Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volvo V40 startuje v ČR na částce 590.000 Kč

18 komentářů

Kvasoň
"Silná stránka Volva je dle mě výborný design a charizma." ... to si trefil dobře... když vezmu, že zbytek zvládnou aspoň průměrně, tak design a charizma je v dnešní době výhra... jsou lidi, kteří za to budou ochotni zaplatit... stejně tak jako jiní platí "nelogicky" vyšší částky u některých jiných značek...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
je zajímavé, že VOLVO přichází s nižší cenou za dieselový motor jak za benzín. Taky mi chybí kožený volant, tempomat, dvouzóna atd. za takovou cenu, ale co nechápu je příplatek 13800 za hlídání mrtvého úhlu, to je prostě ujeté. Dnes mě málem odrovnala zprava ženská ve Fabii na dálnici. Spíš by to měli dávat automaticky a v ceně a naopak vymyslet něco na hlídání proti takovýmto lidem, co si myslí, že připojovací pruh je dobré přejet co nejrychleji do průběžného bez dívání se do zrcátka >😒]
kuko
ano, první V40, zejména po F/L je velice povedená :yes:
memorex31
Auto pekné, ale 590Kč a nemám kožený volant, tempomat, palubný počítač (!!!) a iné drobnosti? Zlý vtip... hlavne, že tam mám airbag pre chodcov a city safety...
BroukJ
Kupce si najde. Spousta lidí trpí naivní představou, že švédská ocel je dobrá a ta ostatní je špatná. Z těch naivních někteří mají peníze a raději koupí předražené Volvo než něco jiného.

Silná stránka Volva je dle mě výborný design a charizma. Nic víc.
krultheking
velký ranec na subpremii... kupce si jistě najde, ale value for money nebude ten pravý důvod ke koupi
Avatar - Merrill
Merrill
pár fotek jsem dal do profilu, auto už je ale prodaný..
stormrider
Krásné auto, které se může stavět na vrchol třídy, kde bude zajímavou, avšak drahou alternativou. Cena 590 je sice snesitelná, ale při představě, že si v roce 2012 koupím auto nižší střední za 600 tis., které nebude mít kožený volant!!!, litá kola a automatickou klimatizaci si říkám, že si snad dělají srandu. Naštěstí předpokládám, že tyto ceny jsou jenom jakýsi návrh na vyjednávání.

P.S. Na stránkách Volva v technických údajích je u spotřeby paliva místo "mimo město" "dálnice" a u benzínové T3 je udávána spotřeba 4,6l. Pokud ta dálnice vede s kopce a max. rychlost bude 90, pak budiž >😁
RS
Myšlena samozřejmě poslední generace ... zapomněl jsem, že kombik měl číslo V50 😉

I stará V40 je pořád pohledná (z venku)
kuko
že se vám do toho pánové pletu, ale máme buď S40/V40 první generace (společná platforma s Mitsubishi Carisma), nebo pak S40/V50 druhé generace (společná platforma s Fordem Focus)
RS
S40 / V40 jsem vždy považoval za velmi kvalitní a pěkný vůz. Pěkný je pořád, ale zbytek už je horší.
Loni v létě jsem měl co do činění s bledě modrou S40 z roku 2008. Dveře nehodnotně zadrnčely, uvnitř byl nebývalé velký hluk od motoru (nafta) a odevšad se ozývali interiérové pazvuky. Dost mě to překvapilo a zklamalo.
Avatar - ericho33
ericho33
Po živom porovnaní s MBA a informáciou o cene Áčka (na úrovní Béčka), si myslím, že 590k je veľa a Áčko V40 "zválcuje"… Zaujímavá by bola cena 490k
Avatar - Merrill
Merrill
No vidíš, já měl s40 t5, nebyla firemní, ale moje, a za tři roky auto dostalo jenom výměnu oleje, filtrů, stěrače a jednu žárovku do zadního světla.. Velikost auta v pohodě, jezdil jsem převážně sám a bez hnoje. V autě ani po třech letech nic nevrzalo, motoricky bez chyby. Jediná nevýhoda auta byla spotřeba.. Příjemným překvapením byla cena, za kterou se auto ještě prodalo. Dobře udržovaný volvo, škodovkáři div se, si totiž drží i cenu.. A ještě jedna věc, bezpečnost. Narozdíl od OII má 40 5*, stačí se podívat například na dveře od octávky, jsou jako z bakelitu, uzoučký jako papír (ale to je problém asi všech VW do půl milionu), ve volvu to je masivní díl (údajně švédská ocel 😉 ). Nechci hanit škodovky, mají svá plus hlavně v praktičnosti, ale zpracování a materiály jsou nesrovnatelný. Jinak V40 přeju hodně prodejních úspěchů, i když cena je, jak u volva bývá již zvykem, hodně sebevědomá.. 😄
Avatar - dochtor
dochtor
... sú päťvalce. Vznikli znížením zdvihu dvaapollitra.
Opravte si tabuľku!
blowiik
Cena nasazená velmi rozumně, to si zaslouží palec :yes: Vé čtyřicítka je zvenku opravdu nádherné auto, bohužel jsem se stále nějak nesrovnal se ztvárněním palubní desky a obzvláště tou hitparádou místo budíků, ale jsou to stále jenom dojmy z propagačních fotografií, skutečné hodnocení si nechám až po "ohmatání" a svezení naživo 😄
Avatar - leone
leone
vzhledově to dělo je, to určitě, ale jinak ???,
ve firmě na střídačku starou = současnou V40 a OII combi, a to Volvo bylo za trest, kufr mělký, vešla se tam snad půlka co do OII,..., jediný plus - motor,...jo a ten plastový klíč do zapalování, to byla rarita, ale pokrok hold nezastavíš,

...startovat ano, ale tak na 390 !!!! :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jedine auto v triede, ktore sa moze bez hanby postavit do cesty novemu Acku :yes😒br />
bezpohlavne audi A3 moze superit tak akurat s ufonskym BMW1 😉ktore vyzera spredu jak vyplestena kengura navyse interier BMW je aky je....medak s volvom su dve triedy vyssie

Acko a V40 :yes: