Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Jimny po faceliftu na prvních fotografiích

Suzuki se po stylistických a technických úpravách řad Alto a Splash vrhlo i na nejmenší offroad Jimny, který se vyrábí už čtrnáct let.
Zpět na článek
25. 6. 2012 12:21
25. 6. 2012 14:55
25. 6. 2012 18:45
26. 6. 2012 01:23
Avatar - Kolouš
25. 6. 2012 12:21
pan offroad
Hummer??? Prd, Jimny!
Pred shopnostmi tohoto drobka padne celist i vepřohlavskym offoradum.
Pidirozvor, pohon na 4 a vaha komara proste funguji. Kdyz je dobrej ridic a dobry gumy tak je k nezastaveni... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - positivemind
25. 6. 2012 12:39
Re: pan offroad
S tím souhlas, tenhle prcek toho vyjede až neuvěřitelně moc. Pěkně to ukazuje i motor se směšným objemem 1.3l, který je i v Samurai ;)
25. 6. 2012 14:55
Re: pan offroad
řekněme, že to je V3S mezi off-roady :-)
Avatar - sargis
25. 6. 2012 18:45
Re: pan offroad
Skor baby-Niva ;-)
Avatar - PeterLuk
25. 6. 2012 14:50
Ďakujem Japoncom...
...za to, že pokračujú s výrobou tejto malej terénnej legendy ( večšina pravých moderných offroadov sú legendy, pretože je ich nedostatok - Jeep Wrangler, Land Rover Defender, Suzuki Jimny, Mercedes Benz G, Mitsubishi Pajero, Toyota Land Cruiser... ). Som si myslel že už bude nová generácia ( daj Bože, aby nezosatala nič dlžná menu Jimny/Samurai, daj aby bola vo viacerých verziách, aj v bezstrechej ), ale nevadí.

Jimnyho som si pozeral na autosalóne a príjemne ma prekvapil ( už som to napísal o Cruzovi, Astre, XVéčku, 508 RXH, Wrangleri, ale keď sa človek po dlhom čase dostane na autosalón... ). Super odhlučnenie, interiér so starším dizajnom a uróvňou kvality, ale tu mi to neprekážalo. Tento malý "špunt" sa medzi množstvom moderních áut nestráca...
Veru, chcel by som si s ním zajazdiť...

:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
25. 6. 2012 16:21
Re: Ďakujem Japoncom...
Pážo si můžeš vyškrtnout od té doby co jí byl vyškrtnut rám :-) Tedy 3.generace.
Avatar - pratel
26. 6. 2012 04:58
Re: Ďakujem Japoncom...
Trosku kecas. Nevidel by som to tak tragicky ohladom absencie ramu. 3. a 4. generacia maju tzv. integrovany ram, nezavisle zavesenie kolies, vacsiu svetlu vysku a sofistikovany pohon 4x4. Su to daleko schopnejsie offroady ako Pajera 1. a 2. generacie s karoseriou na rame. Osobna skusenost.

Myslim si, ze poucka offroad=ram, ram=offroad neplati. Mozno budes prekvapeny ked o par rokov pride novy Defender...
27. 6. 2012 13:39
Re: Ďakujem Japoncom...
však neříkám, že je tragický ... jen to už není pravověrný offroad.
25. 6. 2012 19:18
Re: Ďakujem Japoncom...
Teréňáček je to úžasný, máme ho v dieselu. Projede neskutečný věci s elegancí samuraje >:D .

Horší je to při běžné jízdě na silnici, je to neklidnej janek s tendencí při vyšší rychlosti a poryvu větru být nestabilní.

Všiměte si, že kdo prodává bouranej, tak šel většinou na bok :'-(
Avatar - woody-alien
25. 6. 2012 21:54
Re: Ďakujem Japoncom...
Tak dramatický to zase není, měli jsme ho skoro rok jako "děvenku pro všechno" a jezdilo se úplně v pohodě. Nj, člověk prostě musí vědět, co má pod zadkem - na dálniční přebory není Jimník stavěnej. Ale dodnes se slzou v oku vzpomínám... :yes:
26. 6. 2012 01:23
Facelift
se moc nepovedl, oproti originálu je teď auto takové zamračené, nepůsobí už tak mile. O Jimnym pořád uvažuju, ale většinou mají otřesně zrezavělý podvozek. Jakoby nemělo pozink i když všichni tvrdí, že pozink narozdíl od Samuraje má. Taky ceny se drží hodně vysoko a dost je jich jen s pohonem zadní nápravy.
Rozbalit vlákno
0