Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
CHerokee
Až Audi začne vyrábět kromě aut špičkové motocykly (jako BMW), nákladní automobily všech tříd, dodávky, autobusy, diesel motory do vojenské techniky (jako MB) v prémiové kvalitě atp., tak se můžeme o podobných cílech bavit.
Myšlenka zajímavá, ale vzhledem ke článku je trochu mimo. Audi se chce stát jedničkou mezi prémiovými vozy. Čili nechápu proč by měli začít vyrábět autobusy, nákladní vozidla či motocykly.
Audi držím palce. Myslím, že potenciál má. Pokud přijde s něčím co konkurence nenabízí a zákazník o to bude stát, tak se může do roku 2020 dostat na vrchol.
Zpracování vozů má z trojce BMW, Mercedes-Benz a Audi, to nejlepší. Přečtěte si pár srovnávacích testů v některém z německých časopisů. Vždy Audi má plný počet za zpracování konkurence ztrácí, ale zase převyšuje Audi v jiné oblasti.
Inu koupě prémiového vozu záleží pouze na vkusu zákazníka a na jeho potřebám...
Audi držím palce. Myslím, že potenciál má. Pokud přijde s něčím co konkurence nenabízí a zákazník o to bude stát, tak se může do roku 2020 dostat na vrchol.
Zpracování vozů má z trojce BMW, Mercedes-Benz a Audi, to nejlepší. Přečtěte si pár srovnávacích testů v některém z německých časopisů. Vždy Audi má plný počet za zpracování konkurence ztrácí, ale zase převyšuje Audi v jiné oblasti.
Inu koupě prémiového vozu záleží pouze na vkusu zákazníka a na jeho potřebám...
Tak si taky někdy přečtěte něco jiného než německé srovnávací testy... jinde mimo Evropu Audi tak dobře na tom není....každopádně je to v ČR nejvíce protěžovaná a mediálně zpracovaná značka.
V Německu je silná domácí konkurence. Proto právě "domácí" zákazníci nejvíce vozy prověří a ať chceme nebo ne Audi je nejvíce přizpůsobeno Německému potažmo evropskému trhu. Proto se jí moc nedaří za oceánem. ;-)
Co se objektivnosti týče, přečtěte si třeba srovnání nové BMW 3, Mercedesu C a Audi A4. BMW vítěz, Audi 2 a C jako poslední. Audi ztrácelo podvozkem. Jinak s BMW cenově srovnatelní. Mercedes s cenou výše, ale neúčtuje si tolik za příplatkovou výbavu...
Co se objektivnosti týče, přečtěte si třeba srovnání nové BMW 3, Mercedesu C a Audi A4. BMW vítěz, Audi 2 a C jako poslední. Audi ztrácelo podvozkem. Jinak s BMW cenově srovnatelní. Mercedes s cenou výše, ale neúčtuje si tolik za příplatkovou výbavu...
Jasně, srovnávat nejstarší model z D3 je logické, že ten test nevyhraje když BMW je nejmladší, Audi o 4 roky zpět a MB už dosluhuje. Nechci Vám do toho kecat, ale Evropa je sice velkej trh atd atd atd.... ale prodejně je největší automobilovej trh USA potažmo teď Čína. A Audi v USA zrovna moc dobrou image nemá.. Navíc prodeje aut v Evropě neustále klesají a naopak v USA,Číně ... rostou a to je hlavní, protože tohle at se nam to líbí nebo ne jsou a budou hlavní trhy, protože my si tady v té naší RVHP Evropě ***i co sme mohli. Takže se připravte na čím dál tím více "korejské tvary" atd...
Audi se velmi daří v Číně. Pokud srovnáváš vozy z prémie tak žádné srovnání neplatí universálně, ale jen pro konkrétní motorizace/výbavy. To co píšeš 1. 3er, 2. A4, 3. Cčko bych dal třeba pro 2 litrové diesely. Stačí jít do benzínů a vyšších výbav a pořadí se mění.
[odkaz]
[odkaz]
Kdyby ses pokusil trochu víc přemýšlet, než něco podobného napíšeš, nožná by ti došlo, že Audi chce být jedničkou v produkci prémiových osobních automobilů.
BMW taky nevyrábí žádné náklaďáky apod. a přesto je současnou jedničkou v kategorii, které se článek týká. A MB jsou tady náklaďáky prd platné a i proto je to současná trojka.
Mimochodem co je prémiového třeba na zcela běžném Sprinteru?
BMW taky nevyrábí žádné náklaďáky apod. a přesto je současnou jedničkou v kategorii, které se článek týká. A MB jsou tady náklaďáky prd platné a i proto je to současná trojka.
Mimochodem co je prémiového třeba na zcela běžném Sprinteru?
Z určitého úhlu pohledu je už vyrábí. V koncernu na to mají patřičné značky. A díky Ducati bude zástupce i mezi výrobci motocyklů. Ostatně, co je Sprinter jiného než Crafter?
Přesně tak, na autobusy a tahače mají Scanii a MAN - koncern je fakt všude.
Naproti tomu novej van od zvezdy bude jen překarosovaný Kangoo...takže opatrně s tou prémiovostí, u těch užitkáčů to fakt neplatí.
Naproti tomu novej van od zvezdy bude jen překarosovaný Kangoo...takže opatrně s tou prémiovostí, u těch užitkáčů to fakt neplatí.
Příští Sprinter snad už nebude od VW. Mám takový pocit, že ho budou dělat s jedním z frantíků. Což není na škodu, jejich dodávky špatné nejsou.
az na to, ze je to presne naopak.
Crafter je Sprinter. Tzn, vyvinuty M-B. Pouze se dava jiny motor, predni maska a detaily podvozku. Dokonce i montaz probiha v zavde M-B.....
Nejdriv si zjisti fakta a pak pindej...
Crafter je Sprinter. Tzn, vyvinuty M-B. Pouze se dava jiny motor, predni maska a detaily podvozku. Dokonce i montaz probiha v zavde M-B.....
Nejdriv si zjisti fakta a pak pindej...
Uznávám, že "od VW" je nešťastně formulované, ale pokud vím, jde o společnou platformu v rámci společného podniku. Joint venture, chceš-li. Stejně tak nový Sprinter nebude tupě převzatý, ale půjde o spolupráci. Pointou nebyla implikace, že jde o VW, ale že dojde ke změně partnera.
GTI
Však to znáš z mládí, ještě než jsi uměl dobře vyslovovat, už jsi doma žvatlal - to je moje audo. Je jen krůček k tomu pak v dospělosti zaměnit v tomto sloganu jedno písmenko...
Víte, pánové, co je na horní informaci zajímavé? Není to výkřik do tmy, je to rozhodnutí AUDI. Kdo sleduje trh, ten jistě vnímá ten neskutečnej tah AUDI na garážovou branku. Hra je ovšem velmi náročná a velmi vyrovnaná. Někteří z nás jsou dokonce aktivními diváky, diváky zataženými na herní pole. Co ti tedy brání stát se též aktivním činitelem? Já vím...
P.S. Každý, podtrhují - každý zdejší diskutér - vyjma pár velmi zkušených a vyhraněných kolegů, by uvítal jednu ášestku doma nejen s otevřenou náručí, nýbrž z doslova povoleným... svěračem. Tak si tu nehraj na garážového rentiéra a podívej se jak na audi tak na sebe realistickejma vočima... Kdepak asi tak v roce 2020 budeš ty? 8-s >:D
Víte, pánové, co je na horní informaci zajímavé? Není to výkřik do tmy, je to rozhodnutí AUDI. Kdo sleduje trh, ten jistě vnímá ten neskutečnej tah AUDI na garážovou branku. Hra je ovšem velmi náročná a velmi vyrovnaná. Někteří z nás jsou dokonce aktivními diváky, diváky zataženými na herní pole. Co ti tedy brání stát se též aktivním činitelem? Já vím...
P.S. Každý, podtrhují - každý zdejší diskutér - vyjma pár velmi zkušených a vyhraněných kolegů, by uvítal jednu ášestku doma nejen s otevřenou náručí, nýbrž z doslova povoleným... svěračem. Tak si tu nehraj na garážového rentiéra a podívej se jak na audi tak na sebe realistickejma vočima... Kdepak asi tak v roce 2020 budeš ty? 8-s >:D
Naprosto souhlasím. Příchod nové A6 byl právě v pravý čas. To auto bych bral všemi deseti zvláště 3.0 TDI BiT quattro s 8 st. Tiptronic 313 koní a spotřeba kolem 6,4l na 100km. Ten parádní podvozek a dokonalý pohon všech kol :-) Kam se hrabe 4matic nebo xDrive
Už 22 let používám vozy BMW. Po pracovních zkušenostech s vozy koncernu VW vím jistě, že bych to nechtěl ani náhodou.
Pokud řadíš vozy koncernu VW a Audi do jednoho pytle (čti VW=AUDI), tak to hodně vysvětluje.
Z vlastnej skusenosti viem, ze ked sa nasmu managementu kupil novy model A6 (3ks), tak ani nie po tyzdni dostal pozvanku do servisu. Z dovodu, ze radiaca paka moze samovolne preradit. To potesi...
Takéto kecy milujem... Ja mám tieť A6-ku a jediný problém bolo vrzganie sedacky, co asi bolo dané mojou váhou, ale servis aj tento problém riešil...
Nedej bože, když ti přijde pozvánka do servisu, protože ti může shořet auto kvůli vadě v elektroinstalaci. Takových bylo a bude.
A co tim chtel basnik rict? Svolavacka? Ta se stane obcas a nejednalo se o nijak zavazny problem. A dalsi problemy nasledne po dobu provozu?
Mam za sebou ca. 400.000 km v Audi - A6, A8, Q7...ted R8. Nemel jsem jediny problem mimo servisni prohlidky a jednou do me nekdo narazil zezadu, tak to byl JEDINY servis, ktery jsem mimo servisky na Audinach delal...pokud jsem si treba nenechal namontovat spoiler nebo prezout :-)
Vazne miluji tyhle nazory ne z druhe, ale asi ctvrte ruky - "nas management dostal A6" a ja na zaklade toho odvodim kvalitu a spolehlivost auta, ve kterem jsem ani nesedel...
