Cadillac CTS a CTS-V: Málo změn, ale spousta fotografií
Cadillac CTS i osmiválcová varianta CTS-V prošla pro modelový rok 2013 decentní modernizací. Automobil dostal lehce pozměněný vzhled, technika zůstala beze změn.
Minimální úpravou prošla přední maska auta. Vozy vybavené paketem Touring dostanou mřížku s tmavými vertikálními a horizontálními lištami.
Nabídka barev karoserie se rozrostla o modrou metalízu Glacier, stříbrnou metalízu Coast a zlatou metalízu Summer.
Standardní výbava nyní zahrnuje adaptivní dálkové startování motoru, díky kterému je možné předem vyhřát, nebo naopak ochladit interiér auta, zadní parkovací kameru, dešťový senzor nebo ambientní osvětlení.
Motory v nabídce pro CTS sedan a kombi zůstávají dva. Základem je benzinový třílitrový vidlicový šestiválec s přímým vstřikováním o výkonu 201 kW, nad ním stojí 3,6litrová přímovstřiková V6 s výkonem 237 kW. Pro CTS kupé je nabízen výhradně větší motor. Jednotky jsou kombinovány se šestistupňovým automatem.
Osmiválcová varianta CTS-V pak používá 6,2litrový vidlicový osmiválec přeplňovaný kompresorem, který dosahuje výkonu 415 kW a točivého momentu 747 Nm. Agregát spolupracuje se šestistupňovou manuální, nebo automatickou převodovkou.
CTS-V se od ostatních verzí dále liší agresivnějším vzhledem – přepracovanou příď doplňuje například zvýšena kapota.
Standardem jsou nově dvoudílné kotouče, které jsou lehčí než ty dosavadní a mají mít delší životnost. V neposlední řadě jsou také účinnější. Nabídka barev karoserie pro tuto variantu se pak rozrostla o modrou metalízu Glacier.