Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Géniové zatáček: Výstava soutěžních vozů skupiny B v továrním muzeu Audi

Ingolstadtská automobilka letos slaví, byť poněkud předčasně, 100 let od založení. K tomuto výročí připravila divize Audi Tradition specializovanou výstavu v továrním muzeu.
Zpět na článek
6. 8. 2009 09:25
6. 8. 2009 13:01
7. 8. 2009 14:14
6. 8. 2009 15:42
6. 8. 2009 16:19
7. 8. 2009 00:20
neregistrovaný "kosakkk"
7. 8. 2009 01:05
neregistrovaný "kosakkk"
Avatar - Mira328i
6. 8. 2009 08:17
...skupina B..
..kde sou ty zlatý časy svištění velkých turbodmychadel a výkonů až 600koní v autě pro rally :-( ...krasný auta..
teď je tu jen WRC-300PS :no: ..S2000-předohrabky :no: :no: ...
Rozbalit vlákno
4
6. 8. 2009 11:34
Re: ...skupina B..
Současná WRC mají snížený výkon jen díky restriktorům a jejich omezenému průměru. Jedna firma v Británii upravuje Imprezy WRX STI pro nějaký místní pohár a údajně z nich bez problémů dostane 800 koní... :o).
Avatar - Ricardo
6. 8. 2009 12:11
Re: ...skupina B..
Kdysi jsem četl, že WRC mají volnoběh kolem 2000 ot. a maximum výkonu je už od 3000 ot. až po omezovač. Ale je to škoda, kde jsou ty doby kdy auta měly brutální výkony...
Avatar - Special-line
6. 8. 2009 16:18
Re: ...skupina B..
S2000 je čtyřkolka.
7. 8. 2009 08:22
Re: ...skupina B..
jojo S2000 jsou čtyřkolky bez turba
Avatar - lordlord
6. 8. 2009 09:25
.
na carclassic.com jsou obcas na prodej auta ze sk. B i jejich homologacni zaklad
Rozbalit vlákno
0
6. 8. 2009 13:01
skupina Rakev
Tyhle přemotorovaný bestie, to byla šílenost. Když to člověk vidí, díví se, že do toho vůbec někdo sedl. Uskakující diváci několik metrů před nárazníkem, to už je jen "třešnička na dortu". Tou dobou mohli lejt adrenalin na trať v kýblech.
Rozbalit vlákno
3
6. 8. 2009 15:40
Re: skupina Rakev
No on problem je hlavne v tom, ze misto aby se poradatele naucili ten dav poradne ukocirovat a nepoustet je tam, kam chodit nemaj, tuhle skupinu zrusili. To je si myslim skoda...
7. 8. 2009 08:56
Re: skupina Rakev
A je to problém pořád, i kdyby tam jezdili na tříkolkách...
7. 8. 2009 14:14
Re: skupina Rakev
Pokud tam nebude metrová zeď s ostnatým drátem, lidi nikdy neukočíruješ, vždycky se najde blbec, který pomalu ale jistě strhne dav. To by musel stát pořadatel na každym metru trati, navíc pravomoci nějakého brigádníka v žluté vestě jsou víš kde ;-)
6. 8. 2009 15:42
group B
heeeeen... tsss.. heeeeen tss.. tss.. heeeeeeeeeeennnn tssss.. Achjo.. kde jsou ty casy :'( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bubucci
6. 8. 2009 16:19
Group B
Jooo to bylo to nejlepší z rally, jednou za čas si pustím nějaký závod Group B. Před řidiči klobouky dolů, chtělo to odvahu a um uřídit 500k monstrum .... a ten zvuk...nezapomenutelné :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 8. 2009 18:43
Čas silných strojů ...
Nic proti Audi, ale to krabiciozní Quattro se mi líbí víc než současná A5. A u Delty jen tiše pláču nad tím, co je jejím dnešním odkazem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - bubucci
6. 8. 2009 21:17
Re: Čas silných strojů ...
Souhlas, škoda, že Audi nezůstalo v rally a ani neprodukuje žádné ,,zatáčkomilní´´ auto ve stylu imprezy nebo lancera...
Někomu se může nová delta líbit, ale nemusely tomu u Lancie dávat jméno delta. To když někdo vysloví, tak si vybavím 300k potvoru a ne něco, co vypadá, že se mi v zatáčce překlopí 8-s
7. 8. 2009 08:58
Re: Čas silných strojů ...
Pokud by do nové S3 šel zadní diferák z nové S4, bylo by lépe. Bohužel......
( A myslím, že to ani není doučasná filozofie Audi )
Avatar - white label
7. 8. 2009 14:26
Re: Čas silných strojů ...
Co by tam byl platný, to je úplně jiná koncepce s haldexem...
(kdy se podle potřeby "bleskově přidá zadek"...)
V S4 je "třídeferákový" systém 2+1Torsen se zákl. nastavením poměru P:Z 40:60... ;-)
Ale to asi víš...
neregistrovaný "kosakkk"
7. 8. 2009 00:20
Čas silných strojů
Proc se nikdo nikde nezminil o citroenu bx 4TC ten taky jezdil groupB!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
7. 8. 2009 00:54
Re: Čas silných strojů
Ale ne tak úspěšně jako Xsara a C4 a "juniorské" Saxo a C2 ;-)
neregistrovaný "kosakkk"
7. 8. 2009 01:05
Re: Čas silných strojů
njn ale i tak...
7. 8. 2009 08:33
Re: Čas silných strojů
Myslel jsem si, že ho tam někam vecpu, ale nevešel se, článek je do news, takže jsem ho nechtěl psát extra dlouhý. Zmiňoval jsem se jen o autech, která jsou na výstavě plus o RS200. To bych mohl nakousnout i připravované projekty, které nikdy na soutěže nevyjely (Toyota MR2). BX4TC jel tuším třikrát. Článek o něm uveřejnil kdysi Vladi na svém blogu - [odkaz] Pak napsal ještě něco málo o Kadettu pro skupinu S - [odkaz] Prototypy skupiny S měla i Lancia (ECV1, ECV2), ale jak známo, té jsme se nedočkali...