Novinky
Tak za mě jinak...
Za 700 000 by jich pár prodali..., za milion mi to smysl nedává... Asi tak...
Takže vše je relativní..., bohužel tady to úplně zabíjí cena. Za 750 by to špatné auto nebylo... 😒
Za 700 000 by jich pár prodali..., za milion mi to smysl nedává... Asi tak...
Takže vše je relativní..., bohužel tady to úplně zabíjí cena. Za 750 by to špatné auto nebylo... 😒
Nemluvě o tom, že individuální dovoz origo Chrysleru z US vyjde ve výsledku výrazně levněji.
tak tak, je to šíleně drahé.... :😉
Proč to má v základu navi a jiné kraviny je mi záhadou (patrně proto, že při tak nízkých prodejích by byl nesmysl umožnit ještě nějakou konfigurovatelnost.... nevím....).... Bohatě by stačila kůže a klima, vše ostatní je zbytečnost.....
No nic, ono ani za 700 by to nebyl nějaký šlágr, ale za meloun to bude fakt jenom lapač na prach v showroomu....
Další věc co nepochopím je nedostatek místa pro čtyři dospělé v autě, co měří 4,9m.... (ikdyž, chce to asi vyzkoušet, pochybuju, že autor článku v tom seděl....)
Jinak italské registrace v květnu nějakých 50 aut....
Co už.... budoucnost Lancie tak jako tak nezávisí zrovna na velkém cabriu, je to spíš věc úspěšnosti "Y" a toho, jak bude vypadat nová Delta (jestli někdy bude....). Přebrandované ameriky jsou jen na formální doplnění portfolia, snad to bude u příští generace vyvíjené už pod Fiatem jinak....
Proč to má v základu navi a jiné kraviny je mi záhadou (patrně proto, že při tak nízkých prodejích by byl nesmysl umožnit ještě nějakou konfigurovatelnost.... nevím....).... Bohatě by stačila kůže a klima, vše ostatní je zbytečnost.....
No nic, ono ani za 700 by to nebyl nějaký šlágr, ale za meloun to bude fakt jenom lapač na prach v showroomu....
Další věc co nepochopím je nedostatek místa pro čtyři dospělé v autě, co měří 4,9m.... (ikdyž, chce to asi vyzkoušet, pochybuju, že autor článku v tom seděl....)
Jinak italské registrace v květnu nějakých 50 aut....
Co už.... budoucnost Lancie tak jako tak nezávisí zrovna na velkém cabriu, je to spíš věc úspěšnosti "Y" a toho, jak bude vypadat nová Delta (jestli někdy bude....). Přebrandované ameriky jsou jen na formální doplnění portfolia, snad to bude u příští generace vyvíjené už pod Fiatem jinak....
před 15-20 lety možná slušná nabídka, ale dnes? Koho vlastně s tímto chtějí oslovit? No abych jen nefrflal, tažný mají moc pěkný >😒]
[odkaz]
Když bude hezký podzim tak na sbírání brambor do přívěsného vozíku je to pěkná kárka, na pole bych se v tom možná nestyděl.
[odkaz]
Když bude hezký podzim tak na sbírání brambor do přívěsného vozíku je to pěkná kárka, na pole bych se v tom možná nestyděl.
No v Itálii určitě nějaký prodají, vzhledem k tomu, že Fiat žádný jiný kabriolet v nabídce namá, pokud nepočítám polokabrio 500c. A o to asi jde. Náklady s tím nemají žádný.
Movitá klientela si takové čudo nikdy nekoupí.
Masová klientela má dnes v Itálii problém dosáhnout na nižší střední.
Střední třída, která by si takové vozy mohla dovolit v Itálii téměř neexistuje, takže 50ks ročně, víc bych si netipl ani kolo.
Masová klientela má dnes v Itálii problém dosáhnout na nižší střední.
Střední třída, která by si takové vozy mohla dovolit v Itálii téměř neexistuje, takže 50ks ročně, víc bych si netipl ani kolo.
No asi jich moc nebude. Na druhou stranu současné nijaké pověsti Lancie už to ublížit moc nemůže a vzhledem k nulovým nákladům to nějaké drobné přinese.
Mě se to taky nelíbí, raději bych jako většina motoristických fanoušků viděl Lancii takovou, jaká byla třeba koncem 80tých let, ale co už. Tohle je dnešní realita Lancie. Že bude někdy lepší, dost pochybuju.
Mě se to taky nelíbí, raději bych jako většina motoristických fanoušků viděl Lancii takovou, jaká byla třeba koncem 80tých let, ale co už. Tohle je dnešní realita Lancie. Že bude někdy lepší, dost pochybuju.
není pro Evropu... Stejně jako Chrysler 200 sedan a 300 pod logem itala... 😄
a proč se tu prodalo tolik třístovek a toli Sebringů Cabrio 1995-2006???
Esli von není problém trošku někde jinde, třeba v tom chodit si kupovat ameriku k Fiatu >😁 >😁 >😁
Esli von není problém trošku někde jinde, třeba v tom chodit si kupovat ameriku k Fiatu >😁 >😁 >😁
dej sem statistiky a tvrdé čísla, kolik se v Evropě prodalo nových Sebringů Cabrio... Jinak jsou to jen plky.... 😉
Podívej se někdy do inzercí na Sebring a Stratus a jaký je poměr cabriolet vůči sedanům, nebudeš potřebovat statistiku >😁 >😁 >😁
A můžeš se podívat i do okolních států....
A můžeš se podívat i do okolních států....
počítat vraky na tipcars.com rozhodně nebudu.... čili reálné prodejní čísla nemáš, zůstáváš u plků....
Reálná prodejní čísla jsou na SDA. Akorát z nich nejde poznat kolik těch aut bylo ve verzi kabrio....
Ale můžeš učinit dotaz >😁
Půlka vraků z tipcars si dá k obědu zánovní výtvory řady evropských koncernů.... zejména v sekci nákupní taška s pidi motůrkem ze sekačky.
Ale můžeš učinit dotaz >😁
Půlka vraků z tipcars si dá k obědu zánovní výtvory řady evropských koncernů.... zejména v sekci nákupní taška s pidi motůrkem ze sekačky.
tak je určitě pravda, že 15 let starý Chrysler předjede funglovku Citigo a stojí zlomek její ceny.... To se nedá označit jinak než jako triumf amerického automobilového průmyslu :yes:
On to nemusí být 15 let starej Chrysler na na opačným polu Citigo....
A nemusí triumfovat jen americký průmysl, nad koncerneme VW se dá trimfovat lecčíms >😁
A nemusí triumfovat jen americký průmysl, nad koncerneme VW se dá trimfovat lecčíms >😁
Proc srovnavas napric tridama? >😁
Ty jsi baran 😉
Ty jsi baran 😉
Ono jde krásně srovnávat i v rámci tříd.
A s tím srovnáváním začal Murphy, že nebude počítat plečky na tipcars.cz
Tak sem mu opáčil že řada tamních pleček to napráská soudobovým novotnám za pár šlupek, který krom těch pleček tvoří 70% vozovýcho parku kterej potkách na sinicích.
Být rychlejší jak 2,0 TDI popř. tříválec není žádný umění, ani mít uvnitř víc pohodlí.
V rámci vyšších tříd zas tvoří 80% motorizací něco ve stlyu 3,0 V6 CRD, tomu může taky konkurovat leccos.
A s tím srovnáváním začal Murphy, že nebude počítat plečky na tipcars.cz
Tak sem mu opáčil že řada tamních pleček to napráská soudobovým novotnám za pár šlupek, který krom těch pleček tvoří 70% vozovýcho parku kterej potkách na sinicích.
Být rychlejší jak 2,0 TDI popř. tříválec není žádný umění, ani mít uvnitř víc pohodlí.
V rámci vyšších tříd zas tvoří 80% motorizací něco ve stlyu 3,0 V6 CRD, tomu může taky konkurovat leccos.
v rámci šedýho dovozu leze mít originiál 200 Convertbile neobo sportovnějí 200S Convertible s motorem 3,6 V6 .
S tím je to teprve pořádná letní jízda s větrem ve vlasech, pohodlný plně 4místný kabriolet (na málo místa vzadu zapomente, místa je dost) který nemá se svojí cenou konkurenci.
jediná škoda je že nedělají i verzi s palstovou střechou, jako u předchozí generace Sebring Convertible.
S tím je to teprve pořádná letní jízda s větrem ve vlasech, pohodlný plně 4místný kabriolet (na málo místa vzadu zapomente, místa je dost) který nemá se svojí cenou konkurenci.
jediná škoda je že nedělají i verzi s palstovou střechou, jako u předchozí generace Sebring Convertible.
já i vždycyk vzpomenu na nějákej ten film. Už nevim jak se jmemnoval,ale jezdilo se tam jen sebringem bez střechy.
A to je to. Nemá to střechu. A vono za těch pár šlupek co to v USA stojí je to dostatečnej argument ke koupi 😄
Hele ale mustang je zhruba vo talíř dražší... jenom. To se v tom Lease ztratí...
A to je to. Nemá to střechu. A vono za těch pár šlupek co to v USA stojí je to dostatečnej argument ke koupi 😄
Hele ale mustang je zhruba vo talíř dražší... jenom. To se v tom Lease ztratí...
Mozna Audi a5 cabrio v zakladu anebo Volvo C70 ? to by mozna vyslo na podobne penize .
>😒] >😒] >😒]
... taky dobrej šunt... Za mega...
>😒]