Mam za sebou ca. 400.000 km v Audi - A6, A8, Q7...ted R8. Nemel jsem jediny problem mimo servisni prohlidky a jednou do me nekdo narazil zezadu, tak to byl JEDINY servis, ktery jsem mimo servisky na Audinach delal...pokud jsem si treba nenechal namontovat spoiler nebo prezout :-)
Vazne miluji tyhle nazory ne z druhe, ale asi ctvrte ruky - "nas management dostal A6" a ja na zaklade toho odvodim kvalitu a spolehlivost auta, ve kterem jsem ani nesedel...
"Vazne miluji tyhle nazory ne z druhe, ale asi ctvrte ruky". Kedze som sa v byvalej praci z casti staral o fleet, tak to 4. ruka bude tazko... Uz tam nepracujem, takze netusim a ani ma to uz viac nezaujima.
S predchadzajucou generaciou A6 som mal napriklad problem, ze sa na jednom zo 4 ks nahodne rozsvedcovala palubka, ako na Vianoce a padalo to do nudzoveho rezimu. Servis namiesto odstranenia problemu, len PP resetoval a bolo. Opakovalo sa to tri krat. Kym sme nesli inam. Takze tak. Fakt potesi.
S predchadzajucou generaciou A6 som mal napriklad problem, ze sa na jednom zo 4 ks nahodne rozsvedcovala palubka, ako na Vianoce a padalo to do nudzoveho rezimu. Servis namiesto odstranenia problemu, len PP resetoval a bolo. Opakovalo sa to tri krat. Kym sme nesli inam. Takze tak. Fakt potesi.
Z něj mluví zkušenosti, z tebe...nic. Příště prosím podpořit tvé vyjádření něčím hmatatelným. Děkuji.
Otázka pohledu, já to mám s tím BMW a lety jejich používání na rok stejně, podobně i s vw coby firemními auty a vidím to jinak. Zatímco v roce 97, kdy jsem kupoval svou první pětku, bych o tehdejší A6 neuvažoval, proto jak jezdila, tak v současné generaci nevidím zásadní rozdíl, je to spíš o gustu a náklonnosti ke značce. Jinými slovy, za těch dvacet let se Audi velmi zlepšilo a dnes je plnohodnotným členem D3 v každém segmentu.
Přesně tak, ale zdejší většině zaujatých diskusních teoretiků tohle stejně nikdy nevysvětlíš... ;-)
P.S. Kdy se už konečně stavíš na to "nové" kafe? :-)
P.S. Kdy se už konečně stavíš na to "nové" kafe? :-)
Nové kafe ? :-)
Už jsem se předběžně domlouval i s pájou, že se k tobě stavíme, ale pořád to nějak nevychází. Mrkni do SZ. ;-)
White, ty bys o té zaujatosti měl spíš pomlčet, když drájvuješ GTI a A6 ;-) , nemyslíš? :-)
Audi nie je plnohodnotnym clenom D3 co sa tyka automatickych prevodoviek k stvorvalcovym motorom.Ak chce byt Audi jednickou medzi medzi D3, malo by prevodovku multitronic okamzite nahradit 8 stupnovym automatom od ZF.Prevodovka multitronic totiz odradza vela zakaznikov, ktori prechadzaju inam.
Multitronic dobrý určitě není, ale pořádné Audi od střední nahoru stejně jedině s quattrem a tam problém s multitronicem automaticky odpadá.
To ano...lenze najpredavanejsie motory v strednej a vyssej strednej triede su 2 litrove diesle.A k 2L dieslu ma Audi len multitronic a 2L diesel Quattro nema automat vobec.A kto vyskusal nove BMW 320d AT, nema vobec dovod o Audi ani len uvazovat.Mne sa Audi A4 a aj A6 paci, ale kvoli prevodovke by som isiel k BMW.
Pokud u prémie trváš na kombinaci dieselové R4 a automatu, pak je opravdu lepší volbou 320d/520d, na druhou stranu třeba já bych u prémie (zvlášť u vyšší střední) dieselovou R4 neakceptoval, s R4 bych se raději poohlídl po nějakém novém dobře vybaveném meinstreamu.
Takže za mě raději A6 3.0 TDI (klidně jen se 150kW), než 520d.
Takže za mě raději A6 3.0 TDI (klidně jen se 150kW), než 520d.
Ve vyšší střední třídě (pro modelový rok 2013) 150 kW? NE (to opravdu) DĚKUJI - NE
PS: Nad 177 kW ve střední třídě "ohrnujete nos" a výkon (2.2 HDi) 150 kW vám příjde "ok" pro "prémiovou" VYŠŠí střední?
"To pravé" je 320d (+ ZF8) a ve vyšší střední "alespoň" 180 kW (nebo něco takového... dle konkrétní značky...já bych asi volila 202 kW/600 Nm v JAGu :yes: ;-)
PS: Nad 177 kW ve střední třídě "ohrnujete nos" a výkon (2.2 HDi) 150 kW vám příjde "ok" pro "prémiovou" VYŠŠí střední?
"To pravé" je 320d (+ ZF8) a ve vyšší střední "alespoň" 180 kW (nebo něco takového... dle konkrétní značky...já bych asi volila 202 kW/600 Nm v JAGu :yes: ;-)
Jako obvykle ráda vytrháváš z kontextu. Píšu o alternativě k 520d a tou je rozhodně spíš A6 3,0 TDI se 150 kW, než se 180kW, že bych dal osobně přednost silnější verzi není v tomto příkladu vůbec podstatné.
Pred 10 rokmi by som napisal to iste co ty, ale casy sa zmenili...narastli pokuty, policajt za kazdym rohom a uz ani osoba blizka nefunguje...tak naco mi je taka porcia vykonu, ked ju nemozem vyuzit?A navyse dnes uz tie 2 litrove diesle celkom dobre tahaju, samozrejme ked su s nejakou normalnou prevodovkou...
Já myslím, že těch 150kW není pro dnešní A6ku žádná přebytečná porce výkonu a rozdíl mezi dnešním dieselovým čtyřválcem a šestiválcem nemusí být primárně o výkonu (viz třeba 250 CDI), ale rozhodně je stále a především o kultivovanosti.
Sorry, (ale sám) VÍTE že je to jen "z nouze cnost" neb R4 Bi-TDi srovnatelné s podobnými motory v MB, BMW, JAGu ..... a CITROËNu prostě zatím (stále) NEní...
...a příjde s podobným generačním zpožděním jako 1.6 HDi či V6 Bi-turbo
...a příjde s podobným generačním zpožděním jako 1.6 HDi či V6 Bi-turbo
Nevystihl bych to lépe. Dal bych přednost Audi A6 před BMW 5, protože je Audi jednoduše lepší a propracovanější. Jedna z hlavních věcí, která mě odradila, byla převodovka. I když musím přiznat, že nádherně dlouhá kapota, přední maska a zadní část mě u BMW 5 dostala, tady bych řekl, že je BMW 5 F11 nejkrásnější kombi planety (CLS Shooting brake ještě nejezdí :-! )
Souhlas, 520d AT je lepší auto než A6 2,0tdi multitronic. Jenže to nemá na podstatu mé původní poznámky, na kterou reaguje drbnuty, žádný vliv. Podobně bych mohl říct, že volit mezi 525d a A6 3,0d 150kw by mě od BMW odradil ten čtyřválec. ;-)
Přesně tak, navíc, jak už jsem psal, problém multitronicu je pouze u Audi s FWD, nikoli s quattrem. A pokud bych chtěl od střední prémie nahoru pouze jednu poháněnou nápravu, beru stejně raději RWD od BMW.
To je, jakobys psal před dvěma lety, že MB není plnohodnotným členem D3, protože jeho 5AT převodovka z devadesátých let už prostě neodpovídá době. Jsou tu vždy u některých modelů v určitých obdobích, např. část životního cyklu jedné generace některého modelu/modelů momenty, kdy někdo z D3 v něčem za ostatními dvěma zaostává, ale to jsou věci, které nemají na podstatu, tj. aktuální vyrovnanost D3 ve většině tříd, vliv.
No přesto že chápu Tvoji náklonost k jednotlivým značkám, tak musím docela hrubě nesouhlasit:-) S vozy koncernu VW mám díky své práci každodenní osobní zkušenost a s BMW a MB sice již ne tak intenzivní, ale přece docela častou...
V nižší střední třídě A3 doteď nestíhala ani náhodou! Mnoho neprémiových vozů bylo úplně někde jinde,než A3. Golf VI je doslova o parník před A3 téměř ve všech ohledech (až na motory) a to za 3/4 ceny.
Podobná situace dle mě platí i ve střední třídě-i když zde již rozdíl není tak markantní... A4/A5 Sportback mě neustále šokují některýma nedodělávkama v interiéru. Mnoho detailů a jejich provedení mi přijde mnohem lépe domyšleno a dotaženo v Octávii, natož pak v Passatu... Jízdní vlastnosti Passatu a A4 mi také přijdou naprosto srovnatelné. Často si říkám, proč bych si měl koupit A4, když si můžu koupit Passata? Proč bych si měl koupit A5 Sportback, když můžu mít CC? Snad jen image a motory v horním spektru nabídky Audi mluví pro jeho modely. Ale z racionálních důvodů vůbec nic...
Až A6 a A8 mi přijdou jako plnohodnotná Audi, která se svými kvalitami mohou postavit konkurentům od BMW a MB.
Q3 versus X1 ano, Q5 a Q7 ale také v mnoha ohledech nestíhají ve srovnaní s X3 a X5...
V nižší střední třídě A3 doteď nestíhala ani náhodou! Mnoho neprémiových vozů bylo úplně někde jinde,než A3. Golf VI je doslova o parník před A3 téměř ve všech ohledech (až na motory) a to za 3/4 ceny.
