Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor: „Potřebovali jsme dostat Rapid cenově blíž k zákazníkovi“

Martin Hrdlička, vedoucí vývoje podvozku a agregátu ve Škoda Auto, nám prozradil technické detaily ke Škodě Rapid.
Zpět na článek
6. 7. 2012 13:22
6. 7. 2012 16:10
6. 7. 2012 14:25
6. 7. 2012 16:16
6. 7. 2012 17:59
7. 7. 2012 09:41
9. 7. 2012 00:24
9. 7. 2012 07:35
9. 7. 2012 11:12
9. 7. 2012 11:39
7. 7. 2012 19:39
8. 7. 2012 10:42
Avatar - Pekelná Micinka
6. 7. 2012 13:17
Ing., Ph.D., MBA
Ani tři tituly tomu nezabrání, s tou ostrou hranou na dveřích se jim podařilo dostat Rapid až do zákazníka. >:D 8-s ;-\ Njn, vysoké školy.
Rozbalit vlákno
24
6. 7. 2012 13:29
Re: Ing., Ph.D., MBA
:yes: >:-[]
6. 7. 2012 13:33
Re: Ing., Ph.D., MBA
>:D >:D >:D

Možná by měli udělat smlouvu s GTÍčkem, místním mistrem pera, ten by jim ten marketing udělal zcela v jiné kvalitě ...tohle nemá ouroveň. >:D
6. 7. 2012 13:37
Re: Ing., Ph.D., MBA
GTI je marketingový čarodejník ktorý nás ale presvedčí že nápravy zo škody favorit sú historicky odskúšané a preto sú najlepšie do vozidiel automobilky "simply clever"!
6. 7. 2012 13:46
Re: Ing., Ph.D., MBA
Tak s tou nápravou je to kapku jinak....bylo to myšleno jako "typ konstrukce" a tohle se běžné používá.Je to levné, funguje to taky, má i to své výhody (místo) a je to držák, problém v tom nevidím......
6. 7. 2012 13:51
Re: Ing., Ph.D., MBA
a hlavne-nedrží to na ceste!podobne ako favorit z roku 1988!ďakujem pekne za taký "typ konstrukce"!
radšej sa voziť na bicykli ako na novom rapide!
6. 7. 2012 14:08
Re: Ing., Ph.D., MBA
Hele,ty sem chodíš kopat do koncernu že jo....zkus příkopy. >:-[] ;-)
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 14:36
Re: Ing., Ph.D., MBA
Poslední věta hovoří opravdu za vše.
8. 7. 2012 21:22
Re: Ing., Ph.D., MBA
Když vidím v jakém stavu mají lidé multilinky tak svaté kliky. Nevyžaduje cca 200 tkm žádnou údržbu narozdíl od viceprvkáče a to je pro 99,99% lidí to hlavní. Navíc rozdíl mezi Klikou a viceprvkém pozná tak 90% řidičů a ztěh zbylyých 10 procent dokáže bezpečně využít možnosti víceprvku tak 1%. Tak v čem je problém? Nikdo nikomu neříká aby si tohle auto koupil stejně tak aby si nekoupil cokoliv jiného. ;-\
9. 7. 2012 09:23
Re: Ing., Ph.D., MBA
áá panáček je závodník >:D No klikovka není samozřejmě na úrovni jako víceprvek nicméně pro 99,9% řidičů to drží dostatečně. Sem tam se objeví nějaký edo123, který si přečetl, že to nesedí na silnici a tudíž je to pro něj nedostatečné. S tím se ovšem nedá nic dělat. Tady se jen tak pro zajímavost podívej jak drží kliková náprava na starý oktávce. A troufám si tvrdit, že většina majitelů Oktávek takhle nejezdí, takže tady nedramatizuj, že rodinný auto typu Rapid má vzadu klikovou nápravu.

[odkaz]

[odkaz]
6. 7. 2012 14:26
Re: Ing., Ph.D., MBA
Možná by někdo mohl už konečně napsat, jaký je rozdíl ve výrobních cenách mezi torzkou a multilinkem. Pořád tady čtu jen o levné torzce a někdo by si i mohl myslet, že se používá jen proto, že je levná.
6. 7. 2012 16:06
Re: Ing., Ph.D., MBA
Podla mna ten rozdiel bude priepastny - tipujem 3x drahsi je multilink
6. 7. 2012 16:12
Re: Ing., Ph.D., MBA
Možná by to šlo spočítat z cen náhradních dílů, ale to nebude zrovna relevantní měřítko.
6. 7. 2012 17:25
Re: Ing., Ph.D., MBA
No jo, ale to je odpověď na úrovni toho, když já napíšu, že rozdíl bude tak 3 litry.
6. 7. 2012 21:35
Re: Ing., Ph.D., MBA
mas to asi tak ze dobre naladena pevna od citroenu ja lepsi nez blbe naladena od folcvagnu
7. 7. 2012 13:08
Re: Ing., Ph.D., MBA
Úsměvné je, že VW nemá blbě naladěný multilink. Od toho tu byli třeba právě korejci. ;-)

A kosočtverče, když se nebudeš slušně chovat, zruší ti i tento účet.
8. 7. 2012 21:28
Re: Ing., Ph.D., MBA
Už jenom montáž je tak třikrát delší. U víceprvku je navíc těhlice která není nejlevnější a v poslední řadě je pro majitele vozidla s klikou nenáročnost na údržbu. Silentbloky v multilinku jsou v průměru po 30 tkm zralé na výměnu a mnohdy je levnější koupit zbytečně celé rameno za cca 3000,- po té je nutnost seřízení geometrie za cca 1000,- stejně jako po výměně zadních tlumičů atd. Navíc je multilink náchylnější na mechanické poškození což hlavně na šeských silnicích není nic neobvyklého. Jsem rád za kliku na mém autě :yes: Je to pouze můj názor a nikomu jej nenutím....
9. 7. 2012 14:27
Re: Ing., Ph.D., MBA
presne tak.
pro ty co to doted nechapou, torzka je kus svarene oceli prisroubovane pres silentbloky na kastli a oprene o tlumice a pruziny. Nic sloziteho, zadna geometrie, zadne klouby, zadne vedeni kola v zatacce. Proste nahoru dolu, navic se razy prenaseji i na protilehle kolo.
Multilink je spousta kloubu, spousta silentbloku, slozita geometrie. Takze nikoliv jenom nahoru dolu, ale taky odklony a opravdu nezavisle odpruzeni. Pokud to funguje dobre, tak plavne a bezpecne projedes tam, kde torzka ztrati adhezi a beznadejne odskakuje.
Pokud mas ale utahane pruziny, nefunkcni tlumice a blbou geometrii, tak to v konecnem souctu muze fungovat jeste hur jak torzka. Multilink s 200 tkm na hrbu je zraly na vymenu vseho pryzoveho a poradne serizeni, coz kazdy jouda nezvladne. Narozdil od te torzky, ktera je tak mizerna uz z vyroby, ze nejake podstatne zhorseni vlastnosti pri utahani pruzin a vychozeni silentbloku uz nenastane :-!
6. 7. 2012 15:34
Re: Ing., Ph.D., MBA
Martin Hrdlička je už třetí v generaci velmi významných českých automobilových konstruktérů. Nehledě na fakt, že je Hrdlička to auto nekreslil sám, takže je ten výrok všech hloupostí futrál. Jinými slovy, dehonestuje výhradně svého autora.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 7. 2012 23:34
Re: Ing., Ph.D., MBA
Brrr, cítím se úplně dehonestovaný. PS. uznávám, že jako "podvozkář" tuto záležitost nemohl ovlivnit.
6. 7. 2012 21:48
Re: Ing., Ph.D., MBA
zcela evidentne chodil do skoly dlouho a bez jakehokoli prinosu. deda by se otocil v hrobe hrdlicko a nafackoval by ti pres hubu za to co predvadis
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2012 16:39
Re: Ing., Ph.D., MBA
Škoda že nepotkal tebe, abys mu ukázal, jak to má dělat.
8. 7. 2012 22:21
Re: Ing., Ph.D., MBA
Chlapec ptáká kecoviny a bere určitě 60tku za měsíc.
9. 7. 2012 14:29
Re: Ing., Ph.D., MBA
:-) za 60 tis mesicne bych ptakal jeste veci kecoviny bez sebemensiho uzardeni.
Avatar - positivemind
6. 7. 2012 13:22
Rozhovor
Není to náhodou emailový rozhovor? Jinak si vysvětlit odpověď na "Ten rozdíl 34 mm ale asi nevznikl jen tak. Z jakých modelů jste použili tyto konstrukční celky?" nedovedu :-)
Rozbalit vlákno
1
6. 7. 2012 16:10
Re: Rozhovor
To je diplomaticka odpoved. Normalne by ti povedal, ze predna napravnica z Fabie nepusti.
6. 7. 2012 13:29
stručne a jasne
nič nového sme nevymysleli,berieme zo skladu staré diely a techniku.
a vytvorili sme nový rapid-teda starý VW Bora.
"blíž k zákazníkovi"-heslo desaťročia!
a ostatné modely "simply clever" automobilky budú ďalej od zákazníka?!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 14:39
Re: stručne a jasne
Čekal jsi Audi A8 pod 300 000? Vážně nechápu tento způsob uvažování. 8-s
6. 7. 2012 15:33
Re: stručne a jasne
To asi ne... spíš se očekával Rapid od 230 000
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 15:50
Re: stručne a jasne
Cena bude nepochybně nastavena tak, aby odpovídala poptávce. Co víc k tomu říct.
6. 7. 2012 16:06
Re: stručne a jasne
Tady pořád někdo čeká, že mu škodovka nabídne auto se vším a za pár šupů.

Jestli chceš auto za pár šupů, kup rusa nebo číňana. Možnost svobodné volby máš...
Avatar - Andromeda
6. 7. 2012 16:36
Re: stručne a jasne
Ale ona Škoda to místo v koncernu má, tudíž to není až tak zcestné očekávání. Mnohem pokrytečtější je neustálá neutuchající snaha jakýkoliv, i evidentně nízkorozpočtový, produkt cpát automaticky do "lepší společnosti" , popřípadě téměř natvrdo konstatovat, že kdo kupuje koncern, potažmo nějakou jeho značku, je od přírody minimálně lépe intelektuálně vybaven , což se tady děje dennodenně...
Přesně, volba je možná ...
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 17:01
Re: stručne a jasne
No já ti nevím - podívám se do diskuse pod Rapidem (tedy, někteří ho tahají dokonce i pod jiné články) a co vidím - rýpání, rýpání, rýpání, tam je špatně směrovka, tam se nelíbí roh, tam je špatně umístěná mlhovka, kdekdo je šokován, že nemá nejmodernější platformu a měkčené plasty, jiný radí Kabaňovi a jinde je tvrdě kritizována (ještě neznámá) cena...Nezlob se na mě, ale takto si objektivní diskusi na úrovni nepředstavuji. (BTW - GTIho neřeším...)
Avatar - Andromeda
6. 7. 2012 17:52
Re: stručne a jasne
Já se podívám pod recenzi konkurence , dlužno dodat jakékoliv konkurence, a tam fans koncernu předvádí zase své divy, aroganci, atd...viz např. nové Clio, atd... Směju se pak plačkám o tom, jak ten koncern nemá nikdo rád a jak se do něho "kope", atd... Ovšem taktně se mlčí o stylu komunikace jinde...
Co se týče Rapidu, respektive toho, co se mediálně zde kolem něho dělo, jak a v jakém množství byl prezentován, veleben, glorifikován ještě před představením - nemluvě o samotné prezentaci, bylo buď pro skalní naprosto nekritické fans, nebo pro tvárnou ovci , včetně skoro hromadných diskuzních oslavných výlevů...Až to bylo na kinedril, čož třeba ale Tobě zase jaksi mimo mantinely nepřišlo...
Co se týče objektivní diskuze - já si ji taky představuji jinak, ale to samé a spoustu perel k tomu mohu napsat na koncernové příznivce ... V tomto případě ( pokud vezmu cca 4-letou místní zkušenost ) musím konstatovat, že není kouře bez ohně a s čím kdo zachází...
Jde tedy o dlouhodobější téměř fenomén, zdaleka ne o jeden článek. Bohužel sem byl zavlečen ideologický přístup, slovník, způsoby, sortování, formulace, emoce...
Tak to prostě je a to je zhruba vše, co se s tím dá dělat...
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 19:10
Re: stručne a jasne
Vím, že existují určité extrémy i v jiných "táborech", jako třeba Áďa, Bob, GTI. Jejich provokativní výlevy už ale po těch letech často ignoruji, a také nepročítám detailně každou diskusi o každé značce. Co za "poklady" ale nacházím zde, to mě zkrátka praštilo do očí...
6. 7. 2012 18:25
Re: stručne a jasne
Nezoufej. Třeba pod Renaultem je to od koncernistů ještě horší a to je mezi lidmi, co mají Renault rádi, docela dost zastánců VW. Teda aut VW, ne jejich obdivovatelů. :-)
9. 7. 2012 07:04
Re: stručne a jasne
Třeba já si myslím, že to není špatná lowendová kára. Na tom není nic špatného, nabídnout jednoduchou káru se starými osvědčenými řešeními za rozumný peníz.
Nemám problém s tím, že by to auto mělo např. vzadu švihadla, tříválcový HTP motor nebo klimu jen manuální a za příplatek, bez multilinku vzadu, se vším tímhle se dá žít (ostatně před sametem jsme s něčím podobným žili všichni (tedy ti šťastnější, kteří auto vůbec měli).
Co se té ceny týká, samozřejmě nečekám "Audi6 za 200 tisícovek". Nechci říci, že by Škoda en bloc byla low end, ale ta zatím zveřejněná použitá řešení u Rapidu lowendová jsou.
Čekám jen, že low end někde na spodní hraně nižší střední třídy bude aspoň o pár desítek tisíc Kč (nebo o tisícovku euro) levnější než běžně vybavený mainstream v nižší střední. A ani to nečekám hned při nástupu nového modelu, ale až po utichnutí prvotního boomu.
7. 7. 2012 22:56
Re: stručne a jasne
Ibaže ten Rapid vyzerá, že by mal byť za pár šupov. Tých 230 by bolo adekvátnych. Rozhodovať sa medzi Loganom a týmto, tak bude kopa ľudí zvažovať...
9. 7. 2012 09:31
Re: stručne a jasne
Ty seš poslyš hroznej chytrák. Můžeš mi říct co máš za auto? Tipoval bych to tak na Ferrari.
6. 7. 2012 13:30
No je tedy věta
"My jsme ale potřebovali řešení, které se cenově i technicky posune blíž k zákazníkovi."

