Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta Sportiva: Quadrifoglio Verde junior pro Itálii

Nová verze Giulietty pro italský trh je dostupná se třemi motory – jedním zážehovým a dvěma vznětovými.
Zpět na článek
6. 6. 2012 10:26
6. 6. 2012 10:32
10. 7. 2012 16:29
6. 6. 2012 10:59
10. 7. 2012 16:33
Avatar - del42sa
6. 6. 2012 10:26
výkon
Verze Quadrifoglio patřily vždy u Alfy k těm nejvýkonnějším a nejlépe vybaveným (když pominu GTA), ale tady koukám na výběr tři motory a nejvyšší výkon 125kW ??? 8-s co se stalo s přeplňovanou 1750 TBi ?
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2012 10:32
Re: výkon
Nic sa nestalo. Toto nie je QV s 235k 1.75T motorom, ale Sportiva so slabsimi motormi.
Avatar -
10. 7. 2012 16:29
Re: výkon
Nicméně výroba motoru 1750 TBi by v té současné podobě skutečně měla být brzy zastavena a nahrazena novým motorem stejného označení z nové továrny. Bude se jednat o evoluční verzi, osazenou jiným turbodmychadlem a s drobnými změnami.
Avatar - Katikakus
6. 6. 2012 10:59
Re: výkon
Jenom ses nechal zmast ponekud zavadejicim titulkem clanku. Tohle neni QV...
Avatar - sendador
6. 6. 2012 12:07
prodej v kvetnu
V Italii konecne v kvetnu Giulietta prekonala Golf. Uvidime, jak se to bude vyvijet dal.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - switch.man
8. 6. 2012 16:39
Re: prodej v kvetnu
:yes: :-) a vzhuru na zbytek sveta .)
Avatar - autista
6. 6. 2012 17:12
1,4 T-jet 88kW
je plně dostačující motor a zábavný a úsporný dohromady. Jen se mi nelíbí, že jsou tak rozdílné brzdné dráhy aut. Na dálnici je to o hubu, dodržujete si odstup a * za vámi si myslí, že to ubrzdí, ale když máte kratší brzdnou dráhu, dupnete na brzdu, tak jeho reakce + brzdná dráha se rovná váš kufr. a to neříkám jen proto, že jsem to zažil, ale proto, že lepičů je hodně 8-s
Rozbalit vlákno
4
6. 6. 2012 18:37
Re: 1,4 T-jet 88kW
tak já radši 125kW, T-jet jsem byl projet, určitě ten motor na to auto stačí a je s ním radost jet, ale přeci jen, do nové Alfy chci něco silnějšího ;-)
Avatar - autista
6. 6. 2012 18:48
Re: 1,4 T-jet 88kW
no to samozřejmě je lepší volba ;-)
Avatar -
10. 7. 2012 16:33
Re: 1,4 T-jet 88kW
"Problém" je v tom, že Vy máte u Giuletty vepředu čtyřpístková Bremba s kotouči 305 mm (GTA 330 mm), zatímco "zbytek světa je osazován plovoucími jednopístky na kotoučích kolem 250-290 mm.
Holt se s tou mizérií italských aut budete muset nějak sžít a víc si hlídat záda.
Avatar - autista
10. 7. 2012 16:39
Re: 1,4 T-jet 88kW
mám Bravo, ale Bremba možná někdy na auto dám :-)
6. 6. 2012 18:34
Nádherné auto
do tří měsíců doufám bude parkovat u nás před baráčkem :-)
Rozbalit vlákno
0