Myslím, že ...Suv je bezpečnější jen při nárazech od ostatních aut. Při nárazu SUV do nějaké pevné překážky nebo při přetočení na střechu dělá váha auta svoje. No a nárazy od aut schytáte v 90% v městských rychlostech. Toliko k bezpečnosti suv.
Pořád lepší se nechat nabourat osobákem do boku RAMu, než osobákem do boku osobáka. Řidič sedí výšše, takže se mu toho moc nestane. A pokud je připoután, tak přežije i kotouly.
Myslím, že moc nehod ve městech není smrtelných. Nejvíce budou mít na svědomí stromy a jiné pevné překážky (sloupy, zdi apod.) a pak taky kotoul díky vjetí do škarpy nebo ven ze zatáčky ve větší rychlosti. Tam má řidič osobáku větší šanci díky menší váze ... Takže mimo město. Okresky
Odbyt RAM je spíše v tom, že doma na Facebooku nebo na Skypu sedí manželka a seká se jí PC, tak dostane radu o koupi RAM do PC, tak volá na starého: "Dear you have to go to buy a new RAM!" A on chudák jde a koupí RAM, pak se doma diví, že stará na něj řve: "Are you idiot? You motherF...." >:D
Ram má ZF? To čumím... Nicméně teď jsem slyšel nějakou zkazku o tom, že osmikvalty od ZF mají životnost tak 80 tisíc km... a pak se začínají hromadně kazit... slyšel to někdo ještě?
No, právě od německých majitelů se nesou tyhle stížnosti, známý pracoval pro nějaký německý pivovar, který měl flotilu pětek a trojek a prý tam reklamace na automat byly velmi časté...
to sou *,kdyt ten RAM ma zebrinovej ram,uz to je dost vyhoda.rozhodne bych chtel vedet kolik lidi umira v osobakach a kolik v * upech.nedavno sem vydel toyotu echo jak narazila v protismeru do nakladaku,zenskou z toho hodinu vystrihavaly hasici,to auto bylo na sracku,kdyby mela ten RAM,urcite by nemela tak zmasakrovany nohy jak mela,osobak nikdy >:D