... se mi MOC :yes::-)
PS: V minulé generaci byl jednoznačnou volbou motor 6.3 AMG, tentokrát snad (nárůst ceny a nákladů vůbec je tedy NE"chutný") by varianta 65 AMG i "stála za hřích" ;-)
V dnešní době tri quad .... turbenejch nesmyslů, ekologickejch restrikcí atd je tohle poslední mohykán. Jediná velká nevýhoda tohodle auta je ten absolutní nedostatek trakce... uvidíme jak na tom bude tahle nová verze s 7kvaltem a novou TCU... jinak CL65 hrabala i ve 90-100kmh při letmém startu.
Tahle V12 je technický skvost. Na sportovní projetí bude ale lepší 63 AMG - plus minus stejně rychle, ale lehčí na předku a tím i ovladatelnější. KAždopádně bohovská auta :yes:
Ano, 63 AMG je bráno jako to nejsportovnější. Za mne ale musím konstatovat, že jednoznačně 65. U tohoto auta mi sledování přetížení v zatáčkách a honění desetinek na okruhu přijde až pomalu jako znevažování nadhledu, který zde cítím. Zjednodušeně prvoplánovitou sportovnost mám ve vztahu k tomuto autu hodně potlačenou.
Já jsem právě nejraději, že už to konečně má ten 7G, protože s tím starým hloupým 5st. automatem to byla vyloženě ztráta si to vozidlo koupit. Nyní už nemá chybu. Jedno z nejdokonalejších aut na světě!
SOUHLASím, ta stará převodovka (sice reálně) až také NEvadila, ale "pocitově"... ;-)
PS: Trošičku (maličká) "chybička" je pořizovací cena + pojistně-servisně-provozní náklady, no prostě PENÍZKY vůbec, ale jinak :yes::yes::-)
Po pravdě, ta V12 měla takovou sílu, že převodovku pomalu ani nepotřebovala. >:D Ale je to plus, jen co je pravda. Vždy tam byl ten pocit, že pět je méně než sedm. :-!
Palič gum. Stejně jako 55 AMG. Vedle M6, když se člověk snažil jet na čas, byl pro smích. Ale ten zvuk a brutální síla. 63 (i s performance paketem) mám už za sebou, na 65 se těším. Jen zamrzí, že 63 přišla o suchou klikovou skříň.
Souhlas, ale škoda těch předpisů o ochraně chodců, ta kapota by vpředu mohla být nižší, takhle když se na to dívá člověk přímo z boku, tak to má hrozně tupý čumák... jinak je to láska na první pohled, snad se k tomu někdy dostanu :-)