Novinky
Tá diamantová maska vyzerá dokonale. Takto máte robiť nemci, :yes:
Už sa teším na porovnania Á-čkového Meďáka, Jednotkového Bavoráka a Audiny RS-trojky. Bral by som Audi, ale v novej tretej genrácií.
Už sa teším na porovnania Á-čkového Meďáka, Jednotkového Bavoráka a Audiny RS-trojky. Bral by som Audi, ale v novej tretej genrácií.
Mně se nelíbí ty červené detaily v náraznících, ještě že to jde objednat i bez nich. Jen jsem zvědav, jak to auto bude vypadat naživo. Design je docela mohutný a MB mívá docela vysoké podvozky se zapadlými koly, což není ono... Ale to se dá snadno vyřešit. :-!
Čověče, mi se tá červená linka v nárazníku hodně líbí, i když bez ní to taky nebude špatné 😄
Čtyři válce s turbem na haldexu a v balení AMG? No, jsem zvědav, jestli se tu neobjeví někdo, to to všechno začne vehementně obhajovat a stavět na piedestal. >😁
Lepšie znie ten "originál", t.j. päť valcov s turbom na haldexu. 😉
Som tu jediný, ktorému príde spojenie AMG a štvorvalec neprimerané? 8-s :no:
Som tu jediný, ktorému príde spojenie AMG a štvorvalec neprimerané? 8-s :no:
Haldex by nemusel být úplně k zblití, kdyby to byl Haldex z Aventadoru, kde jsou zadní a přední kola prohozené, tj. většina jde na zadek a předek je běžně jen na 10%... jinak je to variace na žebráckou operu, kterou aktuálně má v repertoáru, Volvo, Opel, VW a spousta dalších podřadných divadelních scén :no:
MB vypada moooc dobre, rozhodne vetsi odvaz nez u dalsich dvou zminenych a interier take zadna nuda, mozna az na ten trcici display v pristrojovce... a jeste kdyby soudruzi od mercedesu tam dali manualni prevodvku a ne priblblej automat tak je to dokonale...
Myslím, že MB bude špica. Vypadá rozhodně nejlépe. Ten jejich V4 byl původně vyvíjený pro F1. Manuál už je přežitek, AMG převodovky jsou špica a dá se řadit pádly...
no nevim nevim s tim automatem, nic proti technologii od AMG, do mesta automat urcite dobrej, ale na nejakou strelu po okreskach urcite ne...
Je to AMG a ty mají už hodně dlouho automaty. Navíc si myslím, že většina by se pro něj rozhodla. M135i bude taky jezdit většina v automatu, jako skoro každý dnešní BMW.
at si tam kazdy koupi co chce, ale me automat nikdy neoslovil max po meste, a to ani od audi s padly pod volantem... ja bych vzdy volil manual!!! :yes:
...stačí jenom jedno slovo, WOW 😲 :yes😒br />
Tohle bude moc pěkná rivalita v kategorie hot-hatchů, zvláště od německé trojky 😄
Tohle bude moc pěkná rivalita v kategorie hot-hatchů, zvláště od německé trojky 😄
Je zaujímavé, že pri takom Focuse sa siahodlho kritizoval ústup od legendárneho päťvalca k štvorvalcu. A pri AMG, ktoré bolo doteraz spájané len s motormi V8 či V12, zrazu štvorvalec nikomu neprekáža. Keby to bolo Audi, nepoviem ani slovo. Ale Mercedes, ktorý si na veľkoobjemových AMG verziách vybudoval renomé, zrazu bez okolkov predstaví štvorvalec vyštvaný na neúmerný výkon a všetci to zbaštia aj s navijakom, len kvôli trojcípej hviezde na kapote. 8-s
Zase na druhou stranu do nižší střední příčně V8 nedostaneš ani za prase, R4 nebo R5 jsou jediné motory které padají do úvahy.
Tak dramaticky bych to neviděl. Jeden model s menším počtem válců než desítka osmiválců v nabídce nestáhne image AMG na dno. AMG stále vyrábí auta, která jsou mnohdy absolutně nesmyslná, viz G63/G65 a nějakej jeden čtyřválec... Jo, kdyby do příští C-klasse začali montovat ten dvoulitr, tak to by bylo na pováženou. Ale nebudou.
Myslím, že tam nic jinýho nejsou schopni prostorově vecpat a celkem se mi tyhle závody D3 o super HH líbí 😉
Byť po projetí BMW 118i s M-Paketem (konečně to auto vypadá dobře!), dokáže základní řidičský choutky uspokojit i daleko míň.
Moc pěkně jsem se projel a světe div se, prémie se slušným výkonem, dobře vybavená se rozumnou cenu.
Byť po projetí BMW 118i s M-Paketem (konečně to auto vypadá dobře!), dokáže základní řidičský choutky uspokojit i daleko míň.
Moc pěkně jsem se projel a světe div se, prémie se slušným výkonem, dobře vybavená se rozumnou cenu.
Mohl bys to rozepsat trošku? Klidně i v blogu... My totiž, respektive táta, uvažuje o koupi F20ky, a tak rád bych slyšel na to co nejvíce názorů. Mělo to klasický M podvozek, nebo ten adaptivní? Díky za odpověď 😉
Ahoj, byla to relativně krátká jízda po vesnicích za Prahou a moje první jízda s F20, ale...
- atypicky nízký posaz, jak osvěžující v dnešní době
- interiér hodný BMW
- konečně pravý bavorácký vzhled (Mpak ruší optickou nadměrnost předních lamp)
- díky manuálu pro mě návrat malého řidičského auta
- M podvozek příjemně tuhý, vlastnosti jsou jako motokára, přesto nevytřese duši, moc se mi líbil. Od první chvíle se dá s autem jet poměrně svižně na okreskách, opravdu famózní
- motor...sice foukaný, ale s perfektními reakcemi a pokud si tam člověk šoupne ten pravý kvalt (spíš díky krouťáku i dva rozsahy), pak bohatě na vyblbnutí stačí
Pro mě pravé BMW a nejlepší jednička vyjma 130i, kterou jsem jel v mutaci kupé (135i jsem měl v ruce krátce na letišti a na pár minut v provozu)
- atypicky nízký posaz, jak osvěžující v dnešní době
- interiér hodný BMW
- konečně pravý bavorácký vzhled (Mpak ruší optickou nadměrnost předních lamp)
- díky manuálu pro mě návrat malého řidičského auta
- M podvozek příjemně tuhý, vlastnosti jsou jako motokára, přesto nevytřese duši, moc se mi líbil. Od první chvíle se dá s autem jet poměrně svižně na okreskách, opravdu famózní
- motor...sice foukaný, ale s perfektními reakcemi a pokud si tam člověk šoupne ten pravý kvalt (spíš díky krouťáku i dva rozsahy), pak bohatě na vyblbnutí stačí
Pro mě pravé BMW a nejlepší jednička vyjma 130i, kterou jsem jel v mutaci kupé (135i jsem měl v ruce krátce na letišti a na pár minut v provozu)
ja naprosto souhlasím s "Ham."em který reaguje na tvů post :yes😒br />
V nejmenší třídě A takto naladěný čtyřválec bude bohatě uspokující, sice šestiválec by byl úplně ideální motorizací, ale v MB se rozhlodli jinak. Bohužel už AMG není to co bývalo a svůj image očividně chtějí dostat i do řad svých "dostupnějších" modelů, inu marketing taky dělá zřejmě svoje. To máš to samý co u BMW s paketem M
V nejmenší třídě A takto naladěný čtyřválec bude bohatě uspokující, sice šestiválec by byl úplně ideální motorizací, ale v MB se rozhlodli jinak. Bohužel už AMG není to co bývalo a svůj image očividně chtějí dostat i do řad svých "dostupnějších" modelů, inu marketing taky dělá zřejmě svoje. To máš to samý co u BMW s paketem M
Pozor, ja vôbec nehovorím o nedostatočnosti motora a nemám s tým problém (2,0T je úplne štandartná motorizácia pre HH). Skôr to bolo určené všetkým tým ospevovačom Mercedesu a jeho prémiovej výnimočnosti verzií AMG, kde zrazu nevadí spojenie tohto označenia s takou plebejskou motorizáciou, hoci u BMW M skákali pri posune z V10 na V8. Pri M bol problém a pri AMG nie je? To isté vo vzťahu k Audi: pri ňom by to bol dôkaz "menšej prémiovosti" oproti M-B či BMW, ale pri M-B (obzvlášť v MAG verzii) to nijako prémiovosť nepostihuje. Dvojaký meter, to je načo som narážal.
NIKDO..... znovu opakuji NIKDO s tím ještě z Vás nejel a už tady čtu kecy o tom jak to jde s AMG do***e a jak už to neni co bývalo. Valná většina z Vás s ani jedním AMG nejela a od stolu tady píšete jakto vše jde do***e. Můžu Vás všechny ujistit, že M157 (5.5 BT) se před M156 (6.2N/A) nemá vůbec za co stydět!!! M156 je bez debat pro mě nejlépe znějící V8 ve své třídě a klenot, kterej v SLS BS bude mít určitě dost přes 640 koní a splňuje do puntíku to co se traduje o velkoobjemovejch motorech.
K vaším nesmyslům o G63/65 jistě souhlasím, ale TRH má asi jinej názor jinak by se to nenabízelo viz R63AMG která šla po roce do kytek.
Já osobně jsem na ten M270 dost zvědavej, protože plakat tady nad tím, že tam není V6 nebo nedejbože něco většího je blbost, kam by se to mělo podle Vás dát? Na zadní sedačky jako v Cliu?? A že to má automat? No a co? Polovina z Vás "závodníků od stolu" by udělala spojku. MCT je rychlejší než fofrklacek, pro motor šetrnější a ty meziplyny.... jezdil jsem týden v C63 po faceliftu s AMG performance paketem a to jak to střílí do laufu a jak to sází meziplyny..... to je slast a dovolím si říct poslední mohykán svého druhu!!! M3 má lepší podvozek, ale C63 má živočišnou zběsilost.
K vaším nesmyslům o G63/65 jistě souhlasím, ale TRH má asi jinej názor jinak by se to nenabízelo viz R63AMG která šla po roce do kytek.
Já osobně jsem na ten M270 dost zvědavej, protože plakat tady nad tím, že tam není V6 nebo nedejbože něco většího je blbost, kam by se to mělo podle Vás dát? Na zadní sedačky jako v Cliu?? A že to má automat? No a co? Polovina z Vás "závodníků od stolu" by udělala spojku. MCT je rychlejší než fofrklacek, pro motor šetrnější a ty meziplyny.... jezdil jsem týden v C63 po faceliftu s AMG performance paketem a to jak to střílí do laufu a jak to sází meziplyny..... to je slast a dovolím si říct poslední mohykán svého druhu!!! M3 má lepší podvozek, ale C63 má živočišnou zběsilost.
V podstatě ano..., ale podívej se podobným pohledem taky na graf, kde drtivá většina automaticky favorizuje A 45 AMG, a to také aniž by s ním měli jakoukoli (včetně statické) zkušenost, přičemž pravděpodobnost, že jen jeho R4 bude dosahovat charakteru R6/R5 je poměrně malá, a to už vůbec nemluvím o "dospělých" příspěvcích, jako je ten tooperův ze 14:12. 😉 >😒]
nie je o com :yes😒br />
vzdy bude medak krok pred BMW a tri kroky pred Audi :yes😒br />
medak v kazdej triede jasna volba :yes:
vzdy bude medak krok pred BMW a tri kroky pred Audi :yes😒br />
medak v kazdej triede jasna volba :yes:
fuj, ved je to odporne. same cudne prelisy a roztecena maska. ako nejaky hyundai akurat s trojcipou hviezdou vpredu... sa stavim o hocico, ze keby to malo trosku pozmenenu mriezku chladica do stylu nejakej korejskej automobilky a nebolo by uvedene, ze to je zamaskovany mercedes, tak pisete ake je to hnusne... lebo aj je.
Vzhled😒br /> Audi - 1
MB - 1-
BMW - 2-
Motor😒br /> Audi 1
BMW 1
MB 1-
Pořadí 1.RS3, 2.MB A 45 AMG, 3.BMW M135i
Jen škoda, že MB nepoužil nějaký větší motor, jak je u jeho AMG verzí zvykem.