Novinky
Dojezd. To je místo, kde se automobily výrazně liší. Volt ujede 40 mil na elektřinu, Leaf ujede 100 mil. Ale mezi klíčové výhody Chevyho patří možnost i nadále pokračovat v jízdě, a to díky jeho spalovacímu motoru a skutečnosti, že čerpací stanice jsou všude. Leaf má tedy z mého pohledu zatím velikou nevýhodu, zatím.. [odkaz]
a k dojezdu, tech 160km je spis zbozne prani, v realnem provozu ve meste bych s vic nez 100km nepocital, a pokud se v lete nebudes chtit smazit ve vlastnim potu tak jeste min, a v zime pokud nebudes chtit mit okna jak zrcadlo po sprchovani fodbaloveho muzstva a nebudes chtit jezdit obalenej oblecenim, tak tez ne 😄 takovej komfort jako ze si v lete vyklimatizujes tohle auto za par minut na 18 stupnu nebo v zime vyhrejes za par minut na 25 bych necekal, rozhodne ne spolecne s kloudnym dojezdem nad 100km
Potom pride novy druh poulicneh teroru - strihanie nabijacich kablov >😁 >😁 >😁 Zatial je to v plienkach, chce to len cas a vyvoj. Cas ukaze...
samozrejme, ze je to este len v plienkach a bude to neskutecne dlhy cas hlavne pre beznych ludi kym sa dockaju obstojneho elektroauta, ale raz urcite pride...tak neries a pocaj si aspon na prvy test..takto budes uzitocnejsi..
navic ja v tom sedet nehodlam, ja pro jistou spolecnost co se zabejva zavadenim dobijecich stanic do mest pracuju, takze z jistejch informaci a z dokumentu od lidi co ty stanice navrhujou je jasny ze ty dojezdy v EU a zdejsich podminkach budou prahbidne 😄
radsi si zkusim nejake EV od amiku kde maj aspon trosku rozumu a porad tam chtej cpat i spalovaci motor v podobe generatoru