní madlo za passatem trochu zastává, protože přehlédli chrom proužek v místě napojení na čalounění.
Jinak podobnost čistě náhodná. hehe

[odkaz]

vs.

[odkaz]
Avatar - kari.laz
15. 5. 2012 14:16
Re: interier z Audi :-D
já si rozhodně nemyslím, že interier snese porovnání s Audi.
15. 5. 2012 14:20
Re: interier z Audi :-D
Já taky ne, naopak jsem z takového přirovnání velmi rozhořčen viz. mé ostatní příspěvky. Byla to ironie. >:D
Avatar - kari.laz
15. 5. 2012 14:46
Re: interier z Audi :-D
Mě by hlavně zajímalo, co tam má být srovnatelného s tím Audi?
že by ten plast, co vypadá jak povrch toustovače z Lidlu? to asi těžko.
Nebo že by ty všudypřítomný stříbrný korejský plasty? To asi taky těžko.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 5. 2012 16:48
Re: interier z Audi :-D
V testu je řeč o inspiraci, tedy srovnání tvarů, nikoliv kvalit. A ano, příměř míří na model A4/A5.
Z podstaty věci nelze považovat interiér Kia a Audi za plně srovnatelné, ty značky mají jiná měřítka a kdyby tomu tak snad bylo, rozhodně by to nebylo v pořádku (teoreticky vzato spíš pro Audi)
Avatar - kari.laz
15. 5. 2012 22:58
Re: interier z Audi :-D
Tak mi napište jednu jedinou věc, která je Audi jen vzdáleně podobná.
15. 5. 2012 22:11
Re: interier z Audi :-D
Na rovinu neříkám, že by se ceed mohl s audi rovnat v materiálech apod. ALE ! Používáš renderové fotky z full výbavy oproti živým fotkám ,které jsou od někad ze středu. Porovnej s těmi audi interiéry tento [odkaz] a myslím, že už to bude vypadat vyrovnaněji. Pokud teda nejsi zaslepený a dokážeš rozlišit jednotlivé styly v dizajnu interiérů obou automobilek. Jinak koukal jsem na novou i30 a ta má ve full i kůží obšitou kapličku na čísla. A celkově to vypadá moc pěkně ... [odkaz] 7

minimálně tohle to úplně zadupe do země ... Mít interiér o hodně lepší než minulá generace A3 po FL je pro korejskou automobilku rozhodně úspěch !

P.S.: Chtěl jsem říct, že je zde časté porovnávat interiéry aut z galerie pod autem (nafocené redaktory na místě a to ne většinou moc kvalitně ) a rendery z full výbav těch ostatních. A to je špatné
Avatar - kari.laz
15. 5. 2012 23:00
Re: interier z Audi :-D
no zaprvé udáváš A3 minulé generace a zadruhé i na TOP fotce ceedu to je prostě jako nebe a dudy.
15. 5. 2012 13:58
Konečně opravdu důstojný
konkurent Golfu. když tuhleverzi porovnám s Golfem TSI 63kw tak je to hodně těsný, v něčem je Cee'd lepší o prsa korejské gymnastky, v něčem Golf o bradavky fraulein Gertrudy, v součtu je to jen o osobních preferencích :-!
Rozbalit vlákno
3
15. 5. 2012 14:08
Re: Konečně opravdu důstojný
Alespoň někdo kdo má oči otevřené! :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 5. 2012 14:27
Re: Konečně opravdu důstojný
:yes:

dnes niet zleho auta na trhu ;-)
15. 5. 2012 21:16
Re: Konečně opravdu důstojný
>:D Počuj, Topper Harley, tvoje hlášky sú lepšie ako tvojho menovca z Horúcich striel :-) . Nech ti to vydrží, ten optimizmus, nie som si istý, ale mám taký neodbytný dojem, že to bude možno jediná vec, ktorou budeš môcť v spoločnosti s ostatnými koexistovať :-) . Tvoje príspevky sú svetlými bodmi tejto stránky, niekedy to musím čítať so slnečnými brýlami na očiach... Nech ti to vydrží!
Avatar - 3_diamanty
15. 5. 2012 14:26
pekne auto
>:D

paradne auto :yes: , bez chyby :yes:

uvidime ako sa uchyti na trhu, bude zauimave sledovat ten narast kie v celej eu :yes:

koniec roka ukaze, ci je kia opat uspesna

na zakladny motor velmi slusne dynamicke parametre :yes:
kufor obrovsky :yes:
dizajn - nadhera, ale to je subjektivne

zacina to byt zaujimave, o rok tu budeme o takomto case mat MPV odvodene od ceedu, nieco ako scenic, ofenziva nekonci :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 14:28
Za 320t...
Si dokážu představit spoustu aut této třídy a to včetně motoru, který na dálnici řve ve 4000 ot./min a přesto je přehlučen pneumatikami (v této třídě v r.2012? :-O)

Př:
Golf 1,2 TSI 63 kW Comfort edition - 329 900 Kč (navíc je v ceně aut. klimatizace a el. okna vzadu atd....) [odkaz]
Focus 1,6 Duratec 329 900, winner za 349 900kč
Megane 1,2 TCe 85 kW Expression 334 900 Kč (podstatně lepší motor, aut. klima atd...). Se srovnatelnou 1,6 16V 81 kW ve výbavě Dynamique 324 900 Kč
C4 1.6 VTi Selection 319 900 (lepší motor, plus tempomat, zadní parkovací asistent, el. sklopná zrcátka...)
308 1,4 VTi Acces 295t (Active 1,6 VTi 340t)
... a můžeme pokračovat.

S tímhle motorem, výbavou a image (zbytková cena) bych to viděl tak 280t Kč.
Rozbalit vlákno
42
15. 5. 2012 15:01
Re: Za 320t...
Kde je řečeno, že na dálnici řve? Právě že motor je tichý, ostatně točí 3600 při 130, to je méně než např namátkou C4, některé uvedené vozy sice nejsou špatné (hlavně C4), ale nemají tak sofistikované technické řešení jako špička třídy např. multilink, takže mohou být o něco levnější. Osobně bych se težce rozhodovatl medi Ceedem a C4, Golfa považji za dobré auto, ale nebral bych ho z čistě subjetivních důvodů ;-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 15:12
Re: Za 320t...
Reálně to není 3600, ale více. Převodovka se nezměnila od minulé generace a tam točila téměř 4000 ot. A řve více třeba oproti Golfu nebo Meganu.
15. 5. 2012 17:35
Re: Za 320t...
Zmenila se minimalne v jednom zasadnim bode... ma o stupen vic, takze otacky klesly na cca 3600...
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 17:46
Re: Za 320t...
A jo, sekl jsem se, z pětikvaltu šestikvalt u minulé generace byl u 1,6 CVVT. Každopádně těch 3600 není tak úplně pravda, je to minimálně o 200 více, jen tedy by se to muselo dát vyčíst z otáčkoměru.
Avatar - Renton
15. 5. 2012 15:02
Re: Za 320t...
:yes: ale verim, ze topper nam to obom vysvetli >:D

i30 som aspon vyskusal, ale do ceedu sa mi dako nechce ist.
15. 5. 2012 15:13
Re: Za 320t...
Zdravím Ronaulta.
Máš pravdu, teď teprve se ukáže jak je HKAG silný. Do standardů již dorostli a nyní, aby neustrnuli musí "výš a lépe". Nová auta(ceed a i30), nosný výrobní program pro Evropu se již přestává podbízet cenou a musí začít nabízet i okrajové motorizace a výbavy, krom jiného, jinak neuspějí a ustrnou. Již se těším na HH(pro ceed). Dost jsem slyšel o motoru a máme se prý na co těšit.
Jinak nesrovnávej skladovky se zaváděcí cenou. Počkej na cenu v říjnu- listopadu(?)
Koupit HKAG již není otázka nižší ceny, alespoň tak to již korci chápou.
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 15:21
Re: Za 320t...
Ty ceny co tam píšu nejsou skladové, ale ceníkové. Ten Golf jsem tam dal do odkazu jen proto, že mají snadno dostupnou a přehlednou databázi skladovek. Reálné ceny jsou třeba u Meganu -30t z ceníku, ale i Ceed a i30 se dají pořídit levněji. Koukal jsem do skladovek a Ceed s tímhle motorem je o nějakých 10t-20t levnější ve skladovkách.

Pak je otázkou, jestli tohle příjme i trh. U nás určitě ano, jestli jinde v Evropě, to těžko říct.
Na 1,6 T-GDI jsem hodně zvědavý.
15. 5. 2012 15:35
Re: Za 320t...
Čili opravuješ titulek na "Za 300t ..."? Pak, ale oprav i vše další. Golfa bych do toho, vzhledem k očekávané nové generaci radši vůbec nepletl, uvidíš za pár týdnů, ty výprodejní ceny!.
Příští rok chápu pro HKAG v Evropě jako "čas dospělosti". Přijdou silné motorizace prakticky do všech důležitých segmentů, objeví se HH u Kia, nový/faceliftovaný "luxus"/Optima, nový van u obou značek .... :-)
15. 5. 2012 15:52
Re: Za 320t...
...přijdou?
Já nevím..., to že přijdou ještě nic neznamená...
na to v podstatě odpovídá i tento P.R. článek...
Ceed ani te´d nemá co nabídnout proti evropské produkci..., amximum 1,6, sotva 100 kW, koncepčně starý motor, papírové hodnoty neodpovídají reálným hodnotám... a stejně to nikdo nekupuje... naodbyt jdou základní vyýbavy a motory... Tak jak tady uspějí s Optimou a blhví-čím ještě... Ten poslední kork bývá nejtěžší...mimoto... samozřejmě na západě zdaleka nejsou tak "úspěšní" jak u nás..., není tam ten halóefekt domácí automobilky... a levné ceny...Na západ od našich hranic H/K prostě neuvidíš, není důvod to kupovat... Proč by měl proboha Němec, Francouzs, Ital, či bir kupovat za stejné (či dražší peníze) cizí a horší produkt...

7 let záruka? To nestačí... ;-)
15. 5. 2012 21:16
Re: Za 320t...
Turbo to bude mít:
[odkaz]
15. 5. 2012 21:28
Re: Za 320t...
A co Wolfe Německo :I30 2546 pcs
[odkaz]

A co Itálie : IX 35 , prodalo se jich více než Fiatu Bravo
[odkaz]

Mohl bych pokračovat.
Hodně jsi sekl, takže se běž doučit.
;-)
16. 5. 2012 08:43
Re: Za 320t...
No tak sem se na to podíval a nějak ti ta agitka neštymuje...

Když teda pominu, že třeba v Itálii v první 50 má světová automobilka Hyundai 2 modely, tak si třeba stačí jen všimnout jedné zásadní věci:

Jedná se o model IX 35, ke kterému v současné době nemá v podstatě domácí automobilka adekvátní náhradu (což bdue trvat max. rok), přičemž třeba konkurenční Nissan je nepoměrně (2x tak úspěšnější). A i Fiat je schopen prodat srtejné množství dražších a větších Freemontů!!. Nicméně, neznám v kontextu Hyundayie podmínky, za jakých IX 35 prodává, nicméně na světovou automobilkou (za kterou se Hyundayi prohlašuje) mi to přijde žalostně málo a odpovídající postavení Hyundayie jako výrobce levných a nekvalitních aut, daleko za chvostem evropských výrobců.

A co se týká toho Německého trhu... a I30..., řekl bych že tam platí to samé v bleděmodré... Žádný zázrak, na to, že se jedná o nový model, v podstatě jediný model, který se JAKŽ takž prodává a že (nepochybuji) Hyundayi investoval obrovské peníze na jeho propagaci (pokud bys byl ve Frankfurtu tak víš co tím myslím).

