Mám rád auta, a když píši auta, myslím tím... auta. A též mám rád dobré texty o autech, a když píši "dobré texty o autech", myslím tím opravdu... dobré texty... o autech. Ten nahoře je jeden z nich. Vlastně oba jsou jedněmi z nich, jak auto tak text.
To víš, jsou auta u nichž chybně zvolené slovo v dojmech vyvolává vášně z rodu volného diskusního zápasu. Dokonce bych řekl, že jsou auta u nichž správná volba slov a vět v dojmech je stejně důležitá, jako práce zaměstnanců automobilky na modelu samotném. Jistě, vždyť modelová řada aut není bezbřehá, na druhé straně jsou tu vedle běžné " A-B" produkce též ikony, reference... definice. A tyhle definice, ty si jistě zaslouží slovní, myšlénkovou brilanci, pravdu garáže, pravdu silnice.
Těší mě, že čtu a zcela samovolně při čtení pokyvuji hlavou. Samo, že mám vedle klávesnice pro každý případ odjištěnou diskusní bazuku, vždyť si jistě pamatuješ na snad předvčerejší diskusní výkon jednoho zdejšího mouly, výkon z rodu garážových krysopsů, kteří produkci porsche považují za nezajímavou, vždyť jen "připlácle-broukovitou". Vím, hodnotová slepota není dar, nýbrž úděl, přesto je dobře vědět, jak široké může být názorové rozpětí třeba právě u toho snad vůbec nejlepšího, co svět aut vytvořil a vytváří, u... PORSCHE.
Mám rád texty, které korespondují s charakterem vozu. Mám rád to postupné pronikání do úvahové roviny pana testéra, mám rád to jisté myšlénkové ztotožnění své (laické) roviny s rovinou profesionála. Toho profesionála, který ví, zná a... umí. Máš ho nahoře.
Tak berme na vědomí tu poršáckou legendární přirozenost, stále stejně... stejný, stále řidičsky pravověrný, stále ten, který je jedinečný, výborný... nejlepší.
Když se píše o autech s vášní a zaujetím, vznikne test, kterej se dá číst jako modlitba před spaním.
Jsem rád, že ACZ dokáže i krátkou zkušenost s vozem proměnit v esenci toho nejlepšího autočtení. A pak, že se dá vše shrnout jen do pár řádků jak to někteří redaktoři v poslední době praktikují!
Jestli dřív byl Boxster braný jako Porsche pro chudý, tak myslím, že dnes už člověk musí zažít koupel v sójové omáčce od Vitany, aby něco takovýho plácl.
Jestliže 911 dozrála do sportovního GT, pak Boxster dozrál do plnokrevnýho sportovního náčiní, který si s větší 911 na okresce nezadá. A vlastně už ani v tom konfortu moc ne...takže ať bych měl jezdit ráno do pekárny do vedlejšího města (neb důvod je vždy třeba hledat:) ) pro čerstvý rohlíky tím, nebo tím...vyjížděl bych pravidelně už s jedním rohlíkem.
v této generaci dozrál a osamoceně "trčí" na vrcholu aut "pro zábavu". Pro daný účel (zážitek z jízdy) je to dokonce lepší stroj než Carrera. Chassis s optimální ovladatelností danou optimální koncepcí, krásně znějící motor ve spojení se špičkovou dvojspojkou, nad hlavou buď slunce nebo jediné možné řešení tedy plátno navíc zde s mechanikou dovedenou k dokonalosti. Exteriér je vymazlený jak socha Davida a interiér (jakože červenou úplně nemusím) je doslova k sežrání. Já na tom autě nevidím chybu.
Tá červená vyzerá na živo 100x lepšie ako na videu, či fotkách. Čierna-červená…. paráda :yes:
V BA mi na autosálone skoro padla sánka k zemi. Nevedel som sa vynadívať a slintal som jak bernardin ;-)
...je úžasný.... neskutečně sexy a .... no nemám slov. V Katovicích jsem viděl vedle sebe i 911 i tohle.... z tohodle jsem byl opravdu na kolenou..... Bože to je nádhera. Dovolím si kacířskou větu, klidně mě ubijte ventilkem, ale mi se líbí Boxter více než nová 911.... a to je dobře :-)
>:D i mě. Ale když na 911 přidáš ten jejich novej "aerokit" nebo jak se to jmenuje tak rázem se mi víc líbí zase 911. >:D Jinak článek skvělý, a auto ... to je prostě sen. :-)
Koukal jsem, že tahle hračka, konkrétně tento kus, je na prodej. Za něco málo přes dvadva. Když vezmu, že je nás tady cca. 15, tak to vychází 147tis. na jednoho. Jeden co je navíc, bude losován, na něm bude obstarání plnotučného benzinu. Mno a vzhledem k tomu, že jsem tento naprosto ženiální plán vymyslel, tak mám právo první jízdy a držení, které bude, no ať nežeru, třeba prvních 5 let? ;-) >:D >:D
Komentátora videa bych vyhodil s okamžitou platností, absolutně monotónní řeč, že by u toho člověk usnul. Snad když už je video,tak by to chtělo zmínit pocit z auta a například porovnat jeho jízdní projev se starším modelem.
Toto suché povídání je o absolutně ničem. Nikoho nezajímá čtený text. K člověku by se mělo dostat trochu té atmosféry z auta, aby si dokázal představit, jaké to je svést se v něm 8-s
Kluci na tomhle trochu zapracovat, ovšem psaný text je kvalitní.