Pan Vaverka, toto textove paberkovanie (paberkovani) ste si mohli naozaj odpustit. K tym hlucnym pneumatikam len tolko: Drviva vacsina pneu je prirodzene hlucna. Automobilky vsak kaslu na lepsie odhlucnenie. Na zlepsenie vam, tak akurat, ponuknu gumene rohoze a gumenu vanu do kufra.
na zveřejnění srovnávacího testu této i30 s Méganem 1.2TCe a na další srovnávačku s Fíkusem 1.0 EcoBoost. Jen doufám, že se v testech objeví i měřené hodnoty pružného zrychlení a zrychlení 0-100...
dlouhodobý test- bych očekával více informací, ale to je jen kecání u piva,kde nikdo z hostu neviděl žádné auto a jen plácá . Chce to trochu více, ja vím ,že v tom vedru, který tu je (36 st. venku) se nechce nic dělat natož psát test.
Ty jsi opravdu neskutečně zabedněnej >:D To už hraničí s nemocí 8-s
Kde jsem psal, že podporuju nadřazenost aut s vyšším výkonem? Řekl jsem, že snad nechceš, aby auto s 4ma válcema, objemem 1.6 a 99kW jezdilo za ty samé hodnoty jak HTP.
Ty u toho čtení moc nepřemýšlíš co >:D
lebo olej je znehodnoteny uz po 10tisic a zo svojich povodnych vlastnosti mu ostava mozno 50%, tie longlife su len obycajne marketingove zvasty.. Ak chces motoru dobre , urcite men olej klasicky po 15 tisic max. Ak jazdis len po meste kludne aj po 10. to som si z prstu nevycucal, spytaj sa hocjakeho mechanika. Alebo nie hocijakeho, spytaj sa overeneho a dobreho mechanika , ktory sa specializuje na motory ci uz benzinove ci dieslove.
To je odvážné tvrzení, pochybuji , že mechanik ví více než výrobce motorů a oleje. Pokud výrobce udává, že mohu měnit ve svém autě po dvou letech a nebo po 40 000km, tak nemám důvod měnit dříve, pokud je to je odzkoušené, tak je tam ještě rezerva. Proto preferuji výrobce, kteří mi sníží servisní náklady.
Ano, mechanik bude raději, když budeš jezdit častěji. >:D
mno teda....ja mam svy auto rad, videl jsi motorovy olej po 20k? at si rika vyrobce co chce, po 15tisicich proste vymenim, nejaky "longlife" me nepresvedci, kazdy motor oceni castejsi vymenu.
Jina vec je, jestli beres auto vylozene jako spotrebku a po 50-70 tisicich to vymenis, pak chapu, ze ti to je jedno
No, a to je přesně to, co někteří vykutálení výrobci dělají, nabídnou na první pohled výhodnou koupi a potom zákazník platí za servise. Solidní výrobce nabídne kvalitní techniku a nenutí majitele platit za zbytečný servis a zrovna Korejci na servis levní nejsou. Pro mě auto spotřebák není, proto nekupuji spotřební značky.
U kamionu a autobusů se oleje se mění po 100.000km i více a vydrží dost, že? Pochybuji, že by si výrobci dovolili tvrdit něco, co není pravda.
Nevím, kde pořád berete to, že je servis u Hyundai drahý?? Byl jsem už na 5 garancích (mám diesla) a vždycky jsem se vešel do 3000 Kč. Poslední garance mě stála 1800 Kč. Po 4 letech provozu jsem už řešil i opravu - vadné přední ložisko kola a oprava stála i s prací v autorizovaném servisu 1800 Kč (1200 ložisko). Máme v rodině i škodovku a tak můžu porovnávat ;-)