Pravda ;-\ Jasne, ze to nechce konkurovat kabrioletom ako su (zatial) trojkove BMW, A5 alebo M-B E, ale aj cena je niekde uplne inde. Za 39k € sa mi to zda ako dobra ponuka. Europa ma za tu cenu co? VW Eos? :*)
Ale kdepak. Pokud chceš Eos s benzínem a automatem, musíš koupit 2.0 TSI + DSG, ale ten v základu stojí 985 tisíc 8-s Samozřejmě je silnější než Flavia (210 proti 170 koním), ale zase má horší výbavu, např. kůže stojí od 60 tisíc výš .
tak tak, je to šíleně drahé.... :*)
Proč to má v základu navi a jiné kraviny je mi záhadou (patrně proto, že při tak nízkých prodejích by byl nesmysl umožnit ještě nějakou konfigurovatelnost.... nevím....).... Bohatě by stačila kůže a klima, vše ostatní je zbytečnost.....
No nic, ono ani za 700 by to nebyl nějaký šlágr, ale za meloun to bude fakt jenom lapač na prach v showroomu....
Další věc co nepochopím je nedostatek místa pro čtyři dospělé v autě, co měří 4,9m.... (ikdyž, chce to asi vyzkoušet, pochybuju, že autor článku v tom seděl....)
Jinak italské registrace v květnu nějakých 50 aut....
Co už.... budoucnost Lancie tak jako tak nezávisí zrovna na velkém cabriu, je to spíš věc úspěšnosti "Y" a toho, jak bude vypadat nová Delta (jestli někdy bude....). Přebrandované ameriky jsou jen na formální doplnění portfolia, snad to bude u příští generace vyvíjené už pod Fiatem jinak....
před 15-20 lety možná slušná nabídka, ale dnes? Koho vlastně s tímto chtějí oslovit? No abych jen nefrflal, tažný mají moc pěkný >:-[]
[odkaz]
Když bude hezký podzim tak na sbírání brambor do přívěsného vozíku je to pěkná kárka, na pole bych se v tom možná nestyděl.
No v Itálii určitě nějaký prodají, vzhledem k tomu, že Fiat žádný jiný kabriolet v nabídce namá, pokud nepočítám polokabrio 500c. A o to asi jde. Náklady s tím nemají žádný.
Movitá klientela si takové čudo nikdy nekoupí.
Masová klientela má dnes v Itálii problém dosáhnout na nižší střední.
Střední třída, která by si takové vozy mohla dovolit v Itálii téměř neexistuje, takže 50ks ročně, víc bych si netipl ani kolo.
No asi jich moc nebude. Na druhou stranu současné nijaké pověsti Lancie už to ublížit moc nemůže a vzhledem k nulovým nákladům to nějaké drobné přinese.
Mě se to taky nelíbí, raději bych jako většina motoristických fanoušků viděl Lancii takovou, jaká byla třeba koncem 80tých let, ale co už. Tohle je dnešní realita Lancie. Že bude někdy lepší, dost pochybuju.
a proč se tu prodalo tolik třístovek a toli Sebringů Cabrio 1995-2006???
Esli von není problém trošku někde jinde, třeba v tom chodit si kupovat ameriku k Fiatu >:D >:D >:D
tak je určitě pravda, že 15 let starý Chrysler předjede funglovku Citigo a stojí zlomek její ceny.... To se nedá označit jinak než jako triumf amerického automobilového průmyslu :yes:
A s tím srovnáváním začal Murphy, že nebude počítat plečky na tipcars.cz
Tak sem mu opáčil že řada tamních pleček to napráská soudobovým novotnám za pár šlupek, který krom těch pleček tvoří 70% vozovýcho parku kterej potkách na sinicích.
Být rychlejší jak 2,0 TDI popř. tříválec není žádný umění, ani mít uvnitř víc pohodlí.
V rámci vyšších tříd zas tvoří 80% motorizací něco ve stlyu 3,0 V6 CRD, tomu může taky konkurovat leccos.
v rámci šedýho dovozu leze mít originiál 200 Convertbile neobo sportovnějí 200S Convertible s motorem 3,6 V6 .
S tím je to teprve pořádná letní jízda s větrem ve vlasech, pohodlný plně 4místný kabriolet (na málo místa vzadu zapomente, místa je dost) který nemá se svojí cenou konkurenci.
jediná škoda je že nedělají i verzi s palstovou střechou, jako u předchozí generace Sebring Convertible.
já i vždycyk vzpomenu na nějákej ten film. Už nevim jak se jmemnoval,ale jezdilo se tam jen sebringem bez střechy.
A to je to. Nemá to střechu. A vono za těch pár šlupek co to v USA stojí je to dostatečnej argument ke koupi :-)
Hele ale mustang je zhruba vo talíř dražší... jenom. To se v tom Lease ztratí...
On Sebring 01--05 byl v USA nejprodávnějším kabrioletem bez rozdílu značky.
Náhodou to asi nebylo, že.
Bohužel generace 07-10 to zabil šílenej design a tragickej interiér + nástup krize.