Hádám, že to stačilo tak na jízdu na parkoviště.
Ad. elektrický supersport: Takže R8 e-tron bude vlastně supersport bez zvuku, s maximálkou na úrovni Golfu 1,4 TSI, dojezdem k nejbližší kavárně a zpátky a cenou někde na úrovni R8 V10. Páni, to bude trhák!
Je to nesmyl, jenom marketingovej tah, divil bych se kdyby se aspoň zaplatil vývoj... každopádně jsem zvědav na elektrické SLS... to je taky další nesmysl.
Tak všechno je to o baterkách, vyrobit elektro auto které bude mít výkon 1000kW, zrychlení 2,5 a maximálku 400km/h není dnes nejmenší problém, ovšem dojezd bude cca 3 km. Konstrukčně takové auto zvládne kde kdo. Jediné k čemu jsou tyto pokusy možná dobré je stimulace vývoje pořádných baterek.
Za predpokladu nulovych ztrat pri prumernem vyuzivanem vykonu rekneme... 180kW???, netusim... se za dobu 8,5 minuty spotrebuje 25,5 kWh. Takze ze 49kWh baterie by mela zbyt zhruba polovina :-) Ale jake tam jsou ztraty a jaky byl prumerny vyuzivany vykon, to opravdu muzeme hadat jen veeeeelmi zhruba.
Cela F1 pojde spolocne do boxov... aaaa daju si prestavku na 3 hodiny :-)
Vela ludi asi nerozumie podstate elektromobilov... ani ja. Nie je lepsie spojit napr 1.4 TDi k elektromotoru, ktory bude "vytvarat" vykon a prenasat ho priamo na kolesa? Preco stale LEN cisty elektromotor, popripade benzinove turbo paralelne s elektro?...