Takže závěrem... Na to, co o sobě H/K prohlašuje, tak na těch zásadních trzích opravdu žádnej zázrak... a to je objektivní fakt.

Nepopírám však, že se to lepší, ale jestli se to podaří lepšit stále, o tom úpřímně pochybuji.

Mimochodem... Kia tam nemá jediné zastoupení, což je jak sem psal v kontextu s naším a slovenským trhem VŠEVYPOVÍDAJÍCÍ!!!! (sme pod článekm o KIA).
16. 5. 2012 11:11
Re: Za 320t...
žádná agitka, jen fakta.Vymlouváš se ....
a psal jsi (Na západ od našich hranic H/K prostě neuvidíš, není důvod to kupovat... )
Bohužel jsi se netrefil....až H/K budou mít více pokryto, prodeje taky zvednou.
16. 5. 2012 14:13
Re: Za 320t...
No tak asi takhle...
vždycky je to o tom, jaké máš životní zkušenosti a jak si vyložíš tu kterou danou informaci...

Pokud... sme pod článkem o Kia... a někdo tam napíše, že na západ od hranic není důvod tohle kupovat (nebo kupovat H/K) a výskyt je marginální a ty mu jako argument pošleš tabulku, kde jsou v top 100 v jednom státě tři modely, první někde na 30. místě a druhý na 50. místě, v počtu 5000 ks za půl roku (ten lepší model, ten horší v počtu 2000 ks), přičemž ostatní automobilky tam mají povětšinou 3x tolik modelů a i výše postavených... a rozporuješ tak tvrzení o tom, že NEJSOU ty auta tam prostě vidět..., pak máš na to samozřejmě právo, ale objektivně si nemyslím, že by si byl jakýmsi vítezem této drobné výměny názorů... Asi tak, no.

A řeknu ti to ještě polopatě... Když sem byl teď naposledy v Německu právě ve Frankfurtu, tak se přiznám za ten týden, co sem byl v tom Německu sem zahlédl slovy JEDEN Hyundayi a jednu Kiu (to byl kupodivu Pro Ceed - přímu ve Frnakfurtu, při vjezdu do města z dálnice), s tím, že sem to schválně pod vlivem frankfurtské masáže sledoval (když byl veletrh tak ještě než začal, tak asi 80% všech zpráv byla o H/K, přičemž jejich reálný stánek za to fakt ani nstál a zájem veřejnosti prachbídný). Zatímco třeba F 500 sem tam viděl v průměru 4xza den... To je asi tak o výskytu značky, která o sobě prohlašuje, že je Evropská! a chce se stát v dohledné době světovou jedničkou. Víc už k tomu nemám co dodat. Snad jen, že v té Itálii jde na prodej asi jen ta IX 35, protože si nepamatuju, že bych někdy viděl v Itálii Hyundayi, nebo cokoliv korejského...
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 16:03
Re: Za 320t...
Neopravuju, všechny ceny jsou uvedené ceníkové, včetně Ceeda. Od těch se většinou ještě dá něco usmlouvat, viz zmínka o Meganu, který tím pádem prostě vychází nejlevněji.
Proč bych neměl do toho Golfa plést? Nerozumím. Prodává se za tu cenu? Ano. Koupím ho, když příjdu do prodejny, ano. Je srovnatelný s konkurencí, tedy je to kompakt nižší střední, ano. Tak proč mám brát zřetel na to, že se ti to nehodí do krámu.
Ještě jsem zapomněl zmínit Bravo, které mě osobně bylo třeba nabínuto v Edici My Family s 1,4 T-JET 88 kW za 330t s výbavou srovnatelnou s tímhle Ceedem. Pravda, Bravo má svá léta, ale na tento motor prostě Ceed ani nikdo jiný v dané ceně nemá odpověď.

O tom, co bude a kam se vyšplhá, se dočtu v kdejakém PR článku a je mi to více méně jedno. Jen tak mimochodem, silná motorizace už tu měla být třeba v i40 a dodnes je nejsilnější diesel 1,7 CRDi 100 kW... vlajková loď pro Evropu... :-|
15. 5. 2012 21:37
Re: Za 320t...
Jo máš pravdu, Kórejci ještě nemají vše dotažené, ono to taky není jednoduché, za takouvou chvilku srovnat krok,aby portfólio bylo kompletní.Ty motorizace zatím nejsou, ale jednou budou.Oni se zřejmě zaměřili na jinou klientelu zákazníku a to spíše na méně náročné, co raději záruku, cenu, atd.Viditelně se jim v tom daří a už se začínají posouvat dále.Je to jen otázka času...nakonec v DE mají základnu a to zcela funkční.Jejich popularita roste, o tom není sporu.
Jinak Bravo má dobrej motor, to bezesporu, ale třeba podvozek už mají korejci "lepší" jako celek.Netluče na velkých nerovnostech do kastle a je pohodlnější a i sportovní.Bravo je mnohem, mnohem tvrdší a v pdovozku není lepší v ničem.Kapku i logicky, je starší, čímž netvrdím že je špatné, aby nedošlo k mýlce. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 22:03
Re: Za 320t...
Tak já bych neřekl, že je Bravo ve všem v podvozku horší. Máš pravdu, že dost tluče a je dost tvrdý, ale z druhé strany má z mého pohledu komunikativnější řízení a méně se naklání, prostě jistější. Na každodenní ježdění ale je přecejen i30 lepší.
16. 5. 2012 06:49
Re: Za 320t...
No Ronaulte, mel bys jit v jeden den zkusit obe auta... s tim komunikativnejsim rizenim u Brava to je ustrelek... koneckoncu byla to jedna z tech castych pripominek testeru...

