Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
0
Verze Quadrifoglio patřily vždy u Alfy k těm nejvýkonnějším a nejlépe vybaveným (když pominu GTA), ale tady koukám na výběr tři motory a nejvyšší výkon 125kW ??? 8-s co se stalo s přeplňovanou 1750 TBi ?
Makovnik
0
Nic sa nestalo. Toto nie je QV s 235k 1.75T motorom, ale Sportiva so slabsimi motormi.
info@competizione.cz
0
Nicméně výroba motoru 1750 TBi by v té současné podobě skutečně měla být brzy zastavena a nahrazena novým motorem stejného označení z nové továrny. Bude se jednat o evoluční verzi, osazenou jiným turbodmychadlem a s drobnými změnami.
Katikakus
0
Jenom ses nechal zmast ponekud zavadejicim titulkem clanku. Tohle neni QV...
sendador
V Italii konecne v kvetnu Giulietta prekonala Golf. Uvidime, jak se to bude vyvijet dal.
autista
je plně dostačující motor a zábavný a úsporný dohromady. Jen se mi nelíbí, že jsou tak rozdílné brzdné dráhy aut. Na dálnici je to o hubu, dodržujete si odstup a * za vámi si myslí, že to ubrzdí, ale když máte kratší brzdnou dráhu, dupnete na brzdu, tak jeho reakce + brzdná dráha se rovná váš kufr. a to neříkám jen proto, že jsem to zažil, ale proto, že lepičů je hodně 8-s
tak já radši 125kW, T-jet jsem byl projet, určitě ten motor na to auto stačí a je s ním radost jet, ale přeci jen, do nové Alfy chci něco silnějšího 😉
"Problém" je v tom, že Vy máte u Giuletty vepředu čtyřpístková Bremba s kotouči 305 mm (GTA 330 mm), zatímco "zbytek světa je osazován plovoucími jednopístky na kotoučích kolem 250-290 mm.
Holt se s tou mizérií italských aut budete muset nějak sžít a víc si hlídat záda.
Holt se s tou mizérií italských aut budete muset nějak sžít a víc si hlídat záda.