Novinky
MarTin1
0
Jen tak dál kucí, hlavně se opovažte tam narvat diesel !!!
... se mi MOC :yes: 😄
PS: V minulé generaci byl jednoznačnou volbou motor 6.3 AMG, tentokrát snad (nárůst ceny a nákladů vůbec je tedy NE"chutný") by varianta 65 AMG i "stála za hřích" 😉
PS: V minulé generaci byl jednoznačnou volbou motor 6.3 AMG, tentokrát snad (nárůst ceny a nákladů vůbec je tedy NE"chutný") by varianta 65 AMG i "stála za hřích" 😉
V dnešní době tri quad .... turbenejch nesmyslů, ekologickejch restrikcí atd je tohle poslední mohykán. Jediná velká nevýhoda tohodle auta je ten absolutní nedostatek trakce... uvidíme jak na tom bude tahle nová verze s 7kvaltem a novou TCU... jinak CL65 hrabala i ve 90-100kmh při letmém startu.
Tahle V12 je technický skvost. Na sportovní projetí bude ale lepší 63 AMG - plus minus stejně rychle, ale lehčí na předku a tím i ovladatelnější. KAždopádně bohovská auta :yes:
Ano, 63 AMG je bráno jako to nejsportovnější. Za mne ale musím konstatovat, že jednoznačně 65. U tohoto auta mi sledování přetížení v zatáčkách a honění desetinek na okruhu přijde až pomalu jako znevažování nadhledu, který zde cítím. Zjednodušeně prvoplánovitou sportovnost mám ve vztahu k tomuto autu hodně potlačenou.
Já jsem právě nejraději, že už to konečně má ten 7G, protože s tím starým hloupým 5st. automatem to byla vyloženě ztráta si to vozidlo koupit. Nyní už nemá chybu. Jedno z nejdokonalejších aut na světě!
SOUHLASím, ta stará převodovka (sice reálně) až také NEvadila, ale "pocitově"... 😉
PS: Trošičku (maličká) "chybička" je pořizovací cena + pojistně-servisně-provozní náklady, no prostě PENÍZKY vůbec, ale jinak :yes: :yes: 😄
PS: Trošičku (maličká) "chybička" je pořizovací cena + pojistně-servisně-provozní náklady, no prostě PENÍZKY vůbec, ale jinak :yes: :yes: 😄
Tohle považuji za jednu z největších současných dokonalostí automobilového průmyslu.