jakožto člověk co pozná poslední gen. Opel Omega, se mi nejvíce líbila úprava Omegy na pick up Holden UTE >:D Ale jinak plnohodnotnou Omegu občas potkám jako Cadillac Catera >:D Ať žije badge-engineering :-)
Ked uz sme pri Opel, zaujal ma rusky test medzi Insigniou a Avensis. Nikdy som tak auto neskusal, ale podla testu som bol az sokovany neschopnostou Toyoty v niektorych aspektoch. Zvlast cast testu od 1:30 do 2:40 ma Toyota oproti Insignii naozaj sklamala. Az sa mi nechce verit, ze ten test bol naozaj "nezavisly". Zaujimali by ma i vase pohlady na onen test [odkaz]
V testech kde postaví Avensis do slalomu vždy propadne na chvost, agilitou podvozku patří do minulého tisíciletí, tady např. vyhrává Mazda 6 s mírným náskokem nad Passatem, Insignií, Supem a Avensis končí s velikým odstupem poslední:
[odkaz]
Takže no surprise
Vdaka. Zaujimava tabulka. Podla nej Toyota prepada i v inych oblastiach 8-s . To je skoda, lebo mam tuto znacku rad. Zaujimalo by ma, ci je na tom az tak zle len podvozok Avensisu alebo ci aj inych Toyot, zvlast Aurisu.
Bohužiaľ čo sa týka Toyoty už to nie je to čo bývalo , už to nie je Japonec .
Kamarát má celkom nový asi 3 ročný Yaris a už má hrdzu sem a tam , aj to trošku začína vrzgotať v interiéri ... V Japonsku robí Toyota len Hybridy nič iné to je podľa mňa škoda . Už sú len dve plnokrvné Japonské značky Mazda a Subaru ... ;-\
:-( Lenze podla recenzii viacerych uzivatelov v "moje auto" na tomto webe uz nie je ani Subaru to, co kedysi byval. Ich kritika na hrdzu je velka a sam som sa o tom rozpraval s predajcom Subaru-Ford a potvrdil mi sokujucu informaciu, ze Subaru uz ma cast hrdze (zvlast silne na vyfukovom potrubi) potom, co ich len z Japonska privezu a potvrdil mi i to, co sa prave pise v recenziach-neuznava sa to ako reklamacia :-! . Takze asi uz zostava len Mazda ;-\