Novinky
trkota
0
Naťahujú to jak sopeľ na rukáve...
Starfighter
0
Nono >😁
Dixik2
0
25-26.6.2012 je oficiální prezentace ve Vídni. :-!
... ze seriova verze nebude mit ty obludne nadmerna kola jako na tech maluvkach.
Rapid ma síce vôbec nezaujíma, ale viem už ako vyzerá .....
To "odhaľovanie" začína byť už poriadny trapas ....
To "odhaľovanie" začína byť už poriadny trapas ....
to vieš, lowendová fašírka do československých hláv....
Pánové, vás asi hodně štve, že u vás v zapádkově nemáte vlastní automobilku.. =D Žádným trapasem bych počínání Škody ohledně Rapida nenazýval, ba právě naopak- vedou perfektní kampaň, kdy dostávají moře prostoru v nejrůznějších mediích a přitom zcela zdarma... =)
Myslel jsi montovny a levnou pracovní sílu?? Tak to je to, co nám musí závidět všichni, co sem nacpali své know haw >😁
Proč zrovna hloh, to je nějaký nový matroš?
Sorry, know how 😉 pointa je však stejná. Po té slavně pseudorevoluci se v CZ skoro nic nevyrábí a pokud ano, tak pro majitele sidlícího v cizině. To je tragedie kdysi průmyslového státu se jménem Česko-Slovensko. Kolik si myslíš, že funguje cukrovarů v naší kotlině, bylo jich asi 20 a snad zůstalo snad pět v provozu, všechny zkoupily cizí firmy a nechaly je zbourat a tak to šlo vše do pr...
Po pseudorevoluci se vyrábí daleko víc než před pseudorevolucí, že to není rovnou špička v Evropě jako před válkou, no bolševik to pěkně domrvil takže to bude ještě trvat. Ale já jsem optimista.
Mícháš tu jabka s hruškama, Brjůsi.... Pokud tu vyrábějí, tak je to v našem HDP. Problém je třeba u fin.inst.,kdy není regulativ na zisk, který si "matky" vyvádějí v plné výši domů. S těmi cukrovary...mno, pakárna ala EU.... v rámci evr. prostoru jde o společnou produkci, ne o jednotlivou.... ale to je na delší debatu.....
opravdu montovny? a vývoj dělaj podle Vás v Kazachstánu? a vlastní VŠ mají pro ty montéry.. vy jste mi ale pokrytec.. =)
Když se rozhodne valná hromada VW, že se firma přemístí z CZ, tak je pokles HDP a montovna je v Kazachstánu >😁
"Když se rozhodne" je v téhle souvislosti asi tak relevantní jako "když si plácnu žvýkačku do vlasů"... Tak to bude prostě blbý no. A co tím jako chtěl básník říci?
Řeč byla myslím o tom, že Škoda-Auto má v ČR několik výrobních závodů, kde pracuje obrovské procento českých lidí na mnoha výrobních krocích včetně vývoje. Krom toho je tu obrovská návaznost na subdodavatele z ČR, i zmínka o vlastní VŠ je zcela na místě. A to, že mnoho z těch subdodavatelských podniků i samotná automobilka má zahraniční vlastníky není problém ČR, ale obecně celé "globalizace ekonomiky". Za to Škodovka ani VW fakt nemůže...
Řeč byla myslím o tom, že Škoda-Auto má v ČR několik výrobních závodů, kde pracuje obrovské procento českých lidí na mnoha výrobních krocích včetně vývoje. Krom toho je tu obrovská návaznost na subdodavatele z ČR, i zmínka o vlastní VŠ je zcela na místě. A to, že mnoho z těch subdodavatelských podniků i samotná automobilka má zahraniční vlastníky není problém ČR, ale obecně celé "globalizace ekonomiky". Za to Škodovka ani VW fakt nemůže...
Nebuď blb. škoda je domácí značka - jakmile ji přemístí do .... tak .... škoda slov. Máš pravdu. než něco pleskneš tak si o tom aspoň něco přečti třeba na wikipedii.... budeš koukat....
Když se rozhodnu, tak Vás půjdu zabít- důvody by pro to byly, ale neudělám to. Stejně tak VW najde důvody pro to, aby odešlo z CZ, ale neudělá to. Spousta cizinců Vám potvrdí, že Česko sice není pupkem světa, ale pořád se tu najde spousta šikovných lidí, co chtějí dělat, vynalézat atp a ne jen rozkrádat zemi. Kdybyste se trochu zajímal o ekonomii, věděl byste, že Česko na tom v porovnání s východoevropským blokem /o který v této otázce běží/ není vůbec špatně, co se vývoje produktivity týče.. Ale to je na delší a odbornější diskuzi.. =)
A čo je to "vlastná automobilka" ?
