Novinky
Bristol
0
vrať se na novinky.cz ke svým podobně barevným soudruhům...
Přejít do diskuze
ano toyota 4.2 je velmi dobrý motor, ale na svoji velikost a objem má velmi malý výkon a do běžného auta se nehodí. BMW a Mercedes zdaleka nedosahují nesmrtelnosti a spotřeby "rotaček" ...motory jakékoli s CR už vubec ne...
Kolik lidí zabíjí (a zabila) "demokracie"? Proč všichni vidí na Hitlerovi jen to špatné? Kdo zabíjel ty miliony? Hitler? Že smrtící plyn vyráběli francouzi a na zakázkách pro Reich bohatli atp. to už nevidíš. Vše způsobil Hitler... Jak ubohé :no:
Víš kolik lidí zabila Římská říše, prazáklad naší civilizace? Víš kolik lidí zabilo křesťanství? Víš že největším masovým vrahem možná byl Ježíš Kristus?
Víš kolik lidí zabila Římská říše, prazáklad naší civilizace? Víš kolik lidí zabilo křesťanství? Víš že největším masovým vrahem možná byl Ježíš Kristus?
Spíše jsi (skoro) špatně četl... 😉
P.S. To jako myslíš, že mají kolorovaného Armanda Peugeota nad pelestí? >😁
P.S. To jako myslíš, že mají kolorovaného Armanda Peugeota nad pelestí? >😁
kua, sak tie kyble, pardon, kubelwagen, vyrabaju stale >😁 ale inak gratulujem, maju dobre PR a stavaju na historii, kym si ludia nezvyknu ze kvalita vw je prec. potom pojdu dolu. skoda, ze si to pokazili...
Skoro to tak znělo 😄. Hele já nevím pro co horuješ, spousta autofandů má slabost pro svého tatíčka zakladatele 😉.
Jaké jsou to roky, ty další roky po letech třicátých a čtyřicátých? No přece roky padesáté, šedesáté. Opravdu tě napadlo Emele, že nahoře horuji za německo čtyřicátých let? To bych si fakt musel něco o tobě začít myslet 😄
Je zajímavé, že to, že Mussolini nechal vyvíjet FIAT Balillu jako italský "lidový vůz" za zcela obdobných podmínek, s poněkud slabším výsledkem tady nikoho nevzrušuje. Aha, to je FIAT, já jsem zapomněl.....
A ty frky o Tatře a Ledwinkovi jsou taky ukázkou, že záplava keců a skutečně znalosti a vědomí souvislostí jsou v nepřímé úměře. No, co se dá dělat....
A ty frky o Tatře a Ledwinkovi jsou taky ukázkou, že záplava keců a skutečně znalosti a vědomí souvislostí jsou v nepřímé úměře. No, co se dá dělat....
Ergonomií se moc neukájej, to je asi to poslední, co mají zmáknutý. Pokud si nesednu normálně a nemám v přirozené poloze řadicí páku (tedy loket-rameno kolmu dolu a zápěstí-loket vodorovně), tak je to posez na prd. Lovit páku někde dole u podlahy je pěknej opruz, nehledě na to, že je pak daleko od volantu. Právě auto dělá kombinace ergonomie-technika-estetika, ve všem je VW průměr. Možná právě proto je jedna z největších automobilek. Tak ještě třeba 50 let a naučí se to. Nebo možná za tisíc? Holt když Italové stavěli katedrály a paláce, tak Germáni ještě žili ve srubech. To se jen tak dohnat nedá.
Plačky nad tím, že se tu se stejným akcentem nepřipomíná založení hračkárny burago jsou zcela mimo realitu. Volkswagen požívá (i) zde takového významu, jaký má v současném světě aut.
V těžkých dobách třicátých let, a dokonce tragických dobách let čtyřicátých byl položen základní stavební kámen jedné z dnes nejlepších automobilek světa. Další roky, další desetiletí naštěstí ukázaly jak Německo tak Volkswagen jen v tom nejlepším světle. Dnešní Německo je příkladnou demokratickou zemí a Volkswagen příkladnou špičkovou automobilkou.
Co je potřebné v tomto historickém ohlédnutí zaznamenat. No především genialitu tvůrce Brouka, neboť v minulém století nebylo na světě doslova světovějšího vozu. Brouk si podmanil celou Zemi, jeho kvality byly natolik univerzální, že se stal poválečnou legendou jak v Americe, tak v Evropě. A že legenda žije dále, to potvrzuje Brouk současný.
Příchod dalšího modelu, totiž modelu GOLF jen potvrdil, že Volkswagen je výrobce, který udává směr. O vozidlech Volkswagen sní statisíce mladých kluků, pojmy jako POLO GTI, GOLF GTI, SCIROCCO jsou skloňovány i v oborné veřejnosti s pokorou a uznáním.
Koneckonců i zde velmi známá osoba klasického bazarového kovboje má v kvalitativním erbu jako vysněnou modlu nějaký ten produkt od Volkswagenu. A konečně, co VW umí, to zažíváme na "vlastní kůži", vždyť naše krásná Škoda, chlouba země, vzkvétá především proto, že je chráněncem Volkswagenu :yes😒br />
Však znáš ten slogan - Nějaké auto mít můžeš, Volkswagen však mít... musíš.
BRAVWO :yes: :-!
V těžkých dobách třicátých let, a dokonce tragických dobách let čtyřicátých byl položen základní stavební kámen jedné z dnes nejlepších automobilek světa. Další roky, další desetiletí naštěstí ukázaly jak Německo tak Volkswagen jen v tom nejlepším světle. Dnešní Německo je příkladnou demokratickou zemí a Volkswagen příkladnou špičkovou automobilkou.
Co je potřebné v tomto historickém ohlédnutí zaznamenat. No především genialitu tvůrce Brouka, neboť v minulém století nebylo na světě doslova světovějšího vozu. Brouk si podmanil celou Zemi, jeho kvality byly natolik univerzální, že se stal poválečnou legendou jak v Americe, tak v Evropě. A že legenda žije dále, to potvrzuje Brouk současný.
Příchod dalšího modelu, totiž modelu GOLF jen potvrdil, že Volkswagen je výrobce, který udává směr. O vozidlech Volkswagen sní statisíce mladých kluků, pojmy jako POLO GTI, GOLF GTI, SCIROCCO jsou skloňovány i v oborné veřejnosti s pokorou a uznáním.
Koneckonců i zde velmi známá osoba klasického bazarového kovboje má v kvalitativním erbu jako vysněnou modlu nějaký ten produkt od Volkswagenu. A konečně, co VW umí, to zažíváme na "vlastní kůži", vždyť naše krásná Škoda, chlouba země, vzkvétá především proto, že je chráněncem Volkswagenu :yes😒br />
Však znáš ten slogan - Nějaké auto mít můžeš, Volkswagen však mít... musíš.
BRAVWO :yes: :-!
Pleteš si automobilku VW přímo s Hitlerem, ještě za Hitlera se vyrobil naprosto směšný počet osobních vozů VW (pouhých 210! ks, viz článek). Všechno to, co udělalo z VW tak významnou dnešní automobilku se událo až po druhé světové válce, tedy po smrti Hitlera a pádu jeho režimu...
P.S. Tvé nepatřičné osobní invektivy (mimo kontext diskuse) nemíním vůbec komentovat.
P.S. Tvé nepatřičné osobní invektivy (mimo kontext diskuse) nemíním vůbec komentovat.
V době kdy přišly přímovstřikové koncernové R5 2,5 TDI a R4 1,9 TDI, na ně neměla konkurence adekvátní odpověď, CR (např. výborný 30d od BMW) přišly mnohem později. 😉
radsej sijacie stroje a neviem co este...ako byt zalozeny vrahom, ktory znicil a poznacil tolko zivotov!!! neviem, neviem, ci by si takto pisal, keby pod jeho rukou trpela tvoja rodina...
daj si do poriadku mysel...
co je horsie? keby bol tvoj otec krajcir, alebo masovy vrah?
:no:
daj si do poriadku mysel...
co je horsie? keby bol tvoj otec krajcir, alebo masovy vrah?
:no:
Jedna věc jsou diskuse, druhá věc je, kolik lidí si to video zobrazí. A jejich počet řádově překonává komunitu pravidelných diskutérů. Věřte mi, že z toho radost nemám, ale bez čtenosti tu práci dobře dělat nejde.
nebud smiešny, VW TDI najlepsi motor? haha
BMW z tej doby 3,0 diesel, Mercedes 2 diesel este o 10 rokov skor, Toyota 4,2 D 91-99 - to sú motory. Len pre to že je masovo (len u nás) rozšírené TDI musí byť najlepšie??? Najlepší benzín je potom 1,2 HTP nie?
BMW z tej doby 3,0 diesel, Mercedes 2 diesel este o 10 rokov skor, Toyota 4,2 D 91-99 - to sú motory. Len pre to že je masovo (len u nás) rozšírené TDI musí byť najlepšie??? Najlepší benzín je potom 1,2 HTP nie?
Vždyť by to bylo logické, aby psali jen o VW a Hyundai, když to jsou tak emoce vyvolávající značky (kdo by to při pohledu na ně řekl?). Pak se samozřejmě může auto.cz chlubit tím, že má větší návštěvnost než TG.com a podobně jen proto, že jste blbí (obecně lidi zde, nic osobního) a necháváte se několik let v kuse provokovat nějakými psychycky narušenými existencemi.
Politicky zřejmě ano, ovšem začínat např. s výrobou šících strojů, nebo jízdních kol (jako mnoho aktuálních automobilových značek) taky není kdovíjak "hrdý" počátek a jak jsem tu už několikrát psal, tak ani takové (dnes velmi slavné, prémiové) BMW nezačínalo s automobily (svým způsobem) o nic méně lidově, než VW, nebo Ford...
Způsob počátku (nejen) automobilové značky je relativně nicotný, ve srovnání s vývojem a aktuálním stavem.
Způsob počátku (nejen) automobilové značky je relativně nicotný, ve srovnání s vývojem a aktuálním stavem.
Tak nelze zpochybnit, že vznik VW rozhodně nepatří k tomu, na co by mohla být značka hrdá. Ale ten můj příspěvek spíš mířil na rohYpnola, aby to jeho nadšení zas nebylo tak velký 😉
Tuto hlubokou pravdu by si měl dát koncern jako své motto. Vymyslet něco podobného muselo dát určitě fušku... 8-s >😒]
Děkuju za názor rozumného člověka, která má reálné zkušenosti a nepapouškuje nesmysly přečtené na netu... :yes:
Tak snad píšeme zrovna pod článkem, kde je hned v úvodu vzpomínán VW, jako sen nacistického vůdce Adolfa Hitlera, tak jaké větší nacistické špičky by jsi chtěl v této souvislosti ještě zmínit? Takže v tomhle se aktuální VW nemá čím chlubit, stejně jako všichni Němci (a jejich spojenci) za 2. světovou válku? Myslíš, včetně těch současných, kteří ji ani nezažili???
Je snad např. značka piva Radegast odsouzení hodná jen proto, že vznikla v období ve kterém vznikla a za podpory tehdejšího režimu, nebo co třeba metro v Praze?
Je snad např. značka piva Radegast odsouzení hodná jen proto, že vznikla v období ve kterém vznikla a za podpory tehdejšího režimu, nebo co třeba metro v Praze?
