Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz třídy E Kombi: Oficiální informace a fotografie

54 komentářů

aj ked sa mi v poslednych rokoch paci mercedes viac a viac, tak kombiky na mna posobili priam odpudivo, tento vsak u mna lame lady, dal by som si povedat 😉
Avatar - sargis
sargis
ale no😊 aj starsie kombiky mali noblesu...neboli to sice dynamicke tvary ako Audi ci BMW...kombiky od Merc boli vzdy ine...aristokraticke...ako aj tento...a aj prakticke 😉
briza
Tak me se od MB zatim nejvic libilo pojeti kombi u predchozi generace rady C.
Sedan super, coupe super, ale toto 8-s . Pohrebné služby sa majú na čo tešiť...
Ale služby se už těší ... 😉
co by som dal za to mat taky pohrebak doma 😉

MB skvela praca :yes:
Tano
Když jsem to auto viděl z profilu, napadlo mě úplně to samé 😄
lowkick
Pri prvnim pohledu na zadni cast na mne vybaflo kombi Fiat Stilo, ale pak jsem si uvedomil, ze designu MB musim dat cas...jo cas, to je to, co potrebuje, aby byl nalezite ocenen...dva, tri mesice a spousta dalsich fotek nebo nejlepe nazivo ve Frankfurtu...
Avatar - iudex
iudex
Tak Écko je jedno z mála prémiových kombi, ktoré sa neoznacujú za "lifestylové" a neoblbujú kecami o tom, ze prémiový zákazník nechce prevázat chladnicky a vlastne ani nepotrebuje velký kufor; preto ponúka plnohodnotný objem kufra. Pohladovo to bude jednotka v triede, podla fotiek odhadujem kufor v základe nad 550 litrov, mozno viac nez Octavia (580 l). I ked dizajn nie je úplne nesporný (co platí pre vacsinu kombi tejto dĺzky), kazdopádne z praktických dovodov to bude mat úspech. :yes:
Kufor ma 695 l v zaklade, takze je o "kusok" vacsi 😉
Avatar - gld
gld
to vidno už z fotiek...tam by sa fakt vošla rakva aj bez sklopených zadných sedadiel >😁
IPace
Okta ma velkej kufr jen diky tomu ze je hlubokej smerem dolu, ale spousta lidi tam stejne vozi tu podlazku aby srovnala dno, takze minus asi 50 litru dolu

obcas se znamima vyrazime na cesty a spime povetsinou v autech, 2x Okta kombi, 1x A6 avant a 1x Laguna grandtour a v obou Oktach vozej tu podlazku v kufru, ten kufr je proste litrove nafouklej kde se da a pocitaj tam snad i vsechny mozny zakouti a prihradky okolo kufru 😄
Klaudius
Mercedes proste vie robiť autá. 😄
Avatar - Pierro
Pierro
Takže chlapci, krom názoru kolegů Klaudia a Iudexe jsem se tu nedobral hodnocení na jakékoliv úrovni. Tyhle hlášky o rádoby dynamických tvarech starších modelů, tyhle pláče nad lehkostí C-klasse combi, ty mi přijdou jako naprosto zcestné. Prosět stačí to říci jednoduše - líbí anebo nelíbí. Tak či tak, si ani jeden z vás tohle auto nekoupí ne z důvodu, že by se mu nelíbilo, ale protože na něj jednoduše nemá. Nalejme si toho čistého vína a přiznejme si to. Mercedes u svých kombi řad vyznává poněkud jinou filozofii než jeho dva němečtí rivalové. Nesází na dnešní módní trend tzv. lifestylových kombi (co to vlastně je??) ale krom noblesy, luxusu, špičkových motorů a jízdních vlastností přidává i to co ke kombi patří - tedy prostor a velký kufr. Přitom však dokáže zachovat důstojné tvary a linky. Někomu to možná připadá jako havrankára ale věř, že mít možnost v ní jezdit (nejen jako nebožtík) budeš vrnět blahem a vejskat radostí. Tohle auto ti otevírá jednu z nových kapitol v německé kombi-prémii. To si zapiš za uši a dobře pamatuj. Takže jestli máte ještě někdo něco - pokud možno rozumného k věci - napište. Já mám jen otázku nakonec - kolik z vás už tohodle macka s hvězdou vidělo naživo??? :-!
briza
Tak ja si zahraju potrefenou husu (nikdo jiny tady kombi C klasse nezminil). Udelal jsem presne to po cem volas - vyjardril jsem svuj nazor libi/nelibi, a sice ze se mi jine pojeti od MB libilo vic. Tecka. To, ze jsi z toho udelal "pláče nad lehkostí C-klasse combi, ty mi přijdou jako naprosto zcestné." je uz tvoje tvorivost (a rekl bych ne prilis ferova) ;-\ :no:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Krátká shrnovačka

1.Měl jsem spoustu připomínek ale nějak se mi vypařily a na jejich místo se vedralo slovo : Líbí

