Súhlasim. momentálne vlastnim Seville STS 2000- dôvod bol symbolicky pre kúpi, zbžňujem CTS. A dobre je že zdecentneli aj CTS-V, myslim že to drevo a ten pocit luxusu. Jazdil si ho niekedy? Mňa volali na testovačky ale nebol som tu. Jazdil som ten s 3,6 motorom a je to jedna baseň. Ulne vyvážena kombinácia trocha Európy(ležanie v zákrutach, športove sedadla, zmysel pre detail) a to najlepšie z USA(priestor, štýl, komfort na dlhe trasy, tichý motor)...fakt vydarene auto a aj v tom zmysle super medzivariant ak ti je A4 alebo BMW 3 male a BMW 5 alebo Audi A 6 veľké a nudne- tu je top riešenie :-)
četl jsem nějaký test. 3,6 brala bez uzardění 14 na sto a nabízela dynamiku dvoulitrového turbodieselu. Korunováno to bylo naprosto nedostatečnými brzdami. Byl jsem ve velkém pokušení:-)
To si četl nějaký špatný test, ve většině píšou že podvozek je na úrovni nemecké trojky a a že vůz je kvalitně zpracován.
3,6 za 14 - no když pak vyjde rekdtorům průměrná rychlost za test 140 km/h tak jo.
Jinak je to nesmysl, že 14 v průměru jezdí SRT8 6,4 o výkonu 470 HP >:D
No v tom testu zaznamenali skutečně zásadní nedostatky, že:
1) uvnitř se posádka obložená dvoubarevnou kůží a dřevem cítí jako v docela jiném světě. Vyhřívaná i ochlazující sedadla jsou optimálně tuhá a mají perfektní boční vedení. Prostoru je vzadu nadbytek ve všech směrech, vpředu si při větším vzrůstu budete stěžovat jen na rozměrný středový panel.
2) Palubní deska na první pohled působí hodnotným dojmem. Při bližším zkoumání ale zjistíme, že pod tenkou kůží se skrývají staré známé americky tvrdé plasty - no zkoumat palsty pod kůží, to už je řádná úchylka. To je na diagnozu ohmtávač plastů, dviace druhé skupiny >:D >:D >:D
3) protože tento agregát produkuje 311 koní a na sedan opravdu masivní točivý moment 374 Nm. To by při každém prudším rozjezdu s náhonem jen na zadní nápravu znamenalo pořádné protočení kol, i když se o jejich chod stará hned několik elektronických asistentů. - když je někdo pako a neumí se rozjet bez protočení kolik, tak to je těžký.
Super V8 má 400 Hp na zadní nápravě a nestalo se mi že bych při rozjetí protočil kola, aniž bych chtěl >:D
Vůz nabízí komfortní svezení, a pokud nebudete plynový pedál příliš namáhat, odvděčí se vám tichou a klidnou jízdou, přesně jak se na luxusní sedan sluší. Dobře jsou izolovány i rázy od podvozku, který je jinak velmi tuhý.
podvozku nejde nic vytknout. Je perfektně naladěný. To, že Cadillac upravoval CTS na slavném Nürburgringu, asi nebylo jen reklamním blábolením. Auto se skvěle vede při rychlé jízdě na dálnici i na klikatých okreskách. Do zatáček se naklání jen minimálně. Přitom se s klidem pouští do zničených českých silnic. Přes nerovnosti vás rychle přenese, nic ho nerozhází, nic ho nevyvede z rovnováhy. Vozidlo prostě sedí jako přibité a tak to má být.
Auto se zrychlením 0-100/6,7 žere 14... s tím mám trochu problém... když to chceš s něčím srovnávat tak Passat R36 se stejným obsahem umí zrychlit za 5,5 sekundy a žere tak o dobré dva litry míň... prostě to není žádnej rychlík, i když parametry by to mohly slibovat....
Abych nehanil. CTS-V s motorem ze ZR1 je naprostá paráda. Aspoň v přímce určitě:-) To auto dá na * předchozí M5 a myslím, že bude držet krok s tou současnou...
V tom testu testér píše, že se s využíváním výkonu příliš neomezovali a dostat se k tabulkovým hodnotám je problém způsobený spíše neukrocením využívání potenciálu motoru. Spotřebu v testech beru s velkou rezervou. Záleží, kdo testuje. Novinářské ucho, či testér začátečník, který se k prvnímu silnému autu dostane při testování si to prostě bude užívat. Problém je, když si to neuvědomí a nezohlední to ve výsledném hodnocení. Při běžném užívání 14ti nevěřím.
Přesně tak. Navíc na tom testu s tím snad jezdí i ta jejich slavná rodinka co dává to hodnocení a ty seděli v Cadillacu určo poprvé a podle toho ta jízda asi vypadala >:D >:D
Chlapy, Lones a Barichello, tu mam pre vás trocha smutne info. Ano, 14 je drava jazda,ale v princípe som bol prekvapeny jednou vecou. ten 3,6 V6 motor čo do spotreby vobec nie je lepši než 4,6 V8 northstar. A ja mam v meste 13-14, dravou jazdou mimo mesta som mal 11. Poviete si veľa? Tu istu trasu spravil týpek pomalšie za mnou na 1,6 Octavii a mal 13,4!!!!! :P ALe vážne. CTS je podstatne dynamickejšie auto a pýta si svižnejšiu jazdu než STS alebo DTS(resp. Seville,Deville), teda spotreba nie je o moc lepšia.
Chlapy, všetko je to od štýlu jazdy. žere 14 ,ok a čo myslite koľko v meste žerie sedan 730d alebo A8 3,0TDI? Ja sem tam jazdim na 730tke..a vam poviem že 17-18 su celkom realne čisla v meste ako je Bratislava. Ano,holt, 3liter diesel,tak na dialnici 7 ale...spriemerujme si to..a nie sme tak daleko od tych 14 pri testovej dravej jazde
CTS sa mi vždy veľmi páčil (hlavne kombík) trochu som schladol keď som v ňom sedel na zadnom sedadle za sebou, priznam sa, že som bol dost sklamaný nedostatkom priestoru. Zato úplne naopak som zmenil názor na SRX, pôvodne ma na ňom nič nepriťahovalo, no naživo je to úplne naopak a vo vnútri je to paráda (samozrejme mám na mysli nový SRX po facelifte).
čo sa týka tých 2ch aut. Uplne s teou súhalsim, mne sa nový SRX veľmi páči. CTS kombi- potreboval som si na zadnu čast zvyknuť. Teraz sa chcem v nom nejaky den previest. Čo sa týka priestoru,súhlasim že to neni top vzadu,ale...to všetci dnes su taký
"pod tenkou kůží se skrývají staré známé americky tvrdé plasty" >:D:yes: Našel si perlu roku! :yes: Si živě představuju, jak dělá vrtnou sondu do té desky.....myslím, že ještě hlouběji by narazil i na neměkčený kov...možná dokonce tvrzený >:D
vieš...škoda že ten moj blizky známy čo ma BMW 730d dal za neho dobrych 80tis eur(nejakych 2,2mil. Kc)...inak, by som sa celkom rad pozrel čo sa skrýva pod kožou na tom aute >:D
prosím? pozri si [odkaz] POprve je to pri najvykonnejšej verzii 2,0diesla 7,6 a to manuali.Inak je to cez 8. 6,7 na 100 je velmi slusne. Ale aj tak...jazdil som s vela BMW s dieslom...ver mi ta dynamika sa porovnavat neda. Plus,velkostne a hmostnostne je CTS skor BMW 5 a ten uvadza podobne mozno trocha lepšie parametre zrychlenia s rovnako velkym motorom..a možem t slubit ze spotreba bude tiez podobna