Tak cenově, tak tomu rozumím, ale jak se posuvá technicky blíže k zákazníkovi, to tedy nevím...ta věta je paskvil jak má vypadat.
Rozbalit vlákno
13
6. 7. 2012 13:32
Re: No je tedy věta
:yes: >:-[]
Avatar - Ronault.
6. 7. 2012 13:32
Re: No je tedy věta
Musíš to chápat tak, že každý produkt má své zákazníky. Jinými slovy, blíže k "*" jsou ... No osobně by mě to uráželo, kdybych o takovém autě uvažoval. 8-s
6. 7. 2012 13:35
Re: No je tedy věta
ja to chápem tak že nový rapid má nápravu dokonca až z favorita!!!
to pôjde na dračku!!! >:-[]
6. 7. 2012 16:07
Re: No je tedy věta
Aha, takže chápání není zrovna tvou silnou stránkou. No, je dobře, že se ke svému mozku hrdě hlásíš.
8. 7. 2012 21:34
Re: No je tedy věta
očividně víš o autech kulový tak se o nih raději nebav. Stejně jako má nový superb i passat atd. i jiné auta z celého světa přední nápravu jakou měl už Favorit >:D a teď už raději budeš chodit pěšky co? navíc Honda S2000 má přední nápravu jako měla Š120. >:-[]
Avatar - Andromeda
6. 7. 2012 16:39
Re: No je tedy věta
Aneb se jedná o pokračování "diplomatického" výroku v jistém článku, který konstatoval, že zákazníci kupující Rapid, by lepší vnitřní materiály stejně neocenili >:-[] ,atd ... Interpretuj jak chceš ... >:-[]
Avatar - Ronault.
6. 7. 2012 18:41
Re: No je tedy věta
Tak tak...
Je to asi takové jak bys přišel do sámošky a chtěl místo klasického rohlíku rohlík posypaný kmínem a prodavač by ti řekl "na to stejně nemáš" 8-s
Avatar - Andromeda
7. 7. 2012 02:53
Re: No je tedy věta
Asi tak, nebo : Na tenhle rohlík nemáš hubu a buňky >:-[] ... Opět bych zvolil klasika - tentokráte z Jáchyma ( nemažete, klepe to ) >:-[] : [odkaz]
popřát s pertinaxem : [odkaz]
7. 7. 2012 08:23
Re: No je tedy věta
Tak si počkej na Octavii III :yes:
Avatar - Emel
8. 7. 2012 20:16
Re: No je tedy věta
Ne, tak to není... v sámošce mají oba a je jen na tobě, jestli si koupíš s kmínem nebo bez. Někdo kmín nerad, někomu je to jedno... prodavač je tam od toho, aby ti prodal co nejlepší rohlík, za který budeš ochoten zaplatit. Proto jsou obvykle ceny konfigurované tak, aby se vhodně překrývaly a od určité úrovně tě naváděly na vyšší model... rohlíku :-).
Avatar - Emel
8. 7. 2012 20:14
Re: No je tedy věta
To je spíše sousloví než dvě slova... "cenově i technicky", něco za něco. Jde o to, jakou techniku typický zákazník ocení, pro mnohé kupce jsou totiž nová auta zbytečně přetechnizovaná (a drahá). Kupříkladu... sledování mrtvého úhlu, xenony, kožené sedačky, modernější podvozek? Ne, to asi ne... spíš klimu, rádio, nějaké ty airbagy... zřejmě ani šestistupňová převodovka není prioritou.
9. 7. 2012 09:35
Re: No je tedy věta
Přesně tak to chápu taky. :yes:
6. 7. 2012 13:31
rapid-zúfalstvo so starou technikou VW!
a ten trčiaci kábel pod podvozkom ste dali preto aby bol bližšie k zákazníkovi alebo k vozovke? >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
6. 7. 2012 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2012 13:32
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
6. 7. 2012 13:37
Re: ROZUMNĚJ: POTŘEBOVALI JSEM ZÁKAZNÍKA VÍCE OKRÁST
"POTŘEBOVALI JSME ZÁKAZNÍKA VÍCE OKRÁST"

Tak to jsi kapku mimo..... :no:
6. 7. 2012 13:38
Re: ROZUMNĚJ: POTŘEBOVALI JSEM ZÁKAZNÍKA VÍCE OKRÁST
si to vystihol dokonale-VÍCE OKRÁST!!! :yes: :yes: :yes:
6. 7. 2012 13:43
Re: ROZUMNĚJ: POTŘEBOVALI JSEM ZÁKAZNÍKA VÍCE OKRÁST
Co to melete?Slovo okrást má zcela jiný význam, nechovejte se jako trotlové.
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 14:45
Re: ROZUMNĚJ: POTŘEBOVALI JSEM ZÁKAZNÍKA VÍCE OKRÁST
Vy dva jste se hledali...Bez urážky, už jste s tím vážně trapní.
6. 7. 2012 13:42
rozpoltené názory "konštruktéra"
ad1:Třeba kliková náprava dnes nikoho nepřekvapí, nakonec podobné řešení bylo už na Favoritu. Pro svou jednoduchou konstrukci ale nabízí úsporu místa. V Rapidu je široká, aby poskytla prostor pro posádku a zavazadla. Je robustní a má vysokou únosnost a tak snese Rapid v určitých výbavách až 580 kg užitečného nákladu.
ad2:Kdybychom použili moduly z platformy MQB-A, která míří o kousek výš, je robustnější a snese větší zatížení, dostali bychom se cenou i hmotností někam, kde jsme nechtěli být.

som v rozpakoch-tak ktoré náprava znesie to väčšie zaťaženie-stará z favorita alebo nová MQB-A?
>:-[]
Rozbalit vlákno
2
6. 7. 2012 16:08
Re: rozpoltené názory "konštruktéra"
Jsi vážně tak hloupý?
7. 7. 2012 18:56
Re: rozpoltené názory "konštruktéra"
Zcela výjimečně :yes:
6. 7. 2012 13:57
Rozhovor s ACZ
Proč je tu tolik článků o Rapidu?

ACZ: Potřebovali jsme řešení, které posune čtenáře blíž k showroomu. >:D
Rozbalit vlákno
5
6. 7. 2012 14:00
Re: Rozhovor s ACZ
ti poviem-vidieť škrabku na krytu nádrže ti neumožní hocijaká automobilka!
do showroomoch škodovky sa bude chodiť na to pozerať ako na vystúpenia do cirkusu! >:-[]
6. 7. 2012 14:04
Re: Rozhovor s ACZ
Do konce má takovou krásnou jedovato-cirkusovou barvu :-) Škrabka se taky oddělává klíčkem?
6. 7. 2012 16:09
Re: Rozhovor s ACZ
No, že jsi nekometoval v diskuzi "nejčtenější a nejdiskutovanější články", hrdino...
6. 7. 2012 17:46
Re: Rozhovor s ACZ
Ošidil jsem se o nějaký humorný flame?
7. 7. 2012 13:11
Re: Rozhovor s ACZ
Ne, ošidil jsi sám sebe. Protože bys teď věděl.
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2012 14:24
ved som to vravel
ze skoda to terajsou nadupanou octaviou cenovo aj imidzovo prestrelila a zrazu sa to auto stalo drahym a nedostupnym, bolo jasne ze treba nieco lacnejsie "skodovacke" :yes: , stara octavka bola este normalne a relativne dostupne auto ale ta nova octavia uz bola skutocne na hranici strednej triedy aj cenovo aj velkostne aj ked nie razvorom samozrejme iva celkovou dlzkou a robustnostou. Bolo len otazkou casu kedy skoda musi prist s niecim normalnejsim dostupnejsim....len skoda ze zlaty stred zmizol.....nova octavka bude zase luxus a rapid nema kvality ani tej prvej starej dobrej octavky....zlaty stred zmizol...skoda....presne ako u ludi...mame chudobu a bohatych....stredna vrstva mizne
Rozbalit vlákno
4
6. 7. 2012 14:28
Re: ved som to vravel
No podle mne je octavia ted levnejsi nez byla octavia 1 ve sve dobe.
6. 7. 2012 16:37
Re: ved som to vravel
Ty ses mimon, jednickova octa stala vicemene totez (ne-li vic) nez OII, a taky si uvedom, ze 350tisic v roce 1997 bylo jaksi vic mez v roce 2012.......
6. 7. 2012 16:57
Re: ved som to vravel
A za 350 jsi tenkrat dostal holatko se zakladnim motorem.
9. 7. 2012 07:13
Re: ved som to vravel
Jo, to je pravda. Jenomže tenkrát tu byla pekelně drahá i jakákoliv konkurence - třeba Daewoo Lanos nebo Hyundai Accent (ten byl menší) stály taky dost přes 300 tisícovek a ty "normálnější" značky začínaly cenovkami někde od 400-500.
Akorát průměrná výplata bývala tehdá jen čtyřmístná (oproti současným něco přes 20 nějakých 8-9)...
6. 7. 2012 14:25
rapid a spol.
Proc vsichni stale ocekavaji, ze bude kazdy novy model uplne nove auto z nove vyvinutych dilu? Co je spatny na necem co funguje a je to spolehlive? Delate jako by skodovka byla jedina, ktera pouziva starsi napravy a platformy a motory. Je to uplne normalni tak co vyvadite.?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 14:48
Re: rapid a spol.
Odpověď snad ani není potřeba psát...Znak na kapotě dělá s některými divy.
6. 7. 2012 15:31
Re: rapid a spol.
Nejde o znak, ani o staré díly, spíš o jedince kteří popírají, že to je lowend na úrovni Cruze, Fluence, Linea.... etc.Prostě obyčejný auto okolo kterého je humbuku jako by to byl nějakej zázrak. Nic proti Rapidu, ale už by to chtělo zaměřit se na něco jinýho.
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 15:48
Re: rapid a spol.
Kdo to popírá? Tak to zkrátka je. Nicméně, důvod humbuku nám redakce sama ukázala v jistých dvou článcích před pár dny.
7. 7. 2012 01:37
Re: rapid a spol.
S postupnym vynorovanim sa faktov o tejto skladacke vacsina popieracov zmenila rec (prstom ukazovat nebudeme, nepatri sa).
Napriek tomu este najdem minimalne 2.5kusa, ktori zapru aj mater, ze toto nie je lowend, ale ukazkovy etalon svojej triedy a cosi kdesi, nejake bajky o 12 mesiacikoch.
6. 7. 2012 16:11
Re: rapid a spol.
Kdo to tu píše?

Akorát zde čtu kvanta kravin, jak zde odpůrci nesmyslně prskají. Odjakživa to byl lowcost a vždy byl tak prezentován.
6. 7. 2012 17:46
Re: rapid a spol.
Ano blbové jsou na obou táborech.
6. 7. 2012 16:16
Cena
"My jsme ale potřebovali řešení, které se cenově i technicky posune blíž k zákazníkovi. "
Tak teda hlavnou myslienkou bolo postavit auto, de facto noveho Favorita, ktoreho si majitel opravi sam doma s malou gola sadou >:D
Rozbalit vlákno
0
6. 7. 2012 17:59
kazdou vetou
potvrdil ze tem kram je poskladanej z toho nejvetsiho suntu. proste se jim podarilo sestrojit tridu podlogan
Rozbalit vlákno
9
6. 7. 2012 19:05
Re: kazdou vetou
>:D neřekl bych podlogan.. spíše Logan (lowend) za cenu mainstreamu.. i když uvidíme co nový Logan, třeba pak tvé zařazení bude odpovídat :-)
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 19:17
Re: kazdou vetou
Chtěl jsem zkusit argumentovat, ale to by zjevně bylo házení hrachem o zeď, podlogane.
6. 7. 2012 20:58
Re: kazdou vetou
tak argumentuj a neprehanej. odloz ruzove VW bryle a dojdes k zaveru ze sra*cka a nic jineho.
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2012 21:25
Re: kazdou vetou
Fajn. Největší šunt? Tím myslíš nejnovější dostupné motory? Nebo podvozek složený mj. z dílů Fabie a O1? To ti není pro low-end nižší střední dostatečné? A "podloganem" se snad ani zabývat nebudu, protože je to pouze nesmyslné rýpnutí.
6. 7. 2012 21:32
Re: kazdou vetou
z jakeho ze golfa pochazela zadni naprava? z trojky mam dojem a to je rok kolik? asi tak 90. cili vyvojove tak 85. no parada. predni z F1 no tak to byla katastrofa sama o sobe. motory myslis ty rozezrany, netahavy nespolehlivy sragory? no tak to jo. pro mne je to dostatecne a myslim ze presne sem skodovka patri. Nechapu ten humbuk kolem tohohle nic neprinasejiciho predrazenyho kramu. mam dojem ze tohle se melo zacit vyrabet bez oznameni obyvatelstvu.
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2012 10:43
Re: kazdou vetou
Motory jsou to nejlepší, co koncern momentálně v této kategorii má. Opravdu nemám potřebu zkoumat, jestli jsou části podvozku z roku 96 nebo 95, nepovažuji to za podstatné. Myslím, že jsou přiměřené (low-endovému) zaměření auta, a jízdně zatím podle prvního testu Rapid špatný není. Poslední větu snad nemůžeš myslet vážně - každé auto potřebuje představení, reklamu. Jistě, u Rapidu to probíhá detailněji, než by se někomu líbilo, ale kdyby články netrhaly rekordy ve čtenosti, nebylo by tomu tak.
Avatar - Katikakus
7. 7. 2012 12:06
Re: kazdou vetou
No prave - je to to nejlepsi, co koncern ma, bohuzel... :-(

Verme, ze nova generace motoru bude lepsi a ze ji Rapid dostane co nejdrive.
Avatar - miromen
7. 7. 2012 12:22
Re: kazdou vetou
Až na to že koncern ma ve svych katekoriich buď nejlepši motory nebo na špičce takže bohužel spiš pro konkurenci.
Avatar - Katikakus
8. 7. 2012 19:38
Re: kazdou vetou
Pro konkurenci nastesti - to ze ma VW problemy s motory tady popiras uz jenom ty... >:D >:D >:D :no:
Avatar - zdravy rozum
6. 7. 2012 19:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
7. 7. 2012 09:14
Re: No a pan Roman Hušák je ze slavné rodiny ředitelů
Pak si tam představ nákupní ceny automobilky, které jsou úplně někde jindy a zjistíš, že ten rozdíl není tak velký, aby to byl první argument pro použití torzky. Pokud se tento argument často na autowebech používá, mohl by ho už konečně někdo z redaktorů trochu osvětlit.
Avatar - zdravy rozum
7. 7. 2012 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2012 12:36
Re: No a pan Roman Hušák je ze slavné rodiny ředitelů
No jo, ale ceny náhradních dílů jsou x-násobky cen za které je nakupují automobilky.
Avatar - zdravy rozum
7. 7. 2012 21:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2012 21:12
Já ti nevím Marťo...
Ale já toho vašeho rapida nemám prostě kam zařadit. Je to stará technika zabalená do celkem líbivého kabátku - tedy pokud se bavíme o vyšší výbavě. Pokud tedy chtěli udělat low cost sedan měli jste jít s cenou ještě blíže zákazníkovi. Takhle je tady pořád Golf/octavia, kde cena nebude až o tolik vyšší. Přičemž to je určitě několikanásobně lepší auto. Jediný potenciál vidím v tom, že se obchoďáci přesunou o třídu níže a firmy ušetří nějakou tu korunu za nákup octávky.

Osobně si myslím, že by škodovce slušelo i nějaké to sportovní auto ... Ne Octavka RS opravdu není sportovní ... Rapid měl být stylové volksvágnovsky ,,sportovní,, kupé. Nejlépe s náhonem na zadek ... chceme moc ??
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
6. 7. 2012 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
6. 7. 2012 21:47
Re: Já ti nevím Marťo...
Na tvé planetě určitě ne
6. 7. 2012 21:52
Re: Já ti nevím Marťo...
Udělat auto se zadním pohonem a tak 150 koníkama za 300 000 kč. Měl by jsi bestseller mezi lidmi od 18 do 30 let. To je to co na trhu chybí - levné kupé s náhonem na zadek.
6. 7. 2012 23:37
Re: Já ti nevím Marťo...
Auto se 150 konikama za 300 000 oslovujici tebou uvedenou klientelu? Olitanej bavor!
7. 7. 2012 13:16
Re: Já ti nevím Marťo...
Škodovka tu přece není od toho, aby dělala nějaké kupé zadohraby se 150 koněma.
Ta má úplně jinou filozofii.
9. 7. 2012 07:24
Re: Já ti nevím Marťo...
Tady má jossalito pravdu. Pro někoho bohužel...
Ale popsaný zadohrab za 300 bych celkem bral.
9. 7. 2012 14:40
Re: Já ti nevím Marťo...
jste spadli z visne nebo co ?

za 300 tis si kup nalozene citigo. Podivej se na to auto, prolez si ho, zjisti, jak je udelany motor, jak je "odladeny" podvozek a jak hnusny je interier.
A ted si predstav nejakou jinou firmu, ktere ti za tu cenu postavi baby Astona, Porsche nebo Ferrari. S uplne novym a nezavislym vyvojem, z top komponentu a odlehcenych materialu a navzajem dokonale sladenych. Mission impossible.
9. 7. 2012 15:12
Re: Já ti nevím Marťo...
Sorry, já tam zapomně hodit k té zadokolce smajlíka.
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2012 22:35
Dozvěděli jsme se...
kde a proč se šetřilo. K tomu není třeba nic dodávat. Snad jen jedno - pokud se to neodrazí na ceníku, tak byla tato snaha marná.
Mégane (ano, ten Mégane generation) začíná na 250 000,-, přitom má v ceně plnou bezpečnostní výbavu, přední okna v elektrice, klimatizaci! a centrál s DO. To vše s naprosto dostatečnou motorizací 1.6.
S jakou cenou by asi tak musel přijít Rapid, abych jej mohl vůbec postavit vedle tohoto Méganu? Ano, za mě říkám rovněž 250 za slušně vybavený Ambition s 1.2 TSI. Vyměnit větší kufr za laciné detaily, to bych dokázal pochopit.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
6. 7. 2012 23:15
Re: Dozvěděli jsme se...
:yes:
8. 7. 2012 17:47
Re: Dozvěděli jsme se...
To co pišeš je nesmysl, proč by to dělali?No proč?Vždyť ne každý řeší to co vy, bejt po vašem,mám na mysli názory jak kupovat auta, tak nikdo některá auta nekupuje a hle, ono je to jinak.Jinak Rapid může být klidně dražší, proč by nebyl.Ten Renault může být v dosti případech horší auto...
Avatar - Emel
8. 7. 2012 20:23
Re: Dozvěděli jsme se...
Rapid nabídne více prostoru pro rodinu, podobně jako dnes Octavia bude konkurovat spíše Grandtouru. Na svém domácím trhu si může dovolit být o kousek dražší. Takže slabší 1.2TSI si může dovolit cenu kolem 300 v základu s klimou, 280 bez klimy, 250 s HTP. Za takové peníze se alespoň jako novinka bude prodávat jak housky na krámě.
9. 7. 2012 07:26
Re: Dozvěděli jsme se...
Víc prostoru pro rodinu? Jako že víc místa na zadních sedadlech?
Avatar - Emel
9. 7. 2012 08:17
Re: Dozvěděli jsme se...
Víc místa na zadních sedadlech než u standardního Megane asi nejspíš taky, v podélném směru... ale to běžnou čtyřčlennou rodinu netrápí, děti se dozadu vejdou snad v každém autě nižší střední. Spíše víc místa na odrážedla a kočárky v kufru...
9. 7. 2012 13:04
Re: Dozvěděli jsme se...
Nojo, kufr. jak jinak... A co když mám větší děti, které nejezdí na odrážedlech ani v kočárku? Řěkněme tak 12-15 let věku. A některé z nich musí sedět za mnou, který měřím něco přes 190 cm...
7. 7. 2012 00:29
Myslím, že je to celkem jasné
Roomster se moc neprodává, výrobně je však levný (předek a přední náprava - fábie, zadní náprava Octavie I). Proto se udělá jiné auto na podvozku Roomstra jen s drobnýma úpravama a zkusí se to znovu. Proto vznikl Rapid, auto velikosti Octavie I, na podvozku Romstra. Tedy auto s výrobními náklady Fabie prodejné za cenu Octavie. S MPV se to zkusí později znovu a lépe. Rapidu se udělala pěkná mediální reklama, konec konců i zde na auto.cz, co bylo článků a spekulací. Osobně se vůbec nebudu divit, pokud škodovka bude mít zisk z jednoho Rapida stejný nebo větší než z jedné Octavie II. A Octavie III se bude prodávat také podstatně dráž, protože přece bude mít lepší techniku a větší rozměry. Tedy Rapid pomůže modelu Octavia III také k lepší ziskovosti. A tohle šéf motorů a podvozků přece nemůže nikdy přiznat.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
7. 7. 2012 01:12
Public Relations
Nevím, zda ta fotka pochází z firemního presskitu, pokud ano, měli by asi do budoucna přefotit ty zaměstnance, které chtějí prezentovat. Pan inženýr se totiž tváří konsternovaně, já bych to nazval i jistou situací, ale nechci urážet lacině.
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2012 07:15
300 000 za lowend je blíž k masám ?
Tak předně bych moc nesázel na tu cenu pod 299 000 . Možná tak za verzi "žebrák" bez rezervy , rádia , dvířek schránky před spolujezdcem a s kličkama na stahování okének . Taky se vsaďte že v ceníku možná bude nějaká verze "už od ..." ale realně stejně nepůjde koupit . " Bla bla bla .. A protože chceme zákazníkům nabídnout hodnotný výrobek... , zahajujeme prodej lépe vybavených verzí za zaváděcí cenu 399 000..." Za 300 000 už dnes můžete mít nové auto o třídu větší , když pominu z jednoho dvorku Škodu Octavii , tak tu máme třeba Ford Focus Trend 1.6 , Renault Megane Grandtour 1.6/ Fluence 1.6 , Peugeot 308 , Chevrolet Cruze 1.8 , Kia Cee d 1,4 .... No jo , vlastně jsem zapoměl na jednu věc . Jde přece o Škodu , nejlepší auto na světě , kdyby Bentley vyráběl něco ve stejný kategorii , kam by se to hrabalo na Rapida >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2012 10:51
Re: 300 000 za lowend je blíž k masám ?
Každý se tu ohání cenou, která nebyla ani zveřejněna. A podle mě nebude nastavena tak, abys za stejnou cenu mohl koupit třeba Octavii. Jistě, u nás bude klasickým zástupcům nižší střední blíž než jinde, ale to už je vše o prodejích.
7. 7. 2012 09:41
ale no
Cena podla mna nebude nejaka prehnana. Javi sa ako slusne postavene moderne auto. Vzhladovo je na tom pomerne dobre (oproti ostatnym skodovkam u mna jednoznacne najlepsie). Takze nie je dovod, aby ho neboli plne ulice v CR a SR. Ani fabia a ani octavia nie su nejake technologicke zazraky, cenovo a vzhladovo tiez skor priemer a kolko ich jazdi. Ja by som rapid bral. Nepotrebujem najnovsi podvozok, motor (hlavne ked ide o to, ze cim novsi motor, tym komplikovanejsi a priskrtenejsi) a ani si nepotrpim na premiovy interier... a myslim, ze nie som sam
Rozbalit vlákno
4
9. 7. 2012 00:24
Re: ale no
Rozumnej názor. Akorát bych dodal, že pro škodovku není ani českej ani slovenskej trh směrodatnej - Čína, Německo, Rusko a rychle rostoucí Indie ho zajímají víc. Nikdo dneska nebude zohledňovat jakési "specifické" potřeby českého nebo slovenského trhu.

Škodovka prostě potřebuje vsunout něco mezi Fabii a stále rostoucí Oktávii a tak přišla s Rapidem, který má být zase tím větším kusem auta za cenu Golfklasse. Asi není tajemstvím, že škodovka je v koncernu namířena proti korejcům a také proti francouzům a italům (jehož konkurenci představuje jednokaroseriový Linea a Bravo, jedny z nejstarších ve svých segmentech, takže konkurencí už vlastně ani není). No a ve vazbě na třeba na Rio a nového Cee´da bude mít škodovka 3 modely....H/K přestaly dělat nejlevnější auta (ve chvíli, kdy jsou tyhle vozy srovnatelné s evropskou konkurencí, tak to ani jinak nejde) a tak laciný a v podstatě lowendový Rapid může být velkou konkurencí, pokud cenově zapadne na úroveň holátek zrovna od Hyundaie - on totiž nejlevnější kombík od i30 a Rapid jsou skutečně konkurenti a to ve vazbě na výbavu, kdy srovnatelně vybavený Rapid může být o dost levnější než i30 v kombíku ve srovnatelné výbavě.....

Zajímavé je, že podobnou cestou se vydal i PSA, na jejich sedany jsem docela zvědav, ale - jsou to sedany a to může Rapidu dát zase určitou výhodu. Škodovka na to ale reagovala v předstihu - v Číně, což pro ní bude významný trh, se rapid bude dělat jako sedan.....
9. 7. 2012 07:35
Re: ale no
Předně Indie a Čína mají jiné modely než Evropa.
Dále pak ceníkem bych mával až v okamžiku, kdy bude stanoven (a pravděpodobně posléze snížen na normálnější ceny - tak to dělají skoro všichni).
Větší kus auta za cenu Golfklasse je sice hezká hláška, ale ten Rapid větší než Golfklasse není.
A byl bych jenom rád, pokud by Škoda vsoupila co cenové konkurence Korejcům i ostatním jmenovaným. Protože pro mě jako pouhého zákazníka to bude znamenat víc levnějších aut, ze kterých si můžu vybrat.
A pokud Rapida dovybavíte na cenu dnešních podobně velkých základů z koncernu HMC, opravdu zatleskám, pokud nebude o moc dražší.
9. 7. 2012 11:12
Re: ale no
Tak k tomu předně, Indie ani Čína nemají žádné jiné modely - vyjímkou v Indii je Rapid, který je de facto faceliftovaný VW Polo sedan. Ostatní modely jsou klasické škodovky ze současného portfolia s vyjímkou Citigo, to se tam neprodává. Stačí se podívat na stránky Škoda India, ale to dá asi víc práce, než tady psár podobné nesmysly. Totéž Čína - tam se pouze "jedná" o zvětšení rozvoru Yetiho, ostatní auta jsou shodná - že se jmenují jinak (i v Indii nejsou názvy zcela identické, je jiná věc, ale s tím se normálně uvažuující člověk vyrovná...). Je to smůla, že se podobná tvrzení dají díky internetu tak snadno vyvrátit, co?

No a co Německo? Rusko, Velká Británie? Tam mají podle tebe taky jiný modely? Český trh je pro Mladou Boleslav tak v nejlepším případě šestý, slovenský je v druhé půlce druhé desítky. Nakonec tyhle statistiky tady byly mnohokrát a dají se taky dohledat. A není na tom nic špatného, kdo chce být dneska úspěšný, nemůže plichtit 150 tisíc aut pro "domácí" trh. Někteří na to už dojeli (obecně Angličané, SAAB a AR či Lancii to taky čeká...).

Že je stará oktávka (tedy nově Rapid) je větší než Golf než ostatní hatchbacky za stejné prachy je zřejmé. Psal jsme o předpokládané ceně Rapida 300 tis a kombíku od Hyundaie za 290 v holátku. JInak mně fascinují lidé, kteří řeší jako jediný ukazatel cenu auta. Asi není náhoda, že je u nás Lidl tak populární, ono to nejlevnější nemusí být to nejvýhodnějším, ale to ani tady většina lidí nechápe. Nakonec na papíře (resp. na obrazovce) to vypadá poněkud jinak.

Komické taky je, jak tady všichni kňourají, jak je Rapid drahý, ale výbavu ani ceny nikdo nezná. Pouze se hovoří o 300 tisících a úrovni výbavy Touru - klima, elektrika vpředu, ESP atd....Zatím jsou to jenom spekulace.

Kdo chce levný auto, ať si koupí Logana - nic proti tomu nemám. Nebo Thalii. Na tom není nic špatnýho. Ale kňourat tady, že kvalitnější (byž lowcostové) auto je "drahé", protože si ho nemůžu dovolit (to tady každému podobnému přispěvovateli čouhá z jeho příspěvku jako sláma z bot...) je směšné, hloupé a trapné. Na druhou stranu, když se tímhle furt někdo užírá a furt to tady ventiluje, je to jene a jen jeho problém.
9. 7. 2012 11:39
Re: ale no
Bavíme-li se o Rapidu, pak opravdu indická verze (doufám) není ta evropská.
Některé modely jsou třeba v Číně zase hodně prodlužovány (a nejde zdaleka jen o Škodovky).
Co se ceny týká, výslovně píšu už v předchozím příspěvku, že ji budu hodnotit až podle ceníku v době, kdy se bude prodávat.
A podle vás to auto bude větší než "Golfklasse" (tedy než nižší střední třída), přičemž přední nápravu má z Fabie? Možná bude celková délka větší, než u hatchbacků, ale to je tak asi všechno.
Ta vámi popisovaná výbava zřejmě nebude ta nejnižší (Active), ale druhá(Ambition), že? Ale zase bych to viděl podobně jako s tím ceníkem - rozhodne až reálná nabídka, ne naše prognózy (já o té výbavě ani ceně nerozhoduju, vy snad jo?). A pokud ta výbava Active bude aspoň srovnatelná s tím holátkem od Hyu, a pokud bude cena taky srovnatelná, pak má cenu se o něčem bavit - byť má Hyu v základu čtyřválec, multilink vzadu, praktičtější kastli a větší rozvor. Škodovka má zase u nás zatím pořád ještě lepší zvuk.
Avatar - JGucci
7. 7. 2012 16:33
Rapid x Octavia tour II
"potrebovali jsme dostat Rapid cenove bliz k zakaznikovi" - a proto bude drazsi nez Octavia Tour II (249 tis) , ktera pouziva slozitejsi a drazsi podvozek ??? :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2012 16:50
Re: Rapid x Octavia tour II
Octavia Tour II (zvlášť v době tebou zmíněné ceny) byla pouze výběhovka a sociální verze končící Octavie. Rapid je naopak nový a samostatný model. Takže podle mě se to nedá tak jednoduše srovnávat.
7. 7. 2012 18:44
Re: Rapid x Octavia tour II
vzdyt ten rapid vypada vedle toura jako totalni ubozak. cenova hladina rapida je na cene fabie, tj. zacatek na 200. je to proste konkurence pro logan
Avatar - petrumr
7. 7. 2012 22:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2012 23:15
Re: Rapid x Octavia tour II
Ta víceprvková náprava tam není ze dvou důvodů, cena a velikost kufru. Ono v západní Evropě uvažuje spousta lidí tak, že koupí menší, lépe vybavené auto s lepším motorem a tažné, než aby si kupovali auto s 500 l kufrem, dělali kompromisy ohledně motoru a výbavy, kvůli tomu aby vypravili Máňu na každoroční dovolenou do Chorvatska a po zbytek roku vozili vzduch a zvyšovali si tak spotřebu. Já tu torzku jako úplně špatné řešení neberu, nicméně s víceprvkem by auto bylo jízdně lepší a pohodlnější, torza by mi seděla spíš k základu 1.2 MPI.
Avatar - Emel
9. 7. 2012 08:19
Re: Rapid x Octavia tour II
Mno, těch aut s vozíkem třeba v Německu nějak moc nepotkávám, ani aut mířících z Německa na dovolenou. Ono přece jen maximálka 80 na dálnici apod...
7. 7. 2012 19:39
zhrnuti
Tak si to zhrnme. Rapid byl myslen, je a bude lowcost. Kdo si mysli neco jineho tak je bid snilek nebo blazen. Nebude mit hi tech komppnenty ale casem odskousene komponenty. Nikdo nemuze chtit v aute, ktere spada mezi fabii a octavii aby mel cenu mensiho a techniku se vetsiho. Tak uz se s tim smirme a tesme se na nej ne?.
Rozbalit vlákno
2
8. 7. 2012 10:42
Re: zhrnuti
:yes:
Je s podivem, jak se mnozí zde brání tomu to pochopit. Fabie je pro rodinu malá, oktávka drahá... rapid je ideálně koncipovanej na tuhle hubenou dobu, bude to pecka a přejme mu to.
Avatar - BruceWayne
8. 7. 2012 21:18
Re: zhrnuti
Oktavia je možná drahá, ale dnes je levnější než 5 ti lety! Určitě je dostatečná nabídka aut v ceně od 250t do 400t Kč a jen hlupák zjistí, jak se mu sestava na míru prodraží >:D Pak stáhne ohon a koupí htp. Čest jejich hlouposti :yes:
Avatar - Thorakus
8. 7. 2012 21:01
hlásná trouba Škody Auto
Mám ten pocit jenom já? Tento server by se měl přejmenovat na www.skodaauto.cz.l Taková masírka s Rapidem jaká je tady se jen tak nevidí.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - BruceWayne
8. 7. 2012 21:26
Re: hlásná trouba Škody Auto
Máš pravdu Fridrichu. "Prasa! Chcete snad žít věčně?!" Bitva u Lauthenu 1757 Fridrich II :yes:
Avatar - Thorakus
8. 7. 2012 22:06
Re: hlásná trouba Škody Auto
Ten citát je prostě dokonalý a pravdivý. Prusové byly výborní a disciplinovaní vojáci, jednže tu dobu dávno odvál čas a sedla na ni tuna prachu.
9. 7. 2012 00:34
Re: hlásná trouba Škody Auto
Špatně.

- Darebáci, to chcete žít věčně? -
- Za dva feniky na den toho bylo už dneska dost, Frici! -

Bitva u Kolína, 18. června 1757. Jinak žádná bitva u Lauthenu nebyla a pokud, tak leda mezi dvěma partami kluků. V roce 1757 došlo k bitvě u Leuthenu.

Jojo, když chce někdo vypadat učeně, měl by se vyjadřovat přesně, stačí jeden šťoura, kterej náhodou "zná" a člověk se ztrapní, ani neví jak.....
Avatar - BruceWayne
9. 7. 2012 07:51
Re: hlásná trouba Škody Auto
Jo jo, když chce někdo býti chytřejší než já >:D měl by znát historii !! Omluvu si nech pro MBA, až budeš stát frontu na Rapid . Pro ukrácení chvíle si ovšem přečti něco o bitvě u Lauthenu -odkaz: [odkaz] >:D A stejné je to s citátem, ale to už si pohledej sám. ;-)
Avatar - Emel
9. 7. 2012 08:22
Re: hlásná trouba Škody Auto
Že by to byl přece jen Leuthen ;-)?

Jinak... překlady nadávek z cizího jazyka jsou ošemetné...
9. 7. 2012 11:21
Re: hlásná trouba Škody Auto
Nojo, páníček chce bejt světovej a ani neumí číst. Aby se ti nestalo, že budeš chtít jet do Finska a místo toho dojedeš do Minska...

Přečti si střeba Stellnerův životopis Fridricha Velikého, tam je to vztaženo ke Kolínu zcela jednoznačně, jenže ono chtít používat moudra na základě povrchních a kusých informací se poněkud nevyplácí, nicméně svojí reakcí jsi dokázal, co jsi zač víc, než tím předchozím přeblebtem.

A ještě jednu věc, chápu, že s nákupy aut nemáš zkušenosti, když si myslíš, že se dneska stojí fronty na auta. Asi jsi zastydl v jiné době, Brůsíku - holt, jak se tady občas říká, studuj, čti (ale pozorně) a vůbec se uč a pak zkus něco smysluplného napsat. Zatím ti to nejde ani trošičku.
Avatar - BruceWayne
11. 7. 2012 18:27
Re: hlásná trouba Škody Auto
Nu dub zůstane dubem a ty zůstaneš .... Povrchní a kusý jsi zřejmě ty. >:D Pokud nechápeš fakt, že bitvy u Lenthenu se zůčastnil Fridrich II. Četl jsi odkaz nebo si prohlížíš jen leporelo. A nová auta si již nekupuji, protože je dostávám s pravidelností Šinkanzenu. Na Rapida se fronta možná bude stát, protože je to prostě BOMBA >:D A každý pořádný Čech ho musí mít ;-)
Avatar - BruceWayne
8. 7. 2012 21:12
Nevyrábí VW
také kosmické hrnce či nože? Tento rozhovor patří mezi šmejdské prodejce a lháře prodejců Back, Royal či Zepter >:D. Sice je použitá technika zastaralá, ale vyrábíme ji na moderních automatech :yes: Pokud jsem měl určité iluze o serióznosti VW, tak už je NEMÁM :-!
Rozbalit vlákno
1
9. 7. 2012 00:36
Re: Nevyrábí VW
Z toho jsou, Brusíku, ve Wolfsburgu od chvíle, kdy jsi to sem napsal, úplně na prášky a na příští týden je kvůli tomu svolána mimořádná valná hromada všech akcionářů.... :-) :no: