Ideální subkompakt do městských klání. Obsence pohonu 4x4 tě jistě nebude mrzet, plasty na kritických místech zajistí neposkvrněnost karoserie na mnoho let.
Dobře zacílené, vkusné, přitažlivé. Jistě, Volkswagen :yes:
Ještě aby na 51-77kW dělali 4x4 >:D Jinak tedy 51kW za 0,5mio-docelá odvážné. O neposkvrněnosti plastů asi takto. Normální díl se nechá vyleštit či nalakovat, plast se musí vyměnit ;-\ - kam se schvala ta výhoda ? Ale jinak přiznávám, ža to vzhledově není až tak otřesně nudné a docela se vzhledově i povedlo- a to i když toto opravdu není "můj šálek kávy"
Výhoda? No ta se schovala tam, že nemusíš nic rozlešťovat, plast je houževnatý a pohltí nárazy dveřních neurvalců. Věř, že každý toho za cca pět let na parkovištích schytáme mnoho. Tohle ví moc dobře majitelé obdobných řešení - A6,4, Allroad, XC70, Octavia scout apod.
Tak vzhled k velikosti a pozici plastu na spodním okraji dveří ochrání leda tak majitele před vlastní blbostí před otlučením o vysoký obrubník, jinak jsou tam naprd a ránu dveřma stejně schytaj akorát dveře ve výšce kliky. Oděrky se na plastu dají řešit pouze a) ignorovat je, b) vyměnit díl. Na "dveřní neurvalce" je klasická boční ochraná lišta. V podstatě smysl těch plastů je zhruba stejný, jako smysl "hopsadla" s 51kW za půl mega >:-[]
Jen upřesnění. I plasty (viditelné) jsou lakované a to skoro všechny včetně interiéru!
Např. Octavia Scout má venkovní plasty lakované všechny.
Takže pokud se odřou, normálně se opraví, buď tavnou plastovou pájkou v případě prasklin či hlubokých poškození, pak se můžou normálně zatmelit a poté vrstva plniče, základ na plasty a svrchní barva.
... nebo zkrátka jen ten nelakovaný plast degraduje :-! To je celý smysl mého příspěvku o šednutí plastů. On ani ten přípravek na plasty není všespásný. A jsem přesvědčen, že plasty před nafocením ošetřeny byly-nebo snad dávaj bazary do inzerátů fotky nemytejch aut 8-s
A proč? Tohle je přece čistá šou, k tomu ty nízkoprofily patří, jinak to nedává smysl, možná je tam jistý prvek pratkičnosti z hlediska těch plastů na parkovištích atd., ale určitě to není důvod, proč si někdo takovou verzi pořídí, jde čistě o to, že to prostě vypadá dobře a v urč. smyslu i draze.
Uměl bych si představit, že to díky vyšší světlé výšce dokáže projet nějakou tu polňačku... ostatně, malé a lehké auto může mít překvapivě dobré vlastnosti v terénu i bez 4x4. Nečekám balonové terénní gumy, ale aspoň nějaký normální profil by tam být mohl, aby se neodřel ráfek o obrubník... ne? Ale proti gustu...
ludove auto za nekrestanske peniaze - predrazena krabica bez kuska duse charizmy stylu
doteraz najvacsia trefa od vw je phaeton - ten ked som videl prvykrat pred X rokmi v casaku tak uz vtedy mi bolo jasne ze to auto nema sancu s tym smiesnym logom na maske.....a ajhla nemylil som sa - prepadak storocia