Lebo ak by sme to brali podľa vlastníka, tak takú nenájdeme ani v Čechách .... ak berieme osobné automobily ...
Ak by sme to brali aj s traktormi, tak tá jediná "vaša" firma je "naša" 😄
Ale v dnešnej dobe "národná" výroba poteší ducha národne cítiaceho rodáka, ale v praxi je úplne bezvýznamná ....
Kampaň dostáva Škoda preto, že je tradične najpredávanejšou značkou v našom regióne .... určite to nemá nič spoločné s touto "odhaľovacou" reklamou ....
Keď sa odhaľoval Favorit, tak sme naozaj nevedeli ako bude vyzerať .... dnes už dávno všetci poznajú "skrývaný" Rapid ...
Lebo ak by sme to brali podľa vlastníka, tak takú nenájdeme ani v Čechách .... ak berieme osobné automobily ...
Ak by sme to brali aj s traktormi, tak tá jediná "vaša" firma je "naša" 😄
Ale v dnešnej dobe "národná" výroba poteší ducha národne cítiaceho rodáka, ale v praxi je úplne bezvýznamná ....
Kampaň dostáva Škoda preto, že je tradične najpredávanejšou značkou v našom regióne .... určite to nemá nič spoločné s touto "odhaľovacou" reklamou ....
Keď sa odhaľoval Favorit, tak sme naozaj nevedeli ako bude vyzerať .... dnes už dávno všetci poznajú "skrývaný" Rapid ...
Tak pokud se nepletu, vývoj nadále probíhá v Česku. Dále, pokud se znovu nepletu, už ve světě není automobilky, co by byla sama o sobě- všechny spadají do nějakého koncernu...
Vlastně co, popravdě mě Váš názor ani nezajímá.. Nechápu tyhle tendence neustále shazovat něčí úspěch... Jako u nás, když jsme porazili Švédy ve ČF v hokeji, tak některá paka hned psala "nj, Švédi chtěli na dovču, odevzdali nám to" atp. Myslel jsem si, že to je jen česká nátura, ale evidentně se tyhle dementní názory najdou v celém východoevropském bloku. Jseš úspěšnej? Tak pojď, haj.le, srazíme tě- u nás se úspěch neodpouští...!
Vlastně co, popravdě mě Váš názor ani nezajímá.. Nechápu tyhle tendence neustále shazovat něčí úspěch... Jako u nás, když jsme porazili Švédy ve ČF v hokeji, tak některá paka hned psala "nj, Švédi chtěli na dovču, odevzdali nám to" atp. Myslel jsem si, že to je jen česká nátura, ale evidentně se tyhle dementní názory najdou v celém východoevropském bloku. Jseš úspěšnej? Tak pojď, haj.le, srazíme tě- u nás se úspěch neodpouští...!
:yes: Je to o sebevědomí. Měli bychom se konečně naučit, že sice nejsme pupek světa, ale máme být na co hrdí. A je naprosto fuk, že si českou Škodovku koupil německý VW. Resp. není to fuk, je to vizitka toho, jaký obrovský potenciál měl/má podnik i lidi v něm, potažmo lidi z ČR obecně.
Zakomplexovaný výkřiky o tom, jak už není rodinné stříbro v rodině jsou plodem buď závisti a nebo typické československé předpos_anosti...
Zakomplexovaný výkřiky o tom, jak už není rodinné stříbro v rodině jsou plodem buď závisti a nebo typické československé předpos_anosti...
A čo "zhadzujem" ?
Hodnotím reklamu, nie auto samé. Môj názor je že tá konkrétna "odhaľovacia" reklama nie je dobrá. Dennodenne sa napr. v práci bavíme o autách a dosť často i o škodovkách a musím povedať, že to "úžasné" odhaľovanie nazaujalo nikoho ..... resp. o Rapide sme sa ani nebavili ....
Je možné, že v Čechách sa to prežíva viac, ale u nás sa Rapid berie ako každá iná Škoda a určite nie je rozdiel medzi vnímaní predstavovania v porovnaní s predchádzajúcimi modelmi ...
Hodnotím reklamu, nie auto samé. Môj názor je že tá konkrétna "odhaľovacia" reklama nie je dobrá. Dennodenne sa napr. v práci bavíme o autách a dosť často i o škodovkách a musím povedať, že to "úžasné" odhaľovanie nazaujalo nikoho ..... resp. o Rapide sme sa ani nebavili ....
Je možné, že v Čechách sa to prežíva viac, ale u nás sa Rapid berie ako každá iná Škoda a určite nie je rozdiel medzi vnímaní predstavovania v porovnaní s predchádzajúcimi modelmi ...
