podla vzhladu by som to skor nazval Škoda Superb Junior >:D este tomu chyba nejaky minimotorcek a "outdoorovy" interier v style lacneho potahu sedadiel, chybajucich krytov odkladacich priestorov, absencia viacerych elektronickych prvkov a tak >:D
Změna vzhledu s naprosto lowendovým názvel Outdoor :no: Kráčí ve šlépějích Fabie Scout. Na druhou stranu je dobře, že na rozdíl od Fabie nedali název Scout, který dokonale shazuje to, co těžce budovala Octavia.
Název odpovídá provedení, za to jednoznačně :yes: Jen se zase nabízí otázka, jestli opět nenarazil Superb na mantinel daný mateřským VW. Není pochyb, že by dokázali udělat plnohodnotného Scouta s vyšší světlou výškou, jinak odladěným podvozkem a kryty pod exponovanými částmi.
Takhle zůstává volba jasná - Passat Alltrack. Takže Superb v tomto porvedení je podle mě jen další, naprosto zbytečný model.
Zbytečný model to není určitě, jde totiž pouze o paket ke stávajícímu modelu Superbu Combi (na rozdíl od Octavie Scout) a jestli je tento paket opravdu zbytečný, ukážou až jeho prodeje... ;-)
Haldex je nedostatkové zboží a čekací lhůta na Octavii s pohonem všech kol tak dlouhá, že by ti ji stejně nestihli vyrobit před ukončením výroby současné generace.
Taky si myslím. Superb je těsně před FL, na jednom konkurenčním serveru už dokonce zveřejnili špionážní snímky nové podoby (za mě to Superbu sekne mnohem víc a nepochybuji o té podobě).
Pokud tedy Superb Scout, tak opdle mě jedině po FL. Ale jak píši výš, nevím, jestli by plnohodnotný Scout prošel v rámci koncernové filosofie.
Je to zbytečnost, nesmyslná a tak trochu hloupá. Několik rakušanů a švýcarů bude možná přemýšlet o takovéto verzi českého vozu... nevidím jakýkoliv smysl uvádět takovouto verzi Superbu na trh.
Re: Takovouhle zbytečnost sežerou jen některé trhy
Kdyby Škodovka nabízela jen to, co jí schválí většina zdejších diskutujících, tak brzo zkrachuje... i těch "několik" solventních rakušanů a švýcarů je pro ni nesrovnatelně důležitějších, než místní světa znalí diskutující. Každé takové rozšíření nabídky je logicky přínos jak pro zákazníky, tak následně i pro samotnou automobilku...
Opravdu nechápu tradiční plačky místních diskusních kovbojů nad něčím, do čeho absolutně nikdo nikoho nenutí (ani nepřímo), každý může takový paket ignorovat a koupit si verzi bez něj, stejně jako je tomu např. u slabších základních motorizací, nad kterými se tu také často podobně "fňuká"...
o tomle nápadu své: Je to blbost. Možná ještě přidat jednu nápravu a pak to má určitý náboj, ale tohle je hnus jako Fabka scout a další podobné úlety >:D Vlastně by to šlo, zpevnit uložení a nápravy, protože český silnice jsou po polských nejhorší :no:
Obecně nejvíc úlovků jsem zaznamenal u tady těchle škodováckých ,,scoutů,, . Aneb já mám scouta já nemusím na sněhu jet pomaleji :-) ... jednou jsem dokonce potkal zapadlého scouta na lesní cestě kde neměl co dělat a byl zapadaný asi 100m za odbočkou z hlavní. Pod kolama větvičky atd. Asi se tam hrabal dlouho a pak odešel hledat pomoc ... No nic stát v cestě se nevyplácí :-)
Automobil, který dle výbavy stojí hodně přes milion a je špičkovým modelem automobilky, pojmenovali "Outdoor"? Oni snad spadli z višně. Už chybí reklama, kde řidičem bude týden nemytý borec v kostkáčích s baťohem na zádech...
"Outdoor však nabízí pouze efektní šedé oplastování."
Evidentne novy sposob tvorby "terennych" automobilov >:D
Kazdopadne je to riadne ohyzdne, sedlak tuzing.
to oplastování bez laku se mi zdá jako praktická věc i například do města, protože exponovaný části jako nárazník nebo blatníky jsou z praxe fakt lepší bez laku. Jinak světlá výška se v Praze využije taky (člověk tolik nemusí přemýšlet o debilně vysokých obrubnících) . Superb v sedanu považuju za vrchol nevkusu, ale kombajn s tímhle "kitem" nevypadá špatně, i když za ty prachy by byl passat v kombíku asi zajímavější, jinak čtyřkolka je zbytečný luxus (teda když nebydlíte na horách).