Ekonomika
Fuj, dalších 38 těhle ošklivek budu potkávat na silnici 8-s
Jinak Opel pro mě zase zklamání, ani akce 24 hodin jim moc nepomohla 😢
A výsledek Leonu, Lanceru a Brava mě taky netěší, jedny z nejhezčích modelů třídy skončily až za prémií ;-\
Jinak Opel pro mě zase zklamání, ani akce 24 hodin jim moc nepomohla 😢
A výsledek Leonu, Lanceru a Brava mě taky netěší, jedny z nejhezčích modelů třídy skončily až za prémií ;-\
Tak mne sa Elantra paci, ale zas nie az tak ako posledne modely Opel.... a tak ma tie cisla taktiez netesia. Nie som predajca ani manazer ani ekonom, naozaj neviem, preco je to s Oplom tak ako je. Zeby som nevidel reklamu, nemozem povedat, zeby neboli spolahlive, nemozem povedat a predrazene nie su tiez. Povest sice nema z minulosti najlepsiu ale ma ju lepsiu Kia alebo Hy? Leon je pekny, kym sa clovek nepozrie do vnutra, potom 8-s , takze sa necudujem a Lancer nie je podla mna ani pekny, ani nicim zvlastnym, napr. technikou, nenadchne. A interier ako z "kamenneho" plastu.
Hojandé těží z reklamní kampaně, kdy se nám snaží namluvit, jak to nejsou naše nejlepší auta. Bohužel lidi jim to žerou, pak to tak vypadá 8-s
S Leonem máš pravdu, i když nynější verze už ten interiér nemají tak zlý jak kdysi.
[odkaz]
Lancer se mi naopak líbí neskutečně, tedy sedan, hatch má nevzhledný zadek. Hlavně má Lancer parádní jízdní vlastnosti. To auto žeru 😄
S Leonem máš pravdu, i když nynější verze už ten interiér nemají tak zlý jak kdysi.
[odkaz]
Lancer se mi naopak líbí neskutečně, tedy sedan, hatch má nevzhledný zadek. Hlavně má Lancer parádní jízdní vlastnosti. To auto žeru 😄
Co rozumies pod pojmom "kamenny plast"? 8-s
Akciu 24 hodín som sledoval 2 roky po sebe, raz som dokonca kupoval auto, ale Opel som si nevzal. Dokonca ani v spomenutej akcii ma nepresvedčil, s veľkými zľavami sa dostával sotva chlp pod úroveň konkurencie, navyše berieš hotové autá zo skladu, ktorým často to čo chceš chýba, alebo naopak platíš navyše za niečo, čo nechceš...
Nerezi, já ti to povím asi takhle...
Navštívil jsem poslední dva měsíce pomalu všechny prodejce a skoro všechny kompakty jsem projel (pravda, Astra zatím chybí) a všude je jasné tvrzení prodejců, že kupujícím jde v dnešní době jen o cenu. Dokonce u VW nemají v celém Brně ani jednoho Golfa 1,2 TSI 77 kW jako předváděčku, jen 63 kW, protože dle prodejce lidi chctějí co nejnižší cenu a za silnější variantu si připlácí téměř nikdo.
A Astra zrovna levná není, dokonce je dražší než německý konkurent s lepší pověstí - Golf.
Navštívil jsem poslední dva měsíce pomalu všechny prodejce a skoro všechny kompakty jsem projel (pravda, Astra zatím chybí) a všude je jasné tvrzení prodejců, že kupujícím jde v dnešní době jen o cenu. Dokonce u VW nemají v celém Brně ani jednoho Golfa 1,2 TSI 77 kW jako předváděčku, jen 63 kW, protože dle prodejce lidi chctějí co nejnižší cenu a za silnější variantu si připlácí téměř nikdo.
A Astra zrovna levná není, dokonce je dražší než německý konkurent s lepší pověstí - Golf.
Keby len motory ....
Našinci kľudne vyhodia z výbavy airbagy len aby ušetrili ....
Okrem toho, niekedy je tá "úspora" pri motoroch naozaj kontraproduktívna, lebo ak je slabší motor v praxi viac zaťažovaný, tak je "žravejší" ako jeho silnejšia alternatíva .... takže sa neusporí nič ...
V práxi máme stále cca 20 % zľavy na Opel, ale musím povedať že to veľký úspech nemá .... (v celom našom holdingu je cca 4 tis. ľudí, takže zákazníkov je to v celku dosť).
Ak by som bral čisto podľa nášho jediného služobného Opla Combo (ostatné autá sú cez operatívny lízing) tak Opel nebrať ani zadarmo .... Má najazdených cca 36 tis. km a už bol dva krát pre poruchy v servise .... raz riadiacia jednotka motora a cestou zo servisu odišla Lambda sonda ....samozrejme to "odišlo" po záruke ...
Našinci kľudne vyhodia z výbavy airbagy len aby ušetrili ....
Okrem toho, niekedy je tá "úspora" pri motoroch naozaj kontraproduktívna, lebo ak je slabší motor v praxi viac zaťažovaný, tak je "žravejší" ako jeho silnejšia alternatíva .... takže sa neusporí nič ...
V práxi máme stále cca 20 % zľavy na Opel, ale musím povedať že to veľký úspech nemá .... (v celom našom holdingu je cca 4 tis. ľudí, takže zákazníkov je to v celku dosť).
Ak by som bral čisto podľa nášho jediného služobného Opla Combo (ostatné autá sú cez operatívny lízing) tak Opel nebrať ani zadarmo .... Má najazdených cca 36 tis. km a už bol dva krát pre poruchy v servise .... raz riadiacia jednotka motora a cestou zo servisu odišla Lambda sonda ....samozrejme to "odišlo" po záruke ...
co je zatim tvuj favorit?
Na to je těžké odpovědět. Samozřejmě každý máme jiné priority. Pokud ale vemu v potaz cena/kvalita/výbava, tak v benzínech😒br />
1. Golf TSI Comfort Edition, Megane Grandtour 1,2 TCe Dynamique (Megane v případě potřeby většího kufru
2. Ceed 1,6 GDI, C4 1,6 VTi
3. Civic 1.8 103 kW Sport (tomu bych dal přednost před Octavii), Octavia 1,2 TSI 77 kW (nevidím důvod krom většího kufru si připlácet 100t za horší Golf), i30 (nenadchl tolik jako Ceed)/ Auris 1,6 Luna (slabší interiér)
4. Bravo 1,4 T-Jet (málo místa vzadu a suverénně nejméně pohodlný podvozek bohužel nepřebije výborný motor, aneb roky jsou poznat)
Focus, Astra a Mazda 3 pouze staticky, takže nemůžu zařadit do stupínků, ale pravda, že všechna 2 mají dost skromný interiér vzadu.
V dieselu😒br /> 1. Ceed 1,6 CRDi, 308 1,6 HDI (prostor, cena, jízda, HDI má levný filtr pevných částic, což při přemýšlení do budoucna je jistější volba), C4 1,6 HDI (oproti 308 nemá xenony v ceně)
2. Golf 1,6 TDI (hodně velký příplatek proti TSI), Megane GT 1,5 dCi (při vyšším limitu raději výborny 1,6 dCi, ale opět totéž, TCe jede hezky)
3.... atd.
2. Ceed 1,6 GDI, C4 1,6 VTi
3. Civic 1.8 103 kW Sport (tomu bych dal přednost před Octavii), Octavia 1,2 TSI 77 kW (nevidím důvod krom většího kufru si připlácet 100t za horší Golf), i30 (nenadchl tolik jako Ceed)/ Auris 1,6 Luna (slabší interiér)
4. Bravo 1,4 T-Jet (málo místa vzadu a suverénně nejméně pohodlný podvozek bohužel nepřebije výborný motor, aneb roky jsou poznat)
Focus, Astra a Mazda 3 pouze staticky, takže nemůžu zařadit do stupínků, ale pravda, že všechna 2 mají dost skromný interiér vzadu.
V dieselu😒br /> 1. Ceed 1,6 CRDi, 308 1,6 HDI (prostor, cena, jízda, HDI má levný filtr pevných částic, což při přemýšlení do budoucna je jistější volba), C4 1,6 HDI (oproti 308 nemá xenony v ceně)
2. Golf 1,6 TDI (hodně velký příplatek proti TSI), Megane GT 1,5 dCi (při vyšším limitu raději výborny 1,6 dCi, ale opět totéž, TCe jede hezky)
3.... atd.
Zdá sa, že sa nižšia stredná trieda stala svedkom súboja dvoch koncernov a VW a HK. Ostaní už pozerajú z diaľky ....
Zatiaľ stále VW udržuje veľký náskok .....
Ak odhliadneme Logan, ktorý podľa mňa sem ani nepatrí, tak presne 1/3 z 24 modelov vyrábajú títo konkurenti.
Francúzi a Japonci už rýchlo zaostávajú ...a v Taliansku stále nenašli recept na túto triedu ...
Zatiaľ stále VW udržuje veľký náskok .....
Ak odhliadneme Logan, ktorý podľa mňa sem ani nepatrí, tak presne 1/3 z 24 modelov vyrábajú títo konkurenti.
Francúzi a Japonci už rýchlo zaostávajú ...a v Taliansku stále nenašli recept na túto triedu ...
:yes: :yes😒br />
Ale náhodou C4 ma prekvapila svojimi predajmi. Auto je dobré a keď som ho prvýkrát uvidel, tak to bola láska na prvý pohľad, ale na Citroen je to v našich končinách v tejto triede nezvyčajné... :yes:
Ale náhodou C4 ma prekvapila svojimi predajmi. Auto je dobré a keď som ho prvýkrát uvidel, tak to bola láska na prvý pohľad, ale na Citroen je to v našich končinách v tejto triede nezvyčajné... :yes:
Tak musím povedať, že reklamu na bazény dá na úroveň článkov o autách s maličkým označením "PR" fakt iba *. Na jednu stranu je tu snaha redaktorov priblížiť sa k užívateľom a písať to, čo tu chcú čítať, a na strane druhej snahy nemenovaných dementov, ktorí vidia iba koruny za reklamu vo svojom vrecku. To už tu môžu byť vypísané last minute od cestoviek, zľavy na elektroniku, oblečenie a hračky, prípadne reklamy na čínsku obuv alebo výhodne menu v nejakej zapadnutej reštaurácii... A my si raz za čas prečítame nejaký ten testík, ktorý sem omylom šikovný redaktor pridá...
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Také jsem se nad tím už pozastavil...Mně nedělají takový problém YT videa jako ostatním, i tématicky související PR články pochopím....Ale trička, plavky a bazény mezi novinkami ze světa aut jsou opravdu moc. Takže ti nemohu nedát :yes: .
Zkus se redakce zeptat, kolik za tu reklamu dostane.
A pak jim ty prachy dej sám, a oni ji pak jistě rádi smáznou a na článek, který bude místo ní napíšou "sponzorem tohoto textu je klaudius".
A pak jim ty prachy dej sám, a oni ji pak jistě rádi smáznou a na článek, který bude místo ní napíšou "sponzorem tohoto textu je klaudius".
Kokso, to je objav. Si fakt taký primitív, že musíš vysvetľovať niečo tak samozrejmé? Prečo asi to robia, ak nie pre peniaze? Len si v tej svojej nafúknutej povýšenosti nepochopil, že nie o tom píšem. Tak zdrž krok a prsty na klávesnici, keď nepochopíš zmysel písaného textu. Nauč sa čítať, prde.
Rendlík Megere ještě stále v první desítce... :no: Co je tohle za národ. Bože, jak hluboko jsme klesli... :no:
Co mě zaujalo nejvíc je A3 před 1er.
na to jak je ten civic nehezký se neprodává vůbec špatně(na poměry hondy u nás) :yes: sice mě se také skutečně nelibí...ale v bílé s tmavými koly to nevypadá tak hrozně: [odkaz]
a hlavně má velmi dobrý interiér a jezdí skvěle :yes:
a hlavně má velmi dobrý interiér a jezdí skvěle :yes:
Tady z toho úhlu nevypadá špatně, ale zezadu fakt nehezky.
Interiér fakticky není špatný, pěkné materiály, rychloměr pěkně na očích, kvalitní sedačky, ale... koukal jsem na nějaká promo videa na stránkách Hondy, kde nějaký Japonec, který plánoval interiér, říkal, že se těch zadních "zázračných sedadel nevzdá", protože jiný japonec, které zná, díky těm sklopným sedadlům dole na zemi vozí psa.
Hmmm... jenže my Evropani pak vepředu sedíme na tuhle třídu nezvykle vysoko, protože pod zadkem máme nádrž, která by byla jinak vzadu a vzadu, když se 182 cm vysoký člověk trochu narovná, tak udeří hlavou do stropu... ale ten japonský pes se má fajně... škoda té zarputilosti.
Jinak jo, jezdí hezky, moc dobře naladěná vlečka, ale měl jsem pocit, že třeba na levnějšího ceeda nemá, navíc nedokážu si představit jet v 1,4, když 1,8 byla tak tak...
Interiér fakticky není špatný, pěkné materiály, rychloměr pěkně na očích, kvalitní sedačky, ale... koukal jsem na nějaká promo videa na stránkách Hondy, kde nějaký Japonec, který plánoval interiér, říkal, že se těch zadních "zázračných sedadel nevzdá", protože jiný japonec, které zná, díky těm sklopným sedadlům dole na zemi vozí psa.
Hmmm... jenže my Evropani pak vepředu sedíme na tuhle třídu nezvykle vysoko, protože pod zadkem máme nádrž, která by byla jinak vzadu a vzadu, když se 182 cm vysoký člověk trochu narovná, tak udeří hlavou do stropu... ale ten japonský pes se má fajně... škoda té zarputilosti.
Jinak jo, jezdí hezky, moc dobře naladěná vlečka, ale měl jsem pocit, že třeba na levnějšího ceeda nemá, navíc nedokážu si představit jet v 1,4, když 1,8 byla tak tak...
Ja som si inac kedysi tiez myslel, ze VW je pojem. Odkedy som s nimi v kontakte, tak viem, ze su v servise neuveritelne casto. Naopak mame tu 2 Mazdy a za roky: Bez poruchy!
Som čítal, že sa kvalita s pravidelne zlepšovala. Prvé série poruchové, posledné spoľahlivé. A trebárs že červený lak nebol kvalitný.
Avšak pri všetkých autách platí, že čo kus, to iná spoľahlivosť. Niekomu sa totiž VW Golf nepokazí za 10 rokov a iný s ním navštevuje sevis každý týždeň... 😉