Tvrdíte, že národní výroba je potěšitelná pro ducha, ale jinak je bezvýznamná. Podle Vás jsou tedy ty tisíce vytvořených míst- ať už přímo Škodou Auto či jejími subdodavateli- k ničemu? Podle Vás to, že je jedním z významných z přispěvovatelů k našemu HDP je k ničemu? Jistě, zadlužování se ve stylu Fica a celé Evropy je jednodušší, ale pokud Vám toto tajemství zůstalo doposud skryto, dlouhodobé bohatství země se rekrutuje z její produkce, nikoliv z dluhů... =)
Pokud se nepletu, tak ještě pár dní nazpět tu někteří jedinci tvrdili, že ten ohavnej Rapid nakonec bude mít světla ve stylu Fabie a bude vypadat vlastně jako ta indická "mutace", takže bych to s tím "všichni víme, jak bude vypadat", taky nepřeháněl.. =)
My v práci řešíme práci =)) nicméně po ní se občas taky zavede debata na to, co se chystá na automobilovém trhu nebo co už na něm je a Rapid je zmiňován v posledních dnech čím dál tím hojněji. A to Vás můžu ubezpečit, že jinak nejsme nějakými zarytými fanoušky Škodovky, z nějaké desítky aut se u nás vyskytuje jediná Oktávka... Asi máte pravdu, že v zahraničí se o Rapidu tolik nediskutuje, jako u nás, nicméně mě osobně se ta forma reklamy praktikovaná Škodovkou líbí- osobně Rapid vnímám nejen jako zaplnění mezery mezi Oktávkou a Fabií, ale právě tuhle "reklamní kampaň" s ním související také vnímám tak, že se Škodovka snaží zaplnit mezeru ve "světovosti", protože něco podobného praktikují jiné automobilky již dávno. Možná namítnete, že ne všechno, co dělají ostatní, musí nutně dělat také Škodovka, protože to nemusí být správný krok. Ano, Vám se to možná nelíbí, ale znám spoustu lidí, kteří tuto formu jednoznačně kvitují.
Pokud se nepletu, tak ještě pár dní nazpět tu někteří jedinci tvrdili, že ten ohavnej Rapid nakonec bude mít světla ve stylu Fabie a bude vypadat vlastně jako ta indická "mutace", takže bych to s tím "všichni víme, jak bude vypadat", taky nepřeháněl.. =)
My v práci řešíme práci =)) nicméně po ní se občas taky zavede debata na to, co se chystá na automobilovém trhu nebo co už na něm je a Rapid je zmiňován v posledních dnech čím dál tím hojněji. A to Vás můžu ubezpečit, že jinak nejsme nějakými zarytými fanoušky Škodovky, z nějaké desítky aut se u nás vyskytuje jediná Oktávka... Asi máte pravdu, že v zahraničí se o Rapidu tolik nediskutuje, jako u nás, nicméně mě osobně se ta forma reklamy praktikovaná Škodovkou líbí- osobně Rapid vnímám nejen jako zaplnění mezery mezi Oktávkou a Fabií, ale právě tuhle "reklamní kampaň" s ním související také vnímám tak, že se Škodovka snaží zaplnit mezeru ve "světovosti", protože něco podobného praktikují jiné automobilky již dávno. Možná namítnete, že ne všechno, co dělají ostatní, musí nutně dělat také Škodovka, protože to nemusí být správný krok. Ano, Vám se to možná nelíbí, ale znám spoustu lidí, kteří tuto formu jednoznačně kvitují.
No v práci chodíme i na obed 😉
Tisíce vytvorených pracovných miest vytvárajú i ostatné automobilky a ich subdodávatelia. Práve nový Seat či Citogo sú pekné príklady bezvýznamnosti "národného" rozmeru ...
A Fica som nevolil ..... a čo sa týka dlhov .... tak máme "úspechy" na oboch brehoch Moravy ...
Súhlasím, že postupné odhaľovanie môže byť dobrá reklama .... ale keďže podoba Rapidu je známa už dosť dlho ... tak v tomto prípade tomu chýba hlavná pointa....
Tisíce vytvorených pracovných miest vytvárajú i ostatné automobilky a ich subdodávatelia. Práve nový Seat či Citogo sú pekné príklady bezvýznamnosti "národného" rozmeru ...
A Fica som nevolil ..... a čo sa týka dlhov .... tak máme "úspechy" na oboch brehoch Moravy ...
Súhlasím, že postupné odhaľovanie môže byť dobrá reklama .... ale keďže podoba Rapidu je známa už dosť dlho ... tak v tomto prípade tomu chýba hlavná pointa....
Hele, když je to tak strašně německá firma, taky mi vysvětli, jak je možné, že firma, kterou spoluvlastním a která je ryze česká, vlastní mimo jiné akcie VW? To si asi nedokážeš představit, ale jsem si naprosto jist, že zdaleka nejsme v Česku jediní (a že jsou zde mraky mnohem větších vlastníků) a že zrovna tak budou vlastníci akcií VW AG na Slovensku a po celé Evropě a nejen zde. Jistě, největším akcionářem je spolková země Dolní Sasko, ale dál už to je spousta velkých i malých akcionářů po celém světě. A dividendy buď chodí nebo ne, jejich výše je proměnlivá a cena akcie taky.....nicméně zrovna čitelnost téhle firmy je z hlediska menšího akcionáře velmi dobrá.
Proto se můžu jenom smát výlevům o tom, jak zlý VW "nedá" škodovce to či ono, jak jí drží na krátké oprati (zajímavé je, že až na vyjímky tady tohle vytahují oblíbení kritizéři škodovky) apod....ona další pravidla vyplývající jak z běžné ekonomiky tak ze strategie stejně tak určují, co bude v AUDI a co bude ve VW (vlastní značka) a musím se usmát nad představou, že by někdo přímo od VW kňoural nad tím, že jim zlé AUDI nedá tenhle motor, tenhle typ náhonu nebo tuhle nejnovější převodovku. Škodovka si vybudovala díky své příslušnosti k VW AG renomé a čím dál tím lepší pozici na trhu,a le na to aby dělal supersporty nebo prémie skutečně nemá a hlavně to ekonomicky nemá smysl....a mně ta cena akcie stejně jako případná cena dividendy docela zajímá, tebe asi ne.
Proto se můžu jenom smát výlevům o tom, jak zlý VW "nedá" škodovce to či ono, jak jí drží na krátké oprati (zajímavé je, že až na vyjímky tady tohle vytahují oblíbení kritizéři škodovky) apod....ona další pravidla vyplývající jak z běžné ekonomiky tak ze strategie stejně tak určují, co bude v AUDI a co bude ve VW (vlastní značka) a musím se usmát nad představou, že by někdo přímo od VW kňoural nad tím, že jim zlé AUDI nedá tenhle motor, tenhle typ náhonu nebo tuhle nejnovější převodovku. Škodovka si vybudovala díky své příslušnosti k VW AG renomé a čím dál tím lepší pozici na trhu,a le na to aby dělal supersporty nebo prémie skutečně nemá a hlavně to ekonomicky nemá smysl....a mně ta cena akcie stejně jako případná cena dividendy docela zajímá, tebe asi ne.
Jde to dobře, postupně se sytí dokonalá nadrženost veřejnosti. A je to tak správně, vždyť premiera Rapidu je naší garážovou událostí roku - špičkový vůz pro vskutku nejširší počty zájemců. Rapid má ideální karosářskou variaci, ideální velikost a reprezentuje ideální kvalitativní třídu pro vskutku vysoké počty jezdců.
Až se tají dech, když takhle si Škoda představuje lidový automobil za pár šmrdlíků - [odkaz] Dobré je, že v podstatě již dnes víme jednak, jak bude vypadat karoserie jednak už víme, jakou konfiguraci bude mít přístrojová deska. Ta je obrovským plusem vozu - šoférská konfigurace, účelnost s mistrovskou stopou dokonale nadávkovaného luxusu. Až to spatříme vcelku v produkční verzi, tedy se sedadly a vyšperkované, přaští to zde o zem s nejedním škarohlídem.
Co je současně důležité, Rapid představuje budoucí designový směr, kterým půjde Škoda, a ten je jedním slovem - jedinečný. Je znát, že to dostal do pera designový talent, jakých na světě moc není. Je znát umění reality, je znát vědomí stylu, elegance, tradice. Příď vozu je v uvedené souvislosti dokonce událostí světového významu, Škoda jasně definuje evropskou estetiku, a když si tak představím, s čím zanedlouho vyjede na předku nové Clio... 😄 Dvě stě osmičku jsi snad už viděl... 😄
Konečně registrujme, že VOLKSWAGEN již pochopil, že přiškrcovat naší přenádhernou ŠKODU v jejím rozletu je v koncernovém kontextu vlastně kontraproduktivní. Jak Koncern tak i my moc dobře víme, že zanedlouho vyjede vůz, který v rámci své velikostní třídy bude znamenat kvalitativní a estetický blesk z čistého silničního nebe, špičkový produkt nejen Škody, nýbrž celého Koncernu VOLKSWAGEN. Vyjede vůz, který nebude mít porovnatelnou konkurenci. Vyjede špičková, nádherná, kvalitní a... naše... "škodovka".
