Ojetiny
sarusian
0
no a skus napchat banan do do difu nejakej kie, bmw..., a uvidis,co to urobi - rusy to urobili tak, ze si pomozes tym, co mas k dispozicii
Přejít do diskuze
Do diferáku jsme dávali kvůli hluku -hruška se brzy vychodila- piliny 😄 chvíli byl klid. Ti zazobanější tam cpali bukové, vydržely víc >😒]
Pochybujem, ze vam ju vratia. Nam nechcu vratit pozyvacie listiny z roku 1968, takze de jure maju stale pravo k nam vpadnut. Verim, ze zopar ludi u nas by to aj ocenilo.
Ale kdepak, ani to není žádný ruský "vynález". Vedle toho Fiatu 128 ho tam měla řada starších Fiatů (namátkou ještě 127, Panda nebo Ritmo), ale třeba i Renault 5 a 16, Citroen DS nebo i prototyp Škoda 742 MAXI z roku 1978 atd.
Pokud se nemýlím, tak oloupané banány fungují jako oprava mezer a lehkých prasklin v převodovce či diferenciálu a zamezí unikům provozních kapalin.
Danú pasáž textu som si musel niekoľkokrát prečítať, či vidím dobre. Vysvetlí mi niekto podrobnejšie technické nuansy opravy diferenciálu banánom?
Například Fiat 128 to měl také (od roku 1969) viz: [odkaz]
Lada Niva se dělá od roku 1977 :-!
Jestlipak víš, že značka Lada byla ochranná značka českých šicích strojů, kterou nám Rusové ukradli potom, co se v Soběslavi začaly namísto šicích strojů vyrábět lehké pěchotní zbraně?
[odkaz]
Lada Niva se dělá od roku 1977 :-!
Jestlipak víš, že značka Lada byla ochranná značka českých šicích strojů, kterou nám Rusové ukradli potom, co se v Soběslavi začaly namísto šicích strojů vyrábět lehké pěchotní zbraně?
[odkaz]
s tím terénem to bohužel neni žádná sláva...má to nezávislou ve předu a celkově ten podvozek je slabej, v hardcore terénu pak všechno praská.
mna na nive vzdy fascinovala ta jej rezerva v motorovom priestore 😉 , to nema snad ziadne auto na svete, jak na to rusi prisli ze prave tam je najlepsie miesto to by som rad vedel 😉 , ale inak samozrejme do terenu auto paradne :yes: uznavam :yes: