V reálném světě málokdy potřebuji/ využiji víc než Boxster. ;-)
Samozřejmě, že jde z velké části o malichernost. Je to otázka individuálních hodnot. Když na to přijde, cestovat po Evropě můžeš klidně v Golfu. Třeba zmíněná Panamera si mne získala interiérem.
Výjimečnost je v našem světě dána hlavně cenou a je pravda, že by nejeden člověk řekl, že v cenové kategorii 4S/ GTS najdeš výhodnější koupě, třeba CLS 63 AMG.
Záleží, kolik do toho člověk může/ chce "vrazit". Pokud už máš něco " :yes::yes: ", tak ti nic nebrání i mezi obyčejnějšími vozy koupit špičku nabídky, byť s horším poměrem ceny a užitné hodnoty.
Já nevím - tak to klidně spočítejte.. :-)
..a k tomu rozdíly v "servisněprovozních" nákladech - jak jsem už psale NEzdá se mi důležité jestli je to 2násobek nebo 2 a něco - o tom to přece NEní.. (je to prostě o tom že hodně přidáte a reálně málo dostanete + navíc máte stále jen "masové" auto kterých na silnici potkáváte "mraky" - což já NEmám moc ráda ;-)
Prostě tak jak u VŠEHO kroky "za vyšší kvalitou" jsou NEzcela konstantně vzestupné (nebo jak to říct), tak MNĚ příjde "zajímavé" auto typu DS3, plně "komplexní" je pak něco typu C5 V6 a OPRAVDU zajímavé a lepší je pak až něco... třeba Ferrari California (konkrétní mnou zmíněné modely NEjsou důležité - myslím to "obecně" :-)
Na začátku textu vám tam vypadlo (tučné) NE- ;-)
PS: NE"točte" se stále na tom C5 V6 (klidně tam dosaďte třeba BMW 320d - psala jsem že to NENÍ o konkrétních modelech :-)
NEmyslím že by vozy střední třídy (tohle NEní rozhodně o C5 V6 - ta vyhovuje mně, za reálné NEJ asi opravdu lze považovat to 320d) na tom s výbavou byly nějak "nedostatečně" ;-)
Ale NEšlo mi o výbavu (byť MÁMe "sklony" vozy NE"výhodně" kupovat většinou "s většinou" nabízené výbavy.. :-) ) ale o auta jako taková - no a tam mi příjde, že v REÁLném světě "víc" než C5 V6 (nebo třeba BMW 320d) NEpotřebujete (správněji NE-využijete) a KDYŽ už ... tak stojí za to koupit "něco" :yes::yes:
(byť i to se samozřejmě "vlastně" NEvyplatí, ale ... ;-)
PS: Ostatně vám jsem to před časem (částečtě) "vysvětlovala" právě o Porsche Panamera, i když je to POVEDENÉ auto, je (stále ještě) málo "výjímečná
Jaké "šlo"? Vždyť pod testem audi A6 3.0 TDi (za 2,6 milionu jsme diskuzovali - i o té ceně - spolu, ne?
A už jsem napsala "sorry" že to NEjsou/nebyly 3, ale "jen" 2 miliony 600 tisíc :-)
To je ale JEDNO, přesná cena (+ přesná výše následných "sevisněpojistných" nákladů) se mi NEzdá až tak předůlžitá - je to prostě (řekněme) "násobek" a něco k tomu (a ne násobKY ;-) ) - no a já jsem si "troufla" napsat (to co recenzetni asi možná spíš VĚDí :-) ) že "Když už TAK už" ;-)
PS: Mimo jiné PROTO - když už je řeč řekněme o voze střední třídy, tak mluvím o Alpina B5 - prostě když už vůz této třídy tak něšco takéhleho s "přidanou hodnotou" (a VÝJÍMEČNÉHO - myslím NE "masovku" :-) ) + mně osobně se na ní VELMI líbí ta kombinace "velmi pohodového" podání VELKÝCH výkonů..
Pěkný den (i pěkného Silvestra :-)
No tak začněme třeba velikostí kol (vpředu) která je STEJNÁ.. :-)
..a skončeme třeba akustickým komfortem, který mi při nižších (normálních) rychlostech u Califronie příjde "až moc" (obtěžující - čekala jsem "lepší"). Jinak když jedete po "běžné" cestě třeba z Wien k nám (tj. po dálnici a pak kousek po nové "okresce" s EXCELENTním povrchem - jsou při jízdě MENŠí rozdíly NEŽ SI (asi) PŘEDSTAVUJETE ;-)
Maličká výhoda je na delších cestách (občas jezdíme do Düsseldof (což je celkem "slušná porce km" po "slušné" dálnici) tak tam to trochu rozdíl je (opět MENŠÍ než byste si asi "představoval", nicméně... :-)
...nicméně TAM (na TAKOVÉTO) cestě to smysl má (tam je docela "radost" nějakým "trochu lepším" vozem jet :yes::-)
PS: Nicméně když pojedu třeba tím (zde testovaným audi A6 3.0 TDi) - tak to (a jestli tomu "věříte" či nevěříte je jedno) vpodstatě rozdíl NENí (motor NEzabírá nějak moc jinak, sedadla NEjsou nějak zajímavě "lepší", brzdy NEfungují, akustický komfort také asi nebude nějak "dramaticky" jiný atp. ;-)
Prostě KDYŽ už chcete utrácet za "lepší" auto, tak (jisté "pochopení" pro to MÁM ;-) ) už za OPRAVDU auto "jiné" konstrukce, motoru atd.
PPS: A tyto SKUTEČNOSTi platí stejně dnes i na Silvestra (i když v zimě ty dálkové trasy spíš létáme - autem v zimě "jen na jih" - do Itálie nejčastěji :-)
PPPS: Tam jet s Ferrari smysl MÁ (to že vám odpustí i pokutu to je OPRAVDU PRAVDA ;-)
Navíc koukáš na šílený pokles hodnoty. Správná odpověď je nikdo, leda blázen. >:D Po slevě se nebudeš pohybovat kolem 3 milionů. I tak jen relativně malé množství lidí utratí víc než 2.
Mne by zajímalo, jestli jsi dobře vybavenou A6/ A7 zkoušela. Rozdíl není zase tak malý. C5 zůstane v prachu. Nemluvě o tom, že za ty tři miliony dostaneš výbavu, o které se C5 ani nezdá. Už jsme se tu o "value for money" několikrát bavili. Klidně to mohu otočit a podívat se třeba na duo S7 a Panamera 4S.
I když by to nakonec nakonfigurovat šlo, kolik % majitelů A6 3.0TDI by za něj bylo ochotno zaplatit 3 mil. korun (klidně i včetně "vodotrysku" na kapotě/střeše)? :-)
Nevím jak A6, ale A7 3.0 TFSI, když se zblázníš a zaškrtáš úplně všechno, ty nejdražší položky, končí kolem 124 tisíc €. Byť, samozřejmě, na takovou konfiguraci dostaneš slušnou slevu. Jen vynecháním exclusive interiéru ušetříš tak 9 tisíc. Nemluvě o B&O, baterii asistentů, HUD, 4 zónové klimatizaci atd., atd.
Ano, to URČITĚ vystihuje ;-)
PS: A vás to, že si (asi) NEjste schopen uvědomit, že "na tom něco je" :-)
PPS: Ve voze typu C5 V6 už totiž vše důležité - vyníkající sedadla (ta v Californii jsou lepší - pro mne možná NEJlepší vůbec, ale rozdíl už NEní tak velký jako mezi...), excelentní brzdy (ta v Californii jsou lepší - ale už ta v C5 jsou "silný NADprůměr" atd atp.
Když to trochu "nadsadím", tak (mnohamilionové) příplatky (a násobky za pojištění a "provozněservisní" náklady vůbec) jsou spíš o (jako)"prestiži", než že by vás "AUTOvě" zas tak zásadně "posunuly" (jak si lidé asi většinou "představují" ;-)
A ode mne to NEní vtip (je to FAKT REALITA), když říkám že "krůček" nahoru od C5 V6 je třeba to audi A6 3.0 TDi (asi bych raději Bi-turbo se ZF8 - i když testy nedopadly "kdovíjak"), které tu bylo testované přesně před půl rokem s cenou 2 milion 600 tisíc (takže "pardon" za ty 3 mibliony - ty ale "hravě" dožene vyšší výše pojistky a servisních nákladů.. :-)
Pěkný den (s C5 V6 nebo KDYŽ UŽ, tak třeba tou Californií - to "mezitím" je "hodně peněz navíc" a .... ;-)
Stačí se podívat do ceníku, A6 3.0 TDI za 3 mio. je evidentně s řidičem co nabízí mimo ceník.
Věta "Auto buď kategorie C5 V6 nebo "alespoň" Ferrari California" tě vystihuje víc než si myslíš.
Tak SHRŇME si CO jste zase "popletl" a VYMYSLEL :-)
a) (asi)vvtípek o řidiči do A6 nějak NEchápu (jestli se to týká té ceny, DOHLEDEJTE si cenu vozu audi A6 3.0 TDi zde v testu :;)
PS: Což byla myslím cena BEZ řidiče :-)
b) NEjde jen o "utejít", jde i o "jetí" - když jedete "trochudelší" trasu, tak z "kvalitního" vozu po delší trase (třeba 700 km) vystoupíte "nažehlen" NEunaven atp. (viz to Picanto vs Rolls Royce - abych dala "maximální" příklad). No a .... no a teď snad už víte/tušíte CO (všechno) jsem tí měla na mysli.. ;-)
Tedy ono to MÁ "něco do sebe" připlatit si za ...., ale z MÉHO pohledu to má (jakýs takýs) smysl "až" u (od) vozů typu SL či California apod. (když už něco "lepšího", tak "když už tak už" + opravdu VĚTŠÍ rozdíl je mezi tím (třeba) Polo a (třeba) C5 V6, než mezi (třeba) C5 V6 a (třeba) A6 3.0 Tdi.. :-)
PPS: "Velké vydělávání" mi NE"vadí" u aut typu Porsche (apod.), u "masovek" (a je FUK jestli jim "uměle" říkáte "prémie" či jinak - prostě u MASOVEK) mne...
...prostě VELKÉ VYDĚLÁVÁNí na rohlíku v Tesco se mi NE"líbí", vyšší marže na pečivu u PAULa mi NEvadí ;-)
Pěkný den (s nějakou "mňamkou" o PAULa a autem buď kategorie C5 V6 nebo "alespoň" Ferrari California :yes::-)
Odkdy dává Audi k A6 osobního řidiče v ceně auta? Nějak jsem přehlédl.
Právě jsi rozkryla tajemství Audi jako nejziskovějšího člena D3, nejlepší prodeje ve vyšší střední, 150% marže, to se to vydělává.
K teorii, že SL AMG moc neujede C5 si doplňme, že C5 moc neujede Polu GTI a Polo GTI moc neujede nadupanému Picantu. Takže teorie místního světáka (ročník 1982) proč kupovat nesmysly za 4 mio. když Kia za 200 tyček udělá stejnou službu právě došla naplnění. >:-[]
Říkala jsem si kdo bude první kdo se na to "chytí" ;-)
(asi jsem to měla napsal raději "soukromě" :-)
..a hlavně že VĚTŠINA TO NEpochopí, že tomu NEbude chtít věřit!!
NEtrapte se s tím - ale popravdě asi VĚTŠÍ rozdíl je mezi Fabií a C5 V6 (přitom ten cenový NEní až tak velký), než mezi C5 V6 a třeba A6 3.0 Tdi (a popravdě daleko MENŠÍ rozdíl je i mezi např. C5 V6 a SL AMG - tedy DALEKO MENŠÍ, než si VŠICHNI kdo to NEvyzkoušeli/pravdelně NE"porovnávají" asi "představují"... ;-)
..ale UZNÁVÁM že tohle je asi "příliš náročná" informace - tohle lidé prostě slyšet NEchtějí ;-)
Cenu audi A6 3.0 Tdi (pravda s VELKOU výbavou) jsme tady diskutovali pod jejím testem - byly to 2 miliony 800? Nebo kolik?? (a k tomu samozřejmě patří asi i "prémiový" rozdíl v "servisněpojistných" nákladech... to ale NEbylo to "podstatné" co jsem tím chtěla říct, klidně napište "vaši" výslednou cenu za takový model...
PS: JNebo tam klidně "dosaďte" JINÉ modely - to platí víceméně "obecně" (a když už jste "na infarkt", tak to že tak nějak "superkomplexně" je možná asi NEJ auto na světě BMW 320d - to je také FAKT (za tím si také STOJÍM :-)
To si děláš pr.dell???
Při současných cenách A6 3,0TDI (výkonově srovnatelná s dieselovou C5 V6) za 3 miliony!
Myslíš pozlacenou? >:-[]
Jinak to srovnání C5 s aktuální A6 je pěkně mimo, koloběžky a motocykly se přece taky nesrovnávají... >:D
A kde tyto dva motory "srovnávám"??? Nesrovnávám ani ty dva charakterem a užitnými vlastnostmi odlišné vozy. Schválně jsem vybral dva novější zástupce z vyšší střední, kteří si přímo nekonkurují, protože BMW přímý ekvivalent k Allroadu nenabízí, podobně jako Audi nemá přímo konkurenční produkt k M 550(x)d.
Zatím jste ale žádný "nesmysl" NEnašel (JEN o nich stále MLUVÍTE a MLUVÍTE a ;-)
Žena a život NEznám, ale když "co k čemu patří" NEtuší jeden z nejaktivnějších diskutujících na auto.cz, tak ... tak myslíte že by se našly holky co by VĚDĚLY?
No možné to JE :-)
Nepsala jsem tam náhodou že "NE-jsem odbornice na V12"?? ;-)
PS: Jo HLÁSÍM se k tomu, "uniklo" mi že 60i už není "jen" s přímým vstříkem a VALVETRONICem, že už... přidali turba (a mně to NE"nahlásili", no :-)
Jj, rostou ti ty nesmysly pod rukama, něco s tím dělej.
Děkuji, ale své kvízy ohledně turbodmychadel, kompresorů a vstřikování nabídni časopisu žena a život. V této diskuzi si účastníci už užili až moc a budou dlouho a se slzou v oku vzpomínat.
Uf (to bylo na ten PŘÍKLAD :-)
Určitě na to také občas někde "narazíte" (ať v testu nebo "jinak"), teď se mi vybavují jen "plechové" disky u "prémiového" vozu střední třídy (audi), ale tyhle "bubosti" samozřejmě najdete u VŠECH výrobců (D3 tedy těmhle "okrádacím praktikám" DOMINUJE). MNOHEM "bližší" je mi přístup třeba LEXUSu či Infiniti (chápu že je částečně dán "dovozovou vzdáleností"), ale jak sám jistě víte, onu "jakobyatraktivní" základní cenu "prémových" vozů naprosto "běžné" příplatky často posunou (změní) až ZÁSADNĚ
Jinak samozřejmě SOUHLASÍM, že výsledné ceny si konkurenti "hlídají" a většinou vycházejí opravdu "obdobně"
PS: Mně osobně kategorie "levnějších" (to je vlastně VĚTŠINY) "prémiových" vozů vychází až VELMI NEvýhodně. Takovou VELKOU VÝJÍMKU - potvrzující pravidlo - vidím v BMW 320d, které je svým způsobem možná NEJ-výhodnější (nebo tak něco) auto na světě (vezmu-li to "zcela komplexně" ze VŠECH hledisek ;-)
Jinak (a je mi JEDNO že z toho zas někoho ... :-) ) vím že Citroën C5 V6 Biturbo Exclusive (v česku aktuálně za 850 t.) poslouží a hlavně "funguje" víceméně stejně jako audi A6 3.0 TDi za 3 miliony. Pro mne "prémiové" auto má "smysl" (a tohle bych ZDŮRAZNILA) až někde v kategorii SL AMG apod. (a když už, tak ať někoho dnes už "podruhé" ;-) ) - v reálném světě mi ani v něm Buřtík moc NEujede (a popravdě JE lepší řidič než já) a sice to JE lepší auto (ale NE o tolik, o kolik si to "představují" lidé kteří ... tuhle úroveň vozů NEznají... myslím že tohle VĚTŠINA lidí NEpochopí (NEbude tomu "věřit"), ale vy byste "snad mohl" :-)
To srovnání 50d a TDi 230 kW se mi jeví (po přečtení britských hodnocení novinky V6 Bi-TDi jako hóóóóóódně "optimistické" ;-)
PS: XENONy v ZÁKLADU (v ceně) u minulé generace Citroën C5 (před 11ti lety) mi tehdy také udělaly "radost" :yes::-)
PPS: "Natáčecí" BI-XENONy s faceliftem na podzim 2004 (opět "v ceně") zrovna tak ;-)
Což se zrovna vás (viz vás nedávný souhrn mých "jakoCHYBnýchnázorů") bohužel NEtýká (tam jste "p(r)opletl" co šlo/s čím šlo/jak jen šlo ;-)
PS: Ostatně vaše poslední "akce", tedy to CO jste dokázal "vytvořit" z prostého oznámení o plánované výměně 63 (atmosferického) za 63 (biturobo) mluví "za vše" (bože JAK jsem to vlastně mohla napsat, když NEtuším co to to přeplňování vlastně je... :-)
PPS: Kdyby vás zajímalo "rozluštění" KVÍZu co kam ke kterému motoru ona různá zapojení turbodmychadel a kompresoru "patří" - STÁLE (ještě) jsem "ochotna k odpovědi" ;-)
Malé auto určitě ne, ale když jsem viděl C7 vedle C6, tak u C6 působí kapota (spolu s přední partií) delším, jednodušším, ladnějším, více se svažujícímím dojmem, a není pod ní tolik hmoty, zvlášť nad předním blatníkem (vím zase ta ochrana chodců).
Třeba tady to jde vidět:
[odkaz]
Předek byl celkově kulatější, ne tak tuponosý ale pořád to nic není třeba proti "tuponososti" aktuální 7er. Tam je ten předek z profilu seklý skoro jako nějakou laserovou mačetou:
[odkaz]
Nemluvil jsem o prodejci, ale jestli tě přesvědčil allroad. ;-) Menší masivnost je dána linkami. Je dynamičtěji střižený. Sice je předek dnešních A6 opticky subtilnější, ale pořád na mne působí masivně. Asi tak na úrovni Mondea (řekl bych takhle z hlavy). Člověk nemá pocit, že by to bylo malé auto.
Ne, ale ani mě nepřesvědčovali. Dostali zrovna první kus na salon v docela průměrné konfiguraci.
TDI 180kW, šedá oolong, černá kůže, ale se sériovým světle šedým stropem (v tom provedení vypadá pořád stejně lacině) a dvojitým šíbrem, 19" kola atd.
Uvnitř by měl prostor papírově mezigeneračně mírně narůst, ale pocitově jsem měl spíš malinko opačný dojem, stejně jako zvenku to působí rozměrově blíž k A4 allroad (proti C6), opticky se zkrátila zejména kapota a předek je více "tuponosý", což je obecnější aktuální trend i díky hlídané ochraně chodců...
Souhlas, pomalu/postupně se to spíš zlepšuje. Zrovna včera jsem si pořádně prolezl nového A6/C7 Allroada, při tom studoval jeho český ceník a v hlavě to porovnával se situací při příchodu jeho předchozí generace (6 let zpátky) a těch věcí v základu přibylo (namátkou třeba xenony), nemluvě o další možné příplatkové výbavě.
Jak píšeš, když víš co chceš, tyhle relativně drobné cenové rozdíly neřešíš...
Když bych se např. rozhodoval mezi A6 Allroadem (TDI 230kW) a M550xd, určitě by to nebyla cena (ale ani značka), co by rozhodlo...
Těch příplatků je tolik, že nikdy neporovnávám, kde za co platím, co mám kde v základu, kolik co stojí. Maximálně u výrazných příplatků a tam jsou většinou Audi a BMW zhruba nastejno, kolikrát na Euro přesně. Zajímá mne jen, kolik mne bude stát auto, které chci. A výsledné ceníkové ceny jsou velmi, velmi blízko, vzhledem k absolutním číslům jsou rozdíly spíš zanedbatelné. Po pravdě, už jsem dlouhou dobu neviděl u D3 příplatek, který bych považoval za špatný vtip. Nebo jsem už méně citlivý. :-) Dej mi příklad nějakého takového srovnání. Z poslední doby. Díky.
Samozřejmě - miluji "prémiové" praktiky (hlavně tedy D3 ;-)
..nicméně ve srovnávacích testech v této "dispiclíně" (co všechno za příplatek) často "vítězí" právě... :-)
NEpochybuji - že si opět zkusíte něco VYMYSLET >:-[]
PS: A těším se až postoupíte alespoň do druhé základní ("autoznalostní") a dáme řeč o těch turbech a kompresorech (a vidíte - úplně jsem tam zapomněla napsat nějaké twin-scroll turbo... ;-)
PPS: Kdybyste chtěl znát odpovědi (motory) k těm "příkladům" zapojení, tak "dejte vědět" :-)
Nekontroloval jsem to všude, ale aktuální standard Audi je ISOFix vzadu v základu (i u A8), u spolujezdce s vypínáním za příplatek. Vypínání tam může být sériově - sedačku můžeš umístit i bez ISOFixu. Mám takový pocit, že u Audi tomu tak není. Je třeba jen, pokud chceš umístit sedačku proti směru jízdy. Tedy pokud vím, děti nepřevážím. ;-) Pokud je ta logika, že standardně se děti vpředu nevozí, ale máš tu možnost nechat auto za příplatek upravit, pak je vypínání zbytečné a jeho přítomnost je víc otázka nákladů - tedy nutnosti dělat verzi bez. Pravda je, že si tohohle moc nevšímám, pokud nestrčí přepínač, popřípadě upozornění někam, kde bije do očí (a tedy mi vadí).
Co se týče GTI, možná důsledek sportovních sedadel.
No, po pravdě (jak se dá "zpětně dohledat") já (ani nevím proč, prostě se mi to tak "líbí"? ;-) ) většinou píši 6.3 (o motoru 6 celých 2) a 65 (bez té tečky) o tom V12 - a nějak s tím zatím NEbyl "problém" :-)
PS: Nicméně jsem ráda, že jsme se všichni shodli, že všichni VÍME jak to s těmi (pár) motory AMG je..
PPS: Pamatuji si že jsme se tu kdysi (hned když byl 5,5 biturbo novinka) bavili právě o tom "chybném" označení 63 AMG a někdo (MT? fakt NEvím) navrhoval "návrat" k původnímu označení 55 (které by "jako odpovídalo") a já říkala že to označení 63 docela "chápu" a že NEmám "problém" (byť je to dnes jiný objem...
Pěkný den (s AMG určitě ANO :yes::yes::-)
No tak doufám že mám maličko "širší" rozhled než (jen) "od Šumavy k Tatrám" :-)
Jestli mému "neaktualizování" dat o turbech v motoru 60i říkáte "nezvládáš konkrétní téma" - tak (jak už jsem několikrát řekla a svým SORRY okomentovala) k tomu se "hlásím"..
..vy k tomu že (asi) NEtušíte co ke které konstrukci turb a kompresorů doplnit ale nějak ne a Ne a NEeee ;-)
PS: NEtrapte se - ono to opravdu bylo "náročnější" (žádná 1ní základní jako přeplňování motorů či jaký motor se dnes skrývá pod označením 63 od Mercedes AMG :-)
(nejdříve) Děkuji za to "milá" ;-)
PS: Už se vám KONEČNĚ podařilo "vytvořit" (najít objevit) TO místo - na základě kterého říkáte to o "koze voze", že milá Kylie si plete přímý vstřik a přeplňování?? :-)
I v době automatických převodovek je pružnost stále STEJNĚ důležitá jako kdysi (a "kdykoli" :-)
TAk už jste NAŠEL kde (na základě čeho) jste si vymyslel to přeplňování = vstřikování? ;-)
Hele, to si děláte "bžundu" neco CO tím myslíte? Nebo žijete v představách, že když je řeč zrovna o motoru který máme doma dva KRÁT, tak zrovna tam NEvím NEtuším???? ;-)
PS: Fakt je pro vás výměna (atmosferického) 63 za (biturbo) 63 tak NE"přijatelná" formulace, že z toho (s Ham.em) děláte mnoha a MNOHA příspěvkové "dráááámo"? :-)
Dámo, mně z vás za chvíli praskne hlava. Vy jste jak zaseknutá deska. Mám vám tu vypsat všechny motory, co se do AMG dávaly?!
Všichni víme, že označení 63 AMG je jen marketingové a má taky odkazovat na Rudou svini 300 SEL 6.3. Motor 6.3 (objem 6.3 litru) BITURBO NEEXISTUJE. To, že se biturba 5.5 CL63/CLS63/E63/G63/GL63/ML63/S63/SL63 označují dvojčíslím "63" jsem vysvětlil výše. Tímto způsobem se taky označovaly atmosféry o objemu 6.2 litru. Ovšem taky se krátkou dobu dělaly atmosférické motory 6.3 V12, které se dávaly do MY2001 S63, CL63 a a G63.
Vřele doporučuji kouknout se na wikipedii, kde to máte pohromadě. [odkaz]
Ham se vám to snažil vysvětlit a vy ne ne a ne pochopit, že my dva jsme měli pravdu. Možná jste to už přiznala, ale nějak jsem se v tom stromu nevyznal...
No vidíš, já mám i motorku co zrychlí z nula na sto za 2,8 sekundy. Ale s tou se nedá jezdit celý rok:-) a na stovce za pět sekund nebudou všichni nikdy...
Ano, z tohoto příspěvku je zcela zřejmé, že jeden o voze a druhá o koze, tedy že milá Kylie si plete vstřikování za přeplňování. Ano, donekonečna bude omílat, že ona to přece nikde nenapsala, ovšem je to jenom roztírání si másla na hlavě...
Jasně, bramboračku v každé diskuzi, když nezvládáš konkrétní téma tak zavádíš věci úplně jinam, téma bylo A8 a dvanáctiválce v D3 a ty z toho děláš diskuzi od Šumavy k Tatrám.
To "ultrabazírování" na přsném názvu mi příjde opravdu EXTRÉMně PŘEHNANÉ (navíc vy tedy "můžete" napsat 65 AMG a je to "no problem"?) A když jsem já napsala co jsem napsala - "VWydedukoval" jste z toho že NEtuším (zrovna u TOHOTO motoru) jak to s těmi 63 AMG motory je? :-)
To s těmi turby a kompresory bylo "o motorech" - NE zrovna JEN o audi, 7er BMW či AMG ;-)
Přeplňování jsem NEdala "do SOUVISLOSTi" - jen jsem napsala že "ony dva motory mají přímý vstřik" a NE turbo (což mi u 60i fakt nějak "uteklo" :-)
A KRUCIŠ! Ví(dí)te kolik je hodin??? ;-)
Vzhledem k tomu že dáváte ten odkaz, tak to vypadá že jste ten text (diskuzi) snad možná četl OPRAVDU tak NE"soustřeně", že svým "obVWiněním" i "věříte"? ;-)
Tak ještě jednou doporučuji "potřepat" hlavou a přečíst si to v KLIDu a s JASNOU hlavou.. :-)
PS: Prostě ať z toho budete dělat "cokoli", tak EXISTUJE jeden Buřtík a ten se pomalu pomaličku (neb je tak trochu EXTRÉMní "fanda" do velkých atmosferických motorů) připravuje na výměnu SL 63 AMG (atmosferického) za SL 63 AMG (biturbo) ;-)
Už jsem ti to napsal desetkrát a v původní diskuzi to máš. 6.3 bi-turbo neexistuje. Existuje buď (když vezmu tvé označení v diskuzi) 5.5 bi-turbo nebo existuje 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG (když vezmu obchodní značení AMG).
Audi - žádné kompresory ani turba u dvanáctiválce pro A8 nepoužívá, prostě jediný klasický motor v D3 jak zde napsal Mig
7er - používá u dvanáctiválce dvě velká turba, tuším 1,5 bar, každé pro jednu řadu, kompresor žádný
AMG - u dvanáctiválce v S klasse má dvě turba opět asi kolem 1,5 bar, opět stejně velké každé v jedné řadě, kompresor žádný
Co jako čekáš víc?
Jo a přímé vstřikování mají všichni, píše se rok 2012, nevím, proč zrovna o vstřikování jsi zasvěceně hovořila ve svých příspěvcích a ještě jej dala do souvislosti s přeplňováním.
Tak k tomuhle se klidně PŘIZNÁM ;-)
PS: Sorry, ale tohle Ham. FAKT PŘEHNAL (zkuste si představit, že třeba VÁM tvrdí že NEtušíte kolika stupňovou převodovku měl váš Allroad a jakou má má nové V6 Bi-Tdi ...nebo něco takového... :-)
PPS: A je to o to "horší", že tadu budu asi jediná (nebo 1 z mála) kdo "no problem" přizná když něco "splete" přehlédne NEví atd. - ale dělat UDÁLOST z formulace že Buřtík pomalu zvažuje výměnu 63 (atmosféry) za 63 (biturbo) - to mi příjde opravdu až příííííliš "ujeté" (přehnané
Vaším přístupem jsem VELMI (až) "znechucena" :no::no::no::no:8-s:no::no:
DEFINUJTE (a PŘESNĚ prosím!) kde vidíte onu "chybu" (jak v případě mého upozornění pleaseSMILEovi, že tam má chybku/že by měl aktualizovat a STEJNĚ v případě druhého VÁMI presentovaného NESMYSLného obvinění na téma přeplňování
PS: Téma různá zapojení turb a kompresorů atd. asi "odkládáme" - zřejmě vůbec NEtušíte "která bije"
PPS: Ostaně - kdyby jste chtěl děla "drááámo" z mé formulace (63 atmosféra za 63 biturbo), tak se dají dohledat MÁ SLOVA o zmíněných motorech dááááávno PŘED touto nedávno diskuzí ;-)
Vaše HLOUPÉ "křečovité" a zcela ZBYTEČNÉ "obviňování" doslova "za každou cenu" opravdu P-Ř-E-S-A-H-U-J-E běžnou formu diskuze :-|
Když pominu dvoumístné vozy, pokud vím, tak vpředu v není isofix sériově nikde..., taky nevidím důvod cpát mezi sedák a opěradlo sedadla spolujezdce dva "dráty" v případě, že je nikdo nebude využívat. ;-)
Ano přečetl jsem si to a jednoznačně měl pravdu PleaseSMILE. Prostě napsala jsi blbost, on na ni správně reagoval a dál není co dodat.
Tady si to každý může přečíst.
[odkaz]
Tak tohle FAKT NE!!!!!!!!!! 8-s
Tohle už HODNĚ PŘEHÁNÍTE - a navíc je to SNADNO DOHLEDATELNÉ!!!!!!!
PS: "Zatřepte" hlavnou, SUNDEJTE klapky na očích a ještě jednou si to "normálně" s "otevřeným" vnímáním PŘEČTĚTZE!
..aneb kterak (ještě "lépe") VWysát zákazníka... :-)
PS: NE že by tohle zrovna mne "zajímalo", ale mám takový dojem že ISOFIX bylj již před desetiletím v Subaru Legacy (samozřejmě "v ceně" ;-)
Jj, za ten jsem (něco málo) připlácel i v allroadu..., chtěl jsem ho mít vpředu i v GTIčku, ale tam to objednat nejde, ale vypínání airbagu před spolujezdcem tam je sériově, to by mělo asi jít u každého auta, které ho tam má, ne?
No jistě - "obráceně" napsal že neexistuje (to nové 5461) biturbo... SORRY
Nicméně fakt NEskutečné je, že napsal CHYBKU (já ho na ní upozornila = aby "aktualizoval" info) a VY DVA si pak "notujete" jak JÁ (zrovna) o motoru 63 AMG "nic nevím" :yes::yes:
PS: Proč zrovna zamlada"? Jeho kariéra je celkem "konstatní" - řekla bych.. :-)
PPS: Jinak ale vaše dnešní "očerňování" už je docela ZA "hranicí"
To (si) fakt NEumíte přiznat, že stejně jako (pochopitelně) VÍM co je přeplňování motoru, tak VÍM jak je to s AMG motory??
Chcete "napovědět" jak to je s těmi turby a kompresory? ;-)
Už jsme spolu párkrát diskutovali, takže ... i když to jak jste naše "technické NEshody" tuhle nedávno "shrnul" - a až NEskutečně "překrouceně" (a to opravdu ZCELA VÁŽNĚ - EXTRÉMně "překrouceně"!), tak přece si NEmůžete myslet, že třeba NEvím jak je to s motorem který máme doma (dokonce) 2x (nebo co to je přeplňovaný motor :-)
Tak opravdu NEvím jestli "hrajete divadlo" nebo CO si "dokazujete" 8-s
Sorry ale že zrovna o TOMTO motoru asi VÍM se docela "nabízí" že?
Na ofic. stránkách Mercedes se "normálně všude uvádí (stále STEJNĚ) 63 AMG (stejně jako zde na auto.cz - třeba v textu o novém SL 63 AMG) - že to je zcela JINÝ motor (a hlavně že to reálně NEbyl objem 6.3 ani předtím víme samozřejmě OBA
Vaše "konstrukce" je stejně NEsmyslná jako dnešní "papokus" zkusit na mne že si pletu pojmy přímý vstřik a přeplňování motoru (mimochodem "o level" náročnější otázku jaký motor např. patří k jakému přeplňovaná jež jsem vyjmenovala - na to NEzvládl odpovědět NIKDO ;-)
Takže na mne prosím NEzkoušejte "bubosti" typu 2+2=4 :-)
Ještě jednou k vaší "perle" co JSTE SI napsali - čistou jednoznačnou NEokecatelnou "bubost" (chybku) napsal pleaseSmile - že atmosferický 63 AMG se již NEvyrábí (my oba M0C dobře víme že ano) - jen já ho na to upozornila první...
A "dožadování" se písmenka S u nového motoru skrývajícího se pod označením 63 AMG je fakt "skorobuzerace" = neb jak už jsem napsala a jak nejspší SÁM VÍTE, v textech třeba zde na auto.cz se tak NEoznačuje (a NEvšimla jsem si že byste "protestoval") a NEoznačuje se tak ani na stránkách Mercedes.de = fakt se dožadujete docela "absurdity"
PLUS - když chcete hrát že "musíme" označovat přesné objemy, tak i vy jste psal o 65 AMG - což jak opět oba VÍME takový motor nikdy v nabídce nebyl, je to opět jen "umělé označení"...
...no a u nás doma se pomalu polehoučku zvažuje výměna 63 AMG (atmosféry) za 63 AMG (biturbo) ... a NEpochybuji že té větě (zcela 100%) správně ROZUMÍTE ;-)
PS: Tohle (stejně jako tu ABSURDITkU o přeplňování a přímém vstřiku) beru jako docela šíííílenou až úúúúúchylnou snahu najít na mne "cokoli" :-)
Tak to musíte zkoušit ale (hodně) jinde, zrovna TAHLE oblast ta mne "zajímá" (a jak jsem vám řekla, já auta beru/chápu/zajímám se stylem "tohle bych si koupila" = zkuste na mne něco o Fabii nebo Rapidu 1.2 apod., tam máte URČITĚ lepší znalosti/přehled...
Kdybys napsala
vymění za S63 AMG nebo SL63 AMG nebo 63 AMG tak nelze nic namítat
Ale ty jsi napsala
vyměnit 6.3 (atmosféru) za 6.3 (bi-turbo)
což je konina protože 6.3 (bi-turbo) není ani obchodní název žádného AMG motoru a ani neexistuje žádný motor s obsahem 6.3 a biturbem
Takže jestli jsi až dnes pochopila to co jsme ti s PleaseSMILE napsali již před dvěma týdny tak holt nezbývá než si myslet, že buď hraješ divadlo nebo jsi opravdu tak nechápavá. 8-s8-s8-s8-s8-s8-s
PS: PleaseSMILE nepsal, že se neprodává atmosferická verze ale že se neprodává 6.3 biturbo o kterém ty jsi psala, takže žádnou chybku neudělal, na chyby máš monopol ty.
Ach tak TÁÁÁÁKhle NE"smyslně" jste k tomu došel? ;-)
No 65 AMG také není 6 s půl litr, že? :-)
Popravdě on ten atmosferický motor 63 také NEbyl 6 celých 3, že? ;-)
PS: Nicméně tohle "všechno" jsem už napsala v minulém příspěvku - a FAKT si myslím že má formulace o výměně 6.3 AMG (atmosféra) za 6.3 AMG (biturbo) NEní nějak "extraPROBLÉMová" ;-)
Zato "chybka" pleaseSMILEa že už NEexistuje (neprodává se) "původní" atmosferická verze chybka BYLA a PROTO jsem ho upozornila aby "aktualizoval" :-)
PPS: V (německém) ceníku Mercedes je nový motor 63 AMG uváděn stejně jako dříve BEZ onoho "S" které zmiňujete - prostě stejně jako dříve SL 63 AMG
Vidím, že přesnost není tvým koníčkem. Biturbo 6.3 je reálu biturbo 5.5, takže biturbo 6.3 neexistuje protože existuje biturbo 5.5 které se označuje S63 AMG. Máš v tom hokej. Podívej se na stránky AMG
Tak to byste si měl přečít ZNOVU + možná (také) "trošičku" AKTUALIZOVAT data ;-)
Motor 6.3 AMG (bi-turbo) samozřejmě EXISTUJE - a PŘESNĚ jak jsem napsala, nyní "lze" přejít ze "starého" 6.3 AMG (což byla v reálu - no v SLS ještě je - ATMOSFÉRA 6,2) na biturbo 6.3 (cože je v reálu 5461 bi-turbo, že? :-)
Motor 65 zůstal víceméně STEJNÝ (nyní konečně s "pořádnou" převodovkou :yes: ), motoru 6.3 zůstalo stejné OZNAČENÍ (byť jde o zcela nový motor menšího objemu s turbodmychadly..
Takže má věta o výměně 6.3 (atmosféra) za 6.3 (biturbo) je "zcela OK"
Pěkný den (myslím že i se současným TURBOmotorem 6.3 AMG Performance 415 kW 900 Nm by takový MOHL být :yes:;-)
Stává se to občas u pravostranného vs. levostranného řízení. Ford to tak myslím u některých modelů měl - týkalo se to kolenního airbagu. Další rozdíl býval v USA vs. EU. V USA jsou povinné dvoustupňové airbagy, takže některé evropské automobilky musely používat pro USA jiné řešení. Myslím, že sem patřilo BMW. Výjimky snad možné byly, ale možná jen pro malé automobilky. V dnešní době bude drtivá většina aut vyhovovat všem normám na hlavních trzích. Bývá to levnější. Tyhle rozdíly jsou většinou důsledek nečekaných změn a ze zpětného pohledu špatných rozhodnutí v minulosti (tedy návrhu automobilu).
Tak nepochopil, prosím nepřekrucuj, na chybu tě upozornil pleaseSMILE protože jsi si vymyslela motor 6.3 biturbo, když tě na to upozornil tak jsi mu doporučila doplnit si znalosti o AMG motorech. Následně jsem já doplnil co a jak a potvrdil to co řekl, tedy že žádný 6,3 biturbo neexistuje. A on skutečně neexistuje
Kylie píše:
...momentálně "trpí" že bude muset vyměnit 6.3 (atmosféru) za 6.3 (bi-turbo)
pleaseSMILE píše:
....6.3 biturbo od AMG neexistuje.
Kylie píše:
Doporučuji "aktualizovat" (info o motorech Mercedes)
NEtuším jak to je, ale "podivnost" že i takovéhle věci jsou někdy v různých verzích (pro různé státy) "jinak" jste "zvažovali"?? ;-)
PS: Já to tedy považuji za "divné" a ŠPATNÉ (a opravdu NEtuším týká-li se to tohoto vozu), ale z nějakých důvodů se to občas "stává" :-|
Než jsem to napsal, koukal jsem do německého katalogu.
[odkaz]
"Airbags
Fullsize-Airbags für Fahrer und Beifahrer, 2-stufig auslösend; Seitenairbags vorn und hinten in die Sitzlehnen integriert; das Kopfairbagsystem entfaltet sich wie ein Schutzpolster über die gesamte Länge der seitlichen Fensterfläche und schützt Front- und außensitzende Fondpassagiere bei einem Seitenaufprall."
A opět "perla" (jedno zda "kachna" nebo "teta" nebo..) ale jinak NULA celá NULA NIC.. :-)
..pokud máte pro své TVRZENí "cokoli" - napište "kdecojak" (to vám zatím ne- a Ne- a NE-jde ;-) ), no a nebo třeba "vyražte na kachny" nebo cokoli..
..ale T-V-R-D-I-T (že jsem něco "řekla") a NEbýt schopen říci "kde co" - to VÁS... :-)
PS: Aneb váš příspěvek z 16:20 jste napsal na základě ČEHO ČEHO ČEHO? ;-)
Špatně jste přečetl můj text a "plácl" BUBOST a teď NEvíte "co s tím" (tak to stále JEN opakujete - a "doufáte" že to "projde"/stačí? :-)
CO je za tohle za "kličku" ÚPLNĚ JINAM???? :-|
Jako že jsem si "nevšimla" že atmosferickému přímovstřikovému VALVETRONICem vybavenému motoru 60i v průběhu doby "přibyly" turba = "neznám...? :-)
No zrovna TENTO motor (jak jsem již psala) na mne působí NADprůměrně ;-)
PS: Téma KDE CO KONKRÉTNĚ jste "vwyčetl" že jste to UZAVŘEL s tím že si "pletu" přímý vstřik a přeplňování - to asi definitivně UZAVÍRÁME, na to už odpověď NEpřijde, že? :-)
PPS: (alespoň) nějakých příkladů u těch turb a kompresorů se také NEdočkám? Alespoň NĚJAKÝ příklad URČITĚ víte ;-)
PPPS: Když už "alergii" tak hlavně na FERDINANDa, pak na "pVWaktiky" koncernu jako takového a pak na "obecné zbožňování" (každý 2hý kdo o autech VŮBEC NIC NEví, "ví" že vozy vw jsou "nejleČí" :-)
To audi z toho vychází ještě jakž takž "gut" - klidně uznám že audi A6 3.0 TDi by mohl být drobný krok směrem vzhůru při výměně vozidla.. ;-)
No a SUPER-PERLA je ten váš ODKAZ :yes:
Jako "obvykle" jste to naprosto "nepochopil" (?) :-)
Vždyť to JÁ tam upozorňuji pleaseSMILEa na "chybku" v AMG motorech - vy to po mne JEN OPAKUJETE!!! ;-)
Že neznáš AMG motory to jsme si ověřili v jiné diskuzi, 31.5, 00:19 [odkaz]
Že neznáš BMW motory to víme z dnešní diskuze.
Že neznáš Audi motory, to chápu, na ty máš alergii.
HEZKÁ "klička" :yes:;-)
PS: Já si s nimi hlavu NE"zatěžuji" - já vím co ke kterému řádku (kon-cepci/-strukci) přiřadit celkem "no problemo" :-)
PPS: A to KDEJAKCOže (konkrétně) jsem měla jako napsat "nesprávně" se evidetně už NE-dozvím, že.. ;-)
No to píšete STÁLE - ale CO že to tam (krom NE"aktualizovaní" dat, že 60i už dnes je přeplňovaný) má být "zlatofondí"?? :-)
PS: Přesýpací hodiny už ani neotáčím - evidentně, milí spoludiskutující, NEvíte... ;-)
Nojo - tak(že) "klasika" - JAK jste tu bubost "vwymyšeňkovali" KDE jste to jako VWyčetli se NEdozvím...
PS: CHÁPU (ono se to NEdá "dohledat" - a těch mých příspěvků je tam fakt jen "pár" :-)
takže opojné zrychlení je ten důvod - a nebylo by lepší si kvůli tomu zajít zablbnout na motokárách?nebo koupit motorku? nebo je ten důvod v tom dvakrát rychleji než někdo jiný? co pak, až budou na 100 za pět sekund všichni?
Tak s východoněmkou Angelou Merkel myslím NEmám společného snad (naprosto) NIC :-)
(krom "společného pohledu" na dobu trvání finanční krize v Evropě.. :-|
..ani bych jí NEvolila (byť jí považuji za "lepší"/NADprůměrné řešení... :-)
PS: Prímý vstřik je FAJN (třeba v Californii), z přeplňování trochu "šílí" Buřtík, já zas tak "proti" NEjsem...
Možná snad "raději" přeplňování kompresorem... (mám-li to říci tak nějak "obecně") - CO VY? ;-)
Tetu ani Angelu NEznám, ale co se mne týče tak (už po XY-té!!!) se stále ptám KDE, na základě ČEHO jste tu bubost "VWymyšeňkoVWali"????? Tak co, odpovíte na to konečně UŽ? :-)
PS: Chcete získat ČAS na vyGOOGLEování odpovědí...? ;-)
PPS: Já otáčím PŘESÝPACÍ hodiny.. :-)
"Nesmrtelná teta" náhodou nebyla špatná pohádka.. ;-)
..ale jsou LEPŠí (už jste nějakou z těch co jsem doporučila vaší malé blondýnce konečně KOUPIL? :-)
PS: Nedávno jsem si pustila "The Princess Bride", ale ta je spíš pro nás "dospěláky", pro vaší malou princeznu co nejvřeleji doporučuji "Tangled" (česky "Na vlásku") :yes::yes:
Tak hodiny doběhly, otáčím TEĎ ;-)
PS: Stačí PŘÍKLADy (byť někde to je jen ORIGINÁLní koncepce/konstrukce.. :-)
PPS: Hele, to jste si FAKT myslel, že to NEvím? ;-)
Nebo spíš... :-)
Klidně "polikejte" co chcte, ale NE"překrucujte" a řekněte (těch příspěvků za TOLIK NEní ;-) ) KDE JAK na základě ČEHO tohle stále OPAKUJTE????? :-)
PS: Mimochodem vy byste uměl "doplnit" k oněm turbům a kompresůrům "k čemu (jakému motorů) to patří"? ;-)
No tak KDE to "jako mělo být"?? ;-)
Už jsem se ptala a nějak mi ani vy ani Ham. NEumíte odpovědět... :-)
..zato to STÁLE opakujete (KDE a JAK, na základě ČEHO jste na to "přišli", jste to "vymysleli" ???? ;-)
Ne, chtěla jsem slyšet jestli umíte "přiřadit" k oněm konfiguracím o JAKÉ jde (např.) motory ;-)
dvě turba za sebou
dtto malé + velké
dtto velké + malé
dvě turba - na každou řadu válců jedno
dtto zabírá nejdříve jedno a až PAk/později druihé
něco s kompresorem
kompresor + turbo odpovídat NEmusíte, to jistě VWíte :-)
kompresor + turbníka se SPOLEČNOU hřídelí
...no to je snad vše, snad jsem na žádnou další variantu NEzapomněla ;-)
PS: Jste na "tenkém" ledě, já si za tím co jsem v uvedené časy napsala samozřejmě STOJÍM ;-)
..když mi chcete najít nějaký "nedostatek", tak fakt jen ten přechod z atmosféry na přeplňování u motoru 6Oi :-)
To ano (že utratí "majlant" pro o fous lepší zrychlení z nuly na sto), jinak je tohle číslíčko ale PĚKNÁ BUBOST (jeden z NEJvětších NEsmyslů u aut - přitom je "alfou i omegou" snad pro VĚTŠINU autofandů...
PS: Znám CHLAPy schopné se hádat že "lepší" je vůz co má maximálku o 5 km vyšší (když ten pomalejší jede 310 km/h ;-)
PPS: Já dám/MNE "zajímá" hlavně PRUŽNOST motoru :yes::-)
Píšeš tam
"PS: NEjsem žádná odbornice na 12ti válcové jednotky, ani na turba (v řadě, na každou řadu válců, menší + větší i větší + menší a dokonce i dvě stejná kdy nejdřív zabírá jedno a až později to na druhé řadě válců + do toho ještě KOMPRESORy a také kompresor + turbo a dokonce turbína + kompresor se společnou hřídelí...
..no uznejte JAK se v tom všem má BLONDýnka "vyznat""
Co k tomu chceš slyšet, že souhlasím? Že nejsi žádná odbornice? No nerad, ale souhlasím. Kdo chce tak má vše popsané na stránkách Audi, BMW a MB. Ale nestuduj to, vzhledem k tvrzením 00:47, 13:49 a dále by to nemělo žádný smysl.
>:-[] >:-[]
NE to tedy fakt NEopakuji - docela by mne zajímalo KDE to "čtete" :-)
PS: JEN jsem se zmýlila - domnívala jsem se že BMW 760i je stále ještě (jak "býval") atmosferický, "jen" vybavený přímým vstřikem (a že ze škály 12ti válců pocházejících z Mnichova) je přeplňovaný JEN ten pro RR Ghost - prostě jsem si NE"všimla" kdy mu přidali ta turba.... ;-)
...ale VWyrVWál který kolem toho VWytváříte, ten je "pozoruhodný" :yes::-)
Absolutní rychlost je nepodstatná, zrychlení je opojné, i kdybych měl nadosmrti jezdit 130, stejně se mi bude vždycky líbit, že se na tu stotřicítku dostanu dvakrát rychleji než někdo jiný... nikdo si nekupuje auto kvůli absolutní rychlosti (tedy skoro nikdo), na druhou stranu je spousta lidí ochotna utratit majlant za auto s lepším zrychlením...
z vašeho textu bylo zřejmé, že vám nic neříká termín přeplňování a zaměňujete ho se vstřikováním... a klidně to popírejte a překrucujte, stejně to nepomůže...
Jo? a KDE jste si toho "zaměňování" jako vwšiml?? ;-)
PS: Já dala přesný čas a "lokaci" (druhý odstavec začínající PS) - TAM je to o těch kompresorech a turbech ... no nic, tak ještě jednou, otáčím hodiny TEĎ :-)
PS: Na to kde jste "vwymyšeňkoval" to o přeplňování a přímém vstřiku můžete odpovědět až PAK (ale KDE jste to "vwyčetl" - to by mne ZAJÍMALO :-)
žádného textu a kompresorech a turbech jsem si nevšiml. Pouze jsem si všiml, že zaměňuješ vstřikování a přeplňování a že to není náhoda, protože to v diskuzi s Migem opakuješ.
Ale NE"vwymýšlejte"! ;-)
1. zrovna VWy byste to zjistil(i) s NADŠENÍM (nikoli "hrůůůzou" :-) ) a
2. hlavně nějak NEdokážete "vwymyslet" z kterého to mělo být příspěvku, že?
3. "ukažte" SE (sVWé znalosti) a "přiřaďte" k mému textu o kompresorech a turbech (13:49 druhý odstavec začínající PS:) co ke kterému motoru "patří" ... otáčím přesípací hodiny TEĎ ;-)
mojí logiky? ne, tohle by mě opravdu nenapadlo, ale každopádně je to taky zajímavá otázka :yes:
vždyť ony auta vlastně tak nějak jezdí stejně rychle (250)
No vaše příspěvky NEmají "vzestupnou" úroveň... tak snad alespoň ostatní "stoupání" jsou u vás stále ještě ok (a co není dnes, může být zítra - nebo dřív než bys řekl "švec" ;-)
PS: TAKÉ umím psát "přibublé" narážky... ale NEbaví mne to :-|
PPS: A ta (stále opakovaná) "teta" - fakt UBOHÉ :no: ;-\
Neee, vysvětlovat tetě neee, po vysvětlovačkách triviálních jevů jako vliv rozvoru a úhlu natočení předních kol na poloměr otáčení nebo vliv na deformační zóny při nárazu těžkého a lehkého auta do zdi, mi nezbývá již mnoho sil.
Já bych ji u její nové teorie nechal. A dokonce dokáži pochopit, jak taková teorie vznikne. No například.... připusťme, že prosté, nezkušené děvče, třeba nějaká blondýnka, si tak nějak ze života může myslet, že tam kde se zvýší tlak, tam vzniká automaticky výstřik a že je to vlastně jedna funkce, prostě něco jako příčina a důsledek. No a pak už je na světě logická zkratka ohledně motorů, vyšší tlak se dosahuje turbodmychadlem a výstřik je to samé jako vstřik a je vymalováno. Ony vlastně blondýny mají docela logické myšlení.
Zkusme ten rozdíl tetě vysvětlit/popsat za pomocí nějaké asociace se sexem, to by snad mohla pochopit, teda pokud si z toho ještě něco pamatuje... >:-[]
Odpověděla jsi jako pravá blondýna!
Co má společného přímý vstřik s přeplňováním??? 8-s >:-[]
Aktuální 760i je přeplňovaný, stejně jako S65 AMG (S63 AMG je V8), který by bez (dvojitého) přeplňování nemohl mít krouťák 1000 Nm.
Na to, že se tu tak často vydáváš za odborníka na V12, docela slušné "fópá"... >:D
Že všechny RR (krom Ghost) mají stejný 6,75 NEpřeplňovaný motor jsem psala - nebo? ;-)
Že postarší V12 (snad stále ještě 3ventilový?) v MERCEDESech je přeplňovaný TAKÉ - nebo? :-)
Jen "žiji v domnění", že motor v 760i (stejně jako W12 v této A8) jsou "jen" vybaveny přímým vstřikem a VALVETRONICem = takže to zas TAK "moc mimo" NEbylo.. ;-)
Rsp. jsem nějak "přehlédla" KDY přesně 760ce "přidali" ta turba (neb atmosferický býval... :-)
Mhm (NEpřu se, ale) určitě? Mám dojem že je (stejně jako současné W12) vybaven "jen" přímým vstřikem, že z tří 12ti válců které vyrábí BMW je přeplňovaný jen ten pro Rolls Royce Ghost...
PS: Nojo, už jsem to "vyGOOGLEovala" - samozřejmě BÝVAL atmosfera, ale nějak mu časem "přibyla" turba (a mně o tom nějak NEinformovali... ;-)
Ano, právě TENhle 12ti válec je mi asi "nejsympatičtější" :yes::-)
..tedy "byl" když ještě ATMOSFERA býval (teď už VÍM že teď už NEní ;-) ) - s novou převodouvkou mne VELMI "zaujal" 65 AMG (v budoucím S-Klasse Coupe? :-)
1. So znamym sme prasili staru A8 4,2, tam to malo myslim 300k, zralo to vsetko okolo cesty, ale bol to Need for Speed naživo :)))) Teraz ešte rýchlejšie, môžem len závidieť :-)
2. Myslím, že som celkom fanúšik áut, ale fakt dnes nedokážem rozlíšiť A5/A6/A7 a všetko,čo je medzi tým... už je tej unifikácie pre mňa príliš... :/
No přeplňování a přímý vstřik dvanáctiválců si pleteš fest. Jediné dvě limuzíny s atmosferickým dvanáctiválcem jsou A8 W12 6,3l 368kW a RR Phantom 6,8l 338kW. Všechny ostatní RR Ghost, 7er, Bentley, S-klasse mají dvanáctiválce přeplňované.
No VÍM ... a PROTO jsem odpověla právě TAKhle.. ;-)
PS: NEjsem žádná odbornice na 12ti válcové jednotky, ani na turba (v řadě, na každou řadu válců, menší + větší i větší + menší a dokonce i dvě stejná kdy nejdřív zabírá jedno a až později to na druhé řadě válců + do toho ještě KOMPRESORy a také kompresor + turbo a dokonce turbína + kompresor se společnou hřídelí...
..no uznejte JAK se v tom všem má BLONDýnka "vyznat" :-)
PPS: Nicméně jestli se NEpletu (a proto jsem napsala to "nebo?") tak W12 je dnes STEJNĚ "atmosferický" jako V12 v BMW a V12 6.75 v ROLLSech (krom GHOSTu), tedy jde o motory vybavené PŘÍMÝm VSTŘIKem..
..také spíš preferuji VELKOobjemové atmosféry (6.3 AMG prý není špatný, jsem někde slyšela... ;-) a akutálně má už 591 PS + je tam prý ještě "malý prostor"...) - i když takové 65 AMG... :yes::-)
Nu JÁ bych NE"šílela" z žádného dieslu (když je v nabídce obdobná BENZÍNová varianta..
..ale porovnání 50d a 4.2 Tdi bych docela chtěla "udělat"
PS: Četla jsem srovnání 35 (4O)d a novinkového V6 Bi-Tdi a ... a vy možná také.. ;-)
Slovo "ZKLAMÁNí" v závěru bylo docela "dusné" (NEčekala jsem že biturbo TDi "spláchne" 35d, ale že mu bude KONKURENTem, to (zas) ANO :-|
PPS: MNĚ prostě příjde právě tenhle nový V8 bi-BENZÍN pro (a nejen) A8 "ten pravý" - v LUXUSní třídě by se EVROPAné bez nafty mohli (snad ještě chvíli) "obejít" :-)
Opět s vámi SOUHLASím - "pletu" si to asi tak STEJNĚ ;-)
[odkaz]
(doporučuji mrknout i na druhou - ještě "lepší" část :-)
NEvím proč, odkaz mi nějak "zlobí" :-| tak holt YOUTUBE a "Car Chase from Ronin" :yes:
PS: Ten Peugeot (s ROBERTem de NIRO za volantem) se honil s 5kovým BMW - sorry, už je to přeci jen "delší doba" co jsem to viděla.. ;-)
Mimochodem, ta jízda s audi S8 je (oproti honičce s PEUGEOTem) je "o ničem" (to BMW vs Peugeot bych zařadila mezi NEJ filmové honičky vůbec :yes::-)
V dobách 50d děkovat za (výkonově docela výrazně) slabší postarší V8 TDi?? ;-)
PS: Když už tak "děkujme" za V8 4.0 TFSi - TO je dle všeho "zajímavý" motor :yes::-)
Vtipné na tom asi je, že já zmiňuji (už trochu "nudně") jen "stále opakovaný", spíše jen "faceliftovaný" design...
..jinak co se týče dlouhodobých strategií, NEJvíce mne "zaujala" ta s názvem "Strategie 2018" ;-)
..a podobná od Mercedes s plánem že NEJprodávanější "prémiová" značka budou oni v roce 2020 = asi bude ještě "veselo" :-)
PS: A ano myslím (a navíc si myslím že to co "má dohánět" NIKDY NEdožene.. ;-)
..což ale vpodstatě NEsouvisí s prodejními čísly (a ta jsou pro mého "oblíbence" Ferdinanda alfou i omegou), kde to pro audi NEvidím špatně...
NIcméně pro MNE (jak to tak vypadá) nejspíš "zůstane" současný stav zachován i do budoucnosti - NEJzajímavěji auta staví (a nejlepší motory nabízí) BMW, v kategorii NEJvyšších modelů je ještě lepší Mercedes (jeho velkoobjemovým motorům se konkurence NEvyrovná, proti CL - a vlastně třeba i SL - NEmají soupeři co nabídnout...
PPS: NEznám moc oborů "kde jsou zkraty" a "zadarmo" a "bez práce" něco vybudujete...
..možná někteří dravější "šikovnější" (a tady ty uvozovky jsou zcela na místě) v "divokých" porevolučních letech v postsovětských zemích, ale jinak.. ;-)
Minulou generaci W12 "maličko" ZNÁM = nižší ceně bych se NEdivila.. ;-)
PS: Ta současná "přeVWrtaná" už je prý "lepší" (nicméně stále to je jen W místo V) = volila bych tenhle nový V8 bi-turbo :yes::-)
PPS: Tak si stále nějak NEjsem jistá CO to je ten "jediný poctivý motor" (W12 je spíš něco jako jediný NE"poctivý" 12ti válec.. ;-) ) a současná verze W12 už zas tak "nová" sice NEní, ale ok :-)
Samo Audi uvádí v popisech samostatné airbagy, ale je to celkem šumák. Cituji "Airbag pro řidiče a spolujezdce včetně bočních a hlavových airbagů vpředu a vzadu"
Nejvtipnější na tom asi je, že lidé kritizují dlouhodobou strategii, která bude probíhat ještě dalších 10-20 let. Současný stav by měl být jen jeden z mezikroků v budování značky. Určitě patříš mezi lidi, kteří si myslí, že má Audi jako značka co dohánět. V tomhle segmentu nejsou zkratky, jen dlouhodobá a konzistentní tvrdá práce.
Očakával by som, že auto za 2,5 mega bude mať airbagov minimálne 8 alebo 10. V podstate ľudia ako ty, resp. autori príspevkov s podobnými názorom sú jednou z príčin, že nemecké prémiové automobilky pýtajú príplatok za hocijakú somarinu, ktorá je v iných autách bežná. V automobilkách si totiž povedia: "Vadí našim zákazníkom, že si musia priplatiť za USB, ďalšie airbagy a ďalšie samozrejmosti? Nie samozrejme, že im to nevadí, to by bolo pod ich úroveň, aby si kúpili auto bez príplatkov. Tak im tie príplatky a celkovú cenu auta riadne osolíme."
Potom ale nech ľudia neplačú, že americký Passat sa v Amerike predáva za 20.000 USD a v Európe menší euro Passat za dvojnásobok. Alebo že Golf GTI stojí v Amerike polovičku z toho, čo v Európe, a pritom sa musí do Ameriky z Európy doviezť.
no hlavně by mě zajímalo kolik to váží. Je sice pěkný, že to má přes 400 koní, ovšem jestli celej ten abtajlung váží přes 2 tuny, tak to bude asi dost těžkopádná kára. Nicméně zrychlení 0-100 to má brutální. :yes:
no to sem čekal, že to zase hned někdo začne porovnávat. Jen 6 pytlů, takový nebezpečný auto. To je lepší si koupit radši starou Mazdu ta je mnohem bezpečnější když jich má 8. Ještě že ty airbagy vymysleli, pro spoustu lidí vytvořili hodnotící kritérium kvality auta >:D >:D >:D
Sériová výbava A8 jsou adaptivní airbagy pro řidiče a spolujezdce a boční a hlavový airbag vpředu i vzadu. Což je dohromady 10.
Tvé porovnání BMW a Kia je "excelentní". >:D >:D >:D
Neviem, či chybu urobil autor článku alebo samotné Audi, ale len 6 airbagov v supervýkonnej a luxusnej límuzíne v roku 2012? To bežne ponúkajú už aj Kórejci v lacných autách. Moja Mazda 6 z roku 2006 má airbagov 8.
Alebo chce Audi "žmýkať" svojich zákazníkov príplatkovou výbavou? Podobne ako BMW, ktoré si za USB konektor pýta 300 €, ale Kia ho už roky ponúka v základnej výbave?
potřebují nové náčiní k překonání skvělé filmové honičky. Toto nebo ještě lépe S8 bude jistě dobrá lopata pro naházení několika citroušů do kaňonů podél cest. >:-[]
Proti minulé generaci ve všem lepší, jen po tom zvuku desetiválce se bude stýskat.
Tak dnes jsem se svezl v Audi A8 hybrid .... 2.0TFSI 155kW a hodně mě překvapilo, jak s tímto motorem + elektromotorem dokáže tak velké auto zrychlovat. Vážně to bylo veliké překvapení, ale co s tím musí udělat 4.0 TFSI....wow, to musí být peklo :-)
W12 samozřejmě, převrtaný šestilitr s parádním výkonem. A8 W12 byla v minulé generaci podstatně lacinější než S8 a přitom nabízela naprosto stejnou dynamiku. Pak to zdražili... Samozřejmě, pěkná ojetinka potěší... Za tři roky to bude dostupné i našinci...
Koho by W12 (nebo V12?) neoslovoval, že? Většině z náš ovšem mimo možnosti. Druhá stránka je pak ten dvanáctivál koupit jako jetý. Když koukám na jeté W12 u Audi teď, směju se a zároveň brečím, jak je to levné...
...najít "svou tvář" a tu držet od nejvyšších modelů po ty cenově dostupné je "rozhodně správně", ultraunifikace ála Audi je rozhodně "už trochu MOC" ;-)
Mně se "leví" docela DOBŘE - děkuji za optání :-)
Náhodou tenhle motor se mi zatím jeví docela DOBŘE - možná asi NEJlepší motorizace pro audi A8, řekla bych já... ;-)
PS: Zrovna včera jsem potkala Alpinu B7 Bi-turbo (motor V8 4.4 507 PS a hlavně 700 Nm - postarší ale VÝBORNÝ motor :yes::yes::-)
.. a tohle auto člověk moc NEpotká - ale k A8, to že tohle je dle mne NEJlepší motorizace, to NEbyl vtip ;-)
To mně oslovuje spíš ten nový dvanáctiválec. Je to hrozný, ale v téhle třídě bude A8 jediná s poctivým motorem...
Mně se A8 líbí, zeštíhlela oproti předchozímu modelu a je taková civilní, míň nápadná...
Taktéž se mi nová A8 nelíbí a to vůbec. Minulou generaci jsem miloval, měla oproti konkurenci (BMW, MB) agresivní a sportovní vzhled. nynější generace vypadá jak nafouklá A4, bez nějakých dynamických proporcí a podobně. I dosluhující řada S, kterou už považuju za hodně barokní je proti nynější A8 dalece dynamičtější a věží co se exteriéru týká. Tím ale neříkám, že to je špatné auto, to tedy rozhodně ne.
PS: je zajímavé jak klasické Bi-xenonové světlomety s čočkou změní (dle mojeho názoru) čumák auta k lepšínu, oproti těm tupým LED reflektorům, které se mi vizuleně absolutně nelíbí jak na A8 tak ani na A6. Je ale fakt, že to svítí zajímavě.
Dizajn, ako taký je do veľkej miery subjektívny pojem.. Mne sa tak isto ,,nová A8" moc nepáči, ale to je vec názoru..
Mňa však pri AUDi štve skôr ta unifikácia dizajnu.. Viem, že automobilka by, aj čo sa týka dizajnu mala niesť svoje ,,gény" pri každom modely značky, ale tu už má naozaj aj ostrieľaný a ostrozraký jedinec často problém z väčšej diaľky rozlíšiť o aký model ide..
Jednoducho povedané, zhruba pred rokom prišli nové, zrezané predné svetlomety v A6 a tak davaj ho, nacapíme ich na A3, A4 FL, A5 FL, S6 atď. Zadná časť AUDi tak isto bez komentára..
Viem, že autá AUDi sa aj napriek tomu dobre predávajú, ale ktovie či by sa nie lepšie keby to bolo inak.. Jedná vec je konzervatívnosť a iná je zas nedostatok kreativity. Dôkaz o tom, že to môže fungovať aj inak sú napríklad automobilky ako: Mercedes, Lexus a i.