Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X4: Menší sourozenec X6 má o krok blíž k výrobě

Páté SUV značky BMW se bude vyrábět v americké továrně Spartanburg spolu s technicky příbuzným X3.
Zpět na článek
22. 5. 2012 09:32
22. 5. 2012 09:36
22. 5. 2012 09:47
22. 5. 2012 09:48
22. 5. 2012 09:56
22. 5. 2012 10:13
22. 5. 2012 09:56
22. 5. 2012 10:14
22. 5. 2012 10:38
22. 5. 2012 10:43
22. 5. 2012 11:45
22. 5. 2012 11:52
22. 5. 2012 11:57
22. 5. 2012 11:58
22. 5. 2012 12:05
22. 5. 2012 12:13
22. 5. 2012 12:25
22. 5. 2012 12:49
22. 5. 2012 12:56
22. 5. 2012 14:34
22. 5. 2012 12:28
22. 5. 2012 13:18
22. 5. 2012 13:34
22. 5. 2012 13:44
22. 5. 2012 13:47
22. 5. 2012 13:52
22. 5. 2012 14:13
22. 5. 2012 14:26
22. 5. 2012 15:00
22. 5. 2012 15:14
22. 5. 2012 14:38
22. 5. 2012 15:01
22. 5. 2012 15:42
22. 5. 2012 16:29
22. 5. 2012 16:37
22. 5. 2012 14:32
22. 5. 2012 13:40
22. 5. 2012 13:46
22. 5. 2012 13:52
22. 5. 2012 13:55
22. 5. 2012 14:16
22. 5. 2012 14:28
22. 5. 2012 14:53
22. 5. 2012 15:00
22. 5. 2012 14:54
22. 5. 2012 15:30
22. 5. 2012 15:53
22. 5. 2012 15:59
22. 5. 2012 16:06
22. 5. 2012 16:19
Avatar - 3_diamanty
22. 5. 2012 09:17
logicky krok
je jasne ze BMW musi prist s X4 kedze nova X6 bude zase o 20cm dlhsia sirsia vyssia ako terajsia X6 :yes:

no a naslednik buducej X4ky ktory pride tak za 9 rokov uz bude rozmerovo na urovni terajsej X6 ale nemusime sa bat to uz BMW bude mat v rukave novu X2 ktora bude rozmerovo taka velka ako teraz pripravovana X4 :yes:

som zvedavy az kam to vyrobcovia touto taktikou zvacsovania jedneho modelu a nasledne vyrobou mensich modelov dotiahnu lebo donekonecna to nepojde ;-)
Rozbalit vlákno
15
22. 5. 2012 09:32
Re: logicky krok
Tvoja "logika" ma vobec neprekvapuje kedze s tym co mas v hlave toho moc nenavymyslas. Aj si ten clanok cital?
22. 5. 2012 09:35
Re: logicky krok
X6 je zbytočne auto ...mal by si sa konečne spamatat,alebo verejne odhalit svoj vek,lebo trepeš...X6ka dosiahla svoje maximum už nieje miesto rast...X5 je o kategoriu krajšie,lacnejšie a doležita veci aj praktickejšie....pseudosuvcoupe s vahou cez dve tony a dizajnom nie nepodobnym s Sangyongom actyon nema zmysel u mna je to :no: .x4ka bude len o čislo,čislo a pol menšia nevyužitelna predražena a tažka snaha o športove suvčko
22. 5. 2012 09:37
Re: logicky krok
X4 stejně jako X6 není snaha, je to úspěšná odpověď na pohyb trhu a poptávku...
22. 5. 2012 09:49
Re: logicky krok
to mi je jasne,len človeka dokaže udivit že automobilka ,ktora ma 5ku ,3ku čo su genialne auta,nova x3 určite tiež a zaroven ponukaju aj x6ku ,čo je jednoznačne nie z presvedčenia,ale kvoly tomu ,že vedia že to predaju za pekne peniaze
22. 5. 2012 09:50
Re: logicky krok
Přiznám se, že s x6 nemám žádný problém a pokud bych měl kupovat SUV, zcela jistě by byla ve výběru, pokud ne přímo favorit.
22. 5. 2012 10:04
Re: logicky krok
v mojom vybere by to bolo inak nove ML,Tuareg a X5 samozrejme počkat na novu generaciu
22. 5. 2012 10:12
Re: logicky krok
ML mi nefunguje...spousta lidí přirovnávalo X6 ke korejské produkci a to naprosto mylně. U ML je tomu bohužel naopak.
22. 5. 2012 10:33
Re: logicky krok
Proc X6 a ne X5? Tedy pokud nepreferujes tu ctyrsedadlovou verzi.
22. 5. 2012 10:34
Re: logicky krok
X5 je tradiční SUV, X6 trochu neotřelý. Čtyři lidi na pohodu a pes bez problémů...pokud nepaseš vlkodavy.
22. 5. 2012 10:38
Re: logicky krok
Díky.
Ptal jsem se, protože s X6 nemám nějakou významnější zkušenost a X5 mi moc odlišná nepřišla (jen se mi daleko víc líbí)...
Avatar - 3_diamanty
22. 5. 2012 09:43
Re: logicky krok
clanky o bmw necitam ;-)
22. 5. 2012 09:46
Re: logicky krok
Ne, tak proč pod nimi píšeš? Pak se nedivím, co z tebe padá, když reaguješ ani nevíš na co ;-)
Avatar - 3_diamanty
22. 5. 2012 09:47
Re: logicky krok
:-) stacil mi nadpis ;-)
22. 5. 2012 09:51
Re: logicky krok
To ti stačí málo ;-)
22. 5. 2012 18:44
Re: logicky krok
Topper čte jenom články o zlepšení erekce :-)
22. 5. 2012 09:32
Fuj
Dalsie ohavne BMW pre "masy" s oznacenim X a nulovymi terennymi vlastnostami :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
56
22. 5. 2012 09:36
Re: Fuj
Připadá ti, že má crossover mít vlastnosti Defenderu? To, že se právě tobě nelíbí neznamená, že dalším 50.000 zákazníků se nebude líbit taky.
22. 5. 2012 09:47
Re: Fuj
To samozrejme nie, ved BMW ani nema v snahe urobit konkurenta Defendru, G-class apod. Len podla mna su auta typu sportSUV zbytocne. Ale ako marketingovy tah BMW :yes:
22. 5. 2012 09:48
Re: Fuj
Určitě? GL je na trhu vyjma RR osamocen, připadá ti však, že třeba GLK nabízí víc než x3?
A zbytečným tahem bych nazval neúspěšný model, což se o x6 nedá říci ani náhodou.
22. 5. 2012 09:56
Re: Fuj
Ale ja som nespominal ani GL a ani GLK, ale G ( [odkaz] ). Su zbytocne z mojho pohladu, neviem tu novu triedu nikam zaradit kedze svojou vahou a vysokym podvozkom nevynika na ceste a o terene ani nehovorim...
22. 5. 2012 10:13
Re: Fuj
Aaaa, nevšiml jsem si. Pokud chceš na silnici závodit tak ne, v případě, že jde o pohodový pohyb dává smysl ;-)
22. 5. 2012 09:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 10:14
Re: Fuj
Já to Koubkovi neberu, bohužel jsou klasický modely čím dál tím nižší, proto větší univerzálnost SUV minimálně z tohoto pohledu dává smysl. Kdysi jsem je bez vyzkoušení kritizoval, dnes už minimálně chápu ;-)
22. 5. 2012 10:43
Re: Fuj
Jsou situace a místa, kde prostě kombík, byť sebekrásnější a na silnici sebelepší neuspěje.. ;-)
22. 5. 2012 11:45
Re: Fuj
Můžu znát ty situace? Díky.
22. 5. 2012 11:52
Re: Fuj
Každý týden trénink dětí na sjezdovce (v zimě). Polní cesta k chatě? Parkování u +15cm vysokých obrubníků?

Stačí? ;-)
22. 5. 2012 11:57
Re: Fuj
Ano. Jen s takovou drobnou osobní poznámkou, že bych měl radši ve všem lepší auto, se kterým bych musel parkovat o pár centimetrů dál od chodníku.
22. 5. 2012 11:58
Re: Fuj
Chodník jen doplněk k předchozím bodům a dál?
22. 5. 2012 12:05
Re: Fuj
No, ostatní řeší pohon 4×4, který se ke spoustě kombíků dodává, naopak SUV se čtyřkolkou se prodává jak šafránu. Tolik k logice lidí, co kupují SUV. Tím myslím SUV v moderním pojetí, která umí jezdit jen po silnici, ale kvůli vyšší stavbě buď hrozně jezdí, nebo jsou moc tvrdá. Dále mají vyšší spotřebu kvůli horší aerodynamice a vyšší hmotnosti. Mnohem větší smysl dává zvýšené kombi, pokud vyšší svělou výšku využiji a nebo v terénu nějak schopné SUV. Většina jsou ale jen obyčejná silniční auta s vysokou karoserií a 2WD, protože to vypadá cool. Drobná pozitiva (kvůli kterým si je stejně lidi nekupují - jde jen o vzhled) jako možnost parkování blíže k chodníku či pohodlnější nastupování dle mého zdaleka nevyvažují negativa.
22. 5. 2012 12:13
Re: Fuj
Ne, ptám se jak řešit právě lyže a chatu, kde se běžný kombi nedostane? To co jsi tu vypsal je krásný, pak si ale na rovinu řekněme, že není potřeba silných aut, sporťáků apod. Je to modelově ten samej případ.
Pokud máš jedno auto do práce a druhý rodinný, pak právě u toho rodinnýho musíš řešit kompromis. A to, že SUV nelítá po okreskách jako Boxster je úplně jedno.
22. 5. 2012 12:25
Re: Fuj
To si uz asi videl, no je jasne ze ani X6 nevyriesi lyze a chatu [odkaz] 4:20 a 5:10 ;-)
22. 5. 2012 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 14:34
Re: Fuj
Přesně tak, to hraje obrovskou roli. Ale proč by na X6 dávali drapáky, když s tím všichni jezdí po silnici, že? Pak mi ale uniká, proč bych si měl kupovat vysoké těžké auto, ve kterém se ani nedá sedět vzadu. Opravdu zvláštní auta...
22. 5. 2012 12:28
Re: Fuj
Třeba A4 quattro by se ti na chatu nedostalo? Pokud je ta cesta tak rozbitá, samozřejmě pak využiješ vyšší světlou výšku a pak si musíš koupit třeba A4 Allroad nebo holt dražší, neohrabanější, méně komfortní a žravější Q5 s pohonem 4×4. Pak se nedá nic dělat a je to v pořádku. To ale nic nemění na tom, že většina lidí si kupuje silniční SUV s 2WD jen proto, že to vypadá jak velké drsné terénní auto. Pokud pravidelně jezdíš po tak rozbité polní cestě, blahopřeji, jsi jeden z mála případů, co má z racionálních důvodů SUV, které má dostatečné terénní schopnosti na to, aby to zvládlo.
Co se týče těch okrajově zmíněných věcí, sporťáky mají smysl, protože tu jsou kvůli zábavě. Silniční SUV ti nedává nic, je ve všem horší než normální auto a jen vypadá drsně, což je taky jediný důvod, proč to lidi kupují.
Stejně tak nikdo po autu nechce, aby jezdilo jako Boxster, spíš jde o to, proč bych si měl dobrovolně za víc peněz kupovat auto, co jezdí jak náklaďák (nadsázka, prostě jezdí hůř), když můžu mít za méně peněz auto, co jezdí jako auto.
22. 5. 2012 13:18
Re: Fuj
Právě jsem po 4 letech z kruhů vystoupil a nemám vůli do nich vstupovat znovu.
Co nabízí za zvýšené kombi M-B, BMW, Jaguar apod?
Avatar - Dinar
22. 5. 2012 13:34
Re: Fuj
Zbytečná debata, vedená milionkrát, joudovi vyhovuje typ auta xy, proto je cokoliv jiného nesmysl. Zbytečně mu budeš dávat důvody, on má jasno. A navíc to blábolení typu "jízdní vlastnosti jako náklaďák" :-) evidentně v tom nikdy nejel.
22. 5. 2012 13:44
Re: Fuj
Hlavně je to pro bezmozky ;-)
22. 5. 2012 13:47
Re: Fuj
Souhlasim ze debata je to nejspis zbytecna. Tak by se ale dalo nazvat 90% mistniho plkani ;-)

Nevidim duvod nazyvat martina.bladera joudou, jen proto, ze nema potrebu kupovat SUV, coz zde racionalne zduvodnil. Vim ze si jezdil Touarega a ted X5, jako diskutera te respektuju za znalosti a zkusenosti, takze pekne prosim, podel se s nami o duvody proc ty a SUV. Nebo snad pro drahou polovicku? :-)
22. 5. 2012 13:52
Re: Fuj
Až se podělí, tak vyfasuje Octavii Scout ;-)
22. 5. 2012 14:13
Re: Fuj
Nejde o potřebu, nebo nepotřebu kupovat SUV. Jde o to, oprostit se od vlastních potřeb a preferencí a pochopit/akceptovat jiné preference a pohledy na věc ostatních.
22. 5. 2012 14:26
Re: Fuj
Vsak ja nikomu preference, pohledy a duvody pro nakup cehokoliv neberu, naopak, respektuju kazdeho pravo i na iracionalni rozhodovani. Jen se tu snazim pomoct Bladerovi v sireni pravdy, ze majitele SUV je vetsinou nepotrebuji. Znovu ale opakuju, nesoudim, takze mi nepodsouvejte zadny bezmozky atd. :-)
22. 5. 2012 15:00
Re: Fuj
Ne, ne, tobě bezmozky nepodsouvám ;-)
22. 5. 2012 14:38
Re: Fuj
No, ono tohle bude spíš narážka na mě. Rozhodně si nemyslím, že bych do toho promítal vlastní potřeby, SUV v moderní podobě jsou ve většině případů objektivně horší auta než kombíkové protějšky. Proti tomu, že si někdo koupí v terénu schopné SUV, jehož vlastnosti využívá, nemám vůbec nic. Jenže lidi si kupují horší a dražší auta, protože to vypadá jak tereňák, o ničem jiném nehovořím.
22. 5. 2012 15:01
Re: Fuj
OK. Tenhle pohled chápu, ale nedovolím si o někom na základě jiného názoru tvrdit, že je bezmozek.
22. 5. 2012 15:42
Re: Fuj
A já snad něco takového dělám? To, že si někdo koupí třeba X6 totiž není věc jiného názoru, to je jen o tom, že se mu to líbí.
22. 5. 2012 16:29
Re: Fuj
A to, že SUV je pro bezmozky napsal kdo ?
22. 5. 2012 16:37
Re: Fuj
Já jsem napsal, že BMW dělá v dnešní době dost aut pro bezmozky. Což jsou i jiná auta než SUV. Pokud nesouhlasíš, dobře, beru na vědomí. Doufám, že tento můj názor budeš také respektovat, když jsi moralizoval. :)

To, že si hledáš jen tu pověstnou hůl a vkládáš mi do úst něco, co jsem nenapsal, radši pomíjím. O SUV jsem jen napsal, že pro většinu jejich majitelů naprosto postrádají smysl a jedná se pouze o módní záležitost - jednoduše si kvůli image kupují horší auta. Což ale také není nic lichotivého, to uznávám.
22. 5. 2012 14:32
Re: Fuj
Bohužel nic, přestože to je dokonalá alternativa k SUV. Holt to nevypadá jako tereňák, tak by se to neprodávalo. Ale pokud člověk potřebuje občas na polní cestu, není podle mě nic lepšího než Outback, XC70 a spol.
22. 5. 2012 13:40
Re: Fuj
To jsi popsal velice pekne :yes:

Dodam dalsi duvody, ktery od majitelu SUV slycham:

- lip se do nich davaji detsky sedacky, jejich propriety i deti samotne (to beru)
- lip se do nich nasouka pupkatejch chlap kteryho z auta boli zada (neumi v aute sedet, klasika)
- pocit bezpeci (zase jen ten pocit, pri vaznych nehodach, kdy jde o kejhak, jde vysoky teziste a celkova horsi ovladatelnost jak proti aktivni, tak pasivni bezpecnosti, aneb kutululůů..)
22. 5. 2012 13:46
Re: Fuj
Co takhle někdo, kdo se těžko ohýbá? Napíšeš MPV a jak ho na ty hory dostaneš? S problémovými zády budeš koukat jak děti nakládají řetězy. tahle debata je zbytečná, pokud někdo apriori tvrdí, že zbytečná jsou SUV. To, že jsou modní je úplně jiná věc.
22. 5. 2012 13:52
Re: Fuj
Ja netvrdim ze jsou SUV k nicemu, jen souhlasim s bladerem, ze drtivy procento jejich majitelu je ma jen proto, ze se jim libi. Samozrejme si pak kazdy najde i nejaky ten "racionalni" duvod, kterym si koupi sam sobe oduvodni. Kazdyho vec, taky jsou oblasti kde se chovam jako iracionalni spotrebitel :-)
22. 5. 2012 13:55
Re: Fuj
On se ptal mě proč, já mu napsal důvody. Co s tím dělají ostatní mě nezajímá. Ty moje jsou naprosto racionální a Blader začne rozvíjet teorie o bezmozcích. A propos, jezdíme pravidelně na chatu, kde se bez řetězů nevyškrábu a pokud snad ano, chytnu spodkem. Blader má určitě recept... Já kromě SUV ne
22. 5. 2012 14:16
Re: Fuj
Pokud ctu dobre, nikde nic o bezmozcich nepsal, prvni vyskyt tohohle slova v tomhle vlakne je od tebe. Tvoje duvody pro SUV uznal, "jezdí jako náklaďák" oznacil jako nadsazku, coz snad kazdej chape. Ja ti tve SUV taky neberu ani nevymlouvam, jasne a zretelne rikam, ze kdybych ho jako ty potreboval, klidne si ho koupim taky. Proc jsem do debaty vstoupil je fakt, ze s Bladerem souhlasim v tom, ze vetsina majitelu SUV si je nekupuje z racionalnich duvodu.
22. 5. 2012 14:28
Re: Fuj
Přesně tak.
Jinak pojem "bezmozek" jsem opravdu použil ve vlákně níže, kde tvrdím, že BMW dělá v poslední době auta pro takovou zvláštní klientelu, když to řeknu slušně. Za čímž si stojím.
22. 5. 2012 14:53
Re: Fuj
Zase souhlas, trend kam se posouva klientela BMW, a tim padem i jejich produkce, se mi taky nelibi. S tim ale nic neudelas, svet se neustale meni, i v celkem nedavne minulosti bylo spoustu veci jinak...
22. 5. 2012 15:00
Re: Fuj
Mě spíš mrzí směřování jiných značek, k BMW jsem nikdy vztah neměl, tam to prostě beru jako fakt. Nicméně jak říkáš, automobilky se neustále mění. Každou chvíli je mi sympatická jiná značka podle toho, která dělá mně sympatické vozy. Bylo by pro rozhodování snažší, kdyby každá značka dělala po celou historii auta pro jeden typ zákazníku, ale tak tomu není ani zdaleka.
22. 5. 2012 14:54
Re: Fuj
Jinak k tomu náklaďáku... největší sranda je, že jsem do závorky po zdejších zkušenostech napsal, že se jedná o nadsázku, přestože je to i tak úplně zjevné a stejně se najde někdo, kdo ti začne vykládat, že to jako náklaďák nejezdí. >:D Ach jo...
23. 5. 2012 07:43
Re: KKdo neumí číst? :-)
Počti dole, cituji: Jo, tak to bohužel je. Jsem si myslel, že BMW už si image zhoršit nemůže, ale ono jo. Značka vyrábějící auta pro bezmozky, v tom bych fakt chtěl jezdit, filosofie jak stehno
23. 5. 2012 09:59
Re: KKdo neumí číst? :-)
To jsem rád, že sis ověřil, že jsem o bezmozcích psal v souvisloti s BMW v čele s modely jako X6, která je v tomto ohledu největší extrém a nevkládáš mi do úst, že jsem to tvrdil o majitelích SUV, jak jsem se tu několikrát od pár lidí (myslím i včetně tebe) dočetl. :-) Jak už jsem psal výše, o SUV jsem hovořil pouze v tom smyslu, že jsou pro drtivou většinu majitelů zbytečná a horší než běžná kombi. Což ale také vypovídá o tom, že auto nevybírali nějakou dlouhou úvahou, to uznávám.

Fakt krása, jak se tu neustále překrucuje, abych se mohl do druhého strefovat. Moc se mi tu líbí.
23. 5. 2012 12:04
Re: KKdo neumí číst? :-)
Já na kroucení moc nejsem. Napadl jsi napříč majitele BMW, to je hodně krátkozraký...
23. 5. 2012 17:26
Re: KKdo neumí číst? :-)
A pak že nejsi na kroucení... Dále radši no comment.
22. 5. 2012 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2012 13:17
Re: KKdo neumí číst? :-)
Píšu svůj osobní názor, ne obhajobu ostatních majitelů.
22. 5. 2012 14:30
Re: KKdo neumí číst? :-)
Vždyť ano, na tom jsme se celkem shodli. Uznal jsem, že pokud pravidelně využíváš pohon 4×4 a vyšší světlou výšku, tak to je v pořádku, já jen tvrdím, že SUV mánie postrádá racionální základ a jsou to z větší míry zbytečná auta.
Avatar - 3_diamanty
22. 5. 2012 09:44
Re: KKdo neumí číst? :-)
moja rec :yes:

uloha je jasna- urobit dalsie dvojtonove monstrum pre ...., dat tam silny motor a nasadit nehoraznu cenu, auto sice prejde *** ale bude mat 4kokou na papieri co .....potesi :yes:
22. 5. 2012 09:47
Re: KKdo neumí číst? :-)
Bohužel, je to s tebou marné...připadá ti, že je X3 výrazně těžší než ix35? Nevíš nic, možná by jsi měl občas články číst...
Avatar - KANKUNEN
22. 5. 2012 09:59
Re: KKdo neumí číst? :-)
BMW by mělo vyrábět jen starou M3 až do úplného krachu - logika pisálků.
22. 5. 2012 10:15
Re: KKdo neumí číst? :-)
Jistě ;-)
22. 5. 2012 12:31
Re: KKdo neumí číst? :-)
>:D :yes:
22. 5. 2012 10:56
vnutorna konkurencia
myslim,ze tym definitivne pochovaju rad 5 GT....
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2012 11:43
srovnanie s Evoque
nie je asi mieste aspon co do rozmerov. Tento model od BMW bude proti Evoque-u vyssi, dlhsi a sirsi. A to dost vyrazne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 5. 2012 11:45
degenerace trhu
Je to divná doba. Místo toho, aby si lidi koupili sedan, nebo plnohodnotné SUV, koupí si raději sportovně-užitkový grc (možná pro někoho SUV-kupé), který z logiky věci musí v řade ohledů činit kompromisy. Ale je to jedno, protože jeho primárním účelem je vyjádřit aroganci a nadřazenost, což se mu daří dokonale. No a teď teda budeme mít vozítko pro nadřazené agresory ve stádiu mláďat, kteří si ještě nezmohou na X6 :-) BMW se tento segment trhu podařilo dokonale vykrýt :yes:

Bohužel musím přesto dát budoucí X4 :no: Asi jsem konzerva, ale smysl SUV-kupé (krom vyjádření té arogance), mi uniká...
Rozbalit vlákno
32
22. 5. 2012 11:53
Re: degenerace trhu
Jo, tak to bohužel je. Jsem si myslel, že BMW už si image zhoršit nemůže, ale ono jo. Značka vyrábějící auta pro bezmozky, v tom bych fakt chtěl jezdit, filosofie jak stehno. A přestože klasická auta, čímž myslím hlavně řady 3 a 5, jsou na špici, nechtěl bych je, hnusí se mi to celé.
22. 5. 2012 11:56
Re: degenerace trhu
Hmmm, pro bezmozky. Copak pro ně není?
22. 5. 2012 11:59
Re: degenerace trhu
Jaká auta nejsou pro bezmozky?
22. 5. 2012 12:03
Re: degenerace trhu
Ano, to je otázka na tebe.
22. 5. 2012 12:09
Re: degenerace trhu
Ano, já se ujišťoval, nebylo to zcela jasné. Je to totiž poněkud zvláštní otázka. Většina aut totiž není pro bezmozky a mají nějaký účel. Aut pro bezmozky je v celkovém měřítku celkem málo a BMW je na ně v současnosti největším specialistou na světě.
22. 5. 2012 12:14
Re: degenerace trhu
Jo tak :-) takže BMW jsou pro bezmozky a ostatní jsou lilie :-) .

To je prima vysvětlení.
22. 5. 2012 12:33
Re: degenerace trhu
Dáváš tomu trochu jiné kontury. Pouze říkám, že BMW vyrábí dle mého názoru nejvíc nesmyslných a arogantních aut ze všech výrobců, což zdaleka není jen názor můj. Pokud se ti zdá X6 a spol. jako rozumné auto pro normální lidi, jejichž potřeby naplní, beru tvůj názor, já ho holt nemám.
Avatar - Dinar
22. 5. 2012 13:40
Re: degenerace trhu
Jestli si to pamatuju správně, byls to ty, co se mi v SZ ohrazoval proti označení jouda, za kterého jsem tě měl v nějaké debatě. No, dnes jsi jen potvrdil, že jsem se nijak nemýlil, jinými slovy jsi velmi jednoduchý jedinec, máš mentálně velmi prosté vzorce uvažování. Tak snad ti aspoň chutná.
22. 5. 2012 12:32
Re: degenerace trhu
Jak se pozná auto pro bezmozky ?
22. 5. 2012 12:34
Re: degenerace trhu
Tak, že si ho bezmozci kupují.
22. 5. 2012 13:47
Re: degenerace trhu
A bezmozka poznáš podle SUV...dobrý :yes: >:-[]
22. 5. 2012 14:05
Re: degenerace trhu
Aha. A jak se pozná bezmozek ?
22. 5. 2012 14:26
Re: degenerace trhu
Podle toho, že nepoužívá mozek. Ale to každý posuzuje dle jiných měřítek. Někdo zas takové lidi třeba obdivuje, co já vím.
22. 5. 2012 15:03
Re: degenerace trhu
A to, že někdo nepoužívá mozek se pozná podle toho, že jezdí v SUV ? Bravo. >:D >:D
22. 5. 2012 15:11
Re: degenerace trhu
Nezobecnuj. Velka cast majitelu SUV opravdu mozek nepouzila - kdyz ho kupovala :-) To ale neni v rozporu s tim, ze to bude pravdepodobne inteligentni clovek, jinak by na nej nevydelal. Kapiš? :-|
22. 5. 2012 15:18
Re: degenerace trhu
No, to úplně nevím, jestli jsou bohatí lidé tak inteligentní, ono ne vždy je těch peněz musí být dosaženo nějakou intelektuálně náročnou prací, ale jinak ano, to je co já tvrdím - že většina majitelů SUV to koupila kvůli tomu, jak to vypadá a ne nějakou hlubokou úvahou, protože jinak by si koupili kombík.
22. 5. 2012 15:33
Re: degenerace trhu
Ok, mohl jsem to napsat presnejc. Rozhodne nezastavam nazor ze bohaty = chytry, i kdyz vetsinou to samozrejme plati, a doufam, ze bude platit cim dal vic. To se ale dostavame do trochu jiny roviny, takovahle debata by zaslouzila jiny podminky nez diskuze na auto.cz :-)
22. 5. 2012 15:12
Re: degenerace trhu
Ne, to se pozná podle toho, jak se chová a s jakým přístupem jedná. Ale jak už jsem psal, ten, kdo je pro mě bezmozek, může být pro tebe chytrý pán, je to můj subjektivní úsudek, čili nemá smysl se o tom hádat. Moc nechápu, proč tedy tak činíš, ale tak to zde bohužel chodí.
22. 5. 2012 15:35
Re: degenerace trhu
Činím tak proto, že nesouhlasím se zobecňováním které tady předvádíš.
22. 5. 2012 15:38
Re: degenerace trhu
Jestli sis to vyložil tak, že každý majitel jakéhokoliv SUV je pro mě automaticky pitomec největšího kalibru, tak mě to upřímně mrzí, ale tak to pochopitelně není. Kdo chce ale psa bít, hůl si vždycky najde.
Avatar - Machýrek
23. 5. 2012 06:56
Re: degenerace trhu
Podle toho, co pises, byt bezmozek musi byt celkem fajn ne? ;-)
Avatar - Alpinis182
22. 5. 2012 12:16
Re: degenerace trhu
Tohle je fakt čistá závist >:D :no:
22. 5. 2012 12:35
Re: degenerace trhu
Samozřejmě, o drahých autech se smí jen v superlativech, jinak je to závist. ;-\ Budu si na to dávat pozor, drahé auto je vždy dokonalé.
Avatar - KANKUNEN
22. 5. 2012 13:05
Re: degenerace trhu
Jak je to vše jednoduché, když se na to jde jednoduše.
22. 5. 2012 14:38
Re: degenerace trhu
Ted si pronesl pravdu, kterou si snad ani neuvedomujes ;-)
22. 5. 2012 14:10
Re: degenerace trhu
Jistě že ne. Jde ale o způsob. Výborný náznak zamyšlení nad nesmyslností X6 a této třídy obecně předvádí třeba právě Clarkson v TG.
22. 5. 2012 14:24
Re: degenerace trhu
Vždyť jo. ;-)
Avatar - Alpinis182
22. 5. 2012 15:09
Re: degenerace trhu
Proč nazýváš lidi, co si pořídí podobný vůz "bezmozky" ?
22. 5. 2012 15:14
Re: degenerace trhu
Je tu o tom celá diskuze, asi by bylo zbytečné z mé strany se opakovat.
Avatar - Alpinis182
22. 5. 2012 15:23
Re: degenerace trhu
Já nechápu lidi, kterým vadí výtvory, které níže dokonale popisuje GTI (jeden z mála názorů který s ním sdílím). Já třeba tu agresivní aroganci miluju, jak to provokuje jisté lidi ... >:-[] :yes:
22. 5. 2012 15:36
Re: degenerace trhu
Pak je pro tebe X6 dokonalé auto a nebudu to nijak popírat.
22. 5. 2012 14:21
GARÁŽOVÁ ČIVAVA
BMW dokonale tvrdí muziku, co? Poté co ixšetka trumfla v silniční životaschopnosti snad i bájného Vetřelce, logicky Mnichov posouvá tuhle dechberoucí silniční variaci do menších segmentů. A bude to jistě taktéž majstštyk. Osobně velmi na těchto karosářských variacích cením tu schopnost naplnit očekávání poměrně masivního spektra zájemců. Pochop, na světě nejsou jen ustrašení králíčkové azuriti, ratlíci silnic a čivavy garáží, svět žijí též ostří hoši, s pěstníma kotníkama drsnosti čtyřstovky šmirglu.

Ba co víc, předmětná bestiálně arogantní silniční kráska moc sluší též kráskám dvounohým. Je milé pohledět na to, když si někde na parkovišti odfrkne ten Vetřelec číslo x6 a z něho vystoupí... dokonalá dlouhonohá a dlouhovlasá gazela. Krve by se vedle v tvém stojícím civiku nedořezal... Klopíš voči a hraješ hluchoněmého. Tuhle roli ostatně na silnicích zvládáš dokonale, žádná šmíra.

Tak se těšme na menšího brášku. Již dnes lze napsat, že to bude opět dokonalý arogant, tvrďák, džentlas do nepohody dne, do nepohody noci. Ostatně jak píši shora, nic pro garážové čivavy...

BRAVO BMW :yes: :-!
Rozbalit vlákno
27
22. 5. 2012 14:37
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Dokonaly popis, kdo potrebuje svoji osobnost a status podporit radnou bestii, ma moznost :-)
22. 5. 2012 14:42
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Přesně tak. Ale ať se mi pak nikdo nediví, že takoví lidé mi jsou proti srsti. >:D Jsem si jist, že s člověkem, co si koupil X6, bych si nerozuměl, stejně jako bych si nerozuměl třeba s astrologem, je to prostě moc vzdálené mému náhledu na svět.
22. 5. 2012 14:57
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
No proto píši - čivava k čivavě, Vetřelec k Vetřelci... >:-[]

P.S. Počítám, že kdybys měl potkat astrologa v ixšestce, slezly by ti chlupy i z brecka >:D Já vím, ty budeš ten týpek na stavění májek, dělání táboráků, týpek na hřejivý lidský upřímný slovo a konejšivej pohled, nějaká ta upřímná náruč, pravdoláskovej lidskej řetěz ze spřízněnejch dušiček, mandrage a podobný naivistický společenský zvěrstva. . Nic proti, však to znáš - nech brouka žít....
22. 5. 2012 15:04
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Mirek Dušín taky zrovna nejsem, prostě jen jako každý vyznávám jisté hodnoty, nicméně úplně jiné, než které jsi vyjmenoval.
22. 5. 2012 15:12
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Nepleť si hodnoty s mladistvou nevědomostí. Já nahoře o žádnejch hodnotách nepsal, konstatuju jen život, tedy to, o čem ty zatím nemáš evidentně ani páru. Ve vztahu ke zdejším diskusím je však dobře si napsat, že vždycky se tu najde buditel z aurory tvého formátu. Králem čivav jsi tu nyní ty, neboť kolega Stefič (věřim) svou etudu o tom, že slušný člověk by si nikdy nekoupil Mercedes Benz CL, překonal názorovým zráním.

Mimochodem, kdybys měl vzít vážně větu o tom, že by sis nemohl rozumět s majitelem x6... bylo by to opravdu jen na ty pověstné Bohnice 8-s :-!
22. 5. 2012 15:25
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
No, jednu reakci si neodpustím, začíná mě to bavit.
V první řadě by mě zajímalo, kolik je mi let, když trpím mladickou nevědomostí a nepoznal jsem život.
Dále bych se chtěl zeptat, co je toto "stavění májek, dělání táboráků, týpek na hřejivý lidský upřímný slovo a konejšivej pohled, nějaká ta upřímná náruč, pravdoláskovej lidskej řetěz ze spřízněnejch dušiček..." když ne vyjádření jistých hodnot.
Za třetí by mě zajímalo, kde je souvislost mezi slušností a koupí CL. Z mých úst nic takového nazaznělo ani náznakem.
A za čtvrté by mě zajímalo, proč ty, který neustále hovoříš o tom, jak auto je výrazem osobnosti, zesměšňuješ mou tezi o tom, že člověk s tak vyhraněným autem, které si může koupit jen specifický typ zákazníka, by mi nemohl vyhovovat.
22. 5. 2012 15:39
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Proto sem snad chodíš, že tě to baví, ne? Netvrdím, že CL zaznělo z tvých úst, naopak po autorovi přebíráš štafetu nevědomého diskutéra, pro něhož jsou lidé v BMW nepřijatelné kreatury. X6 není nijak moc vyhraněná, je stejně vyhraněná jako například Renault Latitude. uznávám ovšem, že každý hraní jinde. Úplně jinde :-)

Dívej se na auta (na všechna auta) pozitivně. Rozdělovat na ta s charakterem pozitivním a negativním je mimo rámec představitelného. Soustřeď se opravdu hluboce na to, cos tu dnes napsal, tedy na to o tom, bezmozku atd. Viděl jsi snad, že by tu někdo někdy psal, že bezmozkové jezdí třeba v Loganu? Vysmívá se tu někdo jednotlivým autům? Nikoliv. To je zásada a poměrně přehledná přirozenost.

Samozřejmě, že auto, pokud je koupeno svobodně, je odrazem naturelu majitele. Ale to se nevztahuje pouze k autu, tohle platí na vše čím se člověk dobrovolně obklopuje. To co tu píšeš však ty, tedy to paušalizování o nějakých bezmozcích je v lepším případě mladický zmatek v hlavě, v horším případě zmršený charakter. Osobně se domnívám, že u tebe jde o tu mladickou dezorientaci.
22. 5. 2012 15:48
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Věcná reakce nebude, protože se jako posledně vykrucuješ a vykrucoval by ses zase, kdybych to uvedl na pravou míru, takže zdar.
22. 5. 2012 15:51
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Ručník ti dám vyprat...
22. 5. 2012 15:56
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Dobře. Musím uznat, po té tvé reakci jsem to opravdu vzdal, dopadlo by to skutečně jak posledně.
22. 5. 2012 15:58
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Dokud se tu nedobelháš k realistickému postoji, vždy to zde s tebou dopadne tak jako dnes - směšně. Trpce směšně.
22. 5. 2012 15:07
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Zase jsi to trefil, ten Vetřelec sedi dokonale. Vetsine lidem nahani strach, je slizkej a nehledi na nic nez na sebe. Nevim jak ty, ale lidi s takovym charakterem jsou pro me žumpa. To uz snad radsi ten taborak.. >:D ;-)
22. 5. 2012 15:20
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
>:D Vetřelec je ikona. Nesmíš to vidět v extrému, na sebe kouká každej, to jen naivisti, hlávkoví saláti a podobná nedomrlá havět má nutkání kolem vyprávět, jak jim záleží na těch... kolem. Jedno z největších farizejství lidstva...

Prvotní je egoismus, díky němu jsme tam kde jsme. A díky altruistům jsme také, kde jsme, jestli mi tedy dobře rozumíš... ;-)
22. 5. 2012 15:47
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Egoismus, jako nepostradatelny vyvojovy motor celeho lidstva nepopiram, bavme se tu ale o hranicich, charakterech a vecech ktere vlastnime, ktere o nas nutne neco vypovidaji. Proc si kupovat X6 (ikona slizkeho, egoistickeho agresora), kdyz muzu mit za stejnej peniz elegantni sedan, velke koupe, nebo v pripade touhy po SUV praktictejsi X5?
22. 5. 2012 15:24
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Ja bych chtel videt, pro co byste ty a kolega martin.blader utikali, kdyby se vam na konte zahadne objevilo treba deset mega.
A vsadim se, ze autosalon BMW (pripadne Porsche) by byl nejpozdeji prvni vasi zastavkou a objednavky na Cayenne, nebo tu X6 byste podepsali jeste nez by vyjely z laserovky...
22. 5. 2012 15:34
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
To si fakt myslíš, že kdych měl možnost si koupit cokoliv kromě Veyronu, ONE-77 a spol., tak bych si šel koupit X6? Dobrý, hele, ale zmýlil ses ve mně. Navíc, kdybych si ta auta chtěl kupovat, asi bych tu o nich hovořil trochu jinak, nemyslíš?
22. 5. 2012 15:56
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Té tvé poslední větě je nutno v tvém případě bohužel... věřit :no: :-! Klasickej garážovej kýč - v garáži mám letadlo, všechno ostatní je brak.
22. 5. 2012 16:01
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Já opravdu nemám všechna auta kromě X6, což je nutná podmínka k tomu, aby platil tento výrok. >:D Klidně ti hele řeknu, že za těch 10 milionů bych si koupil třeba DB9, které nemám a zároveň pro mě není brak. Popřeno. >:D
22. 5. 2012 16:03
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Nerozumíš si, tak ti to vysvětlím - Zapsal ses zde touto "myšlénkou" - O autech, která nehodlám kupovat píši jinak než o autech, která kupovat hodlám :no: :no: :no: Otřesné :-!
22. 5. 2012 16:07
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Aha, tak děkuji, žes mi vysvětlil, co jsem jak myslel. Přesně proto jsem to vzdal, s tímhle choď na někoho jiného. Ještě si užij poslední slovo, já se teď s tebou definitivně loučím.
22. 5. 2012 16:12
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Styď se.
22. 5. 2012 17:10
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Jak jinak?
Proc jinak?
22. 5. 2012 22:34
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Tím "jinak" jsem mínil, že bych o tom autě psal pozitivně, ale to se z mé strany rozhodně nekonalo, tudíž nechápu, proč bych si ho měl chtít kupovat. Nebo ty v tom vidíš nějakou logiku, že bych měl toužit po autě, na které nadávám? Vůbec mi nedochází, v čem je to nejasné.
22. 5. 2012 15:41
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Vedle jak ta jedle >:D

Oprostim-li se od svyho konta, tak te prvne poprosim, at si prectes vlakno nahore, kde diskutuju o iracionalite nakupu SUV. Hotovo...? Vazne myslis, ze bych si tak sral do huby (omlouvam se damam) a koupil SUV kdyz ho nepotrebuju? ;-)
22. 5. 2012 15:00
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
Pochopil si... >:D :yes:
22. 5. 2012 15:20
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
"bestiálně arogantní silniční kráska" --> :yes:
22. 5. 2012 15:25
Re: GARÁŽOVÁ ČIVAVA
:yes:
22. 5. 2012 15:30
X4
Duvod, proc nekteri X4 a X6 hani je jen a jen ten, ze v takovem a jim podbnem aute v zivote nejeli, nic jineho. Ja osobne bych v teto kategorii nebrousil, sam bych si v budoucnu vybral zase sedan, ktery dle me beznemu provozu a potrebam naprosto vyhovuje, ale kdyby to slo, poridil bych si obdobne nenavidenou kategorii a to je US truck :-) Jo, ten pocit, kdyz clovek ty dve tuny rozjede, motor brumla a kdyz tomu clovek prida, sezere to sousedovi decka a vymlati okna okolo, tohle a tomuto podobne situace chce zazit kazdy, kdo si neco takoveho nekdy zkusil. Kdo ne, nepochopi a dal bude jen plivat a kopat okolo sebe
Rozbalit vlákno
4
22. 5. 2012 15:53
Re: X4
X6 jsem jel ve vsech motorizacich mimo M, priznavam, jako stroj si rozhodne zaslouzi poklonu :yes:

Chapu i tvoji touhu pro brumlajici V8 americce. Jak to ale koresponduje s nejprodavanejsi X6 30d? >:D
22. 5. 2012 15:59
Re: X4
U kazdeho je na pocatku ta touha se poradne projet, pak nastane konfrontace s penezenkou - bud si clovek necha zajit chut, poridi si oktu v tedeicku, jini si muzou dovolit obal se slabsi naplni (ona 30d) a pak je par tech stastlivcu, kterym vsichni zavidime, popr je nenavidime (viz vyse). A ac jsem zastance benzinu, zvuk je jedna vec, ale zivit takovou nenazranou s*ini, to uz chce opravdovou lasku a tucne konto, i s 30d se da udelat poradna parada, to uspokojeni s "nadupane" kary tam precejen porad je
22. 5. 2012 16:06
Re: X4
Koukam ze jsme kazdy nekde uplne jinde. Nikomu nezavidim, nikoho nenavidim. A pri vsi ucte k 30d, v X6 je to "nadupany" leda tak pohledem ridice oktavky >:D
22. 5. 2012 16:19
Re: X4
Zavist je myslena samozrejme jen v dobrem, mysleno typu: " Hele Ferarri, jo to bych bral hned", zadny chroupani zubama a celodenni mindrak :-) A nenavist tu predvadeji jini s jejich nepochopenim vyznamu techto aut, "ktere si porizuji jen slabodusi jedinci", tot pro upresneni.

A je jasne, ze zakladni motor je vzdy jen zaklad, nicmene odpovidajici druhu auta, tzn co se zda nekomu v teto tride slabe, je z pohledu tebou minene oktavky (jejiz trida zastupuje silnicni vetsinu) stale dostatecne silne. A ze si nekdo chce koupit mermomoci X6 i kdyby tam mel treba jen slapaci pohon, to uz je jina pisnicka :-)
22. 5. 2012 20:25
Pipky a metrofili
budu mat zase na com jazdit!
Rozbalit vlákno
0