Už dávno to mělo kluky ušaté z Hirošimy napadnout, už dávno... dokud ještě bylo možné postavit něco jako K20.
Bohužel jako už v mnoha případech, to asi i tady začne i skončí u konceptu. Nedokážu si představit, že by z toho dvoulitru zázračně vytáhli atmosférických 205 koní - Euru 5 navzdory. Leda že by strach z GT-86 byl natolik velký, že by za přispění boha SKyActiv dokázali zázrak...
Každopádně, toto by byla ideální MX-5 s konečně důstojnou motorizací.
Vykon vytahnout muzou, ale nebude to urcite zadara, budou muset prizpusobit mozna i spojku a prevodovku a auto jim pravdepodobne vyjde taky tezsi. Pokud se jich proda par kousku, tak na tom fabrika prodela gate.
Osobne bych se snazil zachovat cenu a vykon a hledal radikalni uspory hmtnosti. Tudy vede cesta.
No, jelikož se nejedná o přeplňování, tak silnější spojku ani převodovku určitě třeba nebude a hmotnost se taky nezvýší - leda něco málo by mohly přidat brzdy...
nejprodávanější auto v segmentu na světě se myslím nemusí bát o svou pozici, nechápu narážku na cenu, MX-5 jsou za super ceny. Jinak vůz je jeden z nejlehčích a nejzábavnějších vozů. Co to píšeš za plky :no:
Já nemám tyhle řeči moc rád. Na jednu stranu, auto nemusí mít 600 koní, na druhou - sporťák by měl mít aspoň trochu výkonný motor a to 160 koní u mně není... Nechápu nadšení z Toyobaru např. já bych se s tím autem ukousal nudou...
Hlavní deviza toho auta je, že je lehounké. Já jsem s tou 160kobylovou jel a na nedostatek výkonu jsem si stěžovat nemohl. Pravda, snesla by víc, ale naprosté většině řidičů tento výkon bohatě stačí.