Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ozawasan
mám Subaru rád. Je to srdcovka.... Ale tohle...jak bych to..... To je střelba do vlastních řad... Není to ani do terénu, ani do města na rozumné ježdění... Je to celé blbě... Dvoulitrový diesel či dvoulitrový benzín s manuálem - možná a auto se "změní". Ale s touhle motoricací a skůtroidním CVT - ach jo.... Přitom Subaru v Japonsku má Exigu, výborný výkonný dvoulitr.....ale tady....
Stará Subaru za něco stála - ta nová - diplomaticky řečeno - tápou.... Doufám, že se neutápou k marketingové smrti... to by si značka fakt nezasloužila...
Stará Subaru za něco stála - ta nová - diplomaticky řečeno - tápou.... Doufám, že se neutápou k marketingové smrti... to by si značka fakt nezasloužila...
je to taky mackopes.....ani do terenu ani na dlhe cesty ani velmi rodinne to nie je kedze kufor ma iste obmedzenia.....skoda, tiez som cakal nieco praktickejsie lebo znacke subaru chyba nejaky taziskovy a v prvom rade prakticky model, ktory by znacku aj v predaji pozdvihol - tych par kusov foresterov legacy a imprez co sa preda je bieda.....tato znacka si zasluzi lepsie predaje ale ako pozeram s novym XV sa ich este par rokov nedozije.....aj ked niekde v zahranici to mozno bude hit....
"pokud" by to bylo oturbené v benzínu, s klasickým hdm a pohonem s VTD - za cenu okolo 700k - dovedu si to představit, jako stylovku. Ale cena za žeroucí 1,6 okolo 700k - to zní jako nepovedený vtip.. Za tu cenu člověk pořídí třeba Suzuki GV v automatu nebo Jeep Compass. Jestli to chtějí tady prodávat jako "urban car" - tak budiž - ale je mnoho jiných vozítek, která si pořídíš v této cenové relaci pro ten účel a nemusím být zaslepený, abych tvrdil, že mnohem praktičtějších.... Jde to prostě mimo....škoda přeškoda...
suhlas,
ceny subaru ma vzdy fascinovali a vzdy boli uplne mimo realitu ;-\ , ved vieme kolko stoji impreza.... za tu cenu mam o triedu vacsie auto a este aj so silnejsim motorom a argument ze subaru je stylove preto je drahe? Dnes je stylovy aj duster....
ceny subaru ma vzdy fascinovali a vzdy boli uplne mimo realitu ;-\ , ved vieme kolko stoji impreza.... za tu cenu mam o triedu vacsie auto a este aj so silnejsim motorom a argument ze subaru je stylove preto je drahe? Dnes je stylovy aj duster....
ano i diesel ve výbavě comfort příjde na 760tis, což bych řekl že je dost, vzhledem k tomu že člověk dostane 150koňové auto 😒
Chlapci, čo to tu plácate za nezmysly... Presne takto má vyzerať skutočný crossover. Ale sme v Európe, tak čo sa čudujem... Bežný výplach si prečíta takýto "test" a potom napíše takú kravinu, ako Mig35 vyššie a ešte to aj otituluje "Hnuj", že prečo tam nedajú diesel a manuál, veď to je ako príspevok na fórum retardov... Z kaškaja celej Európe padli gate ešte v čase, keď nebola verzia +2 a do toho auta sa na zadné sedačky nastupovalo (vystupovalo) ako do tanku... De facto jedinou "slabinou" XV je kufor o objeme tuším 310 litrov, keď si tam dám (pre mňa nevyhnutné) náhradné koleso, ale toto ja za slabinu v tomto prípade nepovažujem. Inak sú tam iba samé pozitíva. A cena? Vážení, sa pozrite okolo seba, napríklad s akými cenami vybehol na trh C4 Aircross? Tam keď si dám "pohon všetkých kolies" a motor 1,8HDi (samozrejme od Japoncov, lebo tu v Európe sme takí dobrí v dieseloch...), tak v prostrednej výbave Seduction sa dostanem na čiastku 27 490 EUR, vo vyššej výbave cena atakuje 30 000 EUR!!! A to je oproti XV úplná detská hračka, "japonský plagiát"... Ale ako som už pri uvedení XV na trh vravel, voziť takéto auto do EU a dúfať v obchodný úspech, je nereálne... Napríklad za mesiac 04/2012 sa na Slovensku predalo 5 kusov !!! Subaru XV, kdežto takého Nissan Qashqai sa predalo 107 kusov... Ešte aj Peugeot predal 42 kusov 3008 (keď sme pri tých crossoveroch) a to je "auto" bez štvorkolky, bez dizajnu, bez motorov, proste to ani nie je auto...
Bezstupňová převodovka alias variátor patří leda do skutru. Automobil, který dostáhne stovku za 14 sekund je odsouzen k tomu jet za kamiónem padesát km, protože ho prostě nedokáže předjet, pokud před sebou nemá kilometr prázdného místa. Navíc k tomu je pohon všech kol na úrovni haldexu. U některých automobilek to zkousneš, u Subaru čekáš to nejlepší z nejlepších. Prostě všechno špatně. Jediná slušná konfigurace je manuál, který zajišťuje poctivý AWD a diesel, který s tím autem aspoň trochu pohne...
Ad.
Jen jedna technická😒br />
Samosvorný diferenciál je taky v řeči technika blbost. Docent Svoboda by se musel obracet v hrobě, kdyby to slyšel! Správný název je Diferenciál se zvýšenou svorností.
Resp. úplně správně by se mělo říkat Diferenciál se sníženou vnitřní učinností 😉
Resp. úplně správně by se mělo říkat Diferenciál se sníženou vnitřní učinností 😉
Tak tak máš úplnou pravdu, tohle jsem si z přednášek také odnesl. A hned mě to v textu uhodilo do očí. Samosvorný je závit, ale diferenciál je jen svorný...joo teorie vozidel, to byly časy 😄
milanSUV
Chválím za to že autor testu napsal o tom, jak už i Subaru mate zákazníky. To že Audi na všechno píše Quattro mě nikdy nepřekvapilo, ale že na to stejně půjde i Subaru mě dost šve. Přeci jenom psát v ceníku o jenom pohonu všech kol, když to jsou dva odlišné systémy je podraz.
Subaru používá několik různých pohonů všech kol dle motoru a převodovky hodně dlouho. Spojku najdeš v Impreze i Legacy. Proto mne vždy baví debaty Audi vs. Subaru.
ericn
Proč ne? Tohle auto se mi docela líbí, dokonce i v této modré barvě (oranžová je lepší). Nicméně rozhodně ne s tímto motorem a převodovkou. Raději bych volil benzin 2.0 s 6st. Manuálem 😉
martin_MPS
Již minule bylo v testu označeno CVT za největší slabinu a světe div se - zase test XVčka s CVT !!! Očekával bych, že na řadu přijde verze s manuálem, protože CVT je opravdu k ničemu.
A právě proto tohle auto vůbec neodsuzuji. Varianta s manuálem bude zcela určitě o něčem jiném. Dokonce ani zde "haněnou" 1,6ku bych neodsuzoval, dokonce by mě její test s manuálem hodně zajímal ( skoro bych se ale vsadil, že se ho nikdy nedočkám). Jedná se totiž o základ za velmi rozumnou cenu a i tento základ má slušnou výbavu ( dokonce metalíza, hl. kola, aut. klimatizace a vyhř. sedačky jsou v ceně - hl. příplatek za metalízu mě u všech značek štve). Kde seženete poctivou čtyřkolku s takovouto výbavou za 569t. ??? Na druhou stranu vůbec tuhle variantu nevidim jako verzi pro "městské kovboje". Se světlou výškou 220, redukcí !!! a poctivým 4x4 se jedná o velmi vhodné auto do hor. Slabinou určitě bude kufr, ale pokud někdo neřeší rodinu ...
PS: mimochodem interier je na Subaru hodně slušný.
A právě proto tohle auto vůbec neodsuzuji. Varianta s manuálem bude zcela určitě o něčem jiném. Dokonce ani zde "haněnou" 1,6ku bych neodsuzoval, dokonce by mě její test s manuálem hodně zajímal ( skoro bych se ale vsadil, že se ho nikdy nedočkám). Jedná se totiž o základ za velmi rozumnou cenu a i tento základ má slušnou výbavu ( dokonce metalíza, hl. kola, aut. klimatizace a vyhř. sedačky jsou v ceně - hl. příplatek za metalízu mě u všech značek štve). Kde seženete poctivou čtyřkolku s takovouto výbavou za 569t. ??? Na druhou stranu vůbec tuhle variantu nevidim jako verzi pro "městské kovboje". Se světlou výškou 220, redukcí !!! a poctivým 4x4 se jedná o velmi vhodné auto do hor. Slabinou určitě bude kufr, ale pokud někdo neřeší rodinu ...
PS: mimochodem interier je na Subaru hodně slušný.
Suhlasim! Otestujte diesel s manualom! Jazdil som s nim a je to o niecom inom (jazdil som aj s benzinmi XV).
avatas
Nestačím zírat na tento výrobek.Snad jen jiný světadíl,který vidí krapánek zešikma může vyrobit takovou otřesnou hrůzu.Předběhly v designu i Samaru a Dewoo Tico a v neposlední řadě dresink 1000 ostrovů ala Martin Kačer.
Nedovedu si vůbec představit s tím jezdit,zaparkovat a vystoupit.I s Pragou V3S bych se nastyděl.......ale toto?!
:no: :no: :no:
Nedovedu si vůbec představit s tím jezdit,zaparkovat a vystoupit.I s Pragou V3S bych se nastyděl.......ale toto?!
:no: :no: :no:
Tak pokud se za svoje auto nestydis, staci na nej napsat recenzi, at je videt, s kym mame tu cest >😒]
proč do toho nedají boxer diesel s mauálem?
Ale buď se změnilo vedení nebo se ta cílová skupina hodně zmenšila, každopádně se Subaru samo zařadilo po bok Fordu, VW, Toyotě a dalším, kde v přímém srovnání nemá šanci..