Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Freemont 2,0 MultiJet 4x4 – V sedmi až na Praděd

Velké MPV, místo pro sedm lidí, úsporný turbodiesel a nejnověji i pohon všech kol. To je Fiat Freemont.
Zpět na článek
15. 6. 2012 09:50
15. 6. 2012 09:50
15. 6. 2012 10:14
15. 6. 2012 11:01
15. 6. 2012 16:40
15. 6. 2012 09:52
15. 6. 2012 09:58
15. 6. 2012 10:09
15. 6. 2012 10:13
15. 6. 2012 10:16
15. 6. 2012 10:11
15. 6. 2012 10:21
15. 6. 2012 10:31
15. 6. 2012 10:48
15. 6. 2012 11:02
15. 6. 2012 11:07
15. 6. 2012 11:10
15. 6. 2012 11:20
15. 6. 2012 11:17
15. 6. 2012 11:10
15. 6. 2012 11:15
15. 6. 2012 11:25
15. 6. 2012 13:05
15. 6. 2012 11:28
15. 6. 2012 11:34
15. 6. 2012 11:44
15. 6. 2012 11:42
15. 6. 2012 11:52
15. 6. 2012 11:37
15. 6. 2012 11:43
15. 6. 2012 11:53
15. 6. 2012 11:53
15. 6. 2012 12:03
15. 6. 2012 11:40
15. 6. 2012 12:02
15. 6. 2012 12:37
15. 6. 2012 12:39
15. 6. 2012 13:06
15. 6. 2012 13:24
15. 6. 2012 16:58
15. 6. 2012 18:37
15. 6. 2012 18:58
15. 6. 2012 23:27
15. 6. 2012 19:34
15. 6. 2012 21:49
15. 6. 2012 21:55
15. 6. 2012 22:25
16. 6. 2012 11:56
15. 6. 2012 13:20
19. 6. 2012 12:55
15. 6. 2012 11:25
15. 6. 2012 11:38
15. 6. 2012 11:47
15. 6. 2012 17:15
15. 6. 2012 23:35
15. 6. 2012 13:09
15. 6. 2012 17:14
15. 6. 2012 18:28
15. 6. 2012 18:49
15. 6. 2012 11:36
15. 6. 2012 11:41
15. 6. 2012 11:46
15. 6. 2012 17:11
15. 6. 2012 23:44
15. 6. 2012 17:08
15. 6. 2012 16:53
15. 6. 2012 17:20
15. 6. 2012 14:21
15. 6. 2012 15:42
15. 6. 2012 19:44
15. 6. 2012 23:54
16. 6. 2012 22:14
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 6. 2012 09:38
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2012 10:30
17. 6. 2012 11:41
17. 6. 2012 11:51
17. 6. 2012 12:29
17. 6. 2012 12:55
17. 6. 2012 13:06
17. 6. 2012 13:18
17. 6. 2012 13:24
17. 6. 2012 13:25
17. 6. 2012 13:35
17. 6. 2012 13:40
17. 6. 2012 13:42
17. 6. 2012 14:00
17. 6. 2012 14:11
11. 2. 2014 14:56
15. 6. 2012 09:50
FandF
ano tohle je výborná nabídka. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
15. 6. 2012 09:50
Cena
Nějak nechápu, proč je Diesel 4x4 automat za cenu benzinového šestiválce 4x4 automat" mezi mínusy. Přitom příznivá cena je uvedena jako plus. Autor tím chtěl zřejmě říct, že cena je sice dobrá, ale za stejnou cenu by dal přednost benzínu... dobrá, to je ale spíš pozitivum benzínu než negativum dieselu... navíc si troufám tipnout, že s tímto názorem bude v menšině.
Rozbalit vlákno
3
15. 6. 2012 10:14
Re: Cena
ano, virtuálně by 90% rodinných "Schumacherů" dalo přednost Pentastaru, v té reálne "realitě" ale 90% dá naopak přednost naftě
15. 6. 2012 11:01
Re: Cena
.... spíš to bude 99%, jinak máš recht.... ;-)
15. 6. 2012 09:52
Automat
Proč není popis,jak ten automat řadí a jak se chová při kicdownu ? V článku jenom je,že na dálnici srazí otáčky a to je vše.Zajímá mě plynulost řazení a kickdown.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
15. 6. 2012 09:58
Re: Automat
převodovka se totiž dokáže rychle zorientovat a najít převod s co nejnižšími provozuschopnými otáčkami. ...z toho dovozuju, že kickdown zvládá automat slušně.
Avatar - strýček BOB
15. 6. 2012 10:09
4x4
V článku o tom není ani zmínka a hledat se mi to nechce. U pohonu 4x4 předpokládám Haldex, ale jaký Haldex?

Freemont musím opravdu pochválit. Po dlouhé době auto, které Fiat nedoprasil, ale opravdu vylepšil :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 6. 2012 10:13
Re: 4x4
To je otázka, všude píšou něco o ECC, on-demand-system a s pravdou ven se jim moc nechce. Ale fakticky by to měl být Haldex druhé generace.

Holt někde se šetřit musí.
Avatar - strýček BOB
15. 6. 2012 10:16
Re: 4x4
Hm, Haldex druhé generace...tak v tom případě se tomu mlžení moc nedivím >:D ale za ty prachy, co by člověk chtěl, že?
15. 6. 2012 10:11
Pentastar
Rovných 700k za haldexovou čtyřkolku se dvousetsedmdesátikoňovým šestiválcem?
Do nádrže E85, dodělat LPG (záruka podle všeho zůstává) a už se práší za kočárem. :-)
Diesel ať si nabouchají...prodeje ale budou jiné, no.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
18. 6. 2012 11:15
Re: Pentastar
Ale jo, nějaký Pentastar se prodá - v květnu 2x Freemonst s Pentákem; 2x voyager a ještě nějaké Grandčíro
15. 6. 2012 10:21
nechapem...
"...Freemont se silnějším motorem a pohonem všech kol jsme testovali v zimě, zatímco provedení 4x4 přichází na řadu až nyní..."

Tam bude asi niekde daka chyba. "pohon vsech kol" a "4x4" mi pripada byt tak podobne, az je to to iste...
Rozbalit vlákno
4
15. 6. 2012 10:39
Re: nechapem...
v zimě testovali kousek, kterýmu se točila i rezerva v kufru, však píšou "pohon všech kol", copak neumíš číst? >:D
15. 6. 2012 11:32
Re: nechapem...
Aha! Tak toto ma nenapadlo. Ale uz mi je to jasne, vdaka... :yes:
15. 6. 2012 10:37
solidní kus železa
za rozumné peníze :yes:
vytkl bych trochu relativně atypický (tj. drahý) rozměr pneu, objem kufru při složených sedadlech je podprůměrný a opravdu vysokou hmotnost
ve srovnání s kombíky střední třídy za stejné peníze ale nabízí opravdu hodně navíc
jestli se povede tovární předělávka šestiválce na plyn, bude to bezkonkurenční
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2012 10:48
Mám dotaz
je to trošku mimo článek, ale budu kupovat Alfa Romeo Giuliettu a co mě celkem šokovalo bylo, že v Polsku v oficiálním ceníku u dealera Alfy vyjde nová 1,4 MultiAir o 100 000, - levněji - i více, než u nás - v bazaru bych tam nic nekoupil, ale tohle je dost dobrá nabídka. Nevíte někdo, co v tom může být za háček, nebo proč je tak velký rozdíl v ceně? Výbava je naprosto stejná a o DPH tam nikde nic nebylo? A jak by to bylo s dovozem, je to v rámci EU, tak by to mělo být v pohodě. Budu rád za každý názor - díky :-)
Rozbalit vlákno
83
15. 6. 2012 10:58
Re: Mám dotaz
...to víš, u nás je alfa prémie, v polsku nejspíš lowend
Avatar - Renton
15. 6. 2012 11:02
Re: Mám dotaz
Dobre si to ratal? Neviem, ake mate ceny v CZ, ale v SK stoji 1,4multiair 19490e. V Polsku pri sucasnom kurze 4,315 to vychadza na 19675e (alebo inak v zlotych 84900)
15. 6. 2012 11:07
Re: Mám dotaz
u nás 586 000, navíc v Polsku je možná i nižší verze výbavy, která je pro mě vyhovující - nechci například automatickou klimu - měl jsem jí ve dvou autech a spíš byla k zlosti než k užitku :-) Kouknu tedy ještě na slovenské stránky :-)
Avatar - Renton
15. 6. 2012 11:10
Re: Mám dotaz
Mas pravdu, v Polsku predavaju Multiair aj s vybavou Progression :-O U nas len s Distinctive. Takze kvoli vybave to bude lacnejsie. Inak vyborna volba :yes:
15. 6. 2012 11:20
Re: Mám dotaz
se Slovenskem máš pravdu, kouknul jsem na ceník a o 86000 tisíc levnější než u nás - nechápu, ale příjemné zjištění :-)
15. 6. 2012 11:08
Re: Mám dotaz
najskor zajdi do predajne a porozpravaj sa s predajcom, urcite Ti ponukne zaujimavu cenu mimo cennika alebo najde nejaku skladovku za cenu, ktora sa tazko odmieta ;-)
15. 6. 2012 11:17
Re: Mám dotaz
tam jsem právě byl ;-\ A sleva tedy nic moc - ještě to zkusím s ceníkem ze Slovenska a Polska v ruce - třeba dostanou rozum :-)
15. 6. 2012 11:10
Re: Mám dotaz
Vyskákaná předváděčka, přes noc na parkovišti zapomenutá otevřená okna, při současné průtrži polských mračen, dvakrát vylágrovaný motor... V Polsku bych si nekoupil ani instantní kafe, natož Alfu Romeo. Koneckonců, musí být zajímavé jezdit s mrazením v zátylku s "novou" alfou a čekat, kde se už sakra co konečně vyvrbí.

Tak ty si chceš udělat dokonalou radost, chceš investovat peníze v řádu statisíců, přičemž je zřejmé, že jsou to pro tebe současně velmi "vážné" finance, avšak jak tak čtu, chceš hlavně udělat radost nějakému polskému prodejci. Tohle nechápu.

Přečti se zdejší testy o giuliettě, nenech se unášet údajnou designovou jedinečností, hluboce se zadívej na alfu zpředu, posaď se do ní a pak si vyzkoušej nového... cee´da. To je mé doporučení pro ty, co hledají po Evropě nejlevnější alfu století. Chceš-li pak koupit to nejlepší, co daná mainstreamová ('supermainstreamová) třída za cca pět set tisíc nabídne, počkej do podzimu, přijde zlomová generace golfu, golf sedmý :-!
15. 6. 2012 11:15
Re: Mám dotaz
žádná předváděčka, o čem to píšeš - nové auto z továrny - a jak píše kolega - na Slovensku stejná verze 1,4 MultiAir - stejná výbava - o 86 000 míň jak u nás - ceníková cena - auto přímo z pasu.
Nehledám nejlevnější Alfu - proboha, když už jsme v EU, tak se nemám kouknout za kolik nabízí konkurence ten samej vůz? Upozorňuji znovu že NOVÝ !!!!!!
Avatar - Renton
15. 6. 2012 11:25
Re: Mám dotaz
GTI je stary srandista ;-) Pokial ti nevadi mensia vybava, tak kup Progression. Na Slovensku sa ale da kupit len vo vyssej vybave, cize vyjde drahsie. S nakupom v Polsku nemam skusenosti...

Auto Bild:
[odkaz]
15. 6. 2012 13:05
Re: Mám dotaz
No ja bych take pridal svuj nazor, drive jsem take vybiral podle ceny, dnes vybiram auto u prodejce kde jsem spokojeny se servisem! ;-)
Ono sice vstupni investice je drazsi, mensi prodejce treba neni schopen jit
na uplne nejnizsi moznou cenu jako ten velky ale presvedcil jsem se, ze casem se ten rozdil ceny u mensiho prodejce 100x vrati! Ja nyni auta servisuju u jednoho mensiho prodejce a novy koupim opet u nej, protoze v naslednem servisu se mi to vrati nekolikanasobne zpet! Potrebuju auto na garancku? nic neresim, prijedou si pro nej! a zpet vrati vypucovany se vsim vsudy!!! Potrebuju technickou? zvednu telefon a proste se staraji se vsim vsudy!!! a to je u Fiatu! ;-), nabouchnutej blatnik? najednou to jde za ceny, ze se nevyplati to resit s Frantou Vopickou s Horni Dolni! To je ma zkusenost!
Jinak jeste bych zkusil Motortec a nebo prodejce v Pisku, tam jsem taky kupoval jedno auto a bylo to OK. ;-)
15. 6. 2012 11:28
Re: Mám dotaz
Nevěř na zázraky, platí to, co si dohodneš s prodejcem. Se svým prodejcem, tedy s tím, k němuž budeš jezdit na servis. Koupě auta přece není jen o té koupi, to je o navázání vztahů s prodejcem, je to o dalším společném životě - ty koupíš vůz u "svého" prodejce, stavuješ se tam při cestách kolem třeba na kafe, probíráte novinky atd. Samozřejmě tam jezdíš na bežný i mimořádný servis, prostě žiješ. To nahoře, to internetové vyhledávání nejlevnějšího auta vesmíru jsou dobré plakátové prostocviky, s realitou běžného života to nemá společného nic.

Jediné co lze považovat za další možnou variantu je to, si jet koupit vůz přímo do továrny, to jest pro devětsetjedenáctku do Zuffenhausenu, pro BMW do Mnichova atd. Takhle to dělají ti, co ctí dokonalost zážitku. Ale přijet roztřesenej do první polský vesnice za hranice a prosit je o slitování... no dovol?
15. 6. 2012 11:34
Re: Mám dotaz
Proboha co to je za řeči >:D Tak mám nacpat prodejci o 90 tisíc víc, abych s ním pak mohl pokecat u kafe? >:D A na servis samozřejmě jezdíš k českému prodejci, i když auto koupíš jinde, nebo si snad myslíš, že jezdíš tam, kde to auto koupíš? :-) Kupoval jsi vůbec už někdy nové auto???
15. 6. 2012 11:41
Re: Mám dotaz
od se na to dívá z pohledu kupce VW s TSi - tam je potřeba ten vztah opravdu intenzivně navázat. Však tam budeš co měsíc s dotazy:"chlapi, už ten řetěz drnčí dost na to, abyste mi ho vyměnili na záruku?" a o něco později "hoši, prosím vás, dejte mi aspoň nějakou kulanci na ten zničenej motor, přece to u 4 roky starýho auta nebudu platit ze svýho" atd. ;-)

Realita je taková (aspoň co já mám zkušenosti s novými auty různých značek) že servisu se úplně jedno, jestli jsi u nich auto koupil nebo ne.... rozhodně se k tobě nebudou chovat líp nebo hůř....
15. 6. 2012 11:44
Re: Mám dotaz
>:-[] :yes:

tak tak, servise je pro ně stejný business jako prodej. A záruka je celoevropská. Jasně, její vykonání (hlavně u některých supermainstreamových) značek může váznout, ale to je už jiná věc
16. 6. 2012 12:29
Re: Mám dotaz
Servis VW je hlavne samý podvod. Môj sused sa preto zbavuje Golfa 1.2 TSI - a pritom si ho chcel dopriať dosť dlho v nádeji na solídne a kvalitné auto. Každú chvíľu v servise, vždy tam bolo 2-3 dni, a porucha sa prejavila hneď pri ceste domov. Naposledy mu dali auto, že je opravené, nič nedostal podpísať a ako potom zisťoval, v servisných záznamoch v reáli nie je ani zmienka o tom, že by to auto niekedy bolo v servise opravované. Teraz má doma auto, a v ruke podpísanú zmluvu, že auto je stále v servise...tak čaká, ako dopadne súd, lebo si voči nemu nesplnili jedinú povinnosť vyplývajúcu zo záruky, a už ho to stálo pekne veľa nervov. Auto chce vrátiť, ale servis tvrdí, že je v poriadku, a podľa záznamov bolo v servise raz, resp. je tam doteraz... Na otázku, kde v servise teda to auto je, a prečo tam je, keď je vraj v úplnom poriadku, mu už nikto neodpovedal a najnovšie mu neberú ani telefón...
Tak ma napadá, ako by bol VW na tom reálne s poruchovosťou, keby poctivo spisovali všetky záznamy o servisných zásahoch, lebo ťažko niekto uverí, že toto je jediný prípad...
15. 6. 2012 11:42
Re: Mám dotaz
tak vidíš, odhalili jsme cenový rozdíl PL-CZ. V PL když budeš jezdit na servis dostaneš instantní kafe z automatu, v ČR cibetkovou, s dortíkem, obsluha bude nahoře bez >:-[]

jinak je samozřejmě zajímavý, že kolik lidí z ČR hlavně s prémiovými modely jezdí na servis do zahraničí - i zajet si pár sto KM navíc jim totiž stojí za ty ušetřené peníze a kvalitní služby.

A mimochodem - prodejci většinou při dnešních cenách žijí hlavně ze servisu, proto tě určitě odmítnou s tím, že jsi auto nekupoval u nich >:D no vždyť Guiliett se tady prodá víc než rohliků, takže práce mají určitě dost :-)
15. 6. 2012 11:52
Re: Mám dotaz
Mraky, Matchbox, Burago. Dělám to průběžně co týden. Díky za lekci, jak to chodí ve velkým životě - Varšava, Alfa Romeo... >:-[] :yes:
15. 6. 2012 11:37
Re: Mám dotaz
A pokud bereš hlavní město Polska a Slovenska jako vesnici, tak to potom teda jo >:D
15. 6. 2012 11:43
Re: Mám dotaz
Jasně, ty si přece pojedeš koupit Alfu Romeo do Varšavy :-) Kaplici, buď k sobě alespoň trochu upřímný, když už to děláš v životě tak, že na diskusi pod Freemontem sbíráš informace o tom, jak se kupují auta v Polsku.

Hele, mrkni ještě na stránky Portugalska, kdyby tam ta alfa byla přeci jenom o fous levnější, možná že v návštěva "hlavního města" bože >:D by se šikla, ne?

P.S. Jinak děkuji za lekci, jak se kupují Alfy Romeo :yes:
15. 6. 2012 11:50
Re: Mám dotaz
abys to měl komplet tak tady něco od Eurodrzků ze Švajcu kterak kupují prémiovky:
[odkaz]

citace: Důsledkem silného švýcarského franku je i to, že zdejší zákazníci raději kupují auta v okolních státech.

>:D
15. 6. 2012 11:53
Re: Mám dotaz
Pravděpodobně se domníváš, že naše koruna je něco jako švýcarský frank... >:-[]
15. 6. 2012 13:16
Re: Mám dotaz
mas silne vnimanie a dokazes vsetko pochopit na prvy krat ze? >:D
15. 6. 2012 11:53
Re: Mám dotaz
asi nechtějí mít familierní vztah s prodejcem, nechápu >:-[]
15. 6. 2012 12:03
Re: Mám dotaz
Těžko můžeš pak při servise dělat haura před prodejcem, kterýho jsi vloni na kolenou prosil o koberečky a zimní gumy. >:-[]
Jak by to vypadalo?
Avatar - Renton
15. 6. 2012 11:40
Re: Mám dotaz
V niektorych veciach s tebou suhlasim, ale tomuto prispevku nerozumiem ;-\ Ake prosenie o zlutovanie? Ked tam maju nizsiu cennikovu cenu a oplati sa mu tam ist kupit auto, tak preco by to nemal spravit?

Vobec neplati pravidlo, ze tam kde som auto kupil, mam aj servisovat. Z akeho dovodu? Ja som nebol spokojny so servisom, kde som kupil auto, tak som siel inde. Nebudem tam predsa chodievat len preto, ze mi predajca (castokrat nema nic spolocne so servisom / prijimacim technikom) predal auto...

A inak Freemont je fajn >:D aby bolo aj nieco k teme
15. 6. 2012 12:02
Re: Mám dotaz
Tady se vyšťaví klučina, dokonale nadržený z putování po internetu o tom, jaké to je mít alfu z Varšavy, se slevou sto tisíc, a diskuse je v ajfru >:D

Nepíši o tom, že je to dogma jezdit na servis do místa koupě, samozřejmě, že se můžeš nepohodnout na servisu, a změníš místo, o tom však není přece diskuse, diskuse není o výjimečnostech, nýbrž o tom, jak to chodí většinově. Prostě si koupíš auto a jezdíš ho tam servisovat, neboť tam máš dobré vztahy.
Avatar - strýček BOB
15. 6. 2012 12:27
Re: Mám dotaz
Vo tom to je, těžko tady budeš někomu vysvětlovat něco o budování dobrých vztahů se servisem, když se tady většina diskutérů je schopna pohádat s technikem, že mají dvacku dražší olej na faktuře, než má má Vopička Oil na webu. To samé s tou alfou, přijdu od Imofy - v Polsku mi to daj o kilo levněji, co s tím uděláte? Tomu říkám budování dobrých vztahů... >:D
15. 6. 2012 12:37
Re: Mám dotaz
no jo, volný trh má svoje pozitiva, i negativa ;-)

a budování dobrých vztahů začíná třeba i tím, že ti neúčtují za dolití 1.5 kapaliny do ostřikovače 200Kč :-)
15. 6. 2012 14:50
Re: Mám dotaz
To nevadi, hlavne, ze sa na teba pri tom technik usmieva a fakturu tiez dostanes s usmevom aj s kavickou.
Prides domov, zistis, ze ta kvalitne oj...li na cene, ale predsa mas vybudovany vztah, podaktori lepsi ako so svojimi blizkymi, tak ta to hreje na srdci.

Niet nad zaslepeny pohlad tu podaktorych pomylenych (netreba ani ukazat prstom) >:D
15. 6. 2012 12:39
Re: Mám dotaz
>:D Je to zoufalé. Ti kluci nemají vůbec ánung. Jsou jen totálně vyšokovaní z brouzdání po internetu. Představuji si tu životní realitu někoho, kdo chce "jako" investovat do auta půl miliónu, přes internet si vygůgluje jednu giuliettu ve Varšavě a na internetu se ptá, jestli někdo neví jak to v tom Polsku udělat :-) Tomuhle se snad už ani nedá smát, nad tím lze opravdu jen plakat :-)
15. 6. 2012 13:06
Re: Mám dotaz
Tak jsi si tady pohonil své ego, ale k věci jsi nepřinesl do diskuze v podstatě nic. S kupováním nového auta žádné zkušenosti zjevně nemáš, jinak bys nemohl vyplodit podobná moudra. Zkus se občas zapojit do reálného života a nezískávat zkušenosti jen čtením článků a studováním prospektů. Překroutil jsi skoro vše, co jsem napsal. Plácáš tu o jednom autě ve Varšavě - ale znovu - je to oficiální ceník dealera a velmi podobný je i na Slovensku - takže pokud na to budeš mít, tak za stejnou cenu můžeš mít těch aut 100, ale to tobě zjevně při tvém věku už mozek nedovoluje chápat - ale co, musíme mít soucit se stařšími lidmi, kteří neradi mění své návyky a neradi přijímají nové věci - jako je internet a hledání nabídek od prodejců na něm - ty zjevně radši vše objedeš osobně - nebo koupíš první věc u tebe v ulici, ať je za jakoukoliv cenu - hlavně když si s tím člověkem pak dáš kafíčko - tomuhle se zase musím smát já, i když lidi jako ty jsou také už spíš k pláči.
15. 6. 2012 13:18
Re: Mám dotaz
preco na neho reagujes? GTI zije vo svojom VW svete, treba sa pousmiat a nereagovat, nech si pise co chce. Ved to co pise nema ani hlavu ani patu a niekolkokrat si tu sam nakadil do huby poriadne..
15. 6. 2012 13:24
Re: Mám dotaz
Asi tak, místní pan vwrátný GTI prostě provokuje, nic víc.
15. 6. 2012 16:58
Re: Mám dotaz
Špatně si vysvětluješ mé věty. To není provokace, píši jako dospělý člověk o tom, jak si dospělý člověk kupuje auta, nikoliv o tom jak si internetový náruživec "vybírá" alfu ve Varšavě :-) Asi si tě budu muset přesunout z fachu - dospělý člověk, do fachu internetových gallardů ;-) Neříkám, žes obdařen diskusní brilancí, ale alespoň se upřímně snažíš sdělovat své občasné dojmy o autech, to se samozřejmě počítá. Ale že tu budeš regulerně hájit vygůglovanou varšavskou alfu s tím, že budeš náruživě kolegovi vysvětlovat, jak se to dělá, když si někdo kupuje v Polsku auto, to dovol, to bys mě opravdu dojal. Podívej se, kdo ti zde přitakává, kluci, kteří o těchto věcech v reálu nemají šajna. To tě uspokojuje?
15. 6. 2012 18:37
Re: Mám dotaz
Smát by ses měl vlastní blbosti - nechápeš, nebo nechceš chápat - o jaké slevě to tady zase mluvíš - snažíš se lidem podsouvat něco co neřekli. Je to ceníková cena u oficiálního dealera, platí v celém Polsku a na Slovensku je ten ceník velmi podobný - takže opět jsi si něco vymyslel a upravil tak, jak se hodí tobě. Myslel jsem, že jsi inteligentní člověk, ale zjevně jsem se spletl a musím dát za pravdu mnoha lidem odtud :no:
15. 6. 2012 18:58
Re: Mám dotaz
Klidně jim dávej za pravdu, to je tvé svaté diskusní právo. Až koupíš tu varšavskou alfu, pak ovšem nezapomeň své kolegy, kterým dáváš za pravdu, informovat. Já jen, aby věděli, jak to chodí ve velkým světě... a bacha, aby tě o tu informaci nezačali urgovat. Ale tohle ty přece hravě vyřešíš dokonalou větičkou - "Já jsem si to rozmyslel". 8-s Propadni se hanbou.
15. 6. 2012 22:59
Re: Mám dotaz
Budes to zbytocne vysvetlovat niekomu, kto si o sebe mysli, ze je obdareny "diskusní brilancí" a ma patent na rozum; pricom realita je iba to, ze je obdareny neskutocnou davkou arogancie, namyslenosti, narcizmu a poruchou vnimania.

To je uplne to iste, ako alkoholikovi vysvetlovat, ze je alkoholik.

Je to nekonecne a este dotycny sa bude smiat na vlastnej blbosti a tvarit sa, ze je nad vecou.
15. 6. 2012 23:27
Re: Mám dotaz
Zde je to poměrně přehledné, komunikujeme přes klávesnice, a diskusní zrno je takříkajíc v mžiku oddělené od diskusních plev. Stačí na to tři čtyři delší příspěvky. Vezmi si třeba sebe, svůj diskusní rozhled, rozhled obecně, schopnost orientovat se, formulační dovednosti, slovník, zásoba. Tam je pravda o tobě. Domníváš se snad, že jsme tu všichni stejně chytří či hloupí. Nikoliv, je to zde rozprostřeno tak jako ve společnosti obecně - 75% velmi intelektuálně skromných jedinců, do 95 % kvalitní skupina, zbytek elita. Kam patříš ty, to holt musíš zjistit sám, mně se na to (raději) neptej >:D ;-)

Snad jen... moc si toho zde zatím nenapsal. Avšak vše co napíšeš je vždy a výhradně... špatně. Tak to je, s tím nic nenaděláš. Jen abys mě dobře pochopil, já tě nehodnotím, chraň bůh, jen konstatuji.
16. 6. 2012 11:32
Re: Mám dotaz
Ty si myslis, ze ked sa ti z huby (z klavesnice) rynie hov...zabalene v pozlatku a obviazane cervenou maslou, tak to ma vysoku intelektualnu hodnotu???

No zial, to si sa len pomiatol. ;-)

Informacna hodnota tvojich prispevkov je nulova len preto, ze do minusu ist nemoze.
Ale naopak, prejav tvojej narcistickej a enormne namyslenej osobnosti srsi z kazdeho jedneho.
15. 6. 2012 19:14
Re: Mám dotaz
GTI, mozes pisat ako diskusny blbecek, mozes pisat ako dospley clovek a mozes pisat ako naivne decko. Tvoj pripad je bohuzial ten posledny co ta degraduje este za toho blbecka. Keby si ostal pisat pod clankami koncernu a robil osvetu, bol by si za dospeleho cloveka s vyhranenym nazorom na koncern. Tym ze ale vstupujes do diskusii o megane ci fiat len davas najavo ako si sam pred sebou musis dokazovat ze ten fiat ci megane nie su predsalen lepsei ako tvoj koncern.

Moja otazka ale je. Ty mas nejaky vseobecny recept na to ako si dospely kupuje auto? Lebo co ja poznam ludi, kazdy kupuje auto inak a kazy ma ine priority. A nakupna turistika v EU je bezna vec v EU neviem co je na tom divne kupovat auto v polsku ci francuzsku. Zaruka ti plati a autorizovany servis nie je problem najst. Uvedom si prosim Ta sam pred sebou, ze tu vsetci do teba busia lebo toto nie su ludia co si auto nikdy nekupili. Chodia sem ludia co si tie auta aj realne kupuju, mozno prave preto sem chodia.
15. 6. 2012 19:34
Re: Mám dotaz
Osobně se domnívám, že jsme svědky doslova učebnicového příkladu, jak dospělí lidé opravdu kupují auta - Rok a půl jezdí v méganu, vygůglí si levnou alfu ve Varšavě, no a toho mégana za tu alfu vymění. To by tak asi mohlo odpovídat, jak ty píšeš té euroturistice.

Naneštěstí si kolega neuvědomil, že asi před týdnem se tu svěřoval s tím, jak je spokojen s alfou... Ale jak se tu jistě někde dočteš, všechno je, bylo a samozřejmě i bude... jinak.

Moc mu to zobeš. Trochu přemýšlej.

No nic, BRAVO VARŠAVA ;-)
15. 6. 2012 21:11
Re: Mám dotaz
to mas tak, mne je to uprimne jedno co si kupi, teraz rozoberam teba a nie jeho. Teba ako reagujes na inych. Ty si si tiez pekne nakadil zopar krat do vlastnych ust, staci sa pozriet za posledne tri roky na anketu auto roka a diskusiu co si pisal ked vyhrala insignia, fiat 500 ci polo.. Tolko roznych nazorov na tuto anketu od jedneho cloveka som necital. Cize ste si s kaplicom zarovno. A este raz, ja pisem tebe a o tebe nie o chlapcovi vyssie.
15. 6. 2012 21:49
Re: Mám dotaz
:-( Jestli tohle myslíš upřímně, pak... :-( Zoufalé, zoufalé.
15. 6. 2012 21:55
Re: Mám dotaz
Ano, to co tu píšeš ty GTI, bývá zoufalé dost často. Je dobře, že si to alespoň uvědomuješ.
15. 6. 2012 22:25
Re: Mám dotaz
Ty se tak snažíš... >:D musíš z toho mít boule za ušima >:-[]
16. 6. 2012 11:56
Re: Mám dotaz
netreba googlovať ak je to na ofiko stránke zastúpenia. Určite by ma mrzelo, keby ma niekto obtiahol o 4.000 EUR. Pre teba to možno znamená ďalšie bazárové AUDI A6 ale 6000 je už R CLIO ( nie že by som ho chcel ). Ak sa nechce dať okradnúť ( čo iné je zaplatiť o 100.000 CZK viac ako v iných štátoch EU ?), potrebuje COC certifikát, doma zaplatiť DPH, povolenia. Všetko sa dozvie u policajtov a u nás je postup aj na stránke PZ SR (policajný zbor ). 4 dni a má ušetrené 100.000. Alebo sú u vás určite firmy, čo to za poplatok urobia a aj tak na tom ušetrí. 240 dní x 25.000 = 6.250.000 CZK to bude asi GTI ho plat keď sa mu kvôli 100.000 neoplatí porozmýšľať. A slušný predajca pri takejto úvahe zákazníkovi vyhovie, stačí keď mu správne funguje čuch na HOTOVOSŤ !!!
15. 6. 2012 13:20
Re: Mám dotaz
Bobe, tady jde snad opravdu o něco jiného, Slovensko a Polsko mají to konkrétní auto o 100 000 levněji - opakuji, ne pro tebe, že nové - jezdit na servis s tím budeš samozřejmě tady - myslíš, že se k tobě budou chovat jinak? Ne, nebudou, budou rádi, že mají práci a budou se tě snažit u nich udržet - ty jim budeš dávat peníze i nadále, pokud budeš se službou, kterou odvedou, spokojem - to je zákon trhu. To že se zeptáš místního dealera, jestli je s tou cenou něco schopen udělat, když konkurence je s cenou někde jinde, je snad v této době naprosto normální.
Avatar - ZiP2150
19. 6. 2012 12:55
Re: Mám dotaz
Doma mam 2x BMW. Jedno kupovane v BMW Banska Bystrica, druhe Presov. Jedno na objednavku, druhe skladovka. Do servisu som jazdil do BMW Trencin. Nikdy som s autorizovanym predajcom / servisom nenadobudol dobre vztahy... i ked snaha bola. Prosim, GTI, osviet ma, ak je na tom koncern VW lepsie :-) Uprimne, vsetky auta servisujem v meste Piestany i pocas zaruky vozidiel. Nie je nad dobre vztahy a kvalitnu pracu... ale tu som u autorizovaneho servisu nenasiel.. teda okrem kvality a premrstenej ceny.
15. 6. 2012 11:19
Re: Mám dotaz
.... klasický šovinistický, čecháčkovský, ubohoučký názor.... korunovaný gigantickou perlou o nákupu Ceeda >:D
Dnes velmi zřetelně: :yes: :yes: :yes: >:D

Jinak nedávno jsem jel po nové D1 směr Ostrava a pokračoval pak v Polsku do Lodže.... A hochu, jak Poláci (ten čecháčky opovrhovaný národ) staví nové dálnice, to jim můžeme závidět.... Kvalita absolutně jinde a možná to umí i levněji....

Ale my jsme přece ti chytří Češi, na které si nikdo nepřijde, co? ;-)
15. 6. 2012 11:25
Re: Mám dotaz
taky mi to tak připadá :-) Cee´d je pěkné auto, ale motorově se nedá s Alfou srovnat - ale to žádné v dané třídě :-)
15. 6. 2012 11:35
Re: Mám dotaz
GTIho vůbec neřeš, to je prostě fanda všeho od VW a tak je to potřeba brát.... ;-)
Jestli chceš auto se spolehlivým turbomotorem, tak u Alfy jsi na dobré adrese :yes:
15. 6. 2012 11:38
Re: Mám dotaz
Asi ti nedošlo, že zde nejde ani o alfu a už vůbec ne o motor, tady jde o těch internetových mínus sto tisíc... >:-[]
15. 6. 2012 11:44
Re: Mám dotaz
spousta Čechů si nechávala funglovky Škodovky tahat z ciziny, to se dobře ví.... Asi to taky byli nějací pomatenci, co?
15. 6. 2012 11:47
Re: Mám dotaz
A co jsi mi tím chtěl vysvětlit >:D
15. 6. 2012 13:19
Re: Mám dotaz
ze si pomatenec, nepochopil si to? Treba ti to pisat zretelnejsie?
15. 6. 2012 17:15
Re: Mám dotaz
Za to bych se přimlouval, nejméně srozumitelně tak, aby tomu především rozuměl... autor. >:D
15. 6. 2012 23:05
Re: Mám dotaz
Ved sa tu vsetci snazia ti vsetko vysvetlit, ale jazyk pre zaostaleho tvora este nikto nevymyslel.

O.i., u vas stoji Alfa G. 170k Distinctive 593500Czk [odkaz] , u nas 19490Eur ~ 487250Czk [odkaz] .
Myslis (ak to dokazes), ze normalny dospely clovek pojde dobrovolne do obchodu a da 100000 viac za rovnaky tovar?
15. 6. 2012 23:35
Re: Mám dotaz
Normální člověk, který jezdí Alfu romeo především nemění po jednom a půl roce mégana za tu alfu, a když pak si jde koupit alfu, jede samozřejmě do prodejny, která je nebližšíé jeho bydlišti, tam s prodejcem dojedná cenu, tu zaplatí a odveze si novou alfu. Je ovšem také jiný způsob - Varšava >:D výměna nezajetého megana s někde tu napsaným kouzelným argumentem o změně pracoviště. Jo, takhle přesně to dělají ti mistři, kteří sice dokáží co rok obměňovat auta, ale pro sto tisíc korun by šli po kolenou snad světa kraj...

Neobracej se už na mne, je to směšné, útočíš jak komár na slona. Dětské naivistické plakátové představy, nic více :-!
16. 6. 2012 11:39
Re: Mám dotaz
Jaj takto. Normalny clovek je ten, ktoreho si si ty vyfantaziroval a vybudoval vo svojich vzdusnych zamkoch.

V 1933 sa dostal k vedeniu naroda jeden pan s fuzkami a ten mal tiez isty vysnivany obraz o cloveku, ktory musel splnat tvar a formu, asi ako europske normovane uhorky.
Tiez za kratky cas svet dospel k tomu, ze je blazon.
Minidiskusny svet na auto.cz k tomu uz dospel tiez, takze vlastne iba posilnujes obraz o sebe.

Ostatne, toto je tvoj drist, ktory iba potvrdzuje to, ze si kompletne mimo: "...člověk, který jezdí Alfu romeo především nemění po jednom a půl roce mégana za tu alfu, a když pak si jde koupit alfu, ...."
Ten clovek este NEMA alfu, ma Megana a IDE SI KUPIT ALFU.
To, ze ti si si vo svojej mozgovni vybudoval inu konstelaciu, na zaklade ktorej budujes nejake mylne teorie, hovori iba o poruche vnimania. ;-)
15. 6. 2012 13:09
Re: Mám dotaz
Jakých internetových >:D Ty zjevně nepobíráš základní věci, nebo snad po mě chceš, abych si pro ten ceník zajel osobně do Polska nebo na Slovensko? >:D Tam si pojedu případně až pro nové auto.
15. 6. 2012 17:14
Re: Mám dotaz
BRAVO VARŠAVA >:D :yes: No ty ses tu zase dnes předvedl, tuším, že pod nějakým článkem o designu jsi mi psal, že jezdíš giuliettu, že už sis vybral, že je to tvoje srdcovaka, ale máš recht u aut se na diskusi nerozlišuje mezi přítomným a budoucím časem... >:-[] :yes:
15. 6. 2012 18:28
Re: Mám dotaz
Je vidět, že díky věku si už senilita u tebe vybrala svou daň >:D Momentálně jezdím rok a půl starým Meganem Grandtour v dieslu - já nemám problém napsat, co mám před barákem, narozdíl od tebe, který na konkrétní otázku nedokáže odpovědět - proč asi :-) A klidně tu teď Megana pomluv :-) Psal jsem tu, že jsem se rozhodl pro Alfu před Šírem - ne že jsem jí už koupil a jezdím s ní, to že si nepamatuješ věci, není muj problém, ale pokud chceš někoho nařknout, že něco psal, tak si to radši ověř, jinak tu budež za pako - což už stejně asi jsi. Ono člověk když kupuje nové auto - což ty samozřejmě nemůžeš z praxe vědět o co jde - tak nejdříve, vybírá, co by se mu nejvíc líbilo, pak to projede u dealera, poptá se na ceny a doma si to ověří, popřípadě srovná u konkurence. Tak to funguje u normálního člověka. U tebe, jakožto virtuálního kupce nových aut jistě převáží to, kde ti dají lepší kávu - také kriterium >:D
15. 6. 2012 18:49
Re: Mám dotaz
Zde je snad na místě připomenutí tvého nedávného příspěvku, cituji: "Giulietta byla prostě láska na první pohled a čím dál víc se prohlubuje To auto je pro mě prostě nádherné v každém detailu, navíc ten motor - paráda Šíro je taky krásné, trošku jinak než Alfa, ale zklamala mě palubovka (ta vypadá hrozně staře a tak nějak levně ) Navíc ten motor v Alfě je špička - troufám si říct nejlepší z oturbených prcků. Ale uznávám, že to bylo těžké rozhodování, ale nakonec vyhrála temperamentní italka"

Aha, už chápu... konečně tě chápu - je to fikce, sen, nešlo o to, co parkuje u tebe v garáži, ale co parkuje v tvých představách... >:-[]

Díky za výživné příspěvky, měl by sis ale ujednotit, za co tu chceš být, zda za majitele giulietty, či za internetového vybírače alf na internetových slevových portálech >:-[]

P.S. Rok a půl starý mégane a ty už se ho zbavuješ? No tak nyní opravdu poznávám, co je to skutečnej velkej svět skutečně velkejch lidí...

BRAVO VARŠAVA :yes:
15. 6. 2012 11:36
Re: Mám dotaz
Kdepak jsi nakoupil všecha svá nová auta, která jsi za svůj život ojezdil, v Polsku? 8-s >:D
15. 6. 2012 11:41
Re: Mám dotaz
Nová jsem kupoval dvě, zatím žádné v Polsku, jedno v Německu a jedno ve Strakonicích a s žádným jsem na servis nejel tam, kde jsem ho koupil, ale do autorizovaného servisu značky v místě bydliště - nikde jsem problém neměl. A teď tedy napiš ty, kde jsi kupoval svá nová auta? Já ti odpověděl.
Avatar - KANKUNEN
15. 6. 2012 11:45
Re: Mám dotaz
Tak to je rána pod pás, teď se ukáže, jestli pan Umělec není bychař.
15. 6. 2012 13:05