Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jeep jen pro Evropu: Grand Cherokee S-Limited

David Bureš
Diskuze (16)
Varianta S-Limited má zaujmout především mladší zákazníky.

V září na evropské trhy vstoupí Jeep Grand Cherokee ve verzi S-Limited. Ta se stane novým stupněm výbavy pro tento model, dostupná bude výhradně na starém kontinentu.

Varianta S-Limited leží lehce pod stupněm výbavy Overland, oproti němu však nabízí více sportovně laděných prvků.

S-Limited sází na černou barvu: takto tmavá jsou 20palcová hliníková kola, ochranné plasty pod nárazníky i lemy blatníků, maska chladiče, rámečky světel, střešní nosiče či spíše kryty a ústí jinak chromovaných koncovek výfuku. Paleta nabízených barev karoserie zahrnuje bílou Stone, červenou Deep Cherry, stříbrnou Bright, šedou Mineral, černou Brilliant nebo tmavý odstín Maximum Steel.

Interiér je laděn ve sportovně-luxusním duchu. Nechybí kožený vyhřívaný volant, odvětrávané sedačky z kůže Nappa a semiše nebo karbonové doplňky na přístrojové desce i dveřích.

Grand Cherokee S-Limited bude dostupný s přeplňovaným vznětovým vidlicovým šestiválcem 3,0 CRD Multijet II ve dvou stupních naladění. Krotší verze poskytuje 140 kW (190 k) při 4000 min-1 a 440 Nm při 1600-2800 min-1. Ta silnější dává 177 kW (241 k)/4000 min-1 a 550 Nm/1800-2800 min-1.

Převodovka je pětistupňová samočinná a přenáší točivý moment na všechna kola díky elektronickému pohonu Quadra-Trac II. V závislosti na jízdních podmínkách mohou být poháněna i pouze zadní kola.

Nechybí vzduchové odpružení Quadra-Lift, sedm airbagů, ABS, kontrola stability a trakce, adaptivní tempomat, ani pomocníci pro rozjíždění do kopců a sjezd z nich. O bezpečnost se rovněž stará předcházení čelním kolizím nebo systém monitorující objekty ve slepých úhlech.

Výbava dále zahrnuje informační systém Uconnect s navigací ovládaný prostřednictvím dotykové 6,5palcové obrazovky, doplněný o 30 gigabytový harddisk, Bluetooth a AUX a USB vstupy, panoramatickou střechu a 825wattový hudební systém Harman Kardon s 19 reproduktory.

Automobil byl ve formě konceptu představen na březnovém ženevském autosalonu, pozitivní reakce potenciálních zákazníků přiměla k Jeep k zahájení prodeje tohoto vozu. České ceny zveřejněny zatím nebyly, ty německé však začínají na částce 57.800 eur (v přepočtu asi 1,5 milionu korun).

David Bureš
Diskuze (16)
Avatar - Barrichello
28. 6. 2012 20:30
Re: najkrajsie
:yes: :yes: :yes:

JOjo, cokoliv co není masového má svoje kouzlo a lidi se zastaví aptají. to je hezké.
Když přijedeš někam BMW tak se na to nezeptá nikdo, každej to zná >:D
Avatar - PERNO
28. 6. 2012 11:02
najkrajsie
na tom je, ze tieto americke auta nie su na ceste obycajne, jazdi ich malo a malokedy sa za nimi niekto neotoci. maju urcitu davku exkluzivity a preto sme sa aj pre jeep rozhodli, nie je to totiz ziadna tuctovka ako touareg ale ml-ko atď. je krasne ked vas niekto zastavi po vystupeni a spyta sa vas: aky motor tam mate? Fakt kupu nelutujem a odporucam a naozaj ma tesi aj korektnost diskusie priaznivcov tychto aut.
Avatar - HEMI
28. 6. 2012 00:01
Re: Disszkůze
a to je len a len dobré, nie všetci totiž potrebujú onanovať nad plastami v interiéri a riešiť logo na kapote, našťastie sa ešte vždy nájde dosť jedincov s VLASTNÝM a ZDRAVÝM rozumom a názorom- čo znamená, že nevyhnutne si nepotrebujú uťahovať, zosmiešňovať a zhadzovať nielen produkciu iných výrobcov áut, ale dokonca urážať jedincov ako takých na základe ich príspevkov.Tak sa len jednoducho vyjadríme/vyjadria v snahe ako-tak pokecať s ostatnými a nie bojovať v diskusiách niekoľko dní... Ono sa to tu na auto.cz rokmi dosť zvrhlo (sledujem ho už snáď 8 rokov) a potom nie každý má chuť prispievať do diskusií ktoré v podstate nikam nevedú a obsahujú 300+ príspevkov, takého typu ako si presne písal, kde si ťa hneď niekto zaradí do klubu z vlkohradu, rejžaklubu, italošov alebo amíkov a už to ide (viď prekvitajúcu zabednenosť v príspevkoch pod testom toho nového červeného "auta") Takže THANKS GOD za normálnych ľudí, ktorí sa chcú iba jednoducho vyjadriť, vyznať a dozvedieť sa niečo nové a pokecať s fajn ľuďmi o autách a hlavne sa navzájom neurážať a neosočovať, to je zmysel diskusií. ;-)
Avatar - JDM
27. 6. 2012 23:26
Disszkůze
zajimavý jak k takovým článkům jako byl třeba Ford F150 nebo tenhle čiroký nepřispívají jinde skorospamující lidé... jakmile by se objevil článek o limited edici třeba tiguana už tady vidím BRAWO a dalsí desítky nesmyslných žvástů o prémiích a top prodejích nádherných designových orgiích a ergonomických orgazmech v interiéru a garážových a plakátových snílků ale jakmile se píše o pro mě třeba legendě jako je číro ještě v tomhle brutálním S-LIMITED a ještě k tomu pro evropu tak je tady klid přizpějou jen fandové ale ostatní to jen prolítnou asi nemají co by mohly vytáhnou a jak by tuhle neskutečně brutální silniční symfonii mohly zesměšnit nebo poplivat nebo je to prostě jen nezájem o neevropský skvosty o takových autech by se mělo víc psát a měly by se o ně lidi víc zajímat a víc o nich snít a víc je kupovat a všichni tihle všechnozálci a "automobilový fandové" by měly jít do kolen :-) je to bída a pak se divíme že nám semka pošlou fajn limitovku ale pošlou ji v naftě aby se vůbec nějaká prodala aby si ji spořivej a lakomej evroPÁN laskavě koupil
Avatar - PERNO
27. 6. 2012 23:05
JEEP
My mame GC 2012 CRD a spotreba je v pohode 9 litrov, 5 stupnovy automat funguje velmi dobre, rychla akceleracia v akejkolvek rychlosti, na dialnici 180 pravidelne. Pomer cena vykon lepsi clovek nenajde, originalny design, terenne schopnosti uzasne. Ak clovek dodrzuje rychlosti tak sa toho automatu vobec nemusi bat. 200 na dialnici asi nepojde. Auto mozem odporucit po vsetkych strankach.