Novinky
Z nouze vznikne necharizmatický Focus RS.. Ze by něco jako Mazda 3MPS. Fiesta RS bude se čtyřválcem rychlá, výkoná a zábavná a dávno není tak malá jak se píše, má v podstatě rozměry FF I. Za to Focus RS by vznikl jen jako marketingový tah jak vydělat peníze, bohužel ne pro úspěch který si vydobyl FF RSI. a později snad i RSII. a RS500. Rozhodně jsem pro Fiestu RS s 270PS a samosvorem.
Fiesta ma hodně daleko do rozmeru FF I 😄
Ale jinak bych opravdu videl cca 300 koni ve FOcusu a 100-150 kilo dolu a nebo 350 koni a 4x4...nez 330 na predek ..bez zadneh dalsiho posunu v jiznich vlastnostech.
To radeji at uz udelaji novou generaci Mustanfu ..ma byt mensi lehci a mnohem obratnejsi nez ta stavajici...a sup sem sn im do Evropy..at je tu zadokolka za dobry peniz 😄
Ale jinak bych opravdu videl cca 300 koni ve FOcusu a 100-150 kilo dolu a nebo 350 koni a 4x4...nez 330 na predek ..bez zadneh dalsiho posunu v jiznich vlastnostech.
To radeji at uz udelaji novou generaci Mustanfu ..ma byt mensi lehci a mnohem obratnejsi nez ta stavajici...a sup sem sn im do Evropy..at je tu zadokolka za dobry peniz 😄
je na fotkách předchozí generace ST, když je článek o "III" nejnovější generaci...
tu je video z toho focusu😒br />
[odkaz]
Ale svezte se nekde 4x4 Focusem nebo Fiestou na rallycross s 500 hp+ a na vsechny PR kecy o FWD zapomenete po par metrech.
Odlehcene AWD s opravenym 400+ hp si s Focusem odlehcenym FWD vytre zadek kdykoliv a kdekoliv. 😄
samozrejme, ze 4x4 rallycross moze byt zaujimavy zazitok, bohuzial nemam k takym autam pristup, na znacke nezalezi 😄
mne ale slo iba o to, ze aj s premotorovanym predohrabom moze byt zabava, tvrdit, ze jedinou dobrou cestou je zadohrab ci 4x4 je scestne a moze tak tvrdit iba niekto, kto takym auto nejazdil. ak ford postavi 330k focus rs, mozme sa len tesit, tak ako by som sa ja uprimne tesil z fiesty 4x4 1.6EB 300k 😜
Ale dokud lide budou kupovat hloupe predohraby 300-350 hp, nic se nezmeni.
Smutne je, kolik RS II je ojetych na prodej, trochu to na me dela dojem jako ze nekteri to auto vyzkousi a potom se ho snazi rychle prodat. 😉
Jsem fanda Fordu, ale FWD RS je pro me davno slepa cesta.
Sam jsem dal po uvazeni prednost EVO X pred RS II, tak ze kde je chyba Forde? 😐
Na kvalitnim suchem afaltu je dobra zabava, vsude jinde, je to utrpeni a tragedie.
Proste FWD s 330 hp je dobre leda na okruh. A ja jsem fanda rally a ne WTCC a ne Chevroletu. LOL
Tak ze marketing Fordu je totalne mimo oblast vyuziti Focusu RS II nebo III.
U tak velke firmy je to velky amaterismus.
Proto doufam ze bude nejaka poradna Fiesta RS. JInak je pro mne znacka FORD RS uz mrtva, zabil ji nesoudny a amatersky pristup k potrebam trhu, spatne cileny marketing, a nenazranost vedeni, ktere neni ochotno pracovat na dluhodobejsim projektu.
Kazdou genereci je Focus RS v postate tapani a preslapovani na miste bez dlohodobe vize.
EVO ma 10 generaci a jen rozvijelo puvodni koncept, motor s dlouhodobym vyvojem atd.
RS kam vitr tam plast, uplne nekoncepcni tapani, nejdrive RWD pak AWD pak FWD. Motor pro Focus byl 2.0 pak 2.5 pak/ted 2.3. 😉
Marketing zamereny hlavne na rally, na showroomu prodavaji produkt pro okruhy, nechapu jak to muze nekdo porad obhajovat a jeste nedostat padaka.
Asi maji malou konkurenci! Jejich skoda.
To jiste, take na to potrebovali dva pokusy. Viz prvni pokus s Focus RS MKI.
Ale z 4x4 by vytriskali jeste vice viz Escort RS Cosworth.
ale aby bolo jasne - evo x aj ked uz nie je tak ostra ako vii, viii a ix je stale fantastickym autom a rad by som ho mal v garazi. no predkolka ako rs vobec nie je zlym naradim a este sa s nim da aj normalne zit. 😊