Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Nissan Leaf – Exteriér i interiér nového elektromobilu

Nissan Leaf má představovat elektromobil prakticky použitelný v běžném provozu. K tomu má přispět moderní technika ve spojení s karoserií pětidveřového hatchbacku.
Zpět na článek
9. 8. 2009 23:50
neregistrovaný "megalomaniac"
9. 8. 2009 19:45
Avatar - twistedTSD
8. 8. 2009 21:38
dalsi elekro na dve veci...
pomaly, hnusny, malej dojezd :no: ...fakt auto na nic...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - gld
8. 8. 2009 23:02
Re: dalsi elekro na dve veci...
zabudol si dodať že má menší kufor ako ochcáfka a ani striebornú metlu to nemá
8. 8. 2009 23:24
Re: dalsi elekro na dve veci...
no podle toho videa to ma ale asi opravdu hodne malej kufr ;-)
Avatar - gld
9. 8. 2009 12:56
Re: dalsi elekro na dve veci...
a keď tak študujem technické parametre tak to asi nemá ani len tédéíčko s červeným déčkom a íčkom...sklamanie roka
Avatar - twistedTSD
9. 8. 2009 14:16
Re: dalsi elekro na dve veci...
no jo asi jsem to napsal trochu moc kriticky ale jde o to ze tyhle elektromobily jsou podle me celkem na nic a potrebuji jeste hodne vylepsit...proste to nevypada jako neco co by mohlo jednou nahradit auta na benzin/naftu...a mimochodem se mi to opravdu moc nelibi :-)
9. 8. 2009 17:13
Re: dalsi elekro na dve veci...
pokial sa v dohladnej dobe zvysi dojazd na cca 250 km, moze to byt zaujimava alternativa pre mnoho ludi. Vacsina z nas jazdi denne do roboty, spat a na nakup - v meste spolu cca 40-50 km. Vykon motora 80 kw je na tento ucel postacujuci.Chce to este nejaky vyvoj, infrastrukuru na dobijanie.... a primeranu cenu. Avsak stale to bude iba alternativa
9. 8. 2009 17:45
Re: dalsi elekro na dve veci...