Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 301: Francouzská odpověď na Škodu Rapid

Peugeot nechce, aby mu zákazníci přecházeli ke konkurenci. Proto přichystal nový sedan.
Zpět na článek
24. 5. 2012 15:29
24. 5. 2012 15:31
24. 5. 2012 15:53
24. 5. 2012 15:57
24. 5. 2012 16:06
24. 5. 2012 16:10
24. 5. 2012 16:32
24. 5. 2012 18:25
24. 5. 2012 19:40
25. 5. 2012 09:56
24. 5. 2012 15:40
25. 5. 2012 09:35
24. 5. 2012 15:57
24. 5. 2012 16:55
24. 5. 2012 15:59
24. 5. 2012 16:05
24. 5. 2012 16:08
24. 5. 2012 18:12
24. 5. 2012 16:09
24. 5. 2012 16:36
24. 5. 2012 16:45
24. 5. 2012 16:53
24. 5. 2012 17:22
24. 5. 2012 18:00
24. 5. 2012 19:05
24. 5. 2012 19:07
24. 5. 2012 19:43
24. 5. 2012 17:59
24. 5. 2012 19:24
24. 5. 2012 16:36
24. 5. 2012 16:48
24. 5. 2012 18:29
24. 5. 2012 19:45
24. 5. 2012 19:53
24. 5. 2012 20:35
24. 5. 2012 23:49
24. 5. 2012 16:51
24. 5. 2012 16:59
24. 5. 2012 17:10
24. 5. 2012 17:13
24. 5. 2012 17:20
24. 5. 2012 17:31
24. 5. 2012 17:48
24. 5. 2012 19:43
24. 5. 2012 19:45
24. 5. 2012 17:20
24. 5. 2012 19:43
25. 5. 2012 00:25
24. 5. 2012 17:29
24. 5. 2012 17:38
24. 5. 2012 17:55
24. 5. 2012 23:53
25. 5. 2012 09:51
25. 5. 2012 13:59
25. 5. 2012 14:52
25. 5. 2012 22:40
24. 5. 2012 18:53
24. 5. 2012 20:40
24. 5. 2012 21:58
25. 5. 2012 05:24
25. 5. 2012 12:58
25. 5. 2012 08:58
26. 5. 2012 22:25
27. 5. 2012 21:38
24. 5. 2012 15:29
Kdo umí
ten umí, kdo neumí vyrábí Rapid...
Tady Peugeotu :yes:
Parádní auto, pokud se podaří udržet cenu...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - PeterLuk
24. 5. 2012 15:53
Re: Kdo umí
Paráda. Vyzerá to, že mám nové vysnené auto... Prežó dokázal, že lacné auto nemusí vyzerať lacno. Rapid je pekný, 301 nádherný...Yes, 301 :yes:
Veľmi ma potešili, je to milé prekvapenie uprostred bežného dňa
Avatar - WinDiesel
24. 5. 2012 15:57
Re: Kdo umí
Souhlas, milé překvapení ................ potom každodením "brain washingu" ze strany domácí Fkody.
1,6 HDI má v Euro 5 70 koní...
24. 5. 2012 16:06
Re: Kdo umí
1.6 HDi má v EURO5 presne 68kW/92k s 5-stupňovým manuálom alebo 82kW/112k so 6-stupňovým manuálom, verzia eHDi má rovnaký výkon a pridaný START+STOP SYSTEM...
Avatar - gld
24. 5. 2012 16:10
Re: Kdo umí
301 vyzerá veľmi dobre. Najmä spredu. Malé svetlá na peugeote- haleluja :yes:
Avatar - Nerez
24. 5. 2012 16:32
Re: Kdo umí
Zepředu mi to trošku připomíná Maseratti. Kdyby vyměnili zadní světla za jiná, bylo by auto parádní :yes:
Avatar - Starfighter
24. 5. 2012 16:59
Re: Kdo umí
A kdo neumí a nevyrábí...je Fiat >:-[]
24. 5. 2012 18:25
Re: Kdo umí
fiat přihodí ten činskej sedan myslím i do evropy:)takový akce on umí:)
24. 5. 2012 19:40
Re: Kdo umí
jj souhlas pěkná práce, žádný kudrlinky, funkční záležitost zevnitř i zvenčí ;-) :yes:
Avatar - miromen
25. 5. 2012 09:56
Re: Kdo umí
Ty už jsi finalni podobu Rapida viděl ?
24. 5. 2012 15:40
nádhera
francouzská auta měla vždycky něco do sebe...:))
Rozbalit vlákno
1
25. 5. 2012 09:35
Re: nádhera
prave ze posledni dobou to bylo takove nijake, ale tenhle kousek se povedl. :yes:
24. 5. 2012 15:57
dá sa
predok pekny.. z boku trosku american a zo zadu ako škuľavý nedonosenec (pripomína mi Kiu Sepiu)
ale summa summarum: dá sa
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Frasier
24. 5. 2012 15:59
Rapid
Musím povedať je to slušná odpoveď na Rapid, či už dizajnovo ale aj motoricky. A ako vidím vrátilo sa ovládanie okien na stredový panel čo je podľa mňa iba dobré. Jazdím dvomi autami, jedno s ovládaním na dverách a druhé na stredovom paneli a to druhé mi jednoznačne viacej vyhovuje a je to podľa mňa ovela ergonomickejšie :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - R32
24. 5. 2012 16:05
Re: Rapid
Súhlas, ja som mal v Honde Accord tiež ovládanie v strede a aj po roku čo jazdím novým mi ruka občas šmátra po ovládaní v strede a nie na dverách. VW zaviedlo takéto móresy a "všetci" sa preorientovali bez ohľadu na to či je to OK... ;-\
24. 5. 2012 16:08
Re: Rapid
Souhlasím, ovládání oken na středovém panelu je skvělá věc, celkově auto vypadá dobře, jen škoda že nebude v kombíku, určitě by zaznamenalo větší úspěch :-)
24. 5. 2012 18:12
Re: Rapid
Podla mna ho urobia aj ako SW. A ked to dobre pojde, tak popridavaju aj dalsie motorizacie.
Avatar - gld
24. 5. 2012 16:09
Re: Rapid
Vec zvyku. Keď presadneš z jedného systému do druhého tak vždy budeš šmátrať rukou niekde inde. Osobne mi ale logickejšie príde ovládanie na dverách.
Avatar - Typhoon
24. 5. 2012 16:36
Re: Rapid
Tak tak. Kupříkladu švihadla bývaly(jí) vždy na dveřích a je to v pořádku.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 16:45
Re: Rapid
Tak jak se to veme. Pokud si mám vybrat, jestli dveře nebo středový panel, tak beru dveře, jsem zvyklý, ale jen za té podmínky, že na dveřích řidiče otevřu i okno spolujezdce. Takže pokud by to mělo vypadat jak v citigo, tak 100x lepší řešení je tady tohle.
24. 5. 2012 16:53
Re: Rapid
středový panel mi vyhovuje víc. teď mám ovládání na středovém tunelu vedle ručky, a to je třeba blbé, hlavně v kombinaci s loketní opěrkou....
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:22
Re: Rapid
U mne to je zvyk, ergonomicky jsem o tom nepřemýšlel. Ale pokud se to veme kolem a kolem, tak pravá ruka bývá na volantu méně často, spíše při zastavení a sundání okna pustíš řadičku... ale ono to je celkem jedno...
24. 5. 2012 18:00
Re: Rapid
Také je to otázka množství tlačítek a snadnosti nahmatání. Na dveřích toho moc není, tak proč tam nemít třeba ovládání oken. MP4-12C má ve dveřích i ovládání klimatizace a považuji to za zajímavý nápad - je to tvoje zóna, tak je zbytečné, aby to bylo uprostřed.
Avatar - jazva
24. 5. 2012 19:05
Re: Rapid
Má to tak aj R Espace :-)
24. 5. 2012 19:07
Re: Rapid
A jaký tu je z toho pokaždý pozdvižení. >:D
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 19:43
Re: Rapid
Taky se na to dá takto pohlížet, proč ne.
24. 5. 2012 17:59
Re: Rapid
No jestli je údajný tříválec 1.2/52kW slušnou odpovědí na údajný tříválec 1.2/55kW...
Avatar - Frasier
24. 5. 2012 19:24
Re: Rapid
nuž, prinajmenšom rovnocenná odpoveď ;-)
24. 5. 2012 16:00
Mohlo to byt lepsi
No, vylozene hezkych Peugeotu se uz asi nedockam. Predek je fajn, ten se mi libi, ale cim dal vic dozadu, tim horsi.
"S rozvorem 2,65 m a délkou 4,44 m spadá jasně do nižší střední třídy, byť zde bude patřit ke kratším vozům" No, nejak se nam to moc natahuje. Vzdyt je to tak dlouhe jako moje auto spadajici do tridy stredni (ale taky 15 let stare) a neumim si predstavit, jak v tom muze bezet 1,2 motor :-) Jako celek to ale neni spatne.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
24. 5. 2012 16:13
Re: Mohlo to byt lepsi
1,2 bídně. Ale protože jsou to zatím jen odhady, skutečnost bude jiná. A taky nevím, proč by se takové hezké auto nemělo prodávat v západní Evropě, když už to tedy má být odpověď na Rapida.
Navíc ta kogika kulhá - číselně je 401 nad 308, tedy měl by to být vůz kategorie Octavie - potom už je až 508 a to je soupeř Superbu.
24. 5. 2012 16:19
Re: Mohlo to byt lepsi
Soupeřem bude Fluence a Thália a ty se taky v západní Evropě v podstatě neprodávají. 301 se začne prodávat v Turecku a tím je zaměření tohoto auta jasné.
24. 5. 2012 18:21
Re: Mohlo to byt lepsi
Aj v zapadnej Europe sa to uchyti. Pre vela francuzkych, spanielskych a talianskych farmarov bude akurat. Myslim to bez urazky a bez ohladu na krizu. Kto bol v tychto krajinach na vidieku, tak videl ake auta tam "idu". P.S. pogo26, neviem ci si si vsimol, ze aj klon Rapidu nabehol najprv na indickom trhu a ze vsetky automobilky sa tlacia na vychod. Len Turecko ma cca 75 mil. obyvatelov.
24. 5. 2012 19:52
Re: Mohlo to byt lepsi
Já jsem si toho všiml a proto i vím pro jaké trhy jsou auty jako P301, Rapid, Fluence nebo Thalia. Nikdy by mě nenapadlo, že by si třeba P301 ve Francii někdo koupil. Proto jsem o tom Turecku psal. Auta pro západní Evropu z toho dělají jiní.
24. 5. 2012 20:23
Re: Mohlo to byt lepsi
Celkom ti nerozumiem. Kto jsou ti jini? Zaujimave, ze Dacia Duster sa v zapadnej Europe predava ako po masle. Je to predsa recyklovany Nissan/Renault vyrobeny v Rumunsku. Ohyzdna maska, palubovka hotova katastrofa a v interieri same plasty. Pozitivum - aspon sa to da vystriekat hadicou. A pod nim je uz len Lada Niva.
24. 5. 2012 20:31
Re: Mohlo to byt lepsi
Já levné malé sedany v žádném případě neodsuzuji. Jen říkám, že si je v západní Evropě nikdo nekupuje. Míří na jiné trhy a proto je uvedení P301 v Turecku logické. Dacia Duster není sedan, tak nevím proč s ní argumentuješ.
12. 7. 2012 16:21
Re: Mohlo to byt lepsi
Pogo, tak si dobre pozri ake auta stoja pri ceste na "Tour de France". Nemyslim tie karavany.
15. 6. 2014 14:21
Re: Mohlo to byt lepsi
pogo26, tak mi vyargumentuj, preco Dacia vo Francuzsku predala uz 900.000 aut?!
[odkaz]
25. 5. 2012 08:02
Re: Mohlo to byt lepsi
Ono turecký automobilový trh je poměrně specifický, aspoň na evropské poměry. Byl jsem tam sice jenom na pár dovolených, ale vozová skladba je zvláštní - naprostá většina nových aut, a že jich tam je v turistických destinacích převažující množství, jsou na evropské poměry strašné plečky, motory tak ze sekaček na trávu. Vozidlo s pořádným engine tak potkáte tak jednou denně, nějaký luxusní medvěd či bavorák. Jinak auta holobyty, co u nás už skoro nejdou. Holt evropané jsou mnohem zhýčkanějíší. Takže chápu ten motor 1,2 VTi, u nás tak do motorky. Jo, motorky jsou tam skoro všechno slaboučké skůtry, slušnou mašinu jsem tak viděl tak maximálně 2x. Malé autobusy tam jsou skoro nejrychlejší vozidla na cestách >:D A taky strašně drahá paliva, mnohem dražší než u nás.
Avatar - Choochoo
24. 5. 2012 17:29
Re: Mohlo to byt lepsi
Pobezi tam stejne jako v Rapidu. Jde asi i o to aby ze zakazniky vytahli vice a tak ho mohli tlacit do priplatku za lepsi motor a pritom budou mit "cenu od" ;-)
Jinak souhlasim ze vypada celkem dobre, ikdyz na vlastni oci me podobna 208 spise trochu zklamala oproti fotkam ;-)
24. 5. 2012 18:44
Re: Mohlo to byt lepsi
Mluvíš mi z duše, předek ok, z boku už nic moc, zadek spíš horší.. Dodal bych, že interiér je docela pohledný...
24. 5. 2012 16:00
Přístroje (zase) na správném místě
Naštěstí se koncepce přístrojové desky vrací k obvyklému umístění ukazatelů do průhledu volantu. To co Peugeot předvedl s přístrojovou deskou v modelu 208 se mi nelíbí ani trochu.
Rozbalit vlákno
5
25. 5. 2012 00:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 5. 2012 09:55
Re: Přístroje (zase) na správném místě
no co, davat budiky nad volant je blbe, neprakticke, ale je to NOVE >:D
s timhle mohli prijit fakt jen Francouzi
Avatar - Ronault.
25. 5. 2012 10:45
Re: Přístroje (zase) na správném místě
Prvně si to odzkoušej a pak mluv něco o nepraktičnosti, chytráku.
25. 5. 2012 14:54
Re: Přístroje (zase) na správném místě
pockame si, jak dlouho to frantikum potrva, nez objevi ameriku a soupnou budiky zase tam, kam patri. To same s Yarisem a jeho byvalou inteligentni kaplickou uprostred. Tam uz jim to doslo.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2012 12:04
Re: Přístroje (zase) na správném místě
Jenže ty si opět ve svém pocitu dokonalosti pleteš, co je ergonomické a co chtějí zákazníce proto, že jsou se bojí změny.
24. 5. 2012 16:15
Prezlečená čínska a ruská 308-ka?
Zaujímavé je, že som nepostrehol informácie o novom modeli, ani sa nikde neobjavili špionážne fotky, a hneď sa predstaví nový model. Osobne si však myslím, že to je skôr ruská a čínska 308-ka sedan s inými šatičkami.
Rozbalit vlákno
1
24. 5. 2012 18:49
Re: Prezlečená čínska a ruská 308-ka?
Tento projekt bol spusteny este niekedy v roku 2008 (alebo dokonca 2007?) a bol znamy u Peugeotu pod kodom M33. Paralelne s tym vznika sesterske auto u Citroenu, ktore bude mat inu prednu a zadnu cast (projekt M43):
[odkaz]

Inak, ked si dohladas moje stare clanky o buducnosti Peugeotu a Citroenu (niekedy z roku 2009), tak v oboch je tento projekt spomenty. ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 16:34
Návrat ztraceného krále
Je zajímavé sledovat, kam vede automobilová krize a snaha snižovat výrobní náklady. Ukazuje se tak, že vlastně spousta prvků je jen rozežranost evropského zákazníka a ejhle, začínají se objevovat stejně praktické modely, jen s horší dynamikou, ořezanou výbavou a nižšími výrobními náklady.
Jako alternativa k Rapidu bezpochyby správný krok, pokud se nám tedy dostane do Evropy. Vzhledově musím ocenit čistotu, která sice plyne pravděpodobně ze snižování výrobních nákladů, ale i tak je to ku prospěchu věci. Proporce velmi vyvážené, přední část čistá, bez excesů. Jen ta zadní část mi moc nesedí... Uvidíme časem.
Velmi mi připomíná kdysi velmi slušný P 306 sedan a doufám, že naváže na jeho tradice. Příjemné překvapení :yes:
Rozbalit vlákno
2
24. 5. 2012 17:01
Re: Návrat ztraceného krále
:yes:
Avatar - Choochoo
24. 5. 2012 17:26
Re: Návrat ztraceného krále
Ten zadek vypada celkem dobre ;-)
24. 5. 2012 16:36
301
A já furt dumal nad tím, co frantíci udělají až jim dojdou čísla - 308 je nová, 309 už byla. Tipoval jsem si pro sebe že přidají 0 doprostřed jako to už udělali, ale oni začali znova od 1.
Proč třeba nezačali znovu od 0, od 300?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 16:48
Re: 301
Věc se má tak, že už pan Peugeot měl patentováno číselné označení modelů a to ve znění číslo - nula - číslo. Vždy to tak bylo a pokud někomu v Peugeotu nepřeskočí, tak to tak bude.

Mimochodem, tady tento "patent" či autorská práva vedly k tomu, že Škodovka svou Š105 musela do Francie vyvážet pod jiným názvem, jen si teď nevzpomenu, co to byly za dva jména pro Š120 a Š105
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 19:45
Re: 301
Jsi si jistý? Mě se totiž zdálo, že to bylo nějak Laurinette nebo něco takhle.
24. 5. 2012 19:53
Re: 301
Do niektorých krajín sa Škoda 105 vyvážala ako Škoda 1050, ale stopäťky ostávali zväčša doma, von šli silnejšie 120.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 20:35
Re: 301
Dohledal jsem si to a je to tak.
24. 5. 2012 23:49
Re: 301
Vidíš, keď sa pomýlim, tak aj pravdu napíšem. >:D
24. 5. 2012 16:37
Urcite kvoli rapidu...
Urcite Peugeot urobil 301 ako odpoved na rapid, ktory este ani nevysiel... Omg,. to s tym vlastenectom ale poriadne prehanate. Sorry ale cely svet serie na Skodu rapid ktora este nema ani 1 zakaznika, tak nikto nema dovod robit protiopatrenia.
Rozbalit vlákno
2
24. 5. 2012 16:49
Re: Urcite kvoli rapidu...
veru tak!
v tej škodovke robia tajnosti okolo toho rapidu ako by to bolo superauto za pár korún a francúzsky lev zareval a vytiahol 301-čku s fotkami,technickými údajmi,...
len cena ešte nie je stanovená.dúfam že bude viac ako konkurencieschopná,pretože s cenou novej 208-čky to poriadne dobabrali!
24. 5. 2012 23:50
Re: Urcite kvoli rapidu...
Nič nedobabrali, cena je primeraná ponuke.
24. 5. 2012 16:45
zdravím všetkých na auto.cz!
tak už som tu zaregistrovaný aj ja.teším sa na debatku s ostatnými!
takže hneď začnem:nový peugeot 301 sa mi páči.len tie ovládače okien sú ako v renaulte thalia-teda na stredovom tuneli.a to sa mi nepáči.noa k bude nastavená dobrá cena,tak určite bude v úzkom výbere na mojom zozname možných nových vozov! :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2012 16:51
Peugeot
Zaujímavé a pekné auto. Dobrá cena, primeraný priestor v kabíne, akurátny kufor. Kombík zas až tak chýbať nebude, tým, že je to liftback, preskakuje všetku konkurenciu a stavia sa na jej čelo. :yes:
Rozbalit vlákno
11
24. 5. 2012 16:59
Re: Peugeot
mám pocit že peugeot čaká s cenou 301-tky na škodu rapid.to bude asi najväčšie prekvapenie. >:-[]
24. 5. 2012 17:10
Re: Peugeot
O dobrej cene nepochybujem. Podľa zvyku Peugeotu bude primeraná.
24. 5. 2012 17:13
Re: Peugeot
práve cena novej 208-čky zvyky peugeotu výrazne a negatívne naštrbila! 8-s
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:20
Re: Peugeot
Co čekáš od novinky, že bude zadarmo? I tak není nikterak drahá.
24. 5. 2012 17:31
Re: Peugeot
Taky si myslim a jeste musim dodat, ze 208 na me pusobi velice hodnotne, tak proc by se podbizela cenou..?
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:48
Re: Peugeot
Působí hodnotně a její výbava taky není nejmenší. Mimochodem, ona 206 a pak i 207 vždy při uvedení na trh byla jedna z nejdražších.
24. 5. 2012 19:43
Re: Peugeot
Taky nevidím důvod pro podbízivou cenu na začátku cyklu, to až tak za půl roku ;-)
24. 5. 2012 19:45
Re: Peugeot
Vieš, niektoré autá sa kupujú preto, že ich chceš, nie preto, že sú najlacnejšie. ;-)
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:20
Re: Peugeot
Podle všeho to má být sedan, ne liftback.
24. 5. 2012 19:43
Re: Peugeot
Áno, máš pravdu, v článku to spomenuli v súvislosti s Rapidom, omylom som to prisúdil aj Peugeotu. Díky za upozornenie. ;-)
24. 5. 2012 17:29
ALFRÉDE, NA JIPKU
S výjimkou předku vlastně designově tak trochu ospalé auto. V tomhle je nutno velmi ocenit práci škodováků - [odkaz] neb stvořit malého třídního boha, to dokáže opravdu dnes v Evropě snad jen Škoda.

Oceňme však peugeotovskou příď, která má výraz a svůj nezaměnitelný styl. Co je ovšem speciálně v našem kontextu milé, je to, že náš Rapid vypadá vedle třistajedničky jak auto z prémiového segmentu. A protože produkční verze Rapidu bude takřka totožná se studií, je už dnes jasné, kdo povede tento eurosubsegment.

My tedy můžeme být klidní a můžeme zůstat nad konkurenční věcí, třistajedničku bude ovšem na jipce těžce vydýchávat Alfréd...

No, padni komu padni - bravo 301...
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:48
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Tak trochu brzdi, frajere >:-[]

Produkční verze Rapidu rozhodně nebude vypadat úplně stejně, jako koncept, hlavně zezadu. Tam totiž vypadá Rapid dobře, resp. zajímavě jen pro jeden prvek - černou střechu. Tu v seriové podobě nenajdeš a proto bude vypadat velmi unyle.

Navíc v reálu ho nebudeš vidět na 18" kolech, ale pěkně na 15" a vzhledem k cenové hladině kam míří, tak 50% jich bude jezdit na plechových kolech. A taky proto, že Škodovka má dost nepříjemný zvyk mít lakovaná zrcátka a kliky až ve vyšších stupních výbav, tak si reálně tohle auto představ jako socedici. V tom případě nebude mít Rapid vůbec čím zaujmout.

301 naopak vedle něj hlavně zepředu vypadá jako jiný vesmír, podstatně lépe. Hlavně disproporce toho schodu na kapotě se u 301 nekoná.

Jediný bod, který zatím hraje v neprospěch 301 je interiér, tam vidím dle prvních fotek Rapida jeho drobnou nadvládu, ale to těžko teď říct, to až v reálu.
24. 5. 2012 17:53
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Mluvíš o tomto interiéru?
[odkaz]
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:56
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Jj. Vem to tak, že to sice není nikterak načančané, ale alespoň na mne to působí na fotkách bytelně. Možná se mnou nikdo nebude souhlasit, ale tak trochu Renaultovky bytelně.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 18:30
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
chtěl jsi říct tak trochu renaultovsky humpolácké (=hamatné, neopracované)? To vcelku souhlasím.
Přijde mi to trochu jako interiér pro lojzu z horní dolní, který to nemůže rozbít svýma lopatama. Což ale nevnímám nijak negativně.
Negativně na mě působí hlavně madla ve dveřích, která mi tak nějak silně připomínají výplně favoritů a felicií...
Avatar - Choochoo
24. 5. 2012 18:39
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Presne ted jsem koukal na ty madla a rikam si kde je vyhrabali na sklade >:D
Ac jsem s Ronaultem souhlasil v prispevku 17:48, tak ohledne interieru nemuzu. Interiar je u 301 mnohem povedenejsi, modernejsi. Rapid bude vypadat hodne levne a jestli k tomu pridaj horsi barvu plastu tak to bude tragedie. Uz v Toledu na autosalonu v top verzi to vypada hodne lacine, natoz zaklad, to bude asi pecka 8-s
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 19:49
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Mám krapet raději bytelnější vzhled, proto mi příjde Rapid docela dobrý.

Madla jsou OK, nevím, kde vidíš problém.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 20:28
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Jediný problém je v tom, že mi silně připomíná krásné interiéry z dob Favorita. Na ty krásné voňavé plasty se těžko zapomíná... >:-[]
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 20:37
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Můj Fanouš krásně voněl a to nemyslím ironicky. Kéž by každé nové auto takto uvnitř vonělo. ;-)

Tak mě tohle moc interiér Fanouše ale nepřipomíná, zpracování je někde jinde. Rozhodně to vypadá třeba lépe než šedomodrý materiál v i30 nebo Focusu, tomu odstínu nemůžu přijít na chuť.
25. 5. 2012 07:24
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Na fotkach je interier jakehosi testovaciho vzorku, v realu muzem cekat lepsi materialy, jine barevne kombinace...
Ta sedomodra je opravdu hruza :-)
24. 5. 2012 17:54
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
:-) Brzdím... Bude to tvrdej boj. Počkejme na reálnou konfrontaci a na plecháče č. 301... Trochu mě překvapuje že tento model utekl špionážním fotografům.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:58
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Tak pokud ho testovali někde v Turecku nebo Číně... ;-) Reálně není ani jedno auto pro mne, já jsem prostě evropsky odkojený kombíkář a "hatchbackář", ale hlavně příď je na 301 o moc povedenější. Je sice hodně konzervativní, ale on Peugeot z "fr. trojky" byl vždycky takový (prominou ti, kteří fandí mrtvým značkám jako Simca atd.)
24. 5. 2012 21:48
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
301 dobry, jenom ten tvar prednich svetel je takovy, no, zmateny.
24. 5. 2012 18:26
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
301 působí uvniř útulněji...ale to je věc názoru, doplnil bych hlavní zbraň rapidu a to je karoserie liftback ;-)
24. 5. 2012 18:48
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Tak to je zjevně věc názoru, mně interiér 301 nepřipadá vůbec útulný :-) zato ale pohlednější, modernější a daleko nápaditější než Rapid..
24. 5. 2012 19:13
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Oba znackove verzie Peugeot a Citroen sa testovali v Cine. A tam sa aj objavovali spionazne fotky. ;-) Tu je Citroen:
[odkaz]
[odkaz]
24. 5. 2012 20:19
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Marko, dovolim si oponovat, tie fotky co si sem dal, su akurat facelift povodnej C-Quatre (u nas sa predavala ako C4 Sedan). A spionazne fotky netreba, uz je znama finalna podoba, v Cine uz jazdia - neviem ci uz su aj v predaji.

Sestersky model od Peugeot 301 bude uplne ine auto.
24. 5. 2012 20:23
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
clanok o tom facelifte napr. tu, v cestine [odkaz]
24. 5. 2012 20:50
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Ano, samozrejme, mas pravdu. :*) Moja chyba. Ja som to len narychlo nalinkoval, a vobec som si neoveril ci je to to iste auto, ktoreho teaser som linkoval vyssie. A nie je.

Mam este v tych cinskych modeloch brajgel. Od zaciatku tohto roka si ich postupne katalogizujem, ale zatial som sa dopracoval iba k systemu v domacich cinskych znackach. Lokalizovane modely zapadnych znaciek som este nerobil. Povodne som si myslel, ze to necham na koniec, lebo toho bude menej...ale uz tusim, ze asi az zas o tolko menej toho nebude. >:D
24. 5. 2012 22:06
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Jedna zo vzácnych výnimiek, čo si bez problému prizná chybu alebo omyl. :yes:
24. 5. 2012 22:36
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Toto je este vcelku v pohode omyl, ale:
Minuly tyzden idem so svagrom v aute. Pred nami novy hnedy VW. Ja hovorim svagrovi: -"Ten novy Sharan je nejaky mensi, nez minula generacia." A on mi na to lakonicky: -"To je Touran. Mas to tam dole na dverach." :*) :*) :*) >:D Ja uz asi intenzivne starnem.... 8-s
24. 5. 2012 22:50
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Teraz v suvislosti s mojimi kiksami dava význam ten nadpis, ktory si dal svojmu prispevku, a tiahne sa celym vlaknom. Az sem. >:D
24. 5. 2012 22:58
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
kamarat robil v BMW a isli sme na taku akciu na prievidzske letisko, pytal som sa, ci sa mam pre neho zastavit autom, a on ze nie, ze pride pre mna, ze ma predvadzacku. tak pre mna prisiel BMW kombikom, isli sme 4 kamarati, tak som rovno spred domu nasadol dozadu a po par kilometroch mu vravim: no to neviem, pre koho tuto trojku vobec vyrabaju, ved sa tu vobec neda sediet, nemam kam dat nohy, male to je, ten tunel tu zavadzia, no riadna sardinka to je. Kamarat za volantom skoro havaroval - ved to je 5-ka, ty somar! uz som bol celu cestu radsej ticho :*)
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 23:00
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Nemusíš se stydět, krabice jako krabice >:-[] >:D ;-)
24. 5. 2012 23:51
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Predbehol si ma. :yes:
Avatar - woody-alien
24. 5. 2012 22:20
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Ten interiér bych opravdu nechal až na reál, bytelnost a jednoduchost nemusí být na škodu, ale sám dobře víš, jak to někdy Škodovka dokáže "vyšperkovat". Obzvlášť v nižších verzích, kde se dá předpokládat že bude i těžiště prodejů.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 23:00
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Máš recht, necháme to na reálné setkání :yes:
24. 5. 2012 17:48
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Pokud je možné si představit MissionL jako 99% obraz vrcholné verze Rapida a výše zobrazené fotky top verzí Peugeotu 301, tak to může nechat boleslavské ve velkém klidu. Kromě přední části je to opravdu ospalé.
V kategorii "již od" to bude asi stejně bídná plichta. ;-)
24. 5. 2012 19:45
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
No počkejme jak budou oba opravdu vypadat v "základu", pak teprve uvidíme a můžeme posoudit ;-) :yes:
25. 5. 2012 09:44
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
GTI, ty nikdy neprekrocis vlastni stin. 99 lidi ze sta vidi, ze tenhle Peugeot je pekny, jsem si jisty, ze sis toho taky vedom, ale nejaka tvoje pokroucena cast mozku to musi otocit a najit nejake zduvodneni, ze tomu tak neni, aby nahodou designove (pod)prumerny Rapid neostrouhal :-!
25. 5. 2012 13:53
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Tak veru, Rapidka je hotova premia, hovori o tom najma tento interier [odkaz] >:D
Toto je z MissionL, su tvarovo identicke [odkaz]
100x radsej Pazuta 301 [odkaz]

Skodovka bude musiet predavat halucinogenne huby, aby dosiahla dojem interieru toho Pazuta, ale vidim, ze tebe ich predali v predstihu >:D
Avatar - Ada je zase tady
28. 5. 2012 08:35
Re: ALFRÉDE, NA JIPKU
Jenze auto neprodava jen vzhled, ale take technika. A v tomto ohledu Skoda jasne vede pred jakymkoli francouzskym kramem. :-!
24. 5. 2012 17:38
Pekne
Tak akoze ked toto idete porovnavat so Skodou Rapid ...tak jednoznacne volim tento Peugeot .... napriek nizsej spolahlivosti francuzskych aut ... toto vyzera ovela ovela lepsie ako Rapid ....
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2012 17:48
Opuchlá kapota
Díky super regulaci další model s napuchlou kapotou...
Rozbalit vlákno
4
24. 5. 2012 22:07
Re: Opuchlá kapota
Zmier sa s tým, inak to asi nebude. Ale ani mne sa ten trend nepáči...
25. 5. 2012 09:48
Re: Opuchlá kapota
to neni trend, to je diktat EURO NCAP ... ochrana chodcu.
Avatar - PeterLuk
25. 5. 2012 13:41
Re: Opuchlá kapota
Buď rád. Je to kvôli EURO NCAP a Peugeoty niesú čo sa týka ochrany chodcov práve najlepšie... Pozri sa na Mazdu CX5, pekné auto, kapota je však hrozne napuchnutá...
Avatar - PeterLuk
25. 5. 2012 13:50
Re: Opuchlá kapota
Buď rád. Pozri na Mazdu CX-5... ;-)
Avatar - ZaklinacTristan
24. 5. 2012 17:55
Motory
Tie motory su ale nejake fakt slabe :/
Rozbalit vlákno
5
24. 5. 2012 23:53
Re: Motory
Ľudia, ktorí toto píšu, obvykle nezvládajú poriadne ani taký výkon...
Veľký výkon motora nerovná sa dobré auto...
25. 5. 2012 09:51
Re: Motory
Ja ti nvm, ale v nicem pod 100kW a s rozumnym kroutakem bych nejezdil, to radeji ozelim v aute lecjakou blbinku, ale ne moznost predjizdet.
Co ti rika pojem aktivni bezpecnost ?
25. 5. 2012 13:59
Re: Motory
Tak budes pasivny defenzivny jazdec. Kde je napisane, ze musis byt najrychlejsi v premavke?
25. 5. 2012 14:52
Re: Motory
tak ackoliv jezdim docela plynule a mirumilovne, tak minimalne jednou denne mam plyn na podlaze a podrazuju dva stupne. treba kdyz je prede mnou nejake jelito. cim driv se ho zbavim, tim lip. tahle strategie se mi dlouhodobe vyplaci.
25. 5. 2012 22:40
Re: Motory
od teba na ceste radšej preč
Avatar - strýček BOB
24. 5. 2012 18:07
Otázka času...
Tohle přeci nemůžou neprodávat v Evropě ;-\ Velmi povedené auto. Fotky prohlížím tam a zpět, příd je to nejlepší z vozu, interiér také v ničem nezaostává. O verzi kombi si 301 vyložené říká, potom to bude mít zaděláno na obrovský spěch.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - GM.rja
24. 5. 2012 18:45
Re: Otázka času...
Souhlasím, moc, moc hezký autíčko, francouzsky elegantní a šarmantní. Mám slabost na sedany a tento se fakt povedl :yes:
Avatar - 3_diamanty
24. 5. 2012 18:53
parada
:yes:

len nedavno som tu ospevoval 208 pri clanku o 5hviezdickach za crashtest a teraz pride takato sleha :yes: dokonala masina pre rodiny, chce to este kombik a bude na bestseller zarobene :yes:

predok fantazia :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 20:40
Re: parada
Jo za nižší cenu tu bude Lodgy, to bude mít rodina opravdu těžkou volbu ...
Pro západní a střední Evropany má Rapid náskok 3 Šemíků už jen tím, že se jedná o liftback... V Turecku, severní Africe apod. by samozřejmě Rapida rovnou prostříleli kalašnikovem, ale od toho má koncern Indickou verzi.
24. 5. 2012 19:47
Škoda těch motorů
Jinak by mohlo jít o zajímavý sedan konkurující novému Loganu (který má přijít někdy přelomem 2012/2013) nebo možná i Rapidu. Ale jediná nafta s 68kw? 8-s
Rozbalit vlákno
4
24. 5. 2012 19:55
Re: Škoda těch motorů
1.6 atmo +LPG, automat + klima a víc není třeba. A bude to spolehlivější a levnější na provoz než nafta.
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 20:39
Re: Škoda těch motorů
Těch 68 kW v HDI na takové auto bude stačit. Pravděpodobně to bude lehčí a určitě nižší než těžkopádná odcházející 207 SW a tam je tenhle motor naprosto postačující k jejímu určení. A tohle auto taky nebude žádný sprinter. Navíc dražší motorizace musí zůstat pro 308 a pak novou 308
24. 5. 2012 23:55
Re: Škoda těch motorů
Šiel som s takým motorom C4 a musím povedať, ideálna motorizácia. Svižný, tichý a spotreba okolo 5 litrov. Do voza ako je 301 úplne bezproblémovo, bezpochyby dobrá voľba.
Avatar - Ronault.
25. 5. 2012 00:04
Re: Škoda těch motorů
Touhle kombinací jsem jel taky. A byl jsem mile překvapený. Choval se kupodivu lépe než v naší 207 SW a to hlavně včetně řazení. V 207 na řazení hodně nadávám, ale v C4 mi přišlo v pohodě. Jo, není to Hondí cvakačka, ale není to taková hrůza, že by mi řazení vadilo.
Avatar - woody-alien
24. 5. 2012 21:57
Sbalit vlákno