2.Mít možnost v něm jezdit, vrněl bych blahem

3.Nekoupím si ho, protože na něj nemám

4.Éčko naživo jsem viděl jenom sedan, a to přímo v šourůmu, když jsem šel očumovat GLK. 😉
Klaudius
E alebo GLK, asi by som váhal. Skur...ehm...vené prachy...!!! :-!
Mal som moznost zajazdit si aj s GLK aj s E-ckovym sedanom (oba so sestvalcom 350 CDI 4MATIC, aj ked osobne som skor za benzinovu 350-ku), s GLK som bol celkom milo prekvapeny, no E-cko ma uplne dostalo ci uz jazdnymi vlastnostami alebo vizorom (koho by nedostal vo vybave avandgarde s AMG paketom). Problem je jediny - cena 😒 cize ked budem za cca. dva roky menit auto tak to bude B-classe
Při pohledu zezadu mi vadí trochu funebrácký zadek... jinak to vypadá celkem dynamicky. Uvidíme v reálu...
Klaudius
Stánok s Mercedesmi mám priamo pod nosom, chodím okolo neho denne. Sú to špicovo urobené autá. Tvary sa niekedy musia v očiach trochu uležať, ale sú ako zrelé víno. Mercedesy sa mi proste začínajú páčiť, aj keď mi donedávna boli viac-menej ľahostajné. Že by som tak neskoro po tridsiatke začal konečne dospievať? >😁
Mercedes se už před několika lety definitivně dostal z toho slabšího období a dělá opravdu povedená auta. Podívejme se například na minulou generaci Éčka, která exceluje v nových tabulkách J.D. Poweru, což ostře kontrastuje s její předchůdkyní, "masařkou", která byla s kvalitou na štíru...

Z Mercedesů se mi líbí model C (krom základního kombíku 8-s ), ale nové E taky beru. Jeho design rozhodně není prvoplánový. Nejeden člověk se při pohledu na karosérii zastaví a zapřemýšlí nad jeho celkovou podstatou a myšlenkami designéra...
Akorát na příď kupátka si potřebuji zvyknout...
Klaudius
No tak, mať na to, tak z fleku kupujem Viano >😁
Ale zatiaľ je asi o 10 litríkov euráčikov nad moje možnosti... 8-s
Viano?... já kdybych potřeboval dodávku, sáhnul bych po mainstreamu. V této oblasti bych nebyl takový fajnšmekr 😄 Ale kdybych potřeboval mikrobus, to je něco jiného 😄

Já jsem spíše nepříčetný, když pomyslím na totální omyl, Vaneo >😁
Klaudius
>😁 Jednoznačne Viano. [odkaz]

Vaneo sa myslím už nevyrába. Vraj malo trochu problém s krútením karosérie, ale aj tak šlo o nadpriemerne priestranné a užitočné auto (a svojim spôsobom pekné) [odkaz]
Vaneo se už nevyrábí (dostali rozum a zabalili to). Kvalita produkce částečně neplnila očekávání a cena byla velmi vysoká. A v době jeho vzniku se v této třídě nehledělo tolik na komfort, jako dnes. Tyto automobily měli především sloužit živnostníkům... a občas posloužit rodině.

No a design... za sebe říkám, že je to omyl nehodný Mercedesu.
Klaudius
No tak, kamoš, nehovor, že Roomster vyzerá lepšie... 😉
No... není to zrovna častý jev, ale tady se patrně neshodneme. Roomstera mám rád a považuji ho za designově zdařilejšího, než Vaneo... promiň 😉

Mimochodem, dneska jsem viděl Yetiho. Považuji ho za velmi zdařilý a univerzální vůz, ale jeho design mě zaujal daleko méně, než u Roomsteru. Záď Yetiho je až příliš jednoduchá a nelíbí se mi napojení jinak zdařilé volby kulatých mlhovek na světlomety... jinak interiér je podstatně přívětivější, než u Roomsteru.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Někdy je prostě nejlepší nic neříkat a souhlasit. 😉 :yes:
na media.daimler.com je oficialna tlacova sprava o kombiku E. Tak ake to teda unikli informacie?
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Nevím o tom nic bližšího, ale většinou to automobilka honem pustí oficiálně, když někdo poruší embargo.
a preto zacal 5.8. predaj? Asi nie 😉 To nebol ziadny unik, normalne to pustili von. Netreba hladat ziadnu senzaciu. Musia nabrat objednavky ked vyroba zacina v 11/09
Ta bledě modrá mu neuvěřitelně sluší :yes:
Avatar - DBS
DBS
Že...
Avatar - white label
white label
No vidíš... a pro mě je zase tahle barva ta poslední, kterou bych na auto dal... 😉
st.paul
Praktické určite, technicky vyspelé taktiež a obrovský kufor? 99% budúcich majiteľov nikdy nevyužije ani tretinu jeho objemu, ale nech sa páči. Ak by však tento mastodont stál napr. vedľa nového Avensisu, Insignie, alebo AR 159 sportwagon, asi by sa musel hanbiť.
velitel mesta bugulmy
Já jsem dneska nějakej zaostalej, st. paule, pomůžeš mi? Za co přesně by se tento mercedes měl hanbit vedle AR 159 SW? Za to, že nabízí mnohem víc prostoru, komfortu, fortelu a užitné hodnoty? Že se do něj nechaj objednat motory, o jakých se AR 159 SW ani nezdálo? Že majitelé éčka nebudou majitele alf brát ani na sekundu vážně? Nějak to nechápu. Ani srovnání s insignií nemyslíš doufám vážně. Najel jsem náhodou s insignií kombi asi 1200 km, není to žádná hrůza, ale kvůli éčku bych ji samozřejmě ihned skopl ze skály. Avensis nemlich to samý. Nuda nuda šeď.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Avensis, Insignia a jiné jsou jen dětské malovánky vedle vyzrálého díla Mercedesu - akademického malíře na vrcholu tvůrčích sil. :yes😒br />
PS: Ale ta 159ka je fakt krásný auto. 😉
Klaudius
Ale 159 je kvapku o triedu nižšie ak sa nemýlim, a vyznáva tiež kvapôčku iné hodnoty ako Mercedes. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Pravda, pravda - já jí s Éčkem nesrovnávám, jen je to prostě opravdu krásný auto. A už si nakoukl pod plachtu jak je to s tím Touaregem. 😄
Klaudius
...neviem už nič nové, dnes som vo fabrike bol len na skok, aj to len pri audinách...
Klaudius
Tvarovo, priznám sa, ma viac oslovovala 156. 😉
156 byl také italský subpremiový Meisterstück :yes: 😄
Klaudius
Najmä to bol skutočne odvážny a úplne nový motív, a úplne čerstvý vietor najmä pre Alfu Romeo.
Výrazné kľučky predných dverí a skryté zadné, predná ŠPZ odsunutá stranou, aby vynikla štylistická markanta značky na čele, vyžarujúce sebavedomie svaly...
Naozaj výrazná osobnosť minimálne čo sa dizajnu týka, vrátane interiéru.
Ale, pravdaže, porovnávanie s Mercedesom je irelevantné.
Inisgnia i Avensiska byla hooodně mimo, 159tka jen trochu mimo (ale pořád mimo), tohle Ečko se ovšem nemusí "hambit" ani vedle Rollse :yes:
st.paul
Na verzie kombi sa treba pozrieť z viacerých uhlov. Ak tu budeme hodnotiť samotný design, Taliansky dizajnéri sa musia na tejto „rakvičke“ vážne baviť. Úžitková hodnota obrovského kufra v kombi za 2 milióny? Povedz mi prosím ťa, ktorá mladá rodina vyžadujúca väčšie auto na to má?😄 Úprimne, reálne opodstatnenie verzie kombi v takejto cenovej hladine je viac menej scestné. Čo sa týka komfortu AR 159 vs. MB E, tu asi nie je čo riešiť. E trieda je pohodlná limuzína, zatiaľ čo AR 159 predsa len športovejšie naladený sedan. Čo sa týka fortelu, bol by som v tomto porovnaní opatrnejší. Ak si sa viezol v nových modeloch AR, musíš objektívne uznať, že ich dielenské spracovanie a technická vyspelosť nemá ďaleko od nemeckej prémie aj keď sa pýtam, čo je to preboha nemecká prémia?!! A posledná vec.....v oficiálnej štatistickej poruchovosti môže MB novým Alfám len závidieť. Zástancovia nemeckých značiek to nepočujú radi, ale taká je realita 😄
Co je na tom scestného? Budeš se divit, ale i lidi, kteří si mohou dovolit auto za milion a půl, mají občas rodinu. 8-s
st.paul
...ale s ponukou motorov musím s tebou súhlasiť, v prípade AR je to jej aktuálne najväčšia slabosť. Nechcel som ale porovnať 2 v podstate úplne odlišné autá, navyše v inej triede, AR 159 patrí do triedy MB C. Hovoril som len a len o dizajne kombíkov ako takom a tu mi aktuálne E proste nesedí. Najviac mu sedí verzia kupé, v tomto prípade je to kus krásneho a noblesného auta.
Avatar - Pierro
Pierro
Tady si to přímo říká o pořádnou shrnovačku... >😁
Avatar - T613
T613
opakovaný vtip není vtipem.. asi ti začnu říkat ukrutný smích Pierro
Avatar - Pierro
Pierro
Nehroť to tatro. Já se zatím o ten opakovaný vtip ani nepokusil a ty už nade mnou lámeš hůl... 😲
Klaudius
Kým ju láme nad tebou a nie na tebe, tak je dobre...
Avatar - Pierro
Pierro
To by mu strach nedovolil... >😒]
Avatar - T613
T613
:-!
Avatar - Pierro
Pierro
klííííííííd 😉