Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Flavia: Americko-italský kabriolet na nových fotografiích

Lancia vydala novou sérii fotek svého kabrioletu se staronovým názvem Flavia.
Zpět na článek
26. 6. 2012 15:09
26. 6. 2012 15:43
26. 6. 2012 16:06
26. 6. 2012 16:14
26. 6. 2012 16:52
26. 6. 2012 18:22
26. 6. 2012 19:59
26. 6. 2012 21:08
26. 6. 2012 23:13
26. 6. 2012 20:46
26. 6. 2012 21:07
26. 6. 2012 21:19
26. 6. 2012 22:28
26. 6. 2012 15:52
26. 6. 2012 19:01
26. 6. 2012 20:13
26. 6. 2012 20:21
26. 6. 2012 15:09
DÍKY
Děkuji, malá ukázka mi stačí. 8-s 8-s :no:
Rozbalit vlákno
14
26. 6. 2012 15:43
Re: DÍKY
no co, je to v americkem duchu, akorat jaksi pozapomeli, ze v evrope se bez dieselu a fofrklacku zadne auto tehle velikosti neda prodavat.
26. 6. 2012 15:52
Re: DÍKY
Pravda ;-\ Jasne, ze to nechce konkurovat kabrioletom ako su (zatial) trojkove BMW, A5 alebo M-B E, ale aj cena je niekde uplne inde. Za 39k € sa mi to zda ako dobra ponuka. Europa ma za tu cenu co? VW Eos? :*)
26. 6. 2012 16:06
Re: DÍKY
evropa tohle moc nema, opel, peugeot .. vsecko mala kabria, ekvivalent ma krome vyse zminenych jeste mozna tak Volvo, Jaguar nebo Porsche.

Mozna Audi a5 cabrio v zakladu anebo Volvo C70 ? to by mozna vyslo na podobne penize .
26. 6. 2012 18:43
Re: DÍKY
Pěkně děkuju, v kabriu čuchat dýzlový saze velký jako sněhový vločky. ;-\
26. 6. 2012 16:14
Re: DÍKY
Za mega dobrý >:-[] [odkaz]
26. 6. 2012 18:22
Re: DÍKY
[odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[]
... taky dobrej šunt... Za mega...
>:-[]
26. 6. 2012 19:59
Re: DÍKY
Akorát, že EOS je o třetinu levnější ...
26. 6. 2012 21:08
Re: DÍKY
Ale kdepak. Pokud chceš Eos s benzínem a automatem, musíš koupit 2.0 TSI + DSG, ale ten v základu stojí 985 tisíc 8-s Samozřejmě je silnější než Flavia (210 proti 170 koním), ale zase má horší výbavu, např. kůže stojí od 60 tisíc výš .
26. 6. 2012 23:13
Re: DÍKY
EOS je o třídu menší, což je už z podstaty nesmyslné srovnání ... a když chci EOS stačí mi 700, když chci Flavii, tak ?
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 20:46
Re: DÍKY
ta maska Lancie to zabíjí no
26. 6. 2012 21:07
Re: DÍKY
Zabíjí to ten design 90tých let.
Avatar - MikeeC
26. 6. 2012 21:19
Re: DÍKY
každý nedělá fluidní design >:D
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 22:28
Re: DÍKY
90. léta a 00 byly náhodou moc fajn
26. 6. 2012 15:52
Ach jo
Tak za mě jinak...
Za 700 000 by jich pár prodali..., za milion mi to smysl nedává... Asi tak...

Takže vše je relativní..., bohužel tady to úplně zabíjí cena. Za 750 by to špatné auto nebylo... :-(
Rozbalit vlákno
2
26. 6. 2012 19:01
Re: Ach jo
Nemluvě o tom, že individuální dovoz origo Chrysleru z US vyjde ve výsledku výrazně levněji.
26. 6. 2012 20:13
Re: Ach jo
tak tak, je to šíleně drahé.... :*)
Proč to má v základu navi a jiné kraviny je mi záhadou (patrně proto, že při tak nízkých prodejích by byl nesmysl umožnit ještě nějakou konfigurovatelnost.... nevím....).... Bohatě by stačila kůže a klima, vše ostatní je zbytečnost.....

No nic, ono ani za 700 by to nebyl nějaký šlágr, ale za meloun to bude fakt jenom lapač na prach v showroomu....

Další věc co nepochopím je nedostatek místa pro čtyři dospělé v autě, co měří 4,9m.... (ikdyž, chce to asi vyzkoušet, pochybuju, že autor článku v tom seděl....)

Jinak italské registrace v květnu nějakých 50 aut....

Co už.... budoucnost Lancie tak jako tak nezávisí zrovna na velkém cabriu, je to spíš věc úspěšnosti "Y" a toho, jak bude vypadat nová Delta (jestli někdy bude....). Přebrandované ameriky jsou jen na formální doplnění portfolia, snad to bude u příští generace vyvíjené už pod Fiatem jinak....
Avatar - Ham.
26. 6. 2012 18:15
Který se to vlastně píše rok?
před 15-20 lety možná slušná nabídka, ale dnes? Koho vlastně s tímto chtějí oslovit? No abych jen nefrflal, tažný mají moc pěkný >:-[]
[odkaz]
Když bude hezký podzim tak na sbírání brambor do přívěsného vozíku je to pěkná kárka, na pole bych se v tom možná nestyděl.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - del42sa
26. 6. 2012 19:17
Re: Který se to vlastně píše rok?
je to smutné kam to slavná Italská automobilka dopracovala 8-s :*)
26. 6. 2012 19:22
Re: Který se to vlastně píše rok?
>:D :yes:
26. 6. 2012 20:21
Re: Který se to vlastně píše rok?
No v Itálii určitě nějaký prodají, vzhledem k tomu, že Fiat žádný jiný kabriolet v nabídce namá, pokud nepočítám polokabrio 500c. A o to asi jde. Náklady s tím nemají žádný.
Avatar - Ham.
26. 6. 2012 20:51
Re: Který se to vlastně píše rok?
Movitá klientela si takové čudo nikdy nekoupí.
Masová klientela má dnes v Itálii problém dosáhnout na nižší střední.
Střední třída, která by si takové vozy mohla dovolit v Itálii téměř neexistuje, takže 50ks ročně, víc bych si netipl ani kolo.
26. 6. 2012 21:06
Re: Který se to vlastně píše rok?
No asi jich moc nebude. Na druhou stranu současné nijaké pověsti Lancie už to ublížit moc nemůže a vzhledem k nulovým nákladům to nějaké drobné přinese.
Mě se to taky nelíbí, raději bych jako většina motoristických fanoušků viděl Lancii takovou, jaká byla třeba koncem 80tých let, ale co už. Tohle je dnešní realita Lancie. Že bude někdy lepší, dost pochybuju.
26. 6. 2012 21:07
Re: Který se to vlastně píše rok?
výborně, takže tvůj tip Lancia překonala hned v prvním měsíci prodejů - za květen 52ks.... ;-)
Avatar - MikeeC
26. 6. 2012 20:21
tohle auto
není pro Evropu... Stejně jako Chrysler 200 sedan a 300 pod logem itala... :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 20:44
Re: tohle auto
a proč se tu prodalo tolik třístovek a toli Sebringů Cabrio 1995-2006???
Esli von není problém trošku někde jinde, třeba v tom chodit si kupovat ameriku k Fiatu >:D >:D >:D
26. 6. 2012 22:26
Re: tohle auto
dej sem statistiky a tvrdé čísla, kolik se v Evropě prodalo nových Sebringů Cabrio... Jinak jsou to jen plky.... ;-)
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 22:30
Re: tohle auto
Podívej se někdy do inzercí na Sebring a Stratus a jaký je poměr cabriolet vůči sedanům, nebudeš potřebovat statistiku >:D >:D >:D

A můžeš se podívat i do okolních států....
26. 6. 2012 22:32
Re: tohle auto
počítat vraky na tipcars.com rozhodně nebudu.... čili reálné prodejní čísla nemáš, zůstáváš u plků....
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 22:43
Re: tohle auto
Reálná prodejní čísla jsou na SDA. Akorát z nich nejde poznat kolik těch aut bylo ve verzi kabrio....

Ale můžeš učinit dotaz >:D

Půlka vraků z tipcars si dá k obědu zánovní výtvory řady evropských koncernů.... zejména v sekci nákupní taška s pidi motůrkem ze sekačky.
26. 6. 2012 22:48
Re: tohle auto
tak je určitě pravda, že 15 let starý Chrysler předjede funglovku Citigo a stojí zlomek její ceny.... To se nedá označit jinak než jako triumf amerického automobilového průmyslu :yes:
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 23:00
Re: tohle auto
On to nemusí být 15 let starej Chrysler na na opačným polu Citigo....

A nemusí triumfovat jen americký průmysl, nad koncerneme VW se dá trimfovat lecčíms >:D
27. 6. 2012 16:33
Re: tohle auto
Proc srovnavas napric tridama? >:D

Ty jsi baran ;-)
Avatar - Barrichello
28. 6. 2012 10:08
Re: tohle auto
Ono jde krásně srovnávat i v rámci tříd.

A s tím srovnáváním začal Murphy, že nebude počítat plečky na tipcars.cz

Tak sem mu opáčil že řada tamních pleček to napráská soudobovým novotnám za pár šlupek, který krom těch pleček tvoří 70% vozovýcho parku kterej potkách na sinicích.

Být rychlejší jak 2,0 TDI popř. tříválec není žádný umění, ani mít uvnitř víc pohodlí.

V rámci vyšších tříd zas tvoří 80% motorizací něco ve stlyu 3,0 V6 CRD, tomu může taky konkurovat leccos.
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 20:43
Only with Pentastar
v rámci šedýho dovozu leze mít originiál 200 Convertbile neobo sportovnějí 200S Convertible s motorem 3,6 V6 .

S tím je to teprve pořádná letní jízda s větrem ve vlasech, pohodlný plně 4místný kabriolet (na málo místa vzadu zapomente, místa je dost) který nemá se svojí cenou konkurenci.

jediná škoda je že nedělají i verzi s palstovou střechou, jako u předchozí generace Sebring Convertible.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vencos
26. 6. 2012 23:03
Není pro evROPU
já i vždycyk vzpomenu na nějákej ten film. Už nevim jak se jmemnoval,ale jezdilo se tam jen sebringem bez střechy.
A to je to. Nemá to střechu. A vono za těch pár šlupek co to v USA stojí je to dostatečnej argument ke koupi :-)

Hele ale mustang je zhruba vo talíř dražší... jenom. To se v tom Lease ztratí...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 23:21
Re: Není pro evROPU
On Sebring 01--05 byl v USA nejprodávnějším kabrioletem bez rozdílu značky.
Náhodou to asi nebylo, že.
Bohužel generace 07-10 to zabil šílenej design a tragickej interiér + nástup krize.
27. 6. 2012 12:30
Re: Není pro evROPU
Ten tvuj film - to byla reklama na Pepsi.