Tak chtěl bych vidět člověka, který si do nejluxusnějšího kombíka na světě narve čtyřhrnek, protože je o sto levnější a žere o litr míň.
Jinak se mi to auto líbí od první chvíle.
Lidi si dneska narvou diesel do všeho. >:D Akorát tady to nejspíš bude něco většího.
Jinak mně se tedy moc nelíbí, jsem fanouškem designu starého CLS a po něm mi tohle přijde jako zklamání. Obrovské auto, na kterém člověk musí mít minimálně 20" kola, které vypadá jak ostatní Mercedesy, navíc s celkem překomplikovanými rysy, na můj vkus tam je moc hran.
Koukám, že svět (aut) se pomalu vrací do svého normálu. To nahoře je budoucí hvězdná ikona, která bude obšťastňovat jisté komunity. A jistým komunitám zase bude dávat impulsy k dokonalým garážovým... snům.
Historie je jasná - do kupíčka nevtěsnáš kulovnici, proto musela mít elita k dispozici něco dalšího, něco, co uveze nejen ten elitní společenský status, nýbrž právě i tu kulovnici. Do tehdejších karosářských verzí se ovšem koncentrovala veškerá nebetyčná a božská nepraktičnost (dvoje dveře) s praktičností zádě kombi. Ideální mix pro ideální... život.
Tak tedy berme na vědomí - CLS(B) - ikona současného a budoucího silničního stylu. Zbroják doufám máš?
CLS je skutečně pozoruhodným vozem :yes: první generace je už teď legendou kterou se snaží více či méně úspěšně kopírovat ostatní výrobci prémiových vozů...nejsem zastáncem karoserií kombi, ale CLS Shooting Brake bude zřejmě z toho lepšího soudku...za mě :yes:
dle měřítek aut pro běžného člověka... ;-)
navíc RR nikdy neplatil za vrchol techniky...to z něj udělalo až BMW...vždy to byla super luxusní avšak konzervativní a spíše technicky dost zastaralá auta...stejně jako jaguáry...před druhou světovou byla technická špice spíše italská auta jako lancia například...a potom němci mercedes a auto union...a samozřejmě USA
S MB souhlasím, nicméně psal si: "vrcholem toho co může automobilový průmysl nabídnout"... Pak by to ze zavedených značek musel být RR, Bugatti. případně Ferrari. U ostatních "běžných" značek pro ¨lidi" jsou odlišnosti, často hraničící s osobními preferencemi. V první polovině 50.let byl Jaguar technologicky plně konkurenceschopný.
s italy souhlasím stoprocentně...v jistých časových intervalech byli na špici technologického pokroku také francouzi...předválečnému strojírenství dominovalo USA, Německo a Itálie...Británie téměř po celou dobu konstruovala robustní, konzervativní a technicky ne zrovna moc pokroková auta...s tím Jaguárem...v jistých časových úsecích byl na vrcholu...to samé platí třeba i pro Aston Martin nebo Bristol...RR byl spíš vždy ultraluxusní a ultrarobustní než technicky pokročilý...a to platilo o britských strojích dlouhou dobu...dnes to zase platí o některých amerických vykopávkách...typu ford crown victoria...který se právě přestal vyrábět...v jistém směru technologicky předválečný stroj... ;-)
Ještě, že se mi to, coby českému obyčejnému prosťáčkovi, nemusí povinně líbit... :-) A tak nehýkám nadšením, je to zase typický současný Mercedes... tříčtvrteční auto.
To právě nevím... designově mi dneska většina aut přijde tříčtvrtečních. Zepředu a z předních šikmých dobré a zezadu působí nedodělaně. A nebo obráceně...
Akorát u Mercedesů to nějak víc bije do očí, tam ty zádě jsou fakt slabé. Snad jen u "áčka" se mi líbí.
tak to redakce nakonec přece jen otiskla...děkuju za článek :yes: od Mercedesu je skutečně milé že závěrečnou fázi si nechají pro nás...a ještě se nechají milostivě vyfotit... ;-):yes:
potkávám v Praze poměrně často, kupodivu většinou odpoledne v Ječné ulici. Několikrát jsem je už i fotil. Zvláštní, jak moc hodně se objevují na stejném místě v podobný čas.
já taky...toto CLS konrétně dvakrát: u Masarykova nádraží, to jsem ho však nestihl vyfotit a potom v ulici Politických vězňů...tam už jsem měl větší štěstí...