Ja mam pocit z rizeni u vsech aut stejny, bo vetsinou jezdim v klidku... :-)

Teda vyjma meho predchoziho CERATA, kdy volant byl pouze kolo (superpreposilovane) u ktereho jsem vedel ze kdyz tocim do prava, tak tam taky pojedu :-)
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 10:10
Re: Za 320t...
Možná bys měl tak zkusit někdy řídit.
17. 5. 2012 12:59
Re: Za 320t...
..mas recht, pred rokem jsem toto Bravo kupoval (byt jeste nebyla edice My family), ale vysledna cena 346tis by obstala jeste dnes, jak tak koukam:-) je tam vse co clovek potrebuje , vcetne zimniho paketu, ktery zahrnuje i vyhrivani sedacek a ostrik prednich svetel....
15. 5. 2012 18:09
Re: Za 320t...
Též nazdar :-) Z mého pohledu je podstatné, že konečně dospěli u HKAG ke slušnému evropskému naladění podvozků - zde u nové i30/cee'du, zároveň i v menších segmentech i nového Picanta a Ria. V tom já vidím tu dospělost. Byl to jejich největší hendikep v posledním pětiletí a bez vyřešení v mainstreamových modelech nemohli pomýšlet ani na osazování agilnějších motorů, ani na vývoj náročnějších verzí (třeba HH). Přeplňované malé benziny pro doplnění běžné nabídky motorů mají víceméně připravené (z hlavy si kromě 1.6 vybavím tu 1.2, a někde vzadu čichám 1.4). Mně jako atmosférickému staromilci ale odkládání jejich zavedení moc nevadí, naopak bych se šklebil, kdyby v HKAG něco uspěchali a museli pak za pochodu s oroseným čelem kolem dokola vychytávat bugy. Odkazování HKAG, ať si s cenami nevyskakuje, je mimo mísu - když teď po dobách cenové války pod úrovní kotníků přenechávají tohle pískoviště Dacii (a bulharským Číňanům?) a tlačí se do vyšších cenových pater, má to logiku, která byla předvídatelná už kolem roku 2000 - když chceš, aby lidi uvěřili, že máš standardní zboží, nemůžeš ho (dlouhodobě) prodávat za podstandardní cenu jako pro gastarbeitery a jinou náplavu. O tom je to heslo "moderní prémie", které Hyundai vytrubuje.
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 18:41
Re: Za 320t...
S tím podvozkem souhlas. Už i30 je velký skok, hlavně se dá říci, že konečně bez dodatku "na kvality hyundaie", jak padalo v testech první generace.

Osobně mám taky rád atmosférické benzíny, ale to co se něma dělají euronormy a do jaké míry umí být pro každodenní ježdění příjemné třeba TSI nebo T-Jet a TCe, není moc o čem přemýšlet. A že to jde i spolehlivě ukazuje třeba to TCe.

Snažit se prosadit mezi evropskou konkurenci je samozřejmě správný krok, jenže podívej se na situaci na našem trhu a co se zatím nejvíce prodává. To tak rychle nejde. Osobně bych třeba neviděl moc důvodů volit Ceeda místo Golfu, když bych to bral jako laik.

To heslo moderní prémie je hrozné jako skoro všechna jejich hesla 8-s Moderní prémie je to, co bylo před 5 lety lowend? :-O 8-s To je snad trapnější než tvrzení, že Hyundai jsou česká auta... Ach jo...
15. 5. 2012 19:25
Re: Za 320t...
Dobré atmosféry mají pořád své místo na trhu a budou mít. Spotřeby u moderních atmosfér nejsou moc rozdílné oproti turbo motorů. TSI jsou se spotřebou na tom relat dobře, jak to vypadá u tce promarnili příležitost a udělali zase žíznivější motor. Navíc cvvt opravdu dobře jedou. Problémy s tsi jsou probírány všude. Každý má možnost si zvolit co se mu líbí a je dobře že je výběr. Golfa ven na ulici do phy si musi každý soudný rozmyslet.
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 19:46
Re: Za 320t...
Tak u TCe tady byl vlastně jen ta 1,2 TCe v Cliu a 1,4 TCe v Meganu. Ty opravdu nebyly nijak usporné nebo úspornější. 1,4 TCe vlastně byl jen oturbený motor od Nissanu. Nová 1,2 TCe Energy ale už slibuje nižší spotřebu na úrovni 1,2 TSI a dle prvních testů to tak i vypadá. Sám jsem zvědavý, tak do 3 týdnů bych se měl svézt. Přijít má i nová 1,4 TCe.

CVVT jedou dobře hlavně díky dobrým převodům a jen ve vyšších otáčkách. Viz třeba srovnávací test Megana 1,6 16V s letitým motorem a 1,6 CVVT v i30 a rozdíl byl patrný jen posledních 1000 ot., což prostě v běžné jízdě moc nevyužiješ.

Po svezení třeba s 1,4 T-Jet nebo 1,4 TSI moc chutí na běžné ježdění do atmosféry nemám. Samozřejmě něco jiného jsou poslední mohykání v HH typu Clio RS, ale to je výjimka.
15. 5. 2012 19:55
Re: Za 320t...
S tím že jedou jen nahoře nemůžu souhlasit. Pružnost je u 6 převodovek velice dobrá, slušné to akceleruje mezi 2-4 tis. 1.2 tce už byla testována spotřeba špatná, teda hodně velký výkyv mezi papírem a realitou. 1.4 oturbený jsou už dost drahý, ale dobře jedou to je fakt.
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 20:07
Re: Za 320t...
Tak na papíře je 5,3 l/100km, což asi nečekal nikdo. V testu třeba SM spotřebu hodnotili příznivě, všude to vychází jak v třeba v Golfu 1,2 TSI. Navíc to byly zatím jen krátké testy. Každopádně méně než 1,4 CVVT, to se klidně vsadím.

Pružnost je dobrá tak, jak u jiných atmosfér, aneb jsou i lepší.

