Škoda Superb Combi Scout? Ne, Outdoor!
Superb ve verzi Scout mohl mít klidně i vyšší světlost, Outdoor však nabízí pouze efektní šedé oplastování. Najdeme jej na obou náraznících, lemech blatníků, bočních prazích, jsou z něj i lišty na dveřích. Kryty podvozkových skupin jsou pak z plastu lakovaného pro změnu stříbrnou barvou. Přední nárazník má oproti běžným verzím navíc větší nasávací otvor a kulaté mlhovky.
Superb Combi Outdoor koupíte jak ve variantě s pohonem předních, tak i pochopitelně všech kol. Jen ke GreenLine se z logických důvodů dodávat nebude. Volit ovšem můžete ze všech motorů, které jsou k dispozici: benzinových TSI 1,4/92 kW, 1,8/118 kW, 2,0/147 kW a nepřeplňovaného šestiválce 3,6 FSI/191 kW. Příznivci nafty si určitě vyberou z trojice common-railových TDI: 1,6/77 kW a dvoulitrů se 103 nebo 125 kW.
Žádný teréňák to tedy rozhodně není. Ve spojení s paketem pro špatné cesty a pohonem 4x4 by se ovšem dle slov automobilky měl blížit vlastnostmi mimo asfalt Octavii Scout. Musíme ovšem na druhou stranu přihlédnout k větším rozměrům a delšímu rozvoru Superbu.
Nic to nemění na faktu, že na naše rozbité okresky či polní cesty při výletech do přírody se Outdoor bude hodit bez problémů a podvozek a motor neutrpí tolik škod jako běžné varianty. A navíc: celek vypadá alespoň na prvních zveřejněných fotografiích velmi stylově. Paket lze již objednávat, cena dosud bohužel v oficiálních tiskových materiálech automobilky chybí.
Druhá generace Superbu se prodává čtyři roky. Jen za ten loňský si jich zákazníci koupili přes 100 tisíc, což je určitě úspěchem.