Podobná situace dle mě platí i ve střední třídě-i když zde již rozdíl není tak markantní... A4/A5 Sportback mě neustále šokují některýma nedodělávkama v interiéru. Mnoho detailů a jejich provedení mi přijde mnohem lépe domyšleno a dotaženo v Octávii, natož pak v Passatu... Jízdní vlastnosti Passatu a A4 mi také přijdou naprosto srovnatelné. Často si říkám, proč bych si měl koupit A4, když si můžu koupit Passata? Proč bych si měl koupit A5 Sportback, když můžu mít CC? Snad jen image a motory v horním spektru nabídky Audi mluví pro jeho modely. Ale z racionálních důvodů vůbec nic...
Až A6 a A8 mi přijdou jako plnohodnotná Audi, která se svými kvalitami mohou postavit konkurentům od BMW a MB.
Q3 versus X1 ano, Q5 a Q7 ale také v mnoha ohledech nestíhají ve srovnaní s X3 a X5...
A5 Sportback jsem docela nedávno řešil a nic neplnohodnotného na něm nevidím. Standardní 3.0TDI Stronic Quattro, to je Audi se vším všudy. Jaké nedodělávky v interiéru máš na mysli?
I pokud se podívám do nižších motorizací, třeba na 2.0TDI 130kW Stronic 4x4 DSG... má sedmistupeň oproti šestistupni u CC, má quattro oproti haldexu (myslím, tohle jsem u VW nezkoumal), má o 5kW více. Za takové situace naopak nevidím důvod spokojit se s VW, tedy krom rozdílu v ceně.
Subjektivně se k tomu přidávají další faktory - Audi se mi víc líbí, liftback je praktičtější a Audi má také lepší image.
I pokud se podívám do nižších motorizací, třeba na 2.0TDI 130kW Stronic 4x4 DSG... má sedmistupeň oproti šestistupni u CC, má quattro oproti haldexu (myslím, tohle jsem u VW nezkoumal), má o 5kW více. Za takové situace naopak nevidím důvod spokojit se s VW, tedy krom rozdílu v ceně.
Subjektivně se k tomu přidávají další faktory - Audi se mi víc líbí, liftback je praktičtější a Audi má také lepší image.
Těch je spousta... Mrkni třeba na popelníčky v zadních dveřích. Nebo pod výdechy ventilace mezi předníma sedadlama směrem k zadním cestujícím... Jako ve staré škodě stodvacítce (mimochodem A7 je má úplně stejné a často mi zůstávají v ruce-a to nekouřím...)... Podívej se na řešení čalounění kufru,hlavně pak ná víko od kufru u A5 sportback.... To se vždycky všichni známí smějí,až se za břicho popadají,když jim to ukazuji. Nebo na ovladače v interiéru,některé plasty,grafiku MMI... To je výsměch nehodný prémie! Pro mě je prostě víc prémie Passat,než A4 a CC, než A5 Sportback. Mnohem propracovanější a kvalitněji zpracovaná auta se stejným jízdním projevem.
Škodovka žádné výdechy vzadu neměla, Audi je má normální, kvalitně provedené se stříbrným rámečkem. [odkaz]
Popelníčky v zadních dveřích jsem zatím nezkoumal, vlastně ani nevím že tam jsou, podívám se na ně... s kvalitou materiálů ale žádný problém nemám, tam je Audi bezchybné.
Víko od kufru je prostě víko od kufru, co se ti na něm nelíbí? Čalounění kufru je pohledné a praktické, uzavíratelné schránky fungují příkladně a místa je dost i pro rodinu (zejména šířka kufru je solidní).
[odkaz]
Grafika MMI je jemná a svižná, pro mě je MMI intuitivní. Krom toho si cením umístění displeje - je hezky nahoře (ne jako u Passatu), přitom to ale není ta obrazovka vystrčená do prostoru typická pro nová Audi, které jsem zatím na chuť nepřišel.
Passat mě nezajímá, Variant se mi nelíbí a CC je nepraktické, krom toho proti 3.0TDI quattro nemá co postavit. A [odkaz] a [odkaz] je taky snadná volba.
Popelníčky v zadních dveřích jsem zatím nezkoumal, vlastně ani nevím že tam jsou, podívám se na ně... s kvalitou materiálů ale žádný problém nemám, tam je Audi bezchybné.
Víko od kufru je prostě víko od kufru, co se ti na něm nelíbí? Čalounění kufru je pohledné a praktické, uzavíratelné schránky fungují příkladně a místa je dost i pro rodinu (zejména šířka kufru je solidní).
[odkaz]
Grafika MMI je jemná a svižná, pro mě je MMI intuitivní. Krom toho si cením umístění displeje - je hezky nahoře (ne jako u Passatu), přitom to ale není ta obrazovka vystrčená do prostoru typická pro nová Audi, které jsem zatím na chuť nepřišel.
Passat mě nezajímá, Variant se mi nelíbí a CC je nepraktické, krom toho proti 3.0TDI quattro nemá co postavit. A [odkaz] a [odkaz] je taky snadná volba.
U spousty blábolů ohledně Audi na diskusi tuším, že je to provokace, ale Ty to snad myslíš vážně... >:D :no:
A mohl by jsi popsat blize sva negativa s VW? Jak pisu kousek nize, mam min. 400.000 km v nekolika Audi bez poruchy, dalsich 300.000 jsem najel s VW / Skoda / Ford...a dalsich ca. 100.000 km s BMW - a duvod proc s BMW tak malo byl ten, ze to byla strasne poruchova auta. Takze 530d - asi 7 x v servisu mimo servisky (vstriky, prevodovka, tlumice), najeto ca. 70.000 a pak jsem to prodal. Dale X5 3.0i - to jsem prodal hned po 30.000, spatne auto konstrukcne cele. Znamy 530d v kombiku a uplne stejne problemy jako ja....
Musim rict, ze znacna cast problemu byla asi dana neskutecne tragickym servisem BMW Renocar (napr. vymena tlumicu na X5 za NEoriginalni za cenu 35 tis. CZK), ale bohuzel BMW na me neudelalo prilis pozitivni dojem. Byt jsou to vyborna auta a soucasne bavoraky zadnymi problemy moc netrpi.
Musim rict, ze znacna cast problemu byla asi dana neskutecne tragickym servisem BMW Renocar (napr. vymena tlumicu na X5 za NEoriginalni za cenu 35 tis. CZK), ale bohuzel BMW na me neudelalo prilis pozitivni dojem. Byt jsou to vyborna auta a soucasne bavoraky zadnymi problemy moc netrpi.
No, to bych prosil vysvětlit. V čem je tak zásadně lepší quattro(je-li vůbec), abych si ho koupil??? BMW taky přece prodává 535déčko (o dost dřív, než BiT) a teď má i 550d. Osobně jezdím 550ix a když jsem zkoušel MB E x Audi 6 x BMW 5, tak jsem tam žádné podstatné rozdíly nezaznamenal a myslím si, že tady je to o volbě citem, než že by zde pro jednu značku hovořila převaha faktů :-) U mě je A6 poslední, ale jen pocitově, myslím si, že ta produkce je k dnešnímu dni srovnatelná a těžko s jasným vítězem.
Pokud skutečně jezdíš po zasněžených cestách, popřípadě po ledu, tak je ten rozdíl znát. Většině lidí to může být jedno, hlavně ať obují pořádné pneumatiky. Vozit solidní řetězy v kufru také není špatný nápad. Připlatit si za možnost rychlého nasazení a sundání bez popojíždění a dotahování se vyplatí.
S tím souhlasím, ale mě zajímal konkrétní rozdíl quattro x xDrive, z toho postu jsem měl pocit, že je tam velký rozdíl, tak mě zajímalo v čem. Já jsem se i bez xDrivu zatím teda dostal všude kam jsem chtěl. Pravda, s xD i v zimě můžu po dálnici jet trošku rychleji, výjezdy v horách jsou jistější, když jsem zkoušel kolegovo quattro, tak jsem nezaznamenal vůbec rozdíl a on myslím taky ne (kromě rozdílného projevu vozů).
Neřekl bych, že velký, ale je znát. Třeba na ledu je poznat, že xDrive má jen spojku, ne klasický diferenciál. Kdyby BMW "uzavřelo diferenciál", tak bude hodně nedotáčivé, protože spojka bude přední kola nutit točit se rychleji než potřebují a zadní bude zase brzdit. Dá se tomu předejít vhodnou kombinací rozložení hmotnosti, rozchodů náprav, rozvoru a rozměrů pneumatik, což byl třeba případ 911. BMW používá jiné triky, ale chod toho systému není tak hladký. Úplně stejný problém máš na sněhu, jen je to méně znát. quattro působí klidněji a jistěji, což neznamená, že bude rychlejší. Rozjezdy na částečně zledovatělých silnicích s jedním nebo dvěma koly s lepší trakcí z mé zkušenosti také quattro zvládá lépe. Oba jsou omezeni otevřenými diferenciály, ale xDrive trpí, když má zadní nápravu mimo hru. Na předek dokáže poslat málo, navíc, pokud táhne jediným kolem, se musí prát s otevřeným diferenciálem.
quattra velkých Audi jsou hodně drahé hračky, ale král v tomhle byl Mercedes, který měl suverénně nejdražší systém, nicméně šlo pořád o spojku - u toho systému se platilo za vysokou účinnost při hnaní jedné nápravy. Jestli mi paměť dobře slouží. Nevím, jak dnes, ale quattro rozhodně patří k tomu nejdražšímu. Dává ti techniku, kterou sice většina lidí nevyužije, ale je krása sledovat tu mechanickou symfonii. A Torseny vydržely věčnost, tak jsem zvědavý na CGD.
quattra velkých Audi jsou hodně drahé hračky, ale král v tomhle byl Mercedes, který měl suverénně nejdražší systém, nicméně šlo pořád o spojku - u toho systému se platilo za vysokou účinnost při hnaní jedné nápravy. Jestli mi paměť dobře slouží. Nevím, jak dnes, ale quattro rozhodně patří k tomu nejdražšímu. Dává ti techniku, kterou sice většina lidí nevyužije, ale je krása sledovat tu mechanickou symfonii. A Torseny vydržely věčnost, tak jsem zvědavý na CGD.
Tady (na diskusích) prostě platí, když už "nemám" na Audi, alespoň napíši, že Audi nemá na MB/BMW/Jaguar...
Zápach komplexu z neuvěřitelného a neodiskutovatelného úspěchu Audi (potažmo koncernu VW) se line napříč téměř všemi zdejšími diskusemi. Tento efekt (potrefených hus, neodpouštějících koncernový úspěch) byl/je/bude nedílnou součástí místního koloritu, ovšem o to důrazněji na úspěch (posun dopředu) Audi poukazuje. ;-)
Zápach komplexu z neuvěřitelného a neodiskutovatelného úspěchu Audi (potažmo koncernu VW) se line napříč téměř všemi zdejšími diskusemi. Tento efekt (potrefených hus, neodpouštějících koncernový úspěch) byl/je/bude nedílnou součástí místního koloritu, ovšem o to důrazněji na úspěch (posun dopředu) Audi poukazuje. ;-)
Neřekl bych, že je to jen komplex, ale také hloupost, resp. neschopnost vnímat posun značek (a ne jen VW) v kontextu doby a vidění těchto značek přes zažitá klišé. Honda je vysokootáčková sportovnost, Renault je na tom špatně se spolehlivostí (platí i pro Fiat), Alfa prohání BMW, nejlepší atmosféra jedině od BMW, Audi neumí naladit sportovní modely, cokoliv z USA neumí zatáčet, MB je značka pro důchodce atd....
Jsou to prosťáčci. Často si říkám, že jsou to skutečně mladí kluci, kteří se potřebují vymezovat, no, pak si vždycky vzpomenu na sebe když mi bylo čtrnáct patnáct (na tu přirozenou úctu ke Škodovce a tak, jak jsem věděl co je Golf, co je Porsche..., jasně i díky povídání s tátou) a je mi jasné, že tohle všechno je dáno především inteligencí a výchovou v rodině. Moje maminka těmto lidem říkala vždy příznačně - telátka.
Vezmi si třeba klasický diskusní scénář, včera jsem někde napsal, že jistým ideálem pro matku s dvěma dvanáctiletými dětmi je nepochybně segment X1, Q3, Tigi. A na tohle jsem dostal odpověď, abych si tu nehrál na miliónáře... jako bych napsal byť slůvko o sobě. Tohle je příznačné, ti kluci se neumí odpoutat od "svých" garáží a všechno co je lepší automaticky zatracují. Je to (pro mne) neuvěřitelné poznání. A víš jak to skončilo, byl jsem poučen, že ideálem pro uvedenou rodinu je Fiat 500. Na tohle tu snad neexistujou ani smajlíci... :-)
P.S.Audi jede :yes: A jakkoli jsem byl k designu nové A6 diskusně zatím velmi zdrženlivý, pomalu do mě vplouvá, a to včetně zadních světel.
Vezmi si třeba klasický diskusní scénář, včera jsem někde napsal, že jistým ideálem pro matku s dvěma dvanáctiletými dětmi je nepochybně segment X1, Q3, Tigi. A na tohle jsem dostal odpověď, abych si tu nehrál na miliónáře... jako bych napsal byť slůvko o sobě. Tohle je příznačné, ti kluci se neumí odpoutat od "svých" garáží a všechno co je lepší automaticky zatracují. Je to (pro mne) neuvěřitelné poznání. A víš jak to skončilo, byl jsem poučen, že ideálem pro uvedenou rodinu je Fiat 500. Na tohle tu snad neexistujou ani smajlíci... :-)
P.S.Audi jede :yes: A jakkoli jsem byl k designu nové A6 diskusně zatím velmi zdrženlivý, pomalu do mě vplouvá, a to včetně zadních světel.
Přední světla A6, hlavně pak LED, jsou rozhodně uhrančivější než zadní.
Nova A6 Avant je prvni kombik, ktery se mi (u jakehokoliv auta) libi vice nez sedan. S predkem jsem problem nemel ani minutu, ten je pro me paradni, ale zadek u sedanu je takovy moc easy...ne, ze by byl u avantu super extra designove porno, ale libi se mi vic
Pokud jde o sedan vs. kombi, napadá mne Mondeo. Pokud nepotřebuješ místo na hlavu vzadu a nevadí ti páté dveře, tak je podle mne lepší volbou A7 než A6 sedan.
Jasne, A7 3.0 BiTDi je pro me idealni rodinne auto (nepotrebuji prevazet pracky a lednicky a deti nemam, jen psa :-)). Ja jen reagoval na tu A6 jako takovou...
..v tom případě doporučuji dohledat (NE až tak "oslavné") testy novinky Bi-TDi
(i zde audi stále jen "dohání" - BMW 35d/40d byly a jsou stále "napřed", 50d je..
...náskok díky technice (i když to POVEDENÉ heslo má už roky "zamluvené" někdo jiný :-)
(i zde audi stále jen "dohání" - BMW 35d/40d byly a jsou stále "napřed", 50d je..
...náskok díky technice (i když to POVEDENÉ heslo má už roky "zamluvené" někdo jiný :-)
Já bych za vším hned nehledal komplexy.. lidé mají různé priority a potřeby.. nemůže to být tedy prostě tím, že někomu víc sedí AUDI a někomu zase BMW?
Jistě. Problém nastává, pokud někdo není schopen/ochoten pochopit, že ostatní mohou mít jíné prioroty a potřeby než on sám.
Přesně tak. Mě prostě koncern VW u posledních modelů v podstatě vůbec neoslovuje. Ale to bohužel platí i o posledních modelech BMW a Mercedesu. Kdybych si měl ale z těchto tří něco vybrat, tak by to bylo nejspíš BMW, možná ještě Mercedes. Ale nelze to takhle vztahovat na celou značku.
To že někomu sedí víc BMW/MB/Jag..., nemá s tím o čem jsem psal vůbec nic společného a je to zcela přirozené. Podmínkou uznání nesporného úspěchu Audi (a nejen Audi) není to, že mu musím dát osobně přednost před konkurencí. ;-)
Já spíš narážel na tu pasáž, která říká, že tady AUDI haní jen ten, kdo na něj nemá. Já mám z diskusí poslední dobou takový pocit, že každý, kdo si dovolí něco zkritizovat, na to automaticky nemá a závidí. Docela je mi líto, že spousta lidí tady z logických důvodů své vozové parky neprezentuje. Opravdu by mě totiž zajímalo, jakým směrem by se diskuse vyvíjela, kdyby si audinku dovolil trošku zkritizovat majitel třeba Panamery. I když bohužel asi vím - za závistivce by byl rázem považován majitel Audi a diskuse by tak byla o tom samém, jen posunuta o třídu výše >:-[]
Souhlasím. Osobně přeji jiným značkám (japonským, ale třeba i Fiatu a několika dalším) a není přeci možno přát všem. To je totéž jako nikomu. Audi (a obecně koncern) to u mě má podvědomě horší také proto, že je hodně ve fleetu a každý víme, jak se jezdí fleetovým vozem. Až na výjimky s tím většina lidí jezdí jako hovada. Takže ačkoli VW Group má na našem trhu zastoupení asi kolem 40%, přes 70% vyloženě nebezpečných situací vytváří řidiči VW Group (což je cca 3krát častěji než v jiných vozech!), pár dní jsem to na cestách počítal (dost často jsou to ještě Focusy a Mondea, opět časté fleetové vozy). Další důvod, proč osobně nefandím Audi (a koncernu), je až přehnané protěžování naftových motorů. Ale je jasné, že výrobce vyrábí jen to, co chtějí zákazníci. Takže abych to uzavřel, pro mě za mě, ať si Audi prosperuje, když na trhu zbyde i nějaká alternativa pro mě :-)
Není nutně potřeba vědět co má dotyčný v garáži, i když pro posouzení kontextu by to bylo jistě zajímavé. Pokud se tu pohybuješ pravidelně, pak časem zjistíš, kdo autům rozumí, píše k věci a tak nějak nezaujatě, a u koho se výsledek řídí jen znáčkem na kapotě. Mít v garáži Panameru, to ještě automaticky neznamená, že budeš schopen ji porovnat s A7... myslím skutečně porovnat, nejen opsat pasáž o jedinečném sportovním podvozku vycházejícím ze stoleté tradice z katalogu.
Podívej se třeba na Ronaulta... občas se sice hrubě neshodneme, ale obvykle ví co píše. A víš co má v garáži? Panamera to není...
Pokud si chceš zasloužit mou pozornost... piš k věci, prokaž svůj rozhled, nedej si zatemnit mozek fandovstvím nebo antifandovstvím, nepřekrucuj fakta. A v garáži si měj klidně Foxe.
Podívej se třeba na Ronaulta... občas se sice hrubě neshodneme, ale obvykle ví co píše. A víš co má v garáži? Panamera to není...
Pokud si chceš zasloužit mou pozornost... piš k věci, prokaž svůj rozhled, nedej si zatemnit mozek fandovstvím nebo antifandovstvím, nepřekrucuj fakta. A v garáži si měj klidně Foxe.
Asi takhle - nestydím se přiznat, že ač auta naprosto zbožňuju, tak jim nerozumím. Proto tu nehodlám někoho oslňovat technickými termíny, na googlení bohužel nemám čas. Takže se zasloužením si tvé pozornosti to vidím dost černě.. Ale i tak si dokážu na každé auto udělat svůj "uživatelský" názor. Takže ač pravděpodobně nikdy nebudu schopen skutečně porovnat Panameru s A7, určitě bych po "pár" kilometrech dokázal bezpečně říct, které auto mě víc baví. A co je příčinou, je mi srdečně jedno. Ale to už se dostáváme trochu někam jinam.. původní záměr byl spíše si postesknout nad tím, kam se celé tohle diskusní forum ubírá. Když si člověk dovolí napsat na některé auto svůj negativní názor, může jen čekat, až se objeví některý ze zhrzených majitelů a začne urážet 8-s Přiznám se, že z tohoto důvodu už tu nepřispívám, nemám čas ani nervy se hádat ..
Negativní názor klidně napiš, pokud bude věcný a upřímný, nemám s tím problém. Pro mě je nejhorší neupřímnost a zaslepenost, horší než neznalost.
Pokud někdo jezdí jen Thalií a pak je unešen z Cruze a vynáší ho do nebe, je to úsměvné.
Pokud někdo neřídil ani tu Thalii, ale přesto ohrnuje nos nad převodovkou v Audi, je to smutné.
A pokud má někdo najeto statisíce kilometrů ve všem možném, ale ke každému autu stejně napíše jen to co se mu hodí, je to snad ještě horší.
Pokud někdo jezdí jen Thalií a pak je unešen z Cruze a vynáší ho do nebe, je to úsměvné.
Pokud někdo neřídil ani tu Thalii, ale přesto ohrnuje nos nad převodovkou v Audi, je to smutné.
A pokud má někdo najeto statisíce kilometrů ve všem možném, ale ke každému autu stejně napíše jen to co se mu hodí, je to snad ještě horší.
Napsal jsem doslova: "Tady (na diskusích) prostě platí, když už "nemám" na Audi,..."
To nemá je v uvozovkách právě proto, že se netýká zdaleka jen financí... ;-)
To nemá je v uvozovkách právě proto, že se netýká zdaleka jen financí... ;-)
To jsem nevěděl, že se na Audi dělá IQ test >:D Tak to potom jo ;-)
Netýkalo se to jen financí a IQ... ;-)
No ale když už někdo nemá na Audi, nemá ani na BMW a MB... Jak si tedy vysvětluješ,že dle tebe všichni píší jen o Audi,že není tak dobré,jako BMW a MB? :-) ;-)
Muzes byt konkretni? Kdo pise, ze BMW / MB je lepsi nez Audi? Co test, to jiny vysledek. Co motorizace / prevodovka, to jiny vysledek. Ja to treba mam v kazde tride jinak:
Male vozy - novy MB A (BMW 1 skareda, AUDI A3 takova normalni)...ale male auta me neberou celkove
Stredni trida - BMW 3 (A4 potrebuje novy design a mozna i techniku, MB C jeste vic)
Vyssi stred - asi Audi A6 (ale BMW 5 tezky konkurent (51:49 pro Audi), MB E me vubec neoslovuje)
Vyssi neco mezi - jasne Audi A7 (BMW 5GT je vylozene skarede, CLS....proste pekne auto, ale az mi bude 50, zacnu uvazovat o MB)
Vyssi - jasne Audi A8 (BMW 7 nepohodlne, S ko starsi, skaredy design)
Sportovni vozy - R8 (SLS je fajn, ale Audi je zivejsi, BMW nema konkurenci)
Sportovni "levne" vozy - BMW M3 (Audi RS3 malo zazivne za volantem, MB mi v tehle kategorii nic nerika, byt C 63 je zabavne vozitko..ale ta filozofie MB na pohodli mi proste k tomu nesedi)
Co clovek, to nazor, ale byt prehnany odpurce nebo naopak obdivovatel kterekoliv znacky, je nesmysl, ktery zabranuje mysli udelat objektivni nazor...
Male vozy - novy MB A (BMW 1 skareda, AUDI A3 takova normalni)...ale male auta me neberou celkove
Stredni trida - BMW 3 (A4 potrebuje novy design a mozna i techniku, MB C jeste vic)
Vyssi stred - asi Audi A6 (ale BMW 5 tezky konkurent (51:49 pro Audi), MB E me vubec neoslovuje)
Vyssi neco mezi - jasne Audi A7 (BMW 5GT je vylozene skarede, CLS....proste pekne auto, ale az mi bude 50, zacnu uvazovat o MB)
Vyssi - jasne Audi A8 (BMW 7 nepohodlne, S ko starsi, skaredy design)
Sportovni vozy - R8 (SLS je fajn, ale Audi je zivejsi, BMW nema konkurenci)
Sportovni "levne" vozy - BMW M3 (Audi RS3 malo zazivne za volantem, MB mi v tehle kategorii nic nerika, byt C 63 je zabavne vozitko..ale ta filozofie MB na pohodli mi proste k tomu nesedi)
Co clovek, to nazor, ale byt prehnany odpurce nebo naopak obdivovatel kterekoliv znacky, je nesmysl, ktery zabranuje mysli udelat objektivni nazor...
Jak si to vysvětluju??? Vždyť právě o tom byl můj příspěvek na který reaguješ, který navíc velmi trefně doplnil figurka v reakci včera ve 13:08. ;-)
Jistě tě potěší moje historka... jako kluk jsem měl malý modýlek Audi 100... a samozřejmě jsem věděl že to je Audi 100 ještě dřív, než jsem uměl pořádně mluvit. No a nějaká paní si mě všimla na zastávce:
"Co to máš chlapečku?"
"Audi to."
"Aha, autíčko..."
"Ne, Audi to!"
Tenkrát jsem jí to nevysvětlil... :-).
"Co to máš chlapečku?"
"Audi to."
"Aha, autíčko..."
"Ne, Audi to!"
Tenkrát jsem jí to nevysvětlil... :-).
Můj malej uměl krásně vyslovovat Audi v roce a půl...a rozlišoval na "malý" a "veeelký" :-) K tomu ostatnímu zde na diskusi (kromě Tebe ještě s výjimkou white labela a Dinara) nemá smysl se moc vyjadřovat...jak je to o té karavaně, co jede dál? ;-)
CHUDÁčeK maličký..
..a už ho učíte tu TAK ROZŠÍŘENOU "bubost" rozdělovat auta NE dle toho jaká jsou ale dle ZNÁČKU na kapotě ;-)
..a už ho učíte tu TAK ROZŠÍŘENOU "bubost" rozdělovat auta NE dle toho jaká jsou ale dle ZNÁČKU na kapotě ;-)
Ad P.S. Napísal Si to pekne diplomaticky aj keď som sa najskôr po prvom - nepozornom - prečítaní skoro oblial kávou >:D :yes:
Realita je, že D3 má v rámci svojho portfólia vlastnú extraligu a všetci ostatní sa s úctou pozerajú veeeľmi zďaleka.
Každá značka má svojich fanatických priaznivcov i normálnych sympatizantov.
Nebudem brať do úvahy ľudí, ktorí silou mocou chcú D3 ale ani nevedia, aké hodnoty ktorá značka prezentuje.
Každá značka bojuje o zákazníka a ja, aj keď som "vrtuľkový" držím palce každej automobilke z D3, lebo na základe ich vzájomného boja v konečnom dôsledku získa zákazník, resp. priaznivec každej značky.
D3 ti dá záruku, že keď kupuješ ich autá - kupuješ skutočne ich autá - kupuješ originál - a nie ako keď napr. kúpiš Rapid a Toledo je to defacto to isté iba s iným znakom (rovnako CiTiGo a Up).
No a tie marketingové kecy - to je ako pred boxerským zápasom - ideme niekoho rozbiť. Nech sa chlapci hecujú :-)
Realita je, že D3 má v rámci svojho portfólia vlastnú extraligu a všetci ostatní sa s úctou pozerajú veeeľmi zďaleka.
Každá značka má svojich fanatických priaznivcov i normálnych sympatizantov.
Nebudem brať do úvahy ľudí, ktorí silou mocou chcú D3 ale ani nevedia, aké hodnoty ktorá značka prezentuje.
Každá značka bojuje o zákazníka a ja, aj keď som "vrtuľkový" držím palce každej automobilke z D3, lebo na základe ich vzájomného boja v konečnom dôsledku získa zákazník, resp. priaznivec každej značky.
D3 ti dá záruku, že keď kupuješ ich autá - kupuješ skutočne ich autá - kupuješ originál - a nie ako keď napr. kúpiš Rapid a Toledo je to defacto to isté iba s iným znakom (rovnako CiTiGo a Up).
No a tie marketingové kecy - to je ako pred boxerským zápasom - ideme niekoho rozbiť. Nech sa chlapci hecujú :-)
3_diamanty
je tri milove kroky pred audi a bol uz vcera tam kde nebude audi ani zajtra :yes:
To nic nemění na tom, že prodeje Audi rostou rychleji než MB. A ty mílové kroky je taky velký úlet. Dnešní podoba D3 je natolik vyrovnaná, že hledat, který z nich je nejlepší je téměř nemožné. Jeden nabízí lepší to a druhý ono.
Jo? A kolik si měl od novoty Mercedesů, Bmw a Audin? KOLIK? Kdyby jsi nějaké měl, tak by jsi zjistil, že ani s jedním chybu neuděláš a rozdíly jsou jen otázkou nároků popřípadně vkusu. Jenže ty nejezdíš a nejezdils nic z těchto značek a jen si tady honíš triko.
Bohudík.
Ps: díky Dinarovi za objektivní názor, navíc vidno pramenící z praxe nikoliv z časopisů
Bohudík.
Ps: díky Dinarovi za objektivní názor, navíc vidno pramenící z praxe nikoliv z časopisů
Jako sorry, ale Mercedes je v krizi a hleda si tvar - asi uz tak 10 let - a podle me se porad jeste nenasel.
Zadna jina premie nepredvedla tolik prehmatu jako MB, Ackem pocinaje, pres Vaneo, R-klasse a Maybacha a velkymi Actrosy konce.
Kdyby nemeli tu samou hvezdu nadratovanou na cumaku S klassy a treba na Unimogu, tak uz by byli davno v propadlisti dejin - patrne.
Takhle se z toho pokazde otrepou, ale sami Nemci uz maji pod kuzi, ze Mercedes neni nic extra. Jeste tak pred 25 roky se rikalo, ze Mercedes je sice neskutecne drahy, ale taky superluxusni, superspolehlivy a nekompromisne kvalitni. A lidi za to byli ochotni platit. Dneska bych rekl prinejlepsim lehky nadprumer a byly doby, kdy to s tou kvalitou bylo u MB spise podprumerne.
A ten jejich soucasny design neskutecne rychle zastarava. Oproti BMW a Audi.
Zadna jina premie nepredvedla tolik prehmatu jako MB, Ackem pocinaje, pres Vaneo, R-klasse a Maybacha a velkymi Actrosy konce.
Kdyby nemeli tu samou hvezdu nadratovanou na cumaku S klassy a treba na Unimogu, tak uz by byli davno v propadlisti dejin - patrne.
Takhle se z toho pokazde otrepou, ale sami Nemci uz maji pod kuzi, ze Mercedes neni nic extra. Jeste tak pred 25 roky se rikalo, ze Mercedes je sice neskutecne drahy, ale taky superluxusni, superspolehlivy a nekompromisne kvalitni. A lidi za to byli ochotni platit. Dneska bych rekl prinejlepsim lehky nadprumer a byly doby, kdy to s tou kvalitou bylo u MB spise podprumerne.
A ten jejich soucasny design neskutecne rychle zastarava. Oproti BMW a Audi.
positivemind
Takových vizí tu bylo :-) bohužel si málokdo uvědomí, že i když bude mít firma/stát sebelepší výsledky, konkurence se vyvíjí taky
nielblack
Pokud prohlašují, že chtějí být to klidně mohou. Vše bude záležet ale na tom s čím příjdou na trh a hlavně jestli budou zákazníci Audi kupovat. Ono mezi chtít a být je pořádný rozdíl. Zatím platí že Audi je až třetí vzadu a osobně si myslím, že velkohubá prohlášení na tom ani v budoucnu nic nezmění. Ja to dopadne ukáže čas >:-[]
Ty nečteš články pod které píšeš do diskuse? Audi je druhé, třetí je aktuálně MB (viz článek). Chtějí být první všichni tři (také viz článek), což je úplně normální...
V článku píšou, že v roce 2007 tvrdili, že jedničkou budou v roce 2015. Po 5 letech tento termín posunuli o 5 let na rok 2020. S tímto přístupem to budou tvrdit pořád, jen to vždy po pětiletce zaktualizují >:D
Píše se teprve tok 2012 a už přeskočili MB a celmi těsně šlapou na paty BMW. Připadá ti to málo? Kdo dnes ví jak to dopadne v roce 2015? MB je aktuálně třetí a taky tvrdí, že bude brzy jedničkou...
MB se vloni ještě držel v "háku", ale z čísel za 1. pol. letošního roku bude myslím jasně patrné, že začíná zaostávat, odhaduji prodeje BMW i Audi kolem 750 tis. u MB někde kolem 650tis. A to už je náskok, který se v profi peletonu těžko dohání. Situace mezi BMW a Audi se bude vyvíjet prsa na prsa asi hlavně podle toho jak kdo bude uvádět nové modely a jak se tyto modely uchytí nebo neuchytí.
Když se 2 perou třetí vzadu se směje >:D neodpustil jsem si to pardon :-)
To je docela dobře MOŽNÉ - připravovaná generace S-Klasse/S-Klasse Coupe (dnešní CL) i příští E-Klasse soupeře "potrápí" asi VÍC než... ;-)
Možná, ale ve dvou se to lépe táhne... ;-)
Já vím... :-)
..však jste (mi) to s whitem už mockrát předvedli.. ;-)
PS: Nicméně ty "cíle" jak bude audi prodávat dva MILIONY "prémiových" vozů rok co rok (a MB a BMW za tím jistě moc NEzaostanou + další menší prémioví výrobci = NEsměřujeme náhodou do světa PRÉMIOVÝCH vozů + RAPIDů a spol a "nic mezi tím" :-)
PPS: PROČ vlastně dostal šéf prodejů audi (teď při těch "škatulatech" u vw) "hodinovou" VÝPOVĚĎ?? Že nesplinil ten cíl být nejPRODÁVANĚJŠí?
..však jste (mi) to s whitem už mockrát předvedli.. ;-)
PS: Nicméně ty "cíle" jak bude audi prodávat dva MILIONY "prémiových" vozů rok co rok (a MB a BMW za tím jistě moc NEzaostanou + další menší prémioví výrobci = NEsměřujeme náhodou do světa PRÉMIOVÝCH vozů + RAPIDů a spol a "nic mezi tím" :-)
PPS: PROČ vlastně dostal šéf prodejů audi (teď při těch "škatulatech" u vw) "hodinovou" VÝPOVĚĎ?? Že nesplinil ten cíl být nejPRODÁVANĚJŠí?
Stadler je ředitelem Audi již pátým rokem. Pokud nedávno je pro tebe před pěti lety tak na tvou otázku je jednoduchá odpověď, ten nedávno vyhozený šéf Audi je nějaký Winterkorn a šéfuje od roku 2007 VW.
Ach jo ;-\
PS: (takže NEvíte) PROČ (na hodinu) vyhodili šéfa PRODEje a MARKETINGu Audi?
PS: (takže NEvíte) PROČ (na hodinu) vyhodili šéfa PRODEje a MARKETINGu Audi?
Subalterní úředníky nesleduji a popravdě řečeno vůbec nevím jak se nějaký šéf marketingu u Audi jmenoval nebo jmenuje.
S tím "úředník(em)" jste to docela HODNĚ "přehnal".. ;-)
...to je pozice jak HROM!! :-)
PS: A místo "obvyklého" povýšení či přesunu jinam, byl teď při těch "škatulatech" v NEJvyšším VEDENí koncernu (že by zrovna VÁS to fakt NEzajímalo? ;-) ) "na hodinu odejit"
...to je pozice jak HROM!! :-)
PS: A místo "obvyklého" povýšení či přesunu jinam, byl teď při těch "škatulatech" v NEJvyšším VEDENí koncernu (že by zrovna VÁS to fakt NEzajímalo? ;-) ) "na hodinu odejit"
Pozice to může být jaká chce, pořád je to jen zaměstnanec v soukromé firmě. Jenom v koncernu je 12 značek tedy předpokládám 12 podobných pozic šéfů marketingu, asi bude nějaký nadšéf u VW na úrovni koncernu takže jen u VW je to 13 kousků. A pokud šéfové odchází bez přesunu jinam nebo "povýšení pro neschopnost" tak je to docela zdravý trend, jen špatná firma si svůj vyhořelý management odkládá na vlastní hřbitov slonů.
No tak "jen zaměstnanec" je samozřejmě i ten ředitel, že...? :-)
PS: No a že dva členové nejvyššího vedení Audi byli (doslova) "odejiti" - a to (narozdíl od vašich "představ") prostě NENí "běžné" (a vy mi na otázku PROČ jak vidím NEodpovíte..
PS: No a že dva členové nejvyššího vedení Audi byli (doslova) "odejiti" - a to (narozdíl od vašich "představ") prostě NENí "běžné" (a vy mi na otázku PROČ jak vidím NEodpovíte..
Odejití ředitele možná není běžné v nějakých zahnívajících společnostech, v normálních nikoliv. Dokonce bych řekl, že úspěšné firmy management obměňují relativně dost často, řekněme jednou za 5-7 let.
SPRÁVNĚ zmiňujete "změny" (a někdy i častěji než za 7 let) - NE že se VYSOCÍ manažeři na hodinu (chvíli před důchodem) VYHAZUJÍ
(pro to bývá kdyžtak už DŮVOD - myslím VÁŽNÝ důvod... typu "zpronevěra" nebo já nevím co...
(pro to bývá kdyžtak už DŮVOD - myslím VÁŽNÝ důvod... typu "zpronevěra" nebo já nevím co...
Pokud vím, tak VW dopředu avizoval řadu změn ve všech dcerách a k jednomu dni udělal škatulata snad na desítce pozic najednou. Takže jaké na hodinu. To jen ty zase hledáš zpronevěry.
(ono se to tu píše docela "často", ale) vám zpracování textu fakt moc NEjde.. ;-)
..to bylo k tomu že "hledám zpronevěru" (to byl PŘÍKLAD "důvodu" pro takovýhle "nečekaný odchod" :-)
NEtuším coajakproč, vím že tohle není zrovna "běžné" (vyhození z firmy "na hodinu" - SPRÁVNĚ vám to vysvětlil Gilgit), vpodstatě (jasně) to říká, že Ferdinand NENí spokojen s prodeji (hned na začátku jsem psala/se ptala jestli je důvodem to "nesplnění plánu" být nejPRODÁVANĚJŠÍ do roku 15) a zřejmě ani s vývojem?
PS: Abyste to zas nějak "nevytrhl" - NEvím co je příčinou (téhle malé) "čistky", ale že to je (nějaká, spíš VELKÁ) NEspokojenost s fungováním audi, to se asi říci DÁ
..to bylo k tomu že "hledám zpronevěru" (to byl PŘÍKLAD "důvodu" pro takovýhle "nečekaný odchod" :-)
NEtuším coajakproč, vím že tohle není zrovna "běžné" (vyhození z firmy "na hodinu" - SPRÁVNĚ vám to vysvětlil Gilgit), vpodstatě (jasně) to říká, že Ferdinand NENí spokojen s prodeji (hned na začátku jsem psala/se ptala jestli je důvodem to "nesplnění plánu" být nejPRODÁVANĚJŠÍ do roku 15) a zřejmě ani s vývojem?
PS: Abyste to zas nějak "nevytrhl" - NEvím co je příčinou (téhle malé) "čistky", ale že to je (nějaká, spíš VELKÁ) NEspokojenost s fungováním audi, to se asi říci DÁ
Ano, netušíš co a jak proč a jen zde blábolíš, to sedí, to je přesné.
Pozor, to jste docela PŘEHNAL :no: ;-\ :no: 8-s :no
PS: Vaše "nesoudnost" když se jedná o cokoliv týkající se vw je už PŘÍLIŠná ;-\
PPS: GILGITovo "vysvětlení" je jasné a vy než abyste "uznal" jednoznačnou realitu, tak..
...jen hloupě urážíte :no: :no: :no: :no: 8-s
PS: Vaše "nesoudnost" když se jedná o cokoliv týkající se vw je už PŘÍLIŠná ;-\
PPS: GILGITovo "vysvětlení" je jasné a vy než abyste "uznal" jednoznačnou realitu, tak..
...jen hloupě urážíte :no: :no: :no: :no: 8-s
Nejprve zopakuješ absolutní blábol, že je odvolaný šéf Audi, nyní blábolíš o uznání jednoznačné reality, to že se u VW vyměnilo x šéfů je fakt a nikdo jej nezpochybňuje. Pak zase blábolíš o důvodech alá zpronevěra, když nemůžeš dokázat zpronevěru tak blábolíš o tom co si o odejitých šéfech myslí Piech (což je blábol na n-tou, protože nikdo a ty nejméně může byť jen tušit co se Piechovi honí v hlavě). Jak tedy jinak nazvat tvé počínání? Urážíš sama sebe tím, že nejsi schopná přijmout triviální a jednoduchou zprávu a hledáš na ní cosi nekalého jenom proto, že Audi/VW ti definitivně zatemnil mozek.
Sbohem :-|
PS: "Klasiku" kdy z diskuze s GIGLITem jste "vycouval" a NE"troufáte" si reagovat a na mne tady zkoušíte (sorry ale opravdové ....) NEbudu komentovat a...
...viz úvod :-|
PS: "Klasiku" kdy z diskuze s GIGLITem jste "vycouval" a NE"troufáte" si reagovat a na mne tady zkoušíte (sorry ale opravdové ....) NEbudu komentovat a...
...viz úvod :-|
Viz minulý příspěvek, když jde o (cokoli) VW jste "zcela mimo" a (vpodstatě) NEsvéprávný (mimochodem NEopakuje se vám tam trochu moc slovo BLÁBOLíš? ;-)
NEvím jestli to "hrajete" nebo opravdu NE-CHÁPETE, ale zatímco "výměny" na manežerských pozicích jsou celkem "běžné", VYHAZOVÁNí šéfstva dobře fungujích firem běžné NENÍ (ok? už JASNO?
Proč stále opakujete cosi o "zpronevěře"?? Vy opravdu NEUMÍTE "zpracovat" běžný text?
NEdokáže odlišit to co je PODSTATA a co je "příklad" (dokonce ani když u toho je NAPSÁNO: naPŘÍKLAD?? :-)
PS: :yes: :yes: :yes: za vaši NEschopnost odpovědět GIGLITovi na jeho (jasný a logický) "rozbor" věci a za "úpornou" NEkončící snahu překrucovat to co řeknu já (viz výše ;-) :yes: :yes: :-)
NEvím jestli to "hrajete" nebo opravdu NE-CHÁPETE, ale zatímco "výměny" na manežerských pozicích jsou celkem "běžné", VYHAZOVÁNí šéfstva dobře fungujích firem běžné NENÍ (ok? už JASNO?
Proč stále opakujete cosi o "zpronevěře"?? Vy opravdu NEUMÍTE "zpracovat" běžný text?
NEdokáže odlišit to co je PODSTATA a co je "příklad" (dokonce ani když u toho je NAPSÁNO: naPŘÍKLAD?? :-)
PS: :yes: :yes: :yes: za vaši NEschopnost odpovědět GIGLITovi na jeho (jasný a logický) "rozbor" věci a za "úpornou" NEkončící snahu překrucovat to co řeknu já (viz výše ;-) :yes: :yes: :-)
Jiné slovo mě bohužel nenapadá. "Blabolit" přesně vystihuje podstatu tvého problému.
NEschopnost postavit se čelem a přiznat vlastní NEsmysl, který jste napsal (víte že - narozdíl od vámi "vybájeného" příspěvku kde jsme si měla SPLÉST přímé vstřikování s přeplňováním - to lze SNADNO "dohledat", že? ;-)
PS: Zvládnete (si) "pojmenovat" proč GIGLITovi (na stejný názor/pohled na věc) NEodpovídáte a mne..
...na mne zkoušíte slova typu BLÁBOLíš?
PS: Zvládnete (si) "pojmenovat" proč GIGLITovi (na stejný názor/pohled na věc) NEodpovídáte a mne..
...na mne zkoušíte slova typu BLÁBOLíš?
Giglit, na rozdíl od tebe, neblábolí, jeho zajímají personální změny a zná jméno každého ředitele, mě to nezajímá, víc o tom není co diskutovat. Na rozdíl od něho ty zde vytváříš spiklenecké teorie a....blábolíš tím víc, čím víc napíšeš příspěvků. A často se problábolíš k perlám jako vstřikování a přeplňování jedno jsou....
Pokud jste to (fakt) NEpochopil, jen potvrdil má slova - řekl TO SAMÉ.. ;-)
...plus VÁM mírně "dovysvětlil" co a jak :-)
PS: Zkuste si spočítat po kolikáté OPAKUJETE NEsmysl o "spikleneckých teoriích" :yes: :yes: ;-)
..u kterého bylo napsáno že jde o PŘÍKLAD :-)
..a když jste to NEpochopil, tak jsem vám VYSVĚTLILA, že jde o naPŘÍKLAD (jak tam bylo napsáno) = a vy ... to ZNOVU opakujete???? NEchtělo by to dovolenou, "procházky" v přírodě, nebo něco takového...? ;-)
PPS: A vaši poslední větu už NEmám jak komentovat - že takový příspěvek neexistuje VÍME oba - proč to stále OPAKUJETE a lžete a Lžete a LŽETE..
..no snad ty procházky v přírodě (a když to nepomůže tak holt "odborná pomoc"
sorry, ale LHÁŘE opravdu NEmám ráda ;-\
...plus VÁM mírně "dovysvětlil" co a jak :-)
PS: Zkuste si spočítat po kolikáté OPAKUJETE NEsmysl o "spikleneckých teoriích" :yes: :yes: ;-)
..u kterého bylo napsáno že jde o PŘÍKLAD :-)
..a když jste to NEpochopil, tak jsem vám VYSVĚTLILA, že jde o naPŘÍKLAD (jak tam bylo napsáno) = a vy ... to ZNOVU opakujete???? NEchtělo by to dovolenou, "procházky" v přírodě, nebo něco takového...? ;-)
PPS: A vaši poslední větu už NEmám jak komentovat - že takový příspěvek neexistuje VÍME oba - proč to stále OPAKUJETE a lžete a Lžete a LŽETE..
..no snad ty procházky v přírodě (a když to nepomůže tak holt "odborná pomoc"
sorry, ale LHÁŘE opravdu NEmám ráda ;-\
Žádná tvá slova nepotvrdil, jediná tvá slova byla o vyhození šéfa Audi, samozřejmě jako vždy to byla slova lživá, on vyjmenoval přesně kdo a kde byl vyměněn, na rozdíl od tebe uvedl samá pravdivá fakta. Lží se ze lži nevylžeš.
"..samozřejmě jako VŽDY.."? NE"přeháníte" to trochu..?
No nic, raději: No comment :no: :-| :no:
PS: I přes váš absurdní příspěvek se se GIGLITem zcela shoduji a ... a tuhle vaši "křeč" či co to je raději NEkomentuji..
No nic, raději: No comment :no: :-| :no:
PS: I přes váš absurdní příspěvek se se GIGLITem zcela shoduji a ... a tuhle vaši "křeč" či co to je raději NEkomentuji..
Kylie, a co se timhle vsim snazis rict? Ze vyhodili cloveka ve firme, protoze nesplnil plan? Nebo co? Vazne nerozumim.... Pokud vyhodim cloveka za to, ze nesplnil plan, pak muzes nazvat Audi prehnane ambiciozni, ale porad jako nevim presne co tim sledujes?
NE"sleduji" nic - jen říkám že vyhození dvou vrcholových manažerů (nedlouho před důchodem) ZCELA z firmy (ne přeřazení na jinou pozici) NENí běžné = za tím musí být něco "docela závažného", ať vysloveně něco typu "zpronevěra" apod., nebo (řekněme) VELMI VÝRAZNÉ NEsplnění očekávání... (což "zvenku" /zatím?/ prostě NEvypadá, působí to že audi funguje celkem "slušně"...
...nebo je to to co jsem napsala (s otazníkem) hned v úvodu, že původní plán na "prvenství" v roce 2015 NEbyl/-bude splněn = někdo musí nést "odpovědnost"
NEvím, ale že to "není zrovna běžné" - to VÍM :-)
...nebo je to to co jsem napsala (s otazníkem) hned v úvodu, že původní plán na "prvenství" v roce 2015 NEbyl/-bude splněn = někdo musí nést "odpovědnost"
NEvím, ale že to "není zrovna běžné" - to VÍM :-)
A znova se zeptam - no a? Tak za tim byl nejaky zavazny duvod. Proc spekulovat? Svedci to nejak o tom, ze Audi je spatna znacka nebo ja porad nejak nerozumim proc se to tady vubec zacalo resit. Jako...z niceho nic placnes pps: Proc ze byl vyhozen sef Audi? Proste porad nevim co chces rict.
A mimochodem, zase tak neobvykle to ve velkych firmach neni. Od urcite urovne uz se nevyhazuje "dohodou" - bud okamzite se slusnym odstupnym (6+ mesicu) nebo nejak jinak. Kvuli moznemu zneuziti informaci, znalosti cen, dusevniho vlasnictvi v PC atd.
A mimochodem, zase tak neobvykle to ve velkych firmach neni. Od urcite urovne uz se nevyhazuje "dohodou" - bud okamzite se slusnym odstupnym (6+ mesicu) nebo nejak jinak. Kvuli moznemu zneuziti informaci, znalosti cen, dusevniho vlasnictvi v PC atd.
Já (přece) NE"spekuluji", PTALA jsem se (jestli to někdo neví/někde nečetl...
..je tam prostě "disharmonie" mezi (vůbec ne špatnými) výsledky a evidentní NEspokojeností s prací...toť VŠE ;-)
PS: Tady bych to "tipla" na JINÉ důvody než uvádíte..
(a to že byl přijat "nový 8mi letý plán dobytí 1ho místa v prodejích" naznačuje o jaké asi nejspíš šlo... :-)
..je tam prostě "disharmonie" mezi (vůbec ne špatnými) výsledky a evidentní NEspokojeností s prací...toť VŠE ;-)
PS: Tady bych to "tipla" na JINÉ důvody než uvádíte..
(a to že byl přijat "nový 8mi letý plán dobytí 1ho místa v prodejích" naznačuje o jaké asi nejspíš šlo... :-)
Takový náskok se naopak vyskytuje zcela přirozeně, záleží na generační obměně v nejdůležitějších třídách (střední, vyšší střední).
No nějaký důvod pro nedávné vyhození šéfa audi skoro "na hodinu" MUSÍ(-el) být... ;-)
PS: A Ferdinanda "prodejní čísla" VŽDY zajímaly (daleko) VÍCe než něco jako kvalita atd... :-)
PS: A Ferdinanda "prodejní čísla" VŽDY zajímaly (daleko) VÍCe než něco jako kvalita atd... :-)
A všichni si myslí, že Stadler je šéf Audi od roku 2007 dodnes jen Kylie ví, že je dávno vyhozený. Novináři jen papouškují vize dávno vyhozeného šéfa, no to je škandál >:-[] >:-[] >:-[]
Ještě nám prozraď sladké tajemství, kdo je nový šéf Audi.
Ještě nám prozraď sladké tajemství, kdo je nový šéf Audi.
Ach jo - no tak proč ŠÉF PRODEJe a MARKETINGu AUDI dostal "hodinového" padáka - "SPOKOJENější"? :-)
Ahá, zase naše popleta, šéf Audi jako šéf marketingu, holinky jako hodinky, vstřikování jako přeplňování. No tak zase nic a já už myslel, že něco nevím >:-[]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, nesleduji, auta mě zajímají o dost více. Pokud vy se vyžíváte ve znalosti jména každého ředitele v celém koncernu tak nic proti ale moje hobby to není.
A k Piechovi, ten nemusí tahat za nitky ale jako jeden z akcionářů a předseda dozorčí rady vodí své manažery na pevných špagátech. Když se mu nelíbí jejich výkonnost tak je vymění. Dělají to tak všichni majitelé ve všech soukromých firmách.
A k Piechovi, ten nemusí tahat za nitky ale jako jeden z akcionářů a předseda dozorčí rady vodí své manažery na pevných špagátech. Když se mu nelíbí jejich výkonnost tak je vymění. Dělají to tak všichni majitelé ve všech soukromých firmách.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
(taková NE"čekaná") změna (opravdu vpodstatě "hodinový" vyhazov) JISTĚ měla svůj důvod - a protože BYLA "nezvyklá" docela mne zajímalo jestli někdo "neví"...
PS: A Ham. je známý "Volkswagen Group specialista" :-) , tak jsem myslela že by...
PS: A Ham. je známý "Volkswagen Group specialista" :-) , tak jsem myslela že by...
Nechce se mi to teď hledat, ale Piëch snad všechny své akcie vložil do dvou nově založených nadací v Rakousku, aby zabránil budoucím manipulacím.
Tak už jste (konečně) NAŠEL kde měl ten VÝMYSL o přímém vstřiku a přeplňování BÝT?? ;-)
Váš první příspěvek kdy jste ten VÝMYSL napsal by "k dohledání" jistě byl :-)
PS: Jinak sorry - bavili jsme se o prodejích a já to FAKT bubě napsala..
(nicméně ani NEtušíte/NEvíte - jak to tak vypadá.. ;-)
Váš první příspěvek kdy jste ten VÝMYSL napsal by "k dohledání" jistě byl :-)
PS: Jinak sorry - bavili jsme se o prodejích a já to FAKT bubě napsala..
(nicméně ani NEtušíte/NEvíte - jak to tak vypadá.. ;-)
Kdo četl předmětnou diskuzi tak ví.
..že tam takový příspěvek NENí - (to) já (přece) vím.. ;-)
Už jsi si alespoň chybějící znalosti doplnila? Chybu udělá každý, důležité je ji neopakovat. ;-)
Chybu UDĚLÁ každý, rozdíl je v tom že JÁ ji "klídně" přiznám.. ;-)
PS: Že bych vypsala ODMĚNU pro toho kdo ten (jako)příspěvek najde? :-)
(a když nikdo NEnajde - zaplatí to VY mně? ;-)
PS: Že bych vypsala ODMĚNU pro toho kdo ten (jako)příspěvek najde? :-)
(a když nikdo NEnajde - zaplatí to VY mně? ;-)
Spíš vypiš odměnu tomu kdo tě doučí základní znalosti.
Jste už opravdu VELMI TRAPNÝ :no: 8-s :no: ¨
Že takový příspěvek NEexistuje víte i vy a že se to STÁLE a ZNOVU a ZNOVU snažíte "okecávat" a opakovat a LHÁT - mne už prostě PŘESTALO bavit :-|
PS: Snad jen by mne zajímalo zda až se jednou se STARÉHO muže (kterého máte u svého nicku na obrázku) "splní", tedy že nejVÍCE vozů na planetě bude vyrábět Volkswagen a nejPRODÁVANĚJŠí "prémiová" značka na světě bude výrobce předokolek Audi - tak CO? PAK vás začnou (konečně) zajímat auta jako taková a NEjen "protlačování" jakéhokoli vozu VW vždy a proti všemu a všem?
Že takový příspěvek NEexistuje víte i vy a že se to STÁLE a ZNOVU a ZNOVU snažíte "okecávat" a opakovat a LHÁT - mne už prostě PŘESTALO bavit :-|
PS: Snad jen by mne zajímalo zda až se jednou se STARÉHO muže (kterého máte u svého nicku na obrázku) "splní", tedy že nejVÍCE vozů na planetě bude vyrábět Volkswagen a nejPRODÁVANĚJŠí "prémiová" značka na světě bude výrobce předokolek Audi - tak CO? PAK vás začnou (konečně) zajímat auta jako taková a NEjen "protlačování" jakéhokoli vozu VW vždy a proti všemu a všem?
Koukám, že ti prodeje VW/Audi nedají spát, to už je opravdu diagnóza.
...a (pak) dál? :-)
PS: Svět bude "zaplaVWen" Volkswagen-y a "prémiovými" vozy s PŘEDNÍM pohonem = VWítězství? ;-)
PS: Svět bude "zaplaVWen" Volkswagen-y a "prémiovými" vozy s PŘEDNÍM pohonem = VWítězství? ;-)
Až bude tak bude, zeměkoule se bude točit dál a většina lidí to nebude ani registrovat. Jen pro jednoho(-u) z nás je to termín konce světa.
Jako že "dosáhnete CÍLe" a může "můžete zemřít", no tak to je mi LÍTO ;-)
PS: MNE tedy skutečnost že NEJprodávanějšími "prémiovými" vozy jsou PŘEDOkolky zrovna moc v euforii NEuvádí, ale "že to tak chodí" (že prodejně NE"vítězí" to nejkvalitnější vím a znám MOC dobře.. :-)
...stejné je to ve VŠECH oborech - NEjen u hudby kterou tu často dávám za příklad ;-)
PPS: Vpodstatě to celé je "show" o tom jestli se jeden rakouský důchodce dožije splnění sVWého snu (který je bohužel spíše KVANTITAtivního "typu", než KVALITAtivní - jaký bych preferovala já
PS: MNE tedy skutečnost že NEJprodávanějšími "prémiovými" vozy jsou PŘEDOkolky zrovna moc v euforii NEuvádí, ale "že to tak chodí" (že prodejně NE"vítězí" to nejkvalitnější vím a znám MOC dobře.. :-)
...stejné je to ve VŠECH oborech - NEjen u hudby kterou tu často dávám za příklad ;-)
PPS: Vpodstatě to celé je "show" o tom jestli se jeden rakouský důchodce dožije splnění sVWého snu (který je bohužel spíše KVANTITAtivního "typu", než KVALITAtivní - jaký bych preferovala já
Emel
Audi má zajímavé portfolio modelů - na A5, A7, A1 ani R8 zatím konkurence nemá adekvátní odpověď. Kdo by to byl řekl, že nejsportovnější auto z D3 bude od Audi?
Na druhou stranu, BMW představilo 6 a chystá 4, technicky je zřejmě stále o kousek napřed a ve jménu xDrive se mu daří obrušovat hrany a vyhovět širšímu okruhu zákazníků.
Já osobně AUDI nevěřím, nemyslím, že to dotáhne na první místo... ale pokud pomineme prestiž, tak na pořadí v rámci prvních 3 zase tolik nezáleží.
Na druhou stranu, BMW představilo 6 a chystá 4, technicky je zřejmě stále o kousek napřed a ve jménu xDrive se mu daří obrušovat hrany a vyhovět širšímu okruhu zákazníků.
Já osobně AUDI nevěřím, nemyslím, že to dotáhne na první místo... ale pokud pomineme prestiž, tak na pořadí v rámci prvních 3 zase tolik nezáleží.
Já nechápu lidi co kupují Audi R8. Vždyť je to horší verze Gallarda, tak proč dobrovolně kupovat horší kopii ? Gallardo je díky použití kompozitů o 200kg lehčí a má výkonější motory (které jsou přitom stejné), protože ty do R8 jsou úmyslně přiškrceny.
Pokud se podivame na cenu znacky, ktera u BMW za par let poskocila ze 4mista na prvni a porovname jeji rust s audi, tak si myslim, ze by si meli dat tak 2050 na dohnani >:-[]
Ale jako reklama to asi poslouzi >:D
Ale nic proti Audi, vsechny soucasne automobilky vedou uplne ti sami Bezmozci, kteri na verejnost vypousteji uplne stejne kidy, takze ani od sebe nejdou rozlisit.
Akorat ti mene uspesni nemohou predlozit dobra cisla a museji delat fuze tonouci & travychytajici se.
Co se tyce BMW, jsem vazne zvedavy, jak ustoji svuj obrat k hybridum a elektromobilum. Zatim se s nima vsichni ohaneji a vsichni krom Toyoty na nich prodelavaji gate.