ja by som bol urcite rad keby sa tu zverejnili aj ine prijal by som napr Porsche Bentley a dalsie zname premiove znacky ktore stali na zrode toho co dnes mozme obdivovat
Zrovna Hitler byl typický "kapitalista", asi i proto měl sen o chrlení statisíců automobilů určených pro !pracující národně-socialistického! Německa.... >😁
Roky si nevsimaj. Chcel som len povedat, ze aj ine automobilky by si zasluzili podobne clanky. Nielen H/K, VW napriklad
Opel som hladal a nenasiel :😉 Beriem spat. Co sa Peugeotu tyka, bral som odkaz z wikipedie. Dik za link na opel
no a ?? 125 rokov dozadu vznikol Mercedes a kde je dnes oproti Peugeotu alebo Oplu takze moc tie roky nevyberaj lebo tie znacky ktore si spomenul hlavne PSA koncern ma znacne problemy a Opel no mne sa ich dizajn paci ale necitim v nich ten pravy german engineering
pravda, dnes spolehlivost a odolnost trochu ustoupila, ale motory TDI přelomu tisíciletí jsou jedny z nejlepších motorů které kdy byly vyrobeny. Řekl bych že to značí, že asi kvalita výroby a konstrukce celkově byla na velmi vysoké úrovni. [odkaz]
Peugeot postavil první auto - parní tříkolku ve spolupráci se Serpolletem - v roce 1889, tedy před 123 lety, nikoli před 130. Článek o stopadesátém výročí Opelu jsem zveřejnil na auto.cz už začátkem letošního roku - [odkaz]
Milý chlapče,
nestraním ani jedné automobilce neb jsem již hodně aut a automobilek vystřídal, a to jak od novoty tak od lehce jetých a mé nájezdy se pohybují kolem 400 000 na auto. Ono obecně vzato kvalitní auta již byla vyrobena a dnes je u každé značky nějaký menší či větší problém. Další problém je, že většina Čechů kašle na servis, kašle na dodržování intervalů a nákup kvalitních dílů. Abys mohl objektivně srovnávat, tak bych ti doporučoval alespoň pět těch samých aut od novoty a pak můžeš něco psát. Ty jsi bohužel neměl od novoty ani jediné auto a jen tu tlumočíš kecy a zkušenosti pochycené v článcích a na diskusích, kde mimochodem samozřejmě píší jen ti, co se jim něco podělá a je fuk jestli to je VW, MB, BMW nebo nějaký korejec. Jinak měl jsem 5 aut od PSA a celkem to ušlo. Nyní máme 6 aut od VW a 4 Škodovky, deno denně v provozu a auta mají najeto od 150 do 320 tisíc. Co se týká servisu tak nejvážnější porucha byla vyfouklé těsnění pod hlavou a oprava vyvažovacích hřídelů, jinak až na pár A, B a C čidel vše ok. Takže za mě ty tebou řečený poruchový krabice :yes:
nestraním ani jedné automobilce neb jsem již hodně aut a automobilek vystřídal, a to jak od novoty tak od lehce jetých a mé nájezdy se pohybují kolem 400 000 na auto. Ono obecně vzato kvalitní auta již byla vyrobena a dnes je u každé značky nějaký menší či větší problém. Další problém je, že většina Čechů kašle na servis, kašle na dodržování intervalů a nákup kvalitních dílů. Abys mohl objektivně srovnávat, tak bych ti doporučoval alespoň pět těch samých aut od novoty a pak můžeš něco psát. Ty jsi bohužel neměl od novoty ani jediné auto a jen tu tlumočíš kecy a zkušenosti pochycené v článcích a na diskusích, kde mimochodem samozřejmě píší jen ti, co se jim něco podělá a je fuk jestli to je VW, MB, BMW nebo nějaký korejec. Jinak měl jsem 5 aut od PSA a celkem to ušlo. Nyní máme 6 aut od VW a 4 Škodovky, deno denně v provozu a auta mají najeto od 150 do 320 tisíc. Co se týká servisu tak nejvážnější porucha byla vyfouklé těsnění pod hlavou a oprava vyvažovacích hřídelů, jinak až na pár A, B a C čidel vše ok. Takže za mě ty tebou řečený poruchový krabice :yes:
sorry, ale s takymto pristupom nemozem suhlasit. To potom kludne mozte pisat clanky len o Kia / Hyundai / VW. Lebo vzdy sa najde niekto, kto spusti flame a pod clankom je 500 prispevkov. Na druhej strane, je to vasa stranka, my mame na vyber zostat, alebo hladat inde 😉
Nevšiml jsem si, že by někdo vyžadoval ty ubohá videa z youtube. Kolikrát jsme vás už žádali ať si je strčíte někam, a stále je sem cpete!
