Fiat připravil pro svůj crossover Sedici lehký facelift, který se soustřeďuje výhradně na designové změny na přídi. Současně s tím ale přicházejí nové motory – benzinová 1,6 o výkonu 88 kW a nový turbodiesel 2,0 JTD o výkonu 99 kW.
Co to je za logiku, ze neusetris? Ja nekupuju auto abych usetril!!! I kdyz jsem otcovi k narozeninam koupil novou Mareu tak byla cca o 50 tis drazsi jak Octavka, ale svezeni, motor a prostor o necem jinym! A i po 10ti letech funguje OK a otec ji nechce vymenit! Samozrejmne s tim neohromi sousedy nebo tady nektere na foru, ale kvuli tomu se auto prece nekupuje! Ja tvrdim neustale, ze ten kdo je v zivote cim vetsi nula a niemand tak ma potrebu sve okoli veskrze sve auto presvedcovat jak je naprosto uzasny a uspesny clovek! Ja bych presne souhlasil s GTI a jeho formulaci "Jsem tim cim me auto!" Jenom bych to poupravil: "Presne podle auta poznas charakter cloveka!" ;-)
A ted si predstav, ze se najde takovej blbec jako ja a koupi sijich nekolik! :-) Ale muzu te ubezpecit, ze nelituju, lituju pouze vyhozenych 400klacku za Octavii to byl teda pruser!!! :'-( Takze takove hloupe reci od neznalku obvykle prechazim z usmevem! :-)
Opravdu nevím, kdo by si koupil novej Fiat nebo nějaký frantíky.
Jen nedávno tady byla statistika prodejů v Evropě a vážně, světe div se, přece jen tam nějaký statisíce prodaných Fiatů, Renaultů, Peugeotů a Citroenů byly.
Že ty po večerech čicháš k výfuku toho svýho TDi... >:D
toť slovo odborníka.buď konkrétnější.máš zřejmě na mysli udýchaný tdi pd >:-[] jinak přístrojovka v tomto voze je stejně kvalitní jako v např. OUTlendrovi-tuny a tuny tvrdýho plastu kam se podíváš... :-!
p.s.jinak italové a frantíci jsou jen levný(d&g,gucci,lv,cartier...) >:D
přesně tak, hoši :yes: Já si bohužel nedávno jednoho novýho Fiata koupil a co vám budu vykládat - ještě v autosalonu kompletní požár elektriky, za týden mi to zrezlo, co jsem tak zjišťoval tak až to budu prodávat, tak ještě kupujícímu budu muset vysolit tak 80.000 Kč, aby to ode mě vůbec odvezl atd. atd. Kdepak, příště už se nejdřív zajdu poradit sem na internet, než něco koupím :yes::yes:
Presne: kdo by si koupil novy Fiat - a jeste dodavam: a taky rendlik!
I kdyz je fakt, ze mne se sveho casu SX4 designove docela libil - pro zenu na cestu do prace (samozrejme pouze ve verzi 4x4) by to bylo docela pekne auto, ale protoze je tohle auticko strasne tvrde a navic v tom byl (a je stale :no: ) jen italsky motor, tak ji radeji uz koupim neco poradnejsiho.
Pamatuj jedno stare pravidlo: na koupi levneho italskeho a francouzskeho zbozi nikdy neusetris!
Presne. Chtelo by to srovnavaci test. Yeti ma vyhody: vic individualizace, DSG a pod. Problem je cena. Je to trochu jako souboj Ceed x Octavia. Octavia je celkove na trochu vyssi urovni, ale rozdil v cene to nevyvazi. U SX4/Sedici x Yeti mi to prijde podobne...
mě se taky po faceliftu libi víc i víc než sx4...tohle auto mě příjde jako konkurence pro jetyho,ne třeba tiguán,nebo crv.myslím,že škoda dělá z nového modelu jen bouři ve sklenici vody ;-)
To je to mozne... Tak je to primarne model Suzuki. Jsou ale trhy, kde se Sedici prodava lip. Mezi seterskymi modely je vzdycky trochu kanibalizmus, ale porad se to obema vyrobcum dozajista vyplati - Fiatu u kvuli domacimu trhu a Suzuki kvuli dieselu.
Ono spis zalezi na o ktery trh jde. Ve stredni evrpope se prodava spis SX4, V Italii, Svicarsku, Slovinsku, Francii a pod. vic Sedici. Nejde tam snadno dat ani 1,6JTDm, takze se domnivam, ze narvat am Tjet bude asi taky problem. Jinak by tam samozrejme sedel. Me osobne se Sedici po faceliftu libi vic. Cenikova cena prvni verze pujde stlacit dobre o 20 000 kc dolu. Jeden znamy ted kupoval do firmy 2 Sedici - pred faceliftem (1,6 4x2, zakladnivybava) kus za cenu 279 000 vc. DPH + gumove koberecky zdarma, tzn. sleva 30 000 oproti puvodnim cenikovym cenam - vychodilo to vyhodneji nez trebas Punto.
Tak si říkám, když Fiatu ve srovnání se Suzuki prodeje Sedici moc nejdou, proč tam nezkusí dát 1,4 Tjet. Podle mě by autu této kategorie takový motor velmi slušel. Ale já do toho mám stejně prdlajs co kecat.