Nový 1,4 TCe zatím nebyl představený, takže zatím nikdo nejel, nevím, kde k tomu docházíš. Trochu si to pleteš. Mám pocit, že si pleteš starou a novou generaci TCe.
15. 5. 2012 21:57
Re: Za 320t...
Zatím jsem četl 2 testy na tce a spotřeba poměrně špatná, kombinace za 7.5 a 8 litrů mi jako super nepřijde. Bez plynu relat malá spotřeba, jak se trošku na to šlápne jde ta spotřeba rychle nahoru. Asi to bude ještě víc ciltivé než tsi. Lepší atmosféry, no nevím, jediná konkurenceschponá mi přišla 1.6 od toyoty, nebo s výhradami vti od PSA, ostatní takovou pružnost nemají. 1.4 cvvt je určitě horší na spotřebu než tsi, ale taky lépe jede než slabší 1.2.
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 22:07
Re: Za 320t...
Problém je ten, že 1,4 CVVT jede lépe oproti 1,2 TSI 63 kW lépe jen díky kratším převodům. Tady je trochu problém v absenci šestikvaltu. Z druhé strany třeba při dálničním cestování TSI jede lépe.

Těch testů bylo zatím málo, jen syrové motory a krátké jízdy, většinou novinářský styl. Pro mne bude důležitý konečný výsledek třeba v spritmonitoru a tam čekám v dlouhodobých měřítcích lepší výsledky než CVVT. Ono ale TCe je přecejen o dost silnější
16. 5. 2012 17:03
Re: Za 320t...
Co měl otec nové rio s 1,4 cvvt, tak na něm stačil najezdit cca 2400km většinou v mimoměstském režimu a spotřeba byla v rozmezí 5,5 do 6,2 když s tím jednou pospíchal. Přeci jen to bylo nové a chtěl být na motor hodnej něž ho zajede. No nakonec ho zajel VW transportér na placku ;-\
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 18:20
Re: Za 320t...
Na té fotce to ale není Rio, chlape. Co nám to tady povídáš?

Rio je ale taky o třídu menší než Ceed, počítej i menší hmotnost atd. Na Rio je podle mě 1,4 CVVT ideální, na Ceed už je ideální volbou 1,6 GDI
16. 5. 2012 18:59
Re: Za 320t...
O tom žádná, chtěl jsem tím poukázat na fakt, že spotřeba uváděná výrobcem je v podstatě totožná se spotřebou dosahovanou.
16. 5. 2012 18:01
Re: Za 320t...
Kratké převody 1.4 má, nevím, jestli to jde udělat výrazně jinak u atmo motoru, 6. se jim podařilo navýšit pružnost, ale 6 by mohla být delší hlavně na dálnici, ale at je to jak chce tak se slabší 1.2 tsi i tímhle motorem pojedeš spíš v pravém pruhu. Motor bude možná trochu hlušnější, ale vzhledem k nekvalitě našich dálnic stejnak bude vadit spíš hluk od podvozku. U toho tce nevím, podle testů to na zatím žádný zázrak nevypadá, tahá až kolem 3 tisíc, navíc cena za něj je prozatím vysoká. Jinak k příspěvku nade mnou rio je menší lehčí, takže u ceeda bude spotřeba horší, do 7 by se to mohlo vejít v kombinaci.
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 21:01
Re: Za 320t...
Já teda jel stejnou trasu po dálnici s Golfem 1,2 TSI 63 kW v Golfu a i30 1,6 GDI. Je to hodně o pocitech. TSI je tižší a točí méně, což dává pocit pomalejší rychlosti, ale ve skutečnosti jsem se divil, že v momentě, kdy jsem si říkal, že to moc nejede jsem měl už 150 km/h a ani jsem nepostřehl kdy k tomu došlo. Prostě kombinace ploché křivky točivého momentu a dobrého odhlučnění. i30 v ten moment byl tedy rychlejší, ale taky má o 26 kW více, z druhé strany podvozek byl přecejen hůře odhlučněn. Taky převodovka ve 1,6 GDI je delší. Při představě, že tam mám jen 1,4 CVVT a krátké převody, tak hluk je opravdu vyšší, to potvrzuje i test.

Takže kombinace kvality odhlučnění podvozku Golfa a delších převodů je pro dálniční cestování jasná volba. V podstatě si nedokážu představit, že bych si koupil 1,4 CVVT v Ceedu a plánoval jezdit po dálnici častěji než cca 5% ujetých kilometrů. V Golfu bez problémů a to i v levém pruhu.

A jelikož jsem jak Golfa, tak i30 jel, tak mi to nevymluvíš, to povídej někomu, kdo nemá odzkoušeno.

K 1,2 TCe. Píšeš nesmysly. 1,2 TCe disponuje 190 Nm již od 2000 ot./min., což je jeho minimum.
Viz test na auto.cz:
"Pozitivní je, že motor výrazněji neprotestuje ani v otáčkách nižších, pro ztrátu tahu a klepání jej musíte už poměrně drasticky podtáčet až pod hranici 1.200 min-1"
A Svět Motorů 20/12:
"Co to znamená pro řidiče? Rozhodně léčivé ticho. Nový čtyřválec v Meganu běží sametově hladce a je perfektně odhlučněný, dokonce ani po vytočení nezvyšuje hlas.
Motor se bez kuckání sebere z 1200 ot., od 1700 ot. můžeme mluvit o zátahu a ve dvou tisících se dostavuje plná porce 190 Nm točivého momentu. Pružností typickou spíše pro diesely si nás motor získal..." "...číslice na rychloměru přibývají rychleji než by řidič tipl"
Průměr měli za test 7,5l/100km, což na syrový motor tohoto výkonu a točivého motoru je pěkné. Se stejnou spotřebou jsem jezdil já s 1,6 GDI v i30.

Takže nelži. Připadám si jak icescent, když tu kopíruju testy, ale bohužel jsem zatím 1,2 TCe nejel, ale už jsem objednaný na předváděčku, ale dle prvních testů budu jen mile překvapen.
16. 5. 2012 21:52
Re: Za 320t...
Je dobře, že je víc testů, ale jaké lhaní, jen říkám názor z testů, tak si to nech od cesty mladíku. Přesvědčovat tě nebudu. Podívej se na test na vybermi auto, prostě nic moc, ale jak říkáš uvidí se v reálu. Myslím že spotřeba bude na stejno s atmosférou nebo horší při větším zatížení auta. Je vidět že atmosféry nemusíš nebudu ti to vyvracet, když ti stači 63kw padíš bez skrupulí 150. Golf je dobře odlučněn ale s touto motorizací nejede moc dobře i vysledky měření to dokazují. Je to o pocitech, taky o tom že atmosfréra se musí víc vytáčet, kdo to neumí tak jde za volant, kde je diesel nebo turbo benzín.
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 23:41
Re: Za 320t...
Já jezdím atmosférickým motorem a taky dieselem, něco jsem už najel i turbobenzínem a dokážu bez zaujatosti, na rozdíl od tebe, posoudit co je k čemu. Tvrzení, že ten kdo neumí řídit jezdí naftou nebo turbobenzínem by mohl být nominován do zlatého ventilku. Jak koukám, topper tu má řadu následovníku.
Právě jízda s 1,4 CVVT je pro každého pitomce, který ví, že když sešlápne pedál plynu a podřadí, tak má více výkonu a točivého momentu. Naopak využívání správných otáček turbodieselu požaduje daleko větší sžití s autem.

Těch 63 kW je na dálnici daleko lepší společník než 73 kW ve spektru otáček, které jsou pro delší cestování nepohodlné a neúsporné. A to netřeba ani zmiňovat, že 77 kW TSI už je úplně jiná liga než ta dýchavičná 1,4 CVVT.

A ano, lžeš. Od 2000 ot. má TCe dostupných 190 Nm, což je mimochodem o 26 Nm! více než 1,6 GDI. Nějaká tvrzení jednoho webu, kde pisatel kritizuje el. parkovací brzdu, která je jinde chválena a ještě ani nechápe, že je to příplatková výbava a těch nesmyslů tam je více... A k spotřebě: "Je fakt, že jsem občas zkoušel chování vozu při vytáčení do nejvyšších otáčkách"

Prostě bavit se tady s bezhlavým fandou Korejských aut asi nemá smysl. Opět jsem někoho přecenil.
17. 5. 2012 08:59
Re: Za 320t...
Bez zaujatosti toho z tebe moc nevypadlo, máš svůj názor, parkrát si jel v tsi a můžeš vše hodnotit, takové mám nejradši, cvvt i tsi máme v rodině, takže si to můžeš zase nechat od cesty, navíc když ty auta používám denně, ikdyž jiné, silnější 1.2 a 1.6 cvvt. Myslím že do ventilku je spíš kec o lidech s 1.4 cvvt. pan Běhal je odborník ale vyvracet ti to nebudu, mnohem víc nesmlyslů a to denně je prezentováno tady. To tce má moment větší, ale záleží na zpřevodování, turbo motory je mají do těžka, takže to nemusí nic znamenat. Uvidí se po více testech měření a osobní zkušenosti. U toho tce sem opravdu zvědav na spotřebu, zatím to ale nevydá, že by to šlo na úroven tsi nebo cvvt.
17. 5. 2012 09:17
Re: Za 320t...
Četl jsem několik zahraničních testů motoru 1.2 Tce a je všude chválen a označován za nejlepší malý motor současnosti. Otázkou je spotřeba, ale tu na základě několika testů nikdo soudný hodnotit nebude. Natož pak na základě testu jednoho. :-)
Avatar - Ronault.
17. 5. 2012 09:26
Re: Za 320t...
Je úplně jedno, jestli 1,4 CVVT nebo 1,6 MPI, atmosférický benzín jako atmosférický benzín. Ty rozdíly jsou v této kategorii minimální výsledek je ten, že pro aspoň trochu solidní dynamiku auto potřebuje kratší převody, což nevadí ve městě, ale jakýkoliv delší dálniční přesun je tryzna, hlavně pro uši... a když ne pro uši, tak to nejede, viz Mazda a Honda.

Víš kolik my toho máme v rodině? Od HTP po V8... a?

Zatím dva české testy a mnoho zahraničních píší o pravém opaku Běhala, kterého mimochodem dobře znám ještě ze Světu Motorů, školit mě nemusíš. A některé jeho "nezaujaté" komentáře mě vždy "pobaví".

K té spotřebě jen tolik, že určitě tak špatně jako 1,6 CVVT nedopadne: "Auto Bild ukončil test s průměrnými 9,2 litry Naturalu na 100 kilometrů." Pokud Běhal se syrovým motorem po zkouškách dynamiky udělal spotřebu 7,5 (stejně jako já při docela klidném stylu s úspornější 1,6 GDI), tak nějakých 9,2 se rozhodně nebojím
17. 5. 2012 12:24
Re: Za 320t...
Srovnání testéru tedy nechme stranou. Jestli je pro tebe jízda na dálnici s atmosférou trysna, tak je, mám trochu jiné prioirity. Atmosféry trochu víc hlučí, ale co je to oproti tomu jak kvailtní je povrch silnice a jak hlučí auta od podvozku, takže tenhle argumet vůbec neberu. Rozdíl ve 130 co měřili podobná auta mezi tsi a cvvt je 1 db, sic to je rozdíl, ale malý, navíc v téhle rychlosti už hluk motoru přehluší zvuk od podvozku a aerodynamický svist. Možná že některé atmosféry nejedou, ale o valvematicu od toyoty nebo cvvt to říct rozhodně nemohu, navíc to asi můžu zhodnotit , když ty auta používám. Jinak ty testy autobildu vždy skončili pro včechny motory co jsem viděl vysokou spotřebou, takže z toho závěr opravdu nevyvozuji, navíc když je reál někde o 2 litry méně u cvvt. Naposledy fiesta měla 1.25 motorem nakonec spotřebu 8 litrů, z toho je patrné, že je to zcela mimo mísu.
15. 5. 2012 22:19
Re: Za 320t...
Stavět cee'd proti golfu nebo dokonce třeba A3 patří k oblíbenému novinářskému vyvolávání zuřivých flamů mezi ultras. Neřeším to, nejsou to hodnotou prestiže kompatibilní modely. Ale je řada značek a modelů, které nemají hodnotu prestiže tak našponovanou, aby to korejským predátorům vážně bránilo v odsávání klientů. Zvlášť u značek oslabených krizí nebo jinak (Fiat, PSA, Opel, Seat, Ford), nemluvě o dlouhodobém zatápění asijským značkám - Japoncům a samozřejmě domácímu rivalovi Chevrolet/Daewoo. Je to prostá matematika: jestliže prodeje aut v Evropě obecně klesají, zatímco na stejném trhu prodeje HKAG již několik let rostou, a to tak že významně, děje se to na úkor jiných značek.

"Moderní prémie" zní hloupě jako většina marketingových pokřiků, ale je to prostě sebevědomé hlásání přestupu do mainstreamu, nebo přesněji tlaku na přesouvání směrem k větší prestiži. Doporučuji nahlédnout do letošních výsledků ankety Best Cars (AMS, duben 2012): Hyundai i Kia mají u čtenářů jasnou vzestupnou tendenci v hodnocení své kvality a v příznivých emocích. Není to totéž, co prodeje, ale signalizuje to posun v náladách trhu - výrazný proti dřívějším ročníkům ankety. A čím větší bude jejich obliba a příznivé vnímání, tím víc porostou jejich možnosti jít po krku zavedeným značkám. Nehodnotím, jestli je to fajn, ale tak to v džungli chodí, i když se tam pohybují obchoďáci v kravatě.
15. 5. 2012 17:55
Převody
Rád bych se zeptal redaktorů na zpřevodování. V testu je uvedeno, že převodovka je nakrátko odstupňovaná. To je jedině dobře, správné zpřevodování je velmi důležité proto, aby se s autem příjemně jezdilo. Dnešní bruselské ekopřevody jsou totálně zabijácké. Dosáhne se tím ale nižší spotřeby v měřícím cyklu, což je jediný důvod jejich užití. Komfort řidiče jde stranou.
Červené pole na otáčkoměru začíná na 6500 1/min. Kolik odečtete z tachometru na dvojku a trojku při těchto otáčkách?
Rozbalit vlákno
3
15. 5. 2012 19:41
Re: Převody
Převodovka je nakrátko jako u všech ostatních podobných atmosfér, důležité je, že aspon tahle jede. 6 mohly udělat trochu kratší kvůli spotřebě, takhle to vypadá, že na dálnici to nebude nic růžového, ale je to základní motor.
17. 5. 2012 19:22
Re: Převody
To sice ano, ale na vytočenou dvojku lze jet na hranici červeného pole 90km/h nebo taky 105km/h. A to je sakra rozdíl. Mě osobně je daleko bližší první možnost. Mám Mazdu 6 GG/GY 2,0 benzín před FL a s ní se jezdí skvěle i díky tomu, že má krásně krátké převody. Na dvojku na hranici červeného pole lze z tacho odečíst asi 85km/h a na trojku asi 125km/h. Proto se na to ptám, pro srovnání.Ale kdybych šel do Ceeda, vzal bych 1,6GDI, ale než bych tak udělal, zkusil bych z dealera vymámit převody a udělat si propočet.
25. 7. 2012 14:27
Re: Převody
Možná se tak definuje, ale já osbobně a logicky bych řekl (tu 6ku) delší... a nejenom o kousek, ale klidně víc... Mi nevadí si v delším kopci podřadit.
V podstatě nechápu přoč tam dávaj 6kvalt, když tu samou věc by mohli vyřešit 5kvaltem a ještě bych šetřil benál (být rozumně navržený)... Tohle je ale problém skoro všech "modernějších" aut jak se mi zdá. Nebo ono se u střední třídy nepočítá s pohybem po dálnici? 8-s
Avatar - rohYpnol
15. 5. 2012 18:11
Dokonalý lowend
Co má zvládat, zvádá výborně. Plní očekávání, a to se počítá. Je vidět, že delší čas stráveý s vozem objevuje nová dílčí zklamání. A to je ten pravý rozdíl od evropských konkurentů.
Mainstream totiž majiteli způsobuje stále nové a nové zážitky a radosti, zde se vynořují další drobná zklamání. I bližší pohled odhalí, že zde se vsází na osvědčené lowendové řešení. Jediným problémem tohoto vozu tedy zůstává cena. Je to sice nový model, který představuje v rámci modelu Ceed oproti minulé generaci skok. Ale tento skok znamená v rámci konkurence jen slepičí krok.
Cenu si neudrží, jakmile přijde cenový pád, dostane se vše na správnou kolej :yes:
Rozbalit vlákno
1
16. 5. 2012 06:53
Re: Dokonalý lowend
Jj ... začne se pravděpodobně ještě lépe prodávat :-)
15. 5. 2012 19:39
Škoda sníženého výkonu
Měl jsem ceeda 1,4 ještě původního s vyšším výkonem (rok 2008) a motor nebyl tak špatný, špatná byla jen 5 stupňová převodovka. Po městě a krátké jízdy na okreskách ani ne, ale na dálnici to bylo utrpení, hlavně na neomezených v Německu. Při 170 to mělo 5000 otáček... To snížení výkonu byla úlitba kupujícím na západ od ČR, kde se podle výkonu platí silniční daň. Pro toto auto je ideální dnes 1,6 GDI. Má ho žena v Kia Soul naladěný na 103 kW, takže vím o čem mluvím.
Jinak je to jen jedno z mnoha na výběr a to je dobře, každý si může vybrat. A špatný nebyl ani ten původní, pokud byl trochu lépe vybaven.
Rozbalit vlákno
4
16. 5. 2012 06:54
Re: Škoda sníženého výkonu
GDI v Soulu není... je to CVVT...

Osobně bych ale GDI nevolil, bo nepujde prestavet na LPG...
16. 5. 2012 10:09
Re: Škoda sníženého výkonu
GDI tam tedy opravdu je, v modelech 2012, 103 kW viz [odkaz] a otevři si třeba ceník. Je s 6 stupňovou převodovkou (na rozdíl od CVVT). Psal jsem, že ho máme doma, takže to asi vím!
17. 5. 2012 13:53
Re: Škoda sníženého výkonu
Je to tak :*) moje chyba... byval bych necekal, ze by to osadili zrovna do Soulu...
17. 5. 2012 15:55
Re: Škoda sníženého výkonu
V Americe ho prodávají i s benzinovým dvoulitrem 164 HP, taky Rio se tam prodává i s 1,6 GDI. Škoda, že ne tady... A nabízí verzi 2013 [odkaz]
15. 5. 2012 19:41
Vyskúšal som ...
Avšak len s 1,6 GDI, lebo podľa mňa do takého auta je nezmysel dávať slabú 1,4 - teda maximálne pre toho čo sa celý deň "plazí" po meste a maximálne trochu po okreskách ... samozrejme to platí i pre konkurenciu ...

Oproti starému Ceedu je určite lepší podvozok i odhlučnenie motora. Avšak bezkľúčový štart som nejako neocenil a ja osobne to považujem za zbytočnosť ...

Síce prístrojovka vyzerala dobre, ale zdá sa mi, že na prehľadnosť a jednoduchosť ovládania nového Ria nemá ... ale zrejme to je viac o zvyku ...

Dizajn nového Ceedu ma neoslnil, ale zvnútra je to už o triedu lepšie a jazda je super.

K jazde som sa dostal, keď sa konečne podarilo v rámci reklamácie podarilo odtrániť závadu - jemné klapenie od pravého zadného tlmiča. Skúsil som iný servis a v pohode ....bola to obyčajná gumiča ... nuž nevadí, síce to v pôvodnom servise nevyriešili, ale aspoň mám vymenené tlmiče : ).

Treba dodať, že reklamácia bola po 5 rokoch úplne bez problémov a nepoznám jediný prípad majiteľov kie, že by to bolo ináč ... preto mi je záhadou "dokazovanie" mnohých "expertov", že tá dlhá záruka je len pre hlupákov a v skutočnosti nefunguje ...

Ale nedá mi nespomenúť "kauzu" 1,4 TSI, kedy som preposlal kamoške info o problémoch s "rachotom" 1,4 TSI pri štarte a tá mi odpovedala, že je to "rachotí" v Golfe tiež ... bola i v servise a tam je "vysvetlili", ža "Tak to je normálne" ...

Teraz cez známeho si to ide skontrolovať niekde inde a uvidím ako dopadne ....nuž Das Auto ...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 19:49
Re: Vyskúšal som ...
Na bezklíčový vstup si rychle zvykneš. Hlavně třeba v kombinaci s bezklíčovým otevíráním nádrže. Já když přelezu ze svého do Otcového s klasickým klíčem, tak prvně hledám tlačítko start stop a pak mi to teprve dojde. A ještě horší je, když nastartuju a pak zjistím, že mám zamčenou zpátečku a klíč je u klíčů ve spínačce 8-s >:D
15. 5. 2012 20:40
Re: Vyskúšal som ...
To možno hej, ale po tom, čo som zistil, že "profíci" dokážu preniesť signál a tým odblokovať auto pomocou zosilovača a "tieňa" čo sa pohybuje do 7 metrov od majiteľa mi to až také geniálne nepripadá ....

Síce sa Kie nakradnú, ale nechcel by som byť medzi prvými ...

Nikde robili testy na ďiaľkové "nabúranie" do softu aút a výsledky boli dosť znepokojujúce .... "profík" nie len bez problémov otvorí vozidlo, ale i vyradí ABS, či ho "rozhodí" a tak môže spôsobiť i nehodu ...

Nie som síce paranoický, ale nechcel by som si rozbiť nos len preto, že sa partička mladých hackerov "učí" nabúrať do systémov prechádzajúcich vozidiel .... len pre radosť :'-(
15. 5. 2012 21:22
Re: Vyskúšal som ...
V tomhle směru jsou nejhorší auta s připojením na internet. Software aut je v tomhle ohledu ubohý. Snad se s tím trochu pohne. Nebyl by žádný problém takhle někoho zabít, kdybys chtěl. Ještě větší sranda je napadnout auto skrz telefon. Je to až neuvěřitelné, jak chytré telefony usnadnily špehování, napadání systémů a odcizování důvěrných informací. Osobně mi tahle technologie víc vadí v platebních kartách.

Jinak není problém odemknout i klasický dálkový centrál. Osobně dám přednost bezklíčovému vstupu a startování, protože je to pohodlnější. Pokud mi jde o bezpečnost, poohlédnu se úplně po něčem jiném.
15. 5. 2012 21:55
Re: Vyskúšal som ...
Samozrejme, že "hard" ochrana je vždy najlepšia ....ja má Zederlock ...

Samozrejme profík ukradne všetko, ale načo by kradol moju Kiu, keď na ulici je veľa ďaľších bez takého zabezpečenia ....

Vždy ma pobavia naivné predstavy niektorých majiteľov, že im auto neukradnú, lebo farba, je už staršie atď.

V tomto je najhoršia prémia a koncern .... ak sa profíci zamerajú na konkrétne vozidlo, tak sériové zabezpečenie je bezcenné ....a vlastná ochrana akurát zmení krádež na riešenie škodovej udalosti zlodejom poničeného vozidla .... a niekedy to je poriadna spúšť ...
Avatar - Ronault.
15. 5. 2012 22:10
Re: Vyskúšal som ...
Sdílím názor MT.

Naopak si myslím, že jsi až trochu moc paranoidní. Tady jsi u auta za 300t, nějaké složité kradení se tady nekoná.

A tak či tak si nové auto pojistíš. Není to 100% řešení, ale to nebudeš mít nikdy.

Osobně bych si to za rozumné peníze připlatil.
16. 5. 2012 13:03