pockame si, jak dlouho to frantikum potrva, nez objevi ameriku a soupnou budiky zase tam, kam patri. To same s Yarisem a jeho byvalou inteligentni kaplickou uprostred. Tam uz jim to doslo.
tak ackoliv jezdim docela plynule a mirumilovne, tak minimalne jednou denne mam plyn na podlaze a podrazuju dva stupne. treba kdyz je prede mnou nejake jelito. cim driv se ho zbavim, tim lip. tahle strategie se mi dlouhodobe vyplaci.
Tak veru, Rapidka je hotova premia, hovori o tom najma tento interier [odkaz] >:D
Toto je z MissionL, su tvarovo identicke [odkaz]
100x radsej Pazuta 301 [odkaz]
Skodovka bude musiet predavat halucinogenne huby, aby dosiahla dojem interieru toho Pazuta, ale vidim, ze tebe ich predali v predstihu >:D
Buď rád. Je to kvôli EURO NCAP a Peugeoty niesú čo sa týka ochrany chodcov práve najlepšie... Pozri sa na Mazdu CX5, pekné auto, kapota je však hrozne napuchnutá...
Souhlas, tak jsem to i myslel.
Sedan je ve zmíněných východních zemí výrazem statusu, je to prostě zvyklost, jedno jestli jde o eskládu nebo fluence, v Evropě to funguje jinak, levné auto musí být praktické, proto je EU rapid liftback. 301 není zacílená proti rapidu.
1) ááááha, já to dočetl jen k těm parametrům ... sem se divil, že je to nějak krátký.
2) takže takový Peugeoťácký Fluence
3) woody - to ano, já skutečně myslel, že to je nástupce 308, bo se o tom čísle mluvilo delší dobu. Jinak kritika musí být padni komu padni. Znám jednoho (GTI) jenž by raději střelil do dítěte než do vlastních řad (rozuměj VW). >:-[] Třeba RCZ, 308, 208, 508 ty můžu, ale tohle nebo indickou 308 :no::no::no:
4) máš pravdu, že je to jedno z řešení prodávat již jednou vymyšlené.
Nevím konkrétně co PSA dělá špatně, že se mu stále nedaří (Stejně jako mnoha jiným). Spousty let prodávali kvanta aut a dneska? Nebýt Francie a "přilehlých kolonií", známe Peugeot už jen z učebnic. :-)
To já vím, ale psalo se o tom, že by se P301 mohla dobře prodávat i v Evropě. A tam těch pár kusů ve střední Evropě moc velkou roli nehraje. A na Východě se P301 prodávat bude.
Třeba ve Francii jsou ta čísla žalostná. Je to možná dané i cenou. Přece jenom základ za 22 500,- Euro už na levný sedan moc nevypadá.
Fluence - 1 400
Mégane - 79 000
Fluence se na západě v podstatě neprodává a to ani ve Francii. Navíc Fluence je trochu větší auto se silnějšími motory a lepší výbavou. Také použité materiály budou na vyšší úrovni. Jen ten design je pro nás trochu nestravitelný. :-)
Na druhou stranu, ani designem exterieru, ani interierem by urcite nevadila tato 301ka evropskym zakaznikum, sice je to o patro vys nez treba Logan, mozna i o dve, co se celku tyce, cenove urcite taky, ale rozhodne to je vyvazenejsi kus plechu nez treba zmineny Fluence, ktery se podle me taky celkem slusne prodava i v EU, i kdyz je primarne taky urceny spis pro vychodni 'sedanovske' trhy.
Takovou kritiku bych od tebe nečekal, já naopak v rámci konkurence cenově přízemních sedanů vidím 301 jako jedno z nejhezčích aut.
A k poslednímu bodu. To víš, že to má zapotřebí. Marže stojej za prd, vývoj je drahej a prodávat tedy již zaplacenou techniku je jedno z řešení, jak vůbec něco vydělat.
Svůj záměr nám Peugeot jistě brzo odhalí, ale ať je to jak chce, je to od PSA ušlechtilé, že i v době všudypřítomných úsporných opatření na pedálech nešetří. :yes:;-)
vždyť peugeot jasně říká, na jaké trhy s tím autem chce jít. Takový sedan pro levné trhy má škodovka také, a ano jmenuje se rapid, jenže to je ten rapid indický. Zásadní rozdíl při aspiraci, na které trhy, je mezi 301 a evropským rapidem v tom, že to bude liftback a ne sedan. To je naprosto podstatná věc, škodovka pouští ven relat. velký levný liftback, jasný směr k praktičnosti, rodinnému "startovacímu" autu pro evropské trhy. 301 je sedan právě proto, na které trhy směřuje, tedy na ty, kde mají malé sedany tradici a úspěch, Rusko, Turecko a další jmenované země, v Evropě má šanci sedan této velikosti čistě coby imageovka, tj. malý manažerský sedan (CLA, A3 sedan, částečně jetta) 301 je story á la fluence, a to je prostě v Evropě naprostá okrajovka... v Turecku hit.
Ja ti nvm, ale v nicem pod 100kW a s rozumnym kroutakem bych nejezdil, to radeji ozelim v aute lecjakou blbinku, ale ne moznost predjizdet.
Co ti rika pojem aktivni bezpecnost ?
GTI, ty nikdy neprekrocis vlastni stin. 99 lidi ze sta vidi, ze tenhle Peugeot je pekny, jsem si jisty, ze sis toho taky vedom, ale nejaka tvoje pokroucena cast mozku to musi otocit a najit nejake zduvodneni, ze tomu tak neni, aby nahodou designove (pod)prumerny Rapid neostrouhal :-!
Model 301 je dobre utajenym prekvapenim pre verejnost. To, ze 309 nebude sa vedelo skor, ale pre toto cislo sa ratalo s nastupcom 308. V praxi to vsak znamena, ze nastupca 308 bude oznaceny mozno ako 302 a bude prioritne ako HB. Ci z 301 bude aj kombi, tazko odhadnut. Skor nie, ako ano. Nastupca 308 ma prist na trh na buduci rok. Bude urcite ako 3 dv.-ťdv. HB, kombi a opat cabrio.
Dalsim istym modelom je 2008, ktore bude do istej miery suplovat aj 208 SW, ktore nebude. Dalsou novinkou je tradicna variacia na temu 508 vo forme coupe.
Nastupca 107 nebude skor, ako o 2 roky. Otazkou su velke vozy. Peugeot bude urcite chciet vyuzit podvozok z DS9, mozeme sa teda tesit na 9-tkovu radu.
Pri velkom SUV a MPV som skeptik. Model 5008 zatiasl plni svoju fumkciu dobre a mimo trojice VW/Seat a Ford sa upusta od MPV v tejto kategorii. Skor 4007 ide na zasluzily odpocinok. Tu by som skor uvazoval nad jeho nastupcom.
A k Citroen - byt v managmente Citroenu, zacnem budovat nove oznacenie pre "lacne auta". Nieco ako Citroen CV3.
Ono turecký automobilový trh je poměrně specifický, aspoň na evropské poměry. Byl jsem tam sice jenom na pár dovolených, ale vozová skladba je zvláštní - naprostá většina nových aut, a že jich tam je v turistických destinacích převažující množství, jsou na evropské poměry strašné plečky, motory tak ze sekaček na trávu. Vozidlo s pořádným engine tak potkáte tak jednou denně, nějaký luxusní medvěd či bavorák. Jinak auta holobyty, co u nás už skoro nejdou. Holt evropané jsou mnohem zhýčkanějíší. Takže chápu ten motor 1,2 VTi, u nás tak do motorky. Jo, motorky jsou tam skoro všechno slaboučké skůtry, slušnou mašinu jsem tak viděl tak maximálně 2x. Malé autobusy tam jsou skoro nejrychlejší vozidla na cestách >:D A taky strašně drahá paliva, mnohem dražší než u nás.
Tys to nepochopil.
To je Drift Edition verze.
Tim tretim pedalem bloknes zadni kola a hodis to bokem. Pak uz si jen tak elegantne s jednou rukou v nose zadriftujes na...svoje oblibene misto pred Kauflandem...
- ještě super, že jsem si stihl koupit 308, tohle bych nekoupil ani omylem
- předek hezký což o to - 1
- zbytek není ošklivý, ale strašná nuda - 2
- zadek? No Peugeoty měly vždycky divný - 3
- interier ... miluju kulaté výdechy klimatizace, bohužel, čím dál víc mizí. Tohle mi třeba vadí na BMW ... krásný auta, ale interier samá hrana, takže interiér 301 - 3-
- Peugeot byl vždycky synonymem elegantního auta, tohle nemá zapotřebí
Touhle kombinací jsem jel taky. A byl jsem mile překvapený. Choval se kupodivu lépe než v naší 207 SW a to hlavně včetně řazení. V 207 na řazení hodně nadávám, ale v C4 mi přišlo v pohodě. Jo, není to Hondí cvakačka, ale není to taková hrůza, že by mi řazení vadilo.
Šiel som s takým motorom C4 a musím povedať, ideálna motorizácia. Svižný, tichý a spotreba okolo 5 litrov. Do voza ako je 301 úplne bezproblémovo, bezpochyby dobrá voľba.
kamarat robil v BMW a isli sme na taku akciu na prievidzske letisko, pytal som sa, ci sa mam pre neho zastavit autom, a on ze nie, ze pride pre mna, ze ma predvadzacku. tak pre mna prisiel BMW kombikom, isli sme 4 kamarati, tak som rovno spred domu nasadol dozadu a po par kilometroch mu vravim: no to neviem, pre koho tuto trojku vobec vyrabaju, ved sa tu vobec neda sediet, nemam kam dat nohy, male to je, ten tunel tu zavadzia, no riadna sardinka to je. Kamarat za volantom skoro havaroval - ved to je 5-ka, ty somar! uz som bol celu cestu radsej ticho :*)
Toto je este vcelku v pohode omyl, ale:
Minuly tyzden idem so svagrom v aute. Pred nami novy hnedy VW. Ja hovorim svagrovi: -"Ten novy Sharan je nejaky mensi, nez minula generacia." A on mi na to lakonicky: -"To je Touran. Mas to tam dole na dverach." :*):*):*) >:D Ja uz asi intenzivne starnem.... 8-s
Ten interiér bych opravdu nechal až na reál, bytelnost a jednoduchost nemusí být na škodu, ale sám dobře víš, jak to někdy Škodovka dokáže "vyšperkovat". Obzvlášť v nižších verzích, kde se dá předpokládat že bude i těžiště prodejů.
Což o to, 301 nevypadá špatně, dokonce bych řekl že vypadá dobře, ale stejně si nejvíc cením toho, že u Peugeotů myslí na vášnivé řidiče a tak i když si zákazník z důvodu pohodlí objedná automat, o svoje tři pedály rozhodně nepřijde. :yes: >:D
Ano, samozrejme, mas pravdu. :*) Moja chyba. Ja som to len narychlo nalinkoval, a vobec som si neoveril ci je to to iste auto, ktoreho teaser som linkoval vyssie. A nie je.
Mam este v tych cinskych modeloch brajgel. Od zaciatku tohto roka si ich postupne katalogizujem, ale zatial som sa dopracoval iba k systemu v domacich cinskych znackach. Lokalizovane modely zapadnych znaciek som este nerobil. Povodne som si myslel, ze to necham na koniec, lebo toho bude menej...ale uz tusim, ze asi az zas o tolko menej toho nebude. >:D
Jo za nižší cenu tu bude Lodgy, to bude mít rodina opravdu těžkou volbu ...
Pro západní a střední Evropany má Rapid náskok 3 Šemíků už jen tím, že se jedná o liftback... V Turecku, severní Africe apod. by samozřejmě Rapida rovnou prostříleli kalašnikovem, ale od toho má koncern Indickou verzi.
Těch 68 kW v HDI na takové auto bude stačit. Pravděpodobně to bude lehčí a určitě nižší než těžkopádná odcházející 207 SW a tam je tenhle motor naprosto postačující k jejímu určení. A tohle auto taky nebude žádný sprinter. Navíc dražší motorizace musí zůstat pro 308 a pak novou 308
Můj Fanouš krásně voněl a to nemyslím ironicky. Kéž by každé nové auto takto uvnitř vonělo. ;-)
Tak mě tohle moc interiér Fanouše ale nepřipomíná, zpracování je někde jinde. Rozhodně to vypadá třeba lépe než šedomodrý materiál v i30 nebo Focusu, tomu odstínu nemůžu přijít na chuť.
Já levné malé sedany v žádném případě neodsuzuji. Jen říkám, že si je v západní Evropě nikdo nekupuje. Míří na jiné trhy a proto je uvedení P301 v Turecku logické. Dacia Duster není sedan, tak nevím proč s ní argumentuješ.
Celkom ti nerozumiem. Kto jsou ti jini? Zaujimave, ze Dacia Duster sa v zapadnej Europe predava ako po masle. Je to predsa recyklovany Nissan/Renault vyrobeny v Rumunsku. Ohyzdna maska, palubovka hotova katastrofa a v interieri same plasty. Pozitivum - aspon sa to da vystriekat hadicou. A pod nim je uz len Lada Niva.
Marko, dovolim si oponovat, tie fotky co si sem dal, su akurat facelift povodnej C-Quatre (u nas sa predavala ako C4 Sedan). A spionazne fotky netreba, uz je znama finalna podoba, v Cine uz jazdia - neviem ci uz su aj v predaji.
Sestersky model od Peugeot 301 bude uplne ine auto.
Já jsem si toho všiml a proto i vím pro jaké trhy jsou auty jako P301, Rapid, Fluence nebo Thalia. Nikdy by mě nenapadlo, že by si třeba P301 ve Francii někdo koupil. Proto jsem o tom Turecku psal. Auta pro západní Evropu z toho dělají jiní.
Jinak by mohlo jít o zajímavý sedan konkurující novému Loganu (který má přijít někdy přelomem 2012/2013) nebo možná i Rapidu. Ale jediná nafta s 68kw? 8-s
len nedavno som tu ospevoval 208 pri clanku o 5hviezdickach za crashtest a teraz pride takato sleha :yes: dokonala masina pre rodiny, chce to este kombik a bude na bestseller zarobene :yes:
Tento projekt bol spusteny este niekedy v roku 2008 (alebo dokonca 2007?) a bol znamy u Peugeotu pod kodom M33. Paralelne s tym vznika sesterske auto u Citroenu, ktore bude mat inu prednu a zadnu cast (projekt M43):
[odkaz]
Inak, ked si dohladas moje stare clanky o buducnosti Peugeotu a Citroenu (niekedy z roku 2009), tak v oboch je tento projekt spomenty. ;-)
Presne ted jsem koukal na ty madla a rikam si kde je vyhrabali na sklade >:D
Ac jsem s Ronaultem souhlasil v prispevku 17:48, tak ohledne interieru nemuzu. Interiar je u 301 mnohem povedenejsi, modernejsi. Rapid bude vypadat hodne levne a jestli k tomu pridaj horsi barvu plastu tak to bude tragedie. Uz v Toledu na autosalonu v top verzi to vypada hodne lacine, natoz zaklad, to bude asi pecka 8-s
chtěl jsi říct tak trochu renaultovsky humpolácké (=hamatné, neopracované)? To vcelku souhlasím.
Přijde mi to trochu jako interiér pro lojzu z horní dolní, který to nemůže rozbít svýma lopatama. Což ale nevnímám nijak negativně.
Negativně na mě působí hlavně madla ve dveřích, která mi tak nějak silně připomínají výplně favoritů a felicií...
Aj v zapadnej Europe sa to uchyti. Pre vela francuzkych, spanielskych a talianskych farmarov bude akurat. Myslim to bez urazky a bez ohladu na krizu. Kto bol v tychto krajinach na vidieku, tak videl ake auta tam "idu". P.S. pogo26, neviem ci si si vsimol, ze aj klon Rapidu nabehol najprv na indickom trhu a ze vsetky automobilky sa tlacia na vychod. Len Turecko ma cca 75 mil. obyvatelov.
Tohle přeci nemůžou neprodávat v Evropě ;-\ Velmi povedené auto. Fotky prohlížím tam a zpět, příd je to nejlepší z vozu, interiér také v ničem nezaostává. O verzi kombi si 301 vyložené říká, potom to bude mít zaděláno na obrovský spěch.
Také je to otázka množství tlačítek a snadnosti nahmatání. Na dveřích toho moc není, tak proč tam nemít třeba ovládání oken. MP4-12C má ve dveřích i ovládání klimatizace a považuji to za zajímavý nápad - je to tvoje zóna, tak je zbytečné, aby to bylo uprostřed.
Tak pokud ho testovali někde v Turecku nebo Číně... ;-) Reálně není ani jedno auto pro mne, já jsem prostě evropsky odkojený kombíkář a "hatchbackář", ale hlavně příď je na 301 o moc povedenější. Je sice hodně konzervativní, ale on Peugeot z "fr. trojky" byl vždycky takový (prominou ti, kteří fandí mrtvým značkám jako Simca atd.)
Jj. Vem to tak, že to sice není nikterak načančané, ale alespoň na mne to působí na fotkách bytelně. Možná se mnou nikdo nebude souhlasit, ale tak trochu Renaultovky bytelně.
:-) Brzdím... Bude to tvrdej boj. Počkejme na reálnou konfrontaci a na plecháče č. 301... Trochu mě překvapuje že tento model utekl špionážním fotografům.
Pokud je možné si představit MissionL jako 99% obraz vrcholné verze Rapida a výše zobrazené fotky top verzí Peugeotu 301, tak to může nechat boleslavské ve velkém klidu. Kromě přední části je to opravdu ospalé.
V kategorii "již od" to bude asi stejně bídná plichta. ;-)
Produkční verze Rapidu rozhodně nebude vypadat úplně stejně, jako koncept, hlavně zezadu. Tam totiž vypadá Rapid dobře, resp. zajímavě jen pro jeden prvek - černou střechu. Tu v seriové podobě nenajdeš a proto bude vypadat velmi unyle.
Navíc v reálu ho nebudeš vidět na 18" kolech, ale pěkně na 15" a vzhledem k cenové hladině kam míří, tak 50% jich bude jezdit na plechových kolech. A taky proto, že Škodovka má dost nepříjemný zvyk mít lakovaná zrcátka a kliky až ve vyšších stupních výbav, tak si reálně tohle auto představ jako socedici. V tom případě nebude mít Rapid vůbec čím zaujmout.
301 naopak vedle něj hlavně zepředu vypadá jako jiný vesmír, podstatně lépe. Hlavně disproporce toho schodu na kapotě se u 301 nekoná.
Jediný bod, který zatím hraje v neprospěch 301 je interiér, tam vidím dle prvních fotek Rapida jeho drobnou nadvládu, ale to těžko teď říct, to až v reálu.
Tak akoze ked toto idete porovnavat so Skodou Rapid ...tak jednoznacne volim tento Peugeot .... napriek nizsej spolahlivosti francuzskych aut ... toto vyzera ovela ovela lepsie ako Rapid ....
S výjimkou předku vlastně designově tak trochu ospalé auto. V tomhle je nutno velmi ocenit práci škodováků - [odkaz] neb stvořit malého třídního boha, to dokáže opravdu dnes v Evropě snad jen Škoda.
Oceňme však peugeotovskou příď, která má výraz a svůj nezaměnitelný styl. Co je ovšem speciálně v našem kontextu milé, je to, že náš Rapid vypadá vedle třistajedničky jak auto z prémiového segmentu. A protože produkční verze Rapidu bude takřka totožná se studií, je už dnes jasné, kdo povede tento eurosubsegment.
My tedy můžeme být klidní a můžeme zůstat nad konkurenční věcí, třistajedničku bude ovšem na jipce těžce vydýchávat Alfréd...
Pobezi tam stejne jako v Rapidu. Jde asi i o to aby ze zakazniky vytahli vice a tak ho mohli tlacit do priplatku za lepsi motor a pritom budou mit "cenu od" ;-)
Jinak souhlasim ze vypada celkem dobre, ikdyz na vlastni oci me podobna 208 spise trochu zklamala oproti fotkam ;-)
U mne to je zvyk, ergonomicky jsem o tom nepřemýšlel. Ale pokud se to veme kolem a kolem, tak pravá ruka bývá na volantu méně často, spíše při zastavení a sundání okna pustíš řadičku... ale ono to je celkem jedno...
Zaujímavé a pekné auto. Dobrá cena, primeraný priestor v kabíne, akurátny kufor. Kombík zas až tak chýbať nebude, tým, že je to liftback, preskakuje všetku konkurenciu a stavia sa na jej čelo. :yes:
veru tak!
v tej škodovke robia tajnosti okolo toho rapidu ako by to bolo superauto za pár korún a francúzsky lev zareval a vytiahol 301-čku s fotkami,technickými údajmi,...
len cena ešte nie je stanovená.dúfam že bude viac ako konkurencieschopná,pretože s cenou novej 208-čky to poriadne dobabrali!
Věc se má tak, že už pan Peugeot měl patentováno číselné označení modelů a to ve znění číslo - nula - číslo. Vždy to tak bylo a pokud někomu v Peugeotu nepřeskočí, tak to tak bude.
Mimochodem, tady tento "patent" či autorská práva vedly k tomu, že Škodovka svou Š105 musela do Francie vyvážet pod jiným názvem, jen si teď nevzpomenu, co to byly za dva jména pro Š120 a Š105
Tak jak se to veme. Pokud si mám vybrat, jestli dveře nebo středový panel, tak beru dveře, jsem zvyklý, ale jen za té podmínky, že na dveřích řidiče otevřu i okno spolujezdce. Takže pokud by to mělo vypadat jak v citigo, tak 100x lepší řešení je tady tohle.
tak už som tu zaregistrovaný aj ja.teším sa na debatku s ostatnými!
takže hneď začnem:nový peugeot 301 sa mi páči.len tie ovládače okien sú ako v renaulte thalia-teda na stredovom tuneli.a to sa mi nepáči.noa k bude nastavená dobrá cena,tak určite bude v úzkom výbere na mojom zozname možných nových vozov! :yes:
Urcite Peugeot urobil 301 ako odpoved na rapid, ktory este ani nevysiel... Omg,. to s tym vlastenectom ale poriadne prehanate. Sorry ale cely svet serie na Skodu rapid ktora este nema ani 1 zakaznika, tak nikto nema dovod robit protiopatrenia.
A já furt dumal nad tím, co frantíci udělají až jim dojdou čísla - 308 je nová, 309 už byla. Tipoval jsem si pro sebe že přidají 0 doprostřed jako to už udělali, ale oni začali znova od 1.
Proč třeba nezačali znovu od 0, od 300?
Je zajímavé sledovat, kam vede automobilová krize a snaha snižovat výrobní náklady. Ukazuje se tak, že vlastně spousta prvků je jen rozežranost evropského zákazníka a ejhle, začínají se objevovat stejně praktické modely, jen s horší dynamikou, ořezanou výbavou a nižšími výrobními náklady.
Jako alternativa k Rapidu bezpochyby správný krok, pokud se nám tedy dostane do Evropy. Vzhledově musím ocenit čistotu, která sice plyne pravděpodobně ze snižování výrobních nákladů, ale i tak je to ku prospěchu věci. Proporce velmi vyvážené, přední část čistá, bez excesů. Jen ta zadní část mi moc nesedí... Uvidíme časem.
Velmi mi připomíná kdysi velmi slušný P 306 sedan a doufám, že naváže na jeho tradice. Příjemné překvapení :yes:
Soupeřem bude Fluence a Thália a ty se taky v západní Evropě v podstatě neprodávají. 301 se začne prodávat v Turecku a tím je zaměření tohoto auta jasné.
Zaujímavé je, že som nepostrehol informácie o novom modeli, ani sa nikde neobjavili špionážne fotky, a hneď sa predstaví nový model. Osobne si však myslím, že to je skôr ruská a čínska 308-ka sedan s inými šatičkami.
1,2 bídně. Ale protože jsou to zatím jen odhady, skutečnost bude jiná. A taky nevím, proč by se takové hezké auto nemělo prodávat v západní Evropě, když už to tedy má být odpověď na Rapida.
Navíc ta kogika kulhá - číselně je 401 nad 308, tedy měl by to být vůz kategorie Octavie - potom už je až 508 a to je soupeř Superbu.
Souhlasím, ovládání oken na středovém panelu je skvělá věc, celkově auto vypadá dobře, jen škoda že nebude v kombíku, určitě by zaznamenalo větší úspěch :-)
1.6 HDi má v EURO5 presne 68kW/92k s 5-stupňovým manuálom alebo 82kW/112k so 6-stupňovým manuálom, verzia eHDi má rovnaký výkon a pridaný START+STOP SYSTEM...
Súhlas, ja som mal v Honde Accord tiež ovládanie v strede a aj po roku čo jazdím novým mi ruka občas šmátra po ovládaní v strede a nie na dverách. VW zaviedlo takéto móresy a "všetci" sa preorientovali bez ohľadu na to či je to OK... ;-\
Naštěstí se koncepce přístrojové desky vrací k obvyklému umístění ukazatelů do průhledu volantu. To co Peugeot předvedl s přístrojovou deskou v modelu 208 se mi nelíbí ani trochu.
No, vylozene hezkych Peugeotu se uz asi nedockam. Predek je fajn, ten se mi libi, ale cim dal vic dozadu, tim horsi.
"S rozvorem 2,65 m a délkou 4,44 m spadá jasně do nižší střední třídy, byť zde bude patřit ke kratším vozům" No, nejak se nam to moc natahuje. Vzdyt je to tak dlouhe jako moje auto spadajici do tridy stredni (ale taky 15 let stare) a neumim si predstavit, jak v tom muze bezet 1,2 motor :-) Jako celek to ale neni spatne.
Musím povedať je to slušná odpoveď na Rapid, či už dizajnovo ale aj motoricky. A ako vidím vrátilo sa ovládanie okien na stredový panel čo je podľa mňa iba dobré. Jazdím dvomi autami, jedno s ovládaním na dverách a druhé na stredovom paneli a to druhé mi jednoznačne viacej vyhovuje a je to podľa mňa ovela ergonomickejšie :yes:
Paráda. Vyzerá to, že mám nové vysnené auto... Prežó dokázal, že lacné auto nemusí vyzerať lacno. Rapid je pekný, 301 nádherný...Yes, 301 :yes:
Veľmi ma potešili, je to milé prekvapenie uprostred bežného dňa