Novinky
Ideální auto na popojždění.Jednou týdně na větší nákup a dojíždění do deseti kilometrů do práce.Když to tak cca propočítám,tak to vychází,že při tomhle typu ježdění by stačil dobíjet 1 za týden.Ale na zimu to asi není.
nj, ale kdyz to tak spocitas, tak mas alternativu ke skutru (ktery je tez tak na pojizdeni do deseti kilometru) za cenu normalniho plnohodnotneho auta.
Celková cena 23.680 je celkom zaujímavá v porovnaní s iON, C-ZERO 😄
a to ze ty evidentne takove vyuziti nevidis je problem ciste tvuj, tedy zoufalcem jsi spise ty 😄
Ak by sa to zavádzalo aj v mestkej doprave, obyvatelia veľomiest by sa len potešili 😄
Ze si poridi 2x levnejsiho diesela, ktery v zime topi, v lete klimuje, najede 400tkm bez draheho servisu a vymeny baterii v cene celeho auta, zere jim to 2kc na kilometr po meste a kdyz si klient bude prat zajet 50 km za mesto, nemusi ho poslat ke konkurenci, protoze zpatky by se do mesta dostal uz jen odtahovkou >😁 . A taky to uveze 4 pasazery a naklad, zatimco elektromobil diky tezkym bateriim prinejlepsim jen 3 pasazery a bez nakladu.
a s tema pasazerama jses teda hodne mimo, evidentne jsi jeste ani nevidel elektromobil na vlastni oka co? ano Smart v teto novince opravdu neuveze 4 pasazery, ale kuprikladu elektricky FluenceZE nebo Leaf je uveze i s nakladem zcela vpohode 😉
ze mas potrebu si vymejslet ty svoje nesmysly a jeste se snima strapnovat >😁
Argument "neni drazsi servis". Nissan dava na baterii garanci 8 let a 150tis km. Na taxik dost spatny najezd km, co myslis? S Priusem to nema smysl porovnavat, ten ma baterii jen pomocnou a radove ma jine odbery proudu. S ostatnimi komponenty to taky asi nebude zadna slava, 1600kg tezke auto na rozbitych mestskych cestach dostane poradne do tela.
Argument dojezd. Samotny Nissan uvadi v mestskem cyklu s rozjezdy a brzdenim a zapnutou klimou dojezd 75 km na jeden cyklus, nabijeni trva 8 hodin. Jak chces provozovat taxi na vzdalenost vetsi nez 30 km od nejblizsi nabijecky mi neni jasne.
Leaf totiz vubec neni myslen jako auto na taxi, je to pro lidi co najedou mene nez 100km za den a to jeste na dve etapy s moznosti mezitim dobijet.
To SamanAR😒br />
kdy si -> kdy jsi
Prazske ulice -> prazske ulice
natom -> na tom
loziska mu huceli -> loziska mu hucela
na vlastni oka -> na vlastni oci
vpohode -> v pohode
snima strapnovat -> s nimi ztrapnovat
mozna by nebylo od veci nejdrive natrenovat syntaxi nez se pustis do levelu2 a pokusis se poprve v zivote zformulovat nejakou vlastni smysluplnou myslenku.
a u texh dobijeni a vlastne veskere cifry ktere uvadis, proc vsude uvadis jen ty nejhorsi mozna cisla pro elektromobily a ty nejlepsi pro bezna paliva? neco jako rychle dobijeni jen na cast kapacity ignorujes?