kdyby viděl, co mu udělali z jeho vysněného brouka a jaké následovníky, tak se vzdá ihned 8-s
Dvě mouchy jednou ranou. To by bylo stylové. >😒] :yes😒br />
A jinak...Máš naprostou pravdu. :yes:
A jinak...Máš naprostou pravdu. :yes:
Naše nabídka reaguje na vaši poptávku - to je jeden z hlavních faktorů při tvorbě obsahu Auto.cz
Keby si jazdil roky na frantikoch, tak ergonomia vw ti pride smiesna a absurdna.
Asi tolko k "zmaknutiu" ergonomie.
Je to sila zvyku a nie je dobra alebo zla u ziadnej aktualnej mainstreamovej automobilky.
Akurat sa to prilis a zbytocne zdoraznuje vo vyplodoch novinarov, zvanych testy.
Asi tolko k "zmaknutiu" ergonomie.
Je to sila zvyku a nie je dobra alebo zla u ziadnej aktualnej mainstreamovej automobilky.
Akurat sa to prilis a zbytocne zdoraznuje vo vyplodoch novinarov, zvanych testy.
Mas pravdu, ale chcelo by to daku vyvazenost. Podobne clanky o inych znackach (aspon tento rok co by mali dake vyrocie) si nepamatam. A co napriklad test Peugeot 208? Coraz viacej zacinam citat auto.sme . sk, kde sa z Rasta Chvalu stava vyborny motoristicky novinar. Taketo clanky by som proste uvital aj u inych znaciek ...
.... ukázkou, proč se o VW tady na webu hodně píše...
Být to o Oplu nebou Renaultu, nikdo na to nereaguje a článek je zbytečný....
Logo VW ale vždy naláká dostatečný počet jedinců, kteří to chtějí komentovat....
Takže se nedivte, můžete si za to sami....
Jinak VW k jubileu gratuluji, bej to o den dřív, mohli jsme to všichni spolu slavit spolu s atentátem na říšského protektora 😉
Být to o Oplu nebou Renaultu, nikdo na to nereaguje a článek je zbytečný....
Logo VW ale vždy naláká dostatečný počet jedinců, kteří to chtějí komentovat....
Takže se nedivte, můžete si za to sami....
Jinak VW k jubileu gratuluji, bej to o den dřív, mohli jsme to všichni spolu slavit spolu s atentátem na říšského protektora 😉
Ono se tak nějak zapomíná, za jakých podmínek VW vznikl. Že to byl "výmysl" nacistických š***k, se tak nějak zapomíná dodávat. V tomhle se nemá VW absolutně čím chlubit (nemluvě o tom, že koncept Brouka je až náramně podobný Tatře 97 od Hanse Ledwinky).
peudeot, opel, jsou podřadný značky. VW je někde jinde. Holt věk nemá na fci automobilky moc velký vliv. Dělají ji lidé od konstruktérů, technologů, ekonomu, PR.,atd a . také ergonomie je duležitá, řekni mi jaka automobilka ji má lépe zmáknutou. Tomhle všechno tvoří uspěch koncernu, kt. válcuje celý svět
:yes😒br />
aj tanky su dizajnovo krajsie a pritazlivejsie ako poruchove krabice od vw 😉
aj tanky su dizajnovo krajsie a pritazlivejsie ako poruchove krabice od vw 😉
a pozri sa kde su dnes a kde je vw 😉
vw je oproti pezotu doslova historicky gyc ----- pezot ked vyrabal auta tak vw ....ale ved s tymi kacerami to poznas 😉
vw je oproti pezotu doslova historicky gyc ----- pezot ked vyrabal auta tak vw ....ale ved s tymi kacerami to poznas 😉
ako ludove auto ale patri sa pogratulovat
😉
aj take volo je starsie 😉
vw je oproti pezotu oplu medaku fiatu alebo renaultu .....doslova novinka ,
😉
aj take volo je starsie 😉
vw je oproti pezotu oplu medaku fiatu alebo renaultu .....doslova novinka ,