XF povazujem za najkrajsie auto vyssej strednej triedy to som uz pisal nie raz , no a tento mensi jaguarik bude najkrajsim autom strednej triedy uz teraz to mozeme povedat lebo jaguar vie robit skvele auta :yes: a jaguaru som fandil vzdy a vzdy aj budem :yes:
medak je mozno technicky dokonalejsi alebo preciznejsi co do detailov ale jaguar je skutocny kral charizmy a dizajnu :yes: a to sa u mna tiez pocita :yes:
Snad se budou držet svýho kopyta a na rozdíl od módního Evoque nedají přemrštěnou cenu (RR jí obhájí, Jag ne). Co Jagu chybí je více technických fičur a asistenčních systémů, stejně jako např. zavírání kufru tlačítkem, nebo místy nevyrovnaná kvaliota použitých materiálů.
To ano, nezapomeň na ještě nedávné problémy s kvalitou a nespolehlivostí. V tom je problém. Ačkoliv výrobce tvrdí, že se nejedná o nástupce X-Type právě proto, aby nebyl spojován s problémy, opak je pravdou.
Tedy nasadit jakoukoliv cenu nad 800-900kkč bude troufalost.
Bude to kousek pod D3, image značky na D3 stačí, obecně, ale je tu jak pachuť nedávné historie x-typu, tak i to co píšeš, tedy stále určité detaily, kterými na modely D3 v daných třídách Jaguar ztrácí. ;-)
Akorát že Jaguar vždy stál stranou D3, takže sronávat s D3 to vůbec nejde. Jaguar je třída pro sebe. Jaguar stál vždy trošku dál a tak trošku opovrhlivě mrkal na konkurenci, co si jako někdo doluje srovnávat plebejskou plečku manažera s károu aristokrata :o))
Mluvíme tu o návratu Jagu zpět do střední po mírně nedůstojné epizodě s x-typem. Na tom autě nebylo aristokratického lautr nic, nový model to bude mít, a to právě v záležitosti image, o to těžší. A o tom je tu řeč. Že ty se tradičně neorientuješ, mě nepřekvapuje, ten blábol ani nebudu komentovat. ;-)
Já něměl na mysli převlečený Mondeo s trapným dieslem. To s tím mrkáním bylo samozřejmě na XJ, to zdálky mraklo na eletronikou prošpikované konkurenty z D3, s kterými přijel ředitel podniku a hezky se pošklebovalo.....
Pro někoho ale byla generace 350-358 příliš konzervativní, ale kdo to uměl ocenit.... Zejména XJR a Super V8, že.
Vona konkurence měla sice o 50 Hp navíc, no jo ale když kára váží o 250 kg víc, je ti těch 50 HP akorát tak k víš čemu....
A podobný to bylo se spotřebou...
Má pravdu, je to původně BMW. Je to upravená fotka ve photoshopu - je dokreslen celý předek. Nečekal jsem, že se na auto.cz dočkám takových bulvárních fotek...
Ono se toho na sedanu moc dělat nedá. Jag používá dlouhodobě u sedanů buďto třetí boční okénko, nebo negativní zalomení toho druhého. Proto přirovnávání je trochu mimo.
To, z čeho ve photoshopu obrázek udělali je fuk, protože to je jakási nerealistická představa.
boční protažení předních svítilen a prolis na boku mi připomíná předchozí generaci trojkové řady. Můj subjektivní dojem. Smí se tu psát subjektivní dojmy? Nebo je na těchto stránkách povolenej jen flamewar VW vs. Korea?
To by mohlo být pro Jag výhodou, že i ostatní prémiové značky se také "nestydí" uvádět na trh levnější modely. Pak by nemusel působit jako takový "exot".
Myslím, že v dnešní době stylovek je škoda, že nepřipravili nějaký model a la R-D6. Nevím proč, ale s nějakými obměnami mi jeho design přijde aktuální víc než v době představení konceptu.
Jj, psal jsem to pod dojmem co mi uvízl v hlavě, pak jsem si ho znovu prohlédl... ano, moc kulatý. Tak řekněme, něco v tom duchu, ale důsledně aktualizované. Asi jsem si dal v hlavě několik aut dohromady. třeba zadní světla by ale mohly mít podobné řešení jako u připravovaného F-Type. Ale stylový hatch postavený na technice z připravovaných malých modelů bych si nyní již představit dokázal (narozdíl od roku 2003). ;-)
S tou nekvalitou se to uz take zlepsilo. Xf zacal zvedat latku a Xj ji tlaci vys a vys. Mam najeto,,nalitano“ 5o tis a v pohode. Jen zadni kotouce -hulvatska jizda a esp.
Myslim,ze ve stredni tride mu to se slusnym motorem 3,o T. bude moc sluset.
Mam z toho radost. :-!
Jezdim s Xf.Je i na MAcz.
Ale nejsem zadny spisovatel.
Na to tu jsou jini.
To pekelna micinka : tvuj predchozi pouzivany obrazek byl hezci :-)
Tak nejak se na nej lepe koukalo >:D
Jaguar je mi nejsympatičtější značkou současnosti. Zatím co Lancia přelepuje znaky na americkejch popelnicích a SAAB už zkrachoval úplně, Jaguar zůstává jedním z posledních zástupců tradičních značek, které se drží stále na špici a jdou s dobou. :yes: Nechtěl by Ratan Tata vystřídat fantozziho ve vedení Fiatu? >:-[]
To co je na obrázku dobře zapadá do současného pojetí větších Jagů, ale otázka je zda to je dobře nebo špatně. U propadáku X-type byla stejná snaha připodobnit design velkým modelům a to bylo právě to co způsobilo krach modelu, protože zákazníci velkých Jagů malého Jaga ignorovali a noví zákazníci, kteří by se dali nachytat zase nebrali design velkých Jagů ve zmenšené podobě. Malé SUV Evogue má úspěch protože se dokázalo totálně odvázat a zcela odpoutat od "klasiky", zmenšenina RR by evidentně nezafungovala.
X-Type propadl hlavně kvůli konzervativnímu pojetí a nepřijetí klientů. Problém byl vnější i vnitřní vzhled, už v době představení zastaralý a technika Mondea.
Svěží styl aktuálních řad by neměl být takovým problémem.
S Evoque souhlas. Jsem zvědav jak dopadne aplikace "evokovských" prvků na tradiční RR.
Jo souhlas byla to jeste tenkrat od fordu troufalost obleci mondeo do saticek od jaga a chtit za nej klidne 1,2 mega.V takovem kousku jsem sedel a tu hodnotu to opravdu nemelo.to byl jeden pruser a druhy nespolehlivos s-typu. Ja sam za sebe muzu rici, ze od Xf pres Xj po faceliftovane Xk jde kvalita a spolehlivost nahoru. Jen tak dale.