Bezpečnost
Bristol
0
toyota echo...? to tu běžně po evropě nejezdi že..? 😄
Přejít do diskuze
to sou *,kdyt ten RAM ma zebrinovej ram,uz to je dost vyhoda.rozhodne bych chtel vedet kolik lidi umira v osobakach a kolik v * upech.nedavno sem vydel toyotu echo jak narazila v protismeru do nakladaku,zenskou z toho hodinu vystrihavaly hasici,to auto bylo na sracku,kdyby mela ten RAM,urcite by nemela tak zmasakrovany nohy jak mela,osobak nikdy >😁
No, právě od německých majitelů se nesou tyhle stížnosti, známý pracoval pro nějaký německý pivovar, který měl flotilu pětek a trojek a prý tam reklamace na automat byly velmi časté...
Jo, od modelového roku 2013 tam bude ZF, a výroba má začít někdy v srpnu letošního roku. Bude tam 8st. ZF a motory 3,6 V6 Pentastar a 5,7 V8 HEMI.
Podle mě kravina, vždy tu ZF používají německé uberwageny >😁 >😁
Podle mě kravina, vždy tu ZF používají německé uberwageny >😁 >😁
Ram má ZF? To čumím... Nicméně teď jsem slyšel nějakou zkazku o tom, že osmikvalty od ZF mají životnost tak 80 tisíc km... a pak se začínají hromadně kazit... slyšel to někdo ještě?
Horší by to bylo kdyby se jmenoval ROM...Honey? we need a new ROM. Are you crazy, how many slaves you need? >😁
Jen jsem tím chtěl říct, že SUV a nebo osobák - je to jedno. Každý má svoje plus a mínus. A to i v bezpečnosti.
Myslím, že moc nehod ve městech není smrtelných. Nejvíce budou mít na svědomí stromy a jiné pevné překážky (sloupy, zdi apod.) a pak taky kotoul díky vjetí do škarpy nebo ven ze zatáčky ve větší rychlosti. Tam má řidič osobáku větší šanci díky menší váze ... Takže mimo město. Okresky
RAM se prodává čím dál tím líp >😁
Má nejlepšípodovzek ve své třídě, úsporné motory a nově i osmistupnovou převodovku ZF.
A co má konkurence?
Převrátit se jde s jakýmkoliv pickupem >😁
Má nejlepšípodovzek ve své třídě, úsporné motory a nově i osmistupnovou převodovku ZF.
A co má konkurence?
Převrátit se jde s jakýmkoliv pickupem >😁
Kotouly jsem měl na mysli srážka do 70km/h. Takové nehody se většinou stávají ve městech.
Pořád lepší se nechat nabourat osobákem do boku RAMu, než osobákem do boku osobáka. Řidič sedí výšše, takže se mu toho moc nestane. A pokud je připoután, tak přežije i kotouly.
Myslím, že ...Suv je bezpečnější jen při nárazech od ostatních aut. Při nárazu SUV do nějaké pevné překážky nebo při přetočení na střechu dělá váha auta svoje. No a nárazy od aut schytáte v 90% v městských rychlostech. Toliko k bezpečnosti suv.
Odbyt RAM je spíše v tom, že doma na Facebooku nebo na Skypu sedí manželka a seká se jí PC, tak dostane radu o koupi RAM do PC, tak volá na starého: "Dear you have to go to buy a new RAM!" A on chudák jde a koupí RAM, pak se doma diví, že stará na něj řve: "Are you ***? You motherF...." >😁
Ak má auto vysoko ťažisko, tak nie je veľkým kandidátom na bezpečnosť ...
Ale stále pretrváva naivná predstava vodičov SUV-ečok, že bezpečnosť je o tom, že pri čelnej zrážke rozdrvia malé auto .....
Ale stále pretrváva naivná predstava vodičov SUV-ečok, že bezpečnosť je o tom, že pri čelnej zrážke rozdrvia malé auto .....