P.S. A ruku na srdce, ještě než tu začneš ploše kvičet své primitivní kritiky, porovnej si objektivně svůj vůz s novým Rapidem. Já jen, abys tu nebyl k smíchu i sám sobě... Jasně, vím, že žádný vůz ani nemáš a tvou jedinou garážovou realitou je nekonečná, nekonečná touha...
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Až se tají dech, když takhle si Škoda představuje lidový automobil za pár šmrdlíků - [odkaz] Dobré je, že v podstatě již dnes víme jednak, jak bude vypadat karoserie jednak už víme, jakou konfiguraci bude mít přístrojová deska. Ta je obrovským plusem vozu - šoférská konfigurace, účelnost s mistrovskou stopou dokonale nadávkovaného luxusu. Až to spatříme vcelku v produkční verzi, tedy se sedadly a vyšperkované, přaští to zde o zem s nejedním škarohlídem.
Co je současně důležité, Rapid představuje budoucí designový směr, kterým půjde Škoda, a ten je jedním slovem - jedinečný. Je znát, že to dostal do pera designový talent, jakých na světě moc není. Je znát umění reality, je znát vědomí stylu, elegance, tradice. Příď vozu je v uvedené souvislosti dokonce událostí světového významu, Škoda jasně definuje evropskou estetiku, a když si tak představím, s čím zanedlouho vyjede na předku nové Clio... 😄 Dvě stě osmičku jsi snad už viděl... 😄
Konečně registrujme, že VOLKSWAGEN již pochopil, že přiškrcovat naší přenádhernou ŠKODU v jejím rozletu je v koncernovém kontextu vlastně kontraproduktivní. Jak Koncern tak i my moc dobře víme, že zanedlouho vyjede vůz, který v rámci své velikostní třídy bude znamenat kvalitativní a estetický blesk z čistého silničního nebe, špičkový produkt nejen Škody, nýbrž celého Koncernu VOLKSWAGEN. Vyjede vůz, který nebude mít porovnatelnou konkurenci. Vyjede špičková, nádherná, kvalitní a... naše... "škodovka".
P.S. A ruku na srdce, ještě než tu začneš ploše kvičet své primitivní kritiky, porovnej si objektivně svůj vůz s novým Rapidem. Já jen, abys tu nebyl k smíchu i sám sobě... Jasně, vím, že žádný vůz ani nemáš a tvou jedinou garážovou realitou je nekonečná, nekonečná touha...
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Opět nezbývá než do puntíku souhlasit. Rapid je konečně vůz který hravě zastíní všechny VW modely!
Tak to určite nie .....
O to sa už určite VW postará ....
Ale faktom je, že už i s VW zaznievajú hlasy, že majú rozbité portfólie a značky koncernu sa zbytočne často "naťahujú" o rovnakých zakazníkov ...
Ja som im to hovoril už dávno. Som rád, že ma vypočuli 😉
O to sa už určite VW postará ....
Ale faktom je, že už i s VW zaznievajú hlasy, že majú rozbité portfólie a značky koncernu sa zbytočne často "naťahujú" o rovnakých zakazníkov ...
Ja som im to hovoril už dávno. Som rád, že ma vypočuli 😉
Aktualizoval jsem si kvůli tobě čas v počítači, mobilu a kalendář a pořád vidím datum 7.6.2012 a přitom nám tady předvádíš dokonalý 1. apríl!
Uplne suhlasim
Len pridavam este link na S720. Zaciatkom 70tych rokov to bol urcite vacsi trhak ako dnes Rapid, bohuzial vdaka sudruhom a systemu sa nedostal do serie. Ale mozeme si to vychutnat aspon teraz😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Len pridavam este link na S720. Zaciatkom 70tych rokov to bol urcite vacsi trhak ako dnes Rapid, bohuzial vdaka sudruhom a systemu sa nedostal do serie. Ale mozeme si to vychutnat aspon teraz😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak ses vybouřil Kadliku a můžeme jít spinkat....nasytil sis svou nadrženost, jak píšeš. Ono vůbec to tvé bouření na monitor a výprsky jsou děěěěsně roztomilé. Ale je pěkné, že se ve svém myšlénkovém průjmu umíš soustředit na detaily - nejdříve v evropském, pak světovém rozměru. Víš, čudliku, ono svět neejni jen Most...od Lovosic po Louny. Dej do toho krapet nadhledu a budeš mít světový formát. Tohle je zatím, až na pár parádních výjimek, jen a jen bekání staré Blažkové u vrat.
Obnažil ses dokonale....o5.
Obnažil ses dokonale....o5.
Přestaň chlastat, a když už si to nemůžeš odpeřít, alespoň se tu netrapni.
Kadliku, ta bílá kolečka do úst...do uuust. A nepapej toho česneku tolik, jsi pak agresivní. Ještě jednou a nebudeš dělat Mamlasa jen na Den dětí... Kroť se a nelži, kadrovaku Kadliku ;-\
Jsi hloupý člověk. Hlavně přestaň chlastat, a když už si to nemůžeš odepřít, alespoň se tu netrapni.
Jj, Magistr má pravdu s tím kádrovákem. Někoho nařknout, jsa si vědom jiné reality a pak tu svou myšlénku kutit a kutit. Tak jsi to dělal u PS - VB? Kadliku, buď to chce přidat ta bílá kolečka nebo přidat čertsvý vzduch.... 😉
Jediný, který tu někoho nařknul jsi ovšem ty sám. Přřečti si zde všechny své věty, které tu nahodile, klasicky po návratu z knajpy trousíš jak svůj trus. Všichni ostatní se tu věnují tématu, jen ty (vždy a výhradně) v roli klasického diskusního vometáka přiskakuješ ke vláknům a glosuješ nikoliv článek, nýbrž kolegy. Jsi klasický diskusní vometák, votrapa. Pro mne navíc ještě hloupý člověk, ale za tohle tě samozřejmě nekritizuji, to je tvůj úděl. Přesto, zkus se povznést nad své očividné mindráky a napsat taky něco jako první ve vláknu, a k předmětu článku. Ostatní to zde zcela přirozeně činí.
Pomocný strážníku Veřejné bezpečnosti, kadrovaku Kadliku. Přesně, dle tvého doporučení jsem si vše přečetl, ale neshledal jsem nic, čím bych ti za pravdu mohl dát.... Kadliku, je mezi náma nějakej Tydýt....ALE TO TY NEŘEEEŠ. A chovej se slušně, jinak ti bude bude zabaven tvuj nejoblíbenější film “Inseminator Kadlik“.....nic, jdu chlastat 😉 >😁 8-s
Jirko ty si fakt konská saláma >😁 ..Ja som boj s veternými mlynmi ohľadom ľudskej povahy vzdal. Snazím sa držať porekadla: Ak niečo nejde po dobrom, po zlom to neskúšaj ;-\
každý boží deň keď tu prídem je na hlavnej stránke stále nejaký pos**ý Rapid . škoda má asi dosť peňazí na reklamu :-!
Při Tvém nicku bych čekal nějaký ostrovtip a ne takový tupoplk... :no:
On ten nick vypovídá o jeho uživateli sám o sobe, takže se nemusíš divit. Nejvíc mně ale baví, jak se tady (kupodivu hlavně Slováci rozčilují) že je Rapid s...e, proč se tady pořád o něm píše, mně třeba humbuk kolem Ratha nebo fotbalového EURA nezajímá, tak zprávy na toto téma nečtu, ale abych ke kždému pidičlánku na tohle téma psal, jak mně to s..e a proč toho je všude plno, za to mi to nestojí. Z těhle výlevů číší ono nutkavé vědomí vlastní bezmocnosti a malosti.....a netýká se to jenom onoho "řečníkaů, na kterého reaguješ.
čeho je moc,toho je příliš.tento "tyjátr" okolo další dalšího vozu Škoda začíná být pouhopouhou fraškou,vuz je zde prezentován do role jakéhosi téměř "mesiáše",čico,dost možná mu budou postupně přisuzovány různé zázraky(jízda po vodě,navracení jiných vozu do puvodního stavu,naplnění nádrží tisíce vozu jedním kanystrem,atd...)ne,nejde o "mesiáše".je to jen falešný prorok a těch už bylo před ním spousta a spousta bude i po něm.IA!IA!Cougar fhtagh!
ještě přijdou rozhovory s designery, šéfem vývoje, šéfem marketingu, šéfem výroby a logistiky, šéfem řízení lidských zdrojů, šéfem technického vývoje, hlavním ekonomem, etc...Dále je třeba v několika pokračováních představit všechny skicy - včetně neúspěšných - a přípravu prototypů, rozhovor s klíčovým dodavatelem, velkými prodejci, příznivě nakloněnými analytiky, hejnem nedočkavých zákazníků, se zaručeně nestrannou motoristickou osobností či osobnostmi a to vše podtrhnout příznivými komentáři z míst vládních i vyšších a jejich účast na vyhlášení vítězů v mnoha vlastně již vyhraných anketách ... Omlouvám se, jestli jsem na někoho či na něco zapomněl >😒] . Nicméně k vyvrcholení - zde pod články o tomto díle galaktického významu - dochází pravidelně, občas hromadně, tudíž má případná opomenutí budou hbitě vyrovnána ... >😒] ...Zbytku osazenstva vinšuji pevné nervy >😒] se situací připomínající závodní časopis jisté automobilky >😒] :yes:
:yes: Hezký cirkus. Já bych o tom ještě napsal knihu, to tady nebylo od doby Favoritu, ale je pravda, že tam to byl alespoň průlomový model, ne skládačka dílů.
Je to obdobné, jako u pidi bratra Cigoše nedávno >😒] ...Taky odhalování ventilek po ventilku ( občas i s poklicí ), stejné tuny PR článků naprosto o ničem, o diskuzích nemluvě >😒] ... Chudák Favorit, ten byl v objemu "propagandy" proti tomuto kousku v pozici nechtěného, náhodou objeveného, ilegálního partyzánského siroty >😒] ...A neboj, leporelo, nebo papírový vystřihovací model alá bývalé ABC určitě bude ( pokládám ony modely z ABC za dobrý počin ) >😒] ...
ono tá reklama je v pohode, ak by to bolo na nejakej platenej stránke škodovky či koncernu, ale veď tento server sa tvári nezávislo...opak je však pravdou...iba to potvrdzuje to, že nezávislý nie je... neskrývaná reklama na jedno auto či do očí bijúce neobjektívne testy s následným potleskom internetových, samozrejme len virtuálnych vševedkov a rozumbradov len dokresluje kam táto stránka klesá...
bude mít jistě přes 500 litříků a pod kapotou skvělá 1.2 TSI s LongLife řetezem, dyž na to tak koukám, tak to je už skoro střední třída! Jen škoda, že bude pod 300, to bude mít za chvílí každá socka :-!
holatko rapid s volantom a plechacmi 15tkami a sedym prapodivne nudnym interierom bude za 10tisic eur..... - no nekup to :yes😒br />
doplat si klimu esp metalizu hlavove airbagy palubny pocitac par drobnosti a sme na cene octavky :yes😒br />
bravo.....tomu sa povie simply clever....ani japonci nemaju lepsiu techniku na zblbnutie zakaznika :yes: cech a slovak naleti na vsetko
nic to nemeni na tom ze rapidu fandim 😉 :yes: aj ked sa priznam, ze este pred uvedenim studie mission l som cakal od mena rapid rozhodne viac ako len dalsi nudny liftback ktory je akoby oholena octavka....sklamanie
sice vedeniu skody spravit dve na milimeter rovnake auta v jednej triede absolutne nechapem ale ved co....v zivote su aj dolezitejsie veci ako riesit nejakeho rapida
doplat si klimu esp metalizu hlavove airbagy palubny pocitac par drobnosti a sme na cene octavky :yes😒br />
bravo.....tomu sa povie simply clever....ani japonci nemaju lepsiu techniku na zblbnutie zakaznika :yes: cech a slovak naleti na vsetko
nic to nemeni na tom ze rapidu fandim 😉 :yes: aj ked sa priznam, ze este pred uvedenim studie mission l som cakal od mena rapid rozhodne viac ako len dalsi nudny liftback ktory je akoby oholena octavka....sklamanie
sice vedeniu skody spravit dve na milimeter rovnake auta v jednej triede absolutne nechapem ale ved co....v zivote su aj dolezitejsie veci ako riesit nejakeho rapida
Tak, naštastie dam nedali volant zo súčasných škodoviek, už bolo na čase zaviesť nový dizajn interiérov... :yes:
jako auto, které se vám povedlo mi dokonale znechutit už dlouho před tím, než vyjelo. :no:
Vysvetlí mi tu niekto ako môze škoda rapid predčiť konkurenciu keď je postavená na starších technológiách? 😲 Dizajn a inerier prosím vynechajte
Laciné auto pro masy není vůz F1 a automobilka není výzkumný ústav. Je to běžná firma, která zhodnocuje kapitál, jediným cílem je zisk. V podstatě jde o to, auto levně vyrobit, draze prodat a násobit to počtem. Nové technologie jsou fajn, ale jejich vývoj něco stojí a ten se musí zahrnout do ceny produktu. Cílem není sama modernost, ale lacinější výroba.
Polopatě odpovídám: Předčit konkurenci může tím, že bude laciněji vyrábět, prodávat dráž nebo větší počty aut.
Polopatě odpovídám: Předčit konkurenci může tím, že bude laciněji vyrábět, prodávat dráž nebo větší počty aut.
Ať je humbuk kolem rapidu jakejkoliv...to auto je za poslední roky první Škodovka,která mě chytla...to,že je to téměř stejný s MissionL je super...i v sociální bílý bude vypadat krásně.Myslím si,že tohle auto spasí Škodu....konečně něco na co se dá dívat.Konečně to nejsou křivolaký nechutnosti á-la novej Focus nebo Hnůjdaje
Spasí škodu? .... mno, škodověnka spasení ale nepotřebuje.... nebo myslíš, že ano?
