Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - dr.biker
Test
| 5. 6. 2012 11:02
Nechci zpochybňovat výzkum ČVUT, ale nenamontovali ten tramvajový čelník nějak moc vysoko na ten vagón? Zdá se mi, že je moc vysoko. Nevím jak v Praze, ale v Brně mají „šaliny“ čelník o mnoho níž a většina souprav má vepředu ten spojovací článek a nárazník, ta tyč hodně vyčnívá před soupravu. Srážka s takovouto šalinou je o mnoho horší. [odkaz]
[odkaz]
Test
| 5. 6. 2012 11:31
taky jsem si hned v duchu rekl ze to maj trapet mimo rozmerama, a docela mimo me prijde i vaha toho vagonu, 80 tun? v CR nejtezsi pouzivane Tramvajove soupravy se sotva priblizujou ke 40 tunam a plne nalozene mozna k 60 tunam, na CVUT jsem teda cekal ze to udelaj krapet preciznejc nes jen ze na narazniky vagonu namontujou nejaky kus cehosi, poslou to proti Subu a nasledne to nazvou stretem s tramvaji >:D do budoucna to ma vypovidajici hodnotu nula, staci se podivat na to jak vypadaji tramvaje jak ty stare, tak ty moderni nove, ani jedna z tramvaji co znam se tomuhle silenstvi nepodoba ani vzdalene >:D
Avatar - dr.biker
Test
| 5. 6. 2012 11:35
:yes:
Test
| 5. 6. 2012 13:51
:yes: presne to samé ma napadlo - hurá systém za pár korún, hlavne že sme rozmlátili jedno auto a môžeme hlásať do sveta, aký dôležitý test sme spravili...
Test
| 5. 6. 2012 20:37
Všechna auta rozmlácená na CT pana profesory Kovandy jsou zdarma poskytnuty od Škodovky. Jedná se o nulté série, které nikdy nebyly homologovány pro provoz. Jen stály několik let v "kopřivách".
Avatar - pellsi
Test
| 5. 6. 2012 12:35
Test úplně o ničem, akorát páni z ČVUT vyhodily peníze :-(
Test
| 5. 6. 2012 12:40
souhlas, cely mi to teda tramvaj moc nepřipomíná. Jednou jsem viděl co ten tramvajovej hák umí udělat a od té doby k nim mám respekt.
Test
| 7. 6. 2012 13:55
presne tak, stare tramvaje jsou jak laminatove skorapky na suprtvrdem podvozku a sprahlo je neco jako harpuna, co projede mistem pro posadku skrz naskrz. Tohle neni crashtest, tohle je ostuda. Studenti CVUT pod svym odbornym vedenim pripominaji bandu stredoskolaku nekde na skolnim vylete v ZOO, jestli tohle maji byt nasi technici, tak potes koste. Asi to skodovka zaplatila, aby to vypadalo, ze Superb je uplne bezva ve stretu s tramvaji :no: :no: :no:
Test
| 11. 7. 2012 15:55
a ted si vem, ze podobne chyby delaji vedci v dalsich testech, ze kterych pak vychazeji urednici pri narizovani nezmyslnych omezeni pro bezny zivot ... a ohaneji se jakym si vedeckym vyzkumem
Avatar - 1975ak
test šalin
| 5. 6. 2012 14:22
Navíc šalina by brzdila, nebylo vidět brzdící část pokusu.
test šalin
| 5. 6. 2012 14:49
Brzdil to klin na koleji. Je tam videt.
Bořiči mýtů...
| 5. 6. 2012 14:53
...maj u nás následovníky.

Co jako chtěli dokázat bez toho šťouchadla tam vpředu? :-O
Avatar - twistedTSD
Hmm
| 5. 6. 2012 15:40
Takový pěkný Superb to byl...
Avatar - Aspire
Hmm
| 5. 6. 2012 18:11
Škoda Superbu :-|
Hmm
| 6. 6. 2012 11:30
Nebojte, za par dni bude v ackach jako "nebourany, po prvnim majiteli".
Avatar - Pekelná Micinka
Pro všechny
| 5. 6. 2012 18:38
"To" čím se spojují jednotlivé vozy/soupravy, se jmenuje SPŘÁHLO!
Pro všechny
| 5. 6. 2012 19:36
Respekt za spřáhlo :yes: :yes: :yes:
Pro všechny
| 5. 6. 2012 19:57
Po slovensky to nevieš, prosím? :-)
Avatar - Pekelná Micinka
Pro všechny
| 6. 6. 2012 01:53
spriahlo :-)
Pro všechny
| 6. 6. 2012 11:29
Takže ne šťouchadlo?
Avatar - rohYpnol
Ostuda ČVUT
| 5. 6. 2012 20:07
resp. dokonalý reprezentant našeho vysokého školství. Pořídíme bazarový Superb za 170 (?) tis., nacpeme do něho doomies ještě se stranickým průkazem, necháme čouhat spoustu káblů. aby to vypadalo "vědecky", a pak na to pošlem vagónek se sněhovou radlicí rychlostí 80-leté báby o berlích, která právě dobíhá šalinu...
Suma sumárum, odhadem 1/4 M v háji, ale vykazujeme vědeckou činnost... Teď na tom budou docenti a slavní céescéčkáři a péhádéčkáři honit dalších 5 let kariéru...
Chápu, že tohle nikdy nebude mít úroveň profesionální ve stylu NCAP či bariérových zkoušek automobilek a smyslem je možná spíš naučit studenty navrhnout takový pokus a pak si jej vyhodnotit. Jenže tomu naprosto neodpovídá komentář. Stejně chápu rychlost stanovenou tak, aby doomies musely "přežít". Vždyť budou muset na další šichtu. Jenže volba Superbu? Vždyť na tohle jim stačila kdejaká Octavia s certifikátem z absolutního A (rozumněj AAA). O výši nárazové zóny už tu řeč běžela, naprosto nepochopitelná. Stejně tak způsob. Neznám město, kde by byla jakákoliv kolejová vozidla vybavena takovýmto pluhem. Vždy trčí SPŘÁHLO nebo náraznky (? železničáři mě asi ukamenují...). Navíc často dojde k částečnému "podjetí", takže následuje bohužel k mnohem brutálnější poruše konstrukce vozidla.
Takže za mě jsem rád, že vysvědčení bezpečnosti vozidlům vystavuje EuroNCAP, protože kdyby to byla ČVUT, tak je vzorem bezpečnosti doposud Škoda 120 LSE Super Estelle >:-[]
Ostuda ČVUT
| 5. 6. 2012 20:36
Než začnu na něco reagovat a hlásat do světa svou pravdu, bylo lepší si nejdříve zjistit více informací. Pan profesor Kovanda mě učil ve 4. ročníku na FD ČVUT a několika jeho crashtestů jsem se i zúčastnil.

Za prvé bych rád upozornil, že všechny automobily, které byly při CT zničeny byly zdarma poskytnuty fakultě přímo Škodovkou. Jedná se o tzv. nulté série aut, která nikdy nesměla vyjet na silnice. Automobily nikdy nedostaly ani RZ.

A za druhé bych rád připomněl, že pan profesor úzce spolupracuje s NCAP a mnoho jeho CT přispělo k vývoji nových automobilů.

Každopádně mohu s klidným svědomím prohlásit, že hodiny pana Kovandy byly jedny z nejzajímavějších na fakultě a bylo znát, že je v dané problematice profesionál, což se o valné části zbytku kantorů nedalo říci ani náhodou. Ostatně se může přesvědčit každý - jeho přednášky jsou volně přístupné.
Avatar - Papír1
Ostuda ČVUT
| 6. 6. 2012 11:57
Pokud to vezmu procentuleně tak po Praze vezdí 80% starých tramvají spřáhlem [odkaz]
[odkaz]

A to než se tramvaj dotkne střechy auta, tak to beranidlo ve předu je v prostředku auta. [odkaz]

Další tramvaje jsou bez spřáhla:
[odkaz]
[odkaz]

Ale i tak jde náraz do spodní poloviny auta.

Taže test není auto vs. tramvaj, ale o tom jaké přetížení nastane při bočním nárazu do auta. Jako např, kamiónem atd. + jako výborné cvičení pro studenty. Mít profesora který je schopen dát dohromady toto cvičení je přece super.
Avatar - Pekelná Micinka
Ostuda ČVUT
| 6. 6. 2012 16:46
14T má skládací spřáhlo, 15T nevím, ale myslím, že to bude stejné ;-) [odkaz]
Ostuda ČVUT
| 7. 6. 2012 13:59
Mozna pan Kovanda je dobry profesor, ale v tom pripade absolutne neumi svou praci prodat. Pokud tohle mel by simulacni test nove zamyslene radlice na tramvaje, tak :no: , protoze to bylo medialne uplne hloupe podano. Pokud to mela byt simulace narazu tramvaje s autem, tak na pocet :no: :no: :no: :no: :no: by mi nestacilo ani 100 radku. Blamaz a ostuda.
Avatar - peV
Pedál navíc
| 5. 6. 2012 20:55
Ví někdo, proč má ten Superb na straně spolujezdce jeden pedál ? (k čemu slouží ty tři u řidiče vím ;-) )
[odkaz]
Pedál navíc
| 5. 6. 2012 23:51
To je extra plyn, kdyby ridila manzelka.
...
| 5. 6. 2012 20:56
Auto po srážce s tramvají vypadá takhle, řidič dostane spřáhlem do hrudníku, ne do čela. Toliko k testu a k jeho využitelnosti v praxi.

[odkaz]

PS: na co je ten pedál u spolujezdce? To byla autoškola?
:yes:
| 6. 6. 2012 12:44
Dost rozdielne vyzerajuce auto po nehode >:D

J.
:yes:
| 7. 6. 2012 14:07
protoze tohle neni nejaky hloupy simulacni crashtest podle silenych nocnich vizi nejakeho profesora CVUT, ale denni realita. A to kdyby ta tramvaj treba jeste vykolejila a zabrzdila to o nakladak nebo nejaky barak, to by teprv byl paradni realny crashtest. To by toho ridice uz asi ani nemuseli vystrihavat ven. Protoze by jim vytekl na chodnik sam. :-!
Avatar - Radkos
haha
| 11. 6. 2012 14:14
kua to byla ale slupka! :DD

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku