Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XS: Kompaktní sedan dostane techniku sportovního F-Type

Nabídka sedanů střední třídy s pohonem zadních kol se během dvou až tří let rozroste o nový model Jaguar.
Zpět na článek
6. 6. 2012 09:43
6. 6. 2012 10:26
6. 6. 2012 10:46
6. 6. 2012 11:06
6. 6. 2012 11:09
6. 6. 2012 12:42
6. 6. 2012 13:17
6. 6. 2012 13:46
6. 6. 2012 14:26
6. 6. 2012 15:13
6. 6. 2012 15:57
7. 6. 2012 09:57
6. 6. 2012 17:50
7. 6. 2012 05:00
6. 6. 2012 10:33
6. 6. 2012 12:03
6. 6. 2012 12:08
6. 6. 2012 14:21
6. 6. 2012 18:44
6. 6. 2012 19:57
7. 6. 2012 14:23
7. 6. 2012 17:10
7. 6. 2012 07:09
7. 6. 2012 07:35
7. 6. 2012 09:53
Avatar - Barrichello
6. 6. 2012 09:43
Super
jaguar umí a tohle vypadá hodně zajímavě
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2012 10:26
Re: Super
presne tak :yes:

XF povazujem za najkrajsie auto vyssej strednej triedy to som uz pisal nie raz , no a tento mensi jaguarik bude najkrajsim autom strednej triedy uz teraz to mozeme povedat lebo jaguar vie robit skvele auta :yes: a jaguaru som fandil vzdy a vzdy aj budem :yes:

medak je mozno technicky dokonalejsi alebo preciznejsi co do detailov ale jaguar je skutocny kral charizmy a dizajnu :yes: a to sa u mna tiez pocita :yes:
6. 6. 2012 10:46
Re: Super
Snad se budou držet svýho kopyta a na rozdíl od módního Evoque nedají přemrštěnou cenu (RR jí obhájí, Jag ne). Co Jagu chybí je více technických fičur a asistenčních systémů, stejně jako např. zavírání kufru tlačítkem, nebo místy nevyrovnaná kvaliota použitých materiálů.
Avatar - cerrbion
6. 6. 2012 11:06
Re: Super
nevím proč by Jaguar neobhájil cenu, vždy to byla a je exklusivní značka, stejně jako RR.
6. 6. 2012 11:09
Re: Super
To ano, nezapomeň na ještě nedávné problémy s kvalitou a nespolehlivostí. V tom je problém. Ačkoliv výrobce tvrdí, že se nejedná o nástupce X-Type právě proto, aby nebyl spojován s problémy, opak je pravdou.
Tedy nasadit jakoukoliv cenu nad 800-900kkč bude troufalost.
Avatar - Dinar
6. 6. 2012 12:42
Re: Super
Bude to kousek pod D3, image značky na D3 stačí, obecně, ale je tu jak pachuť nedávné historie x-typu, tak i to co píšeš, tedy stále určité detaily, kterými na modely D3 v daných třídách Jaguar ztrácí. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2012 13:14
Re: Super
Zda bude nový model ztrácet v detailech nemůžeš vědět. Nebo..? ;-)
6. 6. 2012 13:17
Re: Super
To ne, spíš beru aktuální situaci. Jde o to, zda bude dotahovat nebo držet krok. každopádně už by měl být s pohonem všech kol nebo tradičně na zadek.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2012 13:34
Re: Super
4kolka by měla být samozřejmostí, vstupovat na trh bez ní je skoro sebevražda
Avatar - Barrichello
6. 6. 2012 14:26
Re: Super
Akorát že Jaguar vždy stál stranou D3, takže sronávat s D3 to vůbec nejde. Jaguar je třída pro sebe. Jaguar stál vždy trošku dál a tak trošku opovrhlivě mrkal na konkurenci, co si jako někdo doluje srovnávat plebejskou plečku manažera s károu aristokrata :o))

Tohle je Jaguar.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2012 14:51
Re: Super
Až se promr"k"al téměř ke krachu. Ano, Jaguar měl jen jednu možnost, sestoupit o schůdek níže, protože jít nahoru postrádalo jakýkoliv smysl.
6. 6. 2012 15:13
Re: Super
No, tomu opovržlivýmu pohledu se vyjádřila Micinka dole...a naprosto přesně. Omezenej a nafoukanej manažer obvykle nebývá tím nejlepším. ;-)
Avatar - Dinar
6. 6. 2012 15:57
Re: Super
Mluvíme tu o návratu Jagu zpět do střední po mírně nedůstojné epizodě s x-typem. Na tom autě nebylo aristokratického lautr nic, nový model to bude mít, a to právě v záležitosti image, o to těžší. A o tom je tu řeč. Že ty se tradičně neorientuješ, mě nepřekvapuje, ten blábol ani nebudu komentovat. ;-)
Avatar - Barrichello
7. 6. 2012 09:57
Re: Super
Já něměl na mysli převlečený Mondeo s trapným dieslem. To s tím mrkáním bylo samozřejmě na XJ, to zdálky mraklo na eletronikou prošpikované konkurenty z D3, s kterými přijel ředitel podniku a hezky se pošklebovalo.....

Pro někoho ale byla generace 350-358 příliš konzervativní, ale kdo to uměl ocenit.... Zejména XJR a Super V8, že.
Vona konkurence měla sice o 50 Hp navíc, no jo ale když kára váží o 250 kg víc, je ti těch 50 HP akorát tak k víš čemu....
A podobný to bylo se spotřebou...
6. 6. 2012 17:50
Re: Super
V Jaguáru vždycky jezdili nějací bzunknutí lidi. >:-[]
7. 6. 2012 05:00
Re: Super
Ty znalče ;-) Jako v M-B, BMW, Maserati, Porsche apod? ;-)
6. 6. 2012 10:33
Z boku je to
bavorák
Rozbalit vlákno
5
6. 6. 2012 10:43
Re: Z boku je to
hmmm a proč? Kvůli tomu, že to má tvar sedanu?
6. 6. 2012 10:50
Re: Z boku je to
Má pravdu, je to původně BMW. Je to upravená fotka ve photoshopu - je dokreslen celý předek. Nečekal jsem, že se na auto.cz dočkám takových bulvárních fotek...
6. 6. 2012 11:02
Re: Z boku je to
Ono se toho na sedanu moc dělat nedá. Jag používá dlouhodobě u sedanů buďto třetí boční okénko, nebo negativní zalomení toho druhého. Proto přirovnávání je trochu mimo.
To, z čeho ve photoshopu obrázek udělali je fuk, protože to je jakási nerealistická představa.
6. 6. 2012 11:10
Re: Z boku je to
boční protažení předních svítilen a prolis na boku mi připomíná předchozí generaci trojkové řady. Můj subjektivní dojem. Smí se tu psát subjektivní dojmy? Nebo je na těchto stránkách povolenej jen flamewar VW vs. Korea?
6. 6. 2012 11:44
Re: Z boku je to
To bezesporu můžou...jen, že to má blíž k XF a celkem jasně vidím "rodinnou" příslušnost
6. 6. 2012 12:03
bertone
A škoda, mne sa práve moc páčil ten bertoneho projekt... ;-\
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2012 12:08
Re: bertone
Ten by si podle mě reálných kupců vzalo málo.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2012 13:09
Shankar Jaikishan
No, naštěstí to takhle vypadat nebude, jinak malý Jag, proč ne. Nadšený z toho nebudu, ale pokud to pomůže udržet značku v černých číslech, bud rád.
Rozbalit vlákno
6
6. 6. 2012 13:18
Re: Shankar Jaikishan
Mase příští rok předvedu vyšší střední, Porsche dokonce ještě možná o level níž...tak proč ne ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2012 13:31
Re: Shankar Jaikishan
To by mohlo být pro Jag výhodou, že i ostatní prémiové značky se také "nestydí" uvádět na trh levnější modely. Pak by nemusel působit jako takový "exot".

Myslím, že v dnešní době stylovek je škoda, že nepřipravili nějaký model a la R-D6. Nevím proč, ale s nějakými obměnami mi jeho design přijde aktuální víc než v době představení konceptu.
6. 6. 2012 13:48
Re: Shankar Jaikishan
Ty jsi extrémista...teda na mě moc radikální a kulatý ;-)
6. 6. 2012 13:56
Re: Shankar Jaikishan
Prečo? Podľa mňa celkom úlet, v pozitývnom zmysle...
6. 6. 2012 13:57
Re: Shankar Jaikishan
Píšu jak působí na mě ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2012 14:36
Re: Shankar Jaikishan
Jj, psal jsem to pod dojmem co mi uvízl v hlavě, pak jsem si ho znovu prohlédl... ano, moc kulatý. Tak řekněme, něco v tom duchu, ale důsledně aktualizované. Asi jsem si dal v hlavě několik aut dohromady. třeba zadní světla by ale mohly mít podobné řešení jako u připravovaného F-Type. Ale stylový hatch postavený na technice z připravovaných malých modelů bych si nyní již představit dokázal (narozdíl od roku 2003). ;-)
6. 6. 2012 14:21
Dizajn
Dizajn je fajn.

trochu pripomina Ford Fusion (nove Mondeo v europe)
[odkaz]

ale tak, aerodynamika nepusti :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
6. 6. 2012 18:44
Jagoš
YES, Jagoš šlape :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2012 19:57
Jagos
S tou nekvalitou se to uz take zlepsilo. Xf zacal zvedat latku a Xj ji tlaci vys a vys. Mam najeto,,nalitano“ 5o tis a v pohode. Jen zadni kotouce -hulvatska jizda a esp.
Myslim,ze ve stredni tride mu to se slusnym motorem 3,o T. bude moc sluset.
Mam z toho radost. :-!
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2012 14:23
Re: Jagos
A to jezdis v XF nebo XJ (pokud to neni tajne :-) )?
7. 6. 2012 17:10
Re: Jagos
Jezdim s Xf.Je i na MAcz.
Ale nejsem zadny spisovatel.
Na to tu jsou jini.
To pekelna micinka : tvuj predchozi pouzivany obrazek byl hezci :-)
Tak nejak se na nej lepe koukalo >:D
Avatar - euro89
6. 6. 2012 20:07
Je na co se těšit
Jaguar je mi nejsympatičtější značkou současnosti. Zatím co Lancia přelepuje znaky na americkejch popelnicích a SAAB už zkrachoval úplně, Jaguar zůstává jedním z posledních zástupců tradičních značek, které se drží stále na špici a jdou s dobou. :yes: Nechtěl by Ratan Tata vystřídat fantozziho ve vedení Fiatu? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2012 07:09
Super
Tak ja uz bzuknuty jsem s chtel bych byt jeste alespon 2x >:D Xj a Xkr >:-[]
Rozbalit vlákno
3
7. 6. 2012 07:35
Re: Super
Jojo, lepší je bejt pro někoho bzuknutej, ale pořádně se svézt ;-)
Avatar - Ham.
7. 6. 2012 10:05
Podobný větším řadám
To co je na obrázku dobře zapadá do současného pojetí větších Jagů, ale otázka je zda to je dobře nebo špatně. U propadáku X-type byla stejná snaha připodobnit design velkým modelům a to bylo právě to co způsobilo krach modelu, protože zákazníci velkých Jagů malého Jaga ignorovali a noví zákazníci, kteří by se dali nachytat zase nebrali design velkých Jagů ve zmenšené podobě. Malé SUV Evogue má úspěch protože se dokázalo totálně odvázat a zcela odpoutat od "klasiky", zmenšenina RR by evidentně nezafungovala.
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2012 10:18
Re: Podobný větším řadám
X-Type propadl hlavně kvůli konzervativnímu pojetí a nepřijetí klientů. Problém byl vnější i vnitřní vzhled, už v době představení zastaralý a technika Mondea.
Svěží styl aktuálních řad by neměl být takovým problémem.

S Evoque souhlas. Jsem zvědav jak dopadne aplikace "evokovských" prvků na tradiční RR.
7. 6. 2012 10:42
Re: Podobný větším řadám
Jo souhlas byla to jeste tenkrat od fordu troufalost obleci mondeo do saticek od jaga a chtit za nej klidne 1,2 mega.V takovem kousku jsem sedel a tu hodnotu to opravdu nemelo.to byl jeden pruser a druhy nespolehlivos s-typu. Ja sam za sebe muzu rici, ze od Xf pres Xj po faceliftovane Xk jde kvalita a spolehlivost nahoru. Jen tak dale.