Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep jen pro Evropu: Grand Cherokee S-Limited

Varianta S-Limited má zaujmout především mladší zákazníky.
Zpět na článek
27. 6. 2012 23:05
27. 6. 2012 23:26
28. 6. 2012 00:01
28. 6. 2012 11:02
Avatar - Barrichello
27. 6. 2012 11:08
Nooo je sice fajn že Jeep
nabízí víc stupnů výbavy, to dřív nebylo ani moc ty speciální edice. za to :yes:

Nevýhodou ale je, že to nabízí pouze s naftou, která má navíc stále 5ti stupnovou převodovku, zatímco benzíny už maj dávno 6ti stupnovou, navíc 3,6ka spaluje E85, takže náklady na provoz, započteme-li rozdílné ceny servisu u anftáku sou v podpstatně totžné, nebo i menší u benzínové verze.

V květnu se tu prodaly 4 benzínová Grandčíra, takže zájem o ně je.

Stejně tak se prodaly 2 benzínové voyagery, 2 Freemonty a jeden Compass ( i když tam je to jen 4 válec)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - HEMI
27. 6. 2012 12:48
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
u nás ich jazdí tiež dosť, videl som snáď viac Pentastarov a HEMI (nie SRT8) než dieselov, škoda, že tam naozaj nedali 8° ZF aspoň k Pentastaru, keď ju montujú do Chargera a aj do 300C, aj keď možno tam naozaj stačí ten 5°, ale predsa, k autu atakujúcemu prémiu sa pocitovo hodí najnovšia a najlepšia technika, tak prečo ju nepoužili keď ju majú k dispozícii?
Inak to S-ko vyzerá naozaj úchvatne, najmä v tej bielej (a to väčšinou na bielu nadávam)
27. 6. 2012 13:21
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
Vypada to super, ale ani mi moc gasoline nechybi - snad az bude novy ZF automat s 8-9 stupni.... Tyden jsem zkousel 3,6 a pak jsem couvl, trochu na takovy motor to jezdilo impotentne.... a spotreba az moc nahore, snad novy automat to vylepsi. Ja ale cekam na CRD, prece jenom vse hovori pro tento motor - spotreba, zrychleni a neni vymena oleje uz po 12tis..... jako u 3,6 !
V kazdem pripade i prodeje hovori za vse, dominuje CRD - super krok od F-Ch group!!!!
Avatar - Barrichello
27. 6. 2012 14:25
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
Spotřeba CRD je cca 10 litrů, spotřeba 3,6 je 13. Když pojedeš na E85, pojede to za 15.
Jenže 15x 23,50 je 353 kč a 10x 33 je 330.
Rozdíl 23 kč na sto kilometrů ti vykompenzuje levnější servis a lepší vzuk, výkon a zrychlení.

Naví je to Děsnej rozdíl, zrychlení má CRD horší, a olej 5W30 stojí 850,- Kč 4 litry od Moparu popř. jde sehnat i levněji o jiných firem. Filtr stojí 350 Kč.

Takže žádná tragedie.

Pro změnu se informuj kolik stojí vstřiky, turbo, čerpadlo atd. na CRD. Budeš valit očka.
Pár lidí to už měnilo na předchozích generacích od Mercedesu, že by byl zemědělský chrochták do VM Motori spolehlivější, an to předem zapoměn, zkušenosti z voyagerů mluví za vše.

2,5 TD katastrofa a na 2,5 či 2,8 CRD ty vstřiky a turbo taky měnilo nebo repasovalo už hafo lidí.
Tady je to o to lepší, že VM Motori a stejně tak fiat maj s výrobou V6 CRD asi tkaový zkušenosti jako Dacia s výrobou motorů V8 >:D :-)
Avatar - HEMI
27. 6. 2012 14:35
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
ja som bol vždy v tom, že v predchádzajúcom Grand Voyagerovi boli 2,5 a 2,8 CRD s obtokovým turbom, kde problémy takmer nemali, o vstrekoch som tiež veľa nepočul. Sledoval som totiž Chrysler forum keď som plánoval/potreboval veľké auto a obzeral sa po GV.
S tým súčasným GV, tak tam som počul, že ten diesel taky nic moc, no viac neviem. Každopádne VM Motori sa musí ukázať časom, ako to dopadne s jeho kvalitou. Ale na dieseli treba vždy rátať ako vravíš, turbo+vstreky+dpf...
Avatar - Barrichello
27. 6. 2012 14:48
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
No u nás na klubu ty vstřiky a turbo už pár lidí řešilo, na dalších klubech řešili ty Mercedesí CRD + znam další lidi.
Přece jen za 8 let kolem chryslerů člověk nasaje spousty informací.

VM Motori rozhodně není žádný etalon kvality a jak píšeš, o CRD obecně platí, že je potřeba si dávat pozor.
Kam jezdit tnakovat a když to není nové jak s tím kdo jezdil před tebou.
Avatar - HEMI
27. 6. 2012 16:37
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
To áno, vždy sa nájde niekoľko prípadov, kde sa niečo rieši, no to však vo väčšine prípadov záleží ako sa o to auto staráš a k nemu správaš, než aby šlo o nejakú konštrukčnú či inú vadu, to platí dvojnásobne u ojazdených áut, keďže nikdy nevieš čo bolo predtým.
8 rokov je dlhá doba, to ti verím, že si sa čo to priučil, veď to aj vidieť na mnohých prísevkoch, že nejde len o táranie (nie ako milión iných tu na auto.cz).
VM Motori sa snáď osvedčí a zavďačí sa Jeepu a jeho majiteľom, čo prospeje zvýšeniu povedomia (toľko potrebného pre Európanov odkojených a zmasírovaných nemeckými vozmi) a konečne sa začnú predávať vo väčšom počte.
OT: Inu načrtol si s tým tankovaním, je u vás v ČR norma ako v Nemecku napr., že všetky tankovacie miesta musia ponúkať presne rovnaké normované palivá? V SRN preto nezáleží na značke čerpacej stanice a palivo dostaneš rovnakej kvality, no predpokladám, že to u vás tiež neexistuje- tiež máte Tesco a Hypernova pumpy?? V USA majú zase všade myslím tú ich 91 a inak neviem.
27. 6. 2012 16:48
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
Sorry ale zrychleni ma 3,6 pomalejsi a bylo mi to lito ale tak nejak to kolem 80-120 moc nezrychlovalo - hodne revu a malo vykonu, to VM 3,0 jede lepe a hlavne ma lepsi pruzne zrychleni. Mel jsem problem se drzet s 3,6 dvoulitrovych dieselu a spotreba rostla do nebe...

Davam 100 tis pak auto prodavam - servis na dieselu ani na benzinu nepredpokladam zadny.... Jo absolutni lehka noha byla u 3,6 - 10,5 litru, normal cestovni dalnice kolem 140km/h jsem jel spise 14 litru, CRD bylo spise 10,5 real, absolutni lehka noha 8 litru.

To olej se meni cca 8 x na 100 tis oproti 4 x u CRD (jedna vymena cca 7tis)

Troufam si rict ze CRD je lepsi nez stary diesel do Medu, F group vzdy diesely umel a umi, aspo ja jsem max spokojen s 159 2,4. Ten VM motor je velmi slusny i po strance kvality.

Opravdu 3,6 ma mene vyznam, prodeje tady a v EU jsou toho dukazem, jina situace je US, tam to chapu a klidne bych i sel do 5,7.

Jinak S-limited v cerne to je nadhera, ne nadarmo se prodava cca GCH cca 20 000/mesicne po celem svete!!
Avatar - HEMI
27. 6. 2012 16:55
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
tak to sú zaujímavé čísla tvrdej reality...
No a to S-ko je fakt :yes: Ja by som ho bral aj v bielej. A 20 000 GC za mesiac je na Jeep :yes:
Avatar - Barrichello
27. 6. 2012 21:22
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
To sou sice hezká čísle, ale k realitě maj hodně daleko. To že má evropská verze z nějakého celkem nejasného důvodu menší výkon a hroší zrychlení neznamneá že to tak maj všechny 3,6ky. O tom že by to nestíhalo dvoulitrový nafták..... no pokud bude v autíčko co má 1250 kg tak asi ne, pokud bude v nečem co má 1600 kg a víc a bude tam automat, dost bych o tom pochboval.

Pokud chceš zrychlení za 5s, kup si SRT8.
Avatar - Barrichello
27. 6. 2012 21:20
Re: Nooo je sice fajn že Jeep
Nechci ti do toho kecat, ale Grandčíro 3,6 V6 dělá 0-96 Km za 8,4 s - tedy v originále 0- 60 majlí za 8,4 s.

Důkaz: [odkaz]

Stejné hodnoty najdeš v každém americkém testu.

Výkon je 290 HP. Převodovky stejné.

Takže mi vcelku uniká, jak může být rychlejší nafták s turbodírou o výkonu 240 HP a zrychlením 8,8 s.

To že evropské zastoupení udává nějaké jiné cifry je bud problémem evropského zastoupení nebo vinou nějaké zádhadné úpravy pro EU trh, nicméně není důvod si kupovat ofiko verzi, která je proti šedýmu dovozu navíc pekelně předražená.
Avatar - PERNO
27. 6. 2012 23:05
JEEP
My mame GC 2012 CRD a spotreba je v pohode 9 litrov, 5 stupnovy automat funguje velmi dobre, rychla akceleracia v akejkolvek rychlosti, na dialnici 180 pravidelne. Pomer cena vykon lepsi clovek nenajde, originalny design, terenne schopnosti uzasne. Ak clovek dodrzuje rychlosti tak sa toho automatu vobec nemusi bat. 200 na dialnici asi nepojde. Auto mozem odporucit po vsetkych strankach.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JDM
27. 6. 2012 23:26
Disszkůze
zajimavý jak k takovým článkům jako byl třeba Ford F150 nebo tenhle čiroký nepřispívají jinde skorospamující lidé... jakmile by se objevil článek o limited edici třeba tiguana už tady vidím BRAWO a dalsí desítky nesmyslných žvástů o prémiích a top prodejích nádherných designových orgiích a ergonomických orgazmech v interiéru a garážových a plakátových snílků ale jakmile se píše o pro mě třeba legendě jako je číro ještě v tomhle brutálním S-LIMITED a ještě k tomu pro evropu tak je tady klid přizpějou jen fandové ale ostatní to jen prolítnou asi nemají co by mohly vytáhnou a jak by tuhle neskutečně brutální silniční symfonii mohly zesměšnit nebo poplivat nebo je to prostě jen nezájem o neevropský skvosty o takových autech by se mělo víc psát a měly by se o ně lidi víc zajímat a víc o nich snít a víc je kupovat a všichni tihle všechnozálci a "automobilový fandové" by měly jít do kolen :-) je to bída a pak se divíme že nám semka pošlou fajn limitovku ale pošlou ji v naftě aby se vůbec nějaká prodala aby si ji spořivej a lakomej evroPÁN laskavě koupil
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HEMI
28. 6. 2012 00:01
Re: Disszkůze
a to je len a len dobré, nie všetci totiž potrebujú onanovať nad plastami v interiéri a riešiť logo na kapote, našťastie sa ešte vždy nájde dosť jedincov s VLASTNÝM a ZDRAVÝM rozumom a názorom- čo znamená, že nevyhnutne si nepotrebujú uťahovať, zosmiešňovať a zhadzovať nielen produkciu iných výrobcov áut, ale dokonca urážať jedincov ako takých na základe ich príspevkov.Tak sa len jednoducho vyjadríme/vyjadria v snahe ako-tak pokecať s ostatnými a nie bojovať v diskusiách niekoľko dní... Ono sa to tu na auto.cz rokmi dosť zvrhlo (sledujem ho už snáď 8 rokov) a potom nie každý má chuť prispievať do diskusií ktoré v podstate nikam nevedú a obsahujú 300+ príspevkov, takého typu ako si presne písal, kde si ťa hneď niekto zaradí do klubu z vlkohradu, rejžaklubu, italošov alebo amíkov a už to ide (viď prekvitajúcu zabednenosť v príspevkoch pod testom toho nového červeného "auta") Takže THANKS GOD za normálnych ľudí, ktorí sa chcú iba jednoducho vyjadriť, vyznať a dozvedieť sa niečo nové a pokecať s fajn ľuďmi o autách a hlavne sa navzájom neurážať a neosočovať, to je zmysel diskusií. ;-)
Avatar - PERNO
28. 6. 2012 11:02
najkrajsie
na tom je, ze tieto americke auta nie su na ceste obycajne, jazdi ich malo a malokedy sa za nimi niekto neotoci. maju urcitu davku exkluzivity a preto sme sa aj pre jeep rozhodli, nie je to totiz ziadna tuctovka ako touareg ale ml-ko atď. je krasne ked vas niekto zastavi po vystupeni a spyta sa vas: aky motor tam mate? Fakt kupu nelutujem a odporucam a naozaj ma tesi aj korektnost diskusie priaznivcov tychto aut.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
28. 6. 2012 20:30
Re: najkrajsie
:yes: :yes: :yes:

JOjo, cokoliv co není masového má svoje kouzlo a lidi se zastaví aptají. to je hezké.
Když přijedeš někam BMW tak se na to nezeptá nikdo, každej to zná >:D