No, o kus výše se zasvěceně píše, že koncern " de facto přiznal Škodě akcent ( v překladu důraz; přízvuk ...) koncernového tahouna ..." >😒] ... To jsou mi ale věci...Cigoš to začal , Rapid pokračuje -> nechci vidět, co se bude v koncernu podle zdejších stratégů dít po představení nové Okty >😒] ... Pějme Alejůja a Hosana... >😒] ... A já si myslel, že k fanatismu je potřeba o něco více, než pár reklamních brožur...Mea culpa, začínám brát v potaz dědičnost ... >😒]
Všim jsem si toho huronského ryku >😁 >😁 ....někomu stačí málo k Rapidnímu skoku ve světě automobilismu....
Andromedo, :yes: , jak jinak 😉
Andromedo, :yes: , jak jinak 😉
Tak už je prý OPĚT "Třídní bůh" ... A šmejdí se v cizích garážích - chybí už jenom prémioví jezdci >😒] ... Na té dědičnosti něco opravdu bude... Nicméně Vatikánští by měli zbystřit - zdejší opakované glorifikace,svatořečení, jednak nabývají na intenzitě ( a to nás čekají letos ještě 2premiéry, které se stanou "svwatými" ještě před zahájením prodejů v téměř prenatálním stadiu >😒] ) a jednak staví trochu na hlavu obvyklý proces církevního svatořečení, kanonizace -> zatím co v "hloupé a překonané" minulosti musel poctěný - obvykle již sešlý z tohoto světa - svými skutky prokázat oprávněnost takového aktu, tady stačí obrázek, video upoutávka, pár článků, reklama, etc...už v předprodukčním věku a ejhle -> piedestal je zaručen >😒] ... Jo jo, nová doba :-! ...
Tak nám zase zabili rapidem naše citigou,paní Mulerová!
Přeji všem,kterým se tohle líbí - kupte si to !
>😒] :-!
Přeji všem,kterým se tohle líbí - kupte si to !
>😒] :-!
Sirka a tvar tunelu se zda na koleno byti velmi prakticka
[odkaz]
Dostal me komentar na fotce pred, kdy prej designeri na modelu overuji spravnou ergonomii. ALe ze ovladace vzduchotechniky maj nekde u podlahy, ze na ne bude asi dobrej pohled toho si asi nevsimli 😉 Pamatuju Fabii, jak jsem se zaklanel dolu mezi sedadla abych neco na tech napul sesmudlanejch obrazkach videl >😁
[odkaz]
Dostal me komentar na fotce pred, kdy prej designeri na modelu overuji spravnou ergonomii. ALe ze ovladace vzduchotechniky maj nekde u podlahy, ze na ne bude asi dobrej pohled toho si asi nevsimli 😉 Pamatuju Fabii, jak jsem se zaklanel dolu mezi sedadla abych neco na tech napul sesmudlanejch obrazkach videl >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Signifikantní žalmy, jakmile diskusní barometr signalisuje diskusním prosťáčkům stav akutní garážové nouze, letí mindráky ven. To je signál pro ty s mozkem, že se něco velkého děje. Ano, děje, ŠKODA (opět) stvořila třídního boha.
A pamatuj - míra tvého zoufalství je přímo úměrná počtům prodejů. RAPIDA. Já jen, abys věděl, kde se v tobě ode dneška za rok bere to neodbytné puzení ve shánění dvou metrů konopného provazu...
Neboť dívej se na věc reálně, dobrých 98 procent zdejších diskutérů má v lepším případě horší auto, než je Rapid, o tom horším případě snad ani nebudu psát... Neveříš mi? Jdi do své garáže a otevři vrata.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
A pamatuj - míra tvého zoufalství je přímo úměrná počtům prodejů. RAPIDA. Já jen, abys věděl, kde se v tobě ode dneška za rok bere to neodbytné puzení ve shánění dvou metrů konopného provazu...
Neboť dívej se na věc reálně, dobrých 98 procent zdejších diskutérů má v lepším případě horší auto, než je Rapid, o tom horším případě snad ani nebudu psát... Neveříš mi? Jdi do své garáže a otevři vrata.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
[odkaz]
škoda rapid utajeně představena
škoda rapid utajeně představena
"Nový model by se měl vyrábět ve více karosářských variantách, kromě liftbacku i auto s praktičtější než tříprostorovou karoserií. Spekulace o kombíku už před dvěma měsíci odmítl člen představenstva Škody Jürgen Stackmann."
Pokud to nebude v kombiku, ztrati cesti ridici duvod nahrazovat Felicii Rapidem. :no:
Pokud to nebude v kombiku, ztrati cesti ridici duvod nahrazovat